Wszystko po to aby żyło nam się lepiej i wygodniej :D A serwisanci bez włosów chodzili (czego jestem przykładem :cry: ) Po rozebraniu sprawdź czy nie ma zanieczyszczeń. Poza tym jak już będzie rozebrany sprawdź drożność całości, od kompresora do zaworu.
Sprawdź czy masz szczelny układ dolotowy.
Nawet przy 120 nie powinien się gotować, oczywiście przy szczelnym układzie, a zostawianie otwartego zbiorniczka to skrajna głupota. Druga srawa że w tym aucie jak temperatura tylko trochę przekroczy tą oczekiwaną to wskaźnik idzie na maks piszczy i świeci "stop".
No właśnie. W szczelnym układzie hamulcowym nie powinno się dolewać płynu, a gdy poziom obniży się do min, wymienić klocki/szczęki.
kolego może to być nie szczelny układ paliwowy i wcale nie musi nic wyciekać, miałem taką sytuacje w zafirze po wymianie układu paliwowego wszystko było ok
Zapowietrzony układ paliwowy,pompa. Przede wszystkim nie dopuszczaj do braku paliwa w baku.Pełny bak,nowy filtr,sprawna pompka w baku,szczelny układ paliwowy,poluzowane przewody na wtryskach ,jak pójdzie paliwo dokręcić i jak nie zajechałeś pompy to powinno odpalić.
Szkoda,że zdjęcie nie pokazuje zaworu zwrotnego i co jest wcześniej w kierumku studni. (mam odkopaną całą rurę i ewidentnie jest tam woda). Masz przezroczyste rury?Gdyby była woda w całej rurze ssącej i pompie, to pompa musi ciągnąć i sprężać, a jak nie ciągnie to i sprężać nie ma co.
To normalne. Nie ma mechanicznego połączenie kół z kierownicą jak przy tradycyjnym serwomechaniźmie a na całym swiecie nie ma idealnie szczelnego układu hydraulicznego. Dla tego zmienia sie położenie kierownicy wzgledem kół. Nie ma powodu do obaw.
Witam - pisałeś że nie chodzi ci też na gazie a to raczej jest dziwne bo instalacja gazowa za bardzo nie ingeruje w instalacje samochodową(wtryski ,modół), po patrz dokładnie czy, masz szczelny układ , może gdzieś zasysa lewe powietrze .
Jeżeli masz szczelny układ ssący to trzeba wziąć lepszy sprzęcik i zrobić kasowanie wartości wyuczonych i następnie ustawić pożądanie jałowe na taką wartość jak chcesz. Launch tego nie robi, ale robi Carmanscan. Sprawdź jeszcze czy ECCS nie widzi "lewego" sygnału z: -pracującej klimy -wspomagania
Sztomel i tu się z Tobą nie zgodzę. W końcu widziałem to na własne oczy a nie opowiadam z drugiej ręki. Po dojściu do około 1500 obrotów, wąż pomiędzy coolerem a kolektorem zapadał się wyglądając jak zassany. Resztę opisałem powyżej. Niby czemu nie ma prawa tam się zrobić podciśnienie?? Gdy silnik podczas pracy zasysa więcej powietrza niż jest podawane...
Nie wiem co tam powinno być podłączone. Generalnie jeśli chodzi o pedał to są trzy opcje: -Nie szczelny układ podciśnienia. -Kończąca się pompa vacum. -Uszkodzone serwo. Sprawdź jakie masz podciśnienie w układzie z odbiornikami podciśnienia i bez. Przy krućcu pompu vacum to - 0,75 bara po maksymalnie 5 sekundach od odpalenia auta.
Witaj! Sprawdź termostat. Zobacz jak będzie się zachowywał przy różnych ustawieniach. Sprawa czynnika w agregacie. Przy szczelnym układzie nie może brakować czynnika. Sprawdź czy niema wycieku widocznego. Rurki idące z agregatu do parownika są w styropianie, ale przy dużym wycieku może być mokro. Napełnianiem zajmuje się tylko Serwis i to mające odpowiednie...
