Sprawdz czy vacum pompa daje podciśnienie jak i szczelność układu, hamulce odpowietrzone ? plyn nie ucieka ?
Ja mam podobny problem w passacie 2,5 TDI V6. Do sprawdzenia: szczelność układu paliwowego (lewe powietrze) nadciśnienie i podciśnienie, pompa wtryskowa (czy sprawna i czy szczelna)
Jakie masz te wolne obroty jak trzęsie? Sprawdź szczelność układu ssącego (albo przynajmniej podciśnienie w kolektorze na wolnych obrotach). Jaki tam masz wtrysk? HFM czy PMS?
Należy sprawdzić czy pompa hamulcowa serwo jest szczelna. Dodatkowo poziom płynu hamulcowego, podciśnienie pompy vacum, szczelność układu.
Z tego co pamiętam to tam jest układ na podciśnienie. Proponuję posprawdzać szczelność układu, i ją ewentualnie naprawić. Do sprawdzenia także kompresor podciśnienia - może niedziałać. Wydaje mi się, że jeżeli będzie działać centralny z zamka, to ten z pilota także będzie ok.
Podciśnienie masz dobre i to już po nim widać że nie masz nieszczelności.
Jedyne narzędzie potrzebne do diagnozy twojego problemu. Jak ty niby sprawdziłeś szczelność układu gdzie jest podciśnienie zadymiarka? https://obrazki.elektroda.pl/9694883300_... Dodano po 3 Starą turbinę oddałem a kupiłem wzamian po regeneracji Żeby się nie okazało zaraz że wymieniłeś dobrą na regenerowaną.
Też sprawdzałem naftą, bo sprawdzana jest tylko szczelność zaworów i od razu widać który zawór się poci. Przy sprawdzaniu podciśnieniem sprawdzam szczelność całego układu w którym wytworzyłem podciśnienie. Jak jest szczelny, nie ma problemu, ale jak jest nieszczelność, to jej nie widać, a trzeba ją zlokalizować.
Nie ze jestem mądrzejszy tylko myślałem ze jak próżnia się utrzymuje to układ szczelny, tak ze mogę zapytać jak sprawdzić szczelność układu jest inna metoda jak podciśnienie ?
Później próba próżnią na noc, jako że zeszło Z tym sprawdzaniem szczelności przez podciśnienie to też nie jest takie oczywiste, bo jeśli w układzie będzie wilgoć to ona powoli będzie zamieniać się w parę.
Szczelność/maf/map/podciśnienia. Jak pracuje gruszka ? Podciśnienie w układzie vacum?
Proponuję też sprawdzić cały układ podciśnienia - szczelność wężyków i zaworków.
Zdejmij gruszkę i zobacz jak chodzą same kierownice, oczywiście na zgaszonym silniku. Posprawdzaj szczelność układu podciśnienia, jak masz możliwość podmień N75, stawiam że walnięty, zrób jeszcze logi przepływki.
Podsumujmy. - Masz 2 100% sprawne aparaty zapłonowe. - Paliwo dochodzi. - Rozrząd ustawiony. - Luzy zaworów ustawione. Brakuje informacji... 1 - jakie jest ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach? 2 - czy zapala się chceck engin? 3 - czy kontrolka immo mruga po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka? 4 - czy sprawdziłeś układ podciśnienia na...
Napisałem "jak zobaczę o co chodzi to Ci powiem" ale zapomniałem dopisać, że jak zobaczę logi. Skoro poza błędem niedoładowania innego nie pokazuje a podciśnienia jak piszesz masz połączone prawidłowo i układ jest szczelny (mam nadzieję) to w logach wyjdzie czy masz nieszczelność w dolocie. W celu sprawdzenia szczelności układu podciśnienia wystarczy...
A jaki to problem sprawdzić ile daje vacum na wyjściu i przy zaworach ?Sprawdzić szczelność układu podciśnienia i zrobić test układu obserwując wskazania MAF itd?
Czujnik temperatury... chyba w akwarium. Następnym razem będzie ostrzeżenie. Fałszywe powietrze, do sprawdzenia podciśnienie ssania, sygnał TPS, szczelność układu Evap. Diagnoza z odczytem do zrobienia, np. Launch, Carmann.
Witam. 1.Opornośc elektrozaworu może być ok.ale czy przełącza podcisnienie? 2.podciśnienie w układzie 0,6-0,8 bar 3.Szczelność zaworu EGR.
