Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Iskrzenie to nie problem, w zamkniętym zbiorniku po prostu nie ma warunków do zapłonu - za mało tlenu. W benzyniakach iskrzy na szczotkach pompy paliwa i jeszcze żaden od tego nie wybuchł.
Wstaw go do garażu na jakieś 2-3 godzinki jeśli pużniej będzie to samo to radziłbym wyczyścić szczotki z pompy paliwa
Miszko ja bym na twoim miejscu podpiął równelegle do pompy paliwa kontrolkę , najlepiej przy samej pompie i pociągnął tak abyś mógł widzieć ją w czsie jazdy wtedy wiedziałbyś czy pompa ma zasilanie czy nie. Następnie gdzyby to nic nie dało należało by podpiąć manometr na szyną paliwową i poobserwować co się dzieje z ciśnieniem szczegulnie kiedy silnik...
] A pro po tej pompy ze zmywarki - jest cicha? Ja jej nie słyszę, gdyż mam ją za ścianą, jednak z pewnością pracuje ciszej od pompek spryskiwaczy i innych zasilanych prądem stałym - silnikiem ze szczotkami.
Jeżeli komutator nie jest mocno zjechany-podmień szczotki. Ryzyko wybuchu jest znikome,pomijalne.
ktoś kto ma pojęcie w diagnostyce da Ci logi z odpowiednich bloków No ty go nie masz na pewno. Jakie logi, skoro silnik nie podejmuje pracy? Co to znaczy nic? Nie pytamy o błędy. Następny. A co miała wykazać? Brak zasilania sterownika? Czy zawieszone szczotki w pompie paliwa? Nie ma takich kodów OBD.
Witam. Czasami jak pompa się zużywa a konkretnie szczotki to mogą się zawieszać i się nie kreci. Podłącz żarówkę do zasilania pompy i będziesz widział czy dociera do niej napięcie a ona nie działa czy jest poprostu brak napięcia i trzeba szukać gdzie indziej. Albo jak masz efekt że nie działa to spróbuj postukać w okolicy pompy o może szczotki się odwiesza......
aby zaoszczędzić na prądzie (który produkuje alternator),lożyskach i szczotkach pompy
Witam Nasuwają mi się tylko takie wnioski: - pompa się kończy nie dając ciśnienia (lub syf w zbiorniku) - coś nie tak z WN (czasami potrafi się dziwnie zachowywać....) - szczotki w pompie paliwa się zawieszają - wtedy jest objaw , że nie można odpalić, ciężko mu się zebrać, itd (chociaż mało prawdopodobne) pozdrawiam
przekaznik sprawdzałem i cyka w srodku jak sie przekreca stacyjka .. autoalarm mam ale imobilaizera :p nie mam . to jak mozna rozwiazac ten problem ?? Dodano po 3 byłem u mechanika i mi powiedział ze moxe to byc czujnik halla , szczotki w pompie paliwa badz kostka w stacyjce mam nadzieje ze to pomoze ...
Pompa się skończyła. A konkretniej pewnie szczotki się jej skończyły. Tak czy owak do wymiany. Tylko nie kupuj najtańszej na alledrogo bo to badziew straszny.
Następnie zalałem wszystkie przewody, które można była zalać ( oprócz wysokociśnieniowych do wtrysków) i kręciłem rozrusznikiem. Dodawałem samostartu. Próbowałem odpowietrzać poprzez mały zaworek przy samym przewodzie na wlocie do pompy, ale widziałem tylko bańki w przewodzie paliwowym. Bańki wracały do filtra. Zaworek jest na wlocie do pompy (czyli...
Jest kilka charakterystycznych uszkodzeń pompy paliwa : - za niskie ciśnienie tłoczonego paliwa i jednocześnie za mała wydajność w ilości podawanego paliwa, spowodowane to jest ogólnym zużyciem pompy i często zużytymi szczotkami. Charakterystyczne objawy to brak mocy przy przyśpieszaniu. - zatrzymująca się pompa z przyczyną zużytych szczotek lub częściowego...
W układzie paliwowym niema czujnika informującego sterownik silnika o ciśnienie na szynie paliwowej. Na te 2 s. po przekręceniu sterownik silnika wystawia masę na przekaźnik pompy paliwa. Jeżeli przekręcasz kilkakrotnie kluczyk bez uruchomienia silnika to w końcu sterownik przestaje wystawiać masę i musisz odczekać. Najczęstszym powodem takiego objawu...
To co zauważył SASKIA należy powtórzyć ! Wszelkie elektryczne pompki do paliwa powinny mieć dopuszczenie do pracy w strefie zagrożonej wybuchem. Stosowanie wiertarki (iskrzące szczotki) to igranie z ogniem.
