Szczelność przepustnicy to raczej jest . Jedynie tak jak piszesz może być sonda. Nie mam jak tego sprawdzić ale zamówię w przyszłym tygodniu nowa sondę i się okaże czy sonda.
Sprawdzasz szczelność kolektora ssącego od przepustnicy do mocowania kolektora przy głowicy. Sposobów jest kilka; np. dym papierosowy , samostarter.
Szkoda że jak miałeś rozebrane nie sprawdziłeś szczelności. Zatykasz dolot powietrza w przepustnicy i ktoś musi gazować i nasłuchujesz świstów itp. lewego powietrza zasysanego przez przepustnice.
Sprawdź szczelność przepustnicy, może po czyszczeniu zasysa lewe powietrze? Jak silnik pracował dobrze przed czyszczeniem to po powinien tak samo a nawet równiej.
Zacznij od turbiny, wyczyść czujnik doładowania oraz sprawdź szczelność dolotu
Kolego Technics , tam jest jedna cewka na cylinder i jest ich sześć , ich bym zostawił w spokoju. Jedynie ustawił odstępy elektrod na świecach 0,7 mm. Podmienił bym przepływomierz , jest mechaniczny , oraz sprawdziłbym zawór obejściowy wolnych obrotów i szczelność dolotu od przepływki do przepustnicy.
wystrzały z wydechu To dobrze zgłasza Ci błąd, za bogata mieszanka to za dużo powietrza stąd wystrzały z tłumika. Musisz się przyjrzeć szczelności układu dolotowemu powietrza, przepustnicy i szczelności tłumika.
Ja bym w ciemno wymienił przepływomierz na początek. Do sprawdzenia sporo - punkty masy i czy wtyczki są ok - szczególnie na przepływce i przepustnicy. Do tego szczelność dolotu i stan filtra powietrza. Jeżeli jeszcze do tego mamy szarpanie to cewka i jej wtyczka do sprawdzenia. Nie kojarzę z pamięci tych silników (tzn są bardzo zbliżone do FYDA/FYDB,...
Sprawdż regulator ustawienia przepustnicy, potencjometr przepustnicy,zawór iglicowy w komorze pływakowej ,siłownik przepustnicy drugiego przelotu , czujnik temp płynu , szczelność zworu recylklacji spalin- stawiam na to ostatnie .Powodzenia
Sonda lambda, adaptacja przepustnicy, szczelność dolotu.
Witam. Moim zdaniem charakter usterki wskazuje na uszkodzenie gumowej membrany w nastawniku przepustnicy. Wymiana na inny używany nie musi załatwić problemu (też może być uszkodzony - częsta usterka). Trzeba sprawdzić szczelność nastawnika przepustnicy. Pozdrawiam wszystkich
Sprawdź połączenia dolotu powietrza, oraz szczelność mocowania przepustnicy. Nie zaszkodzi sprawdzić ,filtr powietrza i paliwa. To podstawowe abecadło przy tego typu niedomaganiach. Pozdrawiam
,dam manetkę do końca a on nie reaguje dopiero po czasie Objaw jest taki, że nie reaguje na otwarcie przepustnicy! A sprawdził ktoś, szczelność dolotu?
Zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu i czyszczenia przepustnicy...standard w tym silniku
Wydaje mi się że oryginalnie był właśnie gaźnik z regulowanymi dyszami. Pierwsze to świeca, następnie szczelność połączenia gaźnik - cylinder. Sprawdź czy oś przepustnicy nie ma dużego luzu. Filtr powietrza. Ta kosiarka to, jakiś "składak"? Zmień, gaźnik na ten "bardzo stary" i powinno być dobrze. Ta blaszka z cięgnami, która jest nad gaźnikiem, jest...
Do sprawdzenia: podkładki pod wtryskami (grubość i szczelność) EGR Przepustnica Przepływomierz To tak na szybko[/film]
błędy wykasowane z silnika podczas adaptacji przepustnicy, a jak sprawdzić szczelność?
golfy IV z silnikiem 1.4 i 1.6 16v nie lubią mieć brudnej przepustnicy należy ja dokładnie wyczyścić i przy zakładaniu jej s powrotem na miejsce zwrócić uwagę na szczelność z podstawą i po całej operacji zrobić adaptację przepustnicy powinno pomóc pozdrawiam Dodano po 28 golfy IV z silnikiem 1.4 i 1.6 16v nie lubią mieć brudnej przepustnicy należy ja...
