a ja ci powiem tak: nic ci nie dadza świece, akumulator jak auto nie ma odpowiedniej kompresji.... No właśnie... Od tego trzeba zacząć. pomiar ciśnienia w zamrożonym silniku jest bez sensu - jedynie miarodajny jest pomiar silnika rozgrzanego Nie zgodzę się - w dieslu na okoliczność słabego odpalania sprawdza się kompresję na zimnym silniku. To zimny...
Prawdopodobnie więc masz za słaby rozrusznik, jak podasz VIN to postaram się to sprawdzić.
właśnie w tym problem że silniczek krokowy się nie porusza normalnie stoi na amen Gdzie się znajduje czujnik temperatury i jak go sprawdzić ??
przyczyną pobierania oleju była zużyta turbina, obecnie już wymieniona. Była całkowicie rozszczelniona. Przyczyną słabego odpalania na zimnym silniku były jakieś przekaźniki napięcia do świec żarowych. Kontrolka pokazywała, że grzeje, ale tak naprawdę nie grzały. temat zamykam dzięki za odpowiedzi
Jeśli elektronik kumaty to można z wyczuciem podkręcić, co do usterki, jedynie diagnostyka. Mogą być dwie przyczyny na raz, nie palenie na ciepłym, znane i wałkowane i słabe odpalanie na zimnym silniku, np zapowietrzanie się. Warto także szybko sprawdzić rozrząd a w szczególności koło rozrządu na wale.
W moim lanochodzie miałem to samo...ale instalka była założona jak trzeba. Przyczyną nierównej pracy silnika było dziutka w ruże między kolektorem a katalizatorem. A przyczyną złej <słabe odpalanie, kangurki na zimnym silniku i mała moc> pracy silnika na Pb było złe odczytywanie przez komputer temperatury silnika. :)
Cześć wszystkim,ponownie wracam do tematu ursusa c -330 i jego bardzo słabego odpalania na zimnym silniku. kupiłem nowe końcówki wtrysków,wyregulowane są ok. dalej ten problem z odpalaniem,układ nie zapowietrza się, akumulatory ok.,świece nowe, zawory super, pomimo tego, że ręcznie pod pompuję pompką, na zimnym nie pali a jak zapali to na jeden cylinder...
Witam.Niestety nie posiadam manometra i nie mam jak tego zmierzyć.Za kilka dni będę miał drugą turbinę.Po wymianie napisze czy jest jakaś poprawa.A możecie mi powiedzieć koledzy jaka jest przyczyna bardzo słabego odpalania na ciepłym/zimnym silniku?Dodam tylko ze brak błędów na vagu
Czy to się dzieje przy każdej temperaturze otoczenia tzn od -20 do +20 te same objawy. Jeśli przy niskich temperaturach to czy przez te 2 sekundy rozrusznik kręci "ciężko". Napisałeś że za drugim odpaleniem szybko odpala. Może masz gęsty olej bądź słaby akumulator i za pierwszym razem ciężko mu ruszyć zimny silnik.
Dzisiaj zmierzyłem ciśnienie sprężania i na zimnym silniku napompował 26 bar na obu cylindrach gdy wlałem olej na tłoki to napompowała 30 bar, czyli wychodziło by na to że dół nie trzyma, ale myślę że 26 bar nie jest takim złym ciśnieniem. Gdy wyciągnąłem wtryski to okazało się że nie były porządnie dokręcone. Po zamontowaniu wtrysków zapaliła nawet...
Sprawdź czy sztanga jest zaciągana po odpalaniu. Wygląda na słabe podciśnienie albo zapieczoną geometrię.
Witam. Mam problem z odpalaniem Laguna ll-2.0 dci po dłuższym(min 6-godzin)postoju. Objawy są jakby nie grzały świece żarowe, a świece są nowe BERU i do tego sprawdzone są sprawne. Mechanik sprawdzał i niby puszczają na przelewach, a gdy gdy je dałem do sprawdzenia na maszynę, stwierdzili że są 100% sprawne. Auto długo kręci, puszcza kłęby dymu i po...
sugestia doktorra jest dobra zwłaszcza w kierunku słabej masy. Sprawdź czy jak kręcisz rozrusznikiem to jest iskra
Witam. Mam takie same problemy z tym silnikiem w E46 sedan Lift.. Auto ma rozciągnięty wg mechanika łańcuch rozrządu.. Wymiana niebawem.. ("grzechotanie" przy odpalaniu na zimnym.. brak mocy) itp. Jak skończyła się powyższa historia? Pozdrawiam
Czasami nikt nie popiera pierwszej opini z lenistwa ale raczej jeżeli to silnik 4t z za wielkiej wody to: 1. Ssanie/ zapchane kanały w gaźniku. 2. Kranik podciśnieniowy, luźne wężyki. 3. Słabej jakości paliwo.
