Jest ich jeszcze dużo, dzięki za szybką odpowiedź, Ide składać w takim razie. Pozdrawiam Artur
Rolki nie smaruj a raczej wyczyść najlepiej benzyną ekstrakcyjną . Ja stawiam na zatarcie silnika (lub uszkodzoną przekładnie lub wytarte lub zawieszone szczotki). Na końcu sprawdź elektronikę. Coś na ten temat wiem pracuję jako spawacz ponad 10 lat .
W tych alternatorach z tyłu zamontowana jest pompa podciśnienia, jest ona smarowana olejem z silnika, w przypadku nieszczelności na wałku wirnika olej wycieka na pierścienie ślizgowe i na szczotki, może to powodować takie objawy.Zobacz czy tył alternatora nie jest tłusty od oleju, jeśli tak, to wymiana uszczelnień wirnika.
Koledzy fachowcy od wentylatorów, pomóżcie. Mam taki wentylator od dmuchawy zespołu gazowego kotła C.O., przy okazji innej naprawy rozebrałem ów wentylator, aby go oczyścić. Nie znam się za bardzo na elektronice, ale wydaje mi się, że wentylator nie jest łożyskowany, tylko "wał" obraca się pomiędzy panewkami silnika (panewki wydają się być aluminiowe)....
O oooooooo a z pakietu dym Na pewno nie na ładowarce REDOX ALPHA V2 COMBO z zasilaczem 230V. A ile można skręcić mu prędkość i czy to mu nie zaszkodzi , jakieś części-rzeczy kupić do serwisowania takiego autka ??? Jest możliwości sporo prze zmianę przełożeń, ja przez 4 lata tylko dokręciłem poluzowany amortyzator po 40 minutowym wyścigu na torze. Na...
A jakie jest nominalne napięcie zasilania? Jeśli 12V to nie wygląda na problem ze zbyt małą mocą transformatora. Byc może to problem mechaniczny? jakieś uszkodzenie ? brak smarowania? Uszkodzenie silnika (szczotki, komutator), jeśli jeden z segmentów komutatora ma przerwę to tak się to może objawiać. Trzeba dokładnie sprawdzić Oba siłowniki mogą być...
Do smarowania można używać zwykłego smaru do łożysk, ale są to łożyska kryte z zapasem smaru, którego wystarczy do końca "żywota" łożysk. Turbinę odkręca się jedną nakrętką na końcu wirnika silnika - sama schodzi. Trzeba tylko pamiętać o kolejności ułożenia elementów. Proponuję jednak wymienić łożyska na nowe /to niewielki koszt/ i wyczyścić komutator...
więc widocznie szczotki się skończyły, albo zawiesiły. Można jeszcze sprawdzić gruby przewód dochodzący do rozrusznika.
Witam, trudno jednoznacznie odpowiedziec na twoje pytanie. Nie znam rodzaju tego silniczka. Na poczatek sprawdz czy to poprostu nie jest zabrudzenie ewentualnie brak smarowania, dalej moga byc wyrobione lozyska. Jezeli to silnik z komutatorem to moze szczotki sa juz wypalone. Pozdrawiam
NIE SMARUJ SZCZOTEK !! tak tylko zaszkodzisz silnikowi. Jeżeli silnik był zatarty, uszkodzić mógł się wirnik z powodu przegrzania lub stojan. Szczotki mogą delikatnie iskrzyć i bez oporów poruszać się w szczotkotrzymaczach. Jeżeli silnik nie nagrzewa się to być może zapach pozostał z poprzedniego stanu i niedługo się "wydmucha"
czy mogę bezpiecznie zdjąć ten dekielek i zakroplić na panewkę kroplę oliwy nie urywając czegoś pod dekielkiem? Gdzieś na forum widziałem nawet dokładny opis (ze zdjęciami nawet) jak to zrobić, sam też zresztą w innym opisałem pokrótce "jak się to robi". Trzeci raz chyba nie trzeba? Tak czy inaczej - lepszym rozwiązaniem będzie wymiana silniczka na...
wszystko fajnie ale gość mi to chce teraz odesłać. wiertła ma do prawych obrotów i nie bedzie z powodu wiertarki kupował nowych. silnik musiał działać poprawnie bo było to narzędzie używane w szkole do rozwiercania płytek. z tego co pamiętam to budowa silnika jest podobna do tych małych silniczków z zabawek dla dzieci czyli: obudowa metalowa, wewnątrz...
