Problem rozwiązany podczas kręcenia nie szedł prąd na zaworek, dodatkowo jeden z wężyków zasilających filtr-pompa nie był szczelny i prawdopodobnie paliwo się cofało. Przewód paliwowy nowy, napięcie podane ze skrzynki bezpieczników + po zapłonie rozwiązał sprawę (czasem problem tkwi w szczegółach)! Tak czy siak dzięki za pomoc. Temat zamykam być może...
Z twojego opisu wynika, ze masz pompę wtryskową Boscha. Tanie zamienniki pompki podającej mogą być od początku wadliwe - ich zaworki nie trzymają paliwa i podczas dłuższego postoju paliwo cofa się do zbiornika zapowietrzając układ wtryskowy. Generalnie nawet przy nieszczelnych zaworkach pompki wstępnej, paliwo nie powinno się cofać jeżeli układ jest...
Wyciągnij czujnik poziomu paliwa i sprawdz czy sitko jest zapchane, sprawcz czy przewód paliwowy do pompy jest szczelny i ostroznie przedmuchaj go.
Zapowietrzony układ paliwowy,pompa. Przede wszystkim nie dopuszczaj do braku paliwa w baku.Pełny bak,nowy filtr,sprawna pompka w baku,szczelny układ paliwowy,poluzowane przewody na wtryskach ,jak pójdzie paliwo dokręcić i jak nie zajechałeś pompy to powinno odpalić.
Myślałem że to zatkana pompa lub filtr paliwa ale to nie pompa i nie filtr To pozostaje ci vacum pompa, jeśli przewody szczelne, standardowy objaw, puszcza olej do zbiornika paliwa.
Moim zdaniem to masz problem właśnie z pompą paliwa, być może już przytarta i nie daje ciśniena jak należy. Druga sprawa przewód do Map sensora czy jest szczelny i czy odpowiednio podpięty do przepustnicy (czasami można podmienić miejsce podpięcia z przewodem z odmy), ale stawiam na pompę.
Dwusuw? Przewody do pompy paliwa podpięte? Króćce szczelne?
Jeśli pompa ręczna jest nie szczelna lub przewody zasilania zasysane jest powietrze i paliwo może się wracać do zbiornika. Poniżej opis:
Trochę jednak ma, w pompie olej lubi być rozwadniany olejem napędowym, a jak się robi rzadszy olej to i byle słabszą uszczelką wydostaje się na zewnątrz, a tam ciepły nadmuch z cylindrów, część odparuje a sadza zostaje. To że czasem chodzi na jeden cylinder to jest przyczyna niewystarczającej ilości paliwa dostarczanej do pompy, przyczyn może być wiele,...
Kilka wskazówek od siebie. Trzeba by sprawdzić które przewody zasilają pompę + i -. Podłączyć bezpośrednio do akumulatora, bądź prostownika i sprawdzić czy się odzywa, tylko trzeba mieć 100% pewność że przewody są od pompki, nie wskaźnika poziomu paliwa. Pomylenie groziłoby zwarciem i zapaleniem się paliwa w zbiorniku. Jeśli nie mamy pewności, lepiej...
Chcesz pomóc ale nie masz pojęcia, wtryski jeśli już to LEJĄ! Wtedy silnika kopci na biało. Do sprawdzenia luzy zaworowe, kąt wtrysku. Jeśli To będzie ok, to pompę I wtryski do pompiarza. Oczywiście filtry i przewody czyste i szczelne? Pompa podająca paliwo sprawna?
Jeżeli masz problemy od czerwca a wcześniej ich nie było ( napisałeś że w czerwcu wymieniałeś filtr paliwa ) to masz odpowiedź na dłoni - nieszczelność na filtrze paliwa . Sprawdź czy dobrze założone są opaski na przewodach paliwowych oraz czy przelotka plastikowa na powrocie jest cała ( nie uszkodzona ) oraz stan gumki ( o-ring ) uszczelniającej przelotkę....
Masz problemy z rozruchem poniewaz paliwo cofa sie z pompy do baku. 1. Sprawdz puszke filtra paliwa. Czy jest dokladnie dokrecona/szczelna. 2. Sprawdz przewody powrotne paliwa z wtryskow 3. Sprawdz przewody z baku do pompy pod katem uszkodzen. 4. Jesli powyzsze nie pomoga wymien uszczelki trawersow w glowicy. Ten samochod nie ma pompy w baku. Paliwo...
zbiornik w aucie został wyczyszczony,zawierał tyle brudu że głowa mała to samo z przewodami filtry po wymianie.Auto szarpie,gaśnie zmienia obroty i ciężko zapala.,zapałił sie checki wyskoczył błąd p1220, wiec została jedynie pompa.Szulam warsztatu który bógłby sie tym zając,prosze o pomoc. A po tej wymianie filtrów ktoś opowietrzył układ? Wszystkie...