Tak sobie czytam i czytam - i nikt o Citroenach nie pisze? Przecież to ponoć taaaaaakie awaryjne i "tam panie gaz jest w tych butlach, jak pier...nie to zabije"... Żeby nie było OT - Renault Kangoo D55 1,9 Diesel wolnossący, bardzo wolno ssący paliwo - 54KM. Nie idzie tym jechać. Padające sterowniki centralnego zamka - koszt 700 PLN. Wpadający do środka...
Witam, staram sie pozamykac wszystkie moje zaczete posty :) Problem w moim samochodzie byl z pompa paliwa w zbiorniku tzw pompa niskiego cisnienia. Pompa miala starty komutator ( dziwne ze zamiast szczotek starl sie komutator ). W czasie sprawdzania pompa niby dawala paliwo i dlatego szukalem dalej, ale potem sie okazalo ze pracowala "skokami" - raz...
Zmieniłem pompę i jest OK. Przy okazji rozebrałem starą, a tam praktycznie brak komutatora. Dziwi mnie to trochę, bo szczotek trochę było jeszcze.
Rozpocznę od maszan. Mam Fabię z silnikiem czeskim 1,4 44kw (60KM) 8-zaworowym. Ja tym samochodem zrobiłem około 100 000 km pompę nie wymieniałem nigdy a czy poprzedni właściciel wymienił tego nie wiem.Samochód ma przejechane 310 000 km.Dzięki za informację w sprawie uszczelki kolektora ssącego przyjrzę się temu w wolnej chwili. Zastanawiam się nad...
Tak. Podłącz żarówkę do tych przewodów i obserwuj w czasie jazdy czy nie gaśnie. Zacierajaca się pompa, na początku, ma problemy ze startem. Tak samo jak kończące się szczotki, dadzą taki objaw.
Tak rozpylacze były czyszczone na szczotce zamontowanej na szlifierce. Ale pompiarz by tego nie wyłapał. No to jak tak czyścił końcówki to szukaj drugich wtryskow na koszt pompiarza, a jemu poleć tarcie chrzanu, bo do obsługi wtryskiwaczy się nie nadaje. Dodano po 1 Dajcie spokój pompie, szarpie bo jeden cylinder pod obciążeniem za mało paliwa dostaje.
Przede wszystkim wyjmij rozrusznik i sprawdź szczotki, być może już są zużyte co pod wpływem temperatury objawia się ciszą z tego elementu. Jeśli zastanawiałeś się kiedyś jak to działa to musisz wiedzieć że w automacie są dwa uzwojenia i to główne startowe bierze masę poprzez wirnik, czyli szczotki.
Ponadto takie objawy może dawać padająca pompa paliwa.(kończące się szczotki) . Czujnik położenia wału we Francuzach występuje na górze koła zamachowego. (przykręcony na 2 śrubach).
Kolego ileż można tłumaczyć. Jak po zwarciu w gnieździe przekaźnika jest prąd na wtyczce pompy, a pompa nie pompuje paliwo nie leci na listwę ,to jest pompa do wymiany. Pisałem że przy zużytym komutatorze/szczotkach wystarczy wstrząs i po wyjęciu pompa wydaje się być dobra. Czasem wystarczy ostukać zbiornik by pompa chwilowo ruszyła .Na wtyczce wtryskiwacza...
Witam A jakiego silikonu z branży "moto" użyłeś kiedyś do uszczelnienia pompy w zbiorniku ? Może to nie był właściwy silikon....lub niepoprawnie wykonana procedura uszczelniania.. OEM (numer oryginału) tej uszczelki to 7680624 poszukaj w sieci ..może jeszcze gdzieś ..ktoś ją posiada...a jeżeli nie to zrób jak opisałem poniżej. Procedura uszczelnienia...
2,0Hdi. Silnik zapala mi dopiero przy drugim przekręceniu stacyjką. Obroty dochodzą tylko do 2100 i dalej niechcą. po przejechaniu 0,5kilometra gaśnie silnik i niemożna odpalić dopuki niezdejmę klemy z akumulatora. gdy na działającym silniku zgasić chcę to nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki pracuje przez około 5sekund. Wymieniłem pompe paliwa w zbiorniku...
Witam. 1 - solidna masa na pokrywie silnika . 2- solidna masa na klapie tylnej jeśli jest tam antena . 3- świece zapłonowe zalecane przez producenta [z opornikiem lub bez ],i dobrej marki przewody zapłonowe do danego samochodu,palec rozdzielacza zapłonu i kopułka. 4- alternator najczęściej szczotki i wytarty komutator. 5- dobra masa na obudowie pompy...
chodzila na sucho bez paliwa ???? !!!!!! czlowieku pompa bez smarowania (paliwem) nie pochodzi za dlugo, zalecane jest aby zbiornik byl w polowie zalany paliwem, w takiej sytuacji jest spore podejzenie ze szczotki sie zawieszaja - za wytarte, badz pompa przegrzana/uszkodzona (poprzez prace na sucho)
Rozrusznik na stół i szczotki do wymiany.Przy okazji tulejki.