Witam mam problem z Audi A6/C6 2.0 diesel 170km. Z 2011 roku po przekręceniu kluczyka stacyjki na wyświetlaczu wyświetlają się komunikaty awarii ABS, ciśnienia opon , skrzynia biegów i jeszcze parę rzeczy,i nie chce odpalić po przekręceniu kluczyka ,dopiero trzeba wyłączyć zapłon wyjąć kluczyk i ponownie uruchomić i dopiero odpali dzieje się tak tylko...
Czy go odpalasz na gazie ? Jeśli tak to ...jak najbardziej jest taka możliwość aby parownik zamarzł - rozprężający się gaz osiąga dosyć niskie temperatury a jeśli dodatkowo obieg płynu jest słaby to ....parownik zamarza. Coś takiego w "zwykłych" instalacjach bez kompa to często spotykany problem dlatego zaleca się uruchomienie na benzynce i dopiero...
Witam,instalacja po części sprawdzona,zasilanie do grzania sondy dochodzi masa też jest. Zakładałem już dwie sondy oryginalne siemensa i ciągle to samo nie pracuje. Objawy to spadek mocy i słabe odpalanie na zimnym silniku nic więcej auto chodzi równo. Sonda chwile popracowała po wcześniejszym odłączeniu sterownika,tak zwanym resecie. Był tam podłączony...
Witam mam problem z odpalaniem koparko ładowarki Case 580 a mianowicie czy silnik ciepły czy zimny jest problem z rozruchem tzn po przekręceniu stacyjki słabo kręci silnikiem, dotychczas co udało mi się sprawdzić to przeczyscilem masę został wymieniony akumulator przekaźniki i dalej to samo,ale jak tylko na chwilę podłącze prostownik z rozruchem to...
Walniety rozrusznik albo słaby akumulator Dodano po 1 Sprawdź czy lampki mocno przygasają jak kręcisz jak tak to akumulator słaby.
mam podobny broblem z odpalaniem opisałem w innym temacie ale trafił do kosza U mnie focus wogle nie chce odpalić wymieniono -rozruszmnik -swiece zar. -akumulator Paliwo dochodzi do wtrysków ale chyba bardzo słabe cisnienie. w tej chwili sprawdzony był rozrząd i jest ok, błedów pompy nie pokazał czekam co dalej z problemem odpalania.
Luzy zaworowe do sprawdzenia. Rozrząd kiedy robiłeś. Ssanie jest do odpalania przy zimnym silniku w niekiedy temperaturach . Pływak w gaźniku dobrze ustawiony?
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Grzeją albo nie grzeją. Zależy w jakim stanie jest aku to się ich używa lub nie. Jak kiepski to opalarką lepiej kolektor zagrzać. Powietrze w nim jest gorące i silnik pali od pierwszego cylindra który go wciągnie. Skoro zimny nie pali a kopci na biało, sam dym śmierdzi paliwem to słabe ciśnienie sprężania. Wtryskiwacze ustawiał więc nie wchodzą w grę.
Grzebałeś przy silniku ? Nie wiem co tam może być "złego" przy kolumnie kierownicy i liczniku, ale tam jak i przy silniku wystarczy obruszyć jedną wtyczkę, przewodzik, i sterownik straci połączenie z np bardzo ważnym czujnikiem, i nie wyłączy np "ssania" po rozgrzaniu silnika, a przy tych temperaturach ok 30C, 3min pracy silnika może być akuratne do...
Witam po przerwie. Skuter dobrze już odpala na zimnym silniku, nie było luzu na zaworze ssącym, dostał także nowy "odblokowany/tuningowany" gaźnik. Ale teraz kolejny problem się narodził, po odpuszczeniu gazu podczas jazdy potrafi strzelić i przy 40 km/h silnik się lekko dławi po czym dalej przyśpiesza do 65 km/h max, czym to może być spowodowane? Chyba...
sugestie ? -Słaby aku -Paliwo się cofa i zapowietrzony układ. -Rozrusznik pada i łożyska do wymiany -Świece żarowe niepełnosprawne
Witam. A może to wina trefnego paliwa? spróbuj zatankować na innej stacji, może problem zniknie. Pozdrawiam. A 'propos akumulatora, jeśli byłby słaby to nie zakręciłby zimnym silnikiem 7 razy.
