Do sprawdzenia: podkładki pod wtryskami (grubość i szczelność) EGR Przepustnica Przepływomierz To tak na szybko[/film]
Wyczyść przepustnicę ,sprawdż szczelność oraz silniczek krokowy.
Filtr powietrza jak wygląda? Szczelność układu zasilania powietrzem? EGR? "Przepustnica" gasząca otwarta?
Przepustnica jakieś luzy , szczelność kolektora , jakie podciśnienie w kolektorze ssącym .Nastawnik otwiera przepustnicę bo tego żąda sterownik z jakiegoś powodu .
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Zmienić mechanika. Sprawdź szczelność pomiędzy przepustnicą a kolektorem ssącym. W parametrach widać np. jakie obroty chce mieć sterownik silnika. Skoro pseudo-mechanik potrafi odczytać tylko błędy to szkoda dawać mu auto.
Kolektor dolotowy to jest OD przepustnicy DO głowicy... i stamtąd idą wężyki z podciśnieniem do serwa i innych miejsc. Masz tam co prawda przepływomierz więc szczelność układu między przepływomierzem a przepustnicą też jest dość istotna, ale i tak ważniejsze jest to co jest za przepustnicą. Poprawność działania czujnika wału sprawdza się na oscyloskopie,...
Auto stoi u mechanika, komputer nie wykazuje żadnych błędów… Przepustnica wygląda na dobrą, została więc tylko wyczyszczona… Co ciekawe, poprzedni mechanik wywiercił w niej mały otwór, chyba tak chciał sobie poradzić z tymi zbyt niskimi obrotami, ale obecny mechanik ten otwór zamknął tzn. przywrócił do oryginalnego stanu. Były sprawdzane podciśnienia,...
Od momentu zakupu są problemy. Wymieniłem przepustnicę, KFZ, rozrząd, świece, czujnik położenia wału, wyczyściłem czujnik jak dobrze pamiętam położenia wałków, sprawdziłem szczelność dolotu. Od samego początku co jakiś czas nie odpala za 1 razem, jak temperatura na zewnątrz spadnie w okolice 0 stopni obroty szaleją w zakresie 3-4 tyś do momentu rozgrzania...
Oringii i szczelność układu zasysanego powietrza były sprawdzane i nie budzą jakiś obaw. Dodatkowo przepustnica czyszczona i oringii wymienione - tam skierowałem pierwsze podejrzenia. Dodam że przed awaria cewek nie miałem z laguną żadnych problemów ani falowania obrotów ani gaśnięcia to stało się z dnia na dzień. Dodatkowo Clip nie wykazuje żadnych...
Niestety Francuzi stworzyli skarbonkę nie auto dotyczy to nie tylko twojego modelu ale również Laguny Master i Clio chodzi o silniki DCI nieważne jakiej pojemności to królowe lawet ich problemy są już opisane na forum.Jeżeli chodzi o turbinę to za prawidłową pracę odpowiada podciśnienie sprawdź gruszkę i przewód podciśnienia Turbiny, ściągnij z Turbiny...
Ja sprawdziłbym jeszcze przepustnicę czy nie jest zabrudzona bo być może silnik ssie powietrze przez szczelinę powstałą pomiędzy gardzielą a przepustnicą.Można rzucić okiem na elektrozawór odpowietrzenia kanistra oparów benzyny,szczelność wtryskiwaczy,ciśnienie w rampie wtryskowej.Nie siedzę w Renaulcie ale sprawdziłbym jeszcze kopułkę rozdzielacza...
Witam. Mam taki sam problem. Obroty silnika na biegu jałowym samoistnie wzrastają. Po kodowaniu wtrysków, objawy nadal te same. Sprawdzone przelewy wtryskiwaczy (są w idealnym stanie), sprawdzona szczelność układu dolotowego i wyczyszczony egr. Co to może być? Silnik K9K 68KM Delphi Wtryskiwacze kodowane CLIP'em Renault. Silnik pracuje ładnie. Brak...
Nie wiem jakie wypuklenia masz ma myśli, natomiast zawsze tam trzeba wymieniać na nowe uszczelki przy ponownym montażu kolektora ssącego, jest ich tam 4 i są dosyć drogie. Stare uszczelki zazwyczaj się kruszą i nie nadają się do ponownego użycia; nie pomaga tam też silikon. Ów kolektor trzeba montować równo, zaczynać od śruby która jest na środku. Szczelność...
Hejka Powoli opadają mi już ręce i zaczyna brakować pomysłów, ale od początku: Auto jak w temacie,kupione ze stukami(luz na sworzniu korby),silnik zrobiony. Turbina miała być po regeneracji ale tylna lampa od wydechu całą czarna wiec nie wiem co wcześniej było nie tak. Objawy na chwilę obecną.Mówimy o postoju bo podczas jazdy ciężko osiągnąć 50km/h....
To jednak nie problem z linką, czy sprężyną potencjometru, pedał nie ma sprężyny, gdyby był problem z linką to pedał zostałby wciśnięty a on wracał. Oringi na przepustnicy są nowe, jakieś 3 tyg miałem sprawdzaną szczelność układu dolotowego
Witam! Zwracam się z prośbą o pomoc. A mianowicie moje auto jak postoi, silnik ostygnie całkowicie to po odpaleniu(bezproblemowo od strzała)obroty wynoszą jakieś 1200 i wszystko gra nic sie nie dzieje do momentu jak wcisne pedał gazu, Wtedy nagle obroty spadają do ok 500 po czym wracają do normalnych wartości. Przy kolejnym dodaniu gazu dzieje sie podobnie....
