Układ wtryskowy. Lejące wtryski, zła dawka itp.
N altku to vacu siedzi i nie ma to nic do rzeczy. Nie chce krakać ale pewnie wypala albo wypalilo tłok tłoki..
Nie wiem kiedy się zwarły ale napewno jak pracował silnik bo już były bez izolacji. Płytka wyczyszczona i dalej nic ta druga co kupiłem na złomie też i dalej nic. Jak go chce zapalić to łapie jak by na 3 tłoki. Jak wyczyściłem tą przepustnicę to błąd zgasł nie ma ani jednego. Kupiłem też przepływke i nic. Dodano po 6 Nie wiem kiedy się zwarły ale napewno...
Kolego teraz to szukać przyczyny w niezależnym warsztacie. SKoro zerwało żeby to coś wpadło i zablokowało tłoki- zwory . Proste. Głowica w górę i patrzymy.
Wyjaśniło się. Pierścień uszczelniający pękł. W następnych dwóch były luźne w podcięciach tłokach. Przy okazji dowiedziałem się, że bardzo dobre pierścienie robi firma Prima z Łodzi. Wymieniłem 3 tłoki. i Astra śmiga. pozdrawiam i zamykam temat.
Do wymiany tłok w zacisku hamulcowym Są tam zastosowane tłoki z tekstolitu i potrafią w jednym miejscu zwiększyć swoją średnicę(prawdopodobnie utleniają się) i po cofnięciu przy wymianę klocków zaczyna blokować. Zdemontuje a gołym okiem zaobserwujesz zgrubienie na tłokach.
oczywiście mówię konkretnie o "fachowcach którzy robili moje auto" już zmieniłem warsztat i jestem bardzo zadowolony. Źle się wyraziłem. Dodano po 1 wyciągać tłoki ??
Witam. Może ktoś coś wypowiedzieć się na temat tłoków czy są prawidłowo zamontowane, tzn chodzi o kierunek bo szukam przyczyny krzywienia zaworów ssących w silniku F16D4 Chevrolet Cruze lub bliźniaczy Opel Astra, Zafira A16XER 1.6/16v. Auto trafiło do mnie z uszkodzonym rozrządem, zawory były wszystkie wymienione, luzy zaworowe ustawione strona ssąca...
Witam. Astra jeździła 7 lat na gazie i przestała chodzić na 4 cylinder, po zdjęciu głowicy okazało się że jest wypalony 4 tłok i moje pytanie brzmi czy trzeba wymieniać wszystkie tłoki czy wystarczy tylko ten jeden? Pozdrawiam.
Kwok, chodzi Ci o to, że tłoki dają po zaworach?
Skoro auto nie odpala nawet na plaku to nie ma innych możliwości jak przestawiony rozrząd lub brak kompresji.A nie jest tak że podczas kręcenia silnik pracuje miękko jakby tylko tłoki się przesuwały?
A czytałeś o kolizyjności silników? 2 cylindry nie chodzą bo ich tłoki spotkały się z zaworami.
To nie CDI z milionowym przebiegiem, tłoki tak sobie nie pękają.
Co się tego wałka uczepiłeś? Jest taki sam. Z tego co nie widać na wierzchu to jedynie tłoki są inne.
X16SZ tak, pozostałe w tym X16SZR nie. Nie wiem dokładnie jakie są różnice ale wiem na pewno że w C16SE i X16SZ idą te same wały, korbowody, tłoki i uszczelka pod głowicę więc i z blokiem nie powinno być problemu.
Jeśli klekocze to popychacze hydrauliczne pewnie zdechły, same pierścienie olejowe mogą być ok ale sprężynka w nich mogla się skończyć, tego pewnie nie sprawdzałeś, czy masz pewność na 100 procent ze mechanik założył ci nowe uszczelniacze zaworów??? Jak masz wymienić tylko zgarniające to i tak tłoki będziesz musiał wypruć, wymień wszystkie pierścienie...
Rozrząd jest ok. Pali na wszystkie tłoki również. Czekam na dalsze sugestie.