Pod komputerem - słabe ciśnienie paliwa. Świece grzeją - były sprawdzone. Nagle przestał palić.
Może ma słabe oko,może nie umie rozpoznać zimnych lutów.Niech weźmie lutownicę i poprawi ten przekaźnik.
Dzień dobry, Problem z pojazdem Audi A4 b7 z silnikiem benzynowym (nie ma instalacji gazowej) 2.0 ALT. Przez ostatni miesiąc samochód był mniej używany, ostatnio miał problemy z odpaleniem. Objawy typowe jakby był słaby akumulator. Jednak problem z odpaleniem występował wyłącznie na zupełnie zimnym silniku. Jeżeli uruchamiałem samochód po np. godzinie...
witam kiedy samochód jest zimny i odpalam wyskakuje mi kontrolka z wykrzyknikiem i piszczy 3 razy, czy to wina słabego akumulatora bo przy późniejszych odpaleniach kiedy silnik jest ciepły nie ma juz tego?a jeśli nie to - to co?
jak się ma dobrą kompresję,dobry rozruch(akumulator) to autko zapali...a jak masz słabe ciśnienie w cylindrach do będzie długo kręcił..
Bo wcześniej należało sprawdzić czy masz mieć rozrusznik 1.7kW ,czy 2.2kW i widocznie miałeś za słaby ponieważ fokusy mają 2.2 i dlatego szybciej kręci a wiadomo przy słabej kompresji ważna szybkość kręcenia.P
A mogą być przyczyna słabe wtryski lub pompa? bo wzrosło spalanie i ogólnie jak odpalam rano to puszcza dyma
Witam Posiadam samochód od prawie roku sprawia dużo problemów a m.in. zaczęło się od tego, że nie chciał odpalać, gdy odpalił i był przełączony na gaz to szybko gasł. Doszedł również problem ogrzewania, mechanik wymienił chłodnicę i naprawił rozrusznik, samochód 3 tygodnie spisywał sie bez zarzutu a dziś wrócił problem ogrzewania, nawiew działa ale...
Od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem Toyoty Yaris, silnik 1.3 benzyna, rocznik 2004. Problemy występują przede wszystkim jak silnik jest ciepły, przy zimnym - silnik odpala, ale tak dziwnie harczy. Ostatnio wymieniłem akumulator (i tak był słaby), ale niestety problem dalej się pojawia.
Może ktoś mi pomoże. Mam problem z zapalanie auta na benzynie, gdy jest "zimne". Po kilku - kilkunastokroynym przekręceniu stacyjki w końcu zaskoczy, ale przez kilka chwil silnik jest tak słaby, że nie da się jechać. Pochodzi 2-3 min. i wszystko jest ok. Moc i odpalanie, tak jakby miał za słaba mieszankę na zimnym silniku. Aha - odłączanie akumulatora...
Nie jeszcze nie bo jak to każdy mechanik szuka szuka i i bez końca przyczyny znaleź nie może.Podpowiedziano mi na forum, że może to być wina poboru zbyt dużego prody na starcie przez rozrusznik.Kupie nowy akumulator bo chyba mam juz słaby rownież i zobacze, bo dziś podladowałem go i auto o 50% lepiej odpaliło na zimnym silniku
Czujnik temp odpada bo by nie odpalił na ciepłym. Z relacji wynika że po odpaleniu chodzi normalnie przez jakiś czas. Brakuje szczegółów: jak długo chodzi normalnie po odpaleniu na ciepłym, jak długo na zimnym. Czy rozruch ciepłego jest całkowicie normalny jeśli postoi kilkanaście minut, czy jest problem z uruchomieniem ciepłego jeśli odpalać go po...
witam ponownie,szarpak już zamontowany i sprawdzony.Działa bez zarzutu na zimnym silniku odpalił za 3 razem,na ciepłym odpala za każdym więc niezle. Pedały nie haczą ,ale jeszcze nie jezdziłem bo miałem defekt :). Przedwczoraj pojechałem pierwszy raz do pracy i wracając tuż przed furtką zerwały mi się szpilki mocujące silnik z przodu do ramy. Zima...
witam mam problem z odpalaniem gdy silnik jest zimny np.rano .Zapali dopiero za drugim albo trzecim razem.Byłem u mechanika podłanczał pod komputer i pokazalo mu ze na zimnym silniku jest 109 stopni celsjusza plynu chlodządzego . Wymieniłem czujnik od chlodzenia i jest dalej tak samo Co moze byc przyczyną .Dodam że mam trochę słaby akumulator ale kręci.Proszę...
