Generalnie popyt rodzi podaż i gdyby były częste problemy z zaworami internet kipiał by od informacji. Problemy z falowaniem obrotów mogą być związane z łapaniem lewego powietrza za przepustnicą. Sprawdź szczelność odmy, miejsca gdzie wtryski gazu wchodzą w kolektor oraz szczelność serwa hamulcowego.
Do sprawdzenia: podkładki pod wtryskami (grubość i szczelność) EGR Przepustnica Przepływomierz To tak na szybko[/film]
Szkoda że jak miałeś rozebrane nie sprawdziłeś szczelności. Zatykasz dolot powietrza w przepustnicy i ktoś musi gazować i nasłuchujesz świstów itp. lewego powietrza zasysanego przez przepustnice.
Sprawdź rozrząd, w adr bez vvt bo taki serwisuje sobie jest przepustnica na linke oraz niestety lubia popękac pierścienie. Sprawdz szczelność przewodu odmy pod przepustnicą bo tez lubi pęknąć co by dawalo bledy MAF itp.
Jak Kolega wyżej Ci napisał. Sprawdzić szczelność przewodów i kolektora dolotowego!
standardowo w tym silniku...sprawdzenie szczelności dolotu-zdejmij i dokładnie obejrzyj rurę łączącą przepływomierz z przepustnicą,sprawdź również rurkę podciśnienia do serwa hamulców,wymiana uszczelek(wszystkich ośmiu)pod kolektorem dolotowym,czyszczenie i adaptacja przepustnicy...do tego cewka,kable,świece...
Odczytać błędy to po pierwsze. Auto z LPG czy czysta benzyna? Zresetować korekty na sterowniku. Można to zrobić np. przy użyciu Autela, ale MES pewnie też potrafi. Sprawdzić szczelność dolotu, może lewe powietrze łapie. W ostateczności podmienić przepustnicę.
Przepustnica powietrza do czyszczenia i przesmarowania. Sprawdzić szczelność układu dolotowego pod kątem łapania lewego powietrza (stąd wzrost obrotów) a to szarpanie przy ujmowaniu gazu to zużycie mechanizmu różnicowego i przekazania napędu na koła (luzy na półosiach i mechanizmie)
Problem polega na tym, że auto kilkukrotnie w ciągu dnia wpada w tryb awaryjny, pracuje jakby wypadł zapłon. Sczytałem błędy i wiem, które są za co odpowiedzialne, jednakże nie P1160. Cały układ dolotowy został sprawdzony pod względem szczelności, przepustnica działa, więc pomyślałem, że ten błąd jest odpowiedzialny za powstały problem i myślę, że to...
W tym samochodzie nie ma na pewno klapowego przepływomierza. Szczelność kolektorów sprawdzić, przepustnicę sprawdzić, odmę sprawdzić.
Ja to bym sprawdził jeszcze szczelność dolotu.Można by wyczyścić przepustnicę i sprawdzić czy egr nie przycina.
Jaki kod silnika? Sprawdź szczelność dolotu, wyczyść przepustnicę.
O stożkach też słyszałem ze powodują problemy, co do szczelności układu, to jestem pewien ze na 100% szczelne są okolice regulatora wolnych obrotów, bo robiłem nowe uszczelki tam. Jak najprościej sprawdzić szczelność?? Przepustnica się raczej zamyka do końca, bo czyściłem nie dawno, bo trochę nagaru było.
Linka sprawdzona, przepustnica sprawdzona, przewody na szczelność sprawdzone?
Sprawdź szczelność dolotu, wyciągnij przepustnice i ją dokładnie umyj. Następnie podłącz samochód pod VCDS i zrób adaptację przepustnicy.
Sprawdź szczelność dolotu szczególnie za przepustnicą.
Zaślepiłem EGR, wróciły normalne obroty na biegu jałowym, jest trochę lepiej z mocą, ale na 6. biegu nadal nie może się rozpędzić, vmax 120/h. Map sensor, przepustnica, przepływomierz odpada, sprawdzone, szczelność też. Stary samochód, a żaden mechanik nie może sobie poradzić, jak nie ma błędów w diagnostyce. Ktoś coś?
Zajmij się na początek przepływką ,pomiary sygnałów jak i sprawdzenie szczelności między nią a przepustnicą. Potem Diagnoza live data i zalecane sprawdzenie ciśnienia paliwa. Bardzo możliwe że leży pompa albo ECM jak to w łoplach. Ale to wszystko trzeba potwierdzić diagnozą której nie było w tym przypadku.
