Podstawa to kompresja. Drugi temat to ciśnienie otwarcia wtryskiwacza, (powinno być 210-215bar), ostatni temat to kąt wtrysku. Pod wałkiem masz taki guzik do przekręcenia przed odpaleniem. Ten silnik to nie czary jakieś, musi odpalać.
A na plaka zapali od razu? Albo jak dasz mu benzyny do przepustnicy?
Do tej pory myślałem, że problemem jest ten drugi wtrysk, ale po próbie przelewowej już sam nie wiem. Wielkość przelewu, a sprawność rozpylacza to dwie różne historie. Proponowałbym puścić go na płukance z pominięciem zbiornika paliwa. Odpala tak jak by miał problem z zasilaniem w paliwo, może gdzieś z powietrzem idzie.
dartdart podaj najpierw jaką masz instalację LPG bo jeśli nie masz wtrysku gazu to mapy nie muszą być zbierane. Różne cuda zakładają do pandy , także II generacji a evolution (tartarini) to typowe dla II generacji. Masz w instalacji LPG wtryskiwacze gazu czy mieszalnik i silnik krokowy?
Normalnie na kolor iskry. Jak fioletowa to dobra. Nie no co za pytanie. Kto Ci każe wymieniać. Wiesz co akurat jeżdżę po ludziach, więc wiem. Jest miliony tego. Co wiecej zimny olej też ma znaczenie to rozrusznik kręci słabiej. Sprawdzenie cewki na omomierz - miernik między fajkę a masę: 4,7kΩ dobra, nowa 2,7kΩ zwarcie uzwojeń (przykładowo)...
W tytule napisałeś "z gazem", a z treści wynika, że palisz na benzynie, więc jak jest? Jeśli palisz na gazie - przepustnica otwarta do oporu. Po odpaleniu delikatnie przymknąć. Jak będzie źle - może być zanieczyszczony (bądź rozregulowany lub uszkodzony) parownik. Aha... więc palisz na benzynie.... Jeśli na LPG - w porządku - to na pewno nic z zaworami,...
Ostatnio wymieniłem cieknącą uszczelkę pod nastawiaczem dawki paliwa i nie zrobiłem sobie cech. Ustawiłem mniej więcej tak jak powinno być i wszystko ok poza tym, że ciężko odpala na zimnym silniku prawdopodobna przyczyna .
Zawory szczelne. Zalane naftą nawet wilgotne sie nie robią. Nowy tłok dopiero na środe będzie i składam. Dam znać jak złoże czy będzie ok.
Zrobie adaptacje tym urządzeniem ? http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=599...
Tak, przez Lexie. Znam przypadki że na desce pokazywało normalnie, a w komputerze -40, czy kiedy silnik zimny to 70 kiedy nagrzał się nagrzał to i 50.
Sterownik nie wie jakie jest ciśnienie paliwa. Ma tak zaprogramowane (albo nie )by włączać pompę paliwa na chwilę po zapłonie. Potem po wykryciu sygnału z czujników wału/wałka włącza pompę /wtryski na stałe aż do wyłączenia zapłonu. Jak jesteś pewny że włączała sie po zapłonie to orócz wymiany sterownika nic tam nie zrobisz. No chyba że jest jakiś oczywisty...
też tak właśnie myślę. bo na ciepłym silniku pali od tyku. a gdy silnik jest zimny nie może złapać, potrzeba chwili aby odpalił.
Błędów może nie być ,musisz podglądnąć parametry bieżące rano przed odpaleniem; temp.cieczy i temp. powietrza zasysanego.To cała filozofia. Osobiście miałem taki sam przypadek . Winny był map który jest razem z czujnikiem temp. powietrza.
Czujniki, wału / wałka rozrządu sprawdzone ? Przebiegi prawidłowe ? Stało się to nagle czy po jakiejś naprawie awarii ? Diagnostyka robiona ?
Niestety wymiana czujnika temp.nie pomogla.Wymieniono rowniez przeplywomierz,bez rezultatu.Dodatkowo auta na lpg trzyma obroty w granicach 1500,wymieniony silniczek krokowy i bez rezultatu.Na benzynie natomiast obroty strasznie faluja i po dodaniu gazu zapala sie check.
po czym po odpaleniu podnosi on delikatnie obroty jak by był na ssaniu. Temperatura silnika do sprawdzenia- vcds-em przed pierwszym odpaleniem.
Lepiej jedź do innego mechanika na diagnozę bo ten robi wywody ze szklanej kuli .