Energia iskry na LPG musi być większa, bo LPG ma wyższą liczbę oktanową. Wymień kable i zobacz... swoją drogą i tak nie powinno się uruchamiać silnika na LPG, zainwestuj w automatyczny przełącznik benzyna-LPG. Swoją drogą wkładanie LPG to tak małego i słabego silnika nie było najlepszym pomysłem, dość radykalnie skróci to jego żywotność.
Jak błędu słabego miernika skoro bo zwarciu sond jest 000ohm. Przejechałem kilka km i po ponownym odpaleniu odpala bez problemu. Problem tylko na zimnym.
To może ci mechanik posprawdzać świece czy są dobre bo mogą mieć słabe styki albo przekaźnik do świec też lubią paść styki i słabo grzeje
ale coś wydekujemy z tego spr. sobie ciśnienie na tłoku czyli kompresje bo gdy zimny był to ci odpalał a jak ciepły musiałeś pchać 1 objaw że już masz mała kompresje Kolego od kiedy to słaba kompresja jest powodem słabego odpalania na ciepłym silniku?
Witam użytkowników. Mam problem w peugeot 407 2.0 benzyna, a nawet dwa, otóż po odpaleniu na zimnym silniku auto trzęsie się bez względu na temperaturę zachowuje się jakby nie chodziło na któryś gar, świece i listwa są nowe. A drugi problem, po odpaleniu na zimnym silniku podczas ruszania gdy auto zgaśnie ciężko kręci, tak jakby miał słaby akumulator....
to jak w końcu turbo dobrze wstaje czy za późno?? i jaka może być przyczyna jeśli turbo wstaje zbyt późno?? oraz jaki może być koszt ustawienia tego kątu wtrysku?? kolega z ostatniego postu ma racje, na zimnym przy odpalaniu tak dziwnie odpala jakby szarpało silnikiem.
witam mam problem z audi jak w temacie, ciężko odpala na zimnym silniku, gdy ciepły jest ok, ale strasznie zamulony jak i zimny tak i ciepły. Świece nowe, rozrząd sprawdzony-ok, ciśnienie na tłokach-ok, wtryski tez sprawdzone-ok. W czym tkwi problem???:| -jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to to ze pompa wtryskowa daje słabe ciśnienie Może ma...
Witam !! Przyłączam sie do tematu u mnie dzieje sie tak w jd 1075 6cyl. turbo jak zimny odpala bez problemu jak sie rozgrzeje to jak u kolegi kręci ale słabo, tak jakby akumulator był słaby 180Ah.dopiero po podłaczeniu drugiego odpala w tedy ma dobrego "kopa" i pali bez problemu albo wystarczy go lekko pociagna i łapie
Kupiłem nowy przekaźnik (oryginalny) i problem nie występuje gdy silnik jest ciepły, jednak gdy jest zimny to zapali ale w czasie jazdy mruga pomarańczowa kontrolka z świec żarowych. Gdy silnik się zagrzeje przestaje mrugać. Pozdrawiam
A obroty silnika podczas rozruchu tak? to jutro albo koło 21 sprawdzę jak będzie zimny??? nic nie widać ani nie słychać przedmuchów przy wtryskach wyciągał je gościu do sprawdzenia poprzedni właściciel "słownie" ewentualnie wyjąć i nowe oryginalne podkładki dać. Regulator ten na listwie kątowy tak??? Dodano po 13 Właśnie dodam że mam świecie dwie Bosch...
Sprawdż akumulator,najlepiej jeżeli masz aerometr-stan elektrolitu.Może należy dolać wody i go naładować? Tak w ogóle,to zgęstniały olej przy takich mrozach ciężko "rozbić",a jak akumulator słaby to na pewno nie da rady rozkręcić tego wszystkiego.
Witam, posiadam samochód Renault Laguna II z 2002r z silnikiem 1,8l plus LPG. Auto odpala i jeździ poprawnie ale ma zaniki mocy. Odpalam i ruszam, po chwili traci moc, gdy wciśnie się pedał gazu do połowy to hamuje silnikiem, gdy wciśniemy trzy czwarte to coś zaczyna jechać, po wciśnięciu do podłogi, oddaje mu i kilkanaście sekund jest normalnie i powraca...
