Wkręcane są tylko te, które mają mechanizm hamulca ręcznego
Dodam że tłoczki są wkręcane, nie wciskane. Toś nam nowinę napisał. Rozebrać całość, dobrze wyczyścić, prawidłowo zmontować i będzie nienagannie spełniało swoja funkcję!
To trzeba wziąść na logikę, zobaczyć jak pracuje po rozebraniu na " sucho". Tłoczki są wciskane przez krzywkę, skośnie scięty walec napedzany przez oś silnika. Ważne by krzywka, tu gdzie jest wyślizgane była zalana olejem, cała. Prawde mówiąc więcej dużo i tak nie wlejesz bo się wyleje. To się wlewa przed założeniem głowicy, przynajmniej u mnie. Ja...
Jak ręczny w zacisku to wkręcane, jak tarczobęben to wciskane
Czyli cylinderki wciskamy mechanicznie, bez użycia komputera , nic się nie uszkodzi. Pytam bo miałem wczesniej 730 i tam trzeba było komputerowo. Dodano po 1 jitro sprawdzę na kanale ,ale właśnie w komputerze tej opcji nie ma, w przeciwieństwie np. to bmw 7 . Dodano po 13 Zajrzałem pod auto do zacisków, żadne przewody elektryczne nie dochodzą, po za...
Wciskacie tłoczki cały syf z zacisków wpompujecie do modulatora a potem cuda się dzieją. Przy wciskaniu tłoczków należy wcisnąć pedał hamulca popuścić odpowietrznik i dopiero wciskać tłoczek i wtedy nie będzie ze pedał leci czy takie tam.
Tłoczek trzeba wciskać i wkręcać jednocześnie, jest do tego specjalny przyrząd ale metodami chałupniczymi też się da.
Dziwna sprawa. Bo jeśli chodzi o mocowanie zacisku do jarzma to strzelałem. Ale mechanizm załączania hamulca postojowego do wymiany klocków zwalniasz testerem, wciskasz tłoczki i zakładasz klocki po czym robisz nastaw żeby się tłoczek ustawił? Passat B6?
Tłoczki bezproblemowo wciskasz w cylinderek? Powinieneś bez problemu przetłoczyć płyn z powrotem do zbiorniczka.
(at)grzeskk W regulatorach z obrotowym mechanizmem też? Jak ostatnio rozbierałem u siebie w Hondzie to niestety tak jest zbudowane że musi się obrócić i wypchnąć tłoczek żeby zapadka przeskoczyła - tak że bez ręcznego nie ma szans żeby samo regulator zadziałał. Nie wiem jak są zbudowane w innych markach gdzie trzeba wkręcać tłoczki żeby zmienić klocki...
Do tylnych tłoczków potrzebujesz przyrząd bo trzeba jednocześnie kręcić tłoczkiem i wciskać . A z przodu tylko wciskamy tłoczki, a i potrzebujesz jak dobrze pamiętam długi imbus 7 żeby zacisk odkręcić. ;)
tłoczki hamulcowe wciskam palcami jak ściągne zacisk, oba zaciski rozebrane wymienione gumki na nowe, tak samo prowadnice, gniazda klocków wyczyszczone dokładnie
Jak będziesz wciskał tłoczki to odkręć zbiorniczek płynu hamulcowego.
witam jak wciskałeś tłoczki robiłeś to na odkreconym odpowietrzniku?-nie? No to masz przyczyne cały syf z zacisków wpompowałeś do abs i pompy hamulcowej. Pewnie na zgaszonym silniku jes wysoki pedał a jak zapalisz to leci do ok. 2cm nad podłoge?
Jeżeli zatem ręczny mi nie odbija i czuje lekki opór na kole to co powinienem zrobić ? Wkręcić tłoczek do środka obracając go wg ruchu zegara ? O jakies 1-2 obrotów ? Czy taka sama zasada działania jest w przednim kole gdzie nie ma ręcznego ? Również przy wymianie przednich hamulcy trzeba wkręcac tłoczek wciskając go ?
Tarcze jak tarcze, ważny jest montaż i pomiar bicia piast i tarcz, u nas jak trafimy więcej jak 0.06mm nie montujemy lub nie odpowiadamy za montaż, dodam że kartka papieru daje 0.20mm bicia tarczy. Ludzie robią proste błędy a potem że tarcze się zwichrowały bo bija to do dupy. Ostatnio klient przywiózł ABE, jak się okazało nowa tarcza miała 0,25mm...