No pewnie pompa ci się kończy,zdarte szczotki.
Rozumiem że to "analogowy" piec, i masz komplet okablowania i sterownik zegarowy alias "zegarek". Piec ma programowo blokadę na 3 nieudane odpalenia i się blokuje aby nie narobić szkód, jeśli tak się stało znaczy że piec do rozebrania wyczyszczenia : - sprawdzić wentylator czy się swobodnie kręci palcami czy przy 8V ma więcej jak 10000rpm , - wentylator...
W baku nigdy nie ma mieszanki palnej, pompa paliwa sobie radośnie iskrzy na szczotkach i działa bez wybuchów, potrafi się nawet stopić, jak tuman jeździ na gazie z pustym bakiem, więc czym sie przejmujesz ?
Pewnie trapi cię ta sama przyczyna co większość elektrycznych pomp paliwa - skończyły się szczotki. Trzaśnięcie drzwiami, wstrząs spowodowało inne ich ułożenie i jeszcze zadziałały. Uważaj, bo pojedziesz gdzieś dalej i nie odpalisz. Nie wiem jak z dostępem do niej, zobacz pod tylną kanapą czy jest klapka do niej. Jak jest to łatwo można sprawdzić żarówką...
Można to także określić jako falowanie obrotów ale gwałtowne żadnych innych odgłosów nie ma , spróbuje nieco przestawić zapłon a jak to nic nie da to podmienię pompę paliwa na inna. I jeszcze inne pytanie macie jakiś sprawdzony inny rozrusznik do tego ciągnika bo ten R11 to do zawału może doprowadzić akumulatory zdrowe a wystarczy lekki mróz i kicha...
W tych silnikach problemy z odpalaniem to: pompa paliwa, nieszczelny układ paliwowy. Może być jeszcze rozrusznik, wczoraj akurat robiłem w x20DTH (101KM) to szczotki były przygrzane i nie miał tej sprawności. Bo pompa była już robiona. Po zrobieniu odpala bardzo miło.
Standardowa usterka, gdy kończą się szczotki/ komutator w pompie Czy regulator ciśnienia wyłącza pośrednio pompę Bzdura totalna, regulator ciśnienia jest podzespołem mechanicznym, nie ma żadnego elektrycznego czujnika ciśnienia paliwa. Pompa jest uruchamiana na 2 sek po włączeniu zapłonu, później pracuje stale gdy sterownik otrzymuje impulsy z czujnika...
Witam Co można zrobić: - przeczyścić klemy na akumulatorze specjalną szczotką lub papierem żeby zapewnić jak najlepsze połączenie. - dolewać dodatku zimowego do paliw diesel-a. - pozostaje jeszcze pytanie w jakim stanie jest pompa wysokiego cieśnienia i wtryskiwacze.
możliwe że filtr nie ma swojej przepustowości i nie ma siły zaciągnąć paliwa. Swoją droga to paliwo powinno zostać w pompie także załapać powinien.
Prawdopodobnie pompa paliwa powiedziala dosc - objawy identyczne jak mial ojciec w Felce .Po wymianie i rozbiorce strarej komutator mial krater, a szczotki byly za krotkie.
Ja mam opla kadetta 1,6. Też z nim miałem problemy. A jednym z najgorszych do wykrycia była zużyta pompa paliwa ( wytarte szczotki). Jak się zagrzała to auto szarpało , gasło tip. Też jeździłem po serwisach i nie udało się wykryć. Aż w końcu podłączyłam do obwodu paliwowego manometr i z tym jechałem. Po 2 km ciśnienie paliwa to co idzie na wtrysk zamiast...
Witam. Wymień szczotki w alternatorze, posprawdzaj przewody WN, może to też być elektryczna pompa paliwa. Pomóc może też założenie na w/w urządzenia kondensatorów odsprzęgających. Czasem pomaga przewleczenie przewodów zasilających radio przez pierścionek ferrytowy. Musisz pokombinować.
Ja u siebie w Agili podejrzewam wtryski lub pompę wysokiego. Mam nowy aku i przy -20 po całej nocy stania na dworze pali bez zająknięcia. Wystarczy, że przejadę jakiś odcinek, wyłączę auto i po 20-30 minutach jest problem z paleniem. Postoi 3-4h i pali normalnie. Bendix wymieniony podczas wymiany dwumasy i sprzęgła. Rozrusznik także po przeglądzie -...
Wiesz ze ona może pracować poprawnie, ale to że nie mogłeś odpalić mogło być spowodowane tym iż zawiesiły się np szczotki w pompce, których już nie wiele zostało, i przy kolejnym starciu szczotek pompa może nie ruszyć, i zostaniesz z ręką w nocniku, gdzieś na środku polski ;], wtedy może pomóc terapia wstrząsowa w zbiornik paliwa, pompa może ruszyć.
