Łączniki gumowe kolektora szczelne? Jaką temp rano widzi ecu?Powinien otoczenia.
Kolektor wydechowy masz szczelny?
Z kolektora-trzeba sprawdzić czy wężyk w połączeniu z czujnikiem są szczelne. Na króciec przy kolektorze można założyć inny wężyk(lub ściągnięty ten łączący z czujnikiem) i sprawdzić drożność otworka w kolektorze(króciec w kolektorze łączy wężyk z przestrzenią wewnątrz kolektora). Poprostu połączenie kolektor-czujnik ma być na 200% szczelne(czujnik...
Sprawdż czy szczelny kolektor . Jeśli tak to bez HHT raczej tego nie zrobisz .
Uszczelnilem wydech I zaczol prawidlowo doladowywac nie wygladalo ze jest tak bards o nie szczelny kolektor ale pomoglo
ECT-engine coolant temp sensor.. tak np. lewe powietrze w ukłwadzie dolotowym(nie szczelny kolektor ssacy , nie szcelna przepustnica , nie szczelne podcisnienia.) MAP sensor, cewki , swiece , przewody od ECU(electronic control unit-jednostka sterujaca) czujniki halla , sama jednostka uszkodzona , kondycja silnika , brak cisnienia w cylindrach , powietrze...
Dlatego właśnie laminaty są lepsze na solarka. Nawet jak pęknie to trzyma się w całości i zazwyczaj pozostaje szczelne.
Sprawdzales czy masz szczelny kolektor?
Problemem w tym silniku jest kolektor dolotowy...musi być absolutnie szczelny inaczej silnik nie będzie poprawnie pracował...proponuje wymienić wszystkie osiem uszczelek kolektora-na pewno nie zaszkodzi a zapewne pomoże
Sprawdź ustawienie i zużycie rozrządu.... Za duże to ciśnienie w kolektorze o ile jest szczelny....
Sprawdz węzykiem i ustami czy masz szczelną membranę EGR i siłownika kolektora. Jak masz wakuometr czy masz odpowiednie podciśnienie z króćca pompy vac.
Tu akurat jest jasnosc, bo jest nierówne sprężanie, ale faktycznie. nieszczelny kolektor moze byc powodem nierównej pracy. czy masz szczelny kolektor łatwo możesz sprawdzic. samostartem, albo plakiem. pryskaj na kolektor i będziesz widział czy obroty wzrastaja, jesli tak to masz nieszczelnosc.
Wężyk krótki przepustnica-kolektor szczelny?
co odpowiada za "ssanie" w tym aucie Za ssanie w tym aucie odpowiada ogólna kondycja silnika i całego dolotu, jeśli kompresja prawidłowa i rozrząd prawidłowy i szczelny kolektor to ma duże ssanie...ale może się nie znam....
To skąd masz białe wykwity wapniowe. Jak szczelna instalacja. Weź to na logikę - instalacja jest otwarta więc nieszczelność jaka? Skąd? W Krutyń miejscu? Co miało by przez tą nieszczelność się dostawać? :D A teraz z innej beczki... Jak gotujesz wodę w czajniku to co w nim pozostaje po jakimś czasie? :) Przecież osad kamienny to naturalny efekt odparowania...
Nie szczelny kolektor ssacy, jak i wydechowy, czujnik ciśnienia w kolektorze ssacym, czujnik temperatury chlodziwa, TPS. Trzeba dobrze przeanalizować wartości rzeczywiste aby znaleść problem, czytanie błędów to trochę za mało.
Może jakaś choćby elm327 diagnistyka? Często ulega uszkodzeniu sam zawor egr. Jakie błędy? Jakie paramerty podczas pracy? Nikt nie posiada szkalnej kuli. Kolektor szczelny?
