Nie ma przepływomierza, Dolot jest szczelny, Skontroluję zawór par paliwa. Sprawdzać ciśnienie paliwa, czy to zły kierunek?
Sprawdz czy zawór egr szczelny. Sprawdz paliwo na powrotach. Ten który nic nie daje jest uszkodzony. Podobnie jak ten który daje najwiecej na powrót. Ale to sa inne objawy. Czy podczas dodawania gazu słyszysz stukot tak jak by zawory? Jezeli tak to nie jezdzij bo zbyt bogata dawka moze uszkodzic tłok.
zawór odcinania paliwa do instalacji LPG - przyłącza 6 i 8mm, szczelne, do długotrwałej pracy, 25-30zł nowy
Dolot czysty i szczelny? EGR, zawór odpowietrzającym zbiornik paliwa, sonda lambda,
Jak układ jest szczelny paliwo die nie cofa. W czym problem??
Nie widzę pojazdu, to nie wiem czy jest gaszenie siłownikiem, ale wyżej była mowa o EHAB wiec się na tym skupiłem, bo to wystarcza żeby wyłączyć motor. Dołączam rysunki pompy o która wydaje mi się że jest w tym pojeździe i schemat działania zaworu EHAB. Proszę zauważyć, że podczas gaszenia zawór odwraca obieg paliwa i wprost wysysa paliwo z komory tłoczków....
wygląda na dużo za bogatą mieszankę - najpierw gaźnik do sprawdzenia, wyczyszczenia, sprawdzić głównie poziom paliwa w komorze pływakowej, czy pływak nie tonie, czy zawór iglicowy szczelny i nie przepuszcza paliwa jak się go uniesie, czy dysza główna paliwa w ogóle jest wkręcona
Zbyt mało informacji, do sprawdzenia kąt wtrysku i dawka paliwa. Zawór westgate szczelny?
Może być myty w czymkolwiek. Przy okazji mycia przedmuchać wszystkie dysze - sprawdzić czy wewnątrz pływaka nie ma paliwa - czy w położeniu zamkniętym zawór pływakowy jest szczelny.
Widzę, że zawór ssący na początku suwu sprężania jest jeszcze otwarty, a wydechowy otwiera się pod koniec suwu pracy. Z tymi rzekomo nie szczelnymi zaworami to jeszcze bym się wstrzymał nie wiem dokładnie jak w tym silniku. Ale. Ale powinno w nim byś takie urządzenie zwane odprężnikiem (chyba, że w takim silniku z rozrusznikiem takowego się nie stosuje,...
Co znaczy "wymień pająka". Borykam się z problemem wysokiego ciśnienia (8-9bar) w układzie niskiego ciśnienia. Odkręcając pompkę ręczną ciśnienie spada do 4 bar (podczas pracy widoczne pęcherzyki powietrza w pompce). Czy w pompie paliwa jest jakiś zaworek ograniczający ciśnienie. Sprawdzone wtryski na przelewach, zawór na szynie CR jest szczelny .
Sterowanie turbiną i turbo odpada. Wymieniona była gruszka przy turbo. Węże dolotowe cale. Uklad paliwowy szczelny. Pozostają wtryski lub zawór ciśniena przy pompie paliwa(chyba)
Przyczyny : dziurawy bak , nie szczelne zawory , nie szczelne przewody paliwowe , ja miałem poluzowaną śrubę od filtra paliwa no i kapało zdarzyło się też że ręczny nie odbijał a średnia spalania rosła
Zawór ma być szczelny po odpięciu kostki zasilania.
Z tyłu silnika przewody paliwowe są łączone szybko złączami są to oryginalne fabryczne złącza z zaworami zwrotnymi na obu przewodach może tam jest coś nie szczelne . Mańkowi wyraznie brakuje paliwa. Jakoś nie mogę sobie przypomnieć tego zgrubienia na wysokości filtra paliwa, może jakaś fotka?
Silnik rozebrałem sprawdziłem położenie wałka rozrządu (ustawiony prawidłowo) nowy klin na kole, zawory szczelne, i dalej nie chce zapalić . Iskra jest, paliwo dochodzi bo świeca mokra , Chyba coś z ustawieniem zaworów , może źle ustawiłem ? Będę dalej badał temat muszę go odpalić . Może ktoś ma jakiś pomysł?
I wszystko co masz na spodzie w baku będziesz miał w filtrach po takiej przeróbce. Mam ten ciągnik 15 lat i nie widzę potrzeby takiej przeróbki. Wystarczy aby wszystko było szczelne.
Maciek master- nie podałeś rocznika ,rozszczelniłeś wydech przed katalizatorem ?(jeżeli jest zastosowany?) szymekk -sprawdź wtryski i zawór regulacji ciśnienia,układ oczywiście szczelny ,a filtr paliwa świeży?
