Czy napięcie było mierzone bezpośrednio przy alternatorze? Czy miernik dobrze pokazuje, może użyć innego dla porównania. Można odłączyć akumulator bez obaw. Adaptacje robi się tylko dla nowego akumulatora, ale raczej w tym modelu nie potrzeba.
Powinien być regulator FL, a wsadzili WL. Wygląda tak samo, ale nie są zamienne w stronę nowszych modeli. Wsadź ARE 2032.
to jest silnik 4 cylindrowy, oryginalnie powinny być 2 aku po 6v minimum 160ah i minimum 700A. W ususie c-360 założyłem tez zamiast 2x6v jeden 12v 135ah 620A i jest idealny, zima nie zima pali na dotyk i kręci jak wściekły (oczywiście wstawiony alternator nowy). A tutaj w c-385 taka podmianka widze że była głupotą, no ale mniejsza o to, bo problem tkwi...
Wiele razy pisane było o niedomaganiach alternatora w skodzie felicja. Jest opisane wszystko.
Na początek sprawdź wszystkie połączenie kabli alternatora masy wsuwki od regulatora i ważny naciąg paska klinowego.
z tego co wiem tego typu alternatory wychodziły z plusem i minusem na masę, ale jak je rozróżnić? załączam zdjęcie alternatora może ktoś mi rozjaśni co to za alternator i jak go podłączyć
Nie jest tak źle z tym ładowaniem, ale trochę za niskie - regulator nie pozwala na więcej - sprawdź połączenia/masę lub wymień. Ja stawiam na słabe połączenia przewodów lub sam alternator - szczotki, diody. Alternator ma spory zapas mocy, napięcie nie powinno spadać aż tyle.
POkaż jaki masz regulator , steruje masą czy plusem?
Końcówka przy akumulatorze na kablu od alternatora ma słaby styk ,normalne . Założyć nową końcówkę i po problemie.P
Uszkodzony wirnik lub regulator.P
Regulator napiecia na99%
Jestem posiadaczem tego auta o 2 lat i od początku miałem problem z ładowaniem ,który zawsze objawiał sie w okresie zimowym. Pierwszy alternator oryginalny Ford również padł.Więc coś tu jest nie tak. Natomiast jeśli chodzi o zmianę ustawień w PCM ( alternator 150A), to takowe zostały dokonane, skutek żaden.
Należy stary odciąć, jego końcówki odbudować od głównego mostka.Nowy mostek ma taki uspokaja, który powinien być wsunięty międzień radiatory.Radiatory są skręcone, należy śruby lekko poluzować jak się da.Jeżeli nie jest to możliwe, nowy mostek możona osadzić na kleju.
witam problem jest tego typu; chodzi o motocykl marki Honda cx 500 custom mam bardzo słabe ładowanie z alternatora /w który nie ma szczotek/ wychodzą trzy przewody od kilunast małych cewek wzudzanych kołem magnesowym, przewody łączą sie z regulatorem i jak sądzę prostownikiem w jednym urządzeniu;; za regulatorem wychodzi prąd ok24vnapięcia zmiennego...
W yarisce mam bardzo słabe ładowanie alternatora. Tzn wacha się od 13 do 14 V. Na wolnych obrotach wynosi nawet poniżej 13 v. Czy w 100 % winny jest regulator napięcia, czy może powodować taką sytuacje alternator, lub jeszcze coś innego. Dla przykładu nastąpiło całkowite rozładowanie akumulatora, po czym po odpaleniu przez kable znowu go podładowało....
Wymienilem dwa tygodnie temu szczotki alternatora, a wczoraj lampka ładowania zaczęła się palić w przedziale obrotów 0-1200, przy większych gaśnie, ale prąd ładowania jest słaby, bo przejechałem na światłach około 60 kilometrow i samochod nie odpalił (jest nowy akumulator), Laguna 2,2D, poprzednio były te same objawy, ale po wymianie szczotek, bylo...
