Sprawdzić czy masz szczelny dolot. Odepnij przepływke i zatkaj ręką dolot przy przepustnicy. Ma zgasnac.
Nie szczelny dolot lub egr szwankuje.
W silniku słabszym w głowicy sa 3 świece. ZObacz czy masz szczelny dolot zwłaszcza połaczenie turbiny z rurami.
Witam, pacjent w202 96rok 1.8 z lpg. Ostatnimi czasy pojawia się problem (na lpg i benzynie) ze auto w trakcie jazdy traci moc tzn jadę 90 na 4-5 biegu i nagle po dodaniu gazu nie ma siły przyspieszyć jak by go odcięło ale też nie zwalnia. Świece , kable nowe. Wężyki podciśnienia wyglądają ok. Dolot wydaje się być szczelny - po zatkaniu ręka auto od...
Nie ma za dużo przyczyn wypadania zapłonu . 1. świeca 2. przewód 3. cewka 4. wtrysk paliwa 6. kompresja ( i tu może być bardzo wile przyczyn ale to już pomiar powinien dużo powiedzieć) Ale podstawa to szczelny dolot jak i wydech .
kolego wez sobie posprawdzaj moze te doloty czy wszystko oki czy gdzies nie lapie lewego powietrza jak to wyciagales czy wszystkie podcisnieniowe wezyki sa dobrze, jak podcisnienia sa dobrze i szczelne dolot masz wporzadku i dalej lipa to kabelki i swiece sobie zmien
Nieszczelny kolektor wydechowy również powoduje zakłócenia w pracy sądy, pod wpływem temperatury potrafi popękać kolektor lub po prostu padła uszczelka. Co do sprawdzenia szczelności dolotu i kolektora to możesz to sprawdzić jeszcze przez odłączenie rury od filtra powietrza i zatkanie jej na wolnych obrotach np ręką, przy szczelnym dolocie silnik gaśnie...
A dolot szczelny?
jeśli dolot szczelny, przepływki sprawne, ciśnienie paliwa dobre , to odkręcił bym jeszcze wydechy do próby
Skoro nie ma silniczka to steruje obrotami przepustnica tak jak mówisz.Chyba gościu nie jest aż tak głupi żeby tego nie zauważyć?Silnik na 100proc łapie lewe powietrze .Zatkaj kartonikiem szczelnie dolot i zobacz czy zgaśnie od razu prosty jak cep samochód.
Szczelny dolot?
Kasowanie adaptacji robiło się na 2 sposoby, musisz doszukać ale jedna z nich to dwa razy wykasować błędy nawet jak ich nie ma, a drugie wchodzi się w ustawienia podstawowe wybiera kanał 0 i test bodajże. Szczelny masz dolot ? Pusta zakręcona butla z gazem ?
Wężyki szczelne . Dolot sprawdzony ciśnieniowo dymem /szczelny Nie dymi nic . Turbo w tym silniku ma nastawnik elektroniczny jak coś.
Siema, problem z 1.9 ARL Seat Leon 2004 odcina turbo na wolnych obrotach i przy 2k obrotów. Nowe turbo, szczelny dolot, zaworek N75 sprawny, masa wszystko git. https://obrazki.elektroda.pl/7330640200_...
Ke-jetronic,wymieniałeś rozdzielacz z regulatorem ciśnienia paliwa? Dolot szczelny? Ciśnienie pompy paliwa? Czujnik sygnalizuje położenie biegu jałowego?
A więc pompa wtryskowa. Czarny dym to deficyt powietrza. Zatem do sprawdzenia drożność i szczelność dolotu. Od filtra powietrza aż do głowicy. Jeżeli będzie szczelny dolot to sprawdź czy przy gazowaniu twardnieją przewody od turbo.
Czy możesz coś więcej napisać - jak to zdiagnozować, jak się upewnić? Normalnie sprawdzasz czy dolot szczelny. I sprecyzuj czy pali na 3 cylindry czy nie ma mocy. Zresztą brak pomiarów to brak kierunku poszukiwań.