Jooo! Przedewszystkim sprawdź szczelność wtrysku (jeżeli jest na wtrysku)... czy wszystkie uszczelki pod wtryskiem, przepustnicą i w szczególności na kolektorze ssącym nie kwalifikują się do wymiany, następnie podociągaj szpilki na wtrysku (tylko nie przekręć gwintów! - pamiętaj że wkręcasz w aluminiowy kolektor... ) Jeżeli to nie pomoże to sprawdz...
Jooo! Przedewszystkim sprawdź szczelność wtrysku... czy wszystkie uszczelki pod wtryskiem, przepustnicą i w szczególności na kolektorze ssącym nie kwalifikują się do wymiany, następnie podociągaj szpilki na wtrysku (tylko nie przekręć gwintów! - pamiętaj że wkręcasz w aluminiowy kolektor... ) Jeżeli to nie pomoże to sprawdz na lampie czy komputer dobrze...
Jooo! Przedewszystkim sprawdź szczelność wtrysku... czy wszystkie uszczelki pod wtryskiem, przepustnicą i w szczególności na kolektorze ssącym nie kwalifikują się do wymiany, następnie podociągaj szpilki na wtrysku (tylko nie przekręć gwintów! - pamiętaj że wkręcasz w aluminiowy kolektor... ;)) Jeżeli to nie pomoże to sprawdz na lampie czy komputer...
trzeba sprawdzić czujniki np. TPS czyli czujnik położenia przepustnicy, szczelność dolotu -fałszywe powietrze, sygnał obrotomierza, sugeruje sprawdzić masę i połączenia pod maską, obluzowane styki itp.
Witam Od dłuższego czasu walczę z w/w samochodem. pojawiały się różne dziwne przypadłości. Zaczęło się od problemu z doładowaniem , 2x tryb awaryjny. Nie jestem w stanie teraz przytoczyć numeru błędu jednak było to chyba przeładowanie. Po ponownym odpaleniu wszystko wracało do normy. Nieco później Problem z wypadaniem zapłonu na 4 cylindrze. ew. Palił...
Mam wrażenie, że możesz posiadać problem podciśnienia. Źle podłączone podciśnienia do mapsensora mogą wyrzucać przeróżne błędy sugerujące niepoprawną pracę przepustnicy, wtrysków, przelewania silnika (zbyt bogate odczyty lambda). Zaczął bym od sprawdzenia działania tego czujnika i jego szczelności podciśnienia.
Jeżeli wykluczysz stykologię ( standardowa choroba renault) czyli sprawdź złączki od: Czujnika położenia wału, położenia przepustnicy, przepływomierza i stu innych miejsc w tym silniku to sprawdź jeszcze szczelność układu dolotowego. Mam nadzieję, ze jakby komputer sterujący silnika podawał jakieś informacje to byś napisał. Jednak najlepszym rozwiązaniem...
Dzięki za rady ale w silniku 1,4 8v nie ma przepustnicy tylko monowtrysk, który został podmieniany z innego samochodu, więc mycie przepustnicy i silnika krokowego nie może mieć tu miejsca. Przewody ciśnienia sprawdzałem, szczelność przy wtrysku i kolektorze ssącym również. Proszę o rady dotyczące tego silnika a nie innych!
mid 128 psid 90 fmi 1 Wydajność układu scr -zacinający wtrysk -niskie stężenie mocznika mid 128 psid 91 fmi1 Wydajność turbo -sprawdź szczelność interculera -sprawdź przeciwciśnienie spalin mid 128 psid 101 Zacinanie się zaworu chłodzenia Adblue -wymień zawór CCV F00BH40277 MID 128 pid 102 fmi 0 Ciśnienie doładowania -Nadmierne ciśnienie doładowania...
Trzeba sprawdzić szczelność wężyków na podciśnieniu, a nawet czy serwo hamulca nie ma dziurawej membrany. Silnik jest leciwy, może być również wyrobiona ośka przepustnicy i łapie "dzikie" powietrze. Możliwości jest wiele, czasem może pomóc mechanik.. Trzeba było zmierzyć ciśnienie przed wymianą i po wymianie, aby potwierdzić zasadność wymiany, ale zobaczymy.
Diagnostykę drogi kolego, przeprowadza się na podstawowym paliwie - od ciśnienia sprężania się zaczyna. Do tego robi się analizę spalin - będzie widać czego jest za dużo, czy paliwa, czy powietrza. Do tego sprawdza się szczelność kolektora ssącego i okolic przepustnicy, czy nie dostaje się do silnika powietrze spoza układu. A jak znam życie, to po kolizji...
jak bys chcial sobie samemu sprawdzic szczelnosc mozesz to zrobic w prosty sposob a mianowicie wez sobie placka do tapicerek i pryskaj nim w okolicy podcisnien przepustnicy itp jesli obroty zaczna sie podwyzszac to znaczy ze tam gdzie pryskasz jest nieszczelnosc
Witam! Jezdze Renault Clio z 1998 (tzw c2ph1) z dosc rzadko wystepujacym silnikiem 1.6 8V 90KM (typ K7M744). Odkad go znam - 3 lata (kupila go moja dziewczyna a obecnie zona ;-)) auto jezdzi ale jakby chcialo a nie moglo: Jesli b. spokojnie i delikatnie operuje sie pedalem gazu, nie rozkreca powyzej 2200-2500 (czyli typowa jazda na emeryta) to jezdzi...
szczelność przepustnica szczelność przepustnica sprawdzić renault przepustnica
error sterownik visible false wymienić termostat lodówce
nawigacja rolnicza nawigacja rolnicza
Mikroprzełącznik SW604 w Panasonic RQ-SX55: Naprawa i Wymiana Naprawa GPS RIDER: Diagnostyka i Rozwiązania