Iskrzenie to nie problem, w zamkniętym zbiorniku po prostu nie ma warunków do zapłonu - za mało tlenu. W benzyniakach iskrzy na szczotkach pompy paliwa i jeszcze żaden od tego nie wybuchł.
Wstaw go do garażu na jakieś 2-3 godzinki jeśli pużniej będzie to samo to radziłbym wyczyścić szczotki z pompy paliwa
Miszko ja bym na twoim miejscu podpiął równelegle do pompy paliwa kontrolkę , najlepiej przy samej pompie i pociągnął tak abyś mógł widzieć ją w czsie jazdy wtedy wiedziałbyś czy pompa ma zasilanie czy nie. Następnie gdzyby to nic nie dało należało by podpiąć manometr na szyną paliwową i poobserwować co się dzieje z ciśnieniem szczegulnie kiedy silnik...
Witam A jakiego silikonu z branży "moto" użyłeś kiedyś do uszczelnienia pompy w zbiorniku ? Może to nie był właściwy silikon....lub niepoprawnie wykonana procedura uszczelniania.. OEM (numer oryginału) tej uszczelki to 7680624 poszukaj w sieci ..może jeszcze gdzieś ..ktoś ją posiada...a jeżeli nie to zrób jak opisałem poniżej. Procedura uszczelnienia...
ktoś kto ma pojęcie w diagnostyce da Ci logi z odpowiednich bloków No ty go nie masz na pewno. Jakie logi, skoro silnik nie podejmuje pracy? Co to znaczy nic? Nie pytamy o błędy. Następny. A co miała wykazać? Brak zasilania sterownika? Czy zawieszone szczotki w pompie paliwa? Nie ma takich kodów OBD.
] A pro po tej pompy ze zmywarki - jest cicha? Ja jej nie słyszę, gdyż mam ją za ścianą, jednak z pewnością pracuje ciszej od pompek spryskiwaczy i innych zasilanych prądem stałym - silnikiem ze szczotkami.
Witam Nasuwają mi się tylko takie wnioski: - pompa się kończy nie dając ciśnienia (lub syf w zbiorniku) - coś nie tak z WN (czasami potrafi się dziwnie zachowywać....) - szczotki w pompie paliwa się zawieszają - wtedy jest objaw , że nie można odpalić, ciężko mu się zebrać, itd (chociaż mało prawdopodobne) pozdrawiam
aby zaoszczędzić na prądzie (który produkuje alternator),lożyskach i szczotkach pompy
przekaznik sprawdzałem i cyka w srodku jak sie przekreca stacyjka .. autoalarm mam ale imobilaizera :p nie mam . to jak mozna rozwiazac ten problem ?? Dodano po 3 byłem u mechanika i mi powiedział ze moxe to byc czujnik halla , szczotki w pompie paliwa badz kostka w stacyjce mam nadzieje ze to pomoze ...
Jeżeli komutator nie jest mocno zjechany-podmień szczotki. Ryzyko wybuchu jest znikome,pomijalne.
W układzie paliwowym niema czujnika informującego sterownik silnika o ciśnienie na szynie paliwowej. Na te 2 s. po przekręceniu sterownik silnika wystawia masę na przekaźnik pompy paliwa. Jeżeli przekręcasz kilkakrotnie kluczyk bez uruchomienia silnika to w końcu sterownik przestaje wystawiać masę i musisz odczekać. Najczęstszym powodem takiego objawu...
To co zauważył SASKIA należy powtórzyć ! Wszelkie elektryczne pompki do paliwa powinny mieć dopuszczenie do pracy w strefie zagrożonej wybuchem. Stosowanie wiertarki (iskrzące szczotki) to igranie z ogniem.
Witam, staram sie pozamykac wszystkie moje zaczete posty :) Problem w moim samochodzie byl z pompa paliwa w zbiorniku tzw pompa niskiego cisnienia. Pompa miala starty komutator ( dziwne ze zamiast szczotek starl sie komutator ). W czasie sprawdzania pompa niby dawala paliwo i dlatego szukalem dalej, ale potem sie okazalo ze pracowala "skokami" - raz...