Zostawiłem ją na jakiś czas na programie 90 stopni i nic, woda zimna. Sprawdzałem w tym czasie czy dochodzi napięcie do grzałki. Nie dochodzi. A ten otwór to jakieś wyrównanie ciśnienia, smarowanie?? Dodano po 2 A tak w ogóle to niedawno szczotki wymieniałem. Wyciągałem silnik. Coś mogłem nabroić?
Proszę oto linka z schematem i wszystkimi potrzebnymi opisami rozrusznika można na tym zrobić prace. http://diaaut.home.pl/r3401c3x.htm Dodano po 41 A to na początek .. Ogólne wiadomości o rozruchu. Ważnym elementem obwodów elektrycznych jest obwód rozruchu silnika spalinowego w skład tego obwodu wchodzą silnik elektryczny prądu stałego zwany rozrusznikiem,...
Passat B5 1.9 TDI 99r. kombi z wycieraczką z tyłu. Różnica pomiędzy sedanem jest taka, że od pompki odchodzą dwa wężyki do spryskiwacza przód i tył osobno. O ile dobrze myślę sterowanie przód/tył odbywa się przez zmianę obrotów silnika. Kilka dni temu przestał działać spryskiwacz. Bezpiecznik ok, na kablu przy silniku prąd jest więc dobieram się do...
Jeśli szczotki są prawidłowo dotarte to jest uszkodzony wirnik silnika. Jeśli na owy magnes przychodzi cewka to jest to typowy układ tacho i uszkodzony magnes jest do wymiany. Silnik przed rozkręceniem tak nie robił. Widocznie zrobiłeś mu kuku
witam, Panowie tak sie zastanawiam czy temperatura otoczenia spowodowała takie dziwne teksty doradcze czy zakamuflowana złośliwość postowiczów? KOMUTATOR ,SZCZOTKI ORESZCIE NIE WSPOMINAM, po pierwsze turbina napedzana jest spalinami i umieszczona na wylocie a wentylator w kolektorze dolotowym, całość na jednym wałku łożyskowanym slizgowo smarowanym...
A druga sprawa: co Ty chcesz w nich smarować? Tam nie ma co smarować. Możesz jedynie przeczyścić i poprawić położenie szczotek. Pozdrawiam!
Mi też wydaje się, że to nie szczotki. Nie jestem dokładnie pewny, co to jest tarcza łożyskowa. Podejrzewam, że chodzi tu o fragment silnika w którym jest osadzone łożysko (albo rozmwiamy o różnych silnikach). Jeśli tak, to jest plastikowa. Ale łożysko to przewiercona kulka metalu, zamocowana tak, że może zmieniać kierunek osi. Nawet więc jeśli ten...
Na tym filmiku YouTube maszyna chyba w ogóle nie chodzi bo nie słychać silnika. Może nie jest nasmarowana i za duże opory. Czy ostatnio ktoś używał tą maszynę tak żeby ona prawidłowo szyła ? Mam dla ciebie parę wskazówek : Maszyna wymaga konserwacji, czyszczenia, smarowania, a czasem też regulacji, bez tego nic się na niej nie zrobi. W dodatku długo...
Panie Kotek . Nie powielaj odpowiedzi /chyba ,ze chodzi ci tylko o punkty/ . Nie chodzi mi o punkty a o dokładniejsze wyjaśnienie problemu, jak ktoś ma za mało to mogę podarować> Rozumiem , ze jest to TWOJ temat , bo sam go zalozyles pytajac o rade . Zanim sie wlaczylem, przeczytalem temat od poczatku . Dzisiaj widze , ze to ty chcesz uczyc mnie ,...
Pierwsze słyszę żeby smarować szczotki ale nie będę sie kłócił z bardziej doświadczonym kolegą ;-) ogólnie te agregaty tak sie zachowują i nić z tym nie zrobisz choć po podłączeniu żarówki napięcie powinno sie ustabilizować na jednym poziomie chyba ze regulator mechaniczny obrotów silnika coś nawala i wyraźnie słychać jak skaczą obroty
ale dolewając olej jeszcze bardziej utrudnisz odpalanie na mrozie Dlaczego? Olej 2T rozpuszcza się całkowicie w ON, użytkownicy robili testy "na krzepnięcie" i nie stwierdzono pogorszenia( co prawda polepszenia także nie, ale nie o to chodziło) a dolewanie specyfików poprawiających płynność czy odkładanie parafiny nie zmniejsza aż tak znacząco smarności...
