Kupiłeś rozrusznik do benzyniaka - jest zbyt słaby dla diesla.
Dzialanie termostatu:podczas rozgrzewania silnika termostat jest zamkniety,doplyw do chlodnicy jest zamkniety,plyn krazy w obiegu blok silnika-pompa-blok,kiedy plyn osiaga temperature ok 95st.C termostat zaczyna otwierac sie powodujac przeplyw przez chlodnice i poprzez przymykanie i otwieranie utrzymuje tem. plynu-silnika ustalona przez producenta(ok.90-100st.C)....
Może jeszcze podpowiesz które połączenia.
Pierwsze rok auta. Silnik? ,który bo na razie wiadomo że diesel. A jeśli wyświetla błąd na zegarach tzn. że mają słaby sprzęt do diagnostyki.
Panowie czy słaby akumulator ma wpływ na nie działający tempomat? Nie ma wpływu.
Witam. Mam problem z Oplem Frontera B 2003 rok 2.2 diesel mianowicie dmuchawa działa na każdym biegu, ale nawiew jest bardzo słaby. Proszę o pomoc jaka może być przyczyna
a ja ci powiem tak: nic ci nie dadza świece, akumulator jak auto nie ma odpowiedniej kompresji.... No właśnie... Od tego trzeba zacząć. pomiar ciśnienia w zamrożonym silniku jest bez sensu - jedynie miarodajny jest pomiar silnika rozgrzanego Nie zgodzę się - w dieslu na okoliczność słabego odpalania sprawdza się kompresję na zimnym silniku. To zimny...
Czyli silnik benzynowy, skrzynia diesel to słabe połaczenie, a co w drugą stronę czyli silnik diesel skrzynia benzyna? czy nie kombinować tylko dać silnik diesla który ma większy moment obr NM + skrzynia manualna diesel np 1.9 TD z Grupy VAG z lat 80-90 na zwykłaj pompie Hoć też myślałem nad 1.7 Isuzu montowane w Oplach
Trudno to wyjaśnić. Może to kwestia dużego udziału diesla w okolicznych samochodach + słabe przewietrzanie powodujące długie utrzymywanie się tego zanieczyszczenia? A może czujnik jest tak umieszczony, że preferuje SO2 które jest sporo cięższe od powietrza? Albo wszystko razem czyli dużo diesli, słabe przewietrzanie i czujnik umieszczony tak, że odczyt...
Nie słabego akumulatora lecz braku masy na silnik.
Samochód w cenie około 20k. Sedan. Potrzebny duży silnik najlepiej 2.0 , 1,6 - w ostateczności. Jakie mocne strony mają Insignia i Mondeo 4 a jakie słabe ? Benzyna/gaz/diesel ? Czasem jeżdżę miesiąc wokół komina na krótkie trasy. Ale około 50-60% tras długich.
Gubi się główne zasilanie przekaźnika. Należy sprawdzić ten przewód od przekaźnika do akumulatora /gruby czerwony/ bo gdzieś jest słaby styk lub coś wygrzane.P
takie mialem wlasnie podejzenie co do egr. co do tego czujnika przy wtrysku jest on przy 2 wtyrsku liczac od przodu. Pytam o niego bo nie mam na nim zadnego sygnalu, ani oporu mierzac miernikiem ani podczas pracy silnika. Na wtyce jest napiecie 12V po wlaczonym zaplonie. Odpiecie tego czujnika nie daje zadnej roznicy w pracy silnika. Dzieki bardzo za...
Za mała moc. W przypadku chińczyków, „standardowy” 430 to 1.2 kW, większe pojemności niewiele więcej. Mocniejsze są dopiero markowe Stihl, Husqvarna. Mimo tego silnik od kosy spalinowej będzie za słaby, a dwusuw mało przyjemny w użytkowaniu. Lepszy byłby Diesel, kopia Yanmara lub Lombardini.
Po podłączeniu SD, powinien być jakiś błąd informujący o uszkodzeniu systemu. Zacznij "poszukiwania" od dobrej diagnostyki.