OD zawsze jestem fanem starych MANów. Niedawno kupiłem model 10-163 na zwykłej pompie na linkę gazu. Problem w tym, że auto ma moc między 1500-1900 obrotów. Przy pięciostopniowej skrzyni biegów ciężko mi rozpędzić auto i utrzymać prędkość pod górki na autostradach niemieckich. W poprzednim MANie (ten sam model) nie miałem tego problemu, auto ciągnęło...
Witam, mam problem ze skuterem marki Piaggio zip 50cm3 2t 2010r. Problem polega na tym że nie odpala z rozrusznika a z kopki już tak. Iskra, paliwo jest, zawór membranowy szczelny, gaźnik nowy, świeca nowa. Ciśnienie sprężania na rozruszniku 4.5bar na kopniaku 5.5bar. Co jeszcze mogę sprawdzić w skuterze czy kupować cylinder i tłok?
Ustawienie pływaka ma wpływ na zużycie paliwa, ale nie tylko. Trzeba sprawdzić zapłon, stan świec, kabli zapłonowych. Musisz też sprawdzić czy pływak nie jest dziurawy, i czy zawór iglicowy jest szczelny.
Sprawdzałem membranę i jest cała, nie jest popękana. Iglica też nie zawiesiła się, chodzi płynnie. Króciec szczelny, przeczyszczony. Zawory ustawione i podciśnienie oczywiście jest.
Fiat 500 1.4 produkcja Meksyk Problem z błędem P0456 „mały wyciek w układzie odpowietrzenia zbiornika”. Korek wlewu zmieniony, zawór EVAP zmieniony, układ sprawdzony – szczelny. Gdzie szukać przyczyny, czy jest jakiś czujnik ciśnienia w zbiorniku paliwa? Po podpięciu kompa MaxiDas pokazuje nieprawidłowość jak na zdjęciu.
close fuel tank cap - To znaczy zamknij korek wlewu paliwa nie klapkę bo klapka po angielsku to Flap prawdopodobnie jest nie szczelny korek i w zbiorniku nie ma podciśnienia a przez zawór przewietrzania zbiornika paliwa silnik zasysa fałszywe powietrze i z tąd to rozpoznaje , po otwarciu tego zawory zmienia się ciśnienie w kolektorze ssącym a sterownik...
Czy w pompce paliwa są zawory zwrotne. Są, dzięki nim pompa w ogóle działa. Jeżeli nie są całkowicie szczelne, to też działa, ale słabiej i paliwo cofa się po wyłączeniu silnika.
Dziękuję za zainteresowanie. Układ zasilania paliwem jest BOSCH'a. Problem był tego typu, że odpaliłem auto normalnie. Chodził trochę głośno ( jak przy pierwszym odpaleniu rankiem w zimę ). W czasie jazdy przez chwile stracił reakcję na pedał gazu. Potem zaskoczył. Dojechałem do celu. Zgasiłem auto i koniec. Już nie odpalił. Sprawdziłem bezpieczniki....
Jeżeli sytuacja się powtórzy sprawdź szczelność intercoolera.Jeśli intercooler będzie szczelny a silnik nadal będzie głośny i słaby sprawdź czujnik powietrza doładującego.To prawdopodobnie sprawca całej tej "awarii"
To na pewno nie jest wina czujnika w zderzaku. W tych silnikach bardzo czesto sa problemy z cieknącymi pompami oleju i wtedy dochodzi do uszkodzenia paska rozrządu. Pompa jest napędzana paskiem a wadliwy uszczelniacz w tych silnikach doprowadza do wycieku i wtedy pasek zebaty jest zamoczony. I raczej tutaj wlasnie bym stawial na pompke, cisnienie itp...
Jak dobrze pamiętam to zatykal się filterek paliwa na pompie wtryskowej i będzie przymulony silnik, a odnośnie turba sprawdź zawór na kolektorze o którym wspomniałeś oraz egr i czy masz układ szczelny węże intercoler itd .Piszesz że auto moc jaķąś ma czyli turbo coś daje baypas domknięty wirnik cały więc do turba bym się nie czepiał narazie
Witam. Mam problem z DAFem XF 95 430 z 2004r manual. Jadąc dłuższy czas, nie hamując, przy wysokim ciśnieniu na zegarach po naciśnięciu hamulca delikatnie cały skład na sekundę ostro hamuje i odpuszcza. Potem wszystko jest ok. Nie blokuje kół, jedzie normalnie, wszystkie zawory szczelne, zero błędów. W momencie tej chwilowej blokady słychać jak wyje...