Teraz nie napiszę ci jaka pompa, bo nie wiem ....jutro... Schemat byłby dobry.... Koło rozrusznika na pewno nie ma...tylko z tyłu oporność ok 400 ohm... Pani twierdzi, że wszystkie problemy z silnikiem (że niby słaby, źle odpala, niskie obroty, gaśnięcia na zimnym) stały się po demontażu skrzyni, sprzęgło itp
No i jeszcze rozrusznik, czy nie za wolno kręci z powodu jego zużycia lub słabego akumulatora. Diesel musi mieć odpowiednie obroty przy rozruchu bo to przecież zapłon samoczynny. Dla tego "na sznurku" Ci zapala.
Czyli wymiana lub generalka? Czy może jechać do innego warsztatu na ponowne sprawdzenie ciśnienia...... bo jak nie słabe ciśnienie to na czym się skupić bo bączek odpalać odpala tylko, że ciężko i lubi podymić na zimnym silniku (i jakby brakuje mi troszkę kucyków). Zauważyłem też, że mu troszkę intercooler puszcza bo jest w 1/4 wysokości zaolejony ale...
więc zbiorniczek jest pusty sprawdzone zarówno ciśnienie jak i świece są ok przynajmniej tak mówi komputer jeśli powodem słabego rozruchu jest brak płynu eolys to bardzo dobra informacja za tą i inne dziękuję i życzę miłego dnia
Cewka,Moduł,jakiś przekaznik ,słaby styk gdzieś może coś zaśniedziałe,masa może słaba.Trzeba by posprawdzać przeczyścić .Tak to jest chybił trafił.
Witam ! posiadam bmw 525 2,5 Tds. Problem jest taki że auto bardzo cięzko odpala na zimnym silniku muszę pompować gazem, jest słaby na wolnych obrotach ciężko zbiera sie w przedziale 1 tys. do 1,7 tys. obrotów. Czasami na zimnym (czasami na ciepłym ale dużo rzadziej) szarpnie mi przy zmianie biegu na wyższy i całkowicie spada moc i zapala się pomarańczowa...
Załóżmy że jest słabe ciśnienie paliwa, czy podmiana pompy paliwowej coś zmieni ? Czy po drodze jeszcze coś jest ? Mechanik wymieni dobre na dobre :) tacy mechanicy..
Witam Powodem słabego kręcenia, a tym samym trudnego zapalania może być już zużyty akumulator, można by go sprawdzić przez naładowanie do maksimum,a następnie rozładowanie np.żarówką mierząc jej pobór prądu oraz czas rozładowania.Iloczyn będzie wynikiem pojemności faktycznej akumulatora w Ah. Następnym powodem słabego kręcenia podczas próby rozruchu...
Cholerne FSI - posprawdzaj wszystkie czujniki, bo ciśnienie też trochę za duże (max. 110). Sprawdź cały układ niskiego ciśnienia: poczynając od filtra i czujnika n.ciśnienia (może to tylko filtr zapchany lub pompa w zbiorniku daje słabe ciśnienie?). Dalej - jakie sygnały masz ze sterowników w tym układzie (na oscyloskopie)?
Trudno powiedzieć. Nie mam obrotomierza. Nagrałem dźwięk w słabej jakości niestety ale coś słychać. W 5sec odpalam słychać większe obroty po czym spadają do normalnych.
Zauważyłem pewny fakt u siebie w aucie. W czasie gdy silnik trochę był nagrzany (nie zapalały już się świece żarowe) od 5 do 15 sekund trzeba było kręcić by odpalił (nie raz dopiero po 3 próbie odpalał). Gdy odpalał, w ten sposób, strasznie gęsty dym leciał z wydechu. Z 3 miesiące tak odpalałem. Gdy silnik był nagrzany solidnie lub gdy był całkowicie...
w 2.0 tdi częsta przyczyną słabego odpalania na zimnym jest czujnik temperatury chłodziwa. Zacznij od wymiany tego czujnika ( krzyczy jak widać ) i zaobserwuj jakie błędy zostaną i jak zachowa się silnik. poniżej wklejam ci coś co na pewno się przyda: pozdr. http://obrazki.elektroda.net/43_12777922...
Witam szanownych kolegów Od jakiegoś czasu w mojej Ladzie nivie 1.8i zaczyna pojawiać się problem z rozruchem na ciepłym i zimnym silniku. Mianowicie podczas odpalania, przekręcam stacyjkę, silnik kręci i w momencie startu nagle się wyłącza wydając przy tym charakterystyczny metaliczny "cyk", ponawiam próbę i czasem zapali od razu a czasem jeszcze raz...