Skoro był zatarty to jest prawdopodobne że przeciąłeś uzwojenie lub uzwojenie ma zwarcie międzyfazowe. Najlepsze będzie kupno nowego alternatora.
Masz za słabe ładowanie, sprawdź alternator, regulator napięcia. Skutkiem słabego ładowania są problemy z akumulatorem, jest nie doładowany i dlatego słabo kręci.
Możesz mieć spalony bezpiecznik który zasila kontrolkę ładowania.Po uruchomieniu silnika alternator daje napiecie na kontrolke a ta swieci.Jeśli chodzi o słabe ładowanie to zapewne kiepski stan połączeń alternator -akumulator i masy,szczególnie tej na pasie przednim koło akumulatora.
Ile razy można tłumaczyć że masz wyczyścić śrubę i "podkówkę" bo to na ich skorodowanym styku ginie te napięcie?
Witam, ale może kolega mieć zużyte koło pasowe od alternatora i mimo braku piszczenia i dobrego naciągu wirnik alternatora będzie miał poślizg. Do alternatorów można dostać regulatory o wyższym napięciu, chodzi mi o napięcie wyjściowe z alternatora.
Zmierz napięcie na obudowie alternatora i na śrubie gdzie przykręcony gruby przewód .
Jeśli spada na minus to oznacza to słabe lub brak ładowania przez alternator w momencie włączenia kierunkowskazu najprawdopodobniej dochodzi do zwarcia i ładowanie spada co sygnalizowane jest w taki właśnie sposób, ale gdzie są bezpieczniki? ? Powinno je spalić najpierw.
Osoba, która zregenerowała alternator, założyła zły regulator napięcia.
3 szpeców i nie wiesz ile go pobiera? Akumulator sprawny? Z doświadczenia wiem że musi byc dobrej marki bo jest mały i słabej jakośći nie żyje długo. Ładowanie przez alternator oczywiście sprawdzone?
Kolego ciągnik ten powinien posiadać amperomierz i zasilanie właśnie idzie przez niego do alternatora.Sprawdź zasilania przy amperomierzu i alternatorze,naciąg paska.Jak zachowuje się amperomierz?
Autor tematu napisał brak ładowania. Kontrolka nie świeci na desce. Posprawdzane niemalże wszystko: masa, przewód ładowania i nici, bezpieczniki ok. Sprawdzony alternator na stole. Nie napisał czy sprawdził ciągłość przewodu wzbudzenia i jego prawidłowe podłączenie do alternatora. Przy braku ciągłości przewodu, kontrolka nie zaświeci a alternator się...
Może być koło pasowe alternatota za dużej średnicy i alternator nie osiąga odpowiedniej prędkości obrotowej a co za tym idzie jest obniżone ładowanie.
Sprawdź na samym alternatorze, może gdzieś spadki tylko masz na połączeniach. Brakuje tych 0,5 do 1 V i to jest bardzo prawdopodobne, że przewód masy jest skorodowany, albo gdzieś na zacisku alternatora jest słaby styk.
To I przez to słabe ładowanie ma na klemach? Z alternatora wychodzi 14V, a na bolcach akumulatora mniej. Czy przez przewód od rozrusznik - akumulator?
Masz słabe ładowanie z alternatora .Przyczyn może być kilka walnięty alternator ,regulator napięcia ,słabo naciągnięty pasek alternatora ,uszkodzony przewód alternator -akumulator .Czy świeci ci się kontrolka ładowania?
Masy sprawdzone kabel alternator też zmian brak
słabe ładowanie akumulatora, alternator do wymiany lub regeneracji
Regulator napięcia, sprzęgiełko alternatora, słabe połączenia. Możliwości jest wiele. Czy zostało zmierzone napięcie ładowania na alternatorze oraz na akumulatorze? Czy były różnice? Czy ma prawidłowe napięcie ładowania? W jakim wieku jest akumulator?
