Dzięki za odpowiedź. Diagnostyka coś powie w aucie z 96r? Auto nawet nie posiada przepływki.
Sprawdzić czy masz szczelny dolot. Odepnij przepływke i zatkaj ręką dolot przy przepustnicy. Ma zgasnac.
Nie szczelny dolot lub egr szwankuje.
W silniku słabszym w głowicy sa 3 świece. ZObacz czy masz szczelny dolot zwłaszcza połaczenie turbiny z rurami.
Nie ma za dużo przyczyn wypadania zapłonu . 1. świeca 2. przewód 3. cewka 4. wtrysk paliwa 6. kompresja ( i tu może być bardzo wile przyczyn ale to już pomiar powinien dużo powiedzieć) Ale podstawa to szczelny dolot jak i wydech .
Kasowanie adaptacji robiło się na 2 sposoby, musisz doszukać ale jedna z nich to dwa razy wykasować błędy nawet jak ich nie ma, a drugie wchodzi się w ustawienia podstawowe wybiera kanał 0 i test bodajże. Szczelny masz dolot ? Pusta zakręcona butla z gazem ?
Nową uszczelkę pod cylinder możesz wyciąć z kartonu. Zdejmując cylinder do zmiany uszczelki sprawdź czy nie założyłeś tłoku odwrotnie ma być strzałką w stronę wydechu. Do sprawdzenia dolot również gaźnika czy jest szczelny oraz uszczelniacze wału.
Zakładam, na 90% regulator wolnych obrotów jeśli dolot masz szczelny a przepustnica się domyka. Ten regulator to popularnie przez ludzi nazywany "krokowiec" (silniki krokowe stosowane są w nowszych autach).
Witam, zacznij od sprawdzenia szczelnosci dolotu. Zdejmij rure dolotowa z korpusu przepustnicy. Po zatkaniu ręką wlotu powietrza silnik musi natychmiast zgasnąć, jesli nie gaśnie szukaj nieszczelnosci (uszczelka pod przepustnicą, zsunięte wezyki z kroćców przepustnicy, serwo hamulcowe, etc..). Jesli dolot szczelny wymieniaj przeplywomierz, 6-7 kg/godz...
Porozwalany, nieszczelny dolot -jakby był szczelny to 25l gazu na 100km zadusiłoby silnik. Naprawdę trzeba cudów dokonywać na ręcznym, by przy prawidłowym składzie mieszanki w tym aucie osiągnąć ponad 20...Część z tych 25l obraca się w pierdy i smród, który na skrzyżowaniu nie pozwala czasem w aucie usiedzieć...zależy jak wieje wiatr. Auto jest zalewane...
wez sprawdz tak jak kolega napisal samostartem sprobuj jezeli dolot masz szczelny to zmien te kable i swiece. swiece ok 60 zl wsklepie ci dobierze kable jakas tam firma japonska ok 190 zl jan mor ok 120 zl. bo jezeli chodzi o nie palenie na jeden cylinder to gaz venturi nie ma wplywu na prace poszczegolnego cylindra przy sekwencji rozcina sie kazdy...
Długoterminowa regulacja dawki paliwa droga 1: +32.8 % Tu widać, że sterownik dodaje paliwa, a pomimo tego, nie widać odzewu ze strony sondy. Możliwe przyczyny : - zbyt niskie ciśnienie paliwa (w danym momencie) - uszkodzony przepływomierz - uszkodzenie w obwodzie sondy (lub sama sonda) - nie szczelny dolot lub układ pochłaniacza par paliwa - kiepskie...
Jeśli przy dmuchaniu czuć wyraźny przepływ bokiem — zawór jest nieszczelny, co oznacza ucieczkę doładowanego powietrza (spadek ciśnienia w dolocie), z resztą zaworek oryginał to cena 200 zł, także nawet się nie zastanawiaj kupuj nowy i montuj bo w takich starociach nie ma co się bawić w teorie, zawór ma być pewny więc musi być nowy. Ogólnie sprawdź...
No sam widzisz że diagnoza tego to max 10 min,😂 nie wiem po co w ogóle mowa o jakichś zaworkach logach jak sztanga do spodu idzie. Jeden łapie ręką drugi przygazuje w masz diagnoze . Jak dolot szczelny a nie dmucha turbo szrot oczywiście zakładając że wydech drożny.