Gaźnik wydaje się też ok, skoro po odpaleniu już jest ok to błędne założenie. Gaźnik potrafi na wiele sposobów dać o sobie znać. Kilka pomysłów, co sprawdzić: - czy paliwo nie przedostaje się do oleju (na węch i poziom oleju)? - czy zawór pływaka jest szczelny, a pływak nie jest dziurawy? - czy wszystkie dysze w gaźniku są drożne, a gaźnik czysty?...
uszkodzony zawór EHAP -został wymieniony(ale bez cewki) co za ironia :) a gdzie Ci wymienali ten EHAP.....?? to jest komplet zawór z cewką.. więc jak tylko mogli wymienić Tobie jedną część..?? no właśnie! Dodam tyle że zakres działania zaworu jest niewielki a jego regulacja odbywa się podkładkami regulacyjnymi co 0.1mm od 0,2-2.00mm. W warunkach "p.w/w...
Nie powinno, masz gdzieś nieszczelność w układzie paliwowym, jeśli uznasz,ze wszystko szczelne wstaw zawór jednokierunkowy na zasilanie pompy, powinno pomóc.
Jak masz pompke podcisnieniowa to podpowiem ze podcisnienie ma byc w granicach 0,7-0,9 instalacje sprawdzisz pompka prozniowa ma byc szczelna, zawory maja byc szczelne po stronie VAC. zapalasz auto grucha ma zaciagnac do spodu. Jakie cisnienie roznicowe na dpf? Z paliwem mozesz na poczatek zapodac zewnetrzny pojemnik z paliwem, gruszka ma zaworek zwrotny,...
Ok, tylko chodzi mi bardziej o fakt, że np lekko poluźni się klapka WG i błędów brak a auto będzie późno wstawać i pewnie gorzej reagować na gaz tak? spadnie też doładowanie zgadza się? Albo dolot będzie gdzieś dziurawy. Mam jeden błąd związany ze składem mieszanki? muszę sprawdzić jaki to numer. No bo tak w skrócie dla laika, co powoduje lub co musi...
Możliwe, że autotune wymaga zresetowania. Wiedza tajemna jak to zrobić bez interfejsu. Sprawdziłbym czy skrzynia korbowa jest szczelna (uszczelniacze, kolektor ssący). Gaźnik w dalszym ciągu podlega naprawie i regulacji, m. in. membrany, filterek, zawór iglicowy, poziom paliwa (0.55 mm ponad płaszczyznę uszczelki). Wymiana gaźnika wymaga przeprogramowania...
Witam Wszystkich! Mam problem z Oplem Vivaro(Renault Traffic) 1,9 CDTI 2003r.Zrobiłem diagnostykę i na wykazie błędów jest ich 5.Między innymi P1809,P1822-Obwód zaworu regulacyjnego ciśnienie paliwa na listwie CR,P1802,P1806-obwód czujnika zasysanego powietrza,P1805.Samochód nie odpala,Po przekręceniu kluczyka pompka paliwa niskiego ciśnienia podaje...
Witam, dziwne to twoje autko ale sprawdz intercoler czy jest szczelny cz nie jest zaolejona chłodnica,przy turbinie zawór upustowy czy się nie zacina, akiedy zmieniałeś filtr paliwa. A ztym zacinającym wspomaganiem to niekapuje musi to być inna usterka.
Czujniki temperatury sprawdzone wymieniony temperatury wody olej ok wymienione czujniki wału dalej brak mocy, w aucie wymieniona turbina wywalony katalizator wsadzony nowy tłumik, nowe wtryski uszczelniona sprawdzona pompa wymieniony czujnik doladowania sprawdzona elektryka szczelnosc dolotu, smok zbiornik i caly uklad paliwa sprawdzony, ic szczelny...
Gdyby się paliwo cofało to by ciężko palił, ja stawiam na nie domknięty zawór egr to że odpinasz wtyczkę to nie znaczy że jest szczelny.
Problem polega na tym że przy odpalaniu długo kręci rozrusznik , nawet ok 10s. przy drugiej próbie zakręcenia czas odpalenia jest już sporo krótszy, długo kręci rano, a nawet jeśli jest ciepły i zgaszę go na ok15 minut. Problem znika gdy przepompuję paliwo pompką na filtrze (około 3 pełne ruchy pompki, wtedy pompka jest już twarda) i auto odpala prawie...
Witam, wiem że temat był poruszany na forum wiele razy ale mam pytanie odnośnie przeprowadzenia testów przelewowych poszczególnych wtryskiwaczy. Wyświetla się błąd EDC 3779. Zawór ograniczający ciśnienie na listwie CR szczelny. Test przyśpieszania nie wskazał bezpośrednio na któryś wtryskiwacz. Dane odczytane MANCAT'S bieg jałowy -ciśnienie paliwa 5,3...