Komutator w silniku smarowany jest grafitem ze szczotek.
Dłuto było smarowane, czas mnie gonił i powiem, że jej nie oszczędzałem. Sam silnik w ogóle nie był gorący, gorąca była tylko przekładania. 550W dało radę całkiem znośnie. Niestety, tylko coś się stało z lewymi obrotami. Mocno iskrzą szczotki i trochę czuć nieprzyjemny zapach, obroty wydają się być mniejsze.
W siłownikach 24V są silniki komutatorowe. To oznacza klasyczne problemy na styku szczotka - komutator. Trudno jest napisać/zgadnąć jaki problem występuje u Ciebie, ale napiszę o tym co spotkałem do tej pory pod względem częstości występowania. 1) zużyty grafit szczotek plus wilgoć "zakleiły" rowki komutatora i zwierały - wyczyścić komutator i pogłębić...
NIGDY nie używaj WD40 do smarowania łożysk tym bardziej wysokoobrotowych, do tego są inne preparaty. Najlepiej przetoczyć komutator jeżeli jest nierówno wyrobiony, delikatnie i usunąć "nagar" z zalegający w szczelinach komutatora do tego są specjalne ostre "chacze". Czy szczotki nie mają zbyt dużego luzu bocznego albo zbyt małego docisku. Oryginalne...
Muminek 70 tak to może może być to co pisze predom3 zanim wymieniłam zębatkę i maszyna jeszcze mało wiele szyła to tez mi tak robiła i dodatkowa plątała nitkę po rozebraniu do wymiany zębatki musiałam ja wyregulować i teraz odpukać szyje . Niektórzy idą od razu do serwisu czy mechanika by wyregulować maszynę , nie wiedząc że można to samemu zrobić....
Są wyczuwalne opory i zacięcia? Prowadnica i bieżnie rolek muszą być suche i bez smaru. Smarowanie zewnętrza rolek i wnętrza prowadnicy coś da na b. krótką metę - potem prowadnica zacznie do środka łapać piach który się będzie kleił do smaru i będzie jeszcze gorzej. Łożyska w rolkach są uszczelniane, więc polewanie środkiem smarnym z zewnątrz zatartego...
Przewinąłem jakieś 6 albo 8 takich silników od najmniejszego o średnicy 10mm i dł. 20mm (z aparatu fotograficznego) który posiadał szczotki grafitowe, poprzez nieco większe (15-20mm śr.) ze szczotkami w postaci blaszek miedzianych do największego o średnicy ~36mm również ze szczotkami grafitowymi... Wszystkie miały łożyska cierne... Jeśli chodzi o zacytowane...
Już męczę się i męczę. Silnik pracował coraz gorzej, w końcu stanął. Szczotki były zajarane przetarłem je i cewki wirnika papierem ściernym, efekt był przez 2-3 miesiące, ale po kolei. Z czasem chodziło coraz gorzej, jak padał deszcz i to konkretnie to było ok- ale jak lekko kropiło i chciałem szybę przetrzeć to albo stanęła albo z oporem i strasznie...
A co powiecie panowie na teze o rozmagnesowaniu stojana? Przerobiłem kilka razy tema typu źle zapala na gorącym (zimny wiadomo) No i po zbadaniu tematu że sterownik silnika "poda" paliwo jeśli obroty wału korbowego przekroczą 180 obr/min podjąłem walkę z jednym takim rozrusznikiem(przy 80'c wody dawał 160 obr/min). No to rozbiórka , szczotki, tulejki,smarowanie,...
Silnik to ostatecznosc,przejrzyj automat.Wyczysc wszystkie zanieczyszczone czesci,mozesz delikatnie posmarowac,ale specjalnym smarem.Przyjrzyj sie gumowej rolce od ciagniecia tasmy,moze jest zatluzczona,albo jest problem ze sprezyna dociskajaca te rolke.Naoliw wszystkie panewki i wymien profilaktycznie paski.Popartrz na sprzeglo rolki zwijajacej tasme.Powodzenia....