Witam kolegów Posiadam jak w temacie Merivę A 1,6 Z16XEP . Rok prod. 2009 . Tarcze na 5 śrub . Planuję wymienić klocki i tarcze z tyłu . Moje pytanie brzmi , czy tłoczki tam są wciskane i wkręcane czy tylko wciskane ? Z góry dziękuję za odpowiedź
Zapewne masz zapowietrzoną jedną ze stron zacisku, a nie możesz odpowietrzyć ponieważ odpowietrznik znajduje się na drugiej stronie zacisku, tam gdzie jest dopływ od pompki hamulcowej. W takiej sytuacji trzeba użyć sposobów, np. wysunięcie tłoczków pompką hamulcową i następnie wciskanie tłoczków. Zacisk powinien być ustawiony w odpowiednim położeniu...
Witam. Chcę wymienić płyn hamulcowy w Punto 2 1.2l. 8V 2000r. Z samą procedurą problemu nie mam bo w mondeo mk3 wymieniam sobie sam. Jednak Punto z tyłu ma bębny. Czy do odpowietrzania trzeba zdejmować bęben czy też są odpowietrzniki gdzieś na wierzchu? Auto to nowy nabytek więc jeszcze w nim tego nie robiłem i nie chcę strzelić gafy. Nie ma ABSu więc...
Jeżeli jest dobrze odpowietrzony , a objawy masz takie jak piszesz , to znaczy , że nie działają samoregulatory szczęk w tylnych bębnach . Szczęki składają się do oporu wciskając tłoczki cylinderka do końca . Jeden ruch pedału hamulca jest za mało żeby szczęki dotknęły bębna , zbyt mała wydajność pompy , więc po kilku razach masz hamulce .
https://obrazki.elektroda.pl/7228689900_... Nie we wszystkich modelach samochodów wciskanie tłoczków hamulcowych następuje poprzez wkręcanie ich imbusem.w samochodach typu Fiat CC i pochodne regulacja tłoczków następuje przez ich wciskanie.w korpus. Wykonałem prosty przyrząd do wciskania tłoczków w trakcie montwżu nowych klocków.
wkręcany który lubi się zacinać :)
Witam. Jakiś czas temu wymieniłem tylne zaciski hamulcowe w VW Golf 4 1.9 TDI 110km 98r na regenerowane, ponieważ jeden z zacisków był zablokowany. Po tej wymianie jest problem z miękkim pedałem hamulca. Podczas wymiany wyleciało trochę płynu hamulcowego. Odpowietrzałem kilka razy w tradycyjny sposób, czyli jedna osoba wciska hamulec, druga odkręca...
Rozbierz przednie hamulce wyczyść tłoczki i przesmaruj specjalnym smarem jest w każdym motoryzacyjnym. Zobacz wcześniej jak wciskają się tłoczki. Zobacz przy okazji to twoje syczenie, po nocy nie odpalaj silnika tylko wyjmij przewód idący do serwa, powinno z serwa wylecieć powietrze. Ja zawsze odpowietrzam we dwóch i nigdy niema problemu i zależy jaki...
Witaj kolego emeryt2. Ciebie ostatnio też jakby mniej a wczasów darmowych z funduszu elektrodowego nie miałeś.:D Wracając do pytania, nie wierzę w przewody. Nie w 2 a następnie w 4 na raz. Raczej mi to wygląda na jakiś błąd w sztuce. Bez owijania w bawełnę powiem, przypuszczam że to autor sam sobie załatwił taką imprezę. Na ten przykład psikając WD...
No to wymień płyn hamulcowy skoro nie wymieniałeś. Tarcze klocki są okej tzn? Jaka firma, ile tego klocka jest, czy bierze tarcze po całości od zewnątrz jak i od środka? Trzeba z każdego koła zdjać zacisk zajrzeć pod gumke na tłoczki, czy nie są skorodowane i nie stoją, jeśli tak to tłoczek do wymiany lub czyszczenia, nowe gumki. WAŻNE. Jak będziesz...
Tłoczki na przodzie. No właśnie nie da się go wcisnąć za pomocą drewienek,kluczy, wkrętaków itp. Muszę zakładać urządzenie to wciskania tłoczków, wymieniłęm tłoczki bo stare były lekko rdzawe ale dalej ciężko chodzi tłoczek, czy środek zacisku również musi być jak lustro wygładzony? W zacisku też są takie ślady wytarcia jak na toczku i ciężko sie ich...