Jeśli głowica ok to wyjąć tłoki i pomierzyć cylindry i tłoki tylko nie suwmiarką:) za przedmuchy głowicy nie odpowiadają wbrew nazwie uszczelniacze zaworowe:) pozdr
Hej.. Miałem to samo w mojej omedze 2.0 16V.. Męczyłem się i komputer też nie pokazywał żadnych błędów.. Okazało się, że uszczelka pod głowicą walnęła między dwoma tłokami.. Możliwe, żę jest to jakiś skrajny przypadek, ale u mnie pomogło - obroty wróciły do normalnych.. Sprawdź ciśnienie na tłokach.
Witam. Zakładam nowe pierścienie na tłoki w silniku 1.6 16V w Oplu Astrze, który ma zrobione już 160 tys. km. Jaka ma być szczelina na nowym pierścieniu, żeby po nagrzaniu silnika nie rozszerzył się za bardzo i nie zrobił dodatkowych szkód ? Dziękuję za pomoc.
Ale za wczesny kąt wtrysku to tępe głuche stukanie, a młócące po zaworach tłoki mogą sprawiać wrażenie nieprawidłowych luzów.
Pierścienie olejowe - pierścienie na tłokach.
Ja ostatnio chciałem zmienić pierścienie i okazało się że bez wymiany tłoków sie nie obejdzie miały strasznie wybite rowki na pierścienie a i cięzko było namierzyć takie zdrowe tłoki!
po pierwsze, to ten silnik ma problem z odmą i od niej zacznij. potem kwestia pierścieni albo padły, albo przypieczone. robisz płukanke, dajesz jakąś piankę na tłoki i zmieniasz olej najlepiej 5w30 lub 5w40. zmieniałeś urządzenie do pomiaru kompresji?
Silnik do Swapa. 2 zawory zostaly ulamane,strzepki wpadly do komory tłokowej i przytarły głowice i tłoki. Na innych tłokach zawory wybily swoje pieczęcie.
Za bardzo splanowana - "tłoki młócą" w zawory. Głowica identyczna jak stara ?
Pod warunkiem, że tłoki nie zaczną "walić" w głowicę.
Raczej tak ale musisz być pewien czy tłoki zderzyły się z zaworami.
Witam serdecznie chciałbym zapytać znawców czy gdzieś w Łodzi znajdzie się warsztat który zrobi mi pierścienie tłokowe oraz uszczelniacze zaworowe ponieważ bierze olej w sporych ilościach. ASTRA H GTC Z20LER. Myślałem że warto zalać go płukanką na tłoki też chciałem zapytać czy jest sens czy to już nieopłacalne. Na zrobionych 600 km z bagnetu uciekły...
Może być uszkodzony sterownik silnika, okablowanie....
Nie jestem mechanikiem, ale jeździłem i naprawiałem AG 1.6 16V i AH 1.8 16V. W G są słabe hamulce i 1.6 jest mułowaty. Był problem z masą silnika może komputera silnika. Olej brał od zakupu 115kkm 0,3l na 1000km 1.8 czyli Z18XE 125KM jest sporo fajniejszy, olej zaczął brać od 220kkm (0,2l) ale zależało to od stylu jazdy i obrotów - aby chciał jechać...
Pomierzyc wysokośc krzywek względem płaszczyzny głowicy na pierwszym tłoku powinna byc jednakowa .
Jeśli masz modulowany sygnał masy do sprężarki to jest to sygnał do wersji bez sprzęgła tylko do zaworu sterującego wychyleniem tłoków.
Dołożenie turbiny przekroczy wartość twojej astry, oprócz samej turbiny musisz zmodyfikować sterownik, dołożyć zawory sterujące, układ smarowania, pomijając już tłoki i korbowody które mogą nie wytrzymać.
panewka lub sworzeń tłoka
Sprężarka z zaworem jest sterowana sygnałem częstotliwościowym. W tego typu sprężarce tłoki chodzą cały czas, czy masz włączoną klime czy nie, zawór jest od tego.
Po takim maglu zawsze sprawdza się pierścienie, tłoki i cylindry. No ale człowiek uczy się na błędach i robi dwa razy.
Głowica sprawdzona na 100% włacznie z wałkiem i popychaczami. Cisnienie mierzone . tłoki byly "przeswietlane". pierscienie nowe. Sprawdzane byly wszystkie panewki i inne czesci mogace stukac. Wiec przyczyna jest poza silnikiem. Pozostał kolektor i z tad to pytanie.
