Witam , miałem podobny problem ( Peugeot 307 SW 2003 r), z tą różnicą że moje auto nie odpalało po dłuższym postoju około 10 g0dz . czyli gdy ostygł silnik . Przyczyną była nie szczelna pompa paliwowa , koszt naprawy 350zł . Pozdrawiam
Zapowietrzony układ paliwowy,pompa. Przede wszystkim nie dopuszczaj do braku paliwa w baku.Pełny bak,nowy filtr,sprawna pompka w baku,szczelny układ paliwowy,poluzowane przewody na wtryskach ,jak pójdzie paliwo dokręcić i jak nie zajechałeś pompy to powinno odpalić.
Wyciągnij czujnik poziomu paliwa i sprawdz czy sitko jest zapchane, sprawcz czy przewód paliwowy do pompy jest szczelny i ostroznie przedmuchaj go.
to co pompa czy nie szczelny uklad paliwowy? pompa raczej w 1.7 isuzu nie siada.
Nie pytam o silnik tylko o osprzęt. Do pompy paliwo dociera ? Jeśli układ paliwowy szczelny i odpowietrzony uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia.
Witaj. Zrób sobie całą diagnostykę silnika koszt około 150 zł zależy jak kto bierze. Musi sprawdzić pompę, kąt wtrysku, ciśnienie na tłokach , cylindrach,akumulator, obroty rozrusznika, ustawienie rozrządu, bo jak wałek główny jest źle ustawiony to tez będziesz miał problem z odpaleniem. U mnie w golfie IV 1.9 TDI 90km też to było, to wyszło że pompa...
Mam to samo ale w golfie 3 1.9td. U mnie padła uszczelka lda w pompie paliwa i podejrzewam ze jeśli bez problemu u ciebie odpala na zimnym to tez masz nie szczelny układ paliwowy. Być może też pompa paliwowa zobacz czy nie masz wycieków.
komputer u elektryka samochodowego nie wykazał żadnych błędów. Powiedz mu że te komputery mają jeszcze taką cudowną właściwość jak odczyt parametrów rzeczywistych pracy silnika. Diagnoza znajomego domowego mechanika pompa paliwa. Czy to na pewno jest pompa czy może jakaś jeszcze inna usterka pasuje do objawów ? Brak zaopatrzenia w paliwo ( syf w baku,...
Ja mam podobny problem w passacie 2,5 TDI V6. Do sprawdzenia: szczelność układu paliwowego (lewe powietrze) nadciśnienie i podciśnienie, pompa wtryskowa (czy sprawna i czy szczelna)
Witam. Do sprawdzenia, lub wymiany elektrozawór wolnych obrotów, czy jest zasilanie na nim i czy się otwiera po przekręceniu stacyjki na zapłon (jeżeli gaśnie na wolnych obrotach). Przyda się też sprawdzenie luzów przepustnicy, pływaka, ogólne przeczyszczenie gaźnika. Filtr powietrza- wymienić (bo to grosze). Układ paliwowy czy szczelny- widoczne bąbelki...
Jeżeli masz problemy od czerwca a wcześniej ich nie było ( napisałeś że w czerwcu wymieniałeś filtr paliwa ) to masz odpowiedź na dłoni - nieszczelność na filtrze paliwa . Sprawdź czy dobrze założone są opaski na przewodach paliwowych oraz czy przelotka plastikowa na powrocie jest cała ( nie uszkodzona ) oraz stan gumki ( o-ring ) uszczelniającej przelotkę....
Kilka wskazówek od siebie. Trzeba by sprawdzić które przewody zasilają pompę + i -. Podłączyć bezpośrednio do akumulatora, bądź prostownika i sprawdzić czy się odzywa, tylko trzeba mieć 100% pewność że przewody są od pompki, nie wskaźnika poziomu paliwa. Pomylenie groziłoby zwarciem i zapaleniem się paliwa w zbiorniku. Jeśli nie mamy pewności, lepiej...
Podobny problem mają setki właścicieli tego dziadowskiego 2.0 dti. Po pierwsze trzeba sprawdzić czy układ paliwowy jest szczelny, ale prawdopodobnie pada ci pompa paliwa.
Jeżeli układ paliwowy jest szczelny to pozostaje pompa do sprawdzenia ,lub głowica nieszczelne zawory.
Tak skladajcie dalej wyciagnięte łancuchy na blokady bedziecie pchac potem po nocy żeby odpalił a co do pompy to nierobiona 15 letnia ma być szczelna !