Brak ładowania..... alternator , słaby gdzieś styk , przysniedziale klemy . Sprawdź ładowanie bezpośrednio na zaciskach alternatora.
Sygnał do obrotomierza brany jest z alternatora, sprawdź połączenia bo nieraz "śniedzieje"
Ze słupka akumulatora, przewód się rozchodzi na skrzynkę bezpieczników pod maskę i na rozrusznik/alternator. Z rozrusznika przewód dalej idzie na alternator. Sprawdź jak wygląda połączenie na rozruszniku. Często przewody gniją i się łamią. Też ostatnio miałem przypadek że słabe lądowanie, a przy demontażu starego alternatora przewód nie łączył całkowicie.
witam... problem polega na tym ze moje renault clio 1.2 95r mam problem z ładowaniem były wymienione szczotki ale to nic nie dało... został oddany znów i wymienili regulator napiecia ale znow to samo... opisze jak to wygladało: jechalismy dzis autem po drodze wszystko łądnie chodzi kontrolka od ładowania mrygała odczasu do czasu az w koncu zaczeła sie...
Witam!!! alternator uno słabe ładowanie problem dotyczy alternatora od uno napięcie podczas pracy silnika wacha się około 13,4 v akumulator nie wydala kontrolka od ładowania ok(brak świecenia) proszę o pomoc pozdrawiam !!!
Akumulator zupełnie nowy - ma 4 dni. Chyba kupie nowy alternator. Nie będę się mocował ze starym. Chciałbym się tylko upewnić że to na pewno on, zanim wydam 400 zł :P --------------------- Rozmawiałem jeszcze raz z mechanikiem. Diody, uzwojenie i regulator są ok. Elektryk powiedział, że to ciekawa sprawa bo nie ma diod wzbudzania. Do alternatora idzie...
Akumolator sprawny ładowany cała noc. po odpaleniu pokazywało na wolnych obrotach ok 0,5 A a na wysokich dochodziło do 3A . Przy jakim napięciu na akumulatorze? Przy w pełni naładowanym akumulatorze prąd ładowania nie będzie duży, ale napięcie wysokie. Przydałoby się odtworzyć część schematu z układem ładowania. Koniecznie sprawdź czy w przełączniku...
a sprawdzileś ładowanie (napięcie) może mostek prostowniczy na alternatorze
Witam Samochód to nissan primera 2,0 benzyna z gazem. Problemem jest za słabe ładowanie alternatora . Na wolnych ładuje ok 14,2 V , po włączeniu świateł spada do 13,8 V po włączeniu jeszcze kilku odbiorników spada do 13,5,V a po włączeniu klimatyzacji spada poniżej 13 V. Dodam że zwiększenie obrotów silnika nic nie daje. A i ostatnio zauważyłem , że...
Cos skopane , to zawsze działa
Kolego jak koledzy pisali może słabe reulatory, ale ja też bym sprawdził czy coś nie pobiera za dużo prądu i alternator ciągle ładuje max miałem kiedyś tak ze grzałka od gaźnika w moto strzeliła duzo A pobierała i cyrki były z ładowaniem 2 regulatory poszły potem altek po wywaleniu grzałki było OK
Można go "władować ' do samochodu i jeżdzić. Tamten wyrzuciłeś ze względu na wiek czy na słabe ładowania z alternatora.?
jeśli miał już tyle części wymienione to wymieniłbym jeszcze te diody a alternator może pasować od uno tylko czy wysadzenie koła pasowego jest to samo? http://bendiks.lublin.pl/PL/index.php5?o...
Przecież to prosty alternator jeżeli regulator zmieniłeś /chociaż stary na pewno dobry/ i nie ma zwarcia międzyzwojowego stojana to są słabe główne diody tam nic więcej nie ma.P
Napięcie w instalacji masz stałe (nominalnie 12V), świeca żarowa o podwyższonej oporności pobierałaby mniej prądu, więc napięcie w instalacji byłoby wyższe. Sprawne świece mają oporność rzędu 1 oma, większej- rzędu 10 lub więcej nie mogą mieć. Mogą mieć co najwyżej nieskończoną, a wtedy są niesprawne. Andrzej 20001 zasugerował zmierzenie napięcia bezpośrednio...