Witam. Mam seicento 900 99r przebieg 150tyś km. Od około 4 miesięcy walczę z problemem odpalania auta gdy silnik jest rozgrzany. Po przejechaniu kilku kilometrów gdy silnik już się rozgrzeje to są momenty, że gaśnie na biegu jałowym, a wtedy jest problem z odpaleniem auta. Auto sprawdzone na komputerze - OK. Przewody, świece, filtr paliwa, filtr oleju,...
Dzięki za podpowiedzi.Już wiem co jest. Wyjąłem pompke, podłączyłem napięcie i nie ruszyła.Jednak kiedy w nią stuknąłem zadziałała.Wygląda na wytarte szczotki w silniku czy coś takiego. Założyłem ją spowrotem i działała przez chwilę, lecz znowu się zawiesiła. Jeszcze jedno pytanie!!!Czy ciśnienie jakie powinna dawać pompa jest zależne od rodzju wtryskiwacza.Zastanawiam...
Jak założyłeś najtańszy chiński zamiennik tej pompki to tak się dzieje. Te sprzedawane po 100 pare złotych są niebezpieczne dla użytkowników. Potrafią paść bardzo szybko. Weź probówkę i sprawdź czy po przekręceniu kluczyka pojawia się na chwile 12v na bezpieczniku F2 na module bsm pod maską. Jak jest to winna nowa pompka. Możesz postukać w zbiornik...
Pompa przeważnie pada z powodu przegrzania, wytarcia się komutatora, zużycia szczotek ale co do sterowania to inna sprawa a powodów jest mnóstwo...czasem tak błachych że aż wstyd się przyznać a jednak.?! Pozdro..
Witam Zrobiłem dzisiaj sekcję zwłok pompy. Diagnoza: zawieszona jedna szczotka. Pompa wypełniona benzyną. Myślę że rozłączanie pompy nie powinno jej zaszkodzić. Problemem może tylko być, szybki powrót z gazu na benzynę. Muszę jeszcze sprawdzić jak długo utrzymuje się ciśnienie po wyłączeniu pompy. Co do chłodzenia wtryskiwaczy, to benzyna w moim silniku...
Nie zmieniajcie dawki paliwa na pompie!!!!!!!! To nie wina pompy. Zdziwie was tu bardzo ale to wina rozrusznika!!! Nalezy go naprawic ale nie tylko wymieniajac szczotki i lozyska tylko trzeba wymienic wirnik alternatora. Z wiekiem ma on przebicie i tu jest problem. Powiedzial mi to koles, ktory robi jako mechanik w VW/Audi jak mialem podobny problem....
Witam ponownie wyciagnalem pompe po podpienciu jej do aku zaczęła działać Wcześniej sprawdziłem napięcie na wtyczce pompy napięcie było I tu mam pytanie czy powodem tego mogły byc konczonce sie szczotki i pompa sie zawiesiła czy moze cos innego ??? Z góry dziękuje za odpowiedzi
Witam, posiadam Fiata Pande 2005 rok, silnik 1.1 Ostatnio padła mi pompa paliwa. Napięcie dochodziło do pompy, pompa nie pracowała. Cała pompa to jak dla mnie duży wydatek więc kupiłem używaną na szrocie. Dali mi na nią gwarancje. Zamontowałem pompe i chodziła, ale tylko przez tydzień czasu. Dziennie robie około 200km, i samochód odpalam na benzynie...
Powiem tak w sobote udalo mi sie przelaczyc auto na benzyne. Tak jezdzilem na niej i bylo wszystko gites majones. Auto probowalem odpalic na paliwie w niedziele poznym wieczorem ale bezskutecznie. W poniedzialek samochod odpalilem rano na gazie i tak jezdzilem, Wracajac z pracy przełaczylem auto na paliwo i dzialo bez zarzutu. Dzis tj wtorek odpalilem...
Hej, tu bardziej chodzi o wydajność pompy (ciśnienie) niż o prąd jaki pobiera, U mnie prąd skakał i był wskaźnikiem źle działającego układu paliwowego. Ale kiedy osiągnął wartość 5A samochód zapalał. Założyłem, że pompka się zużyła (zacina się, kleszczy lub ma wyrobiony komutator (rowki na szczotkach) i niejako się rozpędza dając nominalne warunki po...
W Pandach szczególnie z początków produkcji do 2005r pompa paliwa, a właściwie jej komutator miał wadliwa konstrukcję i zużywał się dużo szybciej niż szczotki, szczególnie przy jeżdżeniu z niewielką ilością benzyny na LPG. Do odcięcia pompy wystarczy zainstalować przekaźnik w obwodzie pompy (np. przy wyłączniku bezwładnościowym - pod siedzeniem kierowcy...
Tryb eco załączy się bo wyczerpany był już aku. Podładowanie pomogło jednak sam tryb znika dopiero po odpaleniu silnika. Co do problemu braku paliwa to winna była pompa. Prawdopodobnie szczotki się zawiesiły. Po wyjęciu pompy co nie jest łatwym zadaniem. Trzeba wykręcać bak lub robić dziurę pomiędzy środkowym a prawym fotelem pasażera w podłodze. Jakby...