Przy tych objawach jak piszesz ważniejsze niż czyszczenie jest sprawdzenie szczelności przepustnica-kolektor oraz czujnik położenia przepustnicy, oczywiście jak ją wyjmiesz to ją wyczyść, w tym czasie zdejmij klemę aku, a następnie po naprawie zrób 40-50 km na samej benzynie, oczywiście jak wszystko będzie ok po odpaleniu auta po czyszczeni przepustnicy,...
Witam, mam problem z zakupionym Fiatem Punto 1.4benzyna+gaz. 2010r. Auto 270 tys. przebiegu, dwa lata temu kapitalny remont silnika. Problem polega na niskich obrotach około 700 trzęsie silnikiem, nie wykazuje błędów w jeździe ma moc. Sprawdzona szczelność, ciśnienia, świece, przepustnica. W aucie zaślepiona odma. Film z pracą silnika (czarna pokrywa...
Sprawdź szczelność między przepływką a przepustnicą
Najlepiej podmień cała przepustnice, sprawdź szczelność wszystkich podciśnień. PS. auto ma inst. gazową?
Gaźnik? Sprawdź czy przepustnica sie nie zacina. Sprawdź także szczelność dolotu.
Zmienić mechanika. Sprawdź szczelność pomiędzy przepustnicą a kolektorem ssącym. W parametrach widać np. jakie obroty chce mieć sterownik silnika. Skoro pseudo-mechanik potrafi odczytać tylko błędy to szkoda dawać mu auto.
No to dymiarkę pożyczyć i szczelność dolotu porządnie sprawdzić. Syczenia nie ma być słychać. Ale tam niedaleko jest przepustnica i tam może być podobny dźwięk 😀
W jaki sposób najbardziej prawidłowo mogę sprawdzić szczelność kolektora za przepustnicą ?
Sonda w twoim przypadku zaczyna pracę 450mV. Jest pierwszym elementem pomiarowym za cylindrem... Sprawdź przepustnicę i szczelność układu wydechowego. Syerownik masz dobry. Pozdrawiam
Zacznij od sprawdzenia dolotu powietrza (filtr, przewody dolotowe itp.) Następnie sprawdź szczelność układu podciśnienia. Wyczyść przepustnicę i przepływomierz. szczelność dolotu sprawdzona-wszystko w porządku przepływomierz i przepustnica wyczyszczona układ podciśnienia to mnie zaciekawiło bo akurat tego nie sprawdzałem i w sumie nie wiem jak się...
Ja sprawdziłem przepustnicę, czujniki, "rozprułem" i sprawdziłem wiązkę, szczelność kolektora, został mi tylko sterownik silnika. Zaryzykuję i go wymienię.
Wyczyść tą przepustnicę. Sprawdź szczelność rury ssącej, zwłaszcza odnogi dochodzącej do pokrywy rozrządu, pewnie się z nią szarpałeś.
Pierwsze świece i układ zapłonowy. Dwa check się świeci przed odpaleniem ,a nawet jak nie to tester i odczyt błędów. Trzy pomiar kompresji i sprawdzenie szczelności dolotu (czy przepustnica nie jest zasiniona) oraz wydechu przed sondami.
Sprawdzić czy nie ma lewego luftu. Sprawdziłem szczelność pod przepustnicą, zaślepiłem EGR i króciec odmy przy kolektorze - czyli wydaje się że niema więcęj opcji na lewusa a objawy te same. Dlaczego chodzi dobrze po odpięciu EGR lub MAP :?:
Witam sprawdź szczelność wszystkich przewodów za przepustnicą i samego kolektora czy nie ma lewego powietrza.Pozdrawiam
Szczelność sprawdzona, świece wymienione, przepustnica dwa razy czyszczona i dwa razy adaptowana, bez zmian. Historia powtarza się jak z meganką, francuską elektryke mogłem im wybaczyć, ale żeby nie ogarnąć tak prostego i starego silnika?
mistermvp, a nie lepiej zdiagnozować to auto, sprawdzić gdzieś niż tak wymieniać co się da? Wiesz jaki masz boost? musisz sprawdzić dokładnie DV, N75, podciśnienia, cięgno od WG, przepływkę itd. Później ewnetualnie przepustnica, lambda...