Witam. Mam problem z audi a4 2005r 147kw. Po diagnostyce VAS wychodzi błąd p310b Regulacja niskiego ciśnienia paliwa, ciśnienie paliwa po za zakresem tolerancji. Adaptacja pompy paliwa widziana przez VAS jest w okolicach 2000% gdzie normalnie ma byc między-1000 a 1000%. Niskie cisnienie paliwa wynosi 5bar, filtr paliwa nowy, czujnik niskiego cisnienia...
W zbiorniku jest tylko sitko na smoku pompy niskiego ciśnienia. Jedyny filtr paliwa jest pod maską zintegrowany z separatorem wody. Połączenia przewodów przy filtrze jak i obudowa filtra muszą być szczelne.
Trzeba sprawdzic czy pompki sie nie zapowietrzają czyli czy pompa zasilająca jest szczelna , uszczelki pompek ,przewody, filtr paliwa. Wygląda to tak jakby paliwo schodziło z głowicy.
Witam mam problem po wymianie pompy wspomagania oraz wymyciu karoserni pod maska samochód odpalił na chwile po czym zgasł i koniec samochód nie odpala układ paliwowy szczelny. Po odkreceniu przewodów z tryskow pompa podaje paliwo tylko na drugi cylinder Czy mógł pujsc sterownik pompy ? Pomocy! co robić? Z góry dziękuję za odpowiedzi
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
Jak jest gruszka, to nie ma pompy w zbiorniku. Przewody są szczelne, a także nie są zapchane A w zbiorniku co masz? Jakiegoś dziwnego paliwa nie tankowałeś?
Pochłaniacz par ma związek z odpalaniem, pierwsze słyszę . Na 90% może to być zaworek paliwa który znajduję się zazwyczaj przy pompie , lub nie szczelny przewód paliwowy najczęściej też w zbiorniku i paliwko ucieka sobie w dół zatem do zbiornika a w przewodzie paliwowym i listwie wtrysków zostaje powietrze, ponadto panda nie ma powrotu paliwa więc jak...
Do sprawdzenia czy wtrysk paliwa następuje w odpowiednim momencie( czyli kąt wtrysku) mógł przestawić się na pompie. Można też wyciągnąc wtryskiwacz i po podłączeniu przewodu sprawdzić jak rozpyla wtryskiwacz. Da to orientacyjny obraz stanu pompy paliwa. Jeśli reaguje na samostart to silnik szczelny.
Witam, tak jak w temacie silniczek 90km nie odpala po wyjeździe z garażu już później nie odpalił. Z pompy wtryskowej nie leci paliwo tylko delikatnie kapie(brak ciśnienia).Przewody przy filtrze paliwa szczelne, filtr zmieniany około 2 miesiące temu. Proszę o sugestie co sprawdzić? Z góry dziękuje.
Do sprawdzenia jeszcze przewód między pompą paliwa a zbiornikiem (szczelny, nie zatkany) i filtr wstepny paliwa w baku nie zapchany), rurka filtra szczelna). Ponadto do sprawdzenia zaworek i filtr między pompą paliwa i gaźnikiem. Ktoś ma pomysł dlaczego podciśnienie podczas rozruchu jest zbyt małe by "ruszyć" pompe paliwa? A masz pewność że to problem...
masz nie szczelny przewód od zbiornika do pompy,lub sama rurka w zbiorniku.
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
A po drodze, pod progiem, jest jeszcze trójnik na przewodzie paliwowym i podłączona jest pompka paliwa dla dogrzewacza. Sprawdź czy tam wszystko jest szczelne, czy nie ciągnie fałszywego powietrza.
Tak, przewod miedzy wtryskiwaczem a PWC zostal odkrecony. Kiedy sprawdzalem wczesniej np regulator cisnienia, czy tez czujnik na listwie kiedy auto nie chialo odpalic. nadmiar paliwa uciekal przez nieszczelnosc i silnik odpalal. Co do nieszczelnosci po stronie niskiego cisnienia. TO zalozylem przezroczysta rurke na doplywie do filtra i po wssaniu paliwa...
Witam wszystkich serdecznie. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu pewnej sprawy. Mam problem z moim tico. Niedawno na światłach stojąc samochód mi zgasł i do tej pory nie chce zapalić. Okazało się, że iskra jest na każdej świecy, paliwo silnik dostaje świece są mokre. Co może być przyczyną? W ramach informacji sprawdziłem między innymi: aparat zapłonowy...