Dolot szczelny łącznie z egr? Te nowe turbo jest nowe czy regenerus?
Skoro wymieniłeś tyle rzeczy już i nawet dolot twierdzisz, że szczelny jest, no to cudów nie ma - wtryski, albo turbina.
Dolot jestem pewny, że jest szczelny sprawdzałem go kilkukrotnie niedawno wszystkie uszczelki zostały wymienione na nowe. Nastawnik turbiny był ewidentnie przestawiany ramie od niego ma ślady przespawania w inna pozycje. Jest możliwość regulacji nastawnika elektronicznie ? Czy zostaje tylko opcja mechaniczna czyli zmiana pozycji ramienia ?
A więc pompa wtryskowa. Czarny dym to deficyt powietrza. Zatem do sprawdzenia drożność i szczelność dolotu. Od filtra powietrza aż do głowicy. Jeżeli będzie szczelny dolot to sprawdź czy przy gazowaniu twardnieją przewody od turbo.
Może kierownice "przypalone" ? Bo jak dolot szczelny i sztanga do końca to ma "dmuchać " i już. No chyba że taka dawka paliwa mała . Jak już wstawiasz takie "logi" to dodawaj do tego podstawy ,jak położenie APPS,obroty silnika, PWM dla "n75"
Zaciąga sztangę po odpaleniu jak i po dodaniu gazu NIE po dodaniu gazu a zaraz po odpaleniu ma zaciągać i trzymać. Jak już tego wszystkiego innego jesteś pewien i dolot szczelny to zostały trzy opcje: źle zrobiona regeneracja zapchany wydech uchylony EGR I wcale bym się też nie zdziwił że jakiś "pseugo tuner" grzebał w mapie.
Czekam na ten zegar jak na szpilkach bo może w końcu silnik będzie chodził poprawnie i będzie przyspieszał tak jak trzeba... Ma tylko 103 km, ale jeździłem słabszymi autami i wydawały się żwawsze... W tym stilo czuję się jakby miał tylko 8 zaworów a nie 16... W garażu mam drugi taki w kombi i jest zupełnie inaczej. Przede wszystkim MAP jest lepszy bo...
1)Sprawdź szczelność. Zdejmij rurę z filtra powietrza, odpal i zatkaj ręka. Jeśli zgasnie to powinien dolot być szczelny (tylko nie żadnymi szmatkami bo nie daj Boże zassie). 2)Załóż nową pompę. Używka z Felicji w nie wiadomo jakim stanie to nie rozwiązanie. Przy okazji nowy filtr paliwa. 3) Sprawdź działanie sond w parametrach. Z tym twój "breloczek"...
Witam. Dalsze zmagania z Passatem. Auto odpala bardzo ładnie, na wolnych obrotach pracuje równiutko, nie dymi. Przy przegazowaniu za autem pojawia się ogromna chmura oraz raz na jakiś czas słychać głośne terkotanie jakby kij wsadzony w szprychy. Przy jeżdżeniu jest tak samo. Wciskam gaz, brak mocy, ogromna chmura czarnego dymu i tak przez chwilę a później...
Filtr niedawno sprawdzony , dolot jest szczelny . Dodano po 41 https://www.youtube.com/watch?v=iR1NMzNF... - nagranie
krokowy był zepsuty stary czy co? Pasuje grzybek do przepustnicy na 100% czy tylko pasuje montażowo pod śruby? Dolot szczelny szczególnie ta giętka rura? nigdzie nie ma pęknięć?
Zobacz czy dolot szczelny
Też pomyślałem teraz o zaworze EGR, sprawdzę czy pracuje. Dolot wydaje się szczelny (może za bardzo szczelny, jeśli EGR nie działa). Dzięki za podpowiedź. Dodano po 9 (Egr słychać jak cyka) natomiast dzisiaj rano odpaliła pochodziła minutę zgasła i już nie zapaliła, kombinacją pedał gazu hamulec nie pokazuje żadnych błędów
Witam problem polega na tym że samochód przy przyspieszeniu dymi na czarno po odpięciu przepływomierza samochód nie dymi moc taka sama jak na wpiętej przepływce chciałem sie dowiedzieć czym ewentualnie warto się zająć czyżby nie szczelny dolot czy też uszkodzona przepływka ? Jak mogę to sprawdzić ?