Sprawdź szczelność dolotu, ciśnienie paliwa ,wyczyść przepustnicę i zaadaptuj, czujnik spalania stukowego może być do wymiany ale to po tym jak zrobisz poprzednie rzeczy a błąd będzie powracał. Aaa no i mogła paść przepływka.
Sprawdź szczelność połączeń kolektora ssącego. Przepustnica ssania powinna być całkowicie zamknięta, dopiero po uruchomieniu silnika otwiera się.
Szczelność przepustnicy to raczej jest . Jedynie tak jak piszesz może być sonda. Nie mam jak tego sprawdzić ale zamówię w przyszłym tygodniu nowa sondę i się okaże czy sonda.
Witam Jest jakiś postep w walce z busem? U siebie mam podobnie, bład niskiego ciśnienia doładowania, ogólny brak ciśnienia doładowania, wymieniłem elektrozawór, czojnik pdciśnienia, przepustnicę, sprawdziłem szczelność dolotu oraz podciśnienie przed elektrozaworem, została mi jeszcze turbina do wyjęcia. Z informacji z sieci wynika, że może urwać sie...
Witam ponownie. Sprawdziłem dziś szczelność układu dolotowego oraz czyściłem przepustnicę. Wymieniłem również świece. Nie stwierdziłem nieszczelności. Jedno co mnie zastanawia to nie udało mi się to adaptacja przepustnicy. Świece które wykręciłem miały różne kolory, od szar-srebrnych po brązowo-czarne. Moje pytanie : Czy wtryski paliwa mogę mieć tu...
Z prostszych rzeczy, to odłącz od kolektora wszystko za przepustnicą i zaślep, evap serwo wszelkie podciśnienia. Do sprawdzenia szczelności w benzynie lepszy będzie zmywacz w sprayu ale taki co mgiełkę robi. Kolejnym etapem sprawdzenie rozrządu.
A jaki masz gaz ? ADR to kupa gruzu i pytanie czy twój już ma VVT czy nie ma. Sprawdzić trzeba szczelność wężyków pod przepustnicą do zaworka odmowego, odmy, kompresję no i najważniejsze nie jeździć na LPG do czasu wyjaśnienia problemu. Cewka w ADR też budzi wątpliwości. W tym co robiłem były pęknięte pierścienie na 4 piecu. Mój ADR nie miał LPG.
Sprawdź szczelność kolektora ssącego oraz połączenia przepływomierza z przepustnicą. To że check się nie świeci wcale nie oznacza że czujniki są w porządku zalecałbym porządną diagnostykę komputerową.
Sprawdzasz szczelność kolektora ssącego od przepustnicy do mocowania kolektora przy głowicy. Sposobów jest kilka; np. dym papierosowy , samostarter.
Sprawdzić funkcjonowanie lambdy, sprawdzić płynność napięcia podczas poruszania przepustnicą z TPS-a , szczelność układu dolotowego, podcisnienia, stan układu wysokiego napięcia itp.. sprawy.
Sprawdź wszystkie wężyki podpięte pod przepustnicę czy czasem nie spadły, szczelność dolotu od przepływki do przepustnicy, podmień krokowy. Podaj symbol silnika. Podłącz jakiegoś kompa sprawdź błędy i parametry szczególnie temp. płynu.
A podepnij się pod sondę i sprawdź szczelność kolektora przy głowicy, pod przepustnica, zacisnij przewód od odpowietrzania baku, zapnij manometr w kolektor i porównaj z map sensorem, sprawdź temperaturę powietrza zasysanego i jeżeli jest wszystko w normie to podmien srerownik silnika
Kup taki preparat do sprawdzania szczelności typu uszczelki pod kolektorem ssącym,przepustnica.Na zapalonym silniku jak psikasz to jak jest nieszczelny to silnik przygasa.Środek jest z zawartością eteru.Jak pamiętam na porywie zaworów jest kwadratowa odma,więc sprawdź jej szczelność.No i zobacz czy przepustnica nie jest brudna.