Problem nie został rozwiązany samochód sprzedany, nikomu nie polecam
pewnie jest zawalona liściami i innymi śmieciami a trafisz do niej po rurkach od silnika te kture wchodzą do środka auta nic dokładniej niepowiem bo nieznam samochodu ale raczej nietak trudno ją znaleźć jak roskręcisz kokpit to zobzczysz powodzenia :)
A jak diesel to słabe pompowtryski też zapalą Abs i esp.Odczytaj błędy sprzętem do vw i w abs-ie i w silniku.
Dziwne Być może alternator jest za słaby aby w pełni wszystko zasilić (i odcina - szczególnie diesel) Jak zabronisz sterownikowi nadwozia sterować alternatorem, to wtedy przestaje być za słaby i wszystko jest normalne 😀. Skoro w bawarach trzeba płacić abonament za podgrzewane fotele, to może niedługo będzie abonament za alternator.
No i jeszcze rozrusznik, czy nie za wolno kręci z powodu jego zużycia lub słabego akumulatora. Diesel musi mieć odpowiednie obroty przy rozruchu bo to przecież zapłon samoczynny. Dla tego "na sznurku" Ci zapala.
Witam zanim podłaczysz kolejny sterownik wtryskiwaczy to dokładnie sprawdez mase zasilajaca go te sterowniki nie psuły sie jak wymienialem to uszkodzone były tylko ze wzgledu na słabe zasilanie po stronie masy
Skoro "cyka" rozrusznik i nie kręci to jest tylko kilka możliwości. -masa -niedokręcone klemy -słaby akumulator -kijowy rozrusznik -silnik stoi dęba Kontrolki przygasają jak dajesz na zapłon/start? Silnik się obraca?
Ważniejsze chyba jest to jakim autem jeżdzisz. albo jaki silnik, bo stary diesel nawet jak dostanie słabe paliwo to go przepali i pojedzie, w nowych autach już tak raczej nie będzie.
Auto duże, wygodne, zazwyczaj bardzo dobrze wyposażone. Szukaj tylko poliftowych wersji. Nadkola lubią rdzę. Diesel trochę słaby do tej budy.
Witam . MOja asterka palila bardzo ladnie w pewnym momencie trzeba bylo wymienic lozysko w alternatorze i chodzil elegancko az do wczoraj chcialem go odpalic i wysiadl akumulator. Ostatnie dni gorzej sie go odpalalo trzeba bylo dluzej krecic i w trakcie jazdy ( nie caly czas ) delikatnie zarzyla sie kontrolka od ladowania. Co moze byc przyczyna tej...
Potwierdzam, mam evasiona 2,0 16V i jestem zadowolony 1,8 za słaby, a diesel spali 7-8 l ropy. Moj pali 10-13 LPG. W środku więcej miejsca niz w sharanie, pomimo mniejszych gabarytów zewnętrznych. Jeszcze dodałbym opla sintrę 2,2 w benzynie.
Diesel ,benzyna ,LPG? który silnik. Generalnie w benzynach jest to objaw lewego powietrza czasem słabszej kompresji na którymś cylindrze. W dieslu nierównych dawek na wtryskach ,słabej dwumasy.
SDI to typowy diesel z lat osiemdziesiątych - toporny, bezawaryjny, wytrzymały no i oczywiście atrybut diesla z tamtych lat - bardzo słaby. Jak dla mnie super. :)
Jeżeli chodzi o ładowanie to masz słabe a częsta przyczyną w tych samochodach jest pasek. Natomiast chyba zapomniałeś że w dieslu świece żarowe jeszcze dogrzewają przez około 2 minuty dlatego jest taki spadek napięcia.P
Temat zamykam. Alternator chłodzony powietrzem ma trochę węższe łapy. Można go wstawić. Nie podpinamy kabelka idącego do ECU. Pamiętać należy o tym że orginalny alternator ma 150 A zamiennik 90 więc może brakować prądu jeśli ma się np. podgrzewane siedzenia i słaby akumulator
Jeśli chodzi o wygląd to zdecydowanie zafira B, ale podchodząc z rozsądkiem i przez pryzmat kosztów utrzymania to zafira A. W zafirze B pada wspomaganie kierownicy z centralnym zamkiem są częste problemy w dieslach słabe sprzęgła.