Witam uszkodzona listwa regulatora pompy ,odkręć korek spustowy przy pompie paliwowej oleju i gdy poleci ropa z pompy to są nie szczelne sekcje pompy a gdy poleci czysty olej to jest uszkodzony regulator obrotów pompy i silnik będzie nie równo pracował.
Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
Trochę jednak ma, w pompie olej lubi być rozwadniany olejem napędowym, a jak się robi rzadszy olej to i byle słabszą uszczelką wydostaje się na zewnątrz, a tam ciepły nadmuch z cylindrów, część odparuje a sadza zostaje. To że czasem chodzi na jeden cylinder to jest przyczyna niewystarczającej ilości paliwa dostarczanej do pompy, przyczyn może być wiele,...
Jeśli układ paliwowy jest szczelny, to problem z pompą paliwa (ta pomocnicza oczywiście).
Kolejna prosba do moogio w 210 97r. to samo co u kolegow ,tryb awaryjny spadek mocy,EPC zapala sie kiedy zdejmuje noge z gazu,pompa bez wyciekow,przewody paliwowe szczelne,badanie na kompie MB wykazalo,ze komp nie widzi dawek paliwa.Jaki blad,nie wiem gdyz nie dostalem wydruku.Jesli kolega moze pomoc to bardzo prosze.moj meil mirfot{malpa}poczta.fm.Z...
hmmmm, w moim punto właśnie zaczęło się od przerywania i braku płynnej jazdy na gazie...a później to samo zaczęło się dziać na benzynie...w pierwszej kolejności okazało się, że jest pęknięty przewód dochodzący do monowtrysku przez co zaciągał lewe powietrze (pękł podłużnie przez co było to ciężko zauważyć i w szczególności jak się rozgrzał samochód...
Coś mi tutaj nie pasuje z tym cdi ale ok. Co do tematu. Czy układ paliwowy szczelny, nie zapowietrza się? Jeśli nie to pompa i wtryski do sprawdzenia. Mówisz, że błędów nie pokazuje, a sprawdzałeś w wartościach pracę np. wtryskiwaczy?
Pochłaniacz par ma związek z odpalaniem, pierwsze słyszę . Na 90% może to być zaworek paliwa który znajduję się zazwyczaj przy pompie , lub nie szczelny przewód paliwowy najczęściej też w zbiorniku i paliwko ucieka sobie w dół zatem do zbiornika a w przewodzie paliwowym i listwie wtrysków zostaje powietrze, ponadto panda nie ma powrotu paliwa więc jak...
wynika z tego ze asterka może mieć żle ustawiony zapłon poprostu mechanik coś zwalił może go zmień Dodano po 2 a co do gaśniecia po odpaleniu nie szczelny układ paliwowy weżyki itp.ewentualnie pompa pomaga zalozenie zaworka zwrotnego i niewielki koszt
Witam mam problem po wymianie pompy wspomagania oraz wymyciu karoserni pod maska samochód odpalił na chwile po czym zgasł i koniec samochód nie odpala układ paliwowy szczelny. Po odkreceniu przewodów z tryskow pompa podaje paliwo tylko na drugi cylinder Czy mógł pujsc sterownik pompy ? Pomocy! co robić? Z góry dziękuję za odpowiedzi
To CR z zębatą pompą wstępną żadnych czarów nie odczyniasz jedynie układ paliwowy zasilający musi byc szczelny.
Jak wymieniłem pompę paliwa i filtr paliwa to wlałem do zbiornika z 4 litry paliwa i zrobiłem tylko dla testu małą rundkę 500 m. Zasyfiłeś znów filtr paliwa i zbiornik najprawdopodobniej -taka ilość na zbiornik syfu to niedużo. Zrób co napisałem bo szkoda twojej roboty. "chytry dwa razy traci". Pompa Vacum to ona podaje paliwo do silnika i nadmiar...
Witam, mam problem z silnikiem 1.3 CDTI Opel Corsa C. Dokładnie chodzi o ciśnienie paliwa na listwie. Na komputerze wyskakują błędy: P1191(B) Ciśnienie w szynie paliwowej poza zakresem - Obecny P1093-(8) Układ paliwowy - Wadliwe działanie - Obecny Wymieniony czujnik ciśnienia. Wtryski sprawdzone na przelew, ok. Filtry wymienione. Pompa szczelna. https://filmy.elektroda.pl/86_1741457477...