Jest kilka charakterystycznych uszkodzeń pompy paliwa : - za niskie ciśnienie tłoczonego paliwa i jednocześnie za mała wydajność w ilości podawanego paliwa, spowodowane to jest ogólnym zużyciem pompy i często zużytymi szczotkami. Charakterystyczne objawy to brak mocy przy przyśpieszaniu. - zatrzymująca się pompa z przyczyną zużytych szczotek lub częściowego...
Ponadto takie objawy może dawać padająca pompa paliwa.(kończące się szczotki) . Czujnik położenia wału we Francuzach występuje na górze koła zamachowego. (przykręcony na 2 śrubach).
Rozpocznę od maszan. Mam Fabię z silnikiem czeskim 1,4 44kw (60KM) 8-zaworowym. Ja tym samochodem zrobiłem około 100 000 km pompę nie wymieniałem nigdy a czy poprzedni właściciel wymienił tego nie wiem.Samochód ma przejechane 310 000 km.Dzięki za informację w sprawie uszczelki kolektora ssącego przyjrzę się temu w wolnej chwili. Zastanawiam się nad...
Witam. Czasami jak pompa się zużywa a konkretnie szczotki to mogą się zawieszać i się nie kreci. Podłącz żarówkę do zasilania pompy i będziesz widział czy dociera do niej napięcie a ona nie działa czy jest poprostu brak napięcia i trzeba szukać gdzie indziej. Albo jak masz efekt że nie działa to spróbuj postukać w okolicy pompy o może szczotki się odwiesza......
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
2,0Hdi. Silnik zapala mi dopiero przy drugim przekręceniu stacyjką. Obroty dochodzą tylko do 2100 i dalej niechcą. po przejechaniu 0,5kilometra gaśnie silnik i niemożna odpalić dopuki niezdejmę klemy z akumulatora. gdy na działającym silniku zgasić chcę to nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki pracuje przez około 5sekund. Wymieniłem pompe paliwa w zbiorniku...
Kolego ileż można tłumaczyć. Jak po zwarciu w gnieździe przekaźnika jest prąd na wtyczce pompy, a pompa nie pompuje paliwo nie leci na listwę ,to jest pompa do wymiany. Pisałem że przy zużytym komutatorze/szczotkach wystarczy wstrząs i po wyjęciu pompa wydaje się być dobra. Czasem wystarczy ostukać zbiornik by pompa chwilowo ruszyła .Na wtyczce wtryskiwacza...
Witam. Czyli proponujesz kondensator przeciwzakloceniowy od 126 czyli obojtenie jaki aby wiekszy niz 126(znalazlem takie http://eltronix.pl/categories/48/486 ) ? Ale co to jest ten feryt nie znalazlem. Ma to byc na calej dlugosci kabla( ok 4 metry o srednicy 2x10 cm) ekran czy cos takiego ? Kabli to moze i mam ale jak to rozpoznac. Sory za lamerstwo...
Tak. Podłącz żarówkę do tych przewodów i obserwuj w czasie jazdy czy nie gaśnie. Zacierajaca się pompa, na początku, ma problemy ze startem. Tak samo jak kończące się szczotki, dadzą taki objaw.
Zmieniłem pompę i jest OK. Przy okazji rozebrałem starą, a tam praktycznie brak komutatora. Dziwi mnie to trochę, bo szczotek trochę było jeszcze.
Przede wszystkim wyjmij rozrusznik i sprawdź szczotki, być może już są zużyte co pod wpływem temperatury objawia się ciszą z tego elementu. Jeśli zastanawiałeś się kiedyś jak to działa to musisz wiedzieć że w automacie są dwa uzwojenia i to główne startowe bierze masę poprzez wirnik, czyli szczotki.