Dolot uszczelniłem tak prowizorycznie na chwilę i dało to tylko tyle, że trochę mniej falował a brak mocy był dalej. Nie oplaca mi się kupować puki co szczelnego kolektora jak występują strzały w dolot. Szkoda pieniędzy jak ma drugi zaraz mieć dziurke. Podejrzewam wypadanie zapłonu. Co może być tego przyczyną?
Witam ! sprawdź najpierw czy masz szczelną rurę elastyczną pomiedzy przepływomierzem a kolektorem ssącym (opaski i ewentualne pęknięcia oraz te podłączone od odmy i zaworu obejściowego). pozdro
PEUGEOT 406 2.0 16V RFN 2002r benzyna + nowiutka sekwencja Witam. Problem jak w temacie, a dokładniej: -odpalony zimny silnik na PB nierówno pracuje i potrafi zgasnąć, przy daniu gazu delikatnie obroty max 3k, przy gwałtownym obroty 300 lub gaśnie Problem tylko na zimnym i tylko na PB, po nagrzaniu i powrocie na PB praca bez zastrzeżeń Sprawdziłem:...
Temperatura silnika i dolotu poprawna, ciśnienie na garach miedzy 12-14 bar, dolot szczelny, kolektor ściągałem, uszczelki wymienione, wtryski ładnie pylą, ciśnienie paliwa koło 3.5 dokładnie nie pamiętam, sonda nowa założona w serwisie, oscyluje ładnie. Spaliny śmierdzą paliwem, map dosyć wysoki jest bo koło 420mbar. Zastanawia mnie jeszcze ten kąt...
Prawdopodobnie mógł przeskoczyc rozrząd ,pare błędów może otym świadczyc . Przecież tam jest łańcuch. Skasuj błędy, i zobacz co wróci. Prawdopodobnie masz nie szczelny kolektor ssący, (spadł gdzieś wężyk podciśnieniowy, lub odkręcił się korek wlewu oleju) lub uszkodzony czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym.
czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym znajduje się wewnątrz sterownika silnika.Jest połączony z kolektorem za pomocą cienkiego przewodu gumowego.Sprawdz czy jest szczelny.
No jaki drażliwy... To nie pisz pierdół, tylko podaj nam co sprawdziłeś np. stan rozrządu, jakieś pomiary, a nie tylko że coś trzasło Jakieś konkrety, szczelny kolektor, analiza spalin, no coś napisz, coś sprawdź
Sztangę od turbo wciąga jak odpalisz? Membrany egr i siłownika kolektora szczelne?
Jeżeli samochód był badany diagnoskopem i nic nie z błędów się nie ujawniło to przyczyną falowania silnika jest nie szczelny kolektor ssący i tu należy skupić uwagę.Może to być np.pęknięty kolektor uszkodzona uszczelka pod nim,uszkodzony elektrozawór EGR,pęknięty któryś z wężyków odchodzących od kolektora itp. Pozdrawiam.
Scania R500 v8 z 2011 Samochód mało dynamiczny i brakuje mu mocy w stosunku do innych. Kolektor szczelny, tłumik drożny, nowa turbina. Samochód nie dymi. Chciałem spytać jakie jest prawidłowe ciśnienie paliwa na filtrze oraz na listwie zasilającej?
Próbowałeś na innej świecy? Połączenie gaźnika z kolektorem jest szczelne, tak samo kolektora z cylindrem?.
O matko a może tylko słyszysz jak zasysa powietrze? Jeśli głowice są po regeneracji a z jakiegoś powodu spaliny wracają się do kolektora ssącego to albo nie ma luzów na zaworach albo skopany jest remont. Żeby się upewnić czy zawory są szczelne trzeba by sprawdzić ciśnienie sprężania. Możesz odkręcić kolektor ssący i zakręcić ręcznie silnikiem. Będzie...