Zapchany katalizator, nie szczelny dolot, uszkodzony przepływomierz, uszkodzone okablowanie.
Jeśli przy dmuchaniu czuć wyraźny przepływ bokiem — zawór jest nieszczelny, co oznacza ucieczkę doładowanego powietrza (spadek ciśnienia w dolocie), z resztą zaworek oryginał to cena 200 zł, także nawet się nie zastanawiaj kupuj nowy i montuj bo w takich starociach nie ma co się bawić w teorie, zawór ma być pewny więc musi być nowy. Ogólnie sprawdź...
Dolot szczelny łącznie z egr? Te nowe turbo jest nowe czy regenerus?
Zakładam, na 90% regulator wolnych obrotów jeśli dolot masz szczelny a przepustnica się domyka. Ten regulator to popularnie przez ludzi nazywany "krokowiec" (silniki krokowe stosowane są w nowszych autach).
Długoterminowa regulacja dawki paliwa droga 1: +32.8 % Tu widać, że sterownik dodaje paliwa, a pomimo tego, nie widać odzewu ze strony sondy. Możliwe przyczyny : - zbyt niskie ciśnienie paliwa (w danym momencie) - uszkodzony przepływomierz - uszkodzenie w obwodzie sondy (lub sama sonda) - nie szczelny dolot lub układ pochłaniacza par paliwa - kiepskie...
Przepływomierz powietrza sprawy, czujnik ciśnienia doładowania sprawny, układ paliwowy sprawny, turbina nowa, zawór podciśnienia VTG sprawny otwarty na 11% cały czas od włączenia silnika, dolot szczelny. Auto jeździ ale ma połowę mocy. Błędów brak. Nie ma sterowania zmienną geometrią turbiny. Nie pisz że coś jest sprawne bo nie wiemy jakie są wartości....
Witam problem polega na tym że samochód przy przyspieszeniu dymi na czarno po odpięciu przepływomierza samochód nie dymi moc taka sama jak na wpiętej przepływce chciałem sie dowiedzieć czym ewentualnie warto się zająć czyżby nie szczelny dolot czy też uszkodzona przepływka ? Jak mogę to sprawdzić ?
Sprawdź simmering na wale od strony magneta oraz czy masz szczelny dolot
Sprawdź czy jest szczelny dolot. Nie bierzesz tego pod uwagę?
Dolot szczelny?
Jak robiłeś log 1 to albo nie było podciśnienia, albo masz nie szczelny dolot, albo zapieczone lub uszkodzone vnt.
Tobie nie pytanie czy poprzednie mu też nie strzelił . Ale podstawa to szczelny dolot .
Doloty węże i inne gady szczelne? To raczej nie to ale na próbę wieczorem zakręcić gaz przy butli i rano próbować palić
Witam. Mam problem z 1.6 HDI 16V, mianowicie po założeniu głowicy poskłada nju wszystkiego wlorzenju turbiny po regeneraci auto nie ma mocy. Dodam, że autko przyjechało, bo kompresją szła w dolot. Przyczyną był nieszczelny zawór i 2 hydro napinacze były wymienione na nowe. Autko poskładane zgodnie ze sztuką i brak mocy. Gruszka w turbo podciąga od...
Obroty wchodzą wolno, straszne przyspieszanie, spalanie na FIS-ie wzrosło. Straszne przyspieszanie to rozumiem że strasznie wolne ? A sztangę zaciąga ? Dolot szczelny?
Problem z bujaniem obrotów bez gaśnięcia może być regulator ciśnienia paliwa, jeśli przydławi go, zostaje egr, nie szczelny dolot lub przepływka.