Daj zapłon do przodu. Jeszcze niektórzy potrafią wsadziś do tych śrub oczkowych mini filterek co zapycha się za godzinę.
Jaki masz rok i przebieg ??
Zapowietrzający się układ. Musisz przeprowadzić wnikliwą inspekcje systemu paliwowego.
Nie wspominasz nic o ssaniu, może jest niesprawne. Jeśli masz ssanie, to czy jest to mechaniczne, czy elektryczne, bo inaczej sprawdza się ich działanie. Podczas uruchamiania silnika (na próbę) możesz przytkać dłonią wlot powietrza i jeśli silnik zapali, to szukaj usterki w gaźniku.
Witam. Mam problem z Vectrą C 1.8 benzyna gaz. Na zimnym silniku długo kręci, żeby odpalić a na ciepłym odpala bez problemu.
Tutaj czasy sa dobre pozatym ze wtryskiwacze gazowe nie nadazaja za bezynowymi,sa za wolne do tego silnika .Niestety musisz zobaczyc jak jest na zimno jaki czas wtrysku benzyny.2,5ms to czas dobry ale na ciepłym silniku
Świeca żarowa grzeje przed startem?przydało by się sprawdzić ciśnienie sprężania.
Przy tym przebiegu może juz uciekać ciśnienie. Podjędz do kogoś kto ma tester. Im więcej pomiarów tym bliżej prawdy. Sama diagnoza komputerowa nie wszystko pokaże.
Sprawdzic kąt wtrysku to chwila jak ma kabelek
Jeśli chodzi o kierunki to zapewne nawalił Ci Przerywacz kierunkowskazów, tania sprawa do 30zł. Zobacz jeszcze jakie masz ładowanie na akumulatorze, przepatrz czy kable nie są zaśniedziałe. Co do ciężkiego odpalania na zimnym silniku, czy dzieje się tak jak odpalasz motocykl codziennie? Może gaźnik jest źle wyregulowany i podaje zbyt małą dawkę paliwa?...
I jak problem zostal rozwiazany.? Bo mam takie same objawy...
tu jest ujęcie do pomiaru fuel pressure: http://obrazki.elektroda.net/24_12287257...
Wygląda na to że temat rozwiązałem Wymieniłem pompę paliwa i chyba działa- w każdym razie odpala...ale nadal na 1,5kopa :P Sam rozwiązałem...dzięki za pomoc ;./ Dodano po 1 Wymieniłem Pompę paliwa- samochód pali.
Zamówiłem nowy czujnik a wiązkę sprawdziłeś ?? bo szkoda kasy na kolejny czujnik skoro np. wiązka będzie uszkodzona........ https://obrazki.elektroda.pl/8356669200_... https://obrazki.elektroda.pl/1848035900_...
Latem nie mam żadnych problemów. Dopiero gdy temp. spodnie do zera samochód ciężko uruchomić. Po dłuższym kręceniu rozrusznikiem chwyci jakby na dwa cylindry i przez chwilę rzuca silnikiem aż załapie na normalne obroty. Wydobywa się przy tym duża ilość śmierdzącego dymu. Pużniej samochód pali na dotyk za każdym razem dopóki nie postoi do następnego...
Witam, mam problem z samochodem jak w temacie. Ciężko odpala na zimnym silniku. Po nocy trzeba niekiedy kręcić 2-3 razy dopóki odpali. Elektrycznie wszystko wydaje się być ok. nie ma żadnych błędów w elektronice silnika. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć, czy w tym silniku jest możliwość ręcznej regulacji luzów zaworowych, czy są regulowane hydraulicznie...
Odpalasz go na benzynie jak zimny nie na gazie żeby była jasność
Witam od niedawna jestem posiadaczem VW polo 9N 04r 1.4 TDI od jakiegoś czasu autko ciężko odpala gdy silnik zimny,odpala za pierwszym razem ale tak ciężko(jak ciepły silnik wszystko w normie)wymieniłem świece żarowe,rozrusznik,akumulator,olej,wszyst... filtry wraz z filtrem paliwa,rozrząd,wtryski i pompa paliwa sprawdzona wszystko ok,do VAG był podłączony...