W baku nigdy nie ma mieszanki palnej, pompa paliwa sobie radośnie iskrzy na szczotkach i działa bez wybuchów, potrafi się nawet stopić, jak tuman jeździ na gazie z pustym bakiem, więc czym sie przejmujesz ?
chodzila na sucho bez paliwa ???? !!!!!! czlowieku pompa bez smarowania (paliwem) nie pochodzi za dlugo, zalecane jest aby zbiornik byl w polowie zalany paliwem, w takiej sytuacji jest spore podejzenie ze szczotki sie zawieszaja - za wytarte, badz pompa przegrzana/uszkodzona (poprzez prace na sucho)
Hej, tu bardziej chodzi o wydajność pompy (ciśnienie) niż o prąd jaki pobiera, U mnie prąd skakał i był wskaźnikiem źle działającego układu paliwowego. Ale kiedy osiągnął wartość 5A samochód zapalał. Założyłem, że pompka się zużyła (zacina się, kleszczy lub ma wyrobiony komutator (rowki na szczotkach) i niejako się rozpędza dając nominalne warunki po...
Pewnie trapi cię ta sama przyczyna co większość elektrycznych pomp paliwa - skończyły się szczotki. Trzaśnięcie drzwiami, wstrząs spowodowało inne ich ułożenie i jeszcze zadziałały. Uważaj, bo pojedziesz gdzieś dalej i nie odpalisz. Nie wiem jak z dostępem do niej, zobacz pod tylną kanapą czy jest klapka do niej. Jak jest to łatwo można sprawdzić żarówką...
Witam. Mam seicento 900 99r przebieg 150tyś km. Od około 4 miesięcy walczę z problemem odpalania auta gdy silnik jest rozgrzany. Po przejechaniu kilku kilometrów gdy silnik już się rozgrzeje to są momenty, że gaśnie na biegu jałowym, a wtedy jest problem z odpaleniem auta. Auto sprawdzone na komputerze - OK. Przewody, świece, filtr paliwa, filtr oleju,...
Ja mam opla kadetta 1,6. Też z nim miałem problemy. A jednym z najgorszych do wykrycia była zużyta pompa paliwa ( wytarte szczotki). Jak się zagrzała to auto szarpało , gasło tip. Też jeździłem po serwisach i nie udało się wykryć. Aż w końcu podłączyłam do obwodu paliwowego manometr i z tym jechałem. Po 2 km ciśnienie paliwa to co idzie na wtrysk zamiast...
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
No pewnie pompa ci się kończy,zdarte szczotki.
No niestety czas robi swoje plastik twardnieje pęka dostaje się woda mamy korozję a potem awarię. Co do cewek WN to dbaj o świece. Elektrody w nich ulegają erozji zwiększa się przerwa a to pociąga za sobą bardziej wysiloną prace cewek (muszą wytworzyć większe napięcie by iskra przeskoczyła a to niepotrzebnie je wysila i powoduje ryzyko przebicia obudowy...
Rozrusznik na stół i szczotki do wymiany.Przy okazji tulejki.
W tych silnikach problemy z odpalaniem to: pompa paliwa, nieszczelny układ paliwowy. Może być jeszcze rozrusznik, wczoraj akurat robiłem w x20DTH (101KM) to szczotki były przygrzane i nie miał tej sprawności. Bo pompa była już robiona. Po zrobieniu odpala bardzo miło.
Witam. Wymień szczotki w alternatorze, posprawdzaj przewody WN, może to też być elektryczna pompa paliwa. Pomóc może też założenie na w/w urządzenia kondensatorów odsprzęgających. Czasem pomaga przewleczenie przewodów zasilających radio przez pierścionek ferrytowy. Musisz pokombinować.
Pompa się skończyła. A konkretniej pewnie szczotki się jej skończyły. Tak czy owak do wymiany. Tylko nie kupuj najtańszej na alledrogo bo to badziew straszny.
Sytuacja jest dosyć specyficzna i nie mam pomysłu co może być przyczyną... Od pewnego czasu miałem problem z odpalaniem silnika jeśli samochód sobie postał przez noc, ale nie zawsze tylko czasami... W końcu odkryłem że przyczyną jest pompa paliwa która nie załącza się podczas włączenia zapłonu. Problem pojawiał się coraz częściej stąd uznałem że po...