Jak masz szczelny układ to pompka rowerowa - dobra. A nie pomieszałeś coś w opisie?
ja starych nie obcinam wylamuje plastik z wierzchu a pozniej delikatnie kombinerkami sciskam przewod az plastix w srodku popeka. nowa zlaczke lekko podsmaruj jakas "woda po parowkach" wciskasz krecac a jak juz dojdzie do koncza lekko podgrzewasz przewod opalarka zeby sie obkurczyl
Bez szczelnego układu robienie podciśnienia niema sensu bo i tak zaraz się właduje powietrze. A filtry nie oczyszczają w 100%.
Witaj wiesz z takimi płynami instalacje chodza ale musisz mieć total szczelny układ. Dozo
Jeśli wszystko szczelne to odpowietrz układ.
Samochód nie wchodzi powyżej trzech tysięcy obrotów wyskakuje błąd czujnika podciśnienia czujnik wymieniony układ szczelny układ szczelny mechanice obstawiają że to będzie komputer
Tylko twarde lutowanie palnikiem jest dostatecznie mocne. Istnieje coś takiego jak przeciwwaga i koło zamachowe, które pokonują opór przy nawrocie tłoka oczywiście jak będzie bardzo szczelny układ cylinder tłok i wysokie ciśnienie to mogą być problemy ze zmianą kierunku suwu tłoka. W bardziej precyzyjnych konstrukcjach wymagany jest na przykład suwak...
Układ paliwowy szczelny?
Bo jak zaczniesz doświadczenie od wilgotności 100% to możesz nawet nie zaczynać. Dla celów edukacyjnych zaczyna się od kilkudziesięciu % . No zgoda, ale mamy super szczelny układ więc skąd więcej wilgoci ? Czyli rozumiemy tak jak nam pasuje.
To że tam paliwo jest znaczy że układ szczelny i nie zaciąga powietrza, a smok zapchany może być.
Filtry już pół roku temu wymieniane były więc wtedy wszystko dobrze pracowało Co ma piernik do wiatraka, ja się pytam o kolor paliwa w filtrze paliwa? Tylko debil wymienia filtr na nowy nie sprawdzając tego i nie usuwa syfu z filtra. od dołu troszkę cieknie paliwo bo się poci lekko może to przez to? Tak może to być przyczyną, sam piszesz że cieknie,...
komputer u elektryka samochodowego nie wykazał żadnych błędów. Powiedz mu że te komputery mają jeszcze taką cudowną właściwość jak odczyt parametrów rzeczywistych pracy silnika. Diagnoza znajomego domowego mechanika pompa paliwa. Czy to na pewno jest pompa czy może jakaś jeszcze inna usterka pasuje do objawów ? Brak zaopatrzenia w paliwo ( syf w baku,...
Może sprawdź luz zaworowy i ewentualnie czy układ paliwowy jest szczelny.
Mówcie co pomierzyć Co ty chcesz mierzyć, jak masz nie szczelny układ. Więc dobijany lub reklamacja.
A ile czynnika zostało zaaplikowane? Przed montażem oczywiście układ przepłukałeś? Nie wiem czy wiesz, ale jeżeli układ jest "otwarty" (np. zdemontowałeś chłodnicę) przez dłużej niż 0,5h, to należy bezwzględnie układ przepłukać specjałami ;). Olej w sprężarce bezwzględnie do wymiany, a to z kolei wiąże się ze zdemontowaniem sprężarki. Napisz mi jeszcze...
Układ ma być szczelny.
Jeżeli układ szczelny w 100%, to pompka ma za małą wydajność (zużyta). Czas pracy pompki powinien być nie dłuższy niż 3s.
Przeróbka układu obiegu czynnika , prawdopodobnie nieszczelność na rurce wokół drzwi zamrażalnika i jeśli to jest to należy ją pominąć czyli wyłączyć z obiegu, wymienić osuszacz na NOWY, sprawdzić szczelność i jeśli po 24h układ jest szczelny napełnić czynnikiem oraz wyregulować jego ilość w układzie zamknąć szczelnie układ. Tylko tyle i aż tyle,
A masz szczelny układ bo może lodówka nie osiąga temp. i dlatego chodzi cały czas.