EGR jest elektryczny i nie ma przy nim podciśnienia. Sprawdzić trzeba podciśnienia zwłaszcza okolice akumulatora jest pod dozownikiem powietrza oraz szczelność układu gruszki i czujnika kopiowania turbo jest na nim oring i czasem puszcza. Strzykawka 100 i sprawdzić czy trzyma podciśnienie na poszczególnych odcinkach uk sterowania.
Nie chce strzelać ale stawiałbym na układ podciśnienia. Sprawdź szczelność układu. Tu masz cały układ: http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model=...
Witam, Do N75 jest OK podciśnienie 0,95 bar Jak sprawdzić pozostałe? - szczelność układu dolotu - gruszkę - zmienną geometrię Pozdr.
Jak się nie mylę to masz sterowanie podciśnieniowe, więc trzeba sprawdzić szczelność układu i zawór (ten za pokrętłem). Ewentualnie czy podciśnienie dochodzi do rozdzielacza (tego zaworu za pokrętłem)
Robiłem (przez HHT) To masz HHT czy Star Diagnozę? W SD jest bardzo pomocny test działania przekładnika podciśnienia. Sprawdza jak zmienia się ciśnienie doładowania w zależności od impulsu sterującego. Czyli sprawdza całość: podciśnienie, jego wielkość, sprawność zaworka, szczelność układu doładowania, drożność układu wydechowego, sprawność turbiny,...
teraz raczej wszyscy napełniają układ ważąc czynnik... a szczelność sprawdza się poprzez robienie podciśnienia (próżni) w układzie a nie napełnianie powietrzem... takie podciśnienie ma nawet osuszać układ z wilgoci... i albo podciśnienie się utrzyma i układ jest szczelny albo opadnie i układ jest nieszczelny a wtedy nawet urządzenie nie nabije czynnika...
Kompresję sparawdzili?? Szczelność siknika,(podciśnienie) sprawdzili??? Jeśli to wszystko jest ok to tak naprawdę zostaje ci tylko układ paliwowy. Czyli gaźnik,węże paliwowe itp. To nie jest prom kosmiczny.
(at)m2606 Nie, nie testy wykonywałem bezpośrednio na wężyku idącym do wysprzeglika. Ciśnienie wytworzyłem kompresorem, a podciśnienie dużą strzykawką. Mam manometr którym można sprawdzać ciśnienie i podciśnienie. Co chodzi o szczelność moich połączeń pomiarowych to jestem pewny że są szczelne bo przetestowałem najpierw ten manometr i wężyki. Pomiary...
Sprawdź jeszcze szczelność układu podciśnienia. Wszystkie węże pompa vaccum.
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
Sprawdź działanie układu SWIRL. Kybernetes napisał w skrócie. Dokładnie chodzi o szczelność siłownika SWIRL i rurek podciśnieniowych między elektrozaworem i siłownikiem, oraz między elektrozaworem i trójnikiem. Lubi pękać gumowa złączka między samym siłownikiem a rurką. Sam fakt działania lub niedziałania przepustnic zmiennej geometrii dolotu nie jest...
Te dolne króćce B mają pozostać nie podłączone. Istotne jest zachowanie szczelności układu podciśnień, tak aby działało sterowanie zmienną geometrią turbo. Tam z tyłu za silnikiem jest zasobnik podciśnienia, dostęp jest fatalny ale warto sprawdzić czy układ jest tam szczelny
Nie znam tego motoru, ale ta grucha jest zwyczajowo sterowana podciśnieniem przez odpowiedni zawór, jeśli jest sterowanie kierownicą turbiny, wiec to podciśnienie pojawia sie tylko w okreslonych momentach, i obrotach,zależnie od zapotrzebowania mocy. Wążne aby dało się ręką tą sztangą ruszać. Były też rozwiazania sterowania nadciśnieniem. Ale z twojego...
No sprawdzał, podciśnieniem tylko. Podciśnienie, NIE SŁUŻY do sprawdzania nieszczelności w układach chłodniczych!! Próżnia wytwarzana pompą próżniową służy do osuszania instalacji, rurek, skraplacza, parownika (wewnętrzne ścianki) z resztek wilgoci! Szczelność sprawdza się gazem obojętnym - azotem. Nabijasz go w układ. Sprawdzasz czy ciśnienie nie...