Temat standardowy , sprawdz połaczenia przy przepustnicy i zaworze obejściowym (szczelność ) może zasysa lewe powietrze ... Oczywiście czyszczenie obesciowego , przepustnicy i tego nieszczęsnego kanału -- dyszy od pokrywy zaworów do kolektora .... Powinno pomóc chyba że obejśćiówka już umiera ....
Witam. Wyczyść przepustnice i wymień koniecznie potencjometr przepustnicy. Sprawdz też szczelność wszystkich połączeń (fałszywe powietrze) Pozdrawiam.
trzeba sprawdzić czujniki np. TPS czyli czujnik położenia przepustnicy, szczelność dolotu -fałszywe powietrze, sygnał obrotomierza, sugeruje sprawdzić masę i połączenia pod maską, obluzowane styki itp.
Witam. Wypada sprawdzic szczelność układu dolotowego, tj. wężyki i rurki w okolicach kolektora i przepustnicy, przy okazji sprawdzić szczelność rury odmy, lubią się rozpadać ze starości. Na koniec wykonać czyszczenie i adaptację przepustnicy.
Prosze reszty szukaj sam http://www.ross-tech.com/vag-com/ Dodano po 1 http://www.ross-tech.com/Search-Results.... Dodano po 1 18001/P1593/005523 - Dostosowanie wysokości: Signal Out of Tolerance Ewentualne objawy Nieznany Komentarz To jest jeden z tych kodów błędów, gdzie ECU wie, że coś jest nie tak, ale nie można określić przyczynę. Możliwe...
Może sprawdź jeszcze układ dolotowy od strony powietrza tzn fałszywe powietrze (szczelność np zadymiarką), luzy na osi przepustnicy, zacinanie przepustnicy, nieszczelny zaworek odpowietrzenia baku (można odlaczyc wezyk i zaslepic na próbę), uszkodzony czujnik przepływu powietrza MAF, czujnik ciśnienia MAP. To wyssanie połowy oleju to jakieś cuda. Zniknął...
Czy po czyszczeniu przepustnicy adaptacja wykonana ,szczelność układu zasilania.
Przy tych objawach jak piszesz ważniejsze niż czyszczenie jest sprawdzenie szczelności przepustnica-kolektor oraz czujnik położenia przepustnicy, oczywiście jak ją wyjmiesz to ją wyczyść, w tym czasie zdejmij klemę aku, a następnie po naprawie zrób 40-50 km na samej benzynie, oczywiście jak wszystko będzie ok po odpaleniu auta po czyszczeni przepustnicy,...
A kiedy wymieniłeś filtr paliwa, czyszczenie przepustnicy. Sprawdzenie szczelności dolotu powietrza. Czy sprawdzałeś ECU.. Podejrzewam,że to tak się dzieje tylko w tym zakresie obrotów a później jest ok.
A jaki ma być błąd na podwyższone obroty? Zrób adaptację przepustnicy sprawdź czy ktoś nie przeprogramował obroty. I jak wygląda szczelność dolotu.
Błąd jest kasowany automagicznie po 20 (30?) poprawnych uruchomieniach silnika, jak również po odłączeniu zasilania (akumulatora). Przepływkę możesz spróbować podmienić na próbę. Masz do sprawdzenia - czujnik temperatury powietrza, czujnik temperatury silnika, przepływomierz, czujnik położenia przepustnicy, silnik krokowy, szczelność wężyków podciśnienia,...
Może nie być żadnych błędów, chyba że zapala sie pomarańczowa lampka. Na początek proponuję sprawdzić szczelność kolektora dolotowego, czystość przepustnicy no i silnik krokowy wolnych obrotów.
Ciśnienie paliwa i szczelność rury ssącej, od przepustnicy do filtra powietrza. Silnik po prostu nie dostaje paliwa. Jest jeszcze jedna opcja-zatkany wydech.
Sprawdź szczelność, uszczelek kolektora ssącego. Oś przepustnicy, nie ma, przypadkiem, dużego luzu?
Temperatury w sterownikach i przepływomierz i szczelność dolotu sprawdź.