Nieszczelny kolektor wydechowy również powoduje zakłócenia w pracy sądy, pod wpływem temperatury potrafi popękać kolektor lub po prostu padła uszczelka. Co do sprawdzenia szczelności dolotu i kolektora to możesz to sprawdzić jeszcze przez odłączenie rury od filtra powietrza i zatkanie jej na wolnych obrotach np ręką, przy szczelnym dolocie silnik gaśnie...
Musisz mieć sprawny i szczelny EGR, po zaślepieniu będzie sypać błędami. Zrób test zaworu evap. Czy słychać że działa.
280-320mBar powinno być- albo masz nieszczelność w kolektorze albo jednak rozrząd przestawiony. Odma szczelna? Korek wlewu oleju + wężyk do separatora? Podpięcie separatora do przepustnicy z tylu szczelne?
Problem moze byc w powietrzu. Zobacz czy dolot masz szczelny. uszczelki kolektora, podcisnienia, wezyki od gazu. BMW jest czuła na powietrze.
moze sprawdz czy masz szczelny kolektor tzn polączenie kolektor głowica ja miałem identyczne objawy a czasami nawet silnik zwiekszał obrotyi spadały i tak w koło a potem to juz tylko gasł jak tzw ssanie sie wyłaczało na gazie było w miare ok(tak sugeruje bo przy instalacji gazowej bywa tak ze gaz wybucha w kolektorze i wypycha uszczelke ta na połaczeniu)
Trzeba zacząć od sprawdzenia szczelności , tzn. czy szczelny jest kolektor od przepustnicy do zaworów .
Sprawdź czy masz podłączne podciśnienie do czujnika, oraz czy jest szczelny kolektor ssący, nieprawidłowa praca sondy też daje takie oznaki i jeszcze sprawdź katalizator czy nie zapchany. A najlepiej to odczytać kody błędów, ważny też jest czujnik temp. silnika. Pozdrawiam. Dodano po 58 Można jeszcze sprawdzić recyrkulację spalin. Pozdrawiam.
To ci powiem, co ja bym teraz zrobił: sprawdził komputerem, jak działa przepływomierz i inne parametry rzeczywiste, czy są w normie, jakie ma podciśnienie w kolektorze, czy jest szczelny, ciśnienie na cylindrach, luzy zaworowe, a na koniec ustawienie rozrządu.
Guma cała, wszystkie korki siedzą, jest szczelna. Kolektor też odkręcałem przy głowicy i w połowie (nowe uszczelki). Klapa się nie zacina, chodzi płynnie. Tłoczek chodzi tak: po wciśnięciu palcem sam wraca (opada) szybciutko, nie zauważyłem żadnych skoków, zacięć. Regulatora ciśnienia nie mam drugiego więc odłączę i spróbuję zapalić. Mam tylko drugi...
Możliwe, że autotune wymaga zresetowania. Wiedza tajemna jak to zrobić bez interfejsu. Sprawdziłbym czy skrzynia korbowa jest szczelna (uszczelniacze, kolektor ssący). Gaźnik w dalszym ciągu podlega naprawie i regulacji, m. in. membrany, filterek, zawór iglicowy, poziom paliwa (0.55 mm ponad płaszczyznę uszczelki). Wymiana gaźnika wymaga przeprogramowania...
kolektor jest szczelny sprawdzałem. Usterka występuje tylko na włączonej klimie .
Silownik przepustnicy kolektora szczelny ?? Przewody podciśnienia też.?
Map sensor sprawdź - wężyk od niego i reszta podciśnień , przepustnice wyczyść i któryś z tych wężyków do niej idących ne szczelny będzie .
kolektor jest szczelny, nie ma opcji zamoknięcia bo jest uszczelniony silikonem odpornym na wysokie temperatury
Piszesz że miałeś kichnięcie, mogło to spowodować uszkodzenie zaworu recyrkulacji lub przepływomierza powietrza. Możesz również sprawdzić czy masz szczelny kolektor dolotowy. Morze podczas strzału puściła opaska. Wystarcz trochę benzyny i penzelek, na wolnych obrotach posmaruj podejrzane miejsca benzyną (kolektor dolotowy powietrza za przepływomierzem)....
