Sprawdź koło turba jest taki krótki przewód gumowy on lubi pękać,ale sprawdź szczelność całego układu,może gdzieś chłodnica powietrza się rozszczelniła.
Należało by sprawdzić kierownice turbo, szczelność przewodów podciśnieniowych sterujących turbo i EGR, szczelność układu chłodzenia powietrza doładowanego, sprawność pompy vacum. Jeśli podciągasz ustami i gruszka się przycina, możesz mieć zapieczone kierownice w turbinie.
Witam. Sprawdź szczelność całego układu dolotowego oraz ciśnienie doładowania podczas jazdy. Ubytek powietrza (niedoładowanie) powoduje wchodzenie w tryb awaryjny (to tak dla ochrony środowiska :D )
witam, uszkodzenie tego czujnika lub niemożliwość odczytu (uszkodzenie ciągłości połączenia) przez kalkulator wtrysku, powoduje brak sygnału do elektrozaworu sterowania łopatkami kierownicy turbiny, co powoduje albo niedoładowanie lub przeładowanie (cisnienie pow na wejściu do kolektora) i dobranie odpowiedniej dawki paliwa, czujnik temp chłodziwa (info...
Napisałem "jak zobaczę o co chodzi to Ci powiem" ale zapomniałem dopisać, że jak zobaczę logi. Skoro poza błędem niedoładowania innego nie pokazuje a podciśnienia jak piszesz masz połączone prawidłowo i układ jest szczelny (mam nadzieję) to w logach wyjdzie czy masz nieszczelność w dolocie. W celu sprawdzenia szczelności układu podciśnienia wystarczy...
Nie rozumiem aluzji, po uszczelnieniu uzyskałem max 0,1 bara, przy sofcie 480Ps doładowanie dalej było na poziomie 1,1 do 1,2 bara. Prawdą jest, że nie dokładnie sprawdziliśmy szczelność układu dolotowego! Po zmianie softu doładowanie zwiększyło się do 1,55 bar i spalanie spadło mi tak o ok 2 litry, w pracach lokalnych, nie testowałem jeszcze softu...
Szczelność układu dolotowego sprawdzona? Skoro rejestruje usterki związane z ciśnieniem doładowania to warto zacząć od najprostszych rzeczy. Warto zrobić log i porównać zadane doładowanie z rzeczywistym i ocenić w którą stronę jest problem.
Nie szczelność powoduje nie doładowanie. Uszkodzenie możesz mieć w: -N75 -siłownik VNT -zapieczone VNT w turbinie. N75 z N18 są zamienne.
W 1.8TD Masz klasyczny zawór obejściowy Wastegate który jest sterowany ciśnieniem doładowania, pracuje więc na NADCIŚNIENIU. Fabrycznie jest regulowany na 0,8bar i jak twierdzisz że nie pracuje to sprawdź szczelność dolotu, może gubi doładowanie i nie osiąga progu 0,8bar.
Sprawdź porządnie dolot- szczelność i tyle. Jak coś robi puff to jak naładujesz ciśnienie w układ na sucho to też będzie słychać. Tu masz fajny sposób, goście znaleźli błąd w sterowniku i szukają dziury w układzie, takie wymianki co się da, co popadnie bezsensu totalnie [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Także sprawdzaj czy...
posprawdzaj tylko szczelność połączeń, by się śmieci do układu nie dostały. ponadto przy stonowanej jeździe, i o ile masz osłonę silnika, nie powinno sie stać najgorsze - uszkodzenie silnika. Otrzymałeś "diesel pure power" - czystą moc niedoładowanego "dizla"
Nie za bardzo widzę niedoładowanie , oczywiście widzę je poniżej 2100 obrotów w logach,ale nie wiem czy o to chodzi. Sprawdze szczelność ukl. doładowania bo zauważyłem pewne zapocenie kolo intercoolera , choć wg mnie zawsze się tam pocilo troszke.Muszę poczekać na pompke z manometrem i zaworek do pompowania , zmontuje "uszczelke" do układu i napompuje...
Sprawdzę rano ale przy wymianie turbo cały układ był rozbierany i myty. Przewody nie były sparciałe ani uszkodzone. Ale dla pewności sprawdzę ich szczelność. Tylko czy dziura w przewodzie nie powodowałaby muła od samego dołu ?
Najpierw sprawdź szczelność intercoolera ,a jeśli jest szczelny to skróć cięgno klapki obejściowej na turbinie.Jeśli nie osiągniesz 1.8 bara z pełnym ładunkiem to znaczy ,że trzeba szukać w układzie paliwowym.