Na wszelki wypadek, przed uruchomieniem silnika (na włączonym zapłonie), wciśnij do oporu i zwolnij pedał gazu. Jeśli to nie pomoże otwórz maskę i zobacz co odłączyłeś/urwałeś przy wyjmowaniu/wkładaniu akumulatora. Jeśli przepustnica jest na linkę to nie ma opcji, żeby silnik wchodził na tak wysokie obroty przy zamkniętej przepustnicy i szczelnym dolocie.
A filtr powietrza sprawdzany?układ między intercoolerem a dolotem szczelny sam dolot?trzeba cały układ prześledzić
Ciekaw jestem czy układ dolotowy masz szczelny. Próbowałeś zatkać dolot przy turbo czy auto zgaśnie?
Masz nie szczelny dolot albo przepływka padła. Zrób basic settings 003 i 011 i wstaw logi.
Toyota Auris 1.6 VVT-i 2008r, umyta przepustnica, zaadoptowana, wymieniony filtr powietrza, szczelny dolot i brak kodów usterek i falowania obrotów. Na gorącym silniku przy zmianie biegów czuć że obroty spadają zbyt wolno co powoduje "udrękę" dla klienta. Miałem na placu corolle z podobnym silnikiem i chyba było tak samo, czy ten typ tak ma ?
Zobacz czy dolot szczelny
Witam, zacznij od sprawdzenia szczelnosci dolotu. Zdejmij rure dolotowa z korpusu przepustnicy. Po zatkaniu ręką wlotu powietrza silnik musi natychmiast zgasnąć, jesli nie gaśnie szukaj nieszczelnosci (uszczelka pod przepustnicą, zsunięte wezyki z kroćców przepustnicy, serwo hamulcowe, etc..). Jesli dolot szczelny wymieniaj przeplywomierz, 6-7 kg/godz...
A co ma pomiar przepływu wspólnego z doładowaniem w AHF ? Nie ma logów, nie ma danych live... Do autora , filtr powietrza nowy? Szczelność dolotu sprawdzona ? EGR czysty i szczelny?
Teraz tak, dolot szczelny, egr szczelny, kat drożny, silnik trzyma na 90°C. Zrobię logi jak będę jechać i wstawię tutaj tylko że logi u mnie są tekstowe do rozłożenia w excel
Kolektor wydechowy masz szczelny?
Nie ma przepływomierza, Dolot jest szczelny, Skontroluję zawór par paliwa. Sprawdzać ciśnienie paliwa, czy to zły kierunek?
A sprawdzałeś czy dolot jest szczelny? Miejsca łączenia króćca z głowicą/cylindrem (mógłbyś napisać czy silnik 2T czy 4T), czy króciec z gaźnikiem jest szczelny? Jeśli łapie tam lewe powietrze to psikanie plakiem pomoże tylko częściowo. Jest jeszcze opcja że możesz mieć zatkaną dyszę paliwową w gaźniku. Wtedy paliwo w gaźniku masz, ale nie idzie ono...
Masz na myśli główną rurę, która łączy przepustnice z przepływomierzem? Jeśli tak, to po jej SZCZELNYM zablokowaniu silnik musi zgasnąć. Masz nieszczelność. Jakie wartości ma przepływomierz?
Zakładając że wtryski masz sprawne, instalacja paliwowa szczelna (dolot, powrót, wężyki przelewowe), zastanowiłbym się nad takim elementem - solenoid maksymalnej dawki paliwa.
Skoro masz Inpę to możesz sprawdzić wszytko to o co pytasz czyli sondy, czujniki itp. Na początek upewnij się, czy jest szczelny dolot (pewnie nie jest). Przepływomierz oczywiście Siemens VDO?
Nową uszczelkę pod cylinder możesz wyciąć z kartonu. Zdejmując cylinder do zmiany uszczelki sprawdź czy nie założyłeś tłoku odwrotnie ma być strzałką w stronę wydechu. Do sprawdzenia dolot również gaźnika czy jest szczelny oraz uszczelniacze wału.
Przepustnica czysta? Dolot szczelny?