Sprawdzałem pływak jest szczelny ale jak dmucham do wlotu paliwa to powietrze jest blokowane zarówno w poziomie jak i w pionie.Widocznie zawór od pływaka się zawiesza do pozycji zamkniętej tylko nie wiem czemu (niby czysty)pozatym nic nie odginałem jeśli chodzi o blaszki od pływaka.
Wał ustawiałem zgodnie z AutoD. Pół zera widziałem w oknie wtedy płetwa wchodzi leciutko w wałek. Tak było przed demontażem i tak jest po nowej głowie. sprawdzałem 3x podmieniałem popychacze oczywiście wypompowywałem. Paliwo pod obciążeniem na powrocie z pompy kryształ bez piany. Pompa + wtryski u zaufanego pompiarza rozebrane sprawdzone. Kata wywaliłem....
No to sam odpowiedziałeś sobie na pytanie. Przepuszcza właśnie kranik podciśnieniowy. W gaźniku zawór iglicowy przy pływaku nigdy nie jest 100% szczelny i przy przepuszczającym kraniku po pewnym czasie przeleje z gaźnika.
Po pierwsze to na przewodach paliwowych nie wolno stosować skręcanych opasek... po drugie szukaj wycieku przy pompie, pod tylną kanapą oraz przy regulatorze ciśnienia paliwa pod maską. Odcięcie pompy jak najbardziej możesz założyć. Pochłaniacz oparów paliwa służy temu na co jego nazwa wskazuje - powinien być szczelny, chyba że puszcza zawór bezpieczeństwa....
https://obrazki.elektroda.pl/7478799500_... Najprościej byłoby go wpiąć pomiędzy zasilanie, a powrót obiegu grzejników już za pompą obiegową przy zaworze 4D. Oczywiście obiegi kotła węglowego oraz elektrycznego powinny być zablokowane zaworami zwrotnymi. Za pompą kotła węglowego powinien być umieszczony jeden zawór zwrotny. Ten zawór...
Jeśli chodzi o instalację to jak zatrudnisz fachowca to on Ci wszystko wyjaśni, obliczy rury, moc grzejników, kotła, czy instalację zrobić z pompą czy bez, oraz gdzie i jak zamontować naczynie wzbiorcze. Co do komina to z kotłami na paliwo stałe komin nie musi mieć żadnych wkładów. Jedyne co musi to być dobrze wykonany i szczelny. No i oczywiście poniżej...
Zmierz ciśnienie paliwa, oprócz tego obstawiam: wtryskiwacz, sterownik. Sprawdź także podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa, ciśnienie może być za wysokie - też będą hece. Jeśli potrafisz to napisz czy silnik jest zalewany paliwem czy też mu go brakuje. No i na koniec mojej podpowiedzi sprawdź czy działa (jest szczelny) zawór gazu. Pzdr.
Witam wszystkich serdecznie. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu pewnej sprawy. Mam problem z moim tico. Niedawno na światłach stojąc samochód mi zgasł i do tej pory nie chce zapalić. Okazało się, że iskra jest na każdej świecy, paliwo silnik dostaje świece są mokre. Co może być przyczyną? W ramach informacji sprawdziłem między innymi: aparat zapłonowy...
Witam. Mój dom ma ok. 220 m kw powierzchni użytkowej, piętrówka z piwnicą, jest ogrzewany piecem gazowym kondensacyjnym dwufunkcyjnym bez zasobnika, instalacja CO i CWU z miedzi. Mam też kominek otwarty, ale traktuję to raczej jako element wystroju, niż źródło ogrzewania. Czasy takie, że trzeba się wyposażyć w drugie źródło ciepła. Planuję w piwnicy...
W tych jak masz korpus wtryskiwacza zużyty też długo nie pochodzą. Dodano po 2 Sprawdzone ciśnienie sprężania na zimnym(gdyż objaw występuje na zimnym silniku) i na każdym jest około 20 wszystkie "+". Silnik złom, powinien mieć 28 bar. Co do nie równej pracy na wolnych, sprawdź zawór z termostatem na filtrze paliwa, ewentualnie wymień, grosze kosztuje...
Witam wszystkich Mój problem polega na chwilowym braku mocy w czasie jazdy czyli jakies 1, 2,3, sekundy odcięcie i znów normalna jazda. Zdarz się to raz na 10km albo z 5razy na 10 km a nawet raz na 100km.Samochod to Sprinter 311 cdi 2,2 2005 r Wymieniona została turbina razem z gruszka, zawór podciśnienia sterujący nią. Komputer nie zapisał żadnego...