Sprawdź szczelność dolotu, wyciągnij przepustnice i ją dokładnie umyj. Następnie podłącz samochód pod VCDS i zrób adaptację przepustnicy.
standardowo w tym silniku...sprawdzenie szczelności dolotu-zdejmij i dokładnie obejrzyj rurę łączącą przepływomierz z przepustnicą,sprawdź również rurkę podciśnienia do serwa hamulców,wymiana uszczelek(wszystkich ośmiu)pod kolektorem dolotowym,czyszczenie i adaptacja przepustnicy...do tego cewka,kable,świece...
Sprawdź na innym krokowym. Jeśli na innym objaw będzie ten sam to możesz sprawdzić potencjometr przepustnicy i szczelność układu dolotowego.
Podstawiałem drugi i nie było zmian.Wyczytałem natomiast na Autozone.com że kod 13 informujący o nieprawidłowościach z MAP sensorem nie oznacza uszkodzenia tego czujnika.Uszkodzenie sygnalizuje kod 14. Rozwiązania należy szukać w dolocie, czyli szczelność kolektora, zespół przepustnicy i EGR.
Pod kątem lewego powietrza sprawdź. Jak miałeś dostęp do przepustnicy zrobiłeś jakiś test szczelności? Jak mocno przygazowujesz na postoju to strzela z wydechu?
Może ten zamiennik katalizatora jest przyczyną niedomagań? Spróbowałbym założyć używkę oryginalną Sonda zamiennik? Przepustnica czysta? W niektórych wersjach były EGR Może gdzieś jest nieszczelność na wydechu? Na pewno sprawdzilbym szczelność dolotu i wyczyścił przepustnicę Jeśli to nie pomoże to wystawiłbym używany katalizator,ale oryginalnym z sondą
stawiałbym raczej na USZCZELNIACZE łożysk wału korbowego - to jest dwusuw i komora wału jest integralną częścią układu zasilania a jej szczelność to podstawa poprawnej pracy silnika - po tylu latach na pewno nie trzymają sprężynki "simmeringów" a pełne otwarcie przepustnicy częściowo neutralizuje wpływ "fałszywego"powietrza na twoim miejscu postarałbym...
Przyczyn może być dużo, a większość już wymieniłeś. Sprawdź szczelność dolotu, a potem sprawdź dane jakie sterownik otrzymuje z czujników. Trzeba sprawdzić przepływomierz oraz sondy przed i za jak pracują. Temperatura silnika czasy wtrysków, otwarcie przepustnicy,
Pierwsza rzecz jeśli przerywa to świece,cewki.pozniej uszczelnienie kolektora wraz z oringiem na przepustnicy jeśli chodzi o falownanie plus sprawdzenie szczelności wtryskow bo tam też są oringi.
Czy nie miałeś przypadkiem wystrzału na gazie?? Przepustnica piszesz że po czyszczeniu ale czy sprawdzona pod względem szczelności??? Klapki w przepustnicy nie pogięte??? Potencjometr wyregulowany po zmianie??? Sprawdziłbym jeszcze wskazania sondy lambda. I jaką masz instalację gazową??? Nie ma tam przypadkiem Kontrolera sondy lambda??? Bardzo często...
Wymień wszystkie świece oraz usuń nieszczelność na wężykach w okolicy przepustnicy oraz sprawdź szczelność węża podciśnienia do serwa hamulcowego.
W x16szr adaptacja przepustnicy ????? czego linki gazu ???? ew można zrobić reset bloku o2 i nastaw silnika krokowego , do sprawdzenia dolot - szczelność (często uszczelka kolektora ssącego ) wszystkie wężyki podciśnienia , spr czy egr się domyka , ew parametry potencjometru przepustnicy , czy czujnika podcisnienia ..
Sprawdź rozrząd, w adr bez vvt bo taki serwisuje sobie jest przepustnica na linke oraz niestety lubia popękac pierścienie. Sprawdz szczelność przewodu odmy pod przepustnicą bo tez lubi pęknąć co by dawalo bledy MAF itp.
Sprawdź wszystkie wężyki podpięte pod przepustnicę czy czasem nie spadły, szczelność dolotu od przepływki do przepustnicy, podmień krokowy. Podaj symbol silnika. Podłącz jakiegoś kompa sprawdź błędy i parametry szczególnie temp. płynu.
Sterowanie w silniku 1,3 L NZ jest proste ale , żeby działało jak należy muszą być spełnione różne warunki ; szczelność dolotu do przepustnicy włącznie z odmą , szczelność wszystkich uszczelek kolektora ssącego , dobrze wyregulowany zapłon - jak pamiętam około 6-8 stopni , kontrola i regulacja zestyku biegu jałowego - jest zamontowany na przepustnicy...