Póki sterownik wykrywa problemy z emisją spalin wyłącza egr, a w przypadku gdy istnieje ryzyko uszkodzenia silnika ogranicza moc. Poluzuj obejmę filtra cząstek przy turbo, tak aby gazy nie kumulowały się w filtrze, zrób mu adaptację filtra i czujnika różnicy ciśnień skasuj błąd i uruchom silnik. Zanim przeliczy masę osadów nagromadzonych w filtrze będziesz...
Czy gruszka od turbo nie była czasem wymieniana, kręcona regulacja? N75 nie sprawdzisz za bardzo vagiem. Jedyne to co widać że impuls wypenienia wacha się regularnie z falującym ciśnieniem doładowania. Jak pisałem wcześniej sprawdź wydech czy katalizator nie jest zapchany. W jaki sposób sprawdzałeś szczelność gruszki? I w jaki sposób spradzałeś podciśnienie...
Sprawsz szczelność układu podciśnienia i sama pompę vacum.
Jak to blokują Ci się koła, chyba masz w aucie sprawny ABS, czy nie. Zwróć uwagę na sprawność podmienionej pompy podciśnienia, ("używka") oraz na szczelność wężyków podciśnieniowych. Tzw. "twardy pedał" świadczy raczej o niedomogach układu wspomagania. Sprawdź jakie pompa wytwarza podciśnienie. Np. w mojej 308-ce hamulce są "brzytwa". Nieraz podczas...
Zaślep przewód do serwa hamulcowego i powtórz próbę. Mogę spróbować ale robiłem już test szczelności tego układu, podłączając wakuometr do rurki zasilającej Elektrozawór turbiny w podciśnienie, czyli rurki podłączonej bezpośrednio pod układ, w którym połączone są servo, vacu pompa, akumulator podciśnienia i podciśnienie zachowywało się stabilnie bez...
. I właśnie też może tak być że będzie "rzygać" olejem spod tej tulejki bagnetu, no to chyba coś warto z tym zrobić czy nie? Ja ogólnie sprawdzam szczelność całego układu więc jak gdzieś mi się dymi to chyba oznaka że to nie jest szczelne czy to nie tak? Też kwestia czy silnik nie będzie dostawał lewego powietrza? Też patrzę np na ten filmik niżej...
witam. a sprawdzał kolega wartość podciśnienia-szczelność układu? zaworek zwrotny serwa hamulca? pozdrawiam
Problem jak w temacie, auto w chwili obecnej pali około 18 litrów na 100 kilometrów co powoduje "zarzucanie" świec zapłonowych. Wymieniona sonda lambda, czujniki temperatury powietrza zasysanego i silnika sprawne, jeszcze nie sprawdziłem przepływomierza (tylko czy jego ewentualna niesprawność może skutkować aż tak dużym spalaniem?). Podłączając kompa...
Do sprawdzenia układ podciśnień, ciśnienie doładowania, szczelność dolotu, wskazania przepływomierza, Szczelność tzw gruszki przy turbosprężarce, zmienna geometria czy pracuje w pełnym zakresie i czujnik pedału hamulca.
Kolego miałem podobny problem. Nie musi to być koniecznie filtr. Posprawdzaj bardzo dokładnie wszystkie połączenia na szczelność. Czasem oryginalny przewód paliwowy może zaciągać powietrze, Miałem sam taki przypadek. Kupiłem przewód o takiej samej średnicy wewnętrznej, lecz innej firmy i po problemie. Czasem jednak można się spotkać z nieszczelnością...
Witam, niestety nie poradziłem sobie z problemem. Podmieniałem ECU, mierzyłem przewody od MAP oraz przepływomierza. Nigdzie nie było usterki. Szczelność układu można sprawdzić podłączając vacuometr zamiast gruchy, i przytkać palcem dolot powietrza w zaworze N75. Wtedy uzyskamy podciśnienie , równe temu co daje vakupompa. Ewidentnie komputer źle steruje...
Pomimo braku sukcesu w znalezieniu przyczyn(y) dziwnego zachowania się silnika i jego przegrzania podziwiam twój upór i konsekwencję w drążeniu problemu. :D Niejeden dawno by rzucił Simsona w kąt lub wystawił na aledrogo.:| Sądzę również, że wiele się nauczyłeś prowadząc temat. Wygląda na to, ze wszyscy popełniamy jakiś błąd lub umknął nam jakiś szczegół....