Co do pompy - chodzi o pompę vacum. O co chodzi z silniczkiem PD? Co do opcji - mile widziana podpowiedż :)
Wiec tak, jeżeli odpalasz zimny silnik przełącza się na gaz przejeżdżasz 500m i go gasisz to silnik dalej masz zimny czyli parownik też, czyli w parowniku znajduje się nieodparowany gaz, który sobie odparowuje podczas tego krótkiego postoju, i ten cały odparowany gaz wypełnia cały układ dolotowy i wydostaje się na zewnątrz dlatego właśnie czujesz woń...
co on właściwie ustawiał? Ustawił dawkę paliwa,
Najprościej sprawdzić na początku świece żarowe Ale lampka od świec działa prawidłowo w cieple dni chwile a jak zimno to dłużej czy nie sugerować się lampka ?
Powinni mieć ja kupuję w castoramie Dodano po 14 Jakie postępy w odkręcaniu?
Masz tam gaz?
Zużyty silnik, pompa? Na ciepłym za mała dawka rozruchowa? Zasymuluj silnikowi, że zimny i sprawdź odpalanie.
Podaj wartości kompresji ze wszystkich cylindrów
A spróbuj przekręcić kluczyk i chwilę poczekać przed odpaleniem.A nawet ze dwa razy tak i dopiero start. Może coś z pompą paliwa.
Gaźnik jeszcze nie przyszedł.Dzisiaj jechałem i jak wróciłem spojrzałem w filtr paliwa i było kompletnie zero.Czy to może także odpowiadać za tak ciężkie odpalanie ciepłego silnika??Jak zimny jest i postoi to paliwo dochodzi i jest.
witam, ja też mam taki sam silnik i taki sam problem z odpalaniem zimnego silnika, zauważyłem, że mam uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzącego, tzn. dobiero po przejechaniu około 30km wskaźnik temperatury się podnosi, czy to może być powodem ciężkiego odpalania zimnego silnika,dzięki
Witam, Danek1313 jak twoja historia się zakończyła ? Pozdrawiam Rafał
Tak ma lpg. Ale jeździłem za zakręconym zaworze butli i nic nie pomogło.Troszkę irytuje mnie już ciężkie odpalanie zimnego silnika jak i ciepłego
Witam. Mam ten sam problem ze Scanią 94. Nie zapowietrza się pompa też OK. Może ktoś już z tym miał problem?
okazało się, z zerwany był przewód w wiązce na silniku po zlutowaniu wszystko wróciło do normy
Mam quada loncin 250, ciężko odpala na zimnym silniku, bardzo strzela rozrusznik czy to normalne? Nie wchodzi na pełne obroty. Kupiłem go już uszkodzonego, może ktoś pomóc?
Dzisiaj trochę lepiej zapalił ale pokusiłem się i zawiozłem rozrusznik do sprawdzenia stwierdzono że jest już bieżnia na wykończeniu zostawiłem go na regenerację jutro będę miał go po regeneracji to zobaczę czy mój problem zniknie z ciężkim odpalaniem na zimnym silniku.
Witam Panowie, mam problem . Moja Toyota jakiś czas temu zaczęła ciężko odpalać na zimnym silniku, wymieniłem filter paliwa, problem ustał, lecz po 2 tyg samochód zaczął bardzo ciężko palić na zimnym silniku. Wkońcu nie odpalił wogóle. Co to może być? Proszę o pomoc i szybką odpowiedź. Pozdrawiam
Witam, mój Opel Astra H ciężko odpala na zimnym silniku. Męczę rozrusznik i po 8-10 próbach odpala. Na rozgrzanym pali bez problemu. Silnik to z16xep benzyna z gazem. Czy ktoś wie co może być przyczyną?
MAN F2000 19-343 Ciężko odpala jak ciepły silnik muszę kręcić z 4 sekundy jak zimny od strzału pali ????
Sprawdź jaka jest dawka rozruchowa paliwa vagiem. A co to ma do zjeba... rozrusznika?To trzeba naprawić. gdy jest zimny silnik ciężko kręci. ???
Ogromne przy odpalaniu zimnego silnika :)
Przerabiałem to na zimnym silniku szarpie ciężko odpala jak sie zagrzeje to jest lepiej i poddymia. Korbowody pogięte
Z dnia na dzień mój Passat ciężko odpala na zimnym silniku. Kręci jakby brakowało mu paliwa. Raz odpalę, potem odpala od strzała. Wymieniony został rozrusznik, świece żarowe, czujniki temperatury, nowe wtryski, filtr paliwa. Także wymienione została pompa próżniowa i przewody paliwowe. Tak naprawdę wszystko. Nie wiem, co może być przyczyną. Żadnych...
witam mam kolejne pytanie wciąż na ten sam temat a mianowicie chodzi o to że już w miarę dobrze jest ale ostatnio wciąż ciężko odpala na zimnym silniku i jeśli już odpali to muszę dodawać bardzo dużo gazu ostatnio też jak odpaliłem to było tak siwo dymił na biało jak jakiś traktor i tak dopóki się nie rozgrzeje i nie wiem dlaczego on tak ciężko odpala...