Przyczyn może być kilk 1- rozrusznik jeżeli wyrobione są tuleje to wolno kręci 2- słaby akumulator , słabe ładowanie 3- nie wiadomo czy silnik ma kompresj 4- jakiś wtrysk szwankuje nie ma takiego ciśnienia i poprostu leje 5- może cofa się paliwo 6- świece żarowe 7- filtr paliwa
Odprężnik masz? To się nazywa zawór dekompresyjny, odprężnik masz na zaworach :) Czyli iskrę masz już lepszą, i odpala na zimnym silniku, a sprawa że musisz korzystać z zaworu dekompresyjnego to zapewne wina żle dobranego przełożenia (albo za słaby jest ten rozrusznik, może wystarczy mocniejszy akumulator). Ciesze się że pomogłem. Pozdrawiam
Czym robiłeś diagnostykę? Błędy to nie wszystko bardzo często usterkę można znaleść interpretując parametry rzeczywiste. Zmieniałeś pompkę, jakie ciśnienie wytwarza nowa pompka. Sugerując to co napisałeś że jednak z plaka pali to problem będzie nadal po stronie zasilania w paliwo. Może być tak że masz słabe ciśnienie paliwa i poprostu wtryski leją dlatego...
Do gazu plus zasilanie wtryskiwaczy był cięty przy bezpiecznikach, od sterownika minus prosto na drugi biegun wtrysku gdzie impulsy dawałem na pinie przy sterowniku i utrzymywałem silnik przy pracy. By ponownie odpalił na krótko bez wyłączania zapłonu, trzeba odczekać podobny czas około 3s. On ma dodatkowy wtrysk do rozruchu zimnego silnika i właśnie...
Na zimnym silnik sobie poszarpuje i w trakcie jazdy również, takie sekundowe szarpnięcia i tak po jakichś 20km ustaje, czyli gdy ciepły jest ok. Błędów brak. Wtryski sprawdzone są ok. Filtr paliwa wymieniłem na "Mana" później "Bosch" (razem z podgrzewaczem oryg.). I dalej to samo. EGR wyczyszczony Znajomy podpowiedział mi że może być to wina akumulatora,...
Witam Jak w temacie mam problem z moim peugeotem. Od jakiegoś czasu auto bardzo słabo odpala na zimnym silniku , nieraz trzeba kręcić z 5 minut. Podczas próby odpalenia z rury wydechowej wydobywa się dym i czuć nie spalony olej napędowy. Jeśli już uda uruchomić auto obroty na biegu jałowym falują potrafi sam zgasnąć. Znajomy kupił niedawno interfejs...
Pytałeś jak ustawić zawory: zawór wydechowy - szczelinomierz 0,25 mm zawór ssący - szczelinomierz 0,20 mm Luzy ustawiasz na zimnym sliniku ustawiając dla danego cylindra tłok w górnym maksymalnym położeniu. Zbyt wczesny zapłon może hamować silnik przy uruchamianiu.
dzis odpalił po wizycie kolegi, .... teraz juz samodzielnie na ciepłym bez problemu. Czy moze przy lepszym rozruszniku zaskakiwałby nawet na zimnym , czy ktos potrafiłby postawic taką diagnoze, czy raczej przy słabszej kompresji tak juz raczej będzie, ze zimą nie zapali? Czy jest możliwość dogrzania, żeby po nocy odpalał ( coś jak w sabbach? ) Wypastować...
To objaw wskazywałby na przepuszczającą pompę paliwa. Ale skoro wymieniona, to znaczy, że to nie ona. W takim razie stawiałbym na niskie ciśnienie w cylindrach. Po prostu jak ciągasz auto, to silnik kręci się szybciej niż na rozruszniku i jakaś kompresja zostaje i silnik odpala. To samo jak jest ciepły i uszczelniony olejem. Po ostygnięciu silnik znowu...
Witam panowie mam problem moja asterka niewiem czy tak powinno być ale biorąc pod uwagę inne marki z takim silnikem tak nie powinno być a mianowicie jest strasznie drętwa przy ruszaniu z miejsca i przyprzyśpieszaniu na wolnych obrotach dopiero jak złapie 3tyś obr ten samochód idzie co może być????a pozatym mam coś takiego że przy rozgrzanym silniku...
Kolego Andrzej co było przyczyna tak słabego palenia?
Właśnie też coś mi smierdzi z tymi wtryskami tylko one były wymieniane włąsnie nie dawno. Pamietam powód dla którego wymieniłem akumulator na tą varte , inne były objawy , cięzko kręcił ale odpalał. uważam że dużo słabiej kręcił a mimo to odpalał. Tym razem na tym aku kręci o wiele lepiej co prawda nie jak szalony ale dziwi mnie że nie chce odpalać...