Każda marka będzie dobra pod warunkiem że masz w pobliżu serwis i części. Często się sprawdza "Nie ma serwisu,nie ma marki". Kotły nowej generacji wymagają serwisu raz na 1-2 lata. Bez tego zapcha się, spali albo coś innego i po kotle....5 lat i ze ściany (mówię z doświadczenia, zwłaszcza na dużych zładach). Kocioł genus evo premium jest dobrym kotłem,...
Układ szczelny, raz uzupełniłem płynu i nie ubywa.
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
Przy szczelnym układzie paliwowym zasyfienie smoka spowodowało by zmniejszanie dawki paliwa a nawet jego wyłączenie ale nie zapowietrzanie !! Chyba że układ jest nie szczelny.Tak czy inaczej trzeba zajrzeć do baku.
Sprawdź cały układ czy jest szczelny i to, że jakies ciśnienie pokazuje jeszcze o niczym nie świadczy. Za ten błąd najczęściej odpowiada uszkodzony regulator ciśnienia na listwie CR.
Dam znać czy układ jest szczelny.
A układ dolotowy powietrza szczelny ?
Jeśli układ jest szczelny to taki "upust" nie ma znaczenia , sprężarka pompuje nadmiarowo, po to jest zawór upustowy żeby utrzymać nominalne ciśnienie w instalacji.
Kolego, nie ma fizycznej możliwości, żeby przy szczelnym układzie uciekła woda.
Możesz zrobić jeszcze jedną rzecz. Skoro układ jest szczelny poskładaj wszystko do kupy i sprawdź jak zachowuje się pod ciśnieniem na samym powietrzu. Stary korek przerób na szczelny z wyjściem na szybkozłącze takie jak do układów pneumatycznych kompresora. Podać mu 1-1,5 bar, podpiąć manometr i sprawdzić czy i jak szybko spada. Jeśli ciśnienie będzie...
Jeżeli układ jest szczelny to pozostaje odpowietrzenie . Warto przy okazji wymienić płyn hamulcowy. ( tak płyn hamulcowy również wymaga okresowej wymiany).
Po wyczyszczeniu układ hydrostatu musi być szczelny.
No i masz babo placek. Te silniki są okropne. Sam z takim walczyłem w zeszłym roku przy kosie. Nie poddałem się i zmusiłem dziada do kapitulacji. Ważne jest w nich wszystko, od świeżej benzyny, oleju, po przez szczelny układ dolotowy. Nie może być nigdzie żadnej nieszczelności. Do tego sprawdzić trzeba jak z iskrą. U mnie nawet była, a silnik nie gadał....
Uszkodzenie czunika, nie szczelny układ dolotowy intercooler gumy łączące. Sprawdzić zawór wstegat.
Maglownica używana czy nowa? Przewody szczelne?
Jeśli masz bardzo niska temperaturę w zamrażalniku to instrukcja serwisowa nic ci nie pomoże bo masz nieszczelność w układzie i ubytek czynnika. Można skrócić obieg czynnika i po sprawdzeniu że układ jesz szczelny napełnić. Jeśli temperatura w zamrażalniku jest na poziomie minus kilkanaście stopni to można podejrzewać sprężarkę. Na początek zmierz temperaturę...
Wymień po prostu to co masz uszkodzone, zbiorniczek lub rurkę. To ma być szczelnie zamknięty układ i dopiero jak przekroczy te 1.5 bara to ma korkiem popuścić.
Wezwij jeszcze raz fachowca, niech sprawdzi i poprawi. Mi to wydaje się na brak czynnika, może za mało załadował, lub masz nieszczelny układ. Jak sprawdził, że układ jest szczelny?
szczelny układ dolotowy i wysokie ciśnienie za turbo?
Objawy to błąd zbyt duży przepływ spalin w układzie erg, zawór erg sprawdzony działa na krótko i jest szczelny, układ wydechowy też zrobiony. Po skasowaniu błędu pojawia się na nowo po przejechaniu 80-100 km. Silnik pracuje równo czasami tylko szarpnie przy niskich obrotach ale sporadycznie.
Ciśnienie LP i HP podaj podczas pracy na postoju. Układ drożny i szczelny ? PP2000 i pokaż pomiary i błędy.
Hydrostat to taka puszka w górnej części pralki, dochodzi do niego kilka przewodów elektrycznych i rurka grubości ołówka, na drugim końcu rurki jest komora, właśnie ona i rurka musi być czysta, drożna i cały układ szczelny.