Ten ostatni, to czerwony zawór (odcinający paliwo) Jeśli masz jakieś zapasowe części, to dołóż drugą krzywa blaszke sprężystą, bo błąd wskazuje na nieprawidłowe gaszenie motoru.(brak spadku ciśnienia) Może też to być wadliwy czujnik ciśnienia dawki paliwa, ale najpierw- zawór. Serwis zaczyna od wymiany. 12801 za niskie napięcie baterii- pewno z czasów...
dzięki .układ wydaje się szczelny ale znalazłem dwie dziwne rzeczy w zbiorniku paliwa podczas demontażu pompy , 2 luźne przewody paliwowe i doczepioną do pływaka sprężynkę oraz biały pływak jak spławik z okrągłym końcem
Nie szczelny filtr paliwa, a konkretnie wloty przewodów. Filtr paliwa wymieniałem na nowy tydzień temu Sprawdź czy nie cofa się paliwo z pompy. Sprawdzałem, nie cofa się
Sterownik podaje impulsy na wtryskiwacze dopiero gdy ciśnienie przekroczy minimum, np 200 bar(wartości nie jestem pewien). Odłączonych wtryskiwaczy na nie pracującym silniku sterownik nie pokaże. Absolutnie się nie zgodzę, jakoby sterowanie wtryskiwaczy było uzależnione od ciśnienia paliwa w listwie.To wychodzi na to,że zapowietrzonego common raila...
Jeśli chodzi o gaz to nie musisz się niczego obawiać spokojnie możesz odciąć elektrozawór (nic nie wybuchnie, bo gaz nie popłynie). Zdecydowanie natomiast odradzam ingerencję w instalację gazową po przez montowanie elektrozaworów dodatkowych. Chyba, że masz doświadczenie i umiejętności żeby połączyć tak ucięte rurki by były szczelne. To się tyczy gazu,...
Witam wszystkich. Gdzie szukać przyczyny? Objawy: Po odpaleniu silnika 10 sekund chodzi dobrze- 5 sekund trzęsie i tak cały czas naprzemiennie w miarę nagrzewania się częściej trzęsie niż pracuje równo.Te objawy tylko pomiędzy wolnymi do 2000 obrotów, powyżej 2000 pracuje równo aż miło słuchać na postoju.Podczas jazdy to samo telepawka. Wymieniłem wszystkie...
uszkodzony zawór EHAP -został wymieniony(ale bez cewki) co za ironia :) a gdzie Ci wymienali ten EHAP.....?? to jest komplet zawór z cewką.. więc jak tylko mogli wymienić Tobie jedną część..?? no właśnie! Dodam tyle że zakres działania zaworu jest niewielki a jego regulacja odbywa się podkładkami regulacyjnymi co 0.1mm od 0,2-2.00mm. W warunkach "p.w/w...
Ok., moim zdaniem zapowietrza się nadal, cofa się paliwo do zbiornika. Wystarczy dosłownie minimalna ilość i już trzeba ostro kręcić. Dwie główne przyczyny to; - wypracowane zaworki mechanicznej pompki podającej, podczas pracy pompka jeszcze podaje paliwo, ale w warunkach statycznych paliwo przesącza się przez nie do zbiornika. Te zaworki mają pełnić...
(...) mam ten problem ,auto po tamtej zimie przestało odpalać dopiero przy pomocy płakać wchodzi na obroty chodzi do 3 tyś obrotów max i zaraz pojawiają się kontrolki czerwony silniczek miga i gasnie po czym jak zimny odpali sam czasami ale i tak po jakimś czasie gasnie ręce mi opadają proszę expertow o pomoc Witam serdecznie na forum elektroda.pl,...
Masz tam przed filtrem chyba ręczną pompkę , podaj mu kilka razy zobacz co w przewodach, obudowa filtra paliwa składa się z górnego plastikowego dekielka , tam siedzi uszczelka , w tym miejscu ma być dobrze zamontowane , szczelne.
Na moje oko to układ zasilania silnika paliwem - może być kilka przyczyn: - syf w baku i pompka zasilające nie może pociągnąć paliwa - zbyt szczelny korek wlewu paliwa (w baku robi się podciśnienie) - zużyta/uszkodzona pompka zasilająca (wyrobiona/pęknięta membrana) - zapchany któryś z przewodów paliwowych - zapowietrzony układ paliwowy - zapchany filtr...
witam . mam problem z gaszeniem mercedesa 124 2.5D, po przekreceniu stacyjki sailnik nadal pracuje:/ z tego co wiem to pompa powinna byc wylaczana na zasadach podcisnienia i jesli zlaczy sie przewody 1 idacy do stacyjki a drugi idacy od to wtedy pompa powinna przestac pompowac paliwo, ale u mnie niestety tak sie nie dzieje:/ gaszenie Stop przy pompie...