Rozrząd sprawdzony, przewody zmienione, świece zmienione, cewka dis podmieniona, wałek rozrządu sprawdzałem, z 3 i 4 cylindra można sobie ściągnąć przewody ze świec a auto chodzi tak samo, na dwóch cylindrach. Błąd wywala 35 ale to od krokowca. To może jakieś rady? Kiedyś rozbierałem głowicę, wymieniałem popychacze i wałek, rozrząd też zmieniałem sam...
Tak dla innych. Tłoki w silniku z14xep jeśli chodzi o standard(nominał) to był tylko jeden rodzaj o wielkości 73,36. Potem są jeszcze dwa rodzaje nadwymiarow. 73,90 oraz jeszcze większy.
Moge tylko powiedzieć L O L przeciez nawet tłoki sie róznią kiedys robiłem silnik po takim druciarzu w astrze2 , załorzyli wał od astry 1 do astry 2 , no kurna przeciez pasuje no nie :) ludzie to mają wyobraznie
czytaj, albo zrozum. koszt jednej tulei ok. 400zł plus tłok sztuk słownie jedna. szlif cylindrów czterech koszt ok.400zł plus tłoki nadwymiarowe sztuk słownie cztery. policzyłeś?
W tym silniku nie da się wymienić uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy Da się wałek w bok wyjąć. Jak poszukasz to w necie znajdziesz dokładny opis. Wymiana pierścieni może nic nie dać a nawet jeszcze pogorszyć sytuację, więc taki remont po łebkach to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Ciekaw jestem czy od 8mio zaworowca innego np monowtrysku...
identyczne objawy dają mocno zużyte lub popękane pierścienie , przez które dostaje się olej do komory spalania i wtedy auto kopci na biało. tłoki "dzwonią" o cylindry stąd głośna praca. Sprawdź ciśnienie w cylindrach
Wymiana samych pierścieni to pudrowanie trupa. Skoro i tak rozbierasz motor to robisz pełen przegląd. Pomiar wału, panewek, gładzi cylindrów. Dalej tłoki . Zawory i prowadnice. Po pełnych pomiarach można podejmować decyzje co wymieniać a co zostawić.
Tak myslałem ale wszystkie... wiec tak co do całego bloku to nie mam wiedzy czy iden tyko. ale robiłem kilka przypadków tyle że na giełde.. tłoki od Y psaują idealnie róznią się tylko komorą spalania. tuleje w blok nowe pierścionki .. Wszyscy mówili że to nie ma prawa działać bo inna komora w tłoku mało tego jedna astra chodzi koło mnie i śmiga jak...
Jest diagnoza brak kompresji na jednym tłoku
Silnik 8v 1.6 Z Opla Astry F Dodano po 39 Jaki to silnik? jeżeli w bloku to są jeszcze umieszczone tuleje działające jak cylinder. w innych przypadkach cylinder jest na zewnątrz. 3 przypadkiem są rotory w silnikach vankla ale to już inna bajka. O jaki silnik konkretnie chodzi. v8 1.6 litra Silnik z Opla Astry F
Czy na biegu jałowym dmucha przez otwartą pokrywę głowicy ? Jak kompresja zmierzona na cylindrach? wtedy wiadomo czy warto iść w pół środki, nominalne ciśnienie to 12.8 bar a minimalne to 9.6 bar Tylko czasem jest tak że kompresja będzie na granicy normy a olej będzie pił. Bo najbardziej zjechane będą pierścienie olejowe. Bez rwania głowicy to tylko...
Jak skoczki popękane to było "spotkanie na szczycie" - zawory zapoznały się z tłokami.
A ktoś może wie czym się różni wał z z18xer? Jest tego na pęczki za grosze. Panewki są te same. Jedyna różnica w silniku jak patrzyłem to tłoki o średnicy 80mm, zamiast 79mm. Zastanawiam się jeszcze nad wałem z z16xep, też wychodzi na to że różni się jedynie tym że ma koło impulsowe w sobie. Panewki, średnica tłoka, wszystko to samo.
