Możesz zmieniać szerokość kolumn, przesuń tylko wcięcie w danej kolumnie w lewo. http://obrazki.elektroda.pl/6524958100_1...
W nowym excelu nalezy rozgrupowac daty
określić liczbę znaków przed ogólnie (np: "% 10.5f")
Ustaw format liczb dla pola tabeli przestawnej, a nie z poziomu formatowania komórek. Dwukrotne kliknięcie w tabeli na nazwę pola powinno wyświetlić okno "Ustawienie wartości pola" tam też wybiera się funkcje podsumowującą. W tym oknie jest przycisk "Format liczby".
Może kolega przedstawi swój problem jaśniej. Nie my chyba powinniśmy się domyślać po temacie o co chodzi. Exel posiada taką funkcję jak wklej specjalnie: http://obrazki.elektroda.net/10_12289266...
Wrzucam tabelę.
Włącz w wordzie ikonę "pokaż wszystko" (ikonka podobna do Π)pokaże znaki niedrukowane (użyłeś tego w nazwie: Breszka ze stopką "enter" małą - dł.900 mm). Zobaczysz gdzie masz wstawiony "enter" w wordzie (przeniesienie części nazwy do drugiej linii). Nie całkiem poprawne to jest, nie używaj tej metody. Skasuj te "entery" i spróbuj przenieść tabelę...
Czy ktoś ma pomysł na to aby nie zaznaczał całych kolumn A:G tylko aby zaznaczył od komórki A4 do komórki GX Taki efekt możesz uzyskać poprzez wstawkę kodu: [syntax=vbscript]Set thisWb = ActiveWorkbook Set wksK = thisWb.Worksheets("Kosztorys") Lastrow = wksK.Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Row wksK.Range("A4:G" & Lastrow).Copy[/syntax] ale efekt takiego...
Ustaw tabelę na 100% a formatowanie tekstu nie zamieszczaj pomiędzy znacznikami paragrafu, tylko w stylach, wówczas tekst będzie się zawijał w kolumnach np. <table style="font-size=10pt; ......."> tak samo możesz wstawić definicje w wiersz jak i w komówkę :) Powinno gadać
Chodzi o to że skopiuję z neta ileś wierszy np . 1. WIERSZ - A 2. WIERSZ - B I wrzucę to pod tabelę chciałbym teraz aby makro wyodrębniło nowe wiersze rzuciło każdy wiersz w osobną komórkę i ją z formatowało wg ustalonej zasady. Chyba że da się kopiować tekst pod komórkę wiersza z zachowaniem formatowania - niestety mi tak to nie działa i muszę ręcznie...
Plik powyżej.
Jeśli w tabeli masz liczby dodatnie i puste komórki, a chcesz formatować obszar od C4:M101, to zastosuj taką formułę: [syntax=text]=ORAZ(C4>0;C4=MIN($C4:$M... Nie będzie zaznaczał pustych na zielono. Oczywiście obszar formatowania trzeba wcześniej zaznaczyć albo później wpisać do tabelki formatowania.
Jeżeli wszystkie tabele masz w tych 100 arkuszach i masz je numerowane po kolei to wystarczy dodać nad tym formatowaniem pętle z dodaniem zmiennej dla nazwy tabeli: [syntax=vbscript] Dim NazwaTabeli as String Dim NumerTabeli as Integer For NumerTabeli = 2 to 100 ' Czy inny zakres jaki Ci potrzebny NazwaTabeli = "Tabela" & NumerTabeli '... Tutaj Twoje...
Witam, Potrzebna mi tabela w której będą dane w kolumnach: Market |nazwa |adres|data dos.|opis sprzętu|typ|nr. fab.|data przeglądu|NR.| chodzi mi o to żeby wiersze zamieniały się miejscami tj. wg. daty przeglądu żeby wiersze zamieniały się miejscami do góry te których kolej na serwis nadchodzi + ew. wiersz z |datą przeglądu | lub |NR.| podzielić na...
Witam, chciałabym zapytać czy macie może gotowe makro, które kopiowałoby tabelę razem z formatowaniem z jednego arkusza do drugiego. Muszę powielić taką samą tabelę w dużej liczbie arkusze i wolałabym uniknąć jej każdorazowego formatowania. Z góry dziękuję za pomoc.
To ja mam pytanie w