Cześć, mam problem z moim Volkswagenem Golfem 6 1.6 MPI (102 KM) z 2009 roku, w którym jeżdżę głównie na LPG (instalacja Landi Renzo Omegas IG1). Auto ma problem zarówno z wypadaniem zapłonów, jak i sporadycznym trudnym odpalaniem. Opis problemu: ✅ Błędy, które pojawiają się w sterowniku silnika: - P2096 – System too lean post catalyst (Bank 1) – zbyt...
Jak wydech drożny ,sztanga do spodu i dolot szczelny t ow zasadzie wszystkie warunki do działania ma. Co dalej zostaje ? Zła dawka paliwa z dołu ? EGR? Może ten drugi MAF lipny?
Jeżeli dolot szczelny a wtryskiwacze nie leja to podejrzewał bym roznicowke, chyba że zamiennik filtra jest kiepski.
No to co mogłem odczytałem nic więcej swoim kompem nie sprawdzę. Dolot szczelny od tego zacząłem sprawdzanie. Odłączyłem też przepływomierz na chwilę i odziwo po odpięciu wtyczki silnik zaczyna chodzić ładnie tyle że przepływomierz jest założony nowy oryginalny
rozrząd jest dobrze zrobiony, w końcu samochód odpala na dotyk. serwo działa dobrze nawet zaślepiałem ten wężyk od podciśnienia do serva ale bez zmian. dolot szczelny na pewno, uszczelki na wtryskach nowe. z rzeczy których zauważyłem jeszcze to świece po wykręceniu są okopcone na czarno. pozdrawiam
P2263 czyli za niskie ciśnienie doładowania.. zapnij sprzęt, zrób logi dynamiczne do podglądu ciśnienie doładowania zadane i rzeczywiste.. czujnik kopiowania turbo to nic innego jak potencjometr.. do sprawdzenia nieszczelności w układzie dolotu, i pomiar podciśnienia( jakie jest) możesz na próbę zbypassować zaworek sterowania VNT i zrobić logi( jak...
Jeżeli skacze ciśnienie na listwie i żeby sprawdzić co jest tego przyczyną, należy odpiąć EGR i zaślepić dopływ spalin z niego do dolotu, odpiąć wtyczkę MAF oraz odłączyć wężyk podciśnienia na turbinę. W takiej sytuacji ECU przyjmuje że nie działa EGR (bo jest wyłączony i faktycznie nie ma dopływu spalin na dolot jeśli grzybek EGR byłby zawieszony,...
Toyota Auris 1.6 VVT-i 2008r, umyta przepustnica, zaadoptowana, wymieniony filtr powietrza, szczelny dolot i brak kodów usterek i falowania obrotów. Na gorącym silniku przy zmianie biegów czuć że obroty spadają zbyt wolno co powoduje "udrękę" dla klienta. Miałem na placu corolle z podobnym silnikiem i chyba było tak samo, czy ten typ tak ma ?
Raczej klasyczny not lauf. A z racji że to 90km czyli turbo by pass to raczej ostawiam za niskie ciśnienie doładowania z turbo (nie dociąga do zadanego). Powodów może być kilka. 1. Samo turbo mam luzy i nie jest wstanie zrobić ciśnienia. Zawór by pass jest otwarty i tym samym ciśnienie doładowani jest ograniczone. 2. EGR nie jest szczelny i ciśnienie...
Witam mam problem ze swoim scenic 1.5 dci 78 kw 2009 bez dpf , auto nagle straciło moc , wymieniłem filtr paliwa , wyczyszczony egr , sprawdzony dolot intercoolera szczelny , przepływomierz wymieniony , sprawdzone przewody podciśnienia , geometria turbiny sprawna , brak błędów zapisanych w sterowniku ,silnik pracuje równo tylko wolno wkręca się na obroty...
https://obrazki.elektroda.pl/2901812000_... No a gaz też masz w tej corsie? Przepustnice sprawdzałeś co tam widać bo dolot szczelny zakładam? Masz czym się podłączyć pod komputer i sprawdzić jakie temperatury widzi?