Sterowanie turbiną i turbo odpada. Wymieniona była gruszka przy turbo. Węże dolotowe cale. Uklad paliwowy szczelny. Pozostają wtryski lub zawór ciśniena przy pompie paliwa(chyba)
zawory również były regulowane musiałem przyszlifować dzwigienki bo były wyklepane oraz jedną od góry bo dzwigenka opierała się o ośkę nad nią. I tego nie rozumiem, czyżby na tej dzwigience szlifowanej z góry nie jest skrzywiona laska popychacza?Układ paliwowy może odpowietrzyć się sam podczas pracy silnika ale jeśli jest kłopot z rozruchem to czy...
Pompy w zbiorniku nie ma,układ paliwowy jest szczelny zaworek zwrotny na zasilaniu sprawny,w poniedziałek sprawdzę zaworek w filtrze paliwa.
nie ma wyciekow ukad paliwowy jest szczelny........ pomoze ktos?
witam szukam opisu lub schematu do pompy wtryskowej ciągnika władimiriec t-25A2--głównie chodzi mi o sruby regulacyjne na pompie --dzięki --ciągnik ma obroty falujace uklad paliwowy czysty szczelny jeśli ktoś by miała proszę o podesłanie lub prosty opis która sruba do czego słuzy --
Zobacz sobie na wiazke pompy wtryskowej jakies przetarcia itd. Filtr paliwa kiedy wymieniales? Uklad paliwowy szczelny?
W tych jak masz korpus wtryskiwacza zużyty też długo nie pochodzą. Dodano po 2 Sprawdzone ciśnienie sprężania na zimnym(gdyż objaw występuje na zimnym silniku) i na każdym jest około 20 wszystkie "+". Silnik złom, powinien mieć 28 bar. Co do nie równej pracy na wolnych, sprawdź zawór z termostatem na filtrze paliwa, ewentualnie wymień, grosze kosztuje...
A takie prozaiczne rzeczy jak cisnienie w kolach , hamulce tzn zaciski odbijaja?Przewody paliwowe sa szczelne?te pod podloga oraz gumowe przy pompie i filtrze oraz przy listwie wtryskowej?
Nie powinno, masz gdzieś nieszczelność w układzie paliwowym, jeśli uznasz,ze wszystko szczelne wstaw zawór jednokierunkowy na zasilanie pompy, powinno pomóc.
Myślę że tak jeżeli kopci na biało to układ paliwowy: 1--masz nie szczelny 2--wtryski skończyły żywot 3--pompa też lecz nie na 100% masz vaga zaloguj statycznie i bs zobaczymy :D :idea:
Problem rozwiązany podczas kręcenia nie szedł prąd na zaworek, dodatkowo jeden z wężyków zasilających filtr-pompa nie był szczelny i prawdopodobnie paliwo się cofało. Przewód paliwowy nowy, napięcie podane ze skrzynki bezpieczników + po zapłonie rozwiązał sprawę (czasem problem tkwi w szczegółach)! Tak czy siak dzięki za pomoc. Temat zamykam być może...
Witam , może ktoś się spotkał z takim problemem . T25 na chwilę odpali i zgaśnie . Przestaje podawać paliwo na wtryski . Znowu jak się jakiś czas pokręci ręczna pompka to nabierze ciśnienia i znowu przez chwilę zacznie podawać paliwo na wtryski i odpali .Cały układ został odpowietrzony. Założony zaworek zwrotny na zasilanie pompy . Wężyk jest przezroczysty...
Jest to silnik dwusuwowy to dół musi być szczelny, bo nie będzie wstępnego sprężania, nie będzie zasysał mieszanki paliwowo-powietrznej i nie będzie działać pompa paliwa bo to jest gaźnik przeponowy.
Jak wsadzisz przewody do zbiornika bez smoka jest ok? Pomysł żeby wstawić przeźroczyste wężyki na chwilę, jest dobry. Najlepiej kup nowy przeźroczysty wężyk w całości od pompy do baku. Puść go całkiem obok układu starego, nawet po ziemi. Oczywiście na postoju!! Podłącz do pompy i do zbiornika. Będziesz wiedział, czy stary układ jest szczelny.
Po tym co napisałeś, wygląda na uszkodzony zawór zwrotny w pompie, lub rozszczelnienie samej pompy, ewentualnie nie szczelne przelewy.
Witam. Jeśli już, to kocioł G115, nie S115. Skoro palnikowi w ogóle udaje się odpalić i kopci, to daj spokój elektrodom zapłonowym, bo nie one są przyczyną objawów, jakie opisałeś. Przyczyną może być: - nadmierne zanieczyszczenie kotła - niedrożny komin, kanały w kotle, itp. - zmiana parametrów paliwa i brak regulacji palnika do niego - zła jakość paliwa...
co jakiś mrygnie chem Nie wiem o co Ci chodzi w tym stwierdzeniu. Pompki w baku nie ma, więc pompa wtryskowa musi mieć dobre warunki aby zassać paliwo, czyli szczelny układ, czysty filtr i poziom paliwa. Układ paliwowy w ZA jest specyficzny ale jak się go odpowiednio traktuje jest ok.