Szczelność dolotu sprawdzona. Układ podciśnienia sprawdzony. Po bezpośrednim podłączeniu pod zawór magnetyczny nie pokazuje podciśnienia
- Odczytałem czasy wtrysku w programie do LPG - i wyszły rzędu 30ms - Zasymulowałem ciśnienie MAP 30kPa przy pomocy potencjometru. Czasy wtrysku były krótsze i silnik chodził równo ale gasł po kilku, kilkunastu sekundach. Wniosek: Albo MAP przekłamuje, albo jest słabe podciśnienie w układzie, przez co silnik myśli, że jest mocno obciążony i daje długi...
Mam podobny problem ale zabiorę się za diagnozę może w sobotę ale do rzeczy. Ja aby coś wiedzieć o układzie podciśnienia zakupiłem wskaźniki zegarowe ciśnienia i vacum i opiszę ci jak to zrobiłem w Peugeocie choć obawiam się krytycznych wpisów. Sprawdzam po kolei w miejscach dostępnych szczelność układu podnosząc ciśnienie czekałem kilka minut obserwując...
W pierwszym etapie sprawdź czy masz dobre przewody od podciśnienia i czy w ogóle wytwarza się podciśnienie. A w drugim etapie to ściągnij przewód od turbiny i zobacz czy turbina się kręci i czy niema luzów albo połamanych łopatek. A na końcu szczelność układu dolotowego. Możesz mieć zapchany intercooler. Ja tak miałem w mojej audi A6 2.5 TDI
Witam Przyczyn może być bardzo wiele. Ogólnie na początku zaczął bym od wymiany filtra powietrza jak i świecy. Wstępnie można oczyścić elektrodę a następnie zmienić lekko odstęp. Proponuje sprawdzić na 0,5-0,6mm. Lecz tak jak wspominałem może być wiele przyczyn. Skrzynia korbowa lub układ dolotowy może mieć nie szczelności przez co właśnie będzie taki...
Zacznij od sprawdzenia dolotu powietrza (filtr, przewody dolotowe itp.) Następnie sprawdź szczelność układu podciśnienia. Wyczyść przepustnicę i przepływomierz.
Musisz pompować kompresorem bo pompka nie daje takiej wydajności. A byłes na hamowni? ile wyszło KM? Ja tego nie rozumiem, przecież Twoja fura to nie Daihatsu Sirion, tylko A3, gdzie obok 1,9 tdi jest 1,8T znany silnik, wkładany do 20 modeli vaga... Weź to auto zawieź do kogoś ogarniętego albo pojedz do jakiegoś tunera który stroi turbo benzyny i Ci...
Wielkie dzięki za parametry pracy map sensora. Postaram się sprawdzić jego pracę na podstawie tych danych. Podciśnienie na wężyku od map sensora jest i nie ma żadnych nieszczelności - jak wyżej pisałem sprawdziłem szczelność układu dolotowego. Nie ma co sprawdzać wartości bo jeśli map sensor jest uszkodzony to wiadomo że zła praca silnika to jego sprawka....
Trzeba by sprawdzać kolejno. Jeśli masz dostęp do sprzętu diagnostycznego, to sprawdź, czy nie gubi zapłonów ja którymś cylindrze. Dodatkowo sprawdzić szczelność układu dolotowego (podciśnienia).
Hmmm w szczelności układu podciśnienia doszukiwałem się awarii... Podpięcie pod kolektor jest prawidłowe, więc pozostało sprawdzić czy króciec w kolektorze ssącym/wężyk jest drożny. DV pracowało prawidłowo i upuszczało powietrze w dolot?
Potrzeba stosowania zwężki świadczy ,że podciśnienie panujące w układzie dolotowym jest zbyt małe do sterowania przeponą reduktora ( zbyt mała czułość, lub utwardzona przepona) lub występuje fałszywe powietrze prze lub obok miksera. Dlatego przyjrzałbym się szczelności układu przede wszystkim. Zależy, jak jest zamontowany mikser, czy są klapy przeciwwybuchowe,...
A sprawdzałeś świece/przewody WN, szczelność układu dolotowego, podciśnienia? Trzeba by od czegoś zacząć.