...Problemem jest dziwny. ... Odpalamy autko jak jest zimne i święci się na desce rozdzielczej niebieski znaczek płynu chłodzącego to auto jedzie bez najmniejszych problemów ale jak tylko kontrolka zgaśnie w tym momencie dodając gazu auto się "muli" trzeba delikatnie dodawać gazu żeby "lepiej"się zbierało. Może ktoś przerabiał ten temat Problemem w...
W drodze do pracy zauważyłem że słabo działa ogrzewanie. , i Dodam że auto ma instalację LPG, z którą czasami mam problemy (silnik gaśnie na zimnym i potem trudno go odpalić) te obiawy są powiązane , tzn tak jakby silnik nie był dogrzewany , hm , termostat całkowicie otwarty ? , raczej nie a co do pytania które powtórzę , (silnik gaśnie na po zgaszeniu...
Masz słaby akumlator ,jeśli robi to tylko na zimnym,jeśli stale to inna bajka,ale też proste. Z tym że odpala bez zarzutu (przynajmniej tak mi się wydaje). No ale co mi szkodzi spróbować na drugim, dobrym akumulatorze.
Słabe sprężanie na dwóch cylindrach. A objawy - jak przy słabym sprężaniu... czyli jak u Ciebie. Przy czym to były "zwykłe" kompensatory zaadaptowane zapewne z braku laku z innego silnika.
Witam. Auto to opel corsa 1.7 cdti 125 km 2007 rok. Silnik słabo odpala - też nie zawsze. Odpala ociężale.Jakby był słaby akumulator i w kńcu odpali. Nieważne czy zimny czy ciepły. Akumulator był podmieniany - bez zmian. Miał ktos może w tym modelu problem z obrotami rozrusznika za wolnymi ? W pamięci brak błędów. Podczas rozruchu w parametrach widać...
Witam, problem z moim autem polega na tym że po dłuższej trasie czyli coś ok 75km i wyłączeniu silnika już nie da rady go odpalić dopóki nie ostygnie do 25-30 stopni. Rozrusznik kręci220-260 obr/min, akumulator wymieniony, parę tygodni wcześniej, wyrzuciło błąd czujnika G62 i został on wymieniony. Obecnie żadnych błędów na VAGu. Z tego co wiem to muszę...
Zapewniam Cię, że Twój przypadek nie jest inny a jeśli nawet to istota problemu z utrudnionym rozruchem zimnego silnika TDI w niskich temperaturach otoczenia (kiedy to nie było z tym problemu kiedy te temperatury otoczenia były wyższe) była w prawie każdym takim temacie poruszana i nierozerwalnie wiązała się z koniecznością sprawdzenia wartości kąta...
Przyczyna chyba znaleziona, piszę chyba bo nie jestem pewien. Zacząłem przeszukiwać wiązkę, zobaczyłem jeszcze 2 słabe styki do masy., poprawiłem i nic. Więc wziąłem się za szukanie czujników i odpinaniu ich w celu wyciągnięcia wiązki, zaglądam pod kolektor dolotowy a tam wisi jakaś rurka, znalazłem drugi koniec. Złączyłem, odpalam i nie gaśnie, chodzi...
Odpalasz ten silnik czy tylko mierzysz kompresje. Jeśli po wpuszczeniu sprężonego powietrza nie ma spadku ciśnienia w kompresorze to prawdopodobnie wszystko jest dobrze, tylko ciśnienie zawsze będzie słabe na zimnym i pamiętać trzeba ze popychacze i koło zmiennej fazy sterowane są przez olej pod ciśnieniem. Zawsze po zmianie koła jest taka chwila ze...
A jesteś pewny że nie przestawiłeś rozrządu? Bo jeśli w nieodpowiednim momencie masz otwarty zawór w głowicy to nie będzie kompresji. Musisz to koniecznie sprawdzić. Poza tym kompresję mierzy się na ciepłym silniku, więc nie dziwota że na zimnym masz słabe odczyty ;) . Brak iskry. A jesteś pewny że nie uszkodziłeś iskrownika przy demontażu? Jeśli urwałeś...
