rocznika Ci nie podam bo nie wiem siłowniki w aucie reagowały ale tak jakby za słaby impuls Jeżeli masz wątpliwości jak podłączyć lub coś nie działa, to możesz zamontować dodatkowy siłownik w drzwiach kierowcy sterowany bezpośrednio z montowanej centralki zamka i "mechanicznie" popychać cięgno zamka odpowiedzialne za ryglowanie. ... resztę "załatwi"...
Nie wiem bo mi się ta obudowa otwierała przy pstryknięciu zamka i skleiłem ją na gorącą gwoździem nad kuchenką gazową. Może nie wygląda to ładnie ale działa :) Mam identyczny siłownik a na allegro ciężko taki znaleźć z używki, chyba w razie czego łatwiej kupić uniwersalny
tapicerkę zdjąłem ale do siłownika jest słaby dostęp praktycznie go nie, i w sumie pytanie mam jeszcze czy jak zdemontuje siłownik to zamek będzie dalej działał czy nie ? a jak bym zawiózł elektrykowi juz kupiony bylo by taniej niż by on wymontowywał i sprowadzał po swojemu. no nic jutro spróbuje go zdemontować jakos.
Witam A czy sprawdzałeś mechanizmy zamka w drzwiach może się coś zacina, że siłownik niema tyle siły żeby poruszyć zmek. Sprawdź także siłownik pod obciążeniem może jest bardzo słaby na wskutek jakichś uszkodzeń. :? Pozdrawiam
Siłownik od centralnego zamka to dobry pomysł. Jak będzie za słaby to daj elektromagnes rozrusznika, tylko nie od stara ;) bo zostaną dziury po przyciskach. http://bbmoto.pl/pl/p/Elektromagnes-Rozr... Ja jednak bym odkręcił płytę z przyciskami i wpiął się równolegle na styki przycisków.
Witam Brosze o pomoc i przepraszam jeśli dodałem post nie w tym dziale ale tu mi najbardziej pasowało, mam problem czy siłownik od zamka centralnego SALVE można podłączyć bezpośrednio pod prąd chodzi mi żeby w jedną stronę pociągnął czyli złożył się dosłownie na sekundę żeby przesunął taką dźwignie a później wrócił do pozycji pierwotnej czyli wysunął...
Optymalnie widziałbym jakiś licznik impulsów/obrotów, który przy np. 4 obrotach na sekundę załączałby mi hamulec. Szukałem, lecz nie znalazłem...... W zasadzie, to moje rozwiązanie z termostatem elektronicznym również może wspaniale sie spisywać. Wystarczy metoda obserwacji ustalić zależność temperatury statora w funkcji obrotów (bardzo niedokładne,...
w itam gruntownie przeszukałem forum ale nie znalazłem konkretnych odpowiedzi a może jestem w tych sprawach słaby otóż mam samochód mitsubishi carisma rocznik 95 z centralnym zamkiem samochód 4 cztero dzwiowy dowiedziałem sie że mozny by dzwi otwierać piloten poleccie cos z sklepów internetowych w przystepnej cenie bo ja sie nie znam a nie chciałbym...
Jurek220 - dziękuję za fotkę (troszkę mało ostra).Przy moim słabym wzroku... Rozkład kabelków już znam, znalazłem świetny schemacik.Oto on.Pozdrawiam.
1.Wielokrotne zamykanie i otwieranie jest sposobem sygnalizacji dla użytkownika, że coś jest nie w porządku. 2.Pomocne dla diagnozy jest sprawdzenie, czy po takim wielokrotnym zamykaniu/otwieraniu wszystkie drzwi zostaną zamknięte. 3.Wszystkie siłowniki (oprócz baku) są sterujące 4.Jeżeli nastąpi opór mechaniczny któregoś z zamków, (siłownik jest zbyt...
Czy da sie cos zrobić z siłownikiem do centralnego zamka, który zamiast 'zamykac' i 'otwierac' tylko powarkocze chwilke i tyla z niego, jeszcze go nie rozkręcałem bo niewiem zcy warto jak tak to dajcie znacia to sie pobawie i moze nawet go zreanimuje (młotek mam :) ) Pozdrawiam
Witam wszystkich! Mam problem... po tym jak rozebrałem tapicerkę z drzwi przestał działać w nich siłownik (w drzwiach kierowcy). Cały czas zachowuje się jak by był "zablokowany" czyli nie da się zamknąć drzwi. W drzwiach kierowcy jak i u pasażera jest Master. Kiedy w ogóle odłącze niedziałający siłownik i zamknę kluczem drzwi pasażera to zamykają się...