Zamówiłeś to będziesz miał. Akumulator AGM ma tą właściwość, że można obciążać i ładować wysokimi prądami bez szkody dla konstrukcji. Z zasady jest też szczelny/bezobsługowy. Akumulator żelowy nie da się szybko ładować. Tak więc dotychczasowa ładowarka naładuje w tradycyjnym czasie czyli stosunkowo wolno. Oczywiście pod warunkiem, ze parametry akumulatora...
Ewidentnie chodzi o to doładowanie. A tam nie ma przypadkiem jakiejś nieszczelności w okolicach intercoolera? Nie doczytałem, żeby kolega tam sprawdzał. Analogowy manometr pomoże wykluczyć błąd czujnika/sterownika. Zasilanie czujnika prawidłowe? Warto sprawdzić. Mój znajomy swego czasu sprawdzał szczelność zaślepiając układ dolotowy dętką i pompując...
W pierwszej kolejności proponuję wymienić akumulator podciśnienia (chyba, że skleisz w nim króciec w sposób pewny i trwały) oraz doprowadzić wężyki podciśnień do stanu prawidłowego czyli usunąć uszkodzone/podejrzane a najlepiej wymienić wszystkie a przy okazji sprawdzić czy w wężyku podciśnienia P2 od zaworu EGR nie ma oleju (świadczyłoby to o uszkodzeniu...
Skoro kolega twierdzi ze wtryski ok pompa ok , ciekawi mnie wartość sprężania na każdym z cylindrów. Z odmy silnika nie wydobywa się para w znacznej ilości?? Biały dym z komina świadczył by o spalania płynu chłodzącego , siwo czarny o uszkodzeniu układu paliwowego najczęściej wtryskiwacze, doładowanie na biegu jałowym około 0.3 bara , kolega mówi ze...
Znowu zagadka. Czy rzeczywiście zainstalowałeś alternator 2,3 kW? Jeśli tak to sporo nie rozumiem. Licząc prymitywnie to jest prawie 200 A natężenia (oczywiście jako potencjalna możliwość) . Gdzie taki prąd wykorzystać a o niedoładowaniu akumulatora nie ma co mówić. Coś się nie trzyma kupy. Świece żarowe mogą być problemem, ale poprawnie działąjący...
Nie napisałeś jaki masz silnik - czy AWX czy AVF. W pierwszym można zaślepić EGR a w drugim nie - zależy to od wersji sterownika silnika. Stanem spoczynkowym dla zaworu EGR jest jego pełne zamknięcie i oznacza to, że do kolektora ssącego nie dostają się wtedy spaliny. Silnik dostaje najwięcej spalin na wolnych obrotach przez pierwsze 2 minuty od momentu...
Witam, jakie powinno być ciśnienie na listwie sprinter 906 2.2 cdi biturbo 313 2008r Problem polega na tym, iż auto wchodzi w tryb awaryjny, zarówno przeładowując jak i niedoladowując. Wywala bledy przeladowania i niedoładowania. czasem również egr oraz przeplywki. Turbiny po regeneracji, caly układ dolotowy- od turbo przez intercooler, kolektor- dokładnie...
Witam! Auto Espace IV 2003r. 120KM sterownik 0 281 011 101 nie ma wysterowania turbiny. Najpierw opisze łopatologicznie jak sprawa wygląda: w warunkach stacjonarnych wciskając gaz z wolnych obrotów silnik pięknie się wkręca, jeżeli nie zejdzie na wolne obroty i damy w pedał muli. Podczas jazdy jest gorzej niż tragicznie, osiągi zerowe ale nie zawsze,...
Podciśnienie miało 0,8 na odpalonym silniku, kolega który to sprawdzał bo miał przyrząd stwierdził że w normie (nie wiem czy miał na pewno rację) i sprawdzał czymś podobnym do pompki szczelność gruszki od turbo i mówił że szczelna nic nie puszcza. Co do wymiany to nie wymieniałem gruszki ani innych rzeczy oprócz wężyków podciśnienia i czyszczenia dolotu...
Witam. Mam problem z autem. Focus MK II 2.0 TDCI. 230k Straciło moc, tak jak był bez turbo. Nie kopci na czarno nie dymi na biało. Układ dolotowy trochę zaolejony, ale myślę że bez tragedii jak na taką konstrukcje odmy. Brak błędu na desce. Ale jak podpoiłem kompa za pośrednictwem FORSCAN wyskoczył P2263, ale dopiero po zrobieniu testów. Co zrobiłem....
Okazało się że masy były w fatalnym stanie, oczyściłem i wszystko zaczęło normalnie działać. Niestety podczas jazdy kiedy auto jedzie do 5tys obrotów wpada w tryb awaryjny I pokazuje błąd P0299 https://obrazki.elektroda.pl/2276974800_... https://obrazki.elektroda.pl/1715425900_... (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot...