Mechanik sprawdzał i zasilanie do sterownika dochodzi. Kiedyś wyczytałem , że jeżeli jest słabe ładowanie z alternatora to komputer też wyłącza system abs, żeby odciążyć układ zasilania i również zapala się kontrolka ale u mnie jest 18V, jak mierzyłem miernikiem to raczej ok.
A co padło w starym? być może ma przebicie - tłumaczyło by słabe ładowanie i nagrzewanie alternatora. Trzyma napięcie na wyjściu?
Cze! przewody "+" o których pisali moi poprzednicy to jedno sprawdz przewody "-" masa dolaczona do silnika lub skrzyni biegów i masa podłączenia akumulatora do komory silnika. sprawdz i poryszaj za klemy i kable w nie wkrecone-zadnych luzow napiecie ma dyc jak podali poprzednicy z max róznicą 0,1V miedzy zaciskiem B+ wyjscie ładowania z alternatora...
Temat zamykam.Gościu nawet nie napisał czy diesel,czy benzyna. Nawet nie podał co za nissan,nie mówiąc o typie alternatora.
21525 Zasilanie przełącznika blokady mechanizmu różnicowego;Słabe akumulatory , ładowanie alternatora lub w ostateczności padnięty sterownik. 62261 Prędkość koła 4 jest różna od pozostałych kół; inna opona (rozmiar, wyższy bieżnik) mogłeś złapać kapcia na tym kole i zapisze sie błąd. Czujnik prędkości koła może być za daleko od polaryzatora lub jest...
Mierzone bylo na klemach akumulatora jak I przy alternatora podobne pomiary
kolego tomaszek77 w którym konkretnie miejscu znajduje się ten czujnik , u siebie clipem sprawdzałem napięcie to w aplikacji jest 14,2 a sprawdzając miernikiem jest 13,5 ta sama sytuacja na 2 różnych alternatorach
Alternator może dawać takie napiecie (7V) przy odłączonym akumulatorze. Według mnie za małe ma obroty alternator przy wolnych obrotach silnika. Można je zwiększyć przez zmianę (zmiejszenie) średnicy koła pasowego na alternatorze.
Kluczem jest odpowiedź na pytanie co się uszkadza. Jeśli pali się stojan czy mostek to powodem jest pobór prądu, jeśli regulator to już albo pech albo zamienniki słabej jakości, jeśli urywają się szczotki to biją pierścienie. Może być że po nocy aku są mocno rozładowane (webasto) a rano długo parkocze na wolnych to się altek przegrzewa bo na wolnych...
Sprawdź szczotki w alternatorze bo to może też być przyczyna słabego ładowania (mogą być zbyt krótkie).
Zanim kupisz nowy alternator pamiętaj że uszkodzony akumulator i słabe wzbudzenie też powoduje brak ładowania. Zanim zaczniesz winić alternator podmień akumulator na inny nie pęknięty.
Sprawdz stan skrzynki bezpiecznikowej na akumulatorze i zmierz napiecie bezposrednio na oczku alternatora
Sprawdz połączenie masowe nadwozia z silnikiem i silnika z obudową alternatora. To może być przyczyna słabego ładowania.
Witam mam problem z Ducato 2.8Jtd 127KM 2004r. Mam problem z moim fiatem gdy wyjeżdżam z domu jak przejadę jakieś 300m delikatnie pod górkę powyżej 2.5tys obrotów zarza mi się kierunkowskazy i gdy włączę w lewo albo w prawo szarpanie samochodem i wyskakuje check i odcina moc a jak go zgasze silnik to już go nie odpalę kręci ale nie odpali ale jak usunę...