Udało się ogarnąć komutator i szczotki i ładnie zrobione. Ale pojawił się nowy problem. Stary alternator miał rok temu wymieniony regulator i teraz ładował 15,7v. Ten nowy alternator wsadziłem i ładowanie 15v. To wyczyściłem klemy, połączenie alternator silnik, przewód prądowy od alternatora na smarował wazelina techniczna. Złożyłem i ładowanie 14v....
Hej, Saeco Royal Professional - w tym ekspresie przestał kręcić się młynek. Rozebrałem, wytrzepałem zmieloną kawę, która była dosłownie wszędzie. Wyczyściłem z pyłu ze szczotek. Po zdjęciu żaren, zostaje już tylko taki biały "plastik" z metalowymi kulkami. Czy tą część smaruje się jakoś może ? Pytam, bo złożyłem wszystko do kupy i działa. pytam o to...
Miałem dokładnie IDENTYCZNY problem. Nowiutkie szczotki, elektrowłącznik na gwarancji, wszystko teoretycznie powinno działać. Okazało się jednak, że jedna szczotka trochę ciężko chodziła i nie miała dobrego docisku. Przytopił się ten plastik, który ją izoluje od obudowy. Po wyrównaniu tego pilnikiem i kupieniu nowej szczotki (trzeba zwrócić uwagę, żeby...
Pierwsza rzecz - sprawdź ciągłość i poprawność podłączenia przewodu zasilającego. Druga rzecz - sprawdź szczotki w silniku. Kolejną rzeczą jest sprawdzenie samego wyłącznika. Jeżeli tu będzie wszystko w porządku - mechanika: sprzęgło i przekładnia. Mac Allister to budżetowa marka Castoramy - chińszczyzna pełną gębą. Nie ma tam żadnych czujników, a olej...
Prawdopodobnie rozsypał się mechanizm obsługujący dźwignię przysłony (raczej wymiana), lub silnik napędu migawki kończy żywot ( na pewno wymiana). Nie dziw się cenom za wymianę tych elementów, rzeczywiście ceny części w tym wypadku wysokie nie są (silnik) tylko że żeby go wymienić trzeba rozebrać dokładnie cały aparat, ale 300zł to rzeczywiście sporo...
Smarowanie silnika najlepiej przeprowadzić za pomocą "Oliwy do maszyn precyzyjnych". Jest to bezbarwna i dość rzadka ciecz idealnie nadająca się do takich zastosowań. Olej silnikowy jest zbyt lepki i gęsty - nie wniknie w tulejki łożysk. Aby rozebrać silnik, trzeba go oczywiście wymontować - zdjąć talerzyk z bieżnią zdawczą paska, odkręcić łoże silnika...
Jest tak - są dwa kable co przychodzą do wyżutnika z tym że sterujący można bez problemu pomierzyć z góry odsłaniając pokrywę plastikową nad akumulatorem . na kablu o ile pamiętam czarny z białym a dokładnie legnij pod niego i zerknij bo możesz mieć inny kolor przychodzi do skrzynki tej co mówiłem tam wetknij najzwyklejszy miernik i po przekręceniu...
Jeżeli pył jest śliski i smaruje palce to z silnika czyli szczotek węglowych.Jeśli szorstki to z paska.
Smarowania nie potrzeba w tym rozwiązaniu , tylko zamknięte łożyska kulkowe ze smarem wewnątrz. a uszczelnienia z teflonu lub grafitu podobne do szczotek węglowych w silnikach elektrycznych komutatorowych które nie potrzebują smarowania. Zastosowanie takich uszczelnień nie ochroni przed działaniem popiołu węglowego.
Ostatecznie nie dostałem tej cewki co chciałem. Już nie było w magazynie, ale dostałem Boscha w tej cenie. Wymieniłem i zniknął problem palenia na dwa gary ale problem niepalenia nadal był. Ostatecznie wyjąłem rozrusznik, rozebrałem, nasmarowałem i założyłem i jeszcze nie było żeby nie zapalił. Rozrusznik nigdzie nie miał choćby grama smarowania. Ze...