Jakie masz ciśnienie sprężenia na tłokach?
po wymianie wszystkiego co się da z czujników, okazało się że jest zimny lut na przekaźniku zasilającym pompe paliwa i jakieś czujniki, elektryk wziął lutownice i naprawił auto w pięć minut a ja walczyłem z nim po elektronikach z komputerami przez rok i wydałem kupę kasy. Minęły cztery lata i teraz remontuje silnik, zatarła się pompa wody i rozwaliło...
Witam serdecznie. Przerabiałem ten temat. Wiele zależy od tego jak mocno oberwały zawory oraz jak mocno oberwały cylindry oraz tłoki. W moim przypadku dwa wewnętrzne tłoki miały mocne wgniecenia od zaworów oraz delikatnie zarysowaną powierzchnię cylindra - naprawa nieopłacalna.
Uszczelniacze zaworów nie mają nic do odpalania jedynie auto zadymi po odpaleniu na niebiesko dlatego że jak zgasisz motor to olej spłynie na tłoki i zostanie spalony przy odpaleniu sprawdź to wszystko co koledzy wyżej piszą iskra pompa paliwa
Jak może być coś z zaworami skoro luzy zaworowe skorygowane? Chyba że gniazda wypalone? A ciśnienie na tłokach jakie masz? Skoro mechanik stawia na silnik - ciśnienie powinno być niskie lub znacząco odbiegające od normy na poszczególnych tłokach
Ile ono ma przejechane? pytam bo usterka może być głębiej, brak ciśnienia oleju bo pompa nie daje, zatkany kanał olejowy, to tak na przykład. Mierzyłeś ciśnienie ? czy nie taniej by było poszukać drugiego silnika. W jakim stanie są tłoki? Sama wymiana pierścieni moze nie pomóc na zużycie oleju. Proszę momenty:
Chyba nie chcesz go 'chipowac' samodzielnie ? Tłoki wpłyną do miski wraz z pierwszym wrzuconym gotowcem. jedź do ludzi którzy mają o tym pojęcie.
strzałka w stronę rozrządu.
Trochę jest normalne. Jak dużo to przedmuchy na tłokach i/lub zasyfiony separator w pokrywie.
A myślisz że będzie pasować? Tłoki w 1.6 są większe niż w 1.4 i ich rozstaw też jest szerszy. Spróbować zawsze można ale wątpię żeby to pasowało
Topic toczy się od 19 pazdziernika , ja w tym czasie założyłem do jednego poloneza sprężarke garetta ,alternator 125A z laguny 2,2 dci, wyspawałem wydech ,wytoczyłem tłoki na niższą kompresje, założyłem wspomagnie z elektryczną pompą astry G a Twój ciągle nie chce odpalać , prze jaja, uparta bestia. Strach cokolwiek robić w nim.
Nie pisałeś że wymienili tłoki , tylko pierścienie . Jak się nagrzeje to się luz skasuje. Jakie jest ciśnienie oleju na zimnym silniku na wolnych , a jakie na ciepłym ? Miska olejowa nie jest pognieciona ? Osłona rozbryzgowa na wale korbowym nie dotyka miski ,albo smok ?
Pytałem po co dokręcałeś śruby głowicy? Co wykręciłeś? Jak rozrząd przeskoczył to wałka nie trzeba wyciągać. I głowicy nie trzeba ściągać żeby wyciągnąć wałek (chyba). Przy połamanych dźwigniach masz pogięte trzonki zaworów i może popękane denka tłoków.
Witam jak w temacie czy swap z18xe na z18xer jest bardzo problematyczny w tym modelu ?? Chce wymienić silnik ze względu na to ze mój po remoncie spala 1l oleju na 500km. A ten z18xer jest innej konstrukcji i podobno wyeliminowano problem przegrzewania się pierścieni olejowych na tłokach.
silnik 84KM. Astra g 1.6 8v z lpg 75KM.... Skoro żre olej, to silnik do remontu. Tylko będzie mała niespodzianka - przestanie brać olej, ale będzie więcej palił. Przy przebiegu ponad 400 tys km to już niestety blok do szlifu, tłoki do wymiany i cała reszta - regeneracja głowicy, wymiana panewek albo i szlif wału - średnio się całość imprezy opłaca,...