Na regulatorze od skutera stracisz funkcję świateł dziennych (niższe napięcie na żarówkach w poz. 1 stacyjki). Musiałbyś znaleźć regulator napięcia od skutera, który ma rozdzielone obwody regulatorów AC i DC. Oczywiście do tego taki, który nie ma diody zamiast regulatora DC (napięcia ładowania). Na regulatorze od skutera może się zdarzyć, że napięcie...
Dzięki za porady. Poczyściłem styki szczotki wporządku.Niewiem jak spradzić regulator. Włożyłem i nic nie pomogło. ALE odpaliłem odłaczam kleme od akumulatora a autko chodzi. Wiem że to niezdrowo odłaczać akumulator ale tak na sekunde musiałem sprawdzić . I myśle że alternator ma ładowanie ale słabe i niedoładowóje akumulatora. Co robić. ???
Czyli najlepiej wyciągnąć alternator? W zależności od jego lokalizacji - czasami można wymienić regulator bez demontażu alternatora. Lepiej jednak wyjąć i sprawdzić też komutator i okazyjnie łożyska. Jakieś pomysły co jeszcze może być przyczyną jak nie regulator? Kable, akumulator, słabe połączenie (śniedź itp), prostownik alternatora, uszkodzony wirnik...
wsadź większy auku i większy alternator np od diesla i będzie ok :) Tylko wiesz muszą pasować mocowania, może masz walnięty np regulator napięcia na alternatorze albo diody juz ci padły wiec może być słabe ładowanie .... zmierz jakie masz ładowanie. Może instalacja już ma swoje lata i takie beda objawy ... jest wiele czynników no i aku większość wytrzymuje...
Tyle napisałeś i nic z tego nie wynika. Po pierwsze co to za alternator Bosch czy Delco , po drugie ile wynosi napięcie na samym alternatorze, po trzecie ewidentnie niedoładowywany akumulator, po czwarte albo strata na instalacji albo słabe diody główne i wszystko.P
Stary truposzek, wywaliłbym i założył świeższy ze złomowiska. Jeśli napięcie leci na ryjek w trakcie jazdy, to szukałbym słabego styku po drodze altek - > rozrusznik -> bateria. Dzisiaj Vectra B mi się bez ładowania trafiła. Skorodowane oczko B+ na alternatorze, sam alternator sprawny.
Tak dokładnie nawet prosta rzecz jak samochód odpala czy wymaga kręcenia przez 3-4sek czy łapie po max dwóch obrotach. Do tego wszelkie straty na zaśniedziałych połączaniach wiązki głównej czy słaby alternator czy rozrusznik. Co ciekawe ładowanie mierzone na akumulatorze w tej octavii jest na poziome 13,9 -14V . Niestety jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach.
Rozmawiali my na maila, uszkodzone uzwojenie alternatora
(at)domin192 A gdzie go masz ? Masz zintegrowany blok T20 w którym jest prostownik alternatora i regulator napięcia.
Na schemacie masz błąd żarówka do +12V i do alternatora na zacisk wzbudzenia. Ale jak wyżej silnik trochę za słaby by uciągnąć ładowanie i pobór mocy na zasilenie sinika kosiska. Nie lepiej dać duży panel PV (lub dwa) na górę z dobrym regulatorem i przetwornica do ładowania akumulatorów. W słoneczny dzień byłoby to dodatkowe 300-450 W. Bo silnikiem...
Witam! Pytanie do fachowców. Auto Citroen Jumper rok 2007. silnik 2.2 HDI A mianowicie miałem słabe ładowanie akumulatora (musiałem wzbudzać alternator poprzez dodanie obrotów) kiepski rozrusznik i słabą baterię. więc auto poszło na serwis. I tak został: sprawdzony alternator, wymieniony regulator napięcia, wymieniona nowa bateria i rozrusznik. Na stole...