Kody wpisane przed pierwszym odpaleniem. Wtryskiwaczy sprawdzone i są "idealne " Ciśnienie sprężania równo po 28 bar. Jutro wrócą wtryski to podejdę do tematu na spokojnie. Po tym jak nie odpowietrzyl układu obawiałem się najgorszego więc zacząłem od wtryskiwaczy ale problem leży na aucie więc jutro powinienem już to ogarnąć A więc tak: Na powrocie...
Witam serdecznie Mam wielki problem z odpalaniem popularnego s7. Do sierpnia silniczek pracował bardzo dobrze. Nagle w bardzo krótkim okresie czasu coś się mu stało. Mało mocy ciężko zapalić (wcześniej nawet w zimie nie było problemu z uruchomieniem bez użycia jakichkolwiek specyfików). Palenie możliwe jest tylko z górki, silnik musi mieć wyższe obroty...
Chodzi oczywiście o zawór główny, odcinający dopływ paliwa do gaźnika. Przy okazji otwór odpowietrzający w korku wlewu paliwa ma być drożny. Sprawdź także czy pływak jest szczelny. Potrząśnij nim, a jak chlupie w nim paliwo to jest nieszczelny.
Witam.jeżeli dostaje zbyt dużo paliwa to przyczyną może być membrana sterująca lub zawór iglicowy.Należy sprawdzić czy zawór jest szczelny i czy się nie zawiesza,pod dźwigienką powinna znajdować się sprężynka,która go zamyka. Dźwignia zaworu powinna być ustawiona na równo z brzegami gaźnika,następnie zakładamy uszczelkę,a na nią membranę sterującą(to...
Witam. Po zmianie rozrusznika na wersję z Grande Punto pojawił się problem z odpalaniem. Silnik nie chce odpalić bez wciśnięcia pedału przyspieszenia. Gdy odpali się z wciśniętym pedałem należy przytrzymać go chwilę na obrotach gdyż inaczej znowu silnik gaśnie. Ponadto czasami po odpaleniu silnik się dławi przy dodawaniu gazu. Jeśli dłużej pokręcę rozrusznikiem...
Dziś wróciła pompa, dobra wiadomość - nie regenerowali, sprawdzili i zachowuje się wzorowo/ książkowo; zła - dalej nie wiem co go boli, wracam na warsztat i skręcam, siana na razie wydaje, ze straciłem rachubę. Dziś mają być sprawdzone wtryski, jeśli dalej nic, to sprawdzimy te tłoki, aczkolwiek wątpię, ponieważ auto szalej tak tylko na biegu jałowym,...
Witam. Posiadam skuter 4t z silnikiem 137qmb. Wracałem kiedyś do domu i skuter nagle stracił moc i zgasł. Po jakimś czasie odpaliłem go ale nie chciał wchodzić na obroty, jeżeli popuściłem manetkę gazu to gasł. Później nie odpalał wgl. Kupiłem cylinder i tłok 80, założyłem, nic. Rozebrałem głowicę, wyczyściłem nagar, złożyłem,głowica szczelna, nic....
Wymieniałeś świece zapłonowe? Sprawdź czy w pompce paliwowej jest szczelna membrana i czy sprężyna pod nią już całkiem nie zgniła. Pływak w gaźniku ustaw tak żeby w momencie swobodnego nacisku na zawór paliwa (pokrywa ustawiona pionowo zaworem iglicowym do góry) był w odległości 7mm od pokrywy ( z uszczelką). Następnie ustaw wolne obroty.
jeśli chodzi o te szarpania ok 1000obr to odłącz podciśnienie od EGR. To że zawór EGR jest szczelny oniczym nie swiadczy a po za tym EGR jest niepotrzebny(zmniejsza moc i zwieksza zuzycie paliwa). Generalnie Omega 20_16V to jest muł a 230tys to juz niedługo agonia. Żadko te motory dojeżdżaja do 300tys.Jeśli silnik pracuje twardo to przy tym przebiegu...
Mam quada 110 krótko powiem quad nie odpala jest nowa cewka jest nowy akumulator byl caly remot silnika gaznik wyregulowany zawory tez wszystkie kable szczelne nowy iskrownik nowy gaznik wyczyszczony kompresja bardzo dobra swieca ma dobrą iskre nawet gdy dmucham sprężarką tez jest iskra centymetrowa daje bezposrednio nawet paliwo do cylindra i nic proszę...