Jak wciskasz pompę (tłok) hamulca to wyciskasz tłoczki, objętość układu nie zmienia się.
przód normalnie tłoczek wciskasz, tył musisz wycofać komputerem i dopiero wcisnąć tłoczek, po złożeniu tyłu komputerem zamykasz tylne zaciski i robi sobie sam albo musisz zrobić adaptację, czyli zaciski się jak dobrze pamiętam dwa razy zacisną i zwolnią.
Czy też Wam zawsze z tych prymitywnych odsysaczy do cyny , zawsze w końcu wystrzeliwuje ta czarna końcówka do wciskania tłoczka ? Potem to już najczęściej pęka ten plastikowy gwint .
Jest pasat,skoda,audi i vw. Odblokowywanie oraz zablokowanie zacisków z automatycznym ustawieniem grubości klocka. Dwa kliknięcia i po robocie. Osobiście testowałem na Audi A6 2006r i na Passacie B6 2008r Dodano po 1 Aha i pamiętaj że jak zluzujesz kompem zaciski,to potem wciskasz tłoczek ręcznie ale nie wkręcasz,nie ma takiej potrzeby,po prostu robisz...
Kiedyś tak miałem na nowym cylinderku, że gumki wciskały tłoczki z powrotem w cylinderek, za sztywne były, czy jak ? A czy samoregulatorem nie zmniejszy również odstępu szczęk od bębna ? Tłoczek dojdzie do szczęki, ale co dalej jak z opisu wynika że się sam cofa ? Nie powinien zostać w tym miejscu po puszczeniu hamulca ? Zapompowałeś hamulcem ? Tłoczki...
Odkręcić 2 śruby m8 , zdjąć zacisk, wyczyścić miejsce osadzenia klocków, założyć klocki , wkręcić tłoczek( wciskać i obracać ), zakręcić zacisk, nacisnąć hamulec by go podstawić i gotowe .Z tłoczkiem nie powinno być problemu bo ręczny w tym samochodzie masz oddzielnie
Prowadnice czyste. Tłoczek wciskałem wkretakiem jak jeszcze były stare tarcze i klocki. Nie wszedł do końca ale potem zrobiłem sobie przyżąd i go docisnąłem. Drugi tłoczek może trochę trudniej wszedł lecz oba koła zachowują się identycznie. Podniosłem auto koła się obracają lecz z lekkim oporem.
Zacisk nie był rozbierany, a tloczek wciskałem przyrządem do wpychania tłoczków, chciałem sprawdzić czy przypadkiem tłoczek nie jest zapieczony, póżniej wciskając obracał się ale dość ciężko to szło aż musiałem zaprzeć sciągacz o jarzmo ( bez podpórki nie szło tego zrobić). Co do oporu podczas obrotu koło, to kolego sprawdzałem na drugim kole z lewej...
jeśli tłoczki wcisnąłeś całkowicie na sucho, chociaż wydaje mi się to niemożliwe, to pewnie tu jest przyczyna rozbierz jeszcze raz i jeśli nie masz tego cudownego smaru to przed wciśnięciem tłoczka posmaruj uszczelniacz i tłoczek chociaż płynem hamulcowym istnieje również możliwość że uszczelniacz się podwinął przy wciskaniu tłoczka i klinuje tłoczek...
Volvo s80 II. Wymieniłem hamulce z tarcz 300 mm na 316, cały komplet tarcze + klocki firmy Brembo. Z lewej strony tarcza jest ścierana równo, z prawej nie do końca (foto). Zaciski i jarzma, przed założeniem, zostały pomalowane proszkowo. Wszystkie gumki, uszczelniacze są nowe, wszystko zostało przesmarowane zgodnie ze sztuką. Ostatnio rozebrałem zacisk......
Z pamięci kojarzę, że ta blaszka powinna być odwrotnie założona niż na pierwszym zdjęciu. Lewy otworek łączy się z zaciskiem hamulcowym, a ta blaszka osłania otworek będąc ok. 1 mm nad nim. Prawy otworek służy do "odpowietrzania" tłoczka. Źle podchodzisz do odpowietrzania. BTW. Wymieniałeś płyn w całym układzie czy tylko w zbiorniczku? Najłatwiej napełniać...