Jak silnik BSE to nie było przepływomierza. Przepływ był szacowany przez ECU na podstawie obrotów ,wartości podciśnienia i kąta uchylenia przepustnicy. A co się dzieję. Te silniki mają problemy ze szczelnością kolektora (szczególnie po instalacji LPG) oraz z wtyczką przepustnicy.
Zrób diagnostykę. Przepływ powietrza żądany/oczekiwany, podciśnienie w ssącym, kąt otwarcia przepustnicy, test szczelności dolotu, obroty jałowe żądane/oczekiwane, korekty lambda. Czytanie błędów to nie diagnostyka. Opiniami mechaników nie naprawisz - jak nie przysiądzie ktoś z wiedzą, to nie zrobisz.
Po pierwsze opiłki mogą dostać się między tłok a gładź cylindrową i powodować rysy, a po drugie zawór może dognieść opiłek do gniazda i przez to nie będzie idealnej szczelności bo między zaworem a gniazdem zaworowym będzie ciało obce, tak czy siak jak najszybciej ogarnij temat.
Problem polega na tym, że auto kilkukrotnie w ciągu dnia wpada w tryb awaryjny, pracuje jakby wypadł zapłon. Sczytałem błędy i wiem, które są za co odpowiedzialne, jednakże nie P1160. Cały układ dolotowy został sprawdzony pod względem szczelności, przepustnica działa, więc pomyślałem, że ten błąd jest odpowiedzialny za powstały problem i myślę, że to...
Po wymianie przepustnicy Na sprawną? Bardzo ważna jest też szczelność pod nią. Te silniki często miały też problem z uszczelniaczami miedzy kolektorem a wtryskiwaczami.
Zostaw ten silnik krokowy, zostaw elektrykę, sprawdź szczelność układu ssącego od przepustnicy w dół! Ja bym zaczął od tego, i pewnie na tym by się zakończyło. Na mojego nosa masz przerwaną uszczelke pomiędzy korpusem przepustnicy a kolektorem dolotowym, to częsta usterka w X16SZR Zrozum, z samego paliwa silnik obrotów miał nie będzie, musi dostać tez...
zawsze tak będzie jak silnik sto to ECU nie widzi sygnału z halla i wywala błąd nie przejmuj sie tym, tak ma być co do obrotów wyczyść silniczek krokowy reg przepustnicy sprawdż szczelność dolotu szczegulnie poduszkę pod wtryskiem.
Prawdziwy niemiec z gazem potomek samego adolfa... Sprawdź bo często się zatykają wężyki podciśnienia przy przepustnicy tj króćce przepustnicy. Sprawdź szczelność kolektora bo tam cienka ścianka jest bardzo i na wkrętkach mogło sie rozszczelnić albo nawet wyrwać gwint. Podaj ile pokazuje MAP na rozgrzanym na wolnych rpm bez świateł klimy itp.
W pierwszej kolejności szczelność dolotu. lepiej od plaka działa zmywacz do hamulców z rurką.
Witam sprawdź szczelność wszystkich przewodów za przepustnicą i samego kolektora czy nie ma lewego powietrza.Pozdrawiam
Ile razy można pisać że tam nie ma żadnego ssania? To silnik z jednopunktowym wtryskiem paliwa, jeśli to np. X16SZ to nawet z układem IACV opartym na silniczku krokowym! Zmierzyć ciśnienie paliwa, sprawdzić czujnik TPS - interesuje mnie wartość napięcia na przewodzie sygnałowym przy zamkniętej przepustnicy. Ponadto szczelność przewodów podciśnieniowych...
Sprawdź szczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem może łapać lewego powietrza Dodano po 1 Iglica na którym rowku? Powinna być na środku. Sprawdź też śrubę położenia przepustnicy. Dodano po 45 Był czyściutki ale umyłeś go ponownie? Czy rozkręciłeś i zostawiłeś twierdząc że czysty? Dysze wykrecales?
Witam ponownie, dokonałem pewnego odkrycia, moim zdanie bardzo istotnego w kwestii problemów w regulacji obrotów na biegu jałowym. Ja szczególnie skupiłem się na badaniu szczelności komory korbowej na nadciśnienie i podciśnienie a także samego gaźnika również na nadciśnienie i podciśnienie. W obydwu wypadkach szczelność super, wskazówka stała jak wryta...