Miałem Sferę 80 fabrycznie 80cm3, pracowała jak ta Twoja na filmiku, miała 5 tys przebiegu jeździła super, a gdyby miała łożyska do wymiany to nie zrobił bym kolejnych ośmiu tysięcy . Nie porównuj starszych motorków do tej sfery bo to inny typ silnika, tutaj mieszankę zaciąga od wału dlatego masz membranę, w membranie często listki nie są szczelne co...
skoro paliwo wlewa się do zaworów i przelatuje do wydechu to chyba po prostu wałek rozrządu jest w takiej pozycji, że są otwarte 2 zawory na raz, skoro zawory są szczelne to nic innego do głowy mi nie przychodzi, próbowałeś wgl odpalić ? może coś z gaźnikiem nie tak, bo jak zaciągasz to czemu rzyga paliwem od razu do środka ?
Witam, Pacjent Iveco Daily 2.3 2007r. Problemem jest brak mocy i mrugająca kontrolka EDC. Błąd 194 - Niskie Ciśnienie Turbodoładowania, powyżej maksymalnej wartości progowej, błąd niestały. Po wyłączeniu zapłonu "resecie" wszystko wraca normalnie na trasie da się pojechać na dłużej bez odcięcia mocy w mieście krócej bo co chwilę przechodzi w tryb awaryjny...
Pacjent to zafira A z silnikiem Z18XE z LPG Przywiózł mi ją kumpel, bo męczą się z nią w pewnym warsztacie od ponad roku. Jak w tytule tematu. Na zimnym silniku do ok. 50-60*C silnik kuleje. Po pierwszym odpaleniu jest ok i chwilę pracuje równo. Po chwili bądź po ruszeniu zaczynają się problemy. Jedyny błąd jaki się pojawia to P302 - wypadanie zapłonu...
Tak ta pompa w baku ona jest najniżej i przez nią spada paliwo z powrotem jakby była szczelna to by ci nie spadało. Zwrócę na nią uwagę. Najwyżej wymienię w ciemno. Teraz dalem zawór zwrotny zaraz za pompą na wyjściu pod fotelami z tyłu, więc powinno to zostać wykluczone Dodano po 1 Uszczelka pod sterownikiem pompy także potrafi wyprowadzić w pole....
Witam. Pacjent do Citroen C3 1.4 8V 2005r. Objawy to: - falowanie obrotów; - wypadanie zapłonu; - cieżki rozruch na zimnym silnuiku. Co sprawdzone: - cisnienie paliwa - ok; - cisnienie sprężania - ok; - zawory i rozrząd - ok; - układ zaplonowy - ok; - podcisnienie w kolektorze 633mbar - ??? - uklad dolotowy szczelny; - sondy - ok; - przepustnica - ok...
Dziękuję za informację. Dopiero teraz udało mi się zrobić logi ale nie było łatwo. Kurcze musiałem trzymać nogę rękami aby przypadkiem nie popuściła gazu. Parę dni wcześniej próbowałem ale przy pięciu tysiącach już ją cofało i przegrałem walkę. Była silniejsza. Taki odruch nie do opanowania. Dziś dobiłem do około 6200. Jeżeli to mało mogę zrobić kolejne...
Wątek wielokrotnie wałkowany na forach forda w autocentrum.pl i motonews.pl. W silnikach forda z silniczkiem krokowym (1.1, 1.3 HCS, 1.4 CVH) jest to najczęściej spowodowane braniem "lewego powietrza". Objawia się trzymaniem 2000 do 3000 obr/min w czasie np. hamowania silnikiem (wtedy trudno mówić o hamowaniu) oraz zmniejszaniem się do 800-1000 po zatrzymaniu....
Dzień dobry. Mój problem to traktorek MTD z silnikiem Brigs & Stratton model 285H77 typu 0252E1, gaźnik Nikki. Mianowicie po odpaleniu trzyma obroty na niskich obrotach, a po powolnym dodawaniu obrotów dźwignią od mocy wchodzi ładnie w obroty, a jak dodam szybko to nie wchodzi w obroty maksymalne tylko strzela w tłumik czarnym dymem szarpie silnikiem...
Podmieniałem trzy różne przepływomierze , dolot na pewno szczelny , przepustnica ustawiona , tps podmieniony , odma ok., lpg było odłączone , trzy lambdy , czujnik temperatury ok A co było pomierzone? Być może pompka paliwa przysiada, albo przepustnica zgrzebana, albo zawór przepuszcza. Ja już pass. Temat nie rokuje na rozwiązanie.
Renault Trafic 2.0dci, 115KM, Euro5 z DPF, 2013rok. EDC17C11 Problem z mocą. Czuć że turbina dmucha od 2300 obrotów. Auto słabo się rozpędza, jest "mułowate". Błędów pod clipem nie ma żadnych. Wtryskiwacze OK. DPF, katalizator drożne. Podciśnienia, dolot szczelne. Na gruszkę idzie - 0,75 bar czyli bdb. Fitry paliwa i powietrza nowe. EGR czysty, wtryskiwacze...