Sytuacja jest dosyć specyficzna i nie mam pomysłu co może być przyczyną... Od pewnego czasu miałem problem z odpalaniem silnika jeśli samochód sobie postał przez noc, ale nie zawsze tylko czasami... W końcu odkryłem że przyczyną jest pompa paliwa która nie załącza się podczas włączenia zapłonu. Problem pojawiał się coraz częściej stąd uznałem że po...
A skąd tam się wzięło takie napięcie? Jedyna opcja to uszkodzony regulator napięcia w alternatorze. Starte i wytopione szczotki to objaw ewidentnego przegrzania silnika pompy. Teraz pytanie, czy przegrzał się z zatarcia czy właśnie od tego większego napięcia?
Witam -jesli na wtrysku to najprawdopodobnie w baku -musisz uwazac na ta pampe ona (najprawdopodobniej) jest obliczona na ilosc (godzin lub kilometrow)pracy mialem podobny przypadek tylko mnie poprostu stanela i odmowila posluszenstwa w drodze (starly sie szczotki) i holowanie.w moim modelu nie do naprawy komplet do wymiany i jest ok. -jesli to wogole...
No niestety czas robi swoje plastik twardnieje pęka dostaje się woda mamy korozję a potem awarię. Co do cewek WN to dbaj o świece. Elektrody w nich ulegają erozji zwiększa się przerwa a to pociąga za sobą bardziej wysiloną prace cewek (muszą wytworzyć większe napięcie by iskra przeskoczyła a to niepotrzebnie je wysila i powoduje ryzyko przebicia obudowy...
Kiedyś miałem podobny problem w Punto. Była to jedna z pierwszych instalacji gazowych z dwoma przekaźnikami "chamsko" powieszonymi na opasce zaciskowej (nie były schowane z żadnej skrzyneczce itp.). Właśnie jeden z przekaźników stracił "przepustowość". Jeśli podczas rozruchu zwarło się na krótko było OK. Może masz ten sam problem. Pompa paliwa to ostatnia...
A więc... Podłączyłem dziś webasto, odpaliłem... Włącza się, pompka wody pompuje, wiatrak dmucha i po chwili duży przedmuch i wiatrak się wyłącza... Co dziwne, po wyłączeniu wiatraka pompka wody ciągle pracuje - nie wyłącza się... Pompka paliwa nie podaje impulsów - nie podaje paliwa Napięcia na świecy żarowej nie ma, nie podaje od włączenia do momentu...
Zaklocenia spowodowane przez alternator objawiaja się gwizdem zmieniajacym się w zaleznosci od obrotow silnika. Trzaski o zmiennej czestotliwosci od ukladu zaplonu. A pyknie to objaw zaklocen powodowanych przez komputer pokladowy i uklad sterujacy praca silnika elektrycznego pompy paliwa Pukanie zazwyczaj pochodzi od komputera a dokladnie ukladu sterowania...
Jesli ktos mialby zamiar kombinowania z przerobka innej pompy na pompe do CO na 12V to radzil bym wykozystac konstrukcje uszkodzonej pompy CO na 240V, przezwoic ja na 12V i dolaczyc modulator, aby pracowala na zmienne 12V. mozna by wtedy uzyskac regulacje obrotow. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z komplikacji twojego pomysłu. Przewijanie stojana...
witam mam Passata b6 silnik Bmr na pompkach Siemens, czy są różnice między uszczelniaczami Bosch 1 417 010 996, 1417010996 a ori vw 03G 198 051 D chodzi mi głównie o te dwa uszczelniacze reszta to wiem trzpienie sa inne. Nie ukrywam że zamienniki ori są drogie np Victor Reinz 15-42119-01, Elring 690.170 inne zamienniki mnie nieinteresuja kiedyś kupiłem...
Cześć, miałem podobny problem. Przyczyna to kawałek przewodu gumowego (z czasem butwieje i paliwo wraca do baku i spada ciśnienie) będącego elementem pompy paliwa, wymiana - 1 godzina. Jeśli pompa buczy to tylko dać nowy przewód (taki do paliwa, nie inny + na dole pompy wymienić uszczelkę izolacyjną i odwrócić po przepłukaniu woreczek o 180 stopni,...
W jaki sposób mogę to sprawdzić?Gdzie się podpiąć i czym? A przy okazji jest jakiś dobry sposób aby sprawdzić wtryskiwacz?Bo teraz obstawiam go jako winowajcę. Manometr poprzez trojnik wpiac w przewod paliwa dochodzacy do wtrysku.Ewentualnie mozna zmierzyc ciaglasc pracy pompy paliwa wpinajac sie amperomierzem w szereg zasilania- jesli ma wytarty komutator...