Aku jest dobry, ładowanie jest ,alternator również sprawny, instrukcja jest po niemiecku a niemiecki słaby u mnie dlatego pytałem o opis kontrolek
Witam. Były już takie tematy poruszane.. Na pewno jest za słabe ładowanie przy pełnym obciążeniu. Ile wynosi ładowanie wprost z alternatora?? Na początek zmień sobie kolego regulator, być może szczotki się kończą Pozdrawiam.
Witam , ładowanie do kitu powinno być minimum 13v, na pusto ponad 14 nie zapala się kontrolka bo diody pomocnicze w alternatorze działają a tak słabe ładowanie,regulator,lub jedna dioda z mostka prądowego alternatora padła,dokładnie rozwarła się i masz ładowanie na 5/6 Zwracaj uwagę na daty postów. Reg. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych....
Akumulator w jakim stanie? Jakiej mocy jest alternator? Nie założony jest czasem zbyt słaby jak do tej wersji wyposażenia?
No ale alternator tez może być za słaby żeby ładować akumulator jeśli ktoś ma mocne CA i do tego potrzeba mocniejszy alternator.
Witam Zbyt słabe ładowanie to zazwyczaj wina zużytych szczotek alternatora lub zabrudzonego szczotkotrzymacza. Naprawa jest prosta. pozdrawiam ED11
Jeszcze dodam że kabel który idzie od alternatora do rozdzielacza jest problem bo przy alternatorze jest 13.9 a tuż przy Akumulatorze jest 13.2 Od tego zacznij . Przeczyść połączenia na bezpieczniku na akumulatorze i na śrubie alternatora. Sprawdź napięcie między śrubą - nie nakrętką i obudową alternatora. Alternator może nie mieć dobrej masy.
Warto także sprawdzić ładowanie alternatora - może jest zbyt słabe i masz niedoładowany akumulator.
Zapoznaj się z tym: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Z twojego opisu wnioskuje że oprócz stojana alternatora masz uszkodzony regulator napięcia. Działanie jego polega (najprościej) na chwilowym łączeniu uzwojeń alternatora do masy. Złe odprowadzenie ciepła i połączenia elektryczne są zabójcze dla regulatora i następnie...
To trzeba znaleźć przyczynę braku świateł „ze silnika”. Jeżeli alternator jest uszkodzony (co rzadko się zdarza) to w ogóle nie będziesz miał ładowania. Zwykle uszkodzeniu ulega regulator napięcia, jest zwarcie na przewodzie zasilania świateł AC, albo przerwa w instalacji (rozłączona wtyczka alternatora). Nawet jeśli obecnie masz ładowanie, to będzie...
To niekoniecznie wina alternatora. Ten układ (alternator 6-diodowy, zasilanie regulatora napięcia z instalacji pojazdu, a nie z diod wzbudzenia) jest czuły na wszelkie pogorszenie styków w obwodzie alternatora. Jeśli są gdzieś nadmierne spadki napięcia regulator może wpadać w oscylacje, a jeśli na zacisku 15 regulatora napięcie jest zaniżone, to ładowanie...
Alternator zrobiony. Wszystko było ok, przejścia, kable itp. Okazało się że pan po mojej namowie rozebrał alternator, a tam byl słaby styk na masie od regulatora napięcia, przez co raz ładował, a raz nie... Na maszynie pokazywał że jest 13 ,8V , po wymianie regulatora 14,6V, i już niezanika nic...
Jak słaby aku to takie napięcie może być.Poczekaj z godzinę i zobacz.
Jutro będę sprawdzał bo właśnie akumulator ładuje bo słaby był. Dam znać :)
Zmierz napięcie ładowania na zaciskach regulatora (przewody czerwony do czarnego). Jeśli tutaj napięcie jest prawidłowe to na pewno masz gdzieś słabe połączenie masowe między regulatorem a akumulatorem lub między instalacją a akumulatorem, natomiast akumulator ma dobre połączenie masowe ze silnikiem (i alternatorem).