Może ten zamiennik katalizatora jest przyczyną niedomagań? Spróbowałbym założyć używkę oryginalną Sonda zamiennik? Przepustnica czysta? W niektórych wersjach były EGR Może gdzieś jest nieszczelność na wydechu? Na pewno sprawdzilbym szczelność dolotu i wyczyścił przepustnicę Jeśli to nie pomoże to wystawiłbym używany katalizator,ale oryginalnym z sondą
Z tym ładowaniem to chyba przesada. W pierwszej kolejności proponuję sprawdzić szczelność w układzie dolotowym, przepustnice czy się nie zacina, a następnie układ regulacji wolnych obrotów
Sprawdź szczelność przepustnicy, może po czyszczeniu zasysa lewe powietrze? Jak silnik pracował dobrze przed czyszczeniem to po powinien tak samo a nawet równiej.
A gdzie w silniku benzynowym macie pompę vacum? Jeżeli piszesz, że zimny silnik nierówno pracuje, to sprawdź również szczelność kolektor-głowica jak i również przepustnica-kolektor. Gdzieś musi być nieszczelność. Albo wręcz przeciwnie, sprawdź drożność przewodu podciśnienia. Może być przytkany np: jakimś silikonem lub teflonem.
Sprawdź szczelność kolektora dolotowego, pomiędzy mieszaczem a przepustnicą. Dodatkowo zerknij na samą przepustnicę czy dobrze się domyka, czy nie ma luzu.
sprawdź szczelność rury ssącej na odcinku przepływomierz-przepustnica. A świece pomieniałeś na inne?
Na początek proponuję sprawdzić szczelność kolektora dolotowego, przepływomierz - przepustnica, jeśli miały miejsce jakieś strzały to doszło do pęknięcia jakiegoś plastiku. Przy dodaniu gazu mieszanka jest zbyt uboga i auto się dławi. Radzę dokładnie obejrzeć kolektor. powodzenia
1 Umyć przepustnicę,zawór powietrza biegu jałowego 2 Sprawdzić szczelność wszystkich podciśnień 3 Sprawdzić szczelność odmy
Sprawdź ciśnienie paliwa to ważne przy odpalaniu na benzynie, następnie szczelność dolotu i umyj i zaadaptuj przepustnicę. To tak na początek.
Po sprawdzeniu błędów wyskoczył błąd nieszczelności układu dolotowego. Po sprawdzeniu szczelności kompresorem powietrze ucieka odmą oraz rurkami od odmy do kolektora. Przeczyszczona została również przepustnica, lecz nie była strasznie ubrudzona nagarem. Czekam na nową odmę oraz rurki, ponieważ się rozleciały przy demontażu, będę walczył dalej.
Witam Pacjent Citroen c3 1,4 kfv Samochód szaleje na obrotach, obroty na jałowym skaczą od 400 do 1500 i czasami zgaśnie Po nagrzaniu ciut lepiej nie gaśnie ale obroty ciągle szaleją. Efekt podobny na benzynie i gazie ( na gazie lepiej mniej szaleją obroty ) Jak prztytrzymać na obrotach ok 2500 także obroty się wahają. Słychać w wydech jak by wypadania...
Witam Panowie serdecznie. Pacjent Mustang 3.7. Sprawdzając map sensor, kabel sygnałowy na zgaszonym oraz odpalonym pokazuje 5 V mierząc multimetrem. (Forscan o dziwo na zapalonym 1.5 V, jak być powinno). Mam pytanie, czy MAP do wymiany? Na jałowym Forscan pokazuje 39 kPa podciśnienia, zaś zegary w dodatkowych opcjach 18 inHg, czyli 61 kPa... Z objawów...
Przychodzi mi do głowy silnik krokowy albo przycina się przepustnica może też ciągnąć "lewe" powietrze. Sprawdź szczelność układu dolotowego i działanie silniczka krokowego.
Witam. Mam identyczny problem z tym silnikiem. Głowica po remoncie, wymienione pierścienie na tłokach, sonda, czujnik położenia wału, przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana. Szczelność sprawdzona, rozrząd po wymianie. Nadal jak się zagrzeje to narywa silnikiem na benzynie jak i na LPG. Nie raz pracuje poprawnie a jak już zacznie falować to z małymi...
Czy nie miałeś przypadkiem wystrzału na gazie?? Przepustnica piszesz że po czyszczeniu ale czy sprawdzona pod względem szczelności??? Klapki w przepustnicy nie pogięte??? Potencjometr wyregulowany po zmianie??? Sprawdziłbym jeszcze wskazania sondy lambda. I jaką masz instalację gazową??? Nie ma tam przypadkiem Kontrolera sondy lambda??? Bardzo często...
