Pływak nie zamyka paliwa podegnij blaszkę w gaźniku zobacz czy pływak szczelny. Spróbuj tak: odkręć kranik paliwa na chwile tak aby paliwo spłynęło do gaźnika zakręć kranik i spróbuj na zakręconym dopływie paliwa odpalić silnik jeśli odpali to dozuj paliwo odkręcając i zakręcając kranik ja tak jeździłem dwa dni do roboty aż w końcu wyregulowałem tą...
Czy przy okazji mycia gaźnika udrożniłeś dysze w gaźniku. Filterek paliwa powinien być o większych rozmiarach. Przewód podciśnieniowy od kolanka gaźnika do kranika podciśnieniowego musi być szczelny tj. ciasno nasunięty na odpowiednie króćce. Po zmianie cylindra na "większy", powinno się też zmienić dysze w gaźniku (na "większe").
Kolego, aby paliwo leciało do gaźnika, musi być szczelny wężyk podciśnieniowy pomiędzy gaźnikiem i kranikiem podciśnieniowym. Sprawdź, czy masz dobrze zamocowany gaźnik do silnika i czy kolanko gumowe nie jest popękane. Sprawdź również, czy silnik ma właściwe ciśnienie sprężania w cylindrze, czy w dobrym stanie są uszczelniacze wału silnika oraz czy...
Pierwsza zasadnicza sprawa. Dolot powietrza: Tłumik szmerów, filtr powietrza, przegub łączący. Wszystko ma być czyste i szczelne. Paliwo: zbiornik paliwa, kranik, filtr paliwa, przewody paliwowe. To tez ma być czyste, przewody paliwowe najlepiej nowe. Gaźnik: zwyczajnie go rozbierz i najlepiej umyj w myjce ultradźwiękowej. Jeśli nie posiadasz lub nie...
No to sam odpowiedziałeś sobie na pytanie. Przepuszcza właśnie kranik podciśnieniowy. W gaźniku zawór iglicowy przy pływaku nigdy nie jest 100% szczelny i przy przepuszczającym kraniku po pewnym czasie przeleje z gaźnika.
Wystarczy poluzowac korek na zbiorniku i wtedy sprobowac - czy dalej 'muli / buczy' na wyzszych obrotach ? Jezeli praca silnika sie poprawi / bedzie sie wkrecal na maksymalne obroty - to bedzie znaczylo, ze korek nie ma odpowietrzenia / jest zbyt szczelny albo ma zatkany brudem / kurzem 'kanalik - otworek powietrzny / odpowietrzajacy' i trzeba go wyczyscic...
Rozbierałeś ten gaźnik? Oryginalnie jest tam Mikuni,jak we wszystkich Suzuki i jak w większości starych motocykli podciśnieniowy. Linką otwierasz motylek a przepustnicę roboczą z iglicą podnosi podciśnienie. Tam wszystko musi być szczelne i czyste,niepoprzycierane . Masz kranik sprawdź czy nie jest przytkany,paliwo ma lecieć ciurkiem. Jak sobie nie...
Kolego, czy masz w skuterze przezroczysty filtr paliwa, bo jeśli tak, to przed uruchomieniem sprawdź, czy jest w nim paliwo. Opisane przez Ciebie objawy usterki wskazują (przed uruchomieniem silnika) na brak paliwa w gaźniku. Nie podajesz, czy podczas nieudanego uruchamiania świeca jest mokra, czy sucha, więc trudno jest zdiagnozować usterkę. Silniki...
Kranik sprawdzaj, gdy w zbiorniku będziesz miał paliwo. Czy zdemontowany kranik posiada filtr tj. na tej części, która wchodzi do zbiornika, bo jeśli tak, to należy go udrożnić. W czasie próby z kranikiem spróbuj na przemian zasysać i wdmuchiwać powietrze w odpowiedni króciec (chyba dolny), to paliwo powinno cieknąć króćcem bocznym kranika. Wężyk łączący...
Od razu zamontuj kranik do paliwa przed gaźnikiem, bo jak gumka od iglicy będzie nieszczelna to całe paliwo znajdzie się w oleju. Nowa i nieszczelna "gumka"? To może lepiej bez jak teraz? To po co zakupiłem nowy zestaw naprawczy na wystawę? Dodatkowy kranik -można ale raczej zbędny. Jak iglica będzie nie szczelna to i tak paliwo z gaźnika popłynie...
Witam Jeżeli masz kranik zakręcony,i paliwo nie dochodzi do gaźnika,to niekoniecznie musi być wina pływaka.Czy pływak jest szczelny ,to łatwo sprawdzić,a przyczyną może być przedostający się olej ze skrzyni biegów,oczywiście jego znikoma ilość.