Panowie, po co dotykać skrzyni, skoro silnik jest słaby? Jako że to stary dobry diesel, to podstawowe rzeczy - wtryskiwacze plus pompa, może jeszcze uda się tę pannę ożywić. Głębsze naprawy to już średnio opłacalne, wymiana skrzyni na manual to już chyba wcale.
A elektroniczne trafo od halogenów? Zależy jak uszczelnianie, pracować będzie w terenie. 100W toroid jest za słaby.
Mazda 3. 1.6 diesel 2008 80kW ECU 0281012530 SW: 1039S17808 EDC16c34 EEPROM 95160 Problem z IMMO. Czy ktoś ma oryginalny plik ECU z działającym IMMO. Program w ECU został uszkodzony z powodu słabej baterii.
To bardzo cenna uwaga elektro1991 . Interwały wymiany oleju co 20 tys nie przedłużaja życia oraz brak świadomośći , że muszą być częstsze w ruchu miejskim niż w trasie. Najsłabszym ogniwem w trwałości diesla jest u nas w Polsce bardzo słabe paliwo. Na "zachodzie" te same silniki jeżdżą 2x tyle bo jest tam dobre paliwo i dobre drogi.
Sprawdź na początek stan akumulatora i ładowanie. Może być np. słabe połączenie prądowe, korozja, kostka stacyjki itd.
Witam. Zapewne ktoś już takie sztuczki robił, ale zapytam. Mam Fiata SC 1,1 54 KM, rok 2001, klasycznie wchodzi do tego akumulator 175 mm, tzw "kostka fiatowska", najmocniejsza to np. Centra CB440, ale zastanawiam się czy nie wejdzie na pewno akumulator 207 mm? Mam tutaj na myśli Centrę Futurę CA472, bo ma jednak nieco mocniejszy prąd rozruchowy jak...
Witam. Zamierzam kupić VW transportera z 2005r. 1.9 diesel 105KM .Moje pytanko czy ten model jest awaryjny i nie za słaby na wagę 2000kg.
jaki kupiłeś akumulator jaki ma prąd rozruchowy
Witam. Jak cofa wał, to -za słaby akumulator -zbyt wczesny wtrysk Odnośnie słabopalenia na gorącym, to sprawdź, czy wystarczy ostudzić pompę. Jak pomaga to kończy się sekcja.:cry:
Seryjne sprzęgło i skrzynia nie wytrzymają więcej jak 120-130KM więc nie masz co szaleć, zostałbym przy tych 0.2bara, choć pewnie sam silnik by 0,5bara teraz wytrzymał. Pamiętaj o słabej stronie tego silnika jaką są niewielkie odległości między cylindrami i słabe chłodzenie tego obszaru. Turbina powinna Ci podejść z jakiegoś małego diesla, może z 1.3MJ...
Aktualnie mam dwa takie silniki 1.6 hdi i w jednym i drugim jest to samo. Zasrany od ssącego po wydechowy. Ogolnie ten nagar to przez tą ekologie znaczy egr'a która zresztą wykończy polska motoryzacje z dieslami. Silnik słaby strasznie, twardość materiałów daje wiele do życzenia nie dość że nie wytrzymałe to jeszcze drogie (800zl za 1 wałek ) Robiliśmy...
Obawiam się że kolega nie ma na tyle wyobraźni jaka gruba powinna być masa z akumulatora do silnika przy tak ogromnym prądzie rzędu kilkuset amperów jaki występuje w czasie kręcenia rozrusznikiem. A wystarczy tylko jedno miejsce słabsze jak słaby zacisk przy klemie, czy już stary łącznik elastyczny od karoserii do silnika. SławeK
Ogólnie rzecz biorąc mały, słaby silnik + stosunkowo duży samochód oznacza znaczne skrócenie żywota silnika. Ten 1,5 nie ma ogólnie skrajne opinie, więc sytuacja wskazuje, że prawdopodobnie jesteś w grupie zwiększonego ryzyka, ale nie oznacza, że zaraz się rozsypie . Jest to najsłabszy diesel w tym aucie i tak trzeba go traktować.
Tak jak w temacie. Zimny pali od strzała, a ciepły zapali, ale ile się trzeba nakręcić. Może macie jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny? Nic nie dymi, słaby nie jest. Silnik to zwykły diesel, bez elektroniki.