Zacznij tak jak napisałeś - od przepustnicy (częsta usterka). Dobrze by też było ją zaadaptować po czyszczeniu, a przynajmniej odpiąć klemy z akumulatora na kilka minut/chwil. Następnie (jak nie pomoże i nie uspokoi się) do sprawdzenia czujnik prędkości i szczelność dolotu oraz podpiąć pod komputer i sprawdzić czujniki temperatury oraz MAP. To, że po...
Saron ma racje ,ciśnienie z turbiny powinno dobijać przynajmniej do 2.3 bar, więc szukaj przyczyny w doładowaniu ...chyba że pomiar był niezbyt dokładny. Pomiar najlepiej z ładunkiem i pod górę na wysokich obrotach (bez ładunku pod górę też powinien wykazać powyżej 2 bar ). Wymieniłeś sporo komponentów , zostało Ci sprawdzenie szczelności dolotu i drożności...
Co jeszcze mogę sprawdzić? Czy nie dostaje się tzw. fałszywe powietrze, czyli szczelność wszystkiego co jest za przepustnicą. Np. Przewód od serwa hamulców.
Sprawdź ciśnienie paliwa, przepustnice a przede wszystkim szczelność pod ciśnień i układ dolotowy od filtra powietrza do kolektora ssącego lubi też szwankować regulator wolnych obrotów.
Mam taki sam problem w AKL jak kolega wyżej. Wymieniłem właśnie czujnik od pompy wspomagania bo wywalał błąd. Ale ciągle walczę z błędem 537 upper limit. Przepustnica wyczyszczona na błysk, przepływomierz również. Przepustnica zaadaptowana. Po odpięciu przepływomierza auto ledwo jedzie. Jak sprawdzić szczelność zaworu odmy?
Witam problem jest taki Megane 97 1.4 8V bez LPG Samochód odpala normalnie czasami jedzie pełna mocą a czasem ledwie się wkręca na 3 tys po chwili czasem znowu ma pełną moc ale na krotko. Wymienione kable, świece, sprawdzona szczelność w układzie dolotowym. Umyta przepustnica . Jutro wymiana filtra paliwa sprawdzenie kompresji, chodziarz to nie kompresja,...
Laguna II, 2003, 1.8 B+G, silnik F4P. W moim posiadaniu od kilku lat. Nieprawidłowa praca zaczęła się od tego, że w czasie jazdy na gazie zaczynał dusić się, tracić moc, po chwili wracało wszystko do normy. Przełączałem na chwile na benzynę później znów na gaz i było ok. Po kilku dniach takiej jazdy na gazie juz praktycznie w ogóle nie chce jechać,...
justysia1234 napisała: ...bo czyściłam przepustnice i pomogło dosłownie na chwilę, a może ją wymienić na nową? Cieplej, cieplej coraz cieplej :) - a czujnik położenia przepustnicy zmierzony? Wycierające się ścieżki potencjometru powodują zakłócenia w pracy silnika. Zmierz TPS - miernik powinien płynnie wskazywać wartości na całym zakresie pracy potencjometru....
Szczelność dolotu, przepustnica, przepływka (jeśli jest)
Tłoczek ssania się domyka bo jak pociągnę ssanie to zaczyna go mulić Cylinder po szlifie jest nowy tłok A co do szczelności komory wału korbowowego jak mogę to sprawdzić Niezbyt rozumiem o co ci chodzi z przepustnicą jakbyś mógł to bardziej rozwinąć
Witam ponownie:) od dłuższego czasu auto nadal faluje na wolnych obrotach. Ostatnio wymieniłem przepustnice i nadal to samo. Cały dolot sprawdzony na szczelność i nadal bez zmian. Czujnik położenia przepustnicy kupiłem oryginał i nadal to samo. Mam jedo spostrzeżenie. Auto na odpietym czujniku położenia przepustnicy pracuje tak samo jak i na podłączonym...
Panowie mnóstwo osób ma ten problem. U mnie też TPS zdaje się być dobry gdy mierzę oporność na wyłączonym lub napięcie na przekręconej stacyjce. Gdy odpalę auto i mierzę napięcie, miernik podaje całkowicie niezgodne wartości, sprawdźcie jak jest u was. Nie wiem z czego to może wynikać? Planuje zakupić całą przepustnicę na podmianę i sprawdzić. Nie szczelności...