Po pierwsze, jeżeli sam tego nie naprawiasz, to poszukaj polecanej warsztatu wśród znajomych lub w internecie. Po drugie, zleć przed naprawą diagnostykę i wycenę ewentualnych kosztów usunięcia usterek. Po trzecie, za każdą naprawę zbieraj faktury. Warsztat, jeżeli wie co robi, nie będzie robił żadnych problemów, żeby spełnić Twoje wymagania. Przynajmniej...
Zobacz że ona specjalnie nie jest szczelna, klapy nie wyprostujesz do kąta 90° (pełnego zamknięcia) z powodu ogranicznika w mechanizmie (pod plastikiem). Jakbyś ją dogiął to się uszczelni. Z resztą zrób eksperyment jak chcesz, i zatkaj dolot szczelnie ręką gdy ktoś ci zgasi silnik. To nie będzie kulturalne zgaśnięcie... A co do samej regeneracji, jeśli...
Geometria chodzi płynnie, n75 był podmieniany i na innym to samo było więc sprawny, dolot szczelny. Dodam że turbina jest po regeneracji
Może kierownice "przypalone" ? Bo jak dolot szczelny i sztanga do końca to ma "dmuchać " i już. No chyba że taka dawka paliwa mała . Jak już wstawiasz takie "logi" to dodawaj do tego podstawy ,jak położenie APPS,obroty silnika, PWM dla "n75"
Jedź na szrot. Tego tam dolotu były chyba ze dwa rodzaje. Kup taki sam i załóż. Klapa antywybuchowa nie pomoże Ci ze strzelaniem, ona jest tylko po to by nie uszkodzić obudowy filtra. Dolot musi być szczelny, inaczej silnik nie zaciągnie odpowiedniej mieszanki LPG i będzie słabszy. To ma być ładnie poskręcane na opaski a nie poklejone na taśmę.
A może po odpięciu krokowego sterownik uśrednia sobie wszystko i dlatego lepiej chodzi. Najpierw sprawdzić, czy dolot jest szczelny. Sprawdzić, jak będzie chodzić z podpiętym krokowym, a odpiąć mu np. czujnik temperatury. A najlepiej podpiąć kompa.
Jeżeli palą wszystkie cylindry, jest szczelny dolot oraz wydech włącznie z uszczelką pod tym plastikiem ze znaczkiem opla (!), oraz oringami pod kolektorem ssącym to proponuję jeszcze sprawdzić wtryskiwacze oraz oringi na nich. Cudów nie ma. Zakładam również, że gniazda świec są suche, bez oleju.
Dolot szczelny? Jak się auto zbiera - płynnie czy z opóznieniem?
krokowy był zepsuty stary czy co? Pasuje grzybek do przepustnicy na 100% czy tylko pasuje montażowo pod śruby? Dolot szczelny szczególnie ta giętka rura? nigdzie nie ma pęknięć?
Skoro wymieniłeś tyle rzeczy już i nawet dolot twierdzisz, że szczelny jest, no to cudów nie ma - wtryski, albo turbina.
Trochę mało. Próbowałeś z jakimś samostartem? Dolot szczelny?
Nie jest to błąd związany ze skasowaniem adaptacji, po odłączeniu przewodu do napowietrzenia katalizatora (czyli zrobieniu dziury w dolocie za kompresorem) auto chodzi normalnie , korekta krótka idzie w minus czyli zubaża ale za to przepływomierz pokazuje 6g/s, gdzie przy szczelnym dolocie 2,2g/s. Jutro zrzucam wydech i sprawdzę drożność.
przepływna jest ok, najprawdopodobniej masz nie szczelny dolot, posprawdzaj wszystkie te duże rury czy na łączeniach nie ma zaolejenia(tam będzie nieszczelność) i czy gdzieś rura nie jest przerwana, poskręcaj mocno obejmy, potem wzuć komplet logów, każdy osobno. A zapala od strzału czy trzeba pokręcić?