Witam! Szukam siłowników takich jakie stosuje się w drzwiach aut, do centralnego zamka. Zależy mi abym mógł sterować nimi dosyć dokładnie, muszą być więc na silnikach krokowych. Nie zależy mi na wielkiej sile, wystarczy mi do 0,5 kilograma, skok do 5 cm. Przeszukałem net i nic takiego nie znalazłem. Jest to moja pierwsza konstrukcja tego typu, od strony...
Dzień dobry. Do zamykania i otwierania dachowego okna na werandzie, wykorzystuję ( dawno temu montowany przez fachowca) siłownik łańcuchowy. Przy okazji naprawy mechanicznej usterki, zdjąłem siłownik, umyłem wszystkie części przekładni, posmarowałem i złożyłem. W efekcie siłownik " nie utrzymuje ciężaru okna". Wysunięty łańcuch pod ciężarem okna chowa...
Cześć Zakładałem do mojej Dacii Dokker centralny zamek uniwersalny. Wszystko działa super poza tylnymi drzwiami. Siłownik centralnego zamka reaguje ale wygląda tak jak by nie mógł przełamać zamka tak żeby doszło do zamknięcia/otwarcia. Czy powodem tego może być za krótki skok siłownika? Czy może siłownik jest za słaby? Według deklaracji producenta siłownik...
Miałem podobny problem w siłowniku od centralnego zamka w drzwiach meganki. Powodem był słaby kontakt między stykami silniczka i stykami w obudowie siłownika.
Spadek napięcia na siłowniki za duży
Miałem podobny problem zamkiem drzwi pasażera w megance, że z pilota się otwierał, ale nie zawsze zamykał, a później przestał się zamykać. Winny temu był siłownik, a konkretnie słaby styk między wtyczką siłownika, a jego silnikiem. Siłownik oczywiście wymieniałem, ale sekcja zwłok starego siłownika ujawniła przyczynę i po jej usunięciu miałem siłownik...
Może siłownik kuleje, tzn. słaby już jest.
Zdjęcie trochę słabe. Zazwyczaj jest to tzw. "zamek", zapobiega opadnięciu siłownika/ramienia/łyżki po np. pęknięciu przewodu. W środku jest zawór jednokierunkowy odblokowywany ciśnieniem + np. tłumiki ciśnienia (regulowane).
Witam ! Ile styków ma przełącznik ? ( 6 czy 3 słabo widać ) Jeśli sześć to połącz tak. umowne numery styków 1-2-3 4-5-6 styki - 2 i 5 -silnik ( siłownik ) styki 1 i 6 razem i tu minus zasilania styki 3 i 4 razem i tu plus zasilania KONIEC.
faktycznie sprawdz przepusty wokresach przejściowych sztywnieją przewody i się łamią ,czasami problem tkwi w sterowniku zamka najczęściej są tam słabej jakości przekażniki które szwankują nawet na wybojach sprawdz zimne luty na złączach grzebieniowych do sterownika itp. pozdrawiam -coś tam gdzieś dzwoni,ale nie wiadomo w którym kościele :D,to,że są...
Sprawdż napięcia na 3 i 9 nodze modułu powinno być napięcie akumulatora (12V). Wyprowadzenie 3 zasila elektrykę modułu /i to sądzę że chodzi bo centralka coś tam robi/ i 9 zasilające przekażniki ryglowania drzwi
1. Tak, można zastosować taki zestaw. 2. A te zasilacze są za słabe.
Słabo widać, tak jak czerwona strzałka a potem do siebie wyciągasz. http://obrazki.elektroda.pl/9548437800_1...
jeżeli sterowanie masz dwoma masami Dodano po 3 Xwit,zastanów się,jak odepnie switcha i włoży siłownik to co,będzie tylko drzwi kierowcy zamykał?
te siłowniki nie nadają się do otwierania klapy są za słabe żaden z nich nie będzie w stanie ruszyć zamka, te siłowniki są do zamków centralnych do ryglowania.
Możliwe, że siłowniki za słabe są, albo za daleko zamontowałeś i nie sięgają do końca. Spróbuj nasmarować zamki. Jak pomoże chociaż na chwilę, to słabe siłowniki. Ale tego sie nie reguluje. Dodano po 45 Pisz małymi literami, bo mod wywali do kosza.