Tak jest to pompka oleju (pompki z zębatką działają na podobnej zasadzie wciskania tłoczka). Ślizg ma różną wysokość i zależnie od obrotu koła wciska tłoczek pompując olej. Bo przy nowym kole zębatym ten element będzie musiał byc zdemontowany. Nowe koło zębate nie będzie miało identycznej scieżki na kole zębatym. Wiec kup kolo z taką ślizgiem pompki...
Witam sprobuj ruchem obrotowym go wciskac.
Nie można cofnąć tłoczka z przedniego cylinderka? Przewód elastyczny zmieniony nowy, wytwarza się ciśnienie, jeśli popuszczę przewód przy pompie tłoczek się wciska.
pierw sprężynka puzniej tłoczek tak aby sprężynka do niego wlazła i całość mocujemy wciskając tłoczek i przekręcając na dystrybutorze
Wstaw flux do lodówki/zamrazarki i jak zgęstnieje wtedy wciskaj.
No tak ale kto co 2 lata wymienia przewody hamulcowe? Najczęściej płyn wymieniany jest przy wymianie kompletu klocki i tarcze, wtedy tłoczek maksymalnie wciskamy przy otwartym odpowietrzniku bo tam właśnie jest newralgiczne miejsce gdzie woda powoduje korozję i może poważnie uszkodzić cały zacisk. Jak ktoś prowadzi warsztat to ja się nie dziwię że bardzo...
Zaciski można odpowietrzyć bez odkręcania odpowietrznikow.Wciskamy tłoczek do końca a następnie pompujemy aż się maksymalnie wysunie.Następnie wciskamy tłoczek,zacisk musi być w takim położeniu aby przewod hamulcowy był w najwyższym połozeniu.Czynność tą powtarzamy kilkakrotnie.
To zrób w/g opisu kolegi robertnov, i kup od razu nowy zacisk.Tam się tłoczka nie wciska tylko wkręca.
Dość często tam padają węże. Jeżeli przy odkręconym odpowietrzniku tłoczek zacisku wciska się bez problemów to wymień przewód elastyczny.
A widzisz.. Czyli ta śruba regulacyjna to tylko popychacz, więc on nie jest "na stałe" połączony z tłoczkiem. On go tylko wciska, a po puszczeniu pedału wraca do wyjściowego położenia, a tłoczek swoją drogą? Myślałem, że tłoczek był wciskany za pomocą pedału i też go "wyciągał", a tu inaczej. Dzięki. A wkładałeś kiedyś tłoczek do cylinderka, mówię tu...
Tak też myślałem, ale w jaki sposób wcisnąć tłoczek przy rozkręconej śrubie ? Trzeba chyba kręcić i jednocześnie wciskać tłoczek - to będzie będzie trudne bez specjalnego urządzenia :( Jutro spróbuje coś z tym zrobić.
Przyczyną mogą być zatarte tłoczki hamulcowe w tylnych zaciskach. Czy próbowałeś je wcisnąć ręką - przy silnym wciskaniu powinny dać się wsunąć do zacisku. Powinny być czyste - bez żadnych nalotów.
Tylne lewe koło wogóle nie hamuje, ani ręczny ani nożny. Prawy tył idealnie. Rozumiem że jak by hamulec roboczy nie hamował to problem z wężykiem, zapowietrzeniem itp. ale jak ręczny nie działa także to problem ewidentnie z ustawieniem szczęk. Linki od ręcznego są prawidłowo wyregulowane oraz samo regulator? Zdejmij bęben i zobacz czy przy wciskaniu...
Mając naciśnięty pedał hamulca na zgaszonym silniku ,pedał jest twardy.Trzymając go naciśnięty ,a uruchomieniu silnika musi koniecznie opaść niżej tak się właśnie dzieje tłoczki w zaciskach tłoczki są bardzo ładne, zero rdzy, brudu itd, nasmarowane, łatwo się wciskały przy wymianie klocków i tarcz. płyn hamulcowy płyn praktycznie nowy.
Jeśli wciskałeś tłoczek na silę mogłeś coś uszkodzić. Silniczek trzymają 2 śruby, odkręć go i zobacz czy się kręci ośka, wsadź coś w wpust na wałek silniczka w zacisku i kręć, nie wiem w którą stronę, w jedną dociskasz w drugą cofasz, sprawdź czy tłoczek się rusza, jeżeli silniczek słychać że kręci to albo zerwana przekładnia w silniczku (plastik) albo...
To jest myjka z pompą tłoczkową (3 tłoczki). Ten "nie symetryczny dysk" obracając się wciska po kolei tłoczki... Jaki model myjki posiadasz?? Jeśli nie cieknie woda z myjki... to prawdopodobnie są zabrudzone (nieszczelne) zaworki zawrotne w głowicy.