Witam ponownie. Sprawdziłem dziś szczelność układu dolotowego oraz czyściłem przepustnicę. Wymieniłem również świece. Nie stwierdziłem nieszczelności. Jedno co mnie zastanawia to nie udało mi się to adaptacja przepustnicy. Świece które wykręciłem miały różne kolory, od szar-srebrnych po brązowo-czarne. Moje pytanie : Czy wtryski paliwa mogę mieć tu...
Sygnał z potencjometru gazu , sygnał z nastawnika przepustnicy do zbadania oscyloskopem , również szczelność
Na początek proponuje sprawdzenie szczelności dolotu i układu podciśnienia i czyszczenie przepustnicy i egr. Pozdrawiam
Trzeba zacząć od sprawdzenia szczelności , tzn. czy szczelny jest kolektor od przepustnicy do zaworów .
Wpływ na falowanie obrotów i czasy wtrysku na poszczególnych stronach ma stan silnika : zawory wałki rozrządu szczelność cylindrów a także adaptacja przepustnicy która często mimo nie zapisywanie żadnych błędów jest na granicy regulacji .
Sprawdzić czy nie ma lewego luftu. Sprawdziłem szczelność pod przepustnicą, zaślepiłem EGR i króciec odmy przy kolektorze - czyli wydaje się że niema więcęj opcji na lewusa a objawy te same. Dlaczego chodzi dobrze po odpięciu EGR lub MAP :?:
Co jaki czas masz te błędy? Błąd pojawił mi sie pierwszy raz w zeszły piątek na trasie, samochód przymulił. Następnego dnia rano auto odpaliło bez błędów ale po chwili znowu wyskoczyły i trochę zaczęły wariować obroty, po chwili sie unormowały. Z tym że dalej EPC i brak mocy. W niedziele auto po deszczu nie chciało ruszyć, skasowanie błędów lub dopiero...
wydaje mi się ze to nie przepływka bo podmieniałem dwie inne i efekt był ten sam. czujnik powietrza pokazuje dobrą temp, czujnik temp silnika też. przyglądam się potencjometrowi przepustnicy. dodatkowo sprawdzam szczelność układu powietrza. zobaczymy.
Szczelność dolotu, przepustnica, przepływka (jeśli jest)
Witam Jaki silnik, 1.6 czy 2.0 oraz jaki przebieg samochodu? Do sprawdzenia: - Czujnik położenia przepustnicy - wartości: Przepustnica zamknięta: 0.45-0.55V - Zaciski 2 i 3 Przepustnica otwarta: ok. 4V - Zaciski 2 i 3 - Przepływomierz - Układ zapłonowy: świece, kable (oporność między 6-10 Kohm w zależności od długości kabla), rozdzielacz zapłonu - Oporności...
Generalnie popyt rodzi podaż i gdyby były częste problemy z zaworami internet kipiał by od informacji. Problemy z falowaniem obrotów mogą być związane z łapaniem lewego powietrza za przepustnicą. Sprawdź szczelność odmy, miejsca gdzie wtryski gazu wchodzą w kolektor oraz szczelność serwa hamulcowego.
Witam ponownie:) od dłuższego czasu auto nadal faluje na wolnych obrotach. Ostatnio wymieniłem przepustnice i nadal to samo. Cały dolot sprawdzony na szczelność i nadal bez zmian. Czujnik położenia przepustnicy kupiłem oryginał i nadal to samo. Mam jedo spostrzeżenie. Auto na odpietym czujniku położenia przepustnicy pracuje tak samo jak i na podłączonym...
Zapewne winien czujnik temperatury (a w zasadzie jeden z czujników-jest podwójny jeden daje wskazania temperatury na zegary,drugi do ECU)trzeba sprawdzic w blokach pomiarowych-nie zawsze wyrzuca błąd.Adaptscja przepustnicy jest na kanale 098 ,zeby to zrobic poprawnie należy skasować wyuczone nastawy oraz w ECU nie moze byc zapisany żaden błąd.Νastępną...
Rzeczy typu szczelność dolotu, działanie przepustnicy, kompresja, skład spalin, stan czujników były sprawdzane w pierwszej kolejności. Zacząłem wymieniać części gdy po prostu już nie wiedziałem, co sprawdzać. MAP jest ok po ustaniu niestabilności. W czasie niestabilności jest wysokie i mieszanka jest skrajnie uboga. Ustawienie testowego kąta wyprzedzenia...