Rozkręć ją i sprawdź czy nie ma tam jakiegoś microswitcha albo miejsca na zworke. Jeśli jest podłacz ją do zasilania naciśnij switcha a później przycisk w pilocie. Sprawdź jeszcze mase bo wydaje mi sie że moze być słaba.
Oczywiście lepszy będzie ten z większym momentem, czyli ten droższy. Na Twoim schemacie nie ma sterownika serwa. Kup sobie takie coś: https://sklep.avt.pl/avt1605.html A tu zobacz jak to działa: https://www.youtube.com/watch?v=mkBJhac1... Zamiast tej zworki z filmu zastosuj wyłącznik. Jeżeli będziesz musiał zastosować przedłużkę to tym bardziej weź...
Cały problem to za słaba masa,a była pod siedzeniem kierowcy.Było trochę rozbierania.Temat zamykam.
Stilo chyba ma możliwość konfiguracji, czy po naciśnięciu pilota otwierają się tylko drzwi kierowcy, czy wszystkie. Sprawdź w instrukcji. Jeśli otwierają się dopiero po kilku naciśnięciach to może być słaby aku (zamek potrzebuje trochę prądu) albo siłowniki odczuwają swój wiek (tak twierdzi mój bardzo dobry elektryk)
W w/w samochodzie mam do zamontowania centralny zamek. Mam pytanie czy jest jakiś patent skoro orginalne cięgła bardzo ciężko pracują. Potrzebuje to zrobić na standardowych siłownikach. Pozdrowienia odpowiedz brzmi żadnego patentu nie ma!!! jeśli cięgna ciężko się przesuwają to problemem jest zamek ,lub sama linka.... poza tym nie montuje się siłowników...
kiedys sie z czym takim bawiłem i pomogło przesmarowaniecałego mechanizmu zamka jesli to nie pomoze to trzeba sprawdzic czy styki nie zasniedziały albo wymieniac siłowniki bo bardzo czesto były to nieoryginalne słabej jakosci albo za malej siły
Fiat Panda 1.2 benzyna, 2003 r., wersja Dynamic z rynku niemieckiego. 1. Brak podświetlenia bagażnika. Instalacja obecna, żarówka 100% sprawna, napięcie zmierzone na stykach 12,0V. Co jest grane, dlaczego nie świeci ? Z mały amperaż, przetarty kabelek ? Dodam, że wczesniej był standardowy problem z upalonym stykiem w szarej kostce pod kolumną kierowniczą...
Są gotowe zestawy z kablami ,pilotami siłownikami za 100 idzie kupić.Dajesz dwie diody i podłanczasz pod awarie.sprawdż czy sterownik wydoli czasem chinczyk robi słabo i daje się przekażnik .wtedy diody zbędne.
sprawdź wszystkie połączenia przewodów niebieskiego i zielonego , gdzies musi być słabe przejście i robi się spadek napięcia i siłowniki nie maja mocy.
Jeśli chodzi o zamek centralny to sprawdzałem każdy pojedynczo czy dochodzi napięcie i czy siłownik działa - wszystko było ok. Powodem otwierania się centralnego zamka było słabe napięcie na akumulatorze. Z tego co wypatrzyłem była źle złożona obudowa podszybia tak że woda padała prosto na akumulator i musiała zrobić jakieś spięcie/zwarcie. Podłączyłem...
Dostosuje sie do Twojej rady , gorzej bo mam słaby dar przekonywania. Jeszcze raz dzięki!
A do poloneza lepiej dać siłowniki 6 kg. Szczególnie z tyłu. Te 3.5 kg mogą być za słabe.
Wszystko wskazuje na zbyt duży opór mechaniczny, że tak to nazwę. Upewnij się, że palcem chodzi lekko całe to złożenie? Ewentualnie może zwyczajnie siłownik jest za słaby (źle dobrany np.)
znalazłem bezpieczniki (skrzynka elektryczna pod plastikami kokpitu po stronie pasażera) oraz moduł z przekaźnikami odpowiedzialny za pracę szyb (nieco z lewej od tych bezpieczników). Klikając przełącznikami w drzwiach odzywają się przekaźniki modułu, ale nie ma żadnej reakcji szyb. Wysterowując napięciowo siłowniki na złączach pod kokpitem, otwierają...
Czy znalazł Pan rozwiązanie? Czytasz, ale nie rozumiesz. Ogólnie zamek mu zardzewiał, Tobie też mógł. U kumpla się zakurzył w taki sposób, aż i ręcznie nie dał się otworzyć, bo wcisnąć/zamknąć jeszcze tak, a siłownikowi też słabo z tym szło, też zwykle nie miał siły walczyć z takim oporem. 2 przewody do zasilenia a reszta?? Stycznik/i, krańcówka/i...