Np. problem z pompą paliwową albo uszkodzona sonda. Przy wolniejszej jeździe mniejsze zapotrzebowanie na paliwo, czy układ wydechowy szczelny?
To silnik AEF z pompą na linkę, jeśli instalacja paliwowa jest szczelna, świece grzeją to powinien odpalać baz łaski, sprawdź czy po dłuższym postoju nie cofa się paliwo w przewodach, pod maską przy podszybiu są dwa elektrozawory do podciśnienia jeden od sterowania zaworem EGR, drugi steruje dawką i momentem wtrysku na pompie na zimnym silniku (coś...
Załóż przeźroczysty wąż od filtra do pompy i obserwuj czy nie ma powietrza ,( masz pewność że będziesz miał szczelny układ Paliwowy )sprawdź jaki też płynie prąd do świec żarowych ,,najefektywniejszym rozwiązaniem jest sprawdzenie żarówką nie miernikiem .
Deutz Fahr Agrotron 120 MK3 [2001r.] Opis problemu: Maszyna ma problem z odpaleniem za każdym razem, gdy jest ciepły i zimny. Gdy maszyna już odpali, wszystko jest OK i nie gaśnie. Tak jak by miał problem z ciśnieniem, podaniem paliwa przy odpalaniu. Żeby go odpalić trzeba, kręcić nim z dobre 3 min, prawie akumulator się rozładuje... Na wstępie powiem,...
dzięki .układ wydaje się szczelny ale znalazłem dwie dziwne rzeczy w zbiorniku paliwa podczas demontażu pompy , 2 luźne przewody paliwowe i doczepioną do pływaka sprężynkę oraz biały pływak jak spławik z okrągłym końcem
Witam auto to Ford fiesta 1.4tdci 2002r. Problem w tym że auto po dłuższym postoju nie odpala bez pomocy plaka jak pochodzi zgaszę to odpali bez większego problemu.Układ paliwowy szczelny akumulator ok rozrusznik kreci jak powinien cisnienie na listwie podczas rozruchu skacze od 290 do około 400 kpa w ukłądzie paliwowym pokazują się pęcherzyki układ...
Ten ostatni, to czerwony zawór (odcinający paliwo) Jeśli masz jakieś zapasowe części, to dołóż drugą krzywa blaszke sprężystą, bo błąd wskazuje na nieprawidłowe gaszenie motoru.(brak spadku ciśnienia) Może też to być wadliwy czujnik ciśnienia dawki paliwa, ale najpierw- zawór. Serwis zaczyna od wymiany. 12801 za niskie napięcie baterii- pewno z czasów...
Dolot szczelny? Sprawdziłeś, jak wystrzał przetrwał przepływomierz, przepustnica i IACV? Skoro auto pracuje na benzynie, to pompa paliwowa pracuje, co w tym dziwnego? W fordach pompa przestaje pracować około 3 sekundy po włączeniu zapłonu, ale bez odpalania.
Znajdź prawdziwego fachowca, który naprawi cztery wtryski, naprawi pompę, wyczysci układ paliwowy i po tych zabiegach, będzie można szukać dalej, bo teraz teraz kopci albo przez wtryski albo egr albo nie szczelny układ doładowania.
Przepływka nie raz wymieniona, pompa vacum szczelna, wtryski są dobre, zawór n75 wymienione turbo na nowe, pompa paliwowa wymieniona . Jak ruszam gwałtownie to autko mi przerywa, przy delikatnych gazie nie jest to tak odczuwalne. Niewiem juz co może być grane brak pomysłów. Autko na poczatku bylo bardzo zrywne ma. Do dzisiaj zalozony ten tzw. Chipbox...
Przy wymianie filtra paliwowego w Audi A3 8L 1.6 urwała się złączka przewodu paliwowego wchodząca do filtra (od strony pompy). Jak usunąć urwany kawałek króćca z przewodu? Jak wstawić nową złączkę aby połączenie było szczelne? Czy może polecacie zrobić to inaczej? https://obrazki.elektroda.pl/2776977700_... https://obrazki.elektroda.pl/5167553000_...