Jeżeli jest magnesem to łatwo sprawdzić , wystarczy śrubokręt, a ja nadal twierdze ze audi ma system który nie wypuszcza oparów bezpośrednio do atmosfery tylko przepuszcza je przez filtr z węglem aktywnym... Mam audi a4 94 r i jak mi siadł elektrozawór w tym układzie to miałem podciśnienie w baku i autko gasło a tu może wykrywać brak szczelności i sygnalizuje......
Zasada jest jedna vacum robi się po to aby z układy wyciągnąć resztki gazu , powietrza i wilgoci , zalecany czas robienia próżni pompą 2 stopniową to około 25min, co do szczelnośći układu to vacum może służyć do pokazania na manometrze czy takowa szczelnośc jest ale to różnie z tym bywa. Test szczelnośći prawidłowy jest wykonywany azotem. A co do nabijania...
Wygląda na uszkodzony zawór. Ale trzeba skontrolować perę rzeczy. Sprawdź gruchę na turbinie i szczelność układu podciśnienia w układzie sterowania turbo oraz czy nie ma luzu na wirniku turbiny. Podłącz komputer diagnostyczny i sprawdź dane na przepływomierzu powietrza dolotowego.
Zbudowałem kiedyś heatpipe na zwykłej wodzie. Działała, tylko, że dopiero w wysokiej temperaturze. Zrozumiałe ze względu na medium. Jeśli chodzi o porowatość rurki w środku, czy jakiś "knot" to jest potrzebny tylko wtedy, jeśli chcemy odprowadzać ciepło z góry do dołu. Jeśli chodzi o sprawność i temperaturę wrzenia cieczy, to wszystko kwestia tego co...
Dzień dobry! Mam dziwny problem w Laguna III 1.5DCI 2012 110KM. Przygotowuję auto do wymiany wtrysków i mam problem z likwidacją powietrza w układzie paliwowym. Wymieniono: 2 nowe filtry paliwa Filtron (drugi miał robiony test szczelności), nowy przewód igielitowy do i z filtra do pompy wysokiego ciśnienia z nowymi wtyczkami, nowy oring na podgrzewaczu...
Błąd jest kasowany automagicznie po 20 (30?) poprawnych uruchomieniach silnika, jak również po odłączeniu zasilania (akumulatora). Przepływkę możesz spróbować podmienić na próbę. Masz do sprawdzenia - czujnik temperatury powietrza, czujnik temperatury silnika, przepływomierz, czujnik położenia przepustnicy, silnik krokowy, szczelność wężyków podciśnienia,...
W układzie podciśnienia ? A gdzie chciałbyś żeby była nie szczelność?
Jednak wygląda to na źle działający układ geometrii turbiny (skoro egr jest zaślepiony). Generalnie sprawdzenie układu jest bardzo proste - na wolnych obrotach zdejmujesz wężyk z króćca gruchy - sztanga ma natychmiast (w ciągu ok pół sekundy) maksymalnie wysunąć się z gruchy. Po założeniu wężyka ma natychmiast płynnie powrócić w położenie wyjściowe....
Czyli gdzie mam szukać bo już sam nie wiem ? Bo tam co podpinałem podciśnienie do zaworków n18 n75 itp to były króćce przy aku podciśnienia (chyba ze aku jest bezpośrednio z pompą vacum) Gdzie dokładnie mam szukać pompy i tych nie szczelności ??? Dodano po 48 tak Tak to AFN
Widzisz, z instalacjami pracującymi na podciśnieniu jest inaczej niż z tymi pod ciśnieniem (tam jest kilka atmosfer i one kapią). Jako przykład mogę tutaj podać popularne kiedyś "szpice" podłączane do pompy i hydrofora. Tam też przed pompą jest podciśnienie, a brak szczelności powoduje różne śmieszne historie i nic nie kapie. Całkiem niedawno testowałem...
Najlepiej to by znależć np. w AUTO-DATA jakie podciśnienie powinna wytwarzać sprawna wakum pompka..... . Wtedy by się przydał wakuometr do zmierzenia . No ale jak go nie masz ( ja też nie mam) , to ja sprawdzam zatykając w czasie pracy koniec wężyka palcem. Przyciąganie musi być dość mocne - i to w czasie pracy silnika na biegu jałowym. A sam siłownik...
częstą usterką jest przepływomierz ale nie zawsze. Sprawdź szczelność układu podciśnień i poprawność podłączenia wszystkich elementów.na każdym zaworze jest opis vac-do podciśnienia i "out"-do elementu wykonawczego.można na próbę podmienić zawór np.od recyrkulatora na TURBO.