Jak założyłeś najtańszy chiński zamiennik tej pompki to tak się dzieje. Te sprzedawane po 100 pare złotych są niebezpieczne dla użytkowników. Potrafią paść bardzo szybko. Weź probówkę i sprawdź czy po przekręceniu kluczyka pojawia się na chwile 12v na bezpieczniku F2 na module bsm pod maską. Jak jest to winna nowa pompka. Możesz postukać w zbiornik...
Witam Zrobiłem dzisiaj sekcję zwłok pompy. Diagnoza: zawieszona jedna szczotka. Pompa wypełniona benzyną. Myślę że rozłączanie pompy nie powinno jej zaszkodzić. Problemem może tylko być, szybki powrót z gazu na benzynę. Muszę jeszcze sprawdzić jak długo utrzymuje się ciśnienie po wyłączeniu pompy. Co do chłodzenia wtryskiwaczy, to benzyna w moim silniku...
Następnie zalałem wszystkie przewody, które można była zalać ( oprócz wysokociśnieniowych do wtrysków) i kręciłem rozrusznikiem. Dodawałem samostartu. Próbowałem odpowietrzać poprzez mały zaworek przy samym przewodzie na wlocie do pompy, ale widziałem tylko bańki w przewodzie paliwowym. Bańki wracały do filtra. Zaworek jest na wlocie do pompy (czyli...
możliwe że filtr nie ma swojej przepustowości i nie ma siły zaciągnąć paliwa. Swoją droga to paliwo powinno zostać w pompie także załapać powinien.
Prawdopodobnie pompa paliwa powiedziala dosc - objawy identyczne jak mial ojciec w Felce .Po wymianie i rozbiorce strarej komutator mial krater, a szczotki byly za krotkie.
W Pandach szczególnie z początków produkcji do 2005r pompa paliwa, a właściwie jej komutator miał wadliwa konstrukcję i zużywał się dużo szybciej niż szczotki, szczególnie przy jeżdżeniu z niewielką ilością benzyny na LPG. Do odcięcia pompy wystarczy zainstalować przekaźnik w obwodzie pompy (np. przy wyłączniku bezwładnościowym - pod siedzeniem kierowcy...
Witam Co można zrobić: - przeczyścić klemy na akumulatorze specjalną szczotką lub papierem żeby zapewnić jak najlepsze połączenie. - dolewać dodatku zimowego do paliw diesel-a. - pozostaje jeszcze pytanie w jakim stanie jest pompa wysokiego cieśnienia i wtryskiwacze.
Witam, Przeczytałem już chyba wszystkie wątki dotyczące Fiata 126p i nie odpalania na ciepłym silniku. Np ten temat też przeczytałem i mi nie pomógł: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28... W czym rzecz: 1. na początku maluszek nie odpalał wcale. 2. po wymianie cewki i świec, odpalał ale gasł po 3 minutach i nie chciał więcej odpalić. 3. wymieniliśmy...
Dzięki za podpowiedzi.Już wiem co jest. Wyjąłem pompke, podłączyłem napięcie i nie ruszyła.Jednak kiedy w nią stuknąłem zadziałała.Wygląda na wytarte szczotki w silniku czy coś takiego. Założyłem ją spowrotem i działała przez chwilę, lecz znowu się zawiesiła. Jeszcze jedno pytanie!!!Czy ciśnienie jakie powinna dawać pompa jest zależne od rodzju wtryskiwacza.Zastanawiam...
-akumulatory mogą być poniżej 100Ah i np. 72V, kwasowe (oszczędniejsze) -silnik wystarczy np. 6kW Zawsze są obcje tańsze i droższe do wszystkich materiałów. Szczęście nie ma ceny, a EV daje szczęście, bo spalinowiec truje innych oraz wymaga drogich części (tłumiki, pompy, płyny, szczotki do rozrusznika) i wymaga drogiego paliwa. Dodano po 7 Dodam. Np....