Witam, Tak jak w temacie -czynnik odzyskany 320 -zrobiona próżnia 10min ( szczelny) - układ napełniony Sprężarka załącza się, wentylatory sie włączają i brak chłodzenia Będę wdzięczny za podpowiedzi
najpierw wysysa całe powietrze z układu i widać na zegarze czy szczelny układ czeka się trochę i jak wskazówka się nie ruszy to znaczy że szczelny układ Pierwsza uwaga - całego powietrza na pewno nie wyssie, a druga - wytwarzane podciśnienie ma tendencję do doszczelniania układu. Ja szukając nieszczelności wytwarzałem specjalnie ciśnienie i wskaźnikiem...
Mam to samo ale w golfie 3 1.9td. U mnie padła uszczelka lda w pompie paliwa i podejrzewam ze jeśli bez problemu u ciebie odpala na zimnym to tez masz nie szczelny układ paliwowy. Być może też pompa paliwowa zobacz czy nie masz wycieków.
Sprawdź czy masz szczelny układ ssący.
Kilka wskazówek od siebie. Trzeba by sprawdzić które przewody zasilają pompę + i -. Podłączyć bezpośrednio do akumulatora, bądź prostownika i sprawdzić czy się odzywa, tylko trzeba mieć 100% pewność że przewody są od pompki, nie wskaźnika poziomu paliwa. Pomylenie groziłoby zwarciem i zapaleniem się paliwa w zbiorniku. Jeśli nie mamy pewności, lepiej...
Jeśli nie ma powietrza czyli układ jest szczelny, ale brak zaworu zwrotnego przy pompie powoduje spadek ciśnienie w rurze do tego stopnia że ona paruje i ta para wypełnia całą objętość rury. W momencie podniesienia ciśnienia para się skrapla.
Jak dobrze pamiętam to zatykal się filterek paliwa na pompie wtryskowej i będzie przymulony silnik, a odnośnie turba sprawdź zawór na kolektorze o którym wspomniałeś oraz egr i czy masz układ szczelny węże intercoler itd .Piszesz że auto moc jaķąś ma czyli turbo coś daje baypas domknięty wirnik cały więc do turba bym się nie czepiał narazie
Najpewniej podjechać do jakiegoś speca od klimatyzacji. Podepnie sprzęt i sprawdzi ile czynnika się ostało w układzie. Pocieszę Cię, że w tych Fordach dość odporny i szczelny układ klimatyzacji był.
Tłoki, tłokami. Gładzie cylindrów, gładziami. Pierścienie, pierścionki, pierścieniami. Wszystkie te elementy to bardzo ważne elementy, aby silnik miał w miarę szczelny układ, miał poprawną, i dostateczną kompresję. Bo widzę, że brakuje w dyskusji jeszcze jednego, jak że ważnego elementu. Po prostu w dyskusji nikt się nie "pochylił" nikt nie wspomniał...
Podstawa to szczelny układ chłodzenia !!!
Jak najbardziej może to być zabrudzony gaźnik. Jednak jeśli masz dobry filtr powietrza i szczelny układ dolotowy, to raczej syf nie miałby jak się dostać. Chyba że sam gaźnik nie jest zbyt szczelny. Sugeruję sprawdzenie drożności głównej dyszy paliwowej. I co ważne, byś nie używał żadnych drucików itp do czyszczenia gaźnika! Wyłącznie sprężone powietrze...
Od czego zacząć ? od naprawienia układu chłodzenia żeby szczelny był. Sprawdź później czujnik temp czy dobry, jak nie to wymień.
Wir 39 ma rację układ chłodzący musi być szczelny.
Osoba, która to robiła mówiła, że było bardzo dużo gazu Skąd taki wniosek? Czyżby był odzysk i waga? Jaki czynnik chłodniczy? Czy klimatyzator ma funkcję grzania? Jakie ciśnienia na ssaniu - statyczne i gdy pracuje sprężarka? Wentylatory ok?
Ale w czym jest problem bo nie rozumiem. Płyn wyrzuca? Układ pracuje na 2 atm. Termostat otwiera się przy 105 stopniach. Na zegarach przecież nie ma podziałki temperatury to skąd wiesz że pokazuje 90 stopni. Miałem takie auto i przy szczelnym układzie nic się nie działo.