Jesteś pewien że dolot szczelny? Przy takim turbo i szczelnym dolocie to przepływ w logach powinien sięgać min 140 g/s a tu ledwo 130. Turbo jest zdrowe na 100% tak? 137,5 konia po 20 latach to znowu nie jest tragedia ale powinno być lepiej, chociaż 145-147.. Problemem może być przepływka tylko ori Bosch, najlepiej z ASO lub używana i to o tych samych...
Mam do was jeszcze pytanie donosnie : jak połączę dwie sprężarki hs18 to podczas pracy nie bedzie jedna pchać powietrza do drugiej ? Narazie mam moją hs 18stke podłączoną bez zaworu zwrotnego i jak jest nabita butla to slychać jak powietrze powoli ucieka przez filtr powietrza . Gdy przytkałem szczelnie dolot reką to slyszalem jak powietrze ucieka w...
Instalacja gazowa nie za ubogo? 1.8T potrafilo wypalic zawor, moze u ciebie to samo? Proba olejowa ? Wezyki szczelne? Jak i dolot? Mam nadzieje ze cos tego typu... Bo jak nie to glowica do sciagniecia. :>
Czarny, to za dużo paliwa do powietrza. Czujnik ciśnienia nie przekłamuje? Tu trzeba wartości bieżące odczytać, a nie błędy. Dolot szczelny? Co z wtryskami.
Jeżeli dolot szczelny a wtryskiwacze nie leja to podejrzewał bym roznicowke, chyba że zamiennik filtra jest kiepski.
W Twoim aucie jest stara (czytaj upośledzona) konstrukcja regulacji pracy silnika . Oczywiście nie mam tu nic złego na myśli . W tym silniku masz czujnik pozycji przepustnicy , sonda Lambda , oraz map sensor które kontrolują prace i są ważne każda anomalia powoduje zła prace lub nadmierne spalanie paliwa w tym wypadku. Przede wszystkim szczelny dolot...
Pierwsza sonda co pokazuje? Skąd informacja, że sprawna? Dolot szczelny? Przepływomierz jakie masz wskazania?
Pierwsze pytanie jak ją deaktywować? Po drugie ten błąd nie ma to wpływu na szarpanie i brak mocy samochodu. Z opisów w sieci najbardziej podobne objawy mają brudny przepływomierz i brudny EGR. Przepływomierza nia mam więc dlatego myślałem o EGR. Telekodowanie, bodajże w BSI jest opcja "pompa powietrza". Ona jest włączana tylko podczas zimnego startu...
Auto w gazie dziś sprawdzalem ciśnienie w cylindrach wydaje się ok 11.8 do 12.5.dolot szczelny sprawdzałem dymem pod ciśnieniem a samochód dalej nierówno chodzi na 1 cylindrze
Witam, Toyota Avensis T22 1.6 VVTi + LPG 3ZZ FE. Podczas przyspieszania dość mocno szarpie, tylko wypięcie czujnika położenia przepustnicy powoduje że problem znika, na nowym czujniku jest to samo. Brak kodów usterek, w parametrach TPS (stary i nowy) pokazuję 10% na nie wciśniętym pedale a na wciśniętym pedale w podłogę ok 60%. Wszystko inne działa,...
Dolot szczelny? Sprawdzony?
Dolot sprawdzony? Wszystko szczelne? Przepływomierz 30 letni? Czy nowy z ASO? W jakim stanie N75? I tak jak wyżej logi dynamiczne.
Wszystko jest szczelne, przejrzałem cały dolot i układ sterowania, czyszczony był też egr. Ostatnio spróbowałem zmostkować przewody od "akumulatora podciśnienia" wprost na turbinę. Ciśnienie utrzymywał na odpowiednim poziomie, ciągle o 150mbar więcej niż wymagało tego ecu. Przejechałem się i zamiast P0299 wyrzucił błąd P1063 - 003 - mechanical failure.
Dolot szczelny. Temat pewny na 100% turbina. Wirnik ma luzy. https://obrazki.elektroda.pl/4150993400_...