Witam, Panowie, potrzebuje Waszej pomocy. Pacjent to MAN TGA z silnikiem D20 oczywiście Common Rail i do tego aktywny błąd 3779-10, auto nie ma mocy i takie tam... Posiedziałem dzisiaj przy tym MANie i sprawa wygląda tak: -ciśnienie paliwa 5,3 bar -ciśnienie Rail na wolnych 500 -zawór MProp 19% Wszystko odczytane MANCAT'S Filtry paliwa wymienione, odstojnik...
paliwo dostawało zę przez tą gumową dużą rurkę z gaźnika a wieć problem leży w gaźniku Ja tu widzę dwa problemy (zakłądając, że wszystkie połączenia i wężyki są szczelne).. idąc od zbiornika paliwa po kolei: 1. Powszechne tego typu skutery wyposażone są w zawór-kranik paliwa, ale nie taki zamykany i otwierany ręcznie (znany z motorowerów "dawnego"...
Witam opisze w skrócie mój problem. Auto miało regenerowana turbine po regeneracji było wszystko ok, po jakimś czasie zaczeło sie dziać ze auto po odpaleniu nie miało mocy, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu moc wraca i wszystko śmiga. Było robione: DPF wyciety z programu i zrobiony na przelot, turbina ponownie demontowana i sprawdzana u specialisty...
A tak szybciutko do tematu dzisiaj właśnie przed chwilą wróciłem z przeglądu instalacji gazowej, mimo wielu lat jej działania. Działa jak fabryczna, żadnych przecieków, czyli szczelna, zawory działają poprawnie i troszeczkę danych, co do prawidłowego spalania: Całość odnosi się do ekonomicznej jazdy ( łagodnej) a nie dynamicznej, Zużycie paliwa „Gaz”...
Witam Vectra c 2004 1.8 122KM bez EGR szarpie na biegu jałowym. Ewidentnie za dużo powietrza. Po odpaleniu ok 30KG/H póżniej spada do 20. Przepływomierz podmieniony na jeden nowy zamiennik drugi oryginalny, na wszystkich te same wskazania. Sondy ubogo obie ok 20mV, po podaniu plaka w dolot wszystko się stabilizuje, sondy zaczynają pracować prawidłowo....
Witam serdecznie. Mam problem ze swoim samochodem BMW e36 1993r 1,6 benzyna. Byłem u dwóch mechaników i żaden nie potrafi dokonać właściwej diagnozy. Mianowicie, w dwóch środkowych komorach spalania pojawiły się opiłki ferromagnetyczne niewiadomego pochodzenia. W trzeciej komorze od lewej zniszczona świeca. Po rozkręceniu głowicy widać ślady, obicia...
A od kiedy się to zaczęło. Czy samochód odpala dobrze? Objaw falowanie jest tylko a zimnym silniku czy na ciepłym też? Jeżeli jest możliwość podmienienie zaworu regulujący ciśnienie. wraz z innym czujnikiem ciśnienie. kiedyś miałem przypadek ze czujnik oszukiwał o 100 bar więcej niż było rzeczywiście i zawór próbując się domykać w końcu sie uszkodził...
Witam Dostałem problem jak w temacie, wyraźny spadek mocy, obroty na biegu jałowym bez problemu, przy daniu gazu razem z początkiem pracy turba wywala check i błąd pompy paliwa (niestety ogólny). -korekcja dawki na wtryskach w normie -ciśnienie doładowania w porządku -szczelny układ paliwowy i dolotowy -sprawny zawór egr generalnie parametry pracy w...
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
Zanim zaczniesz rozbierać silnik i w ciemno wymieniać, podłącz go gdzieś pod komputer i sprawdź wartość regulatora ciśnienia (m-Prop) dla obrotów jałowych powinno być ok 4-6%. Możesz też zobacz jakie było zasterowanie w momencie wystąpienia błędu jeśli komputer na to pozwoli. Jak już będziesz miał go pod komputerem sprawdź jakie wartości są w równoważeniu...
Dawka rozruchowa 32mg. Może przestawienie pompy coś da. Auto ma jeszcze jeden problem- wpada w tryb serwisowy. Po obejrzeniu doładowania na vag scopie na niższych obrotach cisnienie jest za małe, na wiekszych przeładowuje. Czy to możliwy objaw źle założonego pierścienia w sprężarce? Była czyszczona bo zapieczone były kierownice. Dodam że zawór n75 wymieniony,...
Ten ostatni, to czerwony zawór (odcinający paliwo) Jeśli masz jakieś zapasowe części, to dołóż drugą krzywa blaszke sprężystą, bo błąd wskazuje na nieprawidłowe gaszenie motoru.(brak spadku ciśnienia) Może też to być wadliwy czujnik ciśnienia dawki paliwa, ale najpierw- zawór. Serwis zaczyna od wymiany. 12801 za niskie napięcie baterii- pewno z czasów...