Witam Mazda mx6 nie chce wg za reagować na przekręcanie kluczyka , kontrolki się świecą pompę paliwa słychać a rozrusznik nic tak jak by coś odcinalo zaplon , jakiś czas temu zmieniałem szczotki w rozruszniku bo się skończyła jedna i palił bez problemu. Dziś wróciłem z pracy normalnie palił Postal dwie godziny i teraz zero znaku , bezpieczniki sprawdzilem...
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Ostatnio zostałem poproszony przez kolegę o pomoc w uruchomieniu VW Passata rocznik 89 z wielopunktowym wtryskiem paliwa. Na początku rozrusznik nie kręcił,okazało się że szczotki od masy były odklejone od masy :).Wymiana szczotek pomogła.Następnie nie było iskry,okazało się że na płytce drukowanej przekaźnika nr 3...
Czego brakuje w momencie jak nie pali? Jest iskra, kluczowanie wtryskiwaczy, pracuje pompa paliwa? Obecnie usterka którą wymieniłem została definitywnie usunięta przez mechanika samochodowego, tak jak pisałem wcześniej wymieniony został wkład elektryczny stacyjki + wkład kluczyka stacyjki , szczotkotrzymacz + szczotki w rozruszniku. Temat zamykam
Typowym uszkodzeniem jest zaśniedziała klema + na akumulatorze i wygrzany wyłącznik masy. Jak nie będzie to, to mogę poratować działającym rozrusznikiem, szczotki. Wyciągnąć i popatrzyć bo robi się to bardzo szybko. Posiadam dość dużo innych części nawet cały silnik by się znalazł (no dobrze 3 szt), skrzynię też jest czym naprawić.
Już naprawione. Pomogła wizyta na złomie fart i był akurat silnik Boscha na części, podmieniłem tachometr było trochu dłubaniny, szczotki też się przydały. Śmiga wszystko w porządku (1200zł zaoszczędzone kosztem 10zł + paliwo). Czeka mnie jeszcze w przyszłości wymiana pompy i wkładki na proszek. Pozdrawiam i polecam odwiedzać złomy ludzie różne cuda...
Z autopsji wiem, że dla samochodów z pompa w zbiorniku 1/4 pojemnosci to stanowczo zbyt mało. Zalecam 3/4. Przynajmniej u mnie w R19 miałem 1/4 i mi sie skopała(szczotki zjechały komotator do 0). Niestety nie wyciągnełem z tego wniosków i kupiłem drugą pompe i dalej tak jeździłem aż znowu przytarłem i teraz pompa dobrze pompuje jesli w baku jest conajmniej...
Problem został rozwiązany... Pierwsze rozebralem dmuchawę bo podejrzewałem małą wydajność, wymieniłem lozyska i szczotki, ale efektu nie było, no może tyle że nie gasło, ale grzało słabo i kopcilo... Zacząłem bawić się regulatorem dolotu powietrza, zmniejszyłem ilość powietrza i działa pełna mocą, na wylocie powietrza mam 110 st. I żadnego dymu z wylotu...
Kiedyś miałem podobny problem z CINQACENTO gasł zaraz po odpaleniu. Okazało się że pompa była nieszczelna i paliwo wracało do zbiornika zostawało tylko tyle że chodził pare sekund. Wymieniłem w niej mębranę i wwszystko było OK. Ale "cienias" miał pompę mechaniczną sterowaną popychaczem. Niewiem czy to Ci w czymś pomoże ale od czegoś trzeba zacząć. Sprawdź...
Taki błąd jak opisałeś błąd "przegrzany palnik występuje wtedy kiedy nie działa pompa wody elektryczna która znajduje się na ścianie grodziowej na wysokości filtra paliwa tylko głębiej jeżeli ona nie chodzi podgrzewacz przegrzewa się i wyłącza. Regeneracja jest prosta wystarczy wymienić szczotki, lub je rozruszać ten drugi sposób czasami pomaga na rok...
czujnik chyba jest w porządku bo po zwarciu na kostce piecyk i tak się nie włączył wymontowałem pompę obiegowa i nie działa i moje pytanie skąd wziąć do niej nowe szczotki?? czy jak pompka obiegowa jest niedobra to piecyk będzie próbował się załączyć?? czy tez nawet nie spróbuje?? i jak sprawdzić pompkę paliwa czy podaje paliwo??
Na takie trasy to samochód powinien być przede wszystkim odpowiednio przygotowany. Opony, zawieszenie i układ kierowniczy. Geometria zawieszenia. Układ hamulcowy, przewody elastyczne wymienione, a sztywne skontrolować/wymienione. Zaciski hamulcowe sprawne. Silnik sprawny mechanicznie z nowym olejem, filtrami, świecami żarowymi/zapłonowymi. Zlikwidowanymi...