Diesel, vacumpompa na alternatorze robi słabe podciśnienie.
Silnik Diesel 1.6 80KM
Kilka dni temu kupiłem Opla Astrę II 1.6 16 V X16XEL 1998r ( z Niemiec) Zauważyłem że silnikiem trzepie, jest słaby, pracuje jak diesel a to benzyna. Jedna świeca była mokra więc je wymieniłem na nowe - dalej to samo. Kolega podpowiedział żeby zamienić cewkę zapłonową, zakładałem dwie różne używane - bez skutku Co to może być ? Proszę o pomoc P.S Chyba...
wielkie dzięki, ale nie jest to za słabo? to diesel.
A jaki masz alternator? nie mam pojecia. Mam 2.2 diesel wiec słaby nie jest. Ale jesli ta przetwornica stawia taki duży opor to do czego je produkują i dlaczego nikt nie ostrzega przez ewentualnym uszkodzeniem aku lub alternatora?
Zawór regulacji ciśnienia może być walnięty Który? Doładowania, spalin, podciśnienia czy paliwa? ewidętnie mała dawka paliwa liche wtryski słabe napięcie na cewkach Napisz jeszcze gdzie w dieslu są te cewki. To nie jest Fiat 126P tylko auto po 2010 roku w pełni diagnozowane i to z silnikiem wysokoprężnym. Na jakiej podstawie to oceniłeś? lekko trzesie...
Pedał twardy??? Tzn. taki jaki był normalnie gdy nie świeciła się kontrolka??? Koniec klocków nie ma nic do "twardości" pedału, a słabsza siła hamowania wynikać może z tego, że klocki zaczęły opierać się o próg na tarczy hamulcowej.
a jak odpowietrze sie układ w dieslu ?
:spoko: nie ma sprawy ostatni robiłem atu w benzynie nie działał obrotomierz a powodem była odkrecona nakretka w szafie chłpaki na produkcji mieli chyba słaby dzien pozdrawiam
Mazda 626 to znakomita propozycja, ale nie z dieslem. Mazdy mają świetne silniki benzynowe, diesle słabe. Przez pięć lat miałem 626 2.0D sedana, przesiadłem się na kombi bo ciut w lepszym stanie, sedan miał gwarantowane 285tys. i niedługo (wg mojego dobrego serwisanta) potrzebował na spokojnie zajrzeć do turbiny. Paru kolegów ma 626 w benzynie to już...
Zależy do jakiego zwykłego Focusa porównujesz? Pomiędzy 1,6 a 2,0 turbodieslem prawie 200 konnym jest przepaść, turbina, koło dwumasowe, większe hamulce, koła itd. Zwykły diesel wiele tańszy nie będzie ale są pewne rzeczy jak hamulce czy koła które będą droższe, w ST bodajże fabryczne koła to 18stki, w słabszym dieslu 16tki itd, czerwone jarzma/zaciski...
Sam fakt posiadania padniętego akumulatora dyskwalifikuje sensowność sprawdzania ładowania i dalszego grzebania w nim. Ładowanie będzie głupieć. Akumulator musi być w pełni sprawny, o niskiej rezystancji wewnętrznej przy ładowaniu i naładowany w 100%. Tylko takie warunki spowodują że ujrzysz po chwili napięcie w granicach 14.4V na akumulatorze. Z instalacją...
Witam proszę o pomoc ,dzisiaj jadąc kangoo nagle zgasł silnik 1,9 diesel akumulator słaby więc po podłaczeniu z kabli kręci i nie odpala zaznacze iaż stało około 2 mc i odpaliło na dotyk<z kabli> silnik pracował równo proszę o pomoc lub wskazówki Dodano po 31 paliwo jest
jeżeli chodzi o sens przekładki to naprawdę bym się zastanowił na TD .. bo sam 1.6 diesel może być troszkę słaby w mk3
Jeśli ktoś palił diesla w mrozach wie że słaby akumulator siada po kilkunastu sekundach kręcenia,nie sądzę aby takie cudo było w stanie wspomóc odpalenie autka gdzie aku jest za słabe.Moim zadaniem szkoda kasy na takie cuda,ale to moje zdananie. Za taką kasę kupuję nowy aku i nie ma problemu.