Co powiedzieli fachowcy od gazu, jeżeli gaz dobry ,to dlaczego chociaż na nim nie chodzi.Sprawdziłbym zapłon profilaktycznie ,oraz szczelność układu dolotowego .Czyli od wtrysku jeno punktowego,przez podstawkę do kolektora.Może być że zaciąga fałszywe powietrze.Sprawdź czy nie bruździ podciśnienie.Nieszczelności na dolocie też tak mogą się objawiać.
Witam Pacjent Audi A6 C5 1.8T AEB Seria Auto słabe Błędy. Sonda Lambda. Po wymianie brak poprawy. Logowanie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Sprawdziłem gruszkę WG. Działa bez zacięć. Trzyma ciśnienie Sprawdzona szczelność układu. Wszystko OK. Jazda z manometrem wskazuje 0 bar. Podciśnienie pokazuje (przy zdjęciu nogi z gazu) Usunąłem...
Na początek proponuje sprawdzenie szczelności dolotu i układu podciśnienia i czyszczenie przepustnicy i egr. Pozdrawiam
Tak czy siak, będę musiał pomierzyć ciśnienie w układzie i sprawdzić ich szczelność robiąc np. Próżnię, niestety nie mam vakuometra, więc albo kupie, albo podjadę do kogoś, kto mi to pomierzy. Też na początku stawiałem na vakupompe, ale z drugiej strony, gdy by ona była winna miałbym też kłopot z hamulcem z uwagi na podciśnienie pompy serwa, a pedał...
A czy masz klapkę gasząca na dolocie? Powinna się zamykać wraz z zgaszeniem silnika. Sprawdź czy masz elektryczna czy na podciśnienie. Jak elektryczna to daj napięcie z aku i będziesz widział czy coś się rusza a jak na podciśnienie to musisz sprawdzić wężyk i zaworek pod względem szczelności. Jeśli jest ok to zmierz ciśnienie na końcu wężyka przy gaszeniu...
Posprawdzaj wszystkie przewody podciśnienia i szczelność układu dolotowego od filtra do kolektora ssącego, może być gdzieś nie szczelność i samochód zasysa tak zwane "lewe powietrze".
użył pompy, ale nie żeby zrobić próżnię i sprawdzić, czy ucieka, tylko jak dobijał gaz, to włączył na chwilę tę pompę, ale po co, nie wiem. Próżni nie robi się aby sprawdzać szczelność! Jeżeli jednak układ nie "trzyma" nawet próżni, to dziura jest jak stodoła. Prawdopodobnie robił próżnię przed napełnianiem i powinien to robić przez co najmniej kilkanaście...
Przy "falowaniu" wolnych obrotów rzeczy do sprawdzenia: - szczelność układu dolotowego, - układ zapłonowy, - czujnik podciśnienia, - układ regulacji wolnych obrotów.
Proponuję zacząć od sprawdzenia szczelności układu. Nie ma podciśnienia - nie ma gaszenia. Do sprawdzenia siłownika na pompie przydatna jest podciśnieniowa pompka z wakuometrem - ale to proste narzędzie to już raczej szczyt marzeń ;)
Pompka Vacum działa głównie dla serwa. Zawory zasila przez zwężkę, więc bez sprawdzenia manometrem nie wiemy nic. Zgoda, ale zwężka jest tylko na okoliczność rozszczelnienia się układu sterującego VGT i EGR-a - coby nie przestało nagle działać serwo. Miałem przypadek w Transicie 2,0 tdci, że spadł wężyk z króćca zasobnika vacu, który już jest za zwężką....
Witam serdecznie. Clio z 99r więc jak dobrze pamiętam masz tam wszystko na podciśnieniu. Sprawdź prze de wszystkim i w pierwszej kolejności szczelność układu dolotowego, kolektora ssącego. Następnie na chwilkę zaślep serwo aby wyeliminować jego ewentualne uszkodzenie. Każda drobna nieszczelność w tym silniku będzie powodować podwyższone obroty lub ich...