Dolot szczelny (po zatkaniu ręką silnik gaśnie i nie słychać nigdzie żeby brał lewe powietrze)
Witam. Mój problem z 2,5tdi ACV 102KM . Auto po kolizji niewielkiej stało 6 miesięcy i mam problem - brak mocy. Błędy na VAG : 1242 , 527 , 1237 - kąt wtrysku prawidłowy zarówno na zegarze jak i VAG , turbina sprawdzona ( ciśnienie prawidłowe w całym zakresie obrotów ) , przewody do czujnika i zaworu sprawdzone oraz na wszelki wypadek pociągnięte bezpośrednio...
Emulator rozwiązał problem. Wymieniana była, pompa beznyny, regulator ciśnienia paliwa, filtr paliwa, uszczelki dolotu, świecie, przewody zapłonowe, cewka, sprawdzona szczelność dolotu dymem, dolot szczelny podciśnienie na jałowym 0.29bara, nowy czujnik temperatury, sprawdzony przepływomierz (dobrze mierzy) podmieniany przpływomierz, sprawdzona sodna...
Tak tylko na marginesie dolot szczelny - nie rozerwało gdzieś przewodu intercoolera lub jego samego ???
Witam mam problem z fabia 1.0 CHYA LPG 2016r 80 tys km Od kilku dni jest wypadanie zapłonu 1-2 Cylinder na wolnych obrotach jest ok powyrzej 2 tyś zlicza wypadanie zapłonu jak szalony na słuch silnik prauje ok Zrobione Podmiana świec z 3 cylinder , cewka , wtryski zamienione miejsami kompresja równa na każdym 13 bar dolot szczelny , sondą wykręona przed...
Przepływomierz może być niesprawny i zaniżać, tak podjerzewam. Mam jeszcze dwa, w tym jeden oryginał używany i jeden chiński nowy. Na tym drugim oryginale idzie lepiej zwłaszcza z niskich obrotów, a na chińskim jest rakieta ale na obu jednocześnie dymi jeszcze bardziej, więc jeżdżę na tym który był z tym autem (też oryginał). Spadku mocy nie ma, przeciwnie...
Sprawdź simmering na wale od strony magneta oraz czy masz szczelny dolot
Witam. Od pewnego czasu mam problem z audi a3 8l. 1.9tdi W trakcie jazdy gdy dodaje gazu syczy coś głos chyba wychodzi od strony pasażera z przodu gdy puszczę gaz przestaje. Na postoju jest wszystko dobrze. Kolejna rzecz to przy 130km/h odcina moc. Czasami przy kopci co to może być bo nie mam pojęcia . Odrazu mówię solot szczelny byłem u mechanika zadymił...
Czesc, mam identyczny problem w skuterze chisnkim. Tylko u mnie stał ponad rok czasu nieuzywany. na biegu jałowym chodzi równiutko a po dodaniu gazu wchodzi troche na obroty i zaczyna się dławić, Myślałem, że to gaźnik, wyczyściłem a pózniej założyłem nowy gaźnik ale to nic nie zmieniło. Iskra na swiecy jest, na rozruszniku ani razu jej nie zgubiła....
Dużo czasu nie minęło od naprawy ale efekt jest bardzo dobry. Wychodzi na to że jeden wtryskiwacz był nie taki jak trzeba (dlaczego? nie wiem). Samochód przegoniony i praca wróciła do normy. Dymka nie puszcza , zbiera się jak powinien i spalanie w normie. Czasem tak niewiele trzeba żeby wszystko działało jak należy a lokalne mechery straszyli remontem...
Tobie nie pytanie czy poprzednie mu też nie strzelił . Ale podstawa to szczelny dolot .
szczelny dolot mercedes klapy dolot strzały dolot
wymiana grzałki geforce gt240 połączenia rs232
bateria milwaukee naprawa udaru makita
Smart Client nie wyświetla danych - przyczyny i rozwiązania Schemat przyłączy baterii Mitsubishi i-MiEV: szczegóły i komponenty