Taniej kupisz drugi silnik z całym osprzętem, a jeszcze łatwiej zmienisz samochód na taki z silnikiem 16V. Do wymiany komputer silnika z instalacją, głowica, tłoki, osprzęt dodatkowy ( filtr powietrza itp.). Ponadto 1.4 16V miał 82 a nie 92 KM chyba?
wybacz ze przed swietami .ale ten silnik jest jak każdy inny ma 4 tłoki ,korby, wał,głowice,osprzęt,robisz mu kapitalkę? rozbierz to sie dowiesz jak jest zbudowany. do moderatorów: dajcie mi bana bo nie mogę.
po 1 MUSISZ dobrze odpowietrzyć, bo w najlepszym wypadku wywalisz znów UPG a w gorszym zatrzesz tłoki możesz dla ułatwienia wywiercić małą dziurkę w termostacie wiertłem ok 3-4mm to przy okazji poprawi też chłodzenie bo te silniki za bardzo się grzeją, ja tak robię w ekotkach po 2 odkręć wydech i sprawdź czy się wtedy też dławi, bo kat się potrafi zapchać/pokruszyć...
160km/h to i tak mało i chodzi o to że tam te samochody jeżdżą tak na co dzień a nie jednorazowo. To tak z mojego doświadczenia, te co kupione w u nas w salonie bardziej zgniłe ale silniki zdrowsze, a w tych z Niemiec tłoki tak cienkie że dobrze go pstryknąć paznokciem to pęknie. :D
Mam podobny problem. Najczęściej jak jest wilgotno (pada deszcz) po przełączeniu na gaz dusi się, nierówno chodzi ale tylko na niskich obrotach. Jak już trochę pochodzi jest lepiej, ale nie tak jak powinno być. Na benzynie wszystko jest ok, no poza tym że (tak 1-3 razy w miesiącu) ciężko zapala na benzynie. Nie umie zaskoczyć, a jak już załapie to jakby...
Witam.Od jakiegoś czasu pali mi się kontrolka silnika.Po diagnostyce komputerowej wyszło,że samochód pracuje w trybie awaryjnym efektem czego m.in. jest przepalanie na dwa a nie na cztery tłoki."Majster" twierdzi,że samochód w wyniku tego jest słabszy i więcej pali.To mnie zdziwiło bo chociaż da się odczuć,ze samochód jest słabszy to co do spalania...
Słupek bez osprzętu , zakup przez internet ,czas leżakowania nie znany ale sobotnia diagnoza mechanika-cylindry tłoki ok-natomiast nie domykają się zawory zakłada teraz "moją starą kompletną głowice" która do końca była sprawna,no i cóż dalej nerwówka i oczekiwanie bo lipa bez samochodu.
Głowica w górę, sprawdzenie, naprawa i planowanie. Oczywiście komplet uszczelek + nowe śruby głowicy. Warto też przy jednej robocie sprawdzić pierścienie na tłokach.
Witam mam problem z Astra 1,8i w czasie jazdy zapaliła sie kontrolka serwisowa zatrzymałem sie wyłaczyłem auto właczyłem i było ok za chwilke znow sie zapaliła i pozniej zgasła i tak kilka razy pozniej gdy stanołem zgasiłam i zapaliłem to kontrolka gasła ale jak jechałem to znow sie zapalała ale niewiem czy gasnie jak sie zatrzymm i zgasze odpale to...
Cześć jak silnik 8v to nic się nie powinno stać -to jest właśnie duża zaleta silników oploskich 1,4 8v oraz 1,6 8v lecz pasek się może urwać ale to nie groźne (wiem z doświadczenia) NAPEWNO SIĘ RAZEM NIE SPOTKAJĄ:) zawory i tłoki jak to silnik 8v ps:nieznam za bardzo oznaczeń typu C16NZ i nie wiem czy to 16v czy 8v
Ogólnie w Oplach to jest ciężki temat odm i pierścieni. Zdarzyło mi się kilkukrotnie założyć nową odmę NIEORYGINALNĄ, na której auto nie działało poprawnie (lewe powietrze). Sugeruję zakładać oryginał lub FEBI, co wiąże się z kosztami około 500 zł, a nawet 700 zł, z czego zamienniki chodzą od 150 do 300 zł. Ale zdarzyło się, że trafiłem na dobry zamiennik...