Nie rozumiesz chyba zasad działania układu hamulcowego, pomimo że kolega balonika3 wyłożył Ci to łopatologicznie nadal upierasz się przy swoim że to nie możliwe że serwo padło przy 40000km . Piszesz że po odpaleniu Serwo nie wciąga pedału hamulca co świadczy o jego uszkodzeniu tym bardziej że twierdzisz że podciśnienie w serwie jest co wcale nie świadczy...
sprawdz szczelność układu dolotowego (kolektor ssący wężyki podciśnienia wąż do serwa itd)
Należy sprawdzić agregat. Najprostsza metoda dla niezbyt obytego elektronika - podstawić też nowy sterownik 101N0210. W dodatku nie wiesz ile jest faktycznie czynnika w układzie - należy zrobić test szczelności podciśnieniem i Azotem; a kolejno napełnić czynnikiem zgodnie z tabliczką znamionową. Lodówek fabrycznych do MAN'a TGA wychodziła kilka wersji,...
A gdyby... Wszystko zależy od szczelności układu. Jeśli udałoby się jakoś uszczelnić miejsca styku fartucha z "urządzeniem" to funkcjonowałoby to bardzo dobrze. Jeśli zabraknie "uszczelnienia" to ciśnienie wytworzone przez wentylator na pewno wyrzuci część powietrza do pomieszczenia. Tu przydałoby się podciśnienie - wtedy nieszczelności nie miałyby...
Witam Na początku sprawdź wtryski pod kątem szczelności na przelewach i układ wysokiego ciśnienia czy gdzieś nie ma wycieków paliwa. Sprawdź zasilanie czujnika wysokiego ciśnienia powinno być 5V,następnie sygnał wyjściowy z czujnika przy biegu jałowym silnika około 2V najlepiej oscyloskopem sygnał ma być prosty nie poszarpany,ten czujnik jest zasilany...
To buczenie to praca pompki zamka centralnego. Wytwarza on ciśnienie i podciśnienie które wężykami doprowadzone jest do poszczególnych zamków. Jeżeli będzie nieszczelność w układzie wykonawczym zamka centralnego to pompka będzie chodziła przez jakieś 30 sek. i później się wyłącza. W twoim przypadku trzeba sprawdzić szczelność wszystkich wężyków, bo...
Poziomy, czy pionowy ? Ile obrotów/ minutę. Jak umiejscowiona grzałka ? Woda na pewno nie! wał w układzie poziomym , około 20 obrotów na minutę Dodano po 4 Jeżeli zakręcona na gorąco beczka z olejem wystygnie to olej zmniejszy swoją objętość o ok 5l. i tyle muszą się wgiąć dna i bok beczki. Cudów nie ma. Poza tym nie wierzę w 100% szczelność zaworu...
Sprawdź szczelność wszystkich wężyków w układzie podciśnienia i zaworek sterujący od EGR. A błąd P0400 nie ma nic wspólnego z przepływomierzem.
Witam. Mam problem z autem. Focus MK II 2.0 TDCI. 230k Straciło moc, tak jak był bez turbo. Nie kopci na czarno nie dymi na biało. Układ dolotowy trochę zaolejony, ale myślę że bez tragedii jak na taką konstrukcje odmy. Brak błędu na desce. Ale jak podpoiłem kompa za pośrednictwem FORSCAN wyskoczył P2263, ale dopiero po zrobieniu testów. Co zrobiłem....
Panowie na wolnych obrotach jak pompuje pedałem hamulca podciśnienie w układzie spada z 0,7 do 0,4 co widać na wskaźniku boost i obroty zaczynają falować i silnik delikatnie przerywa.. Przewód od serwa do kolektora wymieniony na nowy wraz z zaworem zwrotnym. Serwo do wymiany? Ewentualnie jak jeszcze moge sprawdzić serwo? Na nieodpalonym silniku pompując...
Sprawdź szczelność układu dolotowego, jeżeli silnik na pompowtryskach to polecam sprawdzić pompę paliwa bo jest tez pompą podciśnienia do sterowania turbem, jeśli jest to do sprawdzenia geometria turbiny czy nie zapieczona, szczelność gruszki, zawór n75
Przepływomierz musi mieć powietrze z gazem??? Tego stwerdzenia zupełnie nie rozumiem. Po pierwsze przepływomierz na gazie w ogóle nie jest używany - komputer LPG nie jest od niego w żaden sposób zależny (struje nim sonda lambda)! Po drugie skąd przepływomierz będzie wiedział czy w powietrzu jest gaz :P albo go nie ma. Nie wiem na ile sprawdzałeś szczelność...