Mam podobny problem z akumulatorem a mianowicie rano podczas mrozu -8 stopni, napięcie akumulatora spoczynkowe 12,2V po przekręceniu kluczyka spada do 11.8V, natomiast juz podczas uruchamianai auta spada do 8,6V, rozrusznik robiony we Wrzesniu 2017 kompleksowo tuleje nowe, szczotki, czyszczenie, smarowanie. Akumulator kupiony nowy w listopadzie 2016...
Do smarowania nie używa się oleju a smar (specjalny). Oryginalany Makity opakowanie tubka 30g wystarczy. Symbol smaru: P-08361 SMAR PRZEKŁADNIOWY DO MŁOTÓW HR lub 181490-7 SMAR PRZEKŁADNIOWY DO MŁOTÓW (JAPOŃSKI) ten stosuje w cenie około 17 zł Proszę sprawdzić czy w korpusie silnika gniazdo łożyskowe (te od strony komutatora czy jak Pan podał szczotek)...
Cześć. Mam skuter 4T, chiński Baotian. 12 tys. przebiegu, 4 letni. Skuter nie pali na zimnym i ciepłym silniku z rozrusznika - kręci bendiksem ale wydaje się zbyt słabo i zazwyczaj nie zazębia z zębami wariatora lub jeśli go zazębi to nie ma siły pociągnąć za cały wał. Pali na kopkę za 2-3 razem. Z czasem coraz gorzej palił na rozruszniku aż przestał...
Dzień dobry wszystkim znawcom tematu. Problem wygląda następująco. Pralka ta od jakiegoś czasu przestaje obracać bębnem w prawą stronę. Kierunek wirowania jest przeciwny więc wiruje ale pranie jest takie jak by go nie było. Kiedy program przejdzie od pobierania wody, namaczania i grzania do "kręcenia" to normalnie wykonywane są obroty w lewo. Następnie...
W Twoim opisie działania maszynki "z biegiem czasu traciła moc", coś mi nie pasuje, bo taki efekt nie łączy się w oczywisty sposób z np. długością zużywanych szczotek. Zwróć uwagę na stronę mechaniczną, aby odpowiedzieć na pytanie na ile zwiększyło się z czasem obciążenia silnika na skutek np. zabrudzenia (kawałeczki włosów wystarczą aby stworzyć cały...
Witam mam problem z wiertnica silnik jak by zmniejszał i zwiększał obroty, szarpał. Wiertnica praktycznie nowa... ale niestety juz po gwarancji. Stało się to po zablokowaniu wiertła momentalnie ją wyłączyłem, dziwi mnie to troche bo ma zabezpieczenie mechaniczne i elektroniczne.. Co może być przyczyną elektronika czy wirnik uwalony? Filmik poniżej http://obrazki.elektroda.pl/6420881400_1...
Witam, rozrusznik Bosch'a 0001113001 (036 911 023M) po wymianie szcztkotrzymacza, smarowaniu bendiksa, łożysk i szlifowaniu komutatora. Sprawdzam: Po podłączeniu "+" od razu na zacisk 45 czyli omijając zworę silnik kręci prawidłowo a włącznik nie działa. Po podłączeniu "+" na zacisk 50 i 30 też działa prawidłowo: wysuwa się i zaczyna obracać wirnik...
Czyli stawiasz na przerwę w instalacji w układzie kontrolka-alternator która go wzbudza ? lub przerwa szczotek.
Cewka (dławik) i kondensator tworzą filtr przeciwzakłóceniowy. Smarować, czy nie powinno być ujęte w instrukcji silnika lub zabawki, jeżeli łożysko jest tzw. samosmarujące to smarować nie należy.
Oto moje doświadczenia dotyczące dmuchawy w Scenicu. Mam dwa Sceniki z 1997 i 2002 roku. Od razu widać różnicę w wykonaniu. Ten nowszy ma wszystko delikatne, tandetny wycierający się plastik. To samo dotyczy dmuchawy Starsze auto ma 13 lat i z dmuchawą nie było żadnego problemu. W młodszym pomimo przejechanych 70 kkm już musiałem naprawiać nawiew. W...
witam.wymienialemuszczelki na kolektorze ktore niemaja nic do rzeczy z rozrusznikiem i potem rozrusznik tak jakby sie zawolno zaczal krecic i niechcial uruchomic silnika przed wymiana auto zapalalo czasami jednak zdarzalo sie ze go jakby zatrzymywalo przy starcie pocykalem troche az sie zrobily cieple kable i zaskakiwal .po tym wymontowalem rozrusznik...
witam zamów serwis :D, przyjadą na miejsce i zrobią za odpowiednie pieniądze a tak poważnie to łożysk się nie smaruje, a szczotek nie widziałem zużytych w tym silniku. Ile ma lat to cudeńko?