witam silnik C14NZ ma tylko 44 kW i zeby zwiekszyc moc trzeba założyc sprezarke ale do tego potrzeba sporo wiedzy i umiejetnosci zmiany wymagaja tłoki (odprezenie) głowica i wałek rozrządu jak i mapy wtrysku i zapłonu najlepiej sprawic sobie wiekszy motor w raz ze skrzynią biegów pozdro T
Sprawdź szczelność grzybka elektrozaworu znajdującego się na reduktorze. Jeżeli faktycznie masz duże zużycie oleju i tłoki są już pokryte grubą warstwą nagaru, a droga od reduktora do kolektora jest długa, to i przy sprawnym elektrozaworze silnik może przez chwilkę pracować na samozapłonie.
Zmierz ciśnienie sprężania.Czy zerwany rozrząd nie spowodował kolizji pomiędzy tłokami a zaworami?
Też słyszałem że komuś strzelił pasek w C14NZ kadetowym i było OK ale jak miałem okazje widzieć 2 sztuki po zerwaniu rozrządu osobiście to w obu były głowice do roboty. Kiedyś na wymiane rozrządu była kadecina c14nz i z ciekawości przestawiłem rozrząd i oparły się zawory o tłoki. Jak widać pewności akurat w tym silniku nie można mieć.
przy takim opisie to ja też głupieje jak ten twój czujnik. problem jest taki że załącza się check i często pomaga wejście powyżej 2.5tys obr i jest chwilę ok potem wyższe obroty i może głupieje ten czujnik i wysyła źle info To jak to jest przeważnie? może głupieje ten czujnik i wysyła źle info do sterownika pompy Czujnik wału informuje sterownik w jakim...
Z całym szacunkiem dla Kolegi ale podtrzymuje swoje zdanie. Niedokręcone koło oczywiście mogło byc powodem zerwania klina. Zasada działania układu dwóuch kół z paskiem zębatym jest taka, że są w niej dwa kliny, a klin oprócz przenoszenia momentu obrotowego ma również za zadanie ochronę układu czyli jest najsłabszym ogniwem , jak układ jest przeciążony...
no więc tak dziś machanik zdjoł głowice i tak wałek rozrządu do szlifu głowica do sprawdzenia tłoki pierścienie do wymiany nagar na kolektorze od głowicy 0.5cm (sporo prawda ale tylko na dwuch garach) petryga uciekalo przez uszczelke obok pompy wodnej olej bralo przez tloki narazie tyle dam znać dalej co i jak no i wszystko jasne panewka od tłoka sie...
pisałem o kablach,a czujnik nie wiem dokładnie jak w tym modelu ,ale we większości 2000-3000ohm przy 20 stopniach i200-300przy 90stopniach.Co do kabli słabe parametry ,ale nie ten objaw,powinno szarpac silnikiem i efekt jakby czasami nie chodzil na wszystkie tłoki no większe spalanie paliwa. Dodano po 2 pisałem o kablach,a czujnik nie wiem dokładnie...
a jest możliwość przełożenia samego bloku z tłokami i wałem???
Witam. Jestem już po podmianie przepływomierza i jednak to nie przez niego wystepuja problemy. Po odczytach parametrów: Na wolnych obrotach korekty krótkoterminowe wahają się w granicach +25% i lambda w tym czasie nie oscyluje.W tym czasie wyprzedzenie zapłonu skacze między 10 a 30 stopni. Po dodaniu gazu korekta opada i jest w przedziale +2 -2 po puszczeniu...
Miałem to samo tylko w astrze f. Wywaliłem wszystkie paski połamane dźwigienki wymieniłem na nowe ze szrotu bez ściągania głowicy. Wystarczy ustawić wał 90 stopni od punktu tak że tłoki się mijają w połowie cylindrów i wciskałem trzonkiem od młotka zawór i podkładałem dźwigienkę. Potem nowy pasek i start. Trochę po kulał na 3 ale jak się zawory doklepały...
Świeca jest sucha, czarna, tłok z góry też wygląda suchy, czarny, pozostałe tłoki szare. Dziwne jest to, że przed naprawą głowicy trzeci cylinder miał te same objawy co pierwszy teraz, a cała głowica i wszystkie zawory były naprawiane i sprawdzone, i wszystko się domykało.