Ja u siebie w Agili podejrzewam wtryski lub pompę wysokiego. Mam nowy aku i przy -20 po całej nocy stania na dworze pali bez zająknięcia. Wystarczy, że przejadę jakiś odcinek, wyłączę auto i po 20-30 minutach jest problem z paleniem. Postoi 3-4h i pali normalnie. Bendix wymieniony podczas wymiany dwumasy i sprzęgła. Rozrusznik także po przeglądzie -...
Tryb eco załączy się bo wyczerpany był już aku. Podładowanie pomogło jednak sam tryb znika dopiero po odpaleniu silnika. Co do problemu braku paliwa to winna była pompa. Prawdopodobnie szczotki się zawiesiły. Po wyjęciu pompy co nie jest łatwym zadaniem. Trzeba wykręcać bak lub robić dziurę pomiędzy środkowym a prawym fotelem pasażera w podłodze. Jakby...
Zaklocenia spowodowane przez alternator objawiaja się gwizdem zmieniajacym się w zaleznosci od obrotow silnika. Trzaski o zmiennej czestotliwosci od ukladu zaplonu. A pyknie to objaw zaklocen powodowanych przez komputer pokladowy i uklad sterujacy praca silnika elektrycznego pompy paliwa Pukanie zazwyczaj pochodzi od komputera a dokladnie ukladu sterowania...
Witam ponownie wyciagnalem pompe po podpienciu jej do aku zaczęła działać Wcześniej sprawdziłem napięcie na wtyczce pompy napięcie było I tu mam pytanie czy powodem tego mogły byc konczonce sie szczotki i pompa sie zawiesiła czy moze cos innego ??? Z góry dziękuje za odpowiedzi
Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych! Mam zagwozdkę związaną z silnikiem 2.5TD marki BMW (oryginalne oznaczenie: 2.5TDS M51). Silnik zamontowany w samochodzie: Opel omega B z 1997 roku. przebieg: na liczniku 315000km, a rzeczywiście pewnie z 600=650tys. (tak powiedział mechanik jak wszedł pod auto i zobaczył stan zużycia półosi, oraz tulei tylnego...
Powiem tak w sobote udalo mi sie przelaczyc auto na benzyne. Tak jezdzilem na niej i bylo wszystko gites majones. Auto probowalem odpalic na paliwie w niedziele poznym wieczorem ale bezskutecznie. W poniedzialek samochod odpalilem rano na gazie i tak jezdzilem, Wracajac z pracy przełaczylem auto na paliwo i dzialo bez zarzutu. Dzis tj wtorek odpalilem...
Wiesz ze ona może pracować poprawnie, ale to że nie mogłeś odpalić mogło być spowodowane tym iż zawiesiły się np szczotki w pompce, których już nie wiele zostało, i przy kolejnym starciu szczotek pompa może nie ruszyć, i zostaniesz z ręką w nocniku, gdzieś na środku polski ;], wtedy może pomóc terapia wstrząsowa w zbiornik paliwa, pompa może ruszyć.
Witam Mazda mx6 nie chce wg za reagować na przekręcanie kluczyka , kontrolki się świecą pompę paliwa słychać a rozrusznik nic tak jak by coś odcinalo zaplon , jakiś czas temu zmieniałem szczotki w rozruszniku bo się skończyła jedna i palił bez problemu. Dziś wróciłem z pracy normalnie palił Postal dwie godziny i teraz zero znaku , bezpieczniki sprawdzilem...
W jaki sposób mogę to sprawdzić?Gdzie się podpiąć i czym? A przy okazji jest jakiś dobry sposób aby sprawdzić wtryskiwacz?Bo teraz obstawiam go jako winowajcę. Manometr poprzez trojnik wpiac w przewod paliwa dochodzacy do wtrysku.Ewentualnie mozna zmierzyc ciaglasc pracy pompy paliwa wpinajac sie amperomierzem w szereg zasilania- jesli ma wytarty komutator...
musi być Simtecu 56.5 obojętnie z jakiego modelu ale koniecznie w komplecie z immo o ile sam chcesz to ogarnąć a nie programować kluczyki czy podczas krecenia kontrolka check engine ci mruga? jesli tak to immo blokuje iskre czujnik polozenia wałka olej, w przypadku jego braku a przy sprawnym czujniku wału auto odpala ale w trybie awaryjnym (check engine...