Tak, jak napisałem. Wyciągnąłem tłoczki, sprawdziłem uszczelki, osłony i powierzchnie, w której chodzą tłoczki. Wszystko jest OK. Wygląda więc na to, że to nie w tym był problem. Raczej złe prowadzenie klocka i jak go przytarło z jednej strony, ustawiał się pod skosem i jeden tłok powodował wciskanie drugiego i dlatego się blokowało. To na razie teoria....
A jak wciskałeś tłoczek to nic płynu Ci nie poleciało?
Tak. Dokładnie tak działa. Wciskasz tłoczek, grzejesz i odsysasz przyciskiem. A używam jej do lutowania zwykłych rzeczy i robię to raczej rzadko, nie jestem jakimś zapalonym elektronikiem. Żadnych SMD i innych tego typu rzeczy, nie znam się aż tak. Ostatnio kolega lutował nią wzmiacniacz i całkiem ładnie wyszło :)
Na znanym portalu ALLE... zestaw do wciskania tłoczków hamulcowych
Przecież zdjęcie zacisku to chwilka, potem zdejmujesz klocki i "blaszki", czyścisz wspornik szczotką drucianą. Zakładasz klocki i blaszki (najlepiej nowe), wciskasz trochę tłoczek aby nowe klocki zmieściły się w zacisk (stare zużyte są cieńsze) i spowrotem przykręcasz. Acha, uważaj bo za pierwszym razem hamulce mogą być bardzo kiepskie więc przed "wyjazdem"...
Przednie tłoczki zwyczajnie się wciska, możesz uzyć ścisku stolarskiego, do tylnych trzeba mieć przyrząd, który jednocześnie wciska i wkręca (patrz na allegro ok.50zł)
Podłubałem trochę w tej żabce i dalej bez skutku, ale stawiałbym na tłoczek. Po wykręceniu śruby, ale zostawieniu kulki tłoczek zaciąga olej z komory (kulka blokuje kanał idący do dużego tłoka) i przy wciskaniu przepycha go tak jak powinien. Jeśli włoży się sprężynę i przycisnie lekko śrubokrętem olej przestaje lecieć dalej - tłoczek zaciąga olej z...
Domowym sposobem to wystarczy ścisk stolarski ,którym dociskasz tłoczek i go obracasz ,następnie znowu dociskasz i obracasz itd. aż do wkręcenia tłoczka. Tylko dociskasz a nie wciskasz go!!!! Pozdrawiam!
-Dobrze wyczyścić strzemiona. -Założyć nowe blaszki trzymające klocki. -z tyłu klocków stosować smar -Stosować pasta montażowa do klocków hamulcowych 03.9902-1002.2 -Zeszlifować nierówności tarczy i odtłuścić zmywaczem np. TRW PFC105 -Wyciągnąć wyczyścić i nasmarować lub wymienić prowadnice oraz gumki np. FRENKIT - 812001 -Wyczyścić i wyregulować mechanizm...
Tłoczek zaworu jest prawdopodobnie wciskany. Blaszka jest solidna ponieważ zabezpiecza przed wypchnięciem tłoczek. Ciśnienie w układzie jest duże stąd, jej grubość.
Bardzo częstyprzypadek w skuterkach, miałem tak setki razy. Pompy tam mają bardzo słaba wydajnoścc jak jest juz stara to tym bardziej cieżko odpowietrzyć nawet przy prawidłowej procedurze. Ja mam na to sposób robie tak że 1.Zdjąć zacisk hamulca wcisnąć tłoczek do końca 2. zalac do pełna płynu 3. Na zdjectym zacisku jakimiś szczypcami segera lub kombinerkami...
silniczek możesz wymyć tylko nie wciskaj tłoczka na siłę, na koniec spryskaj ośkę np.wd40.Strzały może powodować układ zapłonowy lub masz ubogą mieszankę gazu.pozdrawiam
Witam:) Mam pytanie, jutro zakładam nową pompkę sprzęgła. I ile mam wkręcić te widełki*uchwyt* co wciska tłoczek w pompce a z drugiej strony jest zabezpieczony na pedale sprzęgła:)? Tak aby pompka prawidłowo pracowała i ciągnik dobrze wysprzęglał? Pytanie następne, jak prawidłowo odpowietrzyć ciągnik po wymianie tej pompki, z czego się o ile dobrze...