Witam mam następujący problem jeden z nich to to że jestem posiadaczem skutera Boatian 4t :D kolejny to to że nie odpala a więc tak iskra jest chociaż mogła by być lepsza ale od zawsze miałem taką słabą i śmigał (świece,moduł,cewke zapłonową i iskrownik wymieniłem na nowy) paliwo dostaje świeca bywa mokra chociaż nie zawsze (gaźnik wyczyściłem wszystko...
Cz ktoś mógłby mi wyjaśnić dlaczego zawór EGR zawala mi silnik nagarem? Do tego stopnia że zawory na 1 cylindrze nie są już szczelne i mam problemy z odpaleniem ciepłego silnika (na zimno pali bez problemu). Jest spadek mocy silnik czuje przymulony,przewody od turbo szczelne, wyczyściłem kolektor dolotowy,zawór EGR,pozostała mi jeszcze rura od zaworu...
Ja sie zgadzam z kolegą "simson51s" w połowie tylko , no i mam pytanie do cichusa to co jest odpowiedzialne za utrzymania ciśnienia w pompie wtrysowej gdy silnik nie pracuje ? No właśnie . Zawór przelewowy to jest nic innego jak kulka i sprężynka która otwiera się przy ciśnieniu wytworzonym przez pompke zasilającą to jest jakieś 0,1 Mpa . Jeśli zawór...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Bo może jest winny wtryskiwacz nr.3 uszczelnienia na pozostałych. Motor zostaje wyłączony przez odcięcie impulsów do elektrozaworów dawki banków i jednoczesnie czerwony zawór- prosiłem aby to sprawdzić..- te wtyczki, oraz przekładka elektrozaworów. Czasem nakładają się 3 czynniki i wszystko wygląda, jakby siedział diabeł na tym. Jednak to jest tylko...
Witam Mam problem ze skuterem z silnikiem 139qmb. Objaw jest taki: po dodaniu gazu silnik wkręca się na troszeczkę szybsze obroty i zaczyna się dusić i gaśnie, nieważne czy szybko czy wolno dodaje gazu. Problem pojawił się po czyszczeniu gaźnika, wcześniej miał "doła na 1-2s" przy rozpędzaniu Na wolnych obrotach silnik pracuje równiutko. Reaguje na...
Jeżeli skacze ciśnienie na listwie i żeby sprawdzić co jest tego przyczyną, należy odpiąć EGR i zaślepić dopływ spalin z niego do dolotu, odpiąć wtyczkę MAF oraz odłączyć wężyk podciśnienia na turbinę. W takiej sytuacji ECU przyjmuje że nie działa EGR (bo jest wyłączony i faktycznie nie ma dopływu spalin na dolot jeśli grzybek EGR byłby zawieszony,...
ems 53249 Tytuł Czujnik ciśnienia zasilania Usterka Napięcie w obwodzie przekroczyło dolną dopuszczalną granicę. Przyczyna Możliwe przyczyny: •Zwarcie w obwodzie czujnika. •Przyczyną usterki może być również zakłócenie zasilania napięciem tych komponentów, które podłączone są do wspólnego źródła zasilania. Jeśli jednocześnie zasygnalizowana...
Ciśnienie zasilania EMS 53253 T1742309 Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty....
EMS 135 Ciśnienie zasilania Opis Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Przyczyna Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
Witam opis błędu 53253 Ciśnienie zasilania Ciśnienie zasilania jest nieprawdopodobnie niskie w porównaniu z ciśnieniem znamionowym dla różnych warunków roboczych. Usterka może być spowodowana jednym z następujących czynników: •Jeden z zaworów przelewowych otwiera się zbyt wcześnie. •Zawór odcinający dopływ paliwa jest zamknięty. •Filtr...
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
Witam proszę o ocenę podłączenia kotła CO . Zakupiłem mały domek 90mkw.W domku jest zamontowane CO na paliwo stałe- schemat poniżej ( widać, że centralne jest dość młode-miedz,konwektory - kocioł 2lata ). - układ jest szczelny wciąż się zapowietrza - planuje też zamontować zawór 3D lub 4D Proszę o porady odnośnie zaworów, jakie i gdzie je zamontować...
szczelny zawora szczelny zawora zwrotny szczelny kranik paliwo
odbierać połączenie przychodzić podswietlenie przyciskow radia ikony pulpitu
akumulator samochód zabawka samsung wf70f5e0w2w
Wsad EEPROM dla matrycy B156HW01 V5 - skąd pobrać? Lokalizacja sterownika silnika Iveco Daily 2006 2.8