Pompa przeważnie pada z powodu przegrzania, wytarcia się komutatora, zużycia szczotek ale co do sterowania to inna sprawa a powodów jest mnóstwo...czasem tak błachych że aż wstyd się przyznać a jednak.?! Pozdro..
A skąd tam się wzięło takie napięcie? Jedyna opcja to uszkodzony regulator napięcia w alternatorze. Starte i wytopione szczotki to objaw ewidentnego przegrzania silnika pompy. Teraz pytanie, czy przegrzał się z zatarcia czy właśnie od tego większego napięcia?
Standardowa usterka, gdy kończą się szczotki/ komutator w pompie Czy regulator ciśnienia wyłącza pośrednio pompę Bzdura totalna, regulator ciśnienia jest podzespołem mechanicznym, nie ma żadnego elektrycznego czujnika ciśnienia paliwa. Pompa jest uruchamiana na 2 sek po włączeniu zapłonu, później pracuje stale gdy sterownik otrzymuje impulsy z czujnika...
Już naprawione. Pomogła wizyta na złomie fart i był akurat silnik Boscha na części, podmieniłem tachometr było trochu dłubaniny, szczotki też się przydały. Śmiga wszystko w porządku (1200zł zaoszczędzone kosztem 10zł + paliwo). Czeka mnie jeszcze w przyszłości wymiana pompy i wkładki na proszek. Pozdrawiam i polecam odwiedzać złomy ludzie różne cuda...
Witam, posiadam Fiata Pande 2005 rok, silnik 1.1 Ostatnio padła mi pompa paliwa. Napięcie dochodziło do pompy, pompa nie pracowała. Cała pompa to jak dla mnie duży wydatek więc kupiłem używaną na szrocie. Dali mi na nią gwarancje. Zamontowałem pompe i chodziła, ale tylko przez tydzień czasu. Dziennie robie około 200km, i samochód odpalam na benzynie...
Dzień dobry Państwu. Proszę o pomoc, bo utknąłem a jestem poza krajem i nie stać mnie na diagnostykę serwisową. Problem powstał po wymianie akumulatora na nowy. Stary padł kompletnie. Ładowałem całą noc, lecz rano ledwie dał radę przełamać rozrusznik. Wymontowałem padnięty akumulator i pojechałem po nowy, zakupiony w serwisie mercedesa (dokładnie do...
Nie zmieniajcie dawki paliwa na pompie!!!!!!!! To nie wina pompy. Zdziwie was tu bardzo ale to wina rozrusznika!!! Nalezy go naprawic ale nie tylko wymieniajac szczotki i lozyska tylko trzeba wymienic wirnik alternatora. Z wiekiem ma on przebicie i tu jest problem. Powiedzial mi to koles, ktory robi jako mechanik w VW/Audi jak mialem podobny problem....
Kiedyś miałem podobny problem w Punto. Była to jedna z pierwszych instalacji gazowych z dwoma przekaźnikami "chamsko" powieszonymi na opasce zaciskowej (nie były schowane z żadnej skrzyneczce itp.). Właśnie jeden z przekaźników stracił "przepustowość". Jeśli podczas rozruchu zwarło się na krótko było OK. Może masz ten sam problem. Pompa paliwa to ostatnia...
Jeśli nie miałbym podłączonej wtyczki od czujnika poziomu płynu to bym przecież zobaczył. Gdzie idzie kabel z czujnika zamontowanego w silniku między paskiem od napędu pompy paliwa a rurką metalową doprowadzającą płyn chłodzżcy do silnika?. Komutator mam dobry bo mierzyłem, przebić nie ma, szczotki również dobre, tulejki wymienione. Nie możliwe żeby...