Witam, poniewaz silnik roznie reaguje na temperature / rozgrzanie - to warto sprawdzic, czy jego niedomagania - nie biora sie ze zbyt malego przeplywu paliwa przez kranik lub przez zaworek doplywowy do gaznika ? Wystarczy, ze masz np. 'zbyt szczelny korek' od baku [ otworek odpowietrzenia korka - jest zabrudzony / przytkany rdza, kurzem, itp. ] i paliwo...
Teraz dopiero przyjrzałem się zdjęciom i przy tak nieszczelnych poskręcanych drutach to nie ma szans na otwarcie kranika i paliwo w gaźniku (w filtrze i wężu sucho), wężyki muszą być na wymiar, szczelne. nie widzę żadnego czarnego wężyka ale przypuszczam, że chodzi o doprowadzający olej do gaźnika. Zdejmij prawy wężyk i zassij nawet ustami i zobacz...
Problemem może być np. nieszczelny pływak, który tonie i podnosi stan paliwa. Możesz podregulować "języczek" na pływaku o ile jest metalowy. Jeśli pływak jest szczelny, to pozostaje regulacja poziomu paliwa na iglicy i sprawdzenie stanu zaworka odcinającego dopływ paliwa. Z ciekawości zapytam, czy masz zwyczaj zamykać paliwo kranikiem i czy jest on...
Połączenie cylinder gaźnik powinno buc szczelne da się to sprawdzić bez zdejmowania ? A to czy z wezyka leci paliwo jakie ma znaczenie jak z kranika normalnie leci to z wezyka tez powinno. Jeszcze pamietam sytuacje gdzie odpaliłem motor i nagle miał dużo powietrze ze nawet z baku leciało mocno powietrze przez taką małą dziurkę co jest na korku do baku...
Wymieniasz odstojnik paliwa, przed dokręceniem go na 100% otwierasz kranik paliwa aby paliwo wypełniło odstojnik i wypchnęło powietrze. Dopiero po tym dokręcasz szczelnie odstojnik. Jeśli sprawnie to zrobisz to odpowietrzanie nie powinno być konieczne.
Skąd leci ze zbiornika czy z wężyka?. Chyba nie jest niemożlliwe zlokalizować miejsce i uszczelnić . Żartując nie co, to właśnie ze zbiornika ma lecieć paliwo .Jak dla mnie to trochę nie jasno się wyraziłeś. Wychodzi mi na to że zbiornik chyba jest gdzieś nie szczelny skoro piszesz że kranik suchy chociaż nie podajesz o jakie miejsce chodzi i ciekawie...
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z moim Mińskiem 125 a dokładnie z gaźnikiem. Posiadam gaźnik o nazwie Pacco, znalazłem info o nim i jest on produkcji Indyjskiej. Jest to oryginalny gaźnik w tym moto. Problem polega na tym, że na postoju stoi na stopce bocznej, kranik czy to zakręcony czy otwarty nie ma...
Witam, przyczyna moze byc wrecz 'banalna' - woda z deszczu mogla sie dostac do wnetrza korka paliwa / przez otworek odpowietrzenia i zatyka go na tyle szczelnie, ze paliwo bardzo powoli splywa do gaznika, tak 'ledwo - ledwo cieknie, kapie' i wtedy silniki pracuja tylko na 'wolnych obrotach', bo do pelnej mocy - brakuje doplywu paliwa do gaznika w wiekszej...
chociaz przyznam że kiedys sprawiał problemy i czesto na postoju miedzy koszeniami jak zapomniałem zakrecic kranika potrafił wlać całe paliwo z baku do oleju Tak myśle że może jak tym silnikiem kręciłem/obracałem podczas remontu może zawiesił się pływak? W takim wypadku i przy takich objawach (już nie tyle chodzi o to "obracanie" ale o to że się "leje"...
paliwo dostawało zę przez tą gumową dużą rurkę z gaźnika a wieć problem leży w gaźniku Ja tu widzę dwa problemy (zakłądając, że wszystkie połączenia i wężyki są szczelne).. idąc od zbiornika paliwa po kolei: 1. Powszechne tego typu skutery wyposażone są w zawór-kranik paliwa, ale nie taki zamykany i otwierany ręcznie (znany z motorowerów "dawnego"...
Witajcie, Skuter to Romet 747, 4T, silnik 139QMB. Wymieniłem cylinder kit 50 ccm oraz głowicę do 50 ccm z uwagi na wcześniejsze spalanie oleju silnikowego. Obecnie założony budżetowy zestaw od Moretti. W czasie remontu - tłok założony prawidłowo, luz na zamkach pierścieni tłokowych sprawdzany. Nowa głowica rozbierana, zawory były docierane. Rozrząd...