Witam mam Audi a3 8P z silnikiem 2.0 tdi o kodzie BMM która ciężko odpala na zimnym silniku i do tego pojawia się gesty biały dym o nieprzyjemnym zapachu. Dodatkowo słychać nieregularne stukanie w silniku gdy jest zimny. Jak juz się rozgrzeje stukanie ustępuje. Miał może ktos podobnie i mógłby cos podpowiedzieć?
Witam, Panowie mam taki problem auto ciężko odpala jak jest zimny silnik czyli po nocy lub dłuższym postoju tak ma od tygodnia, samochód mam od 4 lat zawsze ale to zawsze odpalało od tzw. strzała nie było znaczenia czy zima mróz lato itp. co zawiodło ze teraz odpala za drugim,trzecim razem lub za pierwszym gdy dłużej pokręcę rozrusznikiem? pozdrawiam
Sprawdzałeś parametry zimnego silnika (wskazania czujników,błędy ).
Witam, Od dłuższego czasu mam problem z autem, ciężko odpala na zimnym silniku, można nawet powiedzieć ze się dusi. Nie ma znaczenia ile jest stopni na dworze, sucho czy wilgotno, zawsze po kilkugodzinnym postoju ciężko odpala. Kreci dłużej niż normalnie i się dusi, ale odpala przeważnie za pierwszym razem. Na ciepłym silniku takich objawów nie ma,...
Kolego a mam pytanie czy podczas odpalania rzuca ci silnikiem? Czy bywa tak że przykuca bateria i po upływie około 15 sec po ponownym przekręceniu auto odpala? Wstępnie obstawiałbym że wina leży po stronie rozrusznika.
Witam. Mam problem z kawasaki zx6r z 95r. Ciężko odpala na zimnym silniku, albo jak już zapali, to najpierw pracuje na 2 cylindry, po kilku minutach 3 i w końcu na 4. Co może być? Pozdrawiam.
Zawsze tankuje na Orlenie , w poprzednią zimę zaczynało mi poszarpywac , nic nie robiłem. Od wiosny jak było już cieplej nic się nie działo aż do teraz bo temp już niskie . I na zimnym ciężko odpala.
Połącz to przewodem bo to ssanie. Nie widziałeś że ciężko odpala jak zimny?
Witam Volkswagen Passat 1.9 TDI 2004 rok po wymianie wałka rozrządu ciężko odpala na zimnym silniku i Dymi na biało rozrząd był robiony jest sprawdzany wszystko jest okej bezpieczniki od świec żarowych sprawdzone świece żarowe sprawdzone przekaźnik sprawdzony jak już raz zapali później pali od strzała
na zimnym ciężko odpala, (...), na ciepłym silniku problemu nie ma Działa podgrzewanie świec ?
witam mam podobny problem z zapalaniem zimnej 60tki tyle ze u mnie byl robiony remont silnika tuleje tłoki głowice i pompa z koncówkami i tez najpierw dymi jak zalapie to jakby nie na wszystkie cylindry i po chwili zaczyna normalnie pracowac juz sam nie wiem jaka moz byc przyczyna moz kąt wtrysku?
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Kupiłem focusa i co zauważyłem. Jak temperatura jest powyżej 15st to ładnie odpala a jak poniżej to za 2-3 razem odpala. Oczywiście po nocy jak zimny całkiem silnik. Co może być przyczyną?
Chciałbym się dowiedzieć jakie ma oznaczenie oraz jaki numer na kostce ma przekaźnik j317 oraz gdzie się znajduje, auto ciężko odpala na zimnym silniku sprawdzone wagiem wskazał ten błąd 18009 p1601 przekaznik napięcia zasilania zacisku 30 (j317) niewiarygodny sygnał Auto Audi a4 b5 1.9tdi 2000r Sedan . Szukałem na necie ale oznaczenia na kostce się...