W związku z kolejna awarią pompy paliwowej (upalone konektory itp, wlutowane kable i kleje). Coś to chyba źle naprawiasz . :cry: Nie wrócił do mnie żaden pojazd po wymianie pompy paliwa na NOWĄ i wtyczki na NOWĄ . :D A już tym bardziej NIE UWIERZĘ że ci upaliło przewody przylutowane bezpośrednio do złącza w pompie :?: :!: W poliftowych przeszli na...
No coż, nie ukrywam, że nie znam podstaw technicznych danego rozwiązania, niemniej mam Polo 1.4 AEX i potwierdzam to na swoim aucie, jednak pogrzebałem na szybko i tak: http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.ph... "dobrze prawi dać mu wódki... takie zakłócenia w postaci trzeszczenia to kończące się szczotki alternatora, te wycie to z wycieraczki...
witam mam Passata b6 silnik Bmr na pompkach Siemens, czy są różnice między uszczelniaczami Bosch 1 417 010 996, 1417010996 a ori vw 03G 198 051 D chodzi mi głównie o te dwa uszczelniacze reszta to wiem trzpienie sa inne. Nie ukrywam że zamienniki ori są drogie np Victor Reinz 15-42119-01, Elring 690.170 inne zamienniki mnie nieinteresuja kiedyś kupiłem...
Czego brakuje w momencie jak nie pali? Jest iskra, kluczowanie wtryskiwaczy, pracuje pompa paliwa? Obecnie usterka którą wymieniłem została definitywnie usunięta przez mechanika samochodowego, tak jak pisałem wcześniej wymieniony został wkład elektryczny stacyjki + wkład kluczyka stacyjki , szczotkotrzymacz + szczotki w rozruszniku. Temat zamykam
Trochę wiem o czym piszę bo zajmuje się elektroniką samochodową. Widziałem już "spłynięte" po stopionym plastyku pompy paliwowe w autach wyposażonych w instalacje gazowe gdzie pompy normalnie są chłodzone przepływającym paliwem a kiedy go nie ma chłodziwa nie ma.. Tak samo kontrolka rezerwy w Matizie to bimetal chłodzony paliwem w baku. Kiedy nie ma...
Witam -jesli na wtrysku to najprawdopodobnie w baku -musisz uwazac na ta pampe ona (najprawdopodobniej) jest obliczona na ilosc (godzin lub kilometrow)pracy mialem podobny przypadek tylko mnie poprostu stanela i odmowila posluszenstwa w drodze (starly sie szczotki) i holowanie.w moim modelu nie do naprawy komplet do wymiany i jest ok. -jesli to wogole...
Taki błąd jak opisałeś błąd "przegrzany palnik występuje wtedy kiedy nie działa pompa wody elektryczna która znajduje się na ścianie grodziowej na wysokości filtra paliwa tylko głębiej jeżeli ona nie chodzi podgrzewacz przegrzewa się i wyłącza. Regeneracja jest prosta wystarczy wymienić szczotki, lub je rozruszać ten drugi sposób czasami pomaga na rok...
1świeca 1 2dmuchawa palnika na około 40 % mocy 20 cykli cykli pompy paliwa 0,8 Hz 3zał pompy obiegowej 440 cykli pompy paliwa 1,2 Hz 5pętla główna świeca 0 T<60 cykl pompy paliwa ok 2 Hz dmuchawa palnika płynnie do 100 % mocy T>60 cykl pompy paliwa ok. 1 Hz dmuchawa palnika płynnie do 60 % mocy w pętli T załączenia PK nawiewu T pieca sprawdzanie...
Przyczyną może/mogą być : - świece żarowe: jak któraś jest przepalona to auto ma ciężej odpalić - wtryski - rozrusznik: jak bendiks dobrze nie łączy albo szczotki są wydarte to będzie kręcił ale nie będzie miał takiego "kopa" a co za tym idzie szybko wykończysz akumulator - akumulator - nieszczelność układu paliwowego - załóż przeroczysty wężyk od filtra...