Rozrząd sprawdzony? Kolektor ssący/pokrywa szczelny? Uszczelki pokrywy zaworów/kolektora nie uszkodzone? Wałki rozrządu niewytarte? Nikomu chyba nie chciało się sprawdzać mechaniki, bo to za dużo rozbierania.
Witam Tak jak w temacie, zapłon wypada na drugim cylindrze tylko na zimnym silniku na ciepłym chodzi równo i bez wypadania zapłonu. Co było zrobione/sprawdzone Zmienione miejscami cewki świece i wtryski, kompresja zmierzona na zimnym silniku Cyl 1 -13 Cyl 2 -10,5 Cyl 3 -11 Cyl 4 -13 Cyl 5 -13 Cyl 6 -13 Sondy sprawne Kolektor ssący szczelny, nowa uszczelka...
Żartujesz z tym wężem? Oczywiście, że musi być szczelny. Co do kolektora to czyść, jak najbardziej.
Kolektor szczelny oczywiście? Masz możliwość sprawdzenia w innym aucie tej sondy?
A w jakich okoliczność pojawiła się usterka? Regulowałeś gaźnik? Czy kolektor dolotowy jest szczelny? Jeśli wszystko jest w porządku można spróbować wykręcić śrubę regulacyjną- ale pamiętaj czym kręciłeś żebyś wrócił do stanu poprzedniego.
Czyli równoznaczne z ciśnieniem ładowanym przez turbinę, (o ile kolektor jest szczelny)... A ile po wino wynosić ciśnienie w kolektorze w tym silniku na maxa?.
Jak kolektor gorący to albo masz rozrząd przewalony albo EGR nie szczelny, innej opcji nie ma, jak nie kopci to znaczy że nie ma paliwa, bo nie mierzy powietrza. Po zdjęciu podciśnienia z turbo spaliny mają łatwiej bo VNT otwarte.
kolektor szczelny nigdzie nie puszcza. nie wiem co z tą iskrą??
Tak na początek dolot szczelny ???? (intercooler , przewody , kolektor itp ) , przepływka sprawna ?? (podmieniana ) ..
Zawór EGR podmieniony membrana szczelna, podciśnienia założone dobrze, kolektor czyszczony, podciśnienie jest ok sprawdzane miernikiem, elektrozawory też podmieniane i nic
(at)misiekk666 dzięki myślę że koszty jeszcze wzrosną zawsze tak jest jednak chciałem mieć jakiś pogląd.
Powiem tak, osobiście wolałbym sam zrobić zestaw solarny niż kupić to co wyżej podlinkowano. Długo by wymieniać wady takiego rozwiązania, a najważniejszą jest... sposób działania. Jeżeli zrobimy tak jak zalecają, czyli opróżnimy bojler na zimę by nie popękał z powodu mrozu to w lutym/marcu istnieje ryzyko uszkodzenia termicznego. Takie kolektory w słoneczny...
Nie ma wpływu. Jeśli rozrząd ok to pamiętaj że cały dolot musi być szczelny od przepływomierz do kolektora ssącego
kolektor ssący szczelny?
Tak wyglada to na za duza dawke paliwa, ale wtryskiwacze sprawdzalem czy rowno wtryskuja, czas wtrysku tez jest prawidlowy, kolektor jest szczelny. Wezyk pod kolektorem wydechow + rorka jest wpozadku, po zatkaniu nie ma zmian. Zatykalem tez inne podcisnienia i tez bez zmian. Normalnie to bym stawial na przewody, ale sa nowe :/ a trudno klijentow powiedziec...
Przełoż wtryski miejscami, wyeliminować musisz same wtryski. Na gazie i paliwie taka sama sytuacja jest. Kolektor szczelny.