Sprawdź czy tłoczek pompy hamulcowej nie jest cały czas wciśnięty. Po demontażu pompy jest dostęp do trzpienia, który wciska tłoczek pompy hamulcowej. Istnieje możliwość regulacji jego długości. Sprawdź też, czy pedał wraca do samego końca i nie jest blokowany np. przez czujnik stopu, pęknięta sprężynę, korozję.
Co znaczy nic? Nic płynu, czy nic powietrza? Nie wciskałeś przypadkiem tłoczków przy zakręconym zbiorniczku wyrównawczym?
Przy wciskaniu tłoczków nie powinien się zapowietrzyć i nie ma tu nic odkręcony korek od zbiorniczka. No chyba że tak mocno wyjechałeś klocki że tłoczek za bardzo wyszedł i wtedy się mógł zapowietrzyć.
Szczęki trzeba by dobrać po numerze wózka lub wymiarówce. Jest sporo firm handlujących częściami, nie powinno być problemu. Pytanie tylko czy okładziny są mokre od oleju, smaru czy też płynu hamulcowego. Szczelność cylinderka sprawdzisz blokując tłoczki np. kluczem francuskim i wciskając pedał hamulca. Uszczelnienia łożysk piasty i półosi sugeruję wymienić....
mogę ci podsunąć jedną metodę jaką widziałem, ale sam powiem ci szczerze, że nie jestem jej zwolennikiem. zaciskasz przewód elastyczny przy zacisku,wiercisz od tyłu zacisku /za tłoczkiem/ otwór 6,4. wybijasz dornikiem tłoczek. gwintujesz otwór M8, zmieniasz uszczelki, wciskasz tłoczek, w gwintowany otwór wkręcasz krutką śrubę z podkładką miedzianą,...
A przypadkiem tłoczek pompy nie jest troszkę wciśnięty? Możesz spróbować dokonać ruchu przeciwnego do wciskania, niejako wyciągnij tę dźwignię. Jeśli i to nie pomoże, to coś z pompą musi być grubo nie tak.
Jak już ktoś tu napisał rozebrać i przeczyścić elementy współpracujące układu hamulcowego , sprawdzić czy tłoczki pracują , prowadnice , gniazda klocków / jarzma /, rozruszać i musi działać , od stania jeszcze się hamulce nie zapowietrzyły ani servo się nie rozpadło .
Woda leciałą drugą wylewka póki nie włączyłem procesu płukania ( działało rowniez funkcja czyszczenia przewodów od mleka, jak chciałem zrobic kawę to urychamiał sie młynek, pompa i kawa lądowała w ociekaczu) teraz mam ciągły proces płukania i woda ląduje w ociekaczu . Jak wciskam tłoczek to trzpień jest drożny.
Śruba wyczyszczona i założona. Dokręciłem do oporu. Próbowałem odpowietrzać jak radziłeś. Faktycznie, poziomo tłok idzie ok. 2 cm. do przodu. Obracam go pionowo i coś tam chlupie i się przemieszcza jakby powietrze z olejem. Przy naciśnięciu na tłok, bardzo ''wybula''gumowy korek i chce go wypchać. Oprócz tego tłoczek, którym się pompuje wystrzeliwuje...
dzisiaj niemam jak sprawdzic parametrow ale nawet jezeli wyczysciles egr nieznaczy ze on jest sprawny i pracuje dobrze, czujnik zasysanego powietrza bedzie ci pokazywal temperature zasysanego powietrza.Niewiem jaki masz egr czy z tloczkiem na torxsa czy z takim duzym grzybkiem (tloczek mozna wciskac do srodka i spowrotem powinien sam ladnie wychodzic....
W211 ma fabrycznie montowane systemy SBC i nie spotkałem się żeby model W211 nie miał tej pompy, ponieważ mercedes wprowadził ją do tego auta jako do pierwszego i jednego z ostatnich. Nie można uszkodzić pompy przez wciskanie tłoczka. Może wystarczy uruchomienie systemu. Może uszkodził się czujnik siły hamowania.
W nowych wolno wciskać tłoczek na chama. A skoro centralka tylko wysuwa to znaczy że coś jest źle; po zresetowaniu powinna go ustawić wpierw w pozycji skrajnej, a zaraz potem wykręcić na ustaloną programowo ilość kroków. Chyba że mi się coś poplątało...