Auto słabo odpala szczególnie jak jest zimno (powoli kręci i dosyć długo), przygasają zegary i wyraźnie słychać, że nie pali na wszystkie gary, więc wg mnie świece nie są dogrzane. Ostatnio przy odpalaniu nawet mi konsola zgasła i włączył się tryb awaryjny. Stąd moja próba podładowania akumulatora bo po ostatnim ładowaniu autko odpalało świetnie, mimo,...
Słabe sprzęgło 2.2 ale silnik jak na diesla bardzo dobry mało awaryjny , co do benzyny 1.8 mniejsze koszty eksploatacji , dynamiczny i cichy silnik jak na benzynę .
na początek sprawdz ciśnienie w cylindrach bo prawdopodobnie jest słabe
Po prostu słaby akumulator skoro nie działa start stop, pomiar rezystancji wewnętrznej akumulatora niezbędny. Dodatkowy akumulator jest a jeśli tak to w jakiej kondycji?
czasami słabej jakości filtr bardziej szkodzi niż pomaga.
Oczywiście, że się da. Z silnika od ETZ to Ci tylko kartery zostaną. Poleci wał, potem sprzęgło, skrzynia, gładź cylindra, tłok. Nawet łożyska na wale nie wytrzymają. Nie wspomnę o wibracjach i słabej kulturze pracy. Sam lubię diesle, ale bez przesady. Kup jakiś silniczek budowlany i dostosuj go do motocykla.
po pierwsze majac autko z silnikiem wysokopręznym powinienes przed zimą zadbac o wymiane oleju na taki który bedzie mial dobre parametry przy niskich temperaturach.Tu nie chodzi o marke producenta tylko o granice zamarzania oleju.Jesli masz jeszcze troszke tego oleju gdzieś w zapasie nalej sobie w szklanke czy kieliszek i pozostaw na mrozie na noc ,rano...
Mam nadzieję, że miał Kolega na myśli niezawodność, bo kultura pracy tych "świetnych" Diesli przypominała sieczkarnię... Dokładnie to miałem na myśli. a i osiągi były słabe w stosunku do Diesli konkurencji. Osiągi TDI nie miały sobie równych aż do momentu pojawienia się dopracowanych silników Common Rail czyli dopiero parę lat pózniej.
A mnie i tak ciekawi stwierdzenie, że dotychczasowy płyn był za słaby - czym się ta słabość objawiała?
sory ale nie mam nic na temat tej pompy, sprawdzałeś może ciśnienie w cylindrach może to nie wina pompy tylko słabe ciśnienie sprężania ???
Tak więc problem został w końcu rozwiązany. Wymiana silnika okazała się jednak ostatecznością. Wtryskiwacze były testowane na maszynie i okazały się być sprawne. Pewien mechanik zajmujący się tylko silnikami diesla, stwierdził bardzo słabe ciśnienia na jednym cylindrze i uznał, że silnik nadaje się tylko i wyłącznie na szrot, prawdopodobnie krzywy był...
Witam!!! Mam problem z escortem ’92 D mianowicie Jechałem pod górke i poczułem że autko jest bardzo słabe Zatrzymałem się i łysze że chodzi nierówno. Wchodzi na obroty ale jest bardzo słaby. Przy odpalaniu dymi na biało ( było tak wcześniej – to mogły być wtryski ) ale co się teraz stało? Proszę o pomoc i jakieś sugestie? Może to...
Ja polecam M. Outlander. Możesz kupić zarówno benzynę jak i diesla. Przy BMW wykończenie słabe, bo jak to japoniec auto jest plastikowe, ale calkiem wygodne. Auto dość tanie w utrzymaniu, ekonomiczne i bezawaryjne.
Witam Przez wiele lat używałem diesel-a 1.9. U mnie jak nie chciał odpalić/ ewentualnie jak się wyłączał to zawsze było jedno z 3 rzeczy: - czujnik położenia wału - wymieniałem go chyba co ok 3 lata. Kupowałem nowe zamienniki ze średniej półki. - brak doprowadzenia paliwa, np. jak wytrąciła się parafina z paliwa diesel-a. - za słaby akumulator, niestety...