Na moje oko to układ zasilania silnika paliwem - może być kilka przyczyn: - syf w baku i pompka zasilające nie może pociągnąć paliwa - zbyt szczelny korek wlewu paliwa (w baku robi się podciśnienie) - zużyta/uszkodzona pompka zasilająca (wyrobiona/pęknięta membrana) - zapchany któryś z przewodów paliwowych - zapowietrzony układ paliwowy - zapchany filtr...
Gdzie szukać dalej usterki? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... Napięcie na EHAB ktoś sprawdzał, może jest cały czas? Pompka paliwowa powinna wypompować paliwo z pompy i filtra paliwa w ciągu kilku sekund, warunkiem jest jak kolega powyżej nadmienił szczelność układu oraz sprawny i szczelny EHAB oraz pompka paliwowa.
grzała mi sie woda w chłodnicy. powiedzieli że to uszczelka, jednak po rozkręceniu głowicy okazało sie że prawdopodobnie jest pęknięta. dałem do sprawdzenia (sprawdzona w 50 stopniach)podobno jest szczelna. ale źle zaznaczyłem na pasku rozrządu i teraz nie mozemy ustawić pompy paliwowej, bo nie chce mi palic. jak ją ustawic? czy 50 stopni to nie zamało?...
Regulator zawsze daje ciśnienie na wtryskiwacz. Nie ma go tylko gdy nie chodzi pompa paliwa. Jeśli wszystko jest szczelne to zostaje sam wtryskiwacz z ktorego moze ciut sie lać. Elektrozawory paliwowe sa przy silnikach z wtryskiem mechanicznym.
Witam. Wszystko wskazuje, że masz uszkodzony rozrusznik. Należy sprawdzić też same przewody od akumulatora do rozrusznika i alternatora. Powietrze w pompie wskazuje,że Twój układ paliwowy jest jednak nie szczelny. Sprawdż wszystkie połączenia a szczególnie połaczenia igielitowe,bo te twardnieją . Wymień podkładki miedziane na połączeniu filtra paliwa...
W najwyżej położonym punkcie pompy wtryskowej (może to być na górze lub z boku) jest śruba (zaślepka). Trzeba ją poluzować ~2 obroty( nie odkręcać całkiem ) i pompować za pomocą ręcznej pompki lub kręcąc rozrusznikiem do momentu aż z pod śruby wypłynie paliwo, po czym śrubę zakręcić. Wytrzeć to miejsce do sucha. Po odpaleniu sprawdzić czy jest szczelne.
zacznij od zlikwidowania wycieku to podstawa, jak nie pomoże to np filtr paliwa lub jak pisał już (at)fuelinyourblood zaworek na przewodzie paliwowym. Układ paliwowy musi być szczelny tak że musisz zlikwidować wyciek o którym mówiłeś.
Cześć. Gaśnięcie zniknęło po uszczelnieniu układu pod maską , wymianie gruchy ,w której uszkodzony był zawór zwrotny i uszczelki pod filtrem paliwa.Czkawka czyli falowanie ,także się zminimalizowały (900-980 ). Podobnie ,jak Ty ominąłem przezroczystą rurką ,część układu ,który już uszczelniłem. Wyszło ,to co przypuszczałem. W rurce pojawiały się mikroskopijne...
A po drodze, pod progiem, jest jeszcze trójnik na przewodzie paliwowym i podłączona jest pompka paliwa dla dogrzewacza. Sprawdź czy tam wszystko jest szczelne, czy nie ciągnie fałszywego powietrza.
Po wymianie filtra paliwa (Bosch) pojawiło się powietrze między filtrem powietrza a pompą wtryskową. Sprawdziłem przewody, są szczelne. Proszę o poradę co można zrobić w takim przypadku.
Witam. Problem wygląda następująco. Auto jeśli jeździ codziennie nie ma większych problemów z odpaleniem(rozruch na benzynie) natomiast gdy postój jest dłuższy(2-3dni) musi kręcić około 10sekund, po czym zaczyna łapać ale nie odrazu na wszystkie gary, po paru sekundach zaczyna pracować równo. Autko zbiera się normalnie. Sprawdzone świece,przewody WN....
Ok wymienię filtry. Pompa, wtryski, przelewy szczelne-ogólnie nic nigdzie się nie poci. W przewodzie paliwowym migają pęcherzyki powietrza-ale to niby tez norma. Po całonocnym postoju tworzy się bąbel ok 1,5cm. Nie ma problemów z odpalaniem ,wolnymi obrotami itp itd Dzwoniłem do znajomka-ponoć ma vakuometr - postaram się podjechać i coś zbadać. A jak...