Co do powietrza w paliwie w wężykach tego nie powinno być,układ musi być szczelny.Sprawdz układ paliwowy,usuń nieszczelność a potem można dalej szukać usterek,bez podłączenia pod komputer i tak się nie obejdzie
Witam ! Układ chłodniczy powinien być szczelny w innym wypadku nagrzewnica się zapowietrza. Napraw chłodnicę , uzupełnij płyn i wszystko powinno być ok.
Jak układ szczelni nic nie ubywa.
Witam , może Ci się pompa zapowietrza . Zaprowadż do pompiarza on Ci pomierzy ciśnienia i sprawdzi czy układ jest szczelny .Wymień filtr paliwa , naładuj aku i spróbuj rano odpalić może obejdzie się bez fachowca .
Ewentualnie sprawdź, czy jest szczelny, uszczelkę czujnika temperatury i opaski. Układ chłodzenia to zamknięty obwód. Jeżeli płyn/woda ucieka to gdzieś jest dziura. .
Czy na pewno układ hydrostat-wężyk jest szczelny? Podnoszący się poziom wody powinien zwiększyć ciśnienie w hydrostacie i go przełączyć. Jeżeli dmuchnięcie w niego spowodowało prawidłową reakcję, to wina jest w nieszczelności układu.
Wiem już także, że trzeba co roku uzupełniać czynnik. Nie trzeba, co roku robi się serwis klimy ze sprawdzeniem ilości czynnika, jak układ jest szczelny to nie ma konieczności uzupełniać czynnika. W tym aucie jest kompresor ze stałym napędem (bebechy kompresora kręcą się bez względu na to czy klima jest na ,,on,, czy na ,,off,,) i nie powinien pracować...
Znajdź prawdziwego fachowca, który naprawi cztery wtryski, naprawi pompę, wyczysci układ paliwowy i po tych zabiegach, będzie można szukać dalej, bo teraz teraz kopci albo przez wtryski albo egr albo nie szczelny układ doładowania.
Mało tego, ten będący w porządku i ze szczelnym układem traci najwięcej przy takim podejściu! Ten ze szczelnym układem, nie przyjeżdża żeby mu czynnika dobić - bo mu go nie ubyło. A sprawdzenie czy w układzie nie ma węglowodorów, bo o to głównie chodzi, nie wymaga chromatografu. Wystsrczy wiedza, że w przeciwieństwie do R134a, są palne i podczas spalania...
Sprawdź czy masz szczelny układ czy nie uchodzi gdzieś jeszcze powietrze
1. Odsuń przewody instalacji gazowej od cewki wysokiego napięcia (pewnie przebija) i dodatkowo można zamontować transile na zasilaniu 5V i 12V centralki gazu - po tym zabiegu ta przypadłość bezpowrotnie ustąpiła u mnie. 2. Akumulator musi być naładowany i trzymać ! 3. Szczelny układ wydechowy 4. Szczelny układ dolotowy powietrza. 5. Przedmuchaj z resztek...
Możliwe przyczyny P0170 - uszkodzone wtryski - nie szczelny układ dolotowy - nieprawidłowe ciśnienie paliwa - instalacja lpg. - uszkodzona sonda - uszkodzone ECU.
Od glonów dobry jest kielonek spirytusu, szybko jednak paruje, więc tylko do szczelnych układów. dlaczego do szczelnych? przeciez alkohole nie przewodza pradu...
Wszystkie błędy na fotkach nie dotyczą silnika a tym samym usterki którą opisujesz chyba, że nie sprawdzałeś w EMS. błędy BMS dotyczą koła 5 i 6 komunikacja CAN na obwodach tych kół została przerwana być może na krótko ale błąd został zapisany. W tym układzie(BMS) jest jeden błąd aktywny z gwiazdką (*)a dotyczy on czujnika zużycia okładzin na kole 8...
Witam. Zgadzam się z diagnozą. Nie szczelny układ obiegu czynnika chłodniczego. Trzeba kupić nową.