Spadku mocy nie ma. Sam EGR działa bo jak dodam do kostki pełną masę to EGR się otwiera, a więc podciśnenie jest dobre i wężyki szczelne. Kolektor ssący czyściłem z osadu. Wszystko jest czyste i drożne. Jeżeli chodzi o błedy to nie pokazuje żeby ten czujnik był uszkodzony. Ale jak ściągne kostkę zasilająca z tego czujnika doładowania to w opisie błędu...
Witam nie mogę nigdzie znaleźć swojego problemu. Mianowicie przy gwałtownym wciśnięciu gazu do 3tys, i puszczeniu. Słychać cykanie z okolic kolektora dolotowego. Słychać to na luzie . Gdy dodam powoli gaz i powoli puszcze nie ma tego. Kolektor dolotowy szczelny, przepustnica wymieniona, zawór jak i membrana na kolektorze sprawna. Auto ma moc i jeździ...
kolektory sprawdzone są szczelne.
Na razie mam go dosyć, zacznę od poniedziałku...Sprawdzę ciśnienie na zimno i ciepło Do tej pory nic nie znalazłem nowego, kolektor szczelny, adaptacje kilka razy robione Techem (prawdziwym) Jedna sprawa to jest nieszczelność na kolektorze wydechowym (sam kolektor szczelny i nie pęknięty) to jest na kryzie pomiędzy kolektorem a "portkami" i raczej zaraz...
Sprawdź czy jest szczelne połączenie od kolektora do serwa. Odczep przewód zatkaj go i zobacz czy jest jakaś różnica w pracy silnika. A czy hamulec działa poprawnie? czuć że serwo ciągnie ?
A jak samo turbo? Jak z luzem? Obudowa nie pęknięta czy kolektor wydechowy zawór by pass na turbo szczelny? Pracuje?
Witam. ma taki problem. opisze go. mam polówkę 2001, 1.4tdi 75km. po wymianie uszczelki pod głowicą i jej planowaniu odebrałem samochód. podczas jazdy pod górkę lub z obciążeniem (1,2 osoby) nastepuje przeładowanie. dzieje się to najczęściej na 4,5 biegu. Wymieniłem zawór regulacji n75, EGR mi sprawdzono - jest wporządku, wężyki wszystkie szczelne,...
Chlodnica w kolektorze szczelna, test na CO2 w układzie chłodzenia zrobiony, wynik negatywny. Dodatkowo cały układ sprawdzany ciesnieniowo - zero wyciekow.... Nie mam już pomyslow
Jeśli chodziłoby o ciśnienia doladowania i CR, to zapalalby się check engine. Faluje Ci na wolnych obrotach? EGR masz chyba podcisnieniowy? Spróbuj odpiąć I zaslenic podciśnienie idące z przetwornika na EGR, bo może przepuszcza przetwornik. Jak nic nie pomoże możesz spróbować jeszcze odpiąć przepływomierz i sprawdzić czy kolektor masz szczelny.
kolektor jest szczelny. ale jeśli nawet był by nie szczelny jakie ma znaczenie temperatura??
A sprawdziłeś czy jest prawidłowe podciśnienie w układzie, czy zaworek zwrotny na weżykach podciśnienia działa prawidłowo i jest szczelny ? Jak się zachowuje wartość podciśenienia gdy używasz hamulca, trzymając wciśnięty pedał, czy kilka razy go naciskając. Jak już tak szukasz to silnik pewnie ma z 500tys przebiegu, warto zaślepić też od razu zawór...
Między reduktorem lpg a kolektorem ssącym jest wężyk, Ze zdjęcia wygląda że zdjął ten wężyk. Pytanie czy krótkie wężyki między listwą wtryskiwaczy a kolektorem są szczelne.
EGR szczelny??? Czasem gwiazda urwana szpilka kolektora wydechowego (uszczelka).
Przewód między przepustnicą a kolektorem ssącym szczelny, auto z gazem?