Witam serdecznie. Jako że w Dafie nie jestem za tęgi, mam pytanie do fachowców, którzy przerabiali ten temat. Mianowicie Daf pali tylko z Plaka. Układ paliwowy szczelny. Chciałbym się dowiedzieć, czy zaworek zwrotny przy pompie powinien delikatnie puszczać jak się dmuchnie ustami i czy cewki na pompie można sprawdzić prostownikiem? Dodam, że raz po...
Akurat parę dni temu przerabiałem taki problem na OCTAVI TDI 90KM. Na początku sprawdzić same świece żarowe , następnie układ grzania (zdejmując wtyczkę z czujnika temperatury - nie ma obawy błedu żadnego komputer nie zarejestruje dla niego to tylko bardzo niska temperatura i dlatego przy zapalaniu będzie długo grzać świece ). Jeżeli ta część jest OK...
Wymontować przewody paliwowe wysokiego ciśnienia (1). Wymontować przewody (2). Odkręcić przewód powrotny listwy wtrysku (3). Zaślepić otwory. Odłączyć konektory (4). Zdjąć opaskę (5). Bezpośrednio po demontażu włożyć każdą część do szczelnego, nowego worka plastikowego. Zdjąć pokrywę zaworów. Wymontować czujnik prędkości obrotowej silnika. Obrócić wał...
koledzy i ewentualnie koleżanki pomóżcie mam 124 E250 i na zimnym silniku drży jak wibrator (całym autem drży) na ciepłym tez niejest idealnie ale da sie wytrzymac co to moze byc bo wysprawdzałem wszystko poduszki silnika i skrzyni nowe pompą regulowałem wydech regulowany kolektory uszczelnione wtryski robiłem układ paliwowy szczelny. a i tak przy pewnych...
Sprawdziłem, był błąd wału, wymieniłem czujnik i błąd ciśnienia wtrysku. Okazało się że paliwo wróciło również do baku, zapowietrzony układ. Odpowietrzylem go i odpalił bez problemu. Zrobiłem test przelewu i 3 wtrysk przelewa mega dużo. Ogólnie sprawa wygląda teraz tak, jeżeli odpalam codziennie samochód, działa bez zarzutu. Jeżeli nie odpalę 2-3 dni...
Tak jak kolega wyżej pisze.... Golf 4 ma troche zrąbane mapy startowe i jak obroty rozrusznika spadną poniżej 250obr/min to dawka drastycznie maleje i dlatego auto ciezko pali. Regeneracja rozrusznika, wymiany Aku pomogą ale na pewien czas. Poprawienie map w sterowniku pomoże na stałe. To zmniejszanie dawki ma na celu wedlug koncernu VW chronic dwumase......
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
witam przy takich objawach w moim przypadku była uszkodzona pompa wspomagania , wymienna razem z pompą paliwową. W takich przypadkach, z podwójnym układem, prędzej będzie walnięty zawór regulacji przepływu albo siłownik drugiej osi jesli wszystko szczelne. Dlatego zalecane badanie na manometrach a nie wymienianie pompy na chybił trafił. :) Ale autor...
Witam. Może miał ktoś taki problem z żelazkiem, po powrocie z trasy i zgaszeniu samochód nie chce zapalić, podmieniałem czujnik ciśnienia w listwie i czujnik w pompie paliwa, ustawiony na nowo rozrząd, bo wymieniłem pompę paliwową, bo nie było w ogóle ciśnienia. Teraz jest, ale tylko przez chwilę, samochód zapala tylko na plaku, immobilizer jest w porządku,...
Kolego nie daj pompy w baku bo kto wie cos się może podziać, jak pompuje mocno gruchą to już kąt wtrysku się zmienia i młotkuje. To auto musi mieć szczelne węże paliwowe i tyle. Co do odpalania to zamontuj sobie generator temperatury -5'C który po odpaleniu będzie przełączany na realną temperaturę. Całkowite rozwarcie obwodu generuje 100% mocy chłodzącej...
Witam . Czy możecie mi pomóc w sprawie mojej Frontery , rano musi około 20 sec kręcić żeby zapaliła a jak już zapali to zadymi na czarno . Wymieniłem : Pompa wtryskowa (ten typ na jedną wtyczkę), wtryski , zawór EGR , cały układ paliwowy wraz z filtrem paliwowym z golfa I więc układ jest na 100% szczelny , nowe świece żarowe i sprawdzone , że na 100%...