Witam Czytam z uwagą wszystkie wypowiedzi lecz nieznalazłem w nich odpowiedzi na mój problem. Posiadam dwuletni samochód Skoda Fabia, cztery miesiące temu wymieniłem chłodnicę klimy na nową (złapałem zająca i stara chłodnica została pogięta). Wymiany dokonano w autoryzowanym serwisie. I tu zaczeła się moja gechenna z klimą . Dodam że przed wymianą klima...
witam, wyglada to na zacinajaca sie kierownice łopatek kierownicy turbiny i po takim przebiegu czas na czyszczenia dolotu, i odmy ,robota prosta (jak sie wie :) ) ale bruuuudna, i kolega zibiii podał przepis na długie i owocne uzytkowanie turbiny,powodzenia kierownice turbiny w silniku z 1995 roku ? toż tam pewnie u barypszczelarza pracuje silnik 1Z...
jeżeli na części parownika jest szron a na części niema w ogóle, to jest to objaw tego że jest za mało gazu albo jest przytkany filtr. gaz nie ucieka sam z siebie. jężeli nadal chodzi o jest to objaw tego że filtr-owadniacz jest przytkany. przy wymianie gazu tak czy inaczej filtr się wymienia. doładowanie gazu to wciskanie ciemnoty. caly gaz się wywala-...
Dzień dobry, wracam z dawką kolejnych informacji. Chciałem znaleźć przyczynę przeładowywania/nie doładowania turbiny ale ja tez nie umiem interpretować logów, aby stwierdzić czy to pierwsze czy drugie. Sprawdziłem też błędy i okazało się że mam coś nowego. https://obrazki.elektroda.pl/2460699700_... https://obrazki.elektroda.pl/1939612500_...
witam, koledzy zamiast a może to ,lub tam to, po pierwsze posłuchajcie trans serwisa, jęzeli po diagnozie nic nie wykaze ( w co jestem 90% pewny), to te silniki troszke inaczej dobieraja ilość paliwa , zależy ona w dużej mierze od ilosci powietrza dopływajacego do dolotu, jeżeli czujnik doładowania , przepływka sa ok, to info do klakulatora jest o ilosci...
Mi się udało odsiarczyć ze 100% sukcesem do pełnej pojemności akumulatory do skutera elektrycznego ebretti 4 szt chyba Green Cell 12V 40Ah przy prądzie 20 godzinnym i jeden BB 12V12Ah. Wszystkie nie przyjmowały ładunku, stały nieużywane. Odkleiłem wieczko. Dolałem do każdej z celi po kilka kropli wody destylowanej, nie więcej niż 1 cm^3. Do tego mniejszego...
https://obrazki.elektroda.pl/9471865900_... Projektowanie i budowanie praktycznych układów zawsze wiąże się z jednym problemem, jakim jest kwestia zasilania. Jest to kwestia istotna już na etapie tworzenia koncepcji układu, gdyż jego przeznaczenie dyktuje, czym będzie zasilany, a także z jakich konkretnych rozwiązań układowych skorzystamy....
https://obrazki.elektroda.pl/2361669100_... W obliczu rosnącego ryzyka przerw w dostawie prądu wiele osób szuka prostego, niezawodnego i ekonomicznego rozwiązania na awaryjne oświetlenie pokoju. W tym wątku chciałbym przedstawić praktyczny i elastyczny system oświetlenia oparty na 12-woltowym pasku LED z regulacją jasności (ściemniaczem),...
Witam. Auto i problem jak w temacie. Sprawdzone już chyba wszystko. Wszystkie wężyki podciśnieniowe sprawdzane kilkakrotnie i szczelność na 100% jest. Moją uwagę głównie skupiłem na elektrozaworach, otóż po odpaleniu silnika wszystko jest ok, zawór przy turbinie zamyka się (schodzi w dół), napięcie doprowadzone do elektrozaworów ma wartość ok 10,5V...
Złącza i okablowanie dla samochodów elektrycznych. Czy motoryzację przyszłości zatrzymają trudności teraźniejszości? Rynek samochodów elektrycznych to stale rozwijająca się gałąź przemysłu motoryzacyjnego. Na ten wzrost ma wpływ szereg czynników, nie tylko względy ekonomiczne i środowiskowe – popyt na pojazdy zasilane alternatywnymi źródłami...
układ doładować układ podciśnienie szczelność szczelność układ chłodzić
zmywarka buczy electrolux zwalnia zasoby wzmacniacz tl081
czujnik sygnału prędkość czujnik sygnału prędkość
Synchronizator skrzyni biegów Hyundai Tucson M6CF3-1 – objawy, naprawa, koszty Scania P380 kod błędu 50 17 8 – BMS/EBS, czujnik ciśnienia, FMI 8, diagnostyka układu hamulcowego