Cześć, Samochód na zimnym silniku ciężko odpala, po uruchomieniu gasnie, kilkukrotne uruchomienie stabilizuje prace. Kablem OBD2 sprawdziłem blad i wyskoczył 171. Gorąca prośba o pomoc :)
Mogłem od razu zapytać bo na tym się kończy. Czy wydobywają się spaliny przy kręceniu rozrusznikiem jak nie chce zapalić? Jeżeli tak to wtryskiwacze pracują świece grzeją rozrzad ok pozostaje kompresja. Nie jestem ci w stanie napisać ile powinno być bo nigdy nie sprawdzałem gdyby to było z miesiąc temu to odp miałbyś po chwili bo świece zmieniałem w...
Witam,od pewnego czasu moja meriva ciężko odpala rano na zimnym silniku Muszę długo trzymać na rozruchu aby odpalić.Jak już odpali to jak zgaszę odpala od dotknięcia Gdzie szukać przyczyny? 1.6 benzyna 105 KM
Ciężko odpala na zimnym silniku a jak juz odpali to obroty około 600 i gaśnie ( chyba ze trzymam nogę na gazie), po rozgrzaniu do 60stopni obroty rosną do około 1500 i jeździ
Witam Panowie mam następujący problem: Obroty silnika po odpaleniu zimnego silnika są optymalne jednak po zagrzaniu się rosną do około 900. Dodam że jak jest zimno silnik ciężko odpala. Model pompy: dpa 3443f892. Co może być powodem rosnących obrotów?? Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc!
Mam problem, auto ciężko odpala, gdy jest rozgrzane. Na zimnym silniku odpala bez problemu. Co może być tego przyczyną ?
Panowie pacjent Skoda Octavia I 2.0 8v 115KM Ciężko odpala na zimnym silniku, na ciepłym w miarę dobrze, zdazy się czasem że coś przebiera. Rano po postoju przez noc, łapie ale tak jakby na jeden-dwa baniaki. I dopiero po paru probach łapie normalnie. Świece i kable zmienione. Z błędów to wypadający zapłon na 3 cylindrze. Pompa paliwowa słychać że działa,...
Witam ponownie co prawda auto odpala tylko pojawił się problem tzn ciężko odpala na ciepłym silniku na zimnym od strzała a na ciepłym kreci kręci i kręci moze ktos podpowie?
Ja mam tyle na swoim i wtryski są jeszcze spoko może dawno ci się dpf nie wypalał bo jak jest zimno to nie łapał temperatyry.Na próbę odkręć rurkę dochodzącą do egr-a i spróbuj odpalić i będziesz miał wszystko jasne.To jest tylko dwie sruby.Trzeba uważać na uszczelkę żeby nie spadła na osłonę bo ciężko ją wyjąć.
witam mam problem z audi jak w temacie, ciężko odpala na zimnym silniku, gdy ciepły jest ok, ale strasznie zamulony jak i zimny tak i ciepły. Świece nowe, rozrząd sprawdzony-ok, ciśnienie na tłokach-ok, wtryski tez sprawdzone-ok. W czym tkwi problem???:| -jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to to ze pompa wtryskowa daje słabe ciśnienie Może ma...
Witam koledzy, mam takiego kapcia bmw e46 2.0D CR, ciężko odpala na niedogrzanym silniku. Silnik zimny,dogrzany pali od strzała. Po odpięciu czujnika na nie dogrzanym też odpala. W parametrach ok,błędów brak,diagnozuje autocomem.
Witam, Mam problem ze Sceniciem 2, 1.6 16v, k4m, 2007 r. Mianowicie ciężko odpala na zimnym silniku po postoju 7-8 godzin, odpala tak jakby nie dostawał paliwa, dzieję się to nawet na pełnym zbiorniku, zamontowany ma LPG. Jak włączę i wyłączę zapłon tak 3 razy to odpala na dotyk. Wymienione Na Clipie zero błędów Świece,cewki, przepustnica, kzfr. Pozdrawiam Z...
Witam serdecznie, mam Chryslera Grand Voyagera 2001 05 2.4 b z LPG i mianowicie jest parę problemów. Ciężko odpala na zimnym silniku, popracuje chwilę i się normuje, a zanim się przełączy na LPG, to przy skręcie w lewo tak jakby odcina zapłon albo paliwo i wrażenie, jakbym wyłączył kluczyk. Ale gdy prostuję koła, to momentalnie jedzie dalej, jakby nic...