Witam serdecznie, Posiadam Astrę H GTC z silnikiem z20ler. Kupiłem ją, ponieważ jest mocno doinwestowana i też od znajomego. Problemem jest koniec sprzęgła (będę to robił na Kevlar). Mój problem również występuje z spalaniem oleju, przy normalnej jeździe 0,7 na 1000 km, ale przy wysokich obrotach potrafi zjadać olej w oczach, ciężko ocenić, ale przy...
Zmierz kompresję, wygląda na to że z tłokiem coś nie tak, skoro głowica zrobiona.
niekoniecznie trzeba rozbierać w oplach jest duże prawdopodobieństwo, że nie było kolizji, zwłaszcza w tym silniku (miałem kiedys podobny przypadek w astrze 1.6 - gość miał szczęście nie trzeba było nic robić) myślę, że ewentualnie warto zdjąć dekiel zaworowy i popatrzeć czy podczas kręcenia wałkiem (tłoki ustaw wcześniej w linii) jest wszystko ok....
Blok może się nie różnić al np. pompa wody może być pod inny pasek tak jak i zresztą koło pasowe wału korbowego, tłoki w silniku będą miały inny wygląd. Będziesz musiał dużo rzeczy wymieniać żeby to poskładać. A i tak może z tego nic nie wyjść.
Witam mam problem z autkiem wyremontowałem silnik głowica tłoki pierścienie panewki turbina po włożeniu do auta odpalił silnik pracował ładnie przez 1 dzień zaczęły się problemy odpala pracuje dobrze po dodaniu gazu zapala się kontrolka check obroty rosną do pòłtora tysiąca i nie reaguje na pedał gazu usunięcie błędów z komputera też nie pomogło...
Mam problem z moją astra H 1.3cdti przebieg 100tys. Mianowicie, jak przekręcę kluczyk od razu, to samochód nie odpala, trzeba poczekać około 5-10 sekund dopiero przekręcić aby zapalił. Nie jest to kwestia świec żarowych, gdyż kontrolka gaśnie po 1s. i się przekręci to też nie odpali. Zdarzy się jak się szybko przekręci 2-3 sekundy to odpali na 3 tłoki,...
dymi na biało a sam nic nie sprawdzałem a olej bierze silnik Hmm jeśli by nie było żadnych wycieków to zostaje jedna możliwość, płyn nie idzie ci na tłoki przez uszczelkę pod głowicą albo pękniętą głowicę i dlatego kopci na biało. Ostatnio właśnie robiłem taką głowicę sama regeneracja kosztowała 720 PLN tylko że było wymieniane wszystko poza zaworami...
Witam Panowie, to znowu ja i moja astra. :D Otóż mam silnik rozebrany do następnej roboty. Samochód mi zaczął palić olej niemiłosiernie. Zrobiłem test kompresji i wyszło po... 4 bary na trzech cylindrach, a na czwartym 6. Potem zrobiłem taki test, że nalałem trochę oleju do cylindrów i wtedy robiłem test kompresji. Generalnie wtedy kompresja mi rosła...
Witam kolegów. Mam problem z moją asterką, mianowicie nie mogę jej odpalić po ok. godzinnym postoju. Rano zimny silnik odpala na dotyk, jak jest ciepły to też odpala na dotyk ale jak postoi ok. godziny to mam problem z odpaleniem. Zapala jakby na dwa tłoki i nie może wejść na obroty. Samochód nie posiada instalacji gazowej. Kable i świece wymieniłem,...
to z Haynesa Astra G tu masz serwisówki: https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem...
No to teraz pomiar ciśnienia na tłokach trzeba zrobić, sprawdzić ustawienie rozrządu.
zetor tłoki ruszyć tłoki vectra tłoki
esp8266 flashowanie potencjometr cambridge audio telewizor sprzedam
telewizor samsung restartuje schemat jednokreskowy instalacji
Mercedes Vito W447 – kontrolka pedału sprzęgła, brak rozruchu, czujnik CPS, diagnostyka UPC – telewizor nie wyświetla kanałów DVB-T, brak obrazu po przestrojeniu, DVB-C/HEVC