Chopoku... Minusami z wyjść centrali sterujesz przekaźniki. Przez ich styki NC podajesz na siłownik masy. W momencie zadziałania któregokolwiek z nich zamiast masy, na jego wyjściu ma pojawić się plus. Na wyjściu drugiego nadal ma być masa. Obwód jest zamknięty - siłownik wykonuje pracę. Przy zadziałaniu drugiego przekaźnika sytuacja odwraca się - pierwszy...
Mechanicznie próbowałem ale zamki od ciężaru samej linki się nie cofały. Za słabe sprężyny w oryginalnym zamku. Panowie a jak by zastosować taki przekaźnik?https://www.elektroda.pl/rtvf...
Podnoszenie kieszenią od CDRomu jest zdecydowanie za słabe do czegokolwiek, zastosuj wspomniany już siłownik od zamka centralnego i system dźwigni w zależności od wymaganego zakresu siły itp. Rozumiem że ma to być zabawka, bo chyba nie myślisz poważnie że tym da się cokolwiek odśnieżyć, za duże siły i za mała przyczepność, w takich odśnieżarkach stosuje...
Jeżeli słabo ciągną ,przyczyną może być nieszczelność w siłownikach(bywa że pęka membrana ze starości)lub na łączeniach przewodów.
Witam Założyłem centralny zamek w corsie 1995r 3D fimy Carprotect i alarm iNFERNO. Spieszyło się bardzo więc nie sprawdzałem zamka przy zdjętej tapicerce tylko skręciłem no i zonk. Zamek nie chce ruszyć rygli, może za słabe te siłowniki ale bardziej interesujące jest to, że przy otwarciu lub zamknięciu z kluczyka odzywa się syrena (?) Przy odłączonym...
zamontowałem zamek taki jak podałem w linku, do momentu gdy nie podłączyłem linki idacej od wewnetrznej klamki do zamka było cacy, po podłączeniu siłowniki nie maja siły zamknać i otworzyć i zastanawiam sie czy są za słabe (zbyt mały uciąg) czy może mechanizmy linek i samego zamka sa jakies zapieczone/brak im smaru czy czego...???
Czy montowałeś siłowniki w fabycznie przygotowanych miejscach,czy improwizowałeś? Pytam dlatego że objawy sugerują że nie dają rady,więc: - są za słabe - są żle zamontowane - ukł mechaniczny ma zbyt duże opory ruchu Pozdrowienia D
wielkie dzięki, wszystko znalazłem i ściągnąłem tapicerke( po wielkich trudach ), ale mam kolejny problem; nie chodzi siłownik od centralnego i jest on w pozycji zamknietej; nie moge go odciągnąć ręcznie, a on trzyma drut który połączony jest z zamkiem( jest tak słabo widoczne że nie widze gdzie ten drut dalej idzie ) coś się chyba zablokowało, bo rozebrałem...
CZeść! Podłączyłem sterownik zamka według schematu z pierwszego postu, sterownik steruje zamkiem, ale od czasu podłączenia, nie zawsze wszystkie drzwi się otwierają/ zamykają. Tz. widać że np drzwi pasażera chcą się otworzyć, ale jednak się, nie otwierają. Usuwając centralkę (BTW, odłączając sygnał sterujący z Pinu F), przekrecając kluczyk, jest ciągle...
Nie ma.Potrzebne są specjalne adaptery do kupienia na allegro. No i siłowniki o uciągu ok 6 kg.Bo te tanie są za słabe. A tak na marginesie ,proponuje kupić na giełdzie orginały po ok. 40 złoty za sztukę.Pozdrawiam
Jeśli dobry i wszystko sprawdzisz co pisałem, to przekaźniki(zimne luty wzgl.płytki) w centralce mają słaby styk lub słabe zsilanie + i -. Chyba że usterka jest w samym mechaniźnie, jakiś wodzik wypadł i nie zaciąga. Ale to już nie elektryka...
słaby siłownik siłownik zamka civic sprinter siłownik zamka
profil grzania speaker workshop pomiary schemat bojler elektryczny
bateria parkside styki hilti udaru
Mercedes B-Klasa W245 2010 – lokalizacja modułu sterowania świateł przednich SAM Dźwignia sterująca Beko 6 6106 blokuje programator