Od kilku tygodni walczę z Hyundai Terracan 2.9 CRDi. Podczas jazdy stracił moc, po zatrzymaniu palił na 2 cylindry. Okazało się, że była nieszczelność na przewodzie paliwowym. Po wymianie na szczelny bez zmian, tylko na 2 cylindrach i brak reakcji na gaz. Po wielu próbach odpowietrzania, za radą mechanika, strzał z plaka, wzrosły obroty i zaczął reagować,...
Po wymianie filtra paliwa (Bosch) pojawiło się powietrze między filtrem powietrza a pompą wtryskową. Sprawdziłem przewody, są szczelne. Proszę o poradę co można zrobić w takim przypadku.
ECT-engine coolant temp sensor.. tak np. lewe powietrze w ukłwadzie dolotowym(nie szczelny kolektor ssacy , nie szcelna przepustnica , nie szczelne podcisnienia.) MAP sensor, cewki , swiece , przewody od ECU(electronic control unit-jednostka sterujaca) czujniki halla , sama jednostka uszkodzona , kondycja silnika , brak cisnienia w cylindrach , powietrze...
Witam .Dziś zabrałem auto od mechanika ale oczywiście słabo odpaliła... wpadłem na pomysł żeby siągnąc przewód paliwowy z pompy,założyłem metr wężyka + butelka plastykowa i tu niespodzianka ...po włożeniu karty usłyszałem BZZZT no i zauważyłem że do flaszki wlało się paliwo ale tylko ok 1/3 szklanki i to pod nie za dużym ciśnieniem .Podpowiedzcie koledzy...
Emulator rozwiązał problem. Wymieniana była, pompa beznyny, regulator ciśnienia paliwa, filtr paliwa, uszczelki dolotu, świecie, przewody zapłonowe, cewka, sprawdzona szczelność dolotu dymem, dolot szczelny podciśnienie na jałowym 0.29bara, nowy czujnik temperatury, sprawdzony przepływomierz (dobrze mierzy) podmieniany przpływomierz, sprawdzona sodna...
Jak ona powinna pracować, przy włączonym zapłonie, czy dopiero po rozruchu silnika Pompa wtryswkowa VP44 aby prawidłowo działać, musi osiągnąć wewnętrzne ciśnienie rzędu 18-24 bary dzięki wbudowanej pompce łopatkowej. Ale do tego musi mieć jednak podane z wyprzedzeniem paliwo pod ciśnieniem rzędu 0,5 bara, więc pompka wstępna pracuje od razu po włączeniu...
Przyczyn może byś kilka. Jest to znany wszystkim diesel więc powinno pomóc zwiększenie dawki rozruchowej. Pomoże ale... Przyczyn takiego stanu może być kilka a zwiększeniem dawki nie naprawisz problemu tylko go "przypudrujesz" Ciężkie palenie na ciepłym silniku może oznaczać że kończy się pompa paliwa. Zwiększając dawkę rozruchową przedłużysz jej śmierć...
Witam Problem z peugeotem 306 1,6 tylko benzyna, 94rok. Na jałowym wszystko pięknie, niedawno nowa sonda i pompa paliwa. Lecz podczas przyśpieszania szarpie cała buda sie trzęsie jak sie da wiecej gazu to mocniej, ale autko ogolnie moc ma jak na prawie 300 tys przebiegu. Sonda nowa, ładnie pracuje układ dolotowy szczelny ciśnienie na listwie 2,5 bara...
zacznij od zlikwidowania wycieku to podstawa, jak nie pomoże to np filtr paliwa lub jak pisał już (at)fuelinyourblood zaworek na przewodzie paliwowym. Układ paliwowy musi być szczelny tak że musisz zlikwidować wyciek o którym mówiłeś.
pompa paliwo przewód przewód pompa paliwo szczelny pompa
nissan primera check engine akumulator wózek melex wyjście słuchawki telewizor
zg40c zwrotnica zg40c zwrotnica
Philips MCD183/12 – świeci dioda, nie uruchamia się, brak reakcji po włączeniu Philips MCD183/12 – nie włącza się, dioda gaśnie, uszkodzenie zasilacza, kondensatory