I jesteś pewinen, że nie ma najmniejszej nieszczelności w przewodach, do których turbo pompuje? Posprawdzaj jeszcze raz. Dolot do turbiny też, musi być szczelny, aż do filtra. Ja jeszcze skusiłbym się zaglądnąć do EGR-u, ewentualnie i jego przeczyścić.
Nie masz manometrów gdzieś przy LCA? i rzeczywiscie w ostatnim czasie musze dobijac powietrza kompresorem nie raz na miesiac, czy dwa miesiece To i tak za często było zakładając, że układ był szczelny. Czy na dolocie nie ma jakiś elektrozaworów lub zaworów zwrotnych? Bo z opisu wynika jeden wniosek: ciśnienie na LCA to nie to samo ciśnienie co na zbiorniku.
piszesz że ta zgrabna francuzeczka ma na zimnym obroty 2000,ciut dużo powinny ustawić się na ok1200,podaj kod silnika bo silników 1721 jest całe mnustwo ! dionizes-sprawdz czu masz szczelny dolot i podaj czu to mpi lub mono,jak ci pomóc bez podstawowych danych,kod silnika nie pojemność!
u mnie problem z chek wystepuje prz jednostajnej jezdzie z duza predkoscia punto 1,6 MPI nie mam emulatora lambda , po miescie nie zapala sie wcale . wraajac do tematu szczelny dolot dobra regulacja reduktora i jazda nic sie nie martw ps. bradzo wazne jest zeby uszczelnic wyszstkie przwody podcisnieniwe zeby nie lapal lewego powietrza
Świece nowe? Cewki zapłonowe sprawne? Dolot szczelny?
Ja jak mam czy nie mam blokad ustawiam gmp i suw ssania zawsze to dziala Paliwo jest iskra jest? Dolot szczelny?
Jak wydech drożny ,sztanga do spodu i dolot szczelny t ow zasadzie wszystkie warunki do działania ma. Co dalej zostaje ? Zła dawka paliwa z dołu ? EGR? Może ten drugi MAF lipny?
A dolot szczelny?
Dolot szczelny?
Jakie dane live? Temperatury ? Ciśnienie w cylindrach? Dolot szczelny? Ciśnienie paliwa ? Odczyt sond?
Dolot szczelny?
Dolot szczelny?
A dolot szczelny?
Zaciąga sztangę po odpaleniu jak i po dodaniu gazu NIE po dodaniu gazu a zaraz po odpaleniu ma zaciągać i trzymać. Jak już tego wszystkiego innego jesteś pewien i dolot szczelny to zostały trzy opcje: źle zrobiona regeneracja zapchany wydech uchylony EGR I wcale bym się też nie zdziwił że jakiś "pseugo tuner" grzebał w mapie.
Rozrząd nowy,nie ma LPG,silnik po kapitalnym remoncie,dolot szczelny,nie ma katalizatora wypalony, problem był już przed remontem,jak zmierzyć te ciśnienia?
Dolot szczelny?
dolot szczelny.
Tak tylko na marginesie dolot szczelny - nie rozerwało gdzieś przewodu intercoolera lub jego samego ???
A dolot szczelny?
Dolot szczelny?
Dolot szczelny. Ale przepływomierz można by było spróbować przeczyścić.
A ten silnik ma przepływomierz? A dolot szczelny sprawdzony testerem lub dezodorantem?
Wszystko szczelne (na dolocie) pierścienie dobre, cylinder ładny. Jedyne co może być nieszczelne to uszczelniacze wału. Czy jest możliwość sprawdzenia ich bez rozpoławiania silnika?? Jaka powinna być kompresja na tłoku??
szczelny dolot mercedes szczelny intercooler szczelny wężownica
honda civic temperatura silnik podłączyć niemiecki telefon compaq 6720s bateria
Drukarki ELZAB Mera ONLINE - dostępność i funkcje Przerywanie pracy silnika w narzędziach Hilti aku