No tak to wygląda, że kopci z uszczelki. Zobacz jeszcze czy EGR jest szczelny.
Jak dobrze pamiętam to zatykal się filterek paliwa na pompie wtryskowej i będzie przymulony silnik, a odnośnie turba sprawdź zawór na kolektorze o którym wspomniałeś oraz egr i czy masz układ szczelny węże intercoler itd .Piszesz że auto moc jaķąś ma czyli turbo coś daje baypas domknięty wirnik cały więc do turba bym się nie czepiał narazie
Taki prosty silnik to tylko końcówki wtryskiwaczy i podmiana wtryskiwacza sterującego na 1 cylindrze . Turbina, wiadomo trzeba ja sprawdzić, czy nie trą łopatki o obudowę, są całe i cały układ od sprężarki do głowic ma być szczelny, to samo kolektory wydechowe idealna szczelność.
Mam bardzo podobny problem w moim Punto Evo 1,4 77KM PB/Gaz. Wymieniłem już przepustnicę na nową, razem z czujnikiem przepustnicy, ponadto czujnik położenia wału, czujnik ciśnienia powietrza i czujnik podciśnienia kolektora dolotowego. Wstawiłem nową, szczelną rurkę łączącą kolektor z filtrem powietrza. Ciągle to samo - gaśnie przy schodzeniu z wysokich...
Tomek-o. Zanim zaczniesz się ośmieszać, proponuje się zapoznać z charakterystykami tego typu produktów. Kolejną kwestią jest to, że taki kolektor nie jest zapewne hermetycznie szczelny, żeby utrzymać ten płyn.
Sprawdziłem szczelność psikając samostartem wokół połączeń kolektora z głowicą i silnik nie zmieniał swych obrotów więc chyba kolektor jest szczelny. Czy nieszczelności w wydechu też mogą powodować błąd katalizatora ?
Kolektor ssący szczelny , rurki podciśnienia , nie bierze lewego powietrza , nie syczy ? silnik krokowy sprawny ?
Czy na pb chodzi równo? Jeśli tak, to na lpg też MUSI! 1. wszystkie! węże z kolektora (92 rocznik - może być sparciała guma, anie pęknięta. Tego nie widac gołym okiem. Wymień stare nawet pod sklepem z rurkami. 2. trzeba sprawdzić czy reduktor ma wymieniony filtr, jest szczelny i czy trzyma równo ciśnienie, 3. podłączenia do wtryskiwaczy też mogą być...
Sprawdź czy kolektor ssący jest szczelny.
Szczelny o turbo do kolektora , nic nie ucieka ? Miałem ostatnio brak mocy spowodowany złym ustawieniem wałka rozrządu , po korekcie moc wróciła .
Rozrząd w 1,8 140 koni na wałkach nie ma klinów i jest montowany na stożek. Może się przestawiać ale wtedy sypie błędami. Trzeba by sprawdzić czy zwory dolotowe szczelne.
A od filtra powietrza do kolektora wszystko szczelne?To bardzo ważne.Błąd który masz można skasować?Kiedy wraca?
1 Zdejmij wężyk od gruszki 2 Załóż inny oby był szczelny 3 Następnie ustami zasysaj powietrze, w tym momencie sztanga powinna przesunąć się do góry o jakieś 2 do 2,5cm. w kierunku gruszki. Robiłeś tak kiedyś sam czy wyczytałeś te mądrości w internecie.