Nie moja działka ale sprawdź dokładnie szczelność układu dolotowego, w tym wszystkie o-ringi (również te przy wtryskiwaczach). Sterownik to IAW-15M, a więc MPI, sekwencja. OK - przyjrzę się lewemu powietrzu. Jeśli chodzi o oringi przy wtryskach to są ok - miałem je w rękach przy okazji wysyłania wtrysków do czyszczenia. Dodano po 58 Jak wygląda podciśnienie...
czyli kolego gaznik nie daje podcisnienia ;) i stad pewnie cala usterka ja bym Ci radzil wykrecic gaznik i przedmuchac go najlepiej sprezarka ;) I rozerwał membranę w gaźniku po przez nieumiejętne obchodzenie się ze sprężonym powietrzem.:shii: Sprawdź szczelność w układzie podciśnienia. być może gdzieś jest przetarty wężyk lub luźno sadzony na króćcu.
Witam wszystkich.. piachu1994 podał ci mały poradnik , mały dlatego , że przy tym błędzie może być duuużo więcej usterek . To co w poradniku i dalej do sprawdzenia szczelność ssącego , podciśnienia , układ wydechowy pod kątem drożności i ogólnie 3/4 osprzetu silnika miedzy innymi czujnik temperatury, wtryski, ciśnienie paliwa odpowietrzenie zbiornika...
Może sprawdź układ podciśnienia sterujący VNT (zmienną geometrią) turbosprężarki - czyli gruchę turbiny ze sztangą i dźwignią, elektrozawór i wężyki (szczelność). Układ VNT może się przycierać, sprawdź czy prawidłowo działa w następujący sposób: na wolnych obrotach zdejmij wężyk podciśnieniowy z króćca gruchy na turbinie, sztanga ma się natychmiast...
Witam. Czy ktoś ustalił przyczynę tego wycia? Mam dokładnie to samo. DV ma 1.5 roku a N75 5 miesięcy, przy czym zanim wymieniłem N75 ,buczenie też występowało lecz sporadycznie (jazda pod górkę, utrzymywanie stałej prędkości podczas jazdy pod górkę - i moment minimalnego obciążenia silnika skutkuje tym wyciem, choroba postępowała cały czas i teraz jest...
Najprawdopodobniej wyrobiła ci się pompa dozująca toner toner. W maszynach tych jest dość dziwnie skomplikowany układ dozowania tonera Po pierwsze od strony tonera jest taka "pompka akwariowa" która wytwarza ciśnienie Od strony tonera są 2 pompki: jedna dla black i cyan i druga dla magenta i yellow (jeśli dobrze pamiętam). Widać, że ta pompka chodzi,...
Sprawdź szczelność układu dolotowego: serwo hamulców, wężyki podciśnienia, odma. Podobne objawy miałem w swojej Avensis. Na zimno OK, po rozgrzaniu sporadyczne wypadanie zapłonów na jałowym, brak przejścia, powyżej 2,5 tys. obr/min ok. U mnie był pęknięty przewód odmy.
Według mnie potrzeba więcej testów: -sprawność układu EGR - widać, że jest zamknięty na jałowych a powinien być otwarty - podciśnienia, zaworek oraz sam zawór mechanicznie czy nie stoi -sprawność nastawnika turbiny -szczelność układu dolotowego. Większość zrobisz z SD, ale do reszty i tak będziesz musiał mocno pobrudzić ręce.
Aktualizacja. Po przestaniu 7 dni u mechanika (napisałbym, którego ale wolę nie bo lubię życie bez pozwów jak i proste zęby) stwierdził on, że wszystko sprawdzone i widzi problem tylko w silniczku krokowym (tym zaworze co już przyszedł na szczęście do mnie). Swoją drogą ciężko było napisać to zdanie bez kilku wyzwisk w jego stronę. Tak wszystko było...
układ podciśnienie szczelność układ chłodzić sprawdzić szczelność układ
anoda magnezowy zamontować naprawa kosiarki niemieckie kolumny
Kondensator wystrzelił w wiertarce Celma z PRL Schemat ładowarki Einhell CE-BC 10M - uszkodzony tranzystor