Witam, Przeczytałem już chyba wszystkie wątki dotyczące Fiata 126p i nie odpalania na ciepłym silniku. Np ten temat też przeczytałem i mi nie pomógł: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28... W czym rzecz: 1. na początku maluszek nie odpalał wcale. 2. po wymianie cewki i świec, odpalał ale gasł po 3 minutach i nie chciał więcej odpalić. 3. wymieniliśmy...
Jeśli nie miałbym podłączonej wtyczki od czujnika poziomu płynu to bym przecież zobaczył. Gdzie idzie kabel z czujnika zamontowanego w silniku między paskiem od napędu pompy paliwa a rurką metalową doprowadzającą płyn chłodzżcy do silnika?. Komutator mam dobry bo mierzyłem, przebić nie ma, szczotki również dobre, tulejki wymienione. Nie możliwe żeby...
Miałem takie błędy i zapalony Check: https://obrazki.elektroda.pl/8077706000_... Chciałbym rozpocząć zabieg weryfikacji sprawności sond (są dwie) oraz zabieg czyszczenia katalizatorów (są dwa). Z takimi błędami auto niegdyś nabyłem. Nie wiem, czy katalizatory nie zostały wycięte wewnątrz. Gdy robiłem tłumik całość wydaje się nie spawana,...
Problem opisany trochę mało szczegółowo. Rozumiem że jak nie ma iskry to silnik kręci bo jakoś stwierdzić to musiałeś. Proponuję podłączyć amperomierz i sprawdzić pobieranie pradu przez rozrusznik. Miałem taki przypadek ze rozrusznik miał zjechane szczotki a właściwie to ich nie miał i pobierał tak duży prąd ze żadne inne słabsze urządzenie nie miało...
Właśnie nie, więc wydaje mi się, że pompa cała. Kolor rdzy ale nie wżarła się w metal, więc chyba nie do końca rdza, i śmierdziało rybami :). Więc wydaje mi się, że jakiś brud, z woda itp. Wykręciłem boczne śruby w listwa, wszystko wymyte w ropie, taką szczotką jakby do mycia butelek wewnątrz, ale trochę mniejszej średnicy. Paliwo wypompowane do zera....
Przyczyną może/mogą być : - świece żarowe: jak któraś jest przepalona to auto ma ciężej odpalić - wtryski - rozrusznik: jak bendiks dobrze nie łączy albo szczotki są wydarte to będzie kręcił ale nie będzie miał takiego "kopa" a co za tym idzie szybko wykończysz akumulator - akumulator - nieszczelność układu paliwowego - załóż przeroczysty wężyk od filtra...
Pisałem w 1 poście że cieknie spod obudowy, a chyba nie powinno Wprawdzie na zdjęciu tego nie widzę ale to może być też słuszny trop. Także kiedyś to przetrenowałem w czasach kiedy u nas brakowało wszystkiego dla standardowych obywateli. Pewno i paliwo było gorsze tym bardziej że część kupowana z drugiej ręki. W Passacie występowały trudności z rozruchem...
ktory to tcv, filtr paliwa zmieiony, a który to filterek w pompie(gdzie sie znajduje,proszę o szczegóły,na poczatku jak był ciepły palił za ktoryms razem pozniej cora gorzej i teraz tylko zimny. raczej rozrusznik nie bendzie problemów, nowe szczotki wstawiłem 10tys. km temu
Już wszystko wiadomo pompa paliwa bije małe ciśnienie i stąd ten problem z rozruchem silnika.. (dawno nie była w pełni zanurzona w benzynie a jak wiadomo do prawidłowej jej pracy ten warunek musi być spełniony aby była chłodzona i szczotki na silniczku czyszczone) temat zamykam
-akumulatory mogą być poniżej 100Ah i np. 72V, kwasowe (oszczędniejsze) -silnik wystarczy np. 6kW Zawsze są obcje tańsze i droższe do wszystkich materiałów. Szczęście nie ma ceny, a EV daje szczęście, bo spalinowiec truje innych oraz wymaga drogich części (tłumiki, pompy, płyny, szczotki do rozrusznika) i wymaga drogiego paliwa. Dodano po 7 Dodam. Np....
1. W 12 letnim samochodzie jak wyjmiesz wtryski to na maszynie prawie zawsze wyjdą, że są do zrobienia. To jak czasami ludzie dają „z ręki” do regeneracji alternator z 20letniego auta, szczotek prawie nie ma, pierścień na ukończeniu. Naprawisz, a potem telefon po co był robiony jak dalej źle:p 2. EGR po 12 latach będzie zabity nagarem,...
Tylko co ci ta gwarancja obejmuje bo jak dla mnie to niewiele cytuje ze strony Gwarancja nie obejmuje wad powstałych w wyniku uszkodzeń mechanicznych, termicznych lub chemicznych urządzenia i wyposażenia, spowodowanych wadliwą instalacją elektryczną Użytkownika, zalaniem podzespołów elektrycznych wodą, przeciążeniem urządzenia itp. i cytując dalej E....