(...) mam ten problem ,auto po tamtej zimie przestało odpalać dopiero przy pomocy płakać wchodzi na obroty chodzi do 3 tyś obrotów max i zaraz pojawiają się kontrolki czerwony silniczek miga i gasnie po czym jak zimny odpali sam czasami ale i tak po jakimś czasie gasnie ręce mi opadają proszę expertow o pomoc Witam serdecznie na forum elektroda.pl,...
Jak będzie ciśnienie uciekało to znaczy, że uszczelnienie wtryskiwacza przepuszcza i jest powodem zapowietrzania. Przy małych nieszczelnościach trochę ciężko to wyczuć a przy dużych nawet słychać syczenie. Trójniki to następna rzecz do sprawdzenia - zdarzają się pęknięcia prawie niewidoczne. Jeszcze jedno miejsce to pewna śrubka z uszczelnieniem z dołu...
Kolego w silnikach tdi, tj. z zapłonem bezpośrednim świece żarowe "dostają" zasilanie przy temperaturze poniżej + 7 stopni C, a więc normalnym jest, iż nie będą grzały w temperaturze wyższej. Odłączając czujnik temperatury w aucie oszukujesz w ten sposób elektronikę, która traktuje to działanie jako sygnał temperatury minusowej i włącza zasilanie świec...
Jeśli chodzi o gaz to nie musisz się niczego obawiać spokojnie możesz odciąć elektrozawór (nic nie wybuchnie, bo gaz nie popłynie). Zdecydowanie natomiast odradzam ingerencję w instalację gazową po przez montowanie elektrozaworów dodatkowych. Chyba, że masz doświadczenie i umiejętności żeby połączyć tak ucięte rurki by były szczelne. To się tyczy gazu,...
Kolego, to ogrzewanie jest proste w działaniu i budowie. Tam nie ma żadnej regulacji dawki paliwa, chyba, że wymienisz dyszę paliwową. nadmiar paliwa ma przelać się przelewem, a co dostaje się do komory spalania ma zostać spalone i tyle. Na pompie paliwa reguluje się tylko częstotliwość załączania pompki i jej wydatek, ale to jest sprawa trzeciorzędna....
Witam .Dziś zabrałem auto od mechanika ale oczywiście słabo odpaliła... wpadłem na pomysł żeby siągnąc przewód paliwowy z pompy,założyłem metr wężyka + butelka plastykowa i tu niespodzianka ...po włożeniu karty usłyszałem BZZZT no i zauważyłem że do flaszki wlało się paliwo ale tylko ok 1/3 szklanki i to pod nie za dużym ciśnieniem .Podpowiedzcie koledzy...
Jak masz pompę w zbiorniku (układ Bosch) to układ sam powinien się odpowietrzyć pod ciśnieniem. Masz cały czas bąble w przewodzie ? Sprawdź czy przewody paliwowe pod filtrem powietrza nie przetarły się (zbieżność w czasie z wymianą pływaka). Ponadto przewody przy pompie w zbiorniku szczelnie połączone (mogły przeciąć się pod opaską) - nie są zawilgocone?...
Przed wymianą pompy powinieneś zdemontować zbiornik i wypłukaćgo nr denaturatem. Być może zardzewiał Ci w środku i w ten sposób zatarłeś kolejną pompę, Sprawdź ciśnienie paliwa wychodzącego z pompy najlepiej manometrem takim jak do pompowania kuł tylko że jedną stronę szczelnie zatykasz a drógą załóż na pompę. A jeszce jedno jak jedziesz na bęzynie...
Szczelne jest wszystko. Od zbiornika do filtra i od filtra do pompy są nowe węże, filtr paliwa nowy. Pompa daje do wtryskiwacza, ale nie przebija wtryskiwacza. Tak jakby w pompie było cały czas powietrze.
witam ,doszedles moze co sie stalo w twoim 1,2thp mam ten sam problem i rece mi juz opadaja wymienilem caly uklad paliwowy i polowe czujnikow tego silnika i dalej to samo .regulacja pompy na wolnych 0% gdzie powinno byc 15% Dodano po 8 mam sprawdzone na 100% sprawne pompa HP pompa zbioenika listawa wtryski i czujnik ecu silnika /aktualizaja softu nie...
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Sprawdziłem układ paliwowy i jest szczelny ale w dalszym ciągu nie znalazłem przyczyny podpiołem paliwo bezpośrednio przed filtrem i po odpowietrzaniu z butelki mało co ubyło czyżby to była wina filtra lub kopułki nad nią albo pompa słabo ciągnie
P2291 Odczytane z komputera błąd: Ciśnienie regulacyjne zaworu wtryskowego/wtryskiwacza, uruchomienie rozrusznika-ciśnienie za niskie. Możliwa przyczyna: Regulator ciśnienia paliwa, czujnik ciśnienia regulacji wtrysku. Masz układ wtryskowy Delphi i znając te układy, to podejrzewam że pompa nie wytwarza zbyt ilości ciśnienia do rozruchu. Choć na komputerze...