Proszę mi wybaczyć moją niekompetencję w tym temacie. Ale dziękuję za informacje - przegrzany laminat faktycznie nie musi stanowić jeszcze o awarii. Natomiast lodówka była podpięta na ostro i chodziła z pominięciem modułu w pełni prawidłowo (sprawna sprężarka, szczelny układ chłodzenia). Podpiąłem moduł - znowu pstryka.
Posiadam Mercedesa 124 E z silnikiem 2.3 (Benzyna) z jednopunktowym wtryskiem. Kiedy samochód jest zimny wszystko jest ok ale z chwilą kiedy się zagrzeje następuje takie coś:Odpalam samochód i ruszam wygląda tak jakby się zalewał nie chce wogóle wejść na obroty strasznie się muli Mercedes W124 230E ma wielopunktowy , mechaniczny wtrysk paliwa KE-Jetronic....
A jakie podciśnienie w układzie?Wężyki szczelne?Układ doładowania szczelny?(chyba nie)
Spróbuj odpowietrzyć jeśli bedzie powietrze a cały układ jest szczelny to można założyc że sie dostaje powietrze przy tłoczkach zacisku. Może jeszcze być winny ABS tzn. pompa i rozdzielacz ( chyba dobrze napisałem :) )
No to dobrze, że działa. Jak widać silnik spalinowy jest stosunkowo prosty - do działania musi mieć paliwo, powietrze, iskrę i szczelny układ zasilania oraz nie może być nadmiernie zużyty - by miał choć minimum kompresji.
kolego w pompie nie ma zaworów utrzymujących paliwo i nie potrzebne jest doposażanie układu o takie rzeczy, tymbardziej że masz twarde plastikowe przewody.układ działa na zasadzie szczelnego układu,jeżeli układ jest szczelny to utrzymuje paliwo a jak nie to schodzi do niższego czyli zbiornika jak ci schodzi paliwo to uszczelnij nieszczelności i musi...
No to agregat zakończył swój żywot,o ile lodówka ma szczelny układ i sterownie jest sprawne warto to naprawić.
Nie ma takiej opcji żeby miała sprawne zawory, szczelny układ TPC i pompowała 3 bary. Chyba że otwiera CI się zawór bezpieczeństwa na 3 barach, albo masz dziurę w instalacji i niedosłyszysz...
UV nadaję się do instalacji otwartych, gdzie cała instalacja jest dostępna wzrokowo. Do chłodziarko-zamrażarek, ponieważ znaczna część obiegu jest ukryta w izolacji jej stosowanie nie na większego sensu. Ja wykorzystuję do SPRAWDZENIA szczelności układu zespól manometrów z zaworami i pompę próżniową, pozwala to bardzo dokładnie ustalić czy układ jest...
zadbaj o 100% szczelny i sprawny układ paliwowy
Chciałem dodać,ze takich kominów jak mój w moim bloku jest 24 i żaden nie zamarza.Nie wiem czy to ważne ale wszyscy maja piece w kuchni mój natomiast jest w pokoju. Co to za projektant zmalował taki system ? Za ścianę można wywalić tylko do 5 kW w domach wielorodzinnych, a zamontowanie kotła w pokoju to następna ignorancja. Dodano po 1 Skoro zamarza,...
Oczywiście że może, jeżeli chodzi o TDI to musisz mieć 100% szczelny układ, zarówno dolotowy jak i podciśnieniowy.
Jak układ szczelny to ci nic wody nie ubędzie. Jaka średnica rury ssawnej, bo nie padła ta wartość.
Nie szczelny układ dolotowy, albo brak pierscieni. Jakie ciśnienie na garkach?
nie szczelny układ paliwowy, gdzieś przecieka do kolektora ssącego, najczęściej regulator ciśnienia
Jak masz szczelny układ wtryskowy to można mu zwiększyć dawkę startową, ale i tak będziesz miał pompę wtryskową do naprawy.
szczelny układ wydechowy szczelny układ powietrza szczelny układ chłodniczy
rozruch transformatora renault megane bezpiecznik wycieraczka szybkozłączka pneumatyczna
wymiana rozrządu instrukcja kosiarka parkside
Piski w zawieszeniu Volkswagena Passata z obniżonym zawieszeniem przednim Awaria diod LED w podświetleniu telewizora