Witam.Od pewnego czasu nie mogę poradzić sobie z ładowaniem (Rover 218d,95r alt-Valeo). Najpierw zaczęła się zapalać kontrolka ładowania, gasła pow.2000obr/min. Wymieniłem szczotki-bez zmian, wymieniłem pierścienie na wirniku-pomogło, jeden był przetarty. 2 dni szczęścia i nagle z pod maski dym (z alternatora), okazało się że śruba do której przykręca...
Poza nieco inną jakością w porównaniu z Kraft Dele, po stronie zasilania nie spodziewaj się cudów. Ten agregat Fogo F3001R ma AVR+ więc nie jest to czysta sinusoida. Te urządzenia, które mają zasilacze impulsowe, więc będą pracować bez jakichkolwiek problemów (TV, komputer, monitor, itp.). Silnikom szczotkowym to raczej nie przeszkadza, ale z indukcyjnymi...
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Ostatnio zostałem poproszony przez kolegę o pomoc w uruchomieniu VW Passata rocznik 89 z wielopunktowym wtryskiem paliwa. Na początku rozrusznik nie kręcił,okazało się że szczotki od masy były odklejone od masy :).Wymiana szczotek pomogła.Następnie nie było iskry,okazało się że na płytce drukowanej przekaźnika nr 3...
Witam. Posiadam Reno Megane Scenic 1,6 + LPG. Samochód chodził jak pszczółka. Aż do pewnego dnia. Odwiozłem żonę do pracy, dziecko do szkoły. Siadam za kierownicę, przekręcam kluczyk, pompa paliwa zadziałała, przekręcam kluczyk mocniej i ... zamiast dżwięku silnika (nie)słodka cisza. Próbowałem kilkanaście razy i nic, rozrusznik nawet się nie odezwał....
Witam! Poszukuję spalinowego agregatu prądotwórczego do zasilenia najważniejszych urządzeń w domu jednorodzinnym na wypadek braku zasilania. Szczególnie w zimie często zdarzają się grubsze awarie i po kilka (kilkanaście) godzin w ciągu doby przez kilka dni pod rząd, co jest dość uciążliwe. Te najważniejsze urządzenia to: Lodówka 110W Zamrażarka 95W...
Witam wszystkich fajny temat. Zgadza się z tym silnikiem maluch. Badziewie jakich mało kto. Gorszych silników jeszcze nie widziałem. Poznałem i pokochałem silnik Tico Daewoo. Bo jeździłem 10 lat bez awaryjne od zakupu do złomowanie rdza przegoniło przód. 150tys km. Przejechałem nim. A maluch motogodzin ponad 1000h i 20 lat jeździło ale z jakimi problemami...
Dziękuję bardzo za odpowiedź bardzo pomagasz mi i nam tutaj obecnych i tych przelotem zaglądającym tutaj. Napis na biało muszę się bać? Impulsator to kto to jest? Czujniki Halla czy platynka? Bo to jest duża różnica. Cewka wyzwalająca podobno jako czujniki Halla. Czy całkiem coś innego? W końcu nie wiem co to jest co mam. Czarne pudełko dwa razy. Umieszczony...
Witam! Mam Freelandera TD4 ( a raczej dwa: 2001 manula i 2002 auto). Otóż przywiozłem te auta ponad rok temu z UK. Trafiła mi sie w tym samym czasie dobra oferta pracy i wyjechałem z Polski zostawiająć auta do przeróbki u znajomego w warsztacie który zajmował sie przeróbką tych samochodów. Po powrocie, czyli ponad roku auta stały nie ruszane pod domem....
szczotka pompa pompa szczotka wyciek paliwo pompa paliwo
wodomierz magnes wariuje klawiatura mercedes stacyjki sprinter
Krups EA 9000 - młynek mieli za długo i się zatyka Napęd na koła w traktorku kosiarce 12 KM: mechaniczny vs hydrostatyczny