Witam mam problem z oplem fronterą 2.2dti.Mianowicie chodzi o to że auto na zimnym silniku pali ładnie a jak się rozgrzeje jest problem,trzeba pokręcić tak około 20 sek. Auto było na serwisie Boscha i nic nie znaleźli układ zasilający jest szczelny ciśnienie jest ok kąt wtrysku poprawny.Odkryłem że gdy auto ma problem z odpaleniem wystarczy że zdejmę...
Witam! Jestem posiadaczem Laguny I 1.9 DTI, 98 KM, 1998rok. Przed tym praca silnika była perfekcyjna. Opis usterki: -Kompletny brak mocy -Nierówna praca silnika -Sadza z wydechu (bardzo dużo sadzy) -Chmara dymu za autem -Nie trzyma obrotów -Silnik sam przyspiesza i zwalnia obroty (raz jest 900, raz 1300) -Świeżo po uruchomieniu (gdy już uda się uruchomić)...
Od kilku tygodni walczę z Hyundai Terracan 2.9 CRDi. Podczas jazdy stracił moc, po zatrzymaniu palił na 2 cylindry. Okazało się, że była nieszczelność na przewodzie paliwowym. Po wymianie na szczelny bez zmian, tylko na 2 cylindrach i brak reakcji na gaz. Po wielu próbach odpowietrzania, za radą mechanika, strzał z plaka, wzrosły obroty i zaczął reagować,...
Witam wszystkich. Mam problem z A6. Auto z 2005 roku 3.0 TDI quatro automat. Kod silnika to BMK. Przebieg 95 tyś kilometrów. Podczas jazdy kompletnie sie nic nie dzieje. Najgorsze zaczyna się przy dojeżdżaniu do skrzyżowania kiedy obroty silnika spadają do poziomu biegu jałowego, w tedy silnik czasami potrafi zgasnąć( nie ma zadnego problemu z uruchomieniem...
Skoro kolega twierdzi ze wtryski ok pompa ok , ciekawi mnie wartość sprężania na każdym z cylindrów. Z odmy silnika nie wydobywa się para w znacznej ilości?? Biały dym z komina świadczył by o spalania płynu chłodzącego , siwo czarny o uszkodzeniu układu paliwowego najczęściej wtryskiwacze, doładowanie na biegu jałowym około 0.3 bara , kolega mówi ze...
cały kompletny z obudową filtra wymieniłem, układ dolotowy poklejony, ciśnienia nie sprawdzałem ale jakbyś mi dał wskazówki jak to zrobić to byłbym wdzieczny. Pozdrawiam Dodano po 56 Ke-jetronic,wymieniałeś rozdzielacz z regulatorem ciśnienia paliwa? Dolot szczelny? Ciśnienie pompy paliwa? Czujnik sygnalizuje położenie biegu jałowego? Znalazłem obsługę...
Dzień dobry, sprawdziłem szczelność przewodów od baku do pompy, jest wszystko szczelne. Dziś niestety to samo nie odpala, już nie wiem co robić,dziwne rzeczą jest też że po 5-6 próbach odpalenia akumulator pada a jest nowy( 2 tyg.) rozrusznik po regeneracji. to teraz pozostał silnik do sprawdzenia układu paliwowego czytaj do skutku post 58
WITAM. Jeżeli po dłuższym postoju nie chce odpalić to znaczy, że z układu paliwowego zchodzi paliwo. Zaczołbym od wyjęcia smoka (lub dwuch jeżeli są dwa zbiorniki), jest tam zaworek z kulką, ktora zapobiega cofaniu się paliwa z układu, wyciąg to i przeczyść. Dodatkowo w głębi tej samej rurki jest filterek, który też należy wyciągnąć i wyczyścić bo zregóły...
szczelny układ paliwowy szczelny pompa szczelny układ paliwowy diesel
kolumna kruger ładowanie zafira amica śmierdzi
philips 55pos9002 philips 55pos9002
Różnice między IGBT 40N60FD a FGH40N60FD1 onsemi – parametry, dioda, zamienność Ogrzewanie podłogowe zasilane bojlerem elektrycznym – schemat, koszty, dobór mocy, automatyka