Koledzy dolot szczelny od filtra do turbiny oraz od turbiny poprzez intercoolery i do kolektora ssącego szczelny. Diagnostykę przeprowadziłem Vcds'em w silniku i skrzyni nie ma żadnego błędu. Dlatego dołączyłem logi do przeanalizowania. Dodano po 18 Czy nie ma tu na forum kolegi, który rozpracowalby te logi?
pompa nowa filtr paliwa tez dalej to samo kolektor szczelny dowiedziałem sie ze moze to byc czujnik polozenia wału lub 4 wtryskiwacz cos sie tam dzieje ze sterownikiem jutro dam znac
Kolektor szczelny, sprawdzone odtłuszczaczem, nigdzie nie zasysa powietrza. Po odpaleniu samochodu na zimno auto pracuje prawidłowo i może tak chodzić 2 h i można gazować na postoju i jest ok. Natomiast kiedy zaczniemy jechać po przejechaniu ok. 300 m zaczyna delikatnie wypadać zapłon a jak będziemy jechać ok. 100 km/h na 5 biegu i odpuścimy gaz i znowu...
Sprawdź czy guma łącząca mono-wtrysk z kolektorem ssącym jest szczelna, czy nie ciągnie lewego powietrza.
Albo dolot szczelny w 100% albo gwizd z kolektora ssącego, jedno i drugie się wyklucza.
Na początku sprawdź króciec od vacuum czy nie jest wyrobiony i traci podciśnienie, kolektor ssący czysty?,dolot szczelny,egr czysty/szczelny, silnik trzyma temperaturę roboczą, katalizator drożny, odłącz ten patent i zrób logi. Statyczne; 001,003,004,007,008 010,011,013,018,023, bs;003,011, dynamiczne; 003,004,008,010,011 Można jeszcze sprawdzić temperatury...
Witam .Dziś zabrałem auto od mechanika ale oczywiście słabo odpaliła... wpadłem na pomysł żeby siągnąc przewód paliwowy z pompy,założyłem metr wężyka + butelka plastykowa i tu niespodzianka ...po włożeniu karty usłyszałem BZZZT no i zauważyłem że do flaszki wlało się paliwo ale tylko ok 1/3 szklanki i to pod nie za dużym ciśnieniem .Podpowiedzcie koledzy...
A kolektor ssący jest szczelny ? Może łapie powietrze...
Witam , mam problem z moim sprinterem 315 906 2006 r 2cdi , raz na jakiś czas zaczyna dymic pod maską w okolicy dpf kolektora wydechowego nie wiem co może być przyczyną kolektor wydechowy cały szczelny(nowa uszczelka ) , egr nowy, kolektor dolotowy wyczyszczony .Dodam próbowałem szukać rozwiązania i po odpięciu wtyczki z przepływomierza przestaje dymić...
Nie podałeś jaki tam typ silnika i wtrysku. Starodawne egzemplarze miały od góry, ukośnie, dużą śrubkę do regulacji wolnych obrotów. W nowszych obroty regulował sterownik - jeżeli są nieprawidłowe - to trzeba szukać usterki. Kolektor MUSI być szczelny - nie może być żadna niezaślepiona rurka. Wszelakie nieszczelności (tzw. "fałszywe powietrze") prowadzą...
Witam mam problem z Peugeot 307 1.6 16v w LPG problem dotyczy braku mocy w zakresie 1000-2000 po wyżej 2000 auto przyspiesza ale występuje buczenie wymieniłem cewkę świece kolektor mam szczelny przepustnica sprawa czy ktoś może ma podobny problem . Z góry dziękuję
Zdemontuj wałki i pokręć silnikiem jak nie będzie fukać w kolektor to zawory są szczelne, fajnie jak nam pokażesz jak masz to ustawione na foto.
Układ musi być szczelny od przepływomierza do kolektora. Nieszczelność między przepływomierzem, a filtrem powietrza nie ma wpływu na pracę silnika (choć oczywiście należy ją usunąć). Z opisu wygląda mi to na uszkodzony czujnik położenia (potencjometr) przepustnicy.
szczelny kolektor wydechowy szczelny intercooler szczelny wężownica
tda2030a zasilanie serwer minecraft silnik szczotkowy
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Lokalizacja przerywacza kierunkowskazów Renault Master 2 Bezpiecznik świateł cofania Fiat Ducato Power