Czy to się dzieje przy każdej temperaturze otoczenia tzn od -20 do +20 te same objawy. Jeśli przy niskich temperaturach to czy przez te 2 sekundy rozrusznik kręci "ciężko". Napisałeś że za drugim odpaleniem szybko odpala. Może masz gęsty olej bądź słaby akumulator i za pierwszym razem ciężko mu ruszyć zimny silnik.
Czy ciężko odpala przy ciepłym czy zimnym silniku ?
Witam posiadam Iveco Daily 35c11 silnik 2.8 diesel na commonrail, po wymianie sprzęgła auta bardzo ciężko pali niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły, dodatkowo przestał działać obrotomierz po tym zabiegu. Przed wymianą sprzęgła ciężko palił tylko rano na ciepłym silniku nie miał problemów z odpalaniem. Pytanie czy czujnik obrotów wału może mieć...
Siema. Jestem zielony w temacie mikrosamochodów. Problem dotyczy ciężkiego odpalania zimą zimnego samochodu, silnik diesel dwucylindrowy na pompowtryskach. Jakie tam powinno być ciśnienie paliwa? Bo coś dziwnego, wskazówka manometru nawet się nie podnosi, nawet już po odpaleniu na ciepło. Mimo to samochód jeździ i działa. Jak sprawdza się w praktyce...
Witam serdecznie. Potrzebuje pomocy, fiacisko ciężko odpala gdy jest zimny silnik szczególnie rano. Kiedyś gdy przekręcałem kluczyk słyszałem jak pompa paliwowa podaje wstępne ciśnienie paliwa, teraz nie. gdy chwile pokręcę silnikiem odpala i potem pali bez problemów. Może stać nawet kilka godzin i odpali. moc silnika jest OK żadnych braków paliwa,...
Peugeot 106 z 1992 silnik 1.0 ciężko odpala kiedy silnik jest zimny. tj muszę dość długo kręcić aby załapał. Tak to chodzi dobrze. Jak myślicie gdzie tkwi usterka? Proszę uzupełnić tytuł tematu - Regulamin, p.11, oraz podać więcej danych dot. silnika.
Sprawdź czujnik temperatury czynnika chłodzącego jakie ma wartości na zimnym i na ciepłym silniku może jest uszkodzony i komputer widzi ze silnik ciągle jest ciepły wiec nie masz ssania i ciężko Ci odpala jak jest zimny.
Witam Mam problem z WSK 125, gdy jest zimny silnik ładnie odpala od kopa, natomiast jak się zagrzeje ciężko ją odpalić. Co może być przyczyną? Czy za bogata mieszanka mogła by to powodować? Obecnie mieszanka jest ok 1:25 Silnik po remoncie, kompresja jest cały czas.
Program do diagnostyki samochodowej ale jaki programem to nie wiem.Problem z odpalaniem sie poglebil teraz ciężko odpala na ciepłym jak i zimnym silniku
A czy jeśli byłby tam na tym kablu zanik prądu to na ciepłym też by ciężko palił? Bo na ciepłym silniku pali dobrze.
ciśnienie w cylindrach jest w porządku 9atm w kazdym cylindrze. prócz świec zapłonowych, kopułki i przewodów wysokiego napięcia może być coś jeszcze uszkodzone że silnik ciężko pali??
https://www.youtube.com/shorts/4QttIG1S3... Tak odpala teraz po oszukaniu czujnika. Nie wiem gdzie dalej szukać... Dodano po 5 https://youtube.com/shorts/X8HYNUFOLjk?s... Po długim postoju odpala mimo tego że silnik jest całkowicie zimny. Wystarczy mu jednak postój przez noc i znowu jest ciężko
Hej, Mam problem ze swoją Corsa d 1.2 z LPG z 2008r. Od pewnego czasu ciężko odpala na zimnym silniku- za 2 albo 3 razem. Dodatkowo jak na filmiku przy dodaniu gazu i puszczeniu go auto gaśnie. Im zimniej tym gorzej. Po przejechaniu trasy i np. postoju na stacji problemu nie ma. Były wymieniane świece, jednak bez poprawy. Ktoś ma jakieś pomysły? Pozdrawiam
ciężka odpalać zimne ciężka odpalać zimne silnik corsa ciężka odpalać zimne silnik mercedes
schemat nissan primera naprawa monitorów warszawa pralka candy zapchana
technicolor cga4236tch1 technicolor cga4236tch1
Telewizor OLED Finlux 55" - Czy to możliwe? Sharp Quattron - Pisk i Brak Włączenia Telewizora