Nie pastikowej, korpus ( cylinder) jest metalowy. Nie jest to zagniatane jakimś polem magnetycznym ( bo korpus jest z aluminium) a normalnie zawalcowywane. Widziałem jak przebiega produkcja tych pomp. Da się tą pompe rozebrać i złożyć, tak się robi jak jest problem ze szczotkami, ale czasami jest kłopot ze szczelnością.
Witaj. Najpierw spróbuj czymś postukac po rozruszniku może szczotki ...później sprawdź kontrolka najpierw czy masz plus na rozruszniku później daj kontrolke na 50( stacyjka) i w momencie rozruchu 2 osoba powinna patrzeć czy masz tam napięcie. A jeżeli chcesz inaczej to weź kabel auto na zapłon i dotknij jednocześnie plusa i 50, jeżeli rozrusznik zakręci...
witam. przeczytałem z czym masz problem auto może nie zapalić jak nie będzie miało masy, może być zaśniedziały albo zerwany. mógłbyś sprawdzić rozrusznik mogły się szczotki zawiesić, a co do kontrolki układu elektronicznego sterowania silnikiem nie wiem dokładnie gdzie się znajduje to urządzenie pod maską, ale jeśli będzie uszkodzony to auta nie zapalisz
Widzę że dalej wałkujecie ten temat szkoda czasu. 11111olo -masz cierpliwość no ale szkoda że nie szukasz tylko czekasz jak ktoś ci powie cały wykład na temat instalacji. No dobra w mieszalniku elektrozawory zostają włączone w momencie przejścia silnik na gaz. W sekwencji zostaną załączone do momentu uzyskania właściwego ciśnienia w magistrali gazowej...
2,0hdi. Ja mam pompe wysokiego ciśnia bosha. zaczne że wymieniłem w zbiorniku pompkę paliwa, bo komutator się wytarł i przestała kręcić się. narobiła mi syfu ze szczotek i miałem czarne paliwo. wymieniłem pompke., filtr paliwa. przepłukałem obwody paliwowe. no i teraz na niskich obrotach chodzi ładnie. ale silnik kręci się tylko do 2100 obrotów. i po...
Witam, posiadam galaxy 2001 r. 1.9 TDI 115 PS. Czytałem wszystkie posty i nie znalazłem odpowiedzi, mam pełne ogrzewanie postojowe, po naprawie(wymiana świecy, szczotek pompy na podszybiu). Problem polega na tym iż dobrze grzeje wnętrze pojazdu na wyłączonym silniku, a nie ogrzewa silnika. Czy to wina jakiegoś zaworu? Proszę o pomoc. Jesli to ogrzewanie...
w tych z odłączaniem czarna substancja pomiędzy szczotką a komutatorem (izolująca). Mechaniczne zużycie to zazwyczaj albo tandetne wykonanie albo lata pracy,spalone lub stopione izolacje to zazwyczaj jazda na kropelce starego zylcu udającego paliwo w zbiorniku(starczy6-8 tygodni)a klient i tak powie że dolewał wczoraj.kiedyś znalazłem w zbiorniku częściowo...
po regulacji obrotów i wymianie rozrusznika (stary rozrusznik sie zablokowal zwarly sie szczotki z komutatorem)nie chce zapalić strzela w rure od przepustnicy i ani z rozrusznika ani z cholu nie zapala nawed sie nie chce odezwać. ustawilem rozrząd jeszcze raz wymnienilem napinacz łańcucha.iskra jest paliwo pompa podaje .moze ktos wie co moze byc przyczyną
Podłączyłem vaga i pokazuje 1410 taj jakby sie pompka wody krzaczyła.No i trochę kopci ale to przez test może zaduzo jej ropki do pompy napukłem.Wkazdym razie jest już sukces pompka paliwa zadziałała.Ale jak niemam pojęcia.Możę przezto ze rozłaczalismy instalacje i cos mogło byc zasniedziałe.W kazdy bądz razie chodzi ale bardzo krótko i wywala błąd...
Jak źle zmontujesz, nie zatrzymasz silnika. Regulację też zaczynałem od minimum. Kup nowe uszczelki, bo stare będą ciekły po paru dniach. Dziękuję za cenne wskazówki! Tego nie wiedziałem, może dlatego, że też bym zaczął od minimum, albo od miejsca zbliżonemu poprzedniemu położeniu. Dlatego nie pomyślałem, że tulejka ma bardzo wąski zakres pracy......
pompa szczotka szczotka pompa wyciek paliwo pompa paliwo
ciszej kanał generator klatkowy piorun uszkodzi komputer
ricoh blade kopie crunch gpx1000
ZH-20-375-SMB-A ładowarka 21V 0,375A NAC, Lider – instrukcja obsługi, parametry, sygnalizacja LED Regulacja zaworów 4T 80cc GY6 – ustawienia luzów, procedura krok po kroku