Odma w tych silnikach jest zapięta pod przepustnice wiec kluczowa jest tu szczelność. Czyli korek wlewu, zaworek zwrotny pod nim no i z tylu puszka odmy i przewód do kolektora pod przepustnica. Jak odkręcisz korek na pracującym silniku to obroty będą wariować+ może wywalić Check'a. No i wartaloby sprawdzić czy polaczenie z serwem i samo serwo, czy nie...
Sprawdzić czy przeładowuje czy niedoładowuje. Potem sprawdzić czy problem leży po stronie szczelności dolotu (turbo, przewody, IC, egr, kol ssący) czy po stronie sterowania (egr, zawór turbiny, przepływka, przepustnica)
winna może być przepustnica,zobacz czy jest czysta,ale może być brak szczelności na dolocie.najlepiej jakbyś sprawdził go testerem.
Witam Jaki silnik, 1.6 czy 2.0 oraz jaki przebieg samochodu? Do sprawdzenia: - Czujnik położenia przepustnicy - wartości: Przepustnica zamknięta: 0.45-0.55V - Zaciski 2 i 3 Przepustnica otwarta: ok. 4V - Zaciski 2 i 3 - Przepływomierz - Układ zapłonowy: świece, kable (oporność między 6-10 Kohm w zależności od długości kabla), rozdzielacz zapłonu - Oporności...
Hejka Tak, jest możliwe, że przyczyną nieszczelności jest wytarta oś w gaźniku lub dziura w nim. Możliwe jest również, że połączenie gaźnika z kolektorem jest nieszczelne. Aby dokładnie ustalić źródło nieszczelności, można spróbować dokładnie zbadać miejsce, z którego zasysane jest powietrze. Jeśli podejrzewasz, że przyczyną jest gaźnik, należy go dokładnie...
Szczelność za przepustnicą ok,zawór aktualnie nie zaślepiony,był sprawdzany,nie wiem w jaki sposób bo nie było mnie przy tym. Świece ngk założyłem w sklepie zamawiają według katalogu. Z resztą mechanik nawet je podmieniał.. I wszystkie czujniki oprócz czujnika obrotów wałka rozrządu tak jak pisałem. Na początku twierdził że coś z powietrzem i że błachostka,potem...
Na początek sprawdz szczelność dolotu,umyj i zaadoptuj przepustnicę...zrób duagnostykę- podaj kody ewentualnych błędów w ECU
odczytaj kody błędów,to dużo nam powie:idea: wymyj przepustnicę i zrób nastawy podstawowe. sprawdz szczelność w układzie dolotowym.
Tą kompresję zmierzyli? Za wolne obroty jest tam odpowiedzialna chyba przepustnica czy została wyczyszczona ? I czy cały odlot sprawdzony pod względem szczelności?
Witam. Mam problem z wykaszarką Craftsman, zapala lecz po paru sekundach gaśnie, bez względu na to czy na wolnych obrotach czy z w pełni otwartą przepustnicą. W wykaszarce wymieniono uszczelniacze, sprawdzona szczelność jest ok. Gaźnik wymyty w myjce ultradźwiękowej, membrany są też ok. Świeca sucha nie zalewa. Czy ma ktoś jakiś pomysł?
Sprawdz dokładnie szczelność dolotu-zdejmij rurę łączącą przepływomierz(Ktory tez zapewne potrzebuje czyszczenia)a przepustnicą-lubi sie łamać w okolicach odmy...sprawdz czy działa sterowanie klapami w kolektorze
Polecam sprawdzić szczelność układu dolotowego na początek, zapłon czyli przewody, kopułka świece, wyczyścić przepustnicę a i czy check engine się zapala?
Jaki kod silnika? Jezeli X18XE1, Z18XE albo Z18XEL to przepustnica powinna byc na servie - tzn. nie ma zaworu regulacji biegu jałowego. Sprawdź układ dolotowy na szczelność. Hamulec nie wydaje sie twardszy niż zwykle? Dokładnie tak jak piszesz, jest to silnik Z18XE i przepustnica jest na servie. Co do hamulca to nie zwróciłem uwagi czy coś się zmieniło......