Na pewno lepszy będzie akumulator, który nie jest Ca/Ca , tylko Sb/Ca. Tak jak pisałem, w ofertach dominują Ca/Ca. Te w technologii Sb/Ca pojawiają się tylko przy okazji egzotycznych marek. Aktualnie posiadam 2 letni akumulator Westa Forse 74Ah 720A. W okresie zimowym już w dwa tygodnie po naładowaniu sterowniki zaczynają siać błędami co jest dość...
Corolla E12 już trochę stara, no i to Toyota, więc ruda ją już ostro bierze w tym wieku. Grande Punto to taka lepsza Corsa D... większość części pasuje zamiennie do tych aut, ale mimo, że to "bliźniaczki", Grande ma inaczej zestrojone zawieszenie i lepiej się prowadzi, no i jakby mniej rdzewiało. Blacharsko to chyba najlepiej Peugeot wypada, ale 208...
Mój kuzyn kupił na początku tygodnia 159 ale 1.9 150, szukał ze 2 miesiące nie walonej sztuki, zjeździł trochę km w poszukiwaniach. Z tego co mówił bo też jedził 120 koni to szału nie robi, najtrwalszy silnik z gamy diesli ale słaby, nie pasuje charakterem do auta, 150 już się całkiem zbiera.
Dużo błędów często wywala jak jest bardzo słaby akumulator. Auto mogło zgasnąć po błędzie czujnika wałka rozrządu.
wsadź większy auku i większy alternator np od diesla i będzie ok :) Tylko wiesz muszą pasować mocowania, może masz walnięty np regulator napięcia na alternatorze albo diody juz ci padły wiec może być słabe ładowanie .... zmierz jakie masz ładowanie. Może instalacja już ma swoje lata i takie beda objawy ... jest wiele czynników no i aku większość wytrzymuje...
Stanowczo za słaby. Ja mam w Mercedesie osobowym (250d diesel) 120aH 920A. Jak na busa 2.8jtd 100aH 900A powinien wystarczyć lecz ten 70aH wsadzony był na sprzedaż a dobry zabrany.
Ten silnik słynie ze słabego smarowania na panewkach. Sprawdź dokładnie jeszcze raz.
Witam, mam taki problem z moim Fordem Escortem 1.8 TD Diesel rocznik 1994, otóż jest słabe ogrzewanie i nie wiem, co może być tego przyczyną. Może mi ktoś coś na ten temat poradzić, byłbym bardzo wdzięczny.
Napięcie to nie problem. Chyba też może być problemem bo 120/208 to jest fazowe i międzyfazowe a w Polsce mamy 230/400. Można użyć tylko połączenia 120/240 ale dostajemy jedna fazę i to taką poskładaną z dwóch 120V. Tu może jeszcze być problem z uziemieniem - jak środek jest uziemiony to trudno to pogodzić z układem TN-C albo TN-S czy TN-C-S które...
Przy słabej baterii wskazania to......... A po co kręcisz zakresem skali?
Różnica polega na konstrukcji silnika, Przede wszystkim silnik 1,9 jest starszą konstrukcją i po wielu latach produkcji pozbawiona wad. Natomiast silnik 2,0 TDI występuje w dwóch wersjach 8 zaworowych i 16 zaworowym (ten ma więcej wad np. pękająca głowica, wyrywanie gwintu podtrzymującą rolkę rozrządu !!!). Ogólnie polecam 1,9 Wady 2,0 8v i 16v: Słaba...
Hej...może to głupio zabrzmi ale ja miałem kłopoty z odpalaniem na ciepło Audi A6 98 rok. Kazali mi pompę regenerować lecz nie zrobiłem tego gdyż w praniu wyszło, że mimo, że akumulator kręcił według słuchu dobrze to był na ciepło za słaby by ruszyć silnik diesla... Jak nagrzejesz auto i będzie kłopot z odpaleniem to spróbuj pożyczyć od kogoś prądu...
moze ktos zrobił podmianke z chłodnica? założył z diesla do benzyny?