Na początek sprawdz szczelność dolotu,umyj i zaadoptuj przepustnicę...zrób duagnostykę- podaj kody ewentualnych błędów w ECU
Zatkaj ręką przepustnice to usłyszysz czy jest gdzieś nie szczelność W oplu miałem identyczne syczeniem po zdjęciu filtra. Jak dla mnie jest to naturalny odgłos zasysajacego powietrza
Tam nie ma krokowego tak dla waszej informacji , należy sprawdzić pozycję przepustnicy , napięcie z potencjometru na jałowych obrotach, szczelność
Mam bardzo podobny silnik Z14XE. Z tego co pomiętam na biegu jałowym otwarcie przepustnicy odczytywane opcomem było 6 - 7 stopni. Jednak to mniej istotne. Też miałem problem ze zbyt powlnym schodzeniem z obrotów po naciśnięciu sprzęgła. Nie mam wyłącznika przy sprzęgle. Pomógł, choć nie do końca, "remont" EGRa. Zuważyłem, że hamowanie silnikiem nie...
proponuję sprawdzić czujnik położenia przepustnicy nie wiem jaki w tym silniku jest układ dolotu powietrza ale można też spróbować odłączyć odmę i zatkać otwór po niej (dla próby oczywiście) - ona też może mieć wpływ na wolne obroty pozatym w digifancie SZCZELNOŚĆ TO PODSTAWA mógłbyś wstawić fotki przepustnicy bo coś mi objawy z systemem zasilania nie...
Sprawdź szczelność dolotu powietrza na odcinku od miksera do przepustnicy, często po wystrzale guma na klapie antywybuchowej sie źle ułoży i łapie lewe powietrze.
Szczelność sprawdzona, świece wymienione, przepustnica dwa razy czyszczona i dwa razy adaptowana, bez zmian. Historia powtarza się jak z meganką, francuską elektryke mogłem im wybaczyć, ale żeby nie ogarnąć tak prostego i starego silnika?
Diagnostykę drogi kolego, przeprowadza się na podstawowym paliwie - od ciśnienia sprężania się zaczyna. Do tego robi się analizę spalin - będzie widać czego jest za dużo, czy paliwa, czy powietrza. Do tego sprawdza się szczelność kolektora ssącego i okolic przepustnicy, czy nie dostaje się do silnika powietrze spoza układu. A jak znam życie, to po kolizji...
To jednak nie problem z linką, czy sprężyną potencjometru, pedał nie ma sprężyny, gdyby był problem z linką to pedał zostałby wciśnięty a on wracał. Oringi na przepustnicy są nowe, jakieś 3 tyg miałem sprawdzaną szczelność układu dolotowego
Odepnij sondę od instalacji gazowej i podłącz jak w oryginale. Zmierz miernikiem zmiany napięcia na sondzie (trochę ciężko wyłapać ale jest możliwe). Zaobserwuj, jak szybko się zmieniają (napięcia od 0 do 1v). Sprawdź ustawienie zapłonu lub ustaw je dla benzyny - te silniki mają zwyczajowo przesunięty punkt zapłonu aby lepiej pracowały na gazie. Przejedź...
1 Załóż nowe 1 elektrodowe świece w/g katalogu przerwa 0,8 2 Nowe przewody w/n 3Oczyść zespół przepustnicy 4sprawdź-uszczelnij podciśnienia 5Skontroluj szczelność membrany zaworu EGR
Może po prostu linka gazu jest źle wyregulowana i nie otwiera przepustnicy do końca. Zacznij od sprawdzenia luzów zaworowych i ustawienia rozrządu.
Czy połączenie klapki z gniazdem jest szczelne? Klejenie tej klapki może być przyczyną braku szczelności i przechładzania w komorze więc należałoby ją wymienić. Pozostaje jeszcze sprawa grzałki odszraniającej okolice przepustnicy , czy ona jest sprawna ? Narastający w tym rejonie szron może być tego przyczyną.
wykasowałem te błędy i po podłączeniu interfejsu na MAP Sensor mam 0.60 bar sonda raczej działa gdyż zmienia się z bogatej na ubogą i odwrotnie sprawdzałem szczelność tego sensora zaślepiłem serwo wymieniłem przewodzik od sensora do przepustnicy jest dalej tak samo, czy oś przepustnicy ma dużo do szczelności gdyż moja ma minimalny luzik sprawdziłem...