Mi też to na początku wyglądało na nagły brak paliwa. DLatego jechałem z otwartym korkiem i kranikiem na przelew i paliwo leciało non stop i nic to nie zmieniło. Zbiornik zdejmowałem parę razy, do wymiany świec i wymiany filtra paliwa i przeglądu cewek i czyszczeniu ich styków na konektorach. Gaźniki ładnie zsynchronizowane. Podczas awarii cewki są...
Filtr paliwa wyczyszczony, kranik działa poprawnie, nie puszcza paliwa na niepracującym silniku. A paliwo jednak nadal przesącza się do obudowy filtra powietrza. Czy to może być spowodowane zbyt wysokim poziomem paliwa w komorze pływaka (tzn. pływak nie zamyka szczelnie dopływu)?
https://kfa.pl/pl-PL/produkt/w-kategorii... Z ciekawości rozebrał bym stary kranik, ale prawdopodobnie jest tam gniazdo z iglicą stożkową. Uszczelnienie metal na metal więc rzadko idealnie szczelne, ale nie na tyle aby zauważalnie ciekło.
Kranik podciśnieniowy może być uszkodzony, albo niewłaściwie podłączyłeś wężyk z podciśnieniem. Połączenie to musi być szczelne, czyli wężyk musi być ciasno nasunięty na króciec. W przypadku, gdy dawno skuter nie był uruchamiany, to na pewno paliwo "znikło" z gaźnika i trzeba będzie dłużej uruchamiać silnik aż napełni się gaźnik. Sprawdź, czy masz odpowiednią...
Witam - jestem pierwszy raz na tym forum i jako posiadacz silnika Johnson 4hp z 74r( na boats. net. jest to całkiem inny silnik,niż mój według tabliczki 4R74R) wracając do tematu -jak zakończyła się awaria? a mój problem polega na niemożności wyregulowania gaźnika dobrze chodzi dopiero po chwili od zakręcenia kranika - reaguje na przepustnicę w pełnym...
Witam, jesli obojetnie jaki silnik - zaczyna po chwili jazdy 'zwiekszac samoczynnie obroty', to powod moze byc dosc prosty, ze zaczyna brakowac paliwa [ obniza sie poziom paliwa w komorze plywakowej ] w gazniku, mieszanka staje sie 'uboga' i silnik wchodzi samoczynnie na wyzsze obroty. Najlepiej sprawdzic - czy kranik sie czyms nie 'przytyka', np. jakims...
Witam, wszystko wskazuje na zbyt slaby, zbyt powolny doplyw paliwa do gaznika, cos jest troche zatkane 'paprochami / rdza, itp.' : kranik paliwa, odstojnik, filtr paliwa lub nawet korek od baku - moze byc zbyt 'szczelny', brak odpowietrzenia - zatkany brudem lub rdza korek / otwor odpowietrzenia w korku... Tak samo brudy ze zbiornika mogly sie dostac...
Cześć, mam następujący problem ze swoim motocyklem. Motocykl jest po około 8 letnim postoju, chociaż jak sięgam pamięcią to przed postojem (na wiosnę) zaczęły się problemy z jego pracą. Silnik odpala bez najmniejszego problemu, ale pracuje tylko na prawy cylinder. W zeszłym roku kiedy go odpaliłem było tak samo, tylko że po rozgrzaniu zaczynał pracować...
Witam! Problem jak w temacie. Silnik zapala na zimnym po kilkunastu kopnięciach, można przejechać kawałek a potem zamula się i trzeba puścić gaz żeby nie zgasł. Jeżeli poczekam kilka minut to znowu da się przejechać kawałek. W momencie kiedy już przygasa i zatkam częściowo wlot powietrza ręką silnik znowu dostaje obrotów.. wygląda to jak by mu brakowało...
Byc moze masz 'zbyt szczelny' korek w zbiorniku / bez otworka odpowietrzajacego [ lub ma calkiem zatkany kurzem, rdza, itp. ] - przez co benzyna 'ledwo kapie' z kranika i tak samo 'ledwo doplywa' do gaznika : silnik spala benzyne szybciej - niz doplywa ona do gaznika...Dlatego spala szybko tych 'kilka kropli', ktore wplynely do komory plywakowej, a...
Witam, a więc od początku, kupiłem apkę sr na nowym airsalu 70cc, niby nie miała iskry, ale okazał się wypięty przewód WN i i spuszczone chłodziwo, okazało się, że tak na prawdę dziurawa chłodnica, chłodnica już wymieniona, wszystko cacy, przyszło do uruchamiania silnika. Dodam jeszcze, że skuter został przez poprzedniego właściciela przerobiony z ditecha...
Zatykasz szczelnie wydech i dolot, a przez otwór świecy podajesz sprężone powietrze- nie więcej niż 2 bary bo wypchnie simmeringi i sprawdzasz intensywność przedmuchów między wargami simmeringów a czopami wału korbowego, podanie podciśnienia rzędu 0,2 do 0,3 bar to również dobry test. Silnik jest bardziej wrażliwy na podsysanie powietrza (bo to zubaża...