Akumulator za słaby to tego motorku , ładowanie też za słabe powinno być na odpalonym silniku 14,2 - 14,4 . Sprawdź ciśnienie w cylindrach ,
Bardzo rozmydlone określenie "słabe paliwo". W silniku benzynowym nie ma. W dieslu ma dość spore, niedostateczne spalanie reakcja z olejem silnikowym, przegrzewanie silnika a co za tym idzie odparowanie oleju i jego osadzanie się w chłodniejszych elementach silnika. Uszkodzenie... Raczej zaklejenie smolistą substancją.
Witam Nie ma sensu. Wcale nie jest tak, że będzie wymagał niższych obrotów, wręcz przeciwnie. Skrzynie biegów od diesla mają w przeciwieństwie do benzynowych krótsze biegi (napewno te niższe). W efekcie będzie wymagał większych obrotów a ze zmianą biegów to nie nadążysz. Wiem bo zrobiłem coś odwrotnego. Do Fiata Croma z silnikiem benzynowym wsadziłem...
Benzynka 1.6 100KM w sekwencyjnym gazie wypruta z jakiegoś auta w postaci gotowej całości pracująca na 3tys obr? 1.6 nie będzie zbyt słaby przy dużych zmianach obciążenia przy 3000obr/min? Jak mocą będzie tam dysponował? 35kW?
W benzynie 2,0 to muł (84 KM) i zpali LPG 13-15 l. Ten 2,5 ma tylko 115 KM i bedzie palił tyle samo. Żeby to troche jechało to raczej TDI 2,5, ale trafić dobry- i za jaka kasę to wg mnie nielogiczne. Jeśli nie musi być to transporter, to spórz na evasiona, ullisesa, 806, zetę. Mam evasiona 2,0 16V 136 KM 2001 z gazem ( własny montaż LPG) , auto bardzo...
Dzisiaj sprawdziłem, katalizatora brak w moim aucie, chyba ktoś mnie wyprzedził. Pod wtryskiwaczami paliwa( mam ich cztery) zauważyłem, że zaczęło gromadzić sie paliwo. Myślę,że to nieznaczny wyciek. Czy może to być wina uszczelek? Czy może to być przyczyną słabej mocy?
ciśnienia są dobre sprawdzał kolega mechanik który nie jest laikiem 20 lat w tym robi Audi diesel 2002r 1,9 130km
Mam ten sam problem a właściwie miałem. Przyczyna jest po dwóch stronach - akumulator - mój kreci dość mocno ale ze zbyt małą energia aby cisnienie spreżania było wystarczajace i bez dwoch zdań należałoby go wymienić ale druga przyczyna to stary filtr paliwa i słabe paliwo - lałem zwyklego diesla z BP, teraz mam Gold diesel z statoil i nowy filtr. Aku...
będę miał lepszy efekt świecenia? Tak, a to dlatego że nie będzie takiego spadku napięcia jaki występuje na cienkich Vokswagenowskich przewodach i słabych przełącznikach
W dieslu zimą zawsze słabo dział na krótkich dystansach ogrzewanie i są wahania przy niskich temperaturach. Ale zacząłbym od wymiany/sprawdzenia termostatu silnika.
I teraz pytanie konkursowe co było przyczyną takiego stanu rzeczy, proszę o jednoczesne logiczne wytłumaczenie a nie tylko zgadywanie. A to wy rozwiązaliście ten problem czy po prostu konkurs ma pomóc w odgadnięciu? :D Stawiam na słabe połączenie grubego kabla.
Mogą być za słabe bezpieczniki z postojowych 7,5A, dwie żarówki H4 biorą ponad 10A + jeszcze postojowe.
Witam.Kupiłem citroena c4 rok 2008/2009 diesel.Problem polega na bardzo słabym wspomaganiu.Po podłączeniu lexi w wspomaganiu jest błąd c1210.Nigdzie nie mogę znalezdzc opisu tego błędu.
słaby kompresja diesel diesel słaby odpalać silnik diesel jednocylindrowy diesel
sprawdzić tętnienia oscyloskopem biquad wymiary magneśnic wirnik
garmin bluetooth garmin bluetooth
Demontaż pompy wtryskowej S231 1HC102 - instrukcja Głośne zawory w silniku K4J - przyczyny i rozwiązania