Falujące obroty na biegu jałowym podczas jazdy, na postoju obroty nie falują, także po włączeniu klimatyzacji jest ok. Wymieniłem przepustnicę. silnik krokowy, przepływomierz, uszczelkę pod kolektorem ssącym, sprawdziłem szczelność układu i nic to nie dało. Auto na benzynie i gazie tak samo się zachowuje.
Jak nie pomogą zabiegi z sinikiem krokowym. proponuje sprawdzić szczelność kolektora plastikowego na połączeniu z częścią aluminiową oraz przepustnica, w tych modelach zastosowane są specyficzne oringi, które z biegiem lat twardnieją a co w konsekwencji powoduje odkształcenia a co za tym idzie ciągniecie lewego powietrza. Z dostępnością ich jest ciężko...
Witam. Mam problem z wyżej wymienionym autem otóż po przygazowaniu powyżej 3000 obr zapala się kontrolka epc i kontrola trakcji, po diagnozie vagiem pojawia się błąd 17961-p1553 czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym odczyt poza zakresem napiszę co wymieniłem będzie łatwiej -zawór egr na nowy bo stary był zablokowany -wyczyściłem przepustnice -czujnik...
Sonda na zimnym nie ma wiele do gadania. Podłącz op-coma albo coś co w miarę robi opla i sprawdź przepływ powietrza, stan i pozycje przepustnicy.w op comie jest to ładnie opisane. Bardziej obstawiam przepustnice. Skontroluj jeszcze szczelność dolotu. A te błędy jak się będą powtarzac to najprawdopodobniej sterownik już zdycha.
Dzień dobry. Nabyłem Toyotę Celicę z silnikiem benzynowym 1,8 VVT, 143KM, 2002r,przebieg 220 tys. Auto nie ma mocy, ale nie zgłasza żadnego błędu. Wymieniłem wszystkie filtry, olej i świece. Wyczyściłem katalizator i wymieniłem 2 sondy lambda. Sprawdziłem kompresję silnika. Sprawdziłem szczelność dolotu, wyczyściłem przepustnicę i przepływomierz. Wyczyściłem...
Kolego,pierwsze co sprawdź to czy linka od gazu się nie przycina, jeśli będzie w porządku, to trzeba sprawdzić szczelność układu dolotowego do silnika, podstawę pomiędzy przepustnicą a kolektorem ssącym,weź plaka i popsikaj w okolicy podstawy przepustnicy (silnik pracuje w tym momęcie na wolnych obr.) nie powinny wzrastać obroty.
Tu jest EGR i przepustnica w dolocie. Działa to tak że EGR się otwiera (sterownie PWM zaworem podciśnienia i dopiero ono fizycznie otwiera EGR) ale jest jeszcze przepustnica która może się przymknąć i wymusić zawrót spalin prze EGR. Generalnie jest problem z diagnozą tych elementów bo nie ma czym podejrzeć danych live. U mnie np kulał bo ktoś przedłużył...
Napisał że przepustnicę wymieniał, więc chyba wszystko wyczyścil. Ciekawe czy adaptacje zrobił? Dodano po 4 Może sprawdź szczelność serva
U mnie problem już w dwóch samochodach 3.0. Jeden 145 KM drugi 177KM Na 5 biegu przy około 2500 wywala EDC i błąd zbyt duże ciśnienie doładowania. Mechanika zaproponował sprawdzenie szczelności dolotu ale brak czasu na to jak narazie. Wymieniłem już EGR, zawór regulujący, przepływomierz i przepustnicę.
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Kolego Technics , tam jest jedna cewka na cylinder i jest ich sześć , ich bym zostawił w spokoju. Jedynie ustawił odstępy elektrod na świecach 0,7 mm. Podmienił bym przepływomierz , jest mechaniczny , oraz sprawdziłbym zawór obejściowy wolnych obrotów i szczelność dolotu od przepływki do przepustnicy.
wystrzały z wydechu To dobrze zgłasza Ci błąd, za bogata mieszanka to za dużo powietrza stąd wystrzały z tłumika. Musisz się przyjrzeć szczelności układu dolotowemu powietrza, przepustnicy i szczelności tłumika.
szczelność przepustnica szczelność przepustnica renault sprawdzić szczelność lodówka
zasilać silnik falownik alternator diesel rozrzadu scenic
Immergas CAR V2 - Sterowanie Kotłem Gazowym Jak sprawdzić napięcie na rozruszniku Fiata 126p?