A czy w tym samochodzie wzbudzenie alternatora jest poprzez kontrolkę??
Panowie zrobiłem krótki test.Odpalam samochód i zdejmuje 2 klemy z akumulatora samochód na chodzie.Po włączeniu świateł natychmiast gaśnie.....Wniosek? Zbyt słabe ładowanie,kupiłem na aukcji alternator za 40 zł.Czekam aż przyjdzie i wydaje się że to była/jest przyczyna.
Proszę o pomoc, jestem od maja 2024 właścicielem C4 Grand Picasso 2009 r. 1.6 VTi. Już zrobiłem kompletny remont silnika, a nadal mam problemy takie jak: Wypadanie zapłonu, Brak ładowania akumulatora, a ładowanie jest, Słabe ciśnienie oleju. Wymienione zostały szczotki alternatora, czujniki faz rozrządu, uszczelki pod wtryskami, sprawdzona pompa olejowa...
będzie piszczał przy uszkodzonym mostku ale wtedy miałbyś bardzo słabe ładowanie albo wogóle nie byłoby ładowania
Witam Problem rozwiązany, okazało się że akumulator był rozładowany miał 10.4V. Po doładowaniu tak aby odpalił okazało się że było słabe ładowanie 13,3 do 13,5. Alternator ok a przyczyna leżała w skrzynce z bezpiecznikami głównymi tymi dużymi 40A i 70A. Bezpiecznik który jest połączony z alternatorem był zaśniedziały. Po wyciągnięciu i przeczyszczeniu...
A jak się silnik rozgrzeje do ponad 60 stopni to ładowanie też jest takie słabe?
Dokładnie o tym pisałem na początku. Z tego pomiaru widać że jest za słabe ładowanie. Najlepiej pojechać pod sklep niech mierzą. Można by też ewentualnie zmierzyć na wyjściu z alternatora żeby wyeliminować ewentualną ustarke na przewodach... Ale jak autor nie jest za bardzo rozeznany w temacie to nasza pomoc zdalna się powoli kończy
Witam, tak jak w temacie, chciałbym zamienić prądnice na alternator ponieważ nie mam ładowania, lub ładowanie jest bardzo słabe... Zakupiłem już orginalny alternator do władimirca tylko teraz pytanie jak podłączyć te kabelki, byłbym wdzięczny gdyby ktoś przedstawił mi to na obrazku. Mam jeszcze kilka pytań dot. tego ciągnika, od niedawna jestem jego...
Jeżeli alternator ładuje to albo słabo naciągnięty pasek lub słabej jakości natomiast zwarcie międzyzwojowe stojana także ma podobny objaw ale ładowanie będzie dużo mniejsze od nominalnego.P
Tak, przed wymianą akumulatora padł całkowicie. Wymieniono akumulator i sprzedawca akumulatora stwierdził słabe ładowanie. Ze względów finansowych nowy alternator kupiłem dopiero w Listopadzie. Aktualnie napięcie spoczynkowe 12,6V Prąd spoczynkowy 30mA
Jaki skuter? To ważne, ponieważ musimy wiedzieć czy fabrycznie światła są z alternatora, czy światła są z akumulatora który jest obecnym trendem. Jeżeli fabryczna instalacja ma światła z akumulatora, to przy wymianie statora mogłeś popełnić błąd wymiany go na taki, gdzie światła są zasilane z alternatora (silnika). Po drugie możliwy niesprawny regulator,...
słabe ładowanie alternatora renault słabe ładowanie alternatora astra słabe wzbudzenie alternatora
moduł zasilający bosch monter elektronik obroty silnika renault
parkowanie silnika wycieraczki parkowanie silnika wycieraczki
Sterownik ST-480N: Wentylator działa ręcznie, nie w automatyce Wartość rezystora R6 w ładowarce Hitachi UC18XG