Taaaak, i nie zmieniałeś oleju / części / tarcz sprzęgła / linki rozrusznika / hamulcowych Oczywiście olej był zmieniany, filtr powietrza, zwrotnice smarowane itp. normalna obsługa. Dwa obowiązkowe gwarancyjne przeglądy w ASO w pierwszym roku eksploatacji, pierwszy po 1,5 tys. km i drugi po 15 tys. km. Później już obsługa wykonywana własnoręcznie,...
Chciałbym naprawić swoją około 5-7 letnią wiertarkę B&D (pomarańczowa obudowa) moc około 700W wraz z udarem. Niestety miałem ostatnio remont i została wręcz zajechana przez fachowców. Praktycznie już nie "kręciła" i śmierdziało z niej oraz leciał dym ze środka w czasie pracy, o iskrzeniu komutatora nie wspomnę. Rozkręciłem obudowę i dokonałem małej...
Oczywiście że silnik do wymiany , ( wydawało mi się to tak oczywiste że nie sądziłem że trzeba o tym wspominać). Czyszczenie , smarowanie , czy już zupełnie ekstremalnie naprawa szczotek to tylko chwilowa pomoc. Jeśli chcesz zrobić to dobrze-wymień silnik. Co do faktu że po czasie chodzi dobrze- zgadza się tak właśnie się one zachowują.
Załącz "silnik.wav" to zobaczymy :D Moze to byc komutator/szczotki , łożyska... Nie wiadomo co gorsze: jesli komutator to niezly pasztet, jesli lozysko od strony paska to i tak sam tego sobie nie zrobisz na pewno ;)
Witam odnośnie Power Jack - służę pomocą ponieważ miałem taki zestaw i próbuję aktualnie zmienić na inne siłowniki tylko trochę komplikacji mam. Rozebrałem całe siłowniki na części pierwsze i tak power jack ma śrubę bardzo małego skoku 2- 2.5 , do tego nakrętka w środku jest teflonowa i jeśli będzie jakieś większe obciążenie to nakrętka się obrabia...
Na początek sprawdź łożyska, jeśli ok, to komutator zawsze troszkę można przetoczyć. Albo wirnik zapiąć w wiertarkę stołową i wyrównać. PS. Łożyska się wymienia, a nie smaruje stare (to pomaga tylko na "chwilę")
Z Twojego opisu wysuwam taki oto wniosek: zanieś sam silnik do warsztatu gdzie dłubią koło silników-przewijanie itp. i niech gościu Ci go dokładnie sprawdzi. Bo być może coś jest nie tak z uzwojeniami stojana lub wirnika. W warunkach domowych tego nie sprawdzisz. A tym bardziej że masz już go dość. Zadnego pumeksu nie używaj. Przetrzyj wirnik papierem...
Zgadza się, dodatkowy przewód +12V zasila logikę, ale też stanowi obwód z dioda do rozładowania intuicyjności (który jest dość gruby jak reszta instalacji). To było w sumie najprostsze i niezawodne rozwiązanie przy tym mało ingerujące w instalację. W każdym razie zakłóceń nie stwierdziłem. Zapomniałem o tej diodzie :roll: Najlepiej było by ją umieścić...
Przez około max 15 minut z pełna mocą, później na wolniejszych obrotach to silnik szczotkowy to wydziela sporo ciepła. Możesz nawinąć spiralę wężownicę na silnik i chłodzić wodą. Nowy silnik wymaga dotarcia szczotek na wolnych obrotach przez pierwsze 15 minut. Polecam dołożyć do wału układ smarowania olejem. https://obrazki.elektroda.pl/1243786000_...
Witam Właśnie jestem po wymianie łożysk w pralce Electrolux EW 1043S. W kontekście powyższego wątku niniejsza odpowiedź, to już musztarda po obiedzie. Ale nie widziałem nigdzie na forum opisu wymiany łożysk w tej pralce krok po kroku , więc mogę się podzielić. Może komuś pomoże. Wstęp Jeśli słyszymy głośną pracę łożysk (ale bęben jeszcze nie opada,...