To tak mechanicy wymieniają jedno za drugim? bo jak tak wymieniają bez zorientowania się co dokładnie nie działa to oni cie tylko naciągają na kasę, a jak im oddałeś auto to mogli nic nie zmienić na nowe, a kasę biorą jak za nowe części, ostatniio coś poprawili, oddali ci i przez tydzień dobrze, przydało by sie sprawdzić wszystkie kable połaczenia od...
sprawdż szczelność połączeń pomiędzy przepustnicą a kolektorem ssącym może uszkodzona jest uszczelka kolektor_głowica i zasysa lewe powietrze mógł ktoś wczesniej to naprawiać i pokręcil wkrętem ustalającym polożenie spoczynkowe przepustnicy i teraz jest za bardzo uchylona na wolnych obr sprawdż tez ustawienie linki gazu.
W tych silnikach układ dolotowy potrafi przysporzyć sporo nerwów. Ponad pół roku walczyłem z kontrolką silnika i przygasaniem podczas jazdy na luzie/sprzęgle. Do sprawdzenia w zasadzie wszystko, szczelność, przeływomierz, czujnik położenia przepustnicy a nawet odma. Sprawdziłbym korekcje i inne parametry, czy faluje bo ma za ubogo czy za bogato paliwa....
O stożkach też słyszałem ze powodują problemy, co do szczelności układu, to jestem pewien ze na 100% szczelne są okolice regulatora wolnych obrotów, bo robiłem nowe uszczelki tam. Jak najprościej sprawdzić szczelność?? Przepustnica się raczej zamyka do końca, bo czyściłem nie dawno, bo trochę nagaru było.
Witam Miałem identyczny przpadek. Podmieniono: czujnik cisnienia w kolektorze ssącym czujnik temperatury wtrysk poten przepustnicy silniczek krokowy sprawdzenie szczelności sprawdzenie połaczeń elektrycznych kostki kontrola na stanowisku diagnostycznym I nic auto paliło na trasie 10-11 l przy tym miał lekko podwyższone obroty. Po podmianie sterownika...
Niech kolega zacznie od sprawdzenia świec, jeżeli dawno nie były wymieniane, to należy je profilaktycznie wymienić. Sprawdziłbym również stan przepustnicy, może klapa nie pracuje swobodnie i zawiesza się na jakiejś pozycji. Profilaktycznie, należy również sprawdzić szczelność układu dolotowego. Taki objaw może również wystąpić przy niedrożności układu...
Dodam tylko, że pojazdy z rynku amerykańskiego mogą mieć znacznie bardziej rozbudowaną kontrolę układu oparów, z czujnikiem ciśnienia oparów w zbiorniku i pompką testującą szczelność układu. Tam nawet źle zakręcony korek wlewu może skutkować zaświeceniem checka. Prawda ,janki maja bzika na tym punkcie.
Auto jak w temacie fenix 5 Po odpaleniu trzyma 1500 obr/min po chwili IACV zaczyna burczeć jak rozklekotane trafo i obroty lecą do 2500 a nawet 3000 obr/min. Ponoć stało się po strzale gazu Przepustnica, TPS, czujnik temp. MAP, szczelność dolotu OK Ma trochę luzu na osi przepustnicy ale to szczegół czego się czepiać?
Cześć, Zaczął bym od sprawdzenia czystości przepustnicy,(ew, czyszczenie nitrem),później adaptacji. Należałoby sprawdzić szczelność dolotu,ponieważ to możne być przyczyną wypadania zapłonów oraz błędów w ciśnieniu dolotu.
Dzisiaj sprawdziłem rezystancję czujnika położenia wału w skrzyni i ma 387 omów. Producent określa rezystancję sprawnego sensora na 400 omów. Czy taka różnica jest dopuszczalna? Dodatkowo sprawdziłem szczelność kolektora dolotowego przez opsikanie go i przepustnicy plakiem. Brakuje mi już pomysłów. Pomóżcie z łaski swojej :D
Dzieki za info co to jest jutro spróbuje ogarnąć temat z szczelnością lub kupnem nowego
szczelność przepustnicy sprawdzić spawać szczelność szczelność tulei
uchwyty drzwiczek marshall footswitch amica śmierdzi
prostownik trójfazowy mostkowy pralka samsung zawiesza
Lokalizacja krostek klapy bagażnika Ford Mondeo MK3 Omijanie inteligentnej klemy w Audi A4 B8 3.2 FSI