Zastosowanie zestawu naprawczego będzie miało sens tylko w tedy gdy korpus wewnętrzny wysprzęglika będzie gładki bez jakichkolwiek zarysowań i wżerów w przeciwnym razie stracisz trochę pieniędzy a jeszcze więcej nerwów. I jeszcze jedno ! Sprawdź trzpień w pompce ten którym wciskasz tłoczek, może poprzedni właściciel był bardzo nerwowy i nie czekał aż...
Kolego w sprawnym zacisku hamulcowym, po zadziałaniu hamulca a następnie zwolnieniu pedału, bądź dźwigni ręcznego tłoczek cofa się minimalnie, gdyż na nadmierne cofanie się nie pozwala mu automatyczny regulator. Faktem jest, że przed założeniem nowych klocków hamulcowych tłoczek należy cofnąć i do tego służy specjalny klucz, którym wciskamy tłoczek...
Za wciskanie tłoczka pompki odpowiedzialny jest ten pierścień na kole zębatym. Jest on niejednakowej wysokości i podczas obrotu koła powoduje ruch tłoczka pompki. http://obrazki.elektroda.pl/2934350900_1...
Ja dziś założyłem normalny zestaw- tarcza lita 239 grubości 12mm + klocki grubości 19mm jeden i jak wszystko złożyłem do kupy (tłoczek musiałem wciskać do końca prawie aby zacisk wszedł) to zacisk nachodzi na prowadnicę zwrotnicy ale tylko koło 2mm. Silnik 1.8 więc powyższe dane się w pełni zgadzają. Jeśli u kolegi założyciela tematu gdzie też miał...
Witam a tłoczek wyjmowałeś całkiem? Czy tylko tak wymieniłeś gumki? Płyn zmieniałeś? Jak tak, to czy była jakaś różnica przy odpowietrzaniu prawej i lewej strony? Chodzi mi o szybkość wypływania płynu i rodzaj oporu na pedale podczas duszenia. A te przesuwne regulatory są ok? Przesuwają się swobodnie? A jak wciskałeś tłoczek, to szedł ciężko czy tak...
Sam szukałem co z tym zrobić ale zbyt dużo konkretów nie znalazłem. Doszedłem jak to złożyć. Zaczynając od tego ze najlatwiej zdemontować stary tłok sprężonym powietrzem, wtłaczając je do środka. Wykrecasz zabezpieczenie trzpienia http://obrazki.elektroda.pl/7874267700_1... Wyjmujesz całość, wyjmujac zabezpieczenie wewnątrz zacisku,...
Witam. Samochód to Audi 80 B4 2.0 benzyna 90 kM. Problem dotyczy ciągle grzejącego się przedniego prawego koła. Zanim auto przyjechało do mnie poprzedni mechanik wymienił tarcze, klocki, jeden wężyk elastyczny (są dwa przy kole), wymienił reparaturki w zacisku. Gdy auto przyjechało do mnie na początek wymieniłem drugi wężyk elastyczny, nie pomogło,...
Witam Dodam ze jak popuszczę rurki przy pompie to brak ciśnienia efekt taki jak by zapowietrzony i brakowało płynu!!! Dobrze zrozumiałem? Po odkręceniu przewodów przy pompie nie pojawia się na wyjściu ciśnienie przy wciskaniu pedału? Jeśli tak jest to wyreguluj trzpień wciskający tłoczek pompy, być może cały czas jest lekko wciśnięty.
JPD, to przód ci nie hamuje a nie tył za mocno. Tłoczek z przodu ma tak się wciskać że 2 kciukami go wciśniesz do środka.
witam wszystkich. mam problem z audi a6 1,9 tdi 110KM z 2000r. a więc, hamowanie odbywa sie dopiero po wciśnieciu pedału hamulca do polowy, zmienione zostały tarcze x4, klocki x8 w tylnich zaciskach wymienione tłoczki gumy uszczelniające i osłonne. wszystkie zaciski pracują jak należy przy wciskaniu pedału klocki nie odginają tarcz, w ramach wyeliminowania...
Witam Kup sobie na Allegro w dziale narzędzia samochodowe specjalny przyrząd do wciskania tylnych tłoczków hamulcowych niektórych samochodach z grupy VW. Pozdrawiam
Ok dzięki już rozumiem . Nigdy nie miałem takiego przypadku żeby przez ten włącznik pedał nie cofał do końca. O ile dobrze pamiętam w większości samochodów jest regulacja pręta, który wciska tłoczek w pompce, co za tym idzie dobrze wyregulowany luz miedzy tymi elementami powinien dać cofnąć się tłoczkowi do końca. Więc włącznik stopu nie powinien mieć...