Że druciarstwo to oczywista sprawa ale pakować się w profesjonalną regenerację bloku to w tym przypadku przerost kosztów nad potrzebami. Druciarstwo? To gwałt. Żaden epoxyd tam się nie sprawdzi. Ja zadam pytanie: czy któryś z odpowiadających widział jakikolwiek silnik z bliska? Bo widoczne na zdjęciu ubytki na krawędzi nie mają żadnego związku z możliwością...
NIe to napewno nie to ladowalem akumulator odlaczylem go od klem po kilku godz podlaczylem i nadal to samo hebla nie mam Jednak proponuje zobaczyć poziom elektrolitu w akumulatorze (jeśli akumulator posiada taką opcję). Może zajrzyj też do rozrusznika (stan wirnika, tulejek, szczotek). Nie zaszkodzi zmierzyć manometrem ciśnienie oleju w układzie smarowania...
witam należałoby sprawdzi jeszcze prąd pobierany przez silnik, jeżeli przekracza ok.5A i jest dużo większy to masz zwarty wirnik a w tym przypadku nie ma większego iskrzenia na szczotkach tylko gwałtownie wzrasta temperatura silnika i spadają jego obroty a po chwili przykry zapach i spalenie całkowite wirnika A łożysk to nie smarujemy w odkurzaczach,...
(at)kris8888 nie udało mi się pobrudzić tą przekładnią ale sądząc po jej wyglądzie to raczej chodziło na sucho. Sugerujesz zastosowanie smaru w celu poprawy pracy urządzenia? Jeśli tak, to jaki środek będzie odpowiedni i nie narobi szkód? Jeśli okaże się, że po naprawie nie będę rozbierał śrubokręta przez długi czas, to dobrze byłoby zastosować smarowanie...
Do takiego czegoś stosuje się pierścienie ślizgowe i szczotki, jak w silniku pierścieniowym. Użycie łożysk jako elementu przewodzącego przy dużym prądzie może spowodować wypalanie powierzchni tocznych i szybki wzrost oporu na powierzchniach kontaktu, zwłaszcza, że jest tam środek smarujący. Z drugiej strony może to spowodować zespawanie się elementów...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Taka pompka elektryczna ma dwie wady. Po pierwsze pobiera energię elektryczną której alternator dużo nie generuje. Po drugie ograniczony czas pracy ze względu na trwałość szczotek w silniku elektrycznym (lepsze rozwiązanie to nowoczesna pompka ze silnikiem bezszczotkowym - tyle że nawet używka będzie droga). Jeśli zakładasz normalną pompę to obowiązkowo...
Na wstępnie warto przypomnieć, że "lepiej zapobiegać niż leczyć". Wła¶ciwa i regularna konserwacja blach nadwozia od nowo¶ci jest najlepszym sposobem, aby nigdy nie być zmuszonym do czytania tego "poradnika". Dalej wypada mi zwrócić uwagę na fakt, że większo¶ć remontów blacharskich jest przeprowadzana byle jak i jak najmniejszym kosztem....
Silnik z regulatorem znajduje sie w maszynie do szycia Łucznik, ale to bez znaczenia. U-118/1 pedał (przycisk nożny). http://obrazki.elektroda.pl/5784582700_1... Problem jest taki, że maszyna ma ponad 20 lat i podczas wciskania pedału czy delikatnie czy na max zdarza sie często, że silnik zaczyna buczeć i rusza dopiero po ręcznym obróceniu...
Dzień dobry. Mam problem z fotelem masującym nieznanej marki. Posiada on 6 silniczków wibracyjnych podłączonych równolegle po 2 i załączanych z tranzystorów 2sd 667 (NPN 1A) napięcie 24V, które z kolei są sterowane z mikrokontrolera (jakieś trzy tryby pracy lub prędkości silników). Tranzystory mocno się grzeją a silniczki ledwo się kręcą. Odratowałem...
silnik smarowanie smarowanie silnik silnik bieżnia smarowanie
zasilanie cursor junkers cerapur podłączyć sterownik licznik zwojów nawijarki
alternator rozładowuje akumulator skasować citroen
Kostka do radia CB w Volkswagen Polo 2007 - jak podłączyć? Suzuki DR 350 1993: Dwa czujniki wału korbowego