Witam Vito naprawione. Powodem słabego odpalania był wtryskiwacz, zrobiłem próbę przelewową i okazało się ,że trzy wtryski w ciągu minuty na wolnych obrotach wyrzucają po około 5ml każdy a czwarty wtrysk 50ml Ciśnienie uciekało przez ten wtrysk. Teraz odpala od strzału bez względu na temperaturę.
ps. może trzeba było zrobić na pompie mechanicznej? Dużo lepiej AFN oddaje moc niż TD. Warto. Mam 1Z na pompie mechanicznej i jestem zadowolony. Wrzucanie elektroniki do tak prostego auta jest (dla mnie) nie potrzebne bo praktycznie nic nie zmienia. Można "szczepić elektronikę jak się ma sprawny/sprawdzony silnik i szybką skrzynię biegów ale... ori...
Witam wszystkich. Mam pewien problem z oplem Corsą C 1,7DTI. A więc skutki są następujące, odpala zimny i ciepły dobrze, lecz jak silnik jest zimny i próbuje przyśpieszyć trochę mocniej to strasznie szarpie, i oczywiście jest słaby. Gdy się zagrzeje to szarpanie znika, lecz w dalszym ciągu jest słaby, tak choćby nie ładowała turbina. Gdy podłączyłem...
Problem ze Scenikiem 1,9 DTi. Generalnie dość słabo odpala, jednak po kilku obrotach na zimnym silniku jednak startuje. Ostatnio na ciepło przestał odpalać, po postaniu ok. godzinę w końcu odpala. Dziś zgasł w czasie jazdy i nie odpalił. Po ostygnięciu nie chciał już palić (akumulator słabo kręcił), jednak po podaniu Plaka odpalił i teraz po zgaszeniu...
Witam proszę o pomoc gdyż już rozkładam ręce... A więc tak: Posiadam Chryslera 300M 2.7 z LPG z 1999r. Samochód od jakiegoś czasu zaczął ciężko odpalać na zimnym silniku gdy się rozgrzał wszystko było ok ale przestał już w ogóle odpalać. Pierwsza myśl słabe ciśnienia na cylindrach więc wziąłem manometr i zacząłem sprawdzać na wszystkich 6 cylindrach...
Mam identyczny problem :| Zimny silnik mimo słabego akumulatora pali elegancko, zagrzeje się trochę (np po przejechaniu 5 km) i po chwili od zgaszenia silnika (ok 5 minut) można kręcić do oporu i nie zapali. A podjechałem dziś do elektryka i jak na złość chodził elegancko. ;/ (at)kwok - A jak powinno być na zimnym silniku? Wypinam niebieską wtyczkę...
u mnie kolego było słabe ciśnienie paliwka.Rozgiąłem sprężynkę odcinającą powrót i ciśnienie wzrosło.Samochód zaczął zapalać jak dawniej.Niczym nie mierzyłem ciśnienia ,porównywałem tylko ja przewód podający twardniał przed i po operacji.
Ok sprawdzę jeszcze dzis napięcie ładowania. Akumulator załozyłem juz nowy. Auto duzo lepeij odpala niz na starym i zauwazyłem tez ze przy odpaleniu jak jest zimny obroty silnika nie skacza tak jak na starym...bardziej równo pracuje silnik... z gory dzieki
diagnostyka komputerowa nie pokazuje nic prócz "wypadanie zapłonów na cyl. 3" Przyczyn może być kilka. Zacznijmy od początku. Przyczyną kulawej pracy silnika, może to być cewka lub świeca na 3 cylindrze, ale stawiałbym na cewkę. Po zamianie cewek między 3 cylindrem, z którymś z pozostałych, błąd powinien iść za cewką. Można spróbować radykalnie zmniejszyć...
Problem pojawił się przy odpalaniu, akumulator dość wyeksploatowany rozładował się. Kupiłam nowy, auto nie reaguje. Włącza się radio, światła postojowe. Zamek nie działa, słychać tyknięcia i w tym czasie pojedynczo zamiga dioda zamka, ale na opcji zamknięte nie miga na stałe. Wcześniej był problem z obrotami, na benzynie bardzo słabo jechał, podejrzewałam...
Mam następujący problem . Auto zaczęło bardzo słabo palic zarówno na ciepłym jak i na zimnym silniku . Poza tym jak się rozgrzeje do obrosty są bardzo niestabilne , wzrastaja , spadają i często gaśnie . Nieszczelność raczej wykluczam . czy szukac juz drugiej pompy czy może to coś innego .
słaby odpalać silnik zimne silnik odpalać dotyk odpalać zimne silnik nissan
z18xe wymiana silnika gniazdka angielskie pralka blokada polar
mikrokomputer cobra1 silnik rowerowy
Resetowanie pralki Ariston - instrukcje krok po kroku Sygnał PWM z ECU do alternatora - sterowanie i diagnostyka