Przy wymianie klocków i tarcz nie trzeba odpowietrzać tak? To zależy. Zasadniczo, jeśli nie została rozszczelniona hydraulika a hamulce są sprawne, to nie trzeba. Jednak podczas wciskania/wkręcania tłoczków, może do zacisku dostać się jakaś porcja powietrza, zwłaszcza jak tłoczki już nie trzymają idealnej gładzi a uszczelki też nie są pierwszej świeżości....
Tłoczek trzyma na dole sprężyna powrotna.Tak naprawde tłoczek wyjmuje sie wciskając go w dół.Można go wyciągnąć w góre ale i tak trzeba odkręcic dolną pokrywke.Wtedy go wcisniesz z góry i wyjmiesz dołem.Lub odkręcić srube imbusową w dole tłoczka po odkręceniu pokrywki i wyciągnąć go w góre. Jeśli po naprawie nadal cieknie to albo uzyłeś o-ringa z allegro...
Hamulce przednie wyremontowane, dodatkowo zmieniłem hamulce na tylnej osi okazało się że wszystko musiałem wstawić nowe czyli bębny, szczęki, komplet sprężynek, tłoczki, łożyska, linka długa i krótka dodatkowo zmieniłem płyn hamulcowy na nowy. Po tych zabiegach hamulce mam teraz według mnie idealne, poprzednio jak hamowałem to pedał hamulca musiałem...
Wydaje mi się, że można by zrobić jakąś hybrydę z takiego odsysacza i odkurzacza. Połączyć rurką odkurzacz z odsysaczem i odpadnie ciągłę wciskanie tłoczka. Tylko, że odkurzacz nie może być cały czas włączony, bo zasysane powietrze mogłoby skutecznie chłodzić grot Tak trochę off - topic: A może w drugą stronę - i wtedy mamy HOT- Air z lutownicy? :)
Witam Kupiłem Karcher k 5.20 fakt używka (może trzeba było kupić w lidlu myjkę o podobnych parametrach z gwarancja :) ale pomyślałem ze karcher to karcher) wszystko działało jak Pan Bóg przykazał. Później dokupiłem dysze tą zwykła bo obrotowa już maiłem. Odpaliłem ja chciałem pobrać płyn z pojemnika wiec przekręciłem dysze do pozycji MIX i tu zaczęły...
Te małe cztery tłoczki to są akurat hamulce Wom-u i one mają hamować wałek abyś mógł założyć przekaźnik jak wyłączysz wajchą bo tak to samo sklejenie tarczek nie pozwoliło by zatrzymać wałka . Manszety na tym dużym tłoku pod tarczkami powymieniane ? Pierścienie labiryntowe wymienione? Tuleja co w niej chodzą w/w pierścienie nie zużyta bez rowków? Sprężyna...
dziekuje za odpowiedz tzn jedna osoba siedzi w aucie i pompuje pedalem tzn naciska go i zwalnie i tak na przemian a druga osoba wciska i zwalnia tloczek wysprzeglika??
Jest pewna szansa, bo teraz w domyśle masz odpowietrzone. Wypychasz maksymalnie tłoczek. Pytanie ile można wypchnąć, aby nie wyszedł z oringa, nie wypadł? Nie chodzi mi o gumkę która osłania tłoczek. Zatykasz szczelnie zbiorniczek płynu hamulcowego, korek tego nie robi. Masz gumkę na odkręcony przewód od pompy, bo będzie ciec i się zapowietrzać. Pasują...
Łopatologicznie to będzie tak: wyjąć kartridże z drukarki, płyn do udrożniania głowic lub isopropanol naciągnąć do strzykawki, na strzykawkę nałożyć kilkanaście centymetrów giętkiej rurki ( ja używam od kroplówki ), nałożyć to na wystający trzpionek od zatkanego koloru i bardzo powoli wciskaj tłoczek strzykawki. Potem tak samo powoli odciągaj. I tak...
tłoczki hamulcowe tłoczki mercedes tłoczki hamulca
iskrownik ustawić programator zmywarki bosch pasek rozrząd citroen
ekspres naprawa żarówka szeregowo
Skoda Fabia 1.6 TDI - Przygasanie świateł co kilka sekund Schemat do frezarki FGS 25/32 - gdzie znaleźć?