Witam odwala mojem rometowi ,a więc normalnie odpala na kopa obroty tez ma spoko ale ,gdy jadę np pod górę jedzie normalnie a potem tak jak by mu brakowało paliwa .,i co ,dalej nie pojedzie :( potem znów nawet na prostym podobnie jest czasami jak zjadę z górki:( .Wobec tego wyczyściłem gaźnik dysze ,kranik też ,węzyk paliwa szczelny więc lewgo powietrza...
Witam wszystkich na forum. Mam problem odnośnie silnika rometa 023 (motorynka pony 301) z zapłonem CDI. Aktualnie kończę mój następny projekt w warsztacie i napotkałem problem który związany jest z pracą silnika. Wymieniłem w silniku łożyska, uszczelniacze, wszystkie uszczelki, założyłem zapłon CDI (jeszcze nie zamontowałem regulatora napięcia lecz...
Witam, czyli cala 'awaria' jest dosc prosta : zaciety - zabrudzony osadem ze zbiornika gaznik / szczegolnie doplyw paliwa do gaznika - krociec, na ktory sie naklada wezyk paliwowy z kranika / zbiornika. Plywak w gazniku nie daje rady szczelnie zamknac doplywu paliwa - bo jakis 'paproch' zablokowal iglice plywaka w tym 'kroccu' doplywowym, stad benzyna...
Witam od dłuższego czasu mam problem z simsonem s51 enduro platynkowiec jak tylko go kupiłem był bardzo słaby w porównaniu z innymi simsonami wymieniłem gaźnik i jako tako jechał ale nadal to nie było to zrobiłem remont silnika nowy wał łożyska tłok pierścienie cylinder został ten co był mza bo był w dobrym stanie kompresje ma gaznik ustawiony dobrze...
Na luzie wolne obroty stabilne 1000 rpm. Efekt występuje na każdym biegu. Co do paliwa to przez kranik płynie OK. Ale czy nadąża napełniać komory pływakowe? nie wiem. membrany elastyczne, niepopękane, nie poprzecierane, szczelne prawie jak nowe. Z wolnych ładnie się wkręca bez żadnych kichnięć prychnięć itp.
Najprawdopodobniej uszczelka w tym miejscu między pompą hamulcową a serwem to gumowy o-ring, wiec pewnie nie będzie problemu z dobraniem. Może też być skorodowana blacha serwa w tym miejscu i dlatego połączenie się rozszczelniło.. ale to nic strasznego. Sprawdź czy po jakiejś chwili od zgaszenia silnika jak wciskasz pedał hamulca to za pierwszym razem...
Blokowanie przelewu dużo Ci nie pomoże. Nadmiar poziomu paliwa zamiast uciekać dołem, zacznie napływać do silnika (skrzyni korbowej). Uruchamianie silnika zalanego w ten sposób jest bardzo upierdliwe. Jeśli masz jakiś tuningowy gaźnik to zamontuj normalny ręczny kranik paliwa (lub tuningowy). Przy każdym innym seryjnym gaźniku, w normalnym jednośladzie...
Człowieku, ja już myślałem że temat jest o jakimś zabytkowym sprzęcie, czy jakieś WFM. W motocyklach japońskich od dawna stosowano zaworki iglicowe z końcówką gumową (viton) i dzięki temu jest zachowana taka szczelność że nawet zakręcać kraników nie trzeba. Bardzo rzadko wymienia się zaworki iglicowe na nowe z powodu uszkodzenia końcówki stożkowej,...
cześć. Skuter z silnikiem 157qmj 150cm odpala bezproblemowo, wchodzi na obroty 2000-2200 można dodawać gazu ,wkręca się na obroty i schodzi dobrze. (Przebieg 3500km) Po 10 minutach pracy na jałowych gaśnie . Po zadziałaniu ssania elektrycznego (5 min) nie da się dodać gazu bo gaśnie,dławi się.Po nagrzaniu i dodaniu gazu obroty nie chcą spadać , trzymają...
Generalnie - sprawdzasz czy dolatuje mieszanka do silnika. Sprawdzasz czy mieszanka ma warunki do zapłonu - ciśnienie, iskra. Sprawdzasz czy spaliny mają swobodny wylot. No i sprawdzasz czy sam silnik działa jak trzeba (swobodny ruch tłoka, czy pierścienie są szczelne, czy komory silnika są szczelne. Oczywiście nie sprawdzasz wszystkiego na raz i przy...
kranik paliwo szczelny zbiornik paliwo kranik paliwo honda
unitra r8040 przegub wewnetrzny wąskie gardła
renault silniczki klapek yamaha ax900
Peugeot 206 CC 1.6 benzyna nie odpala - diagnostyka Renault Espace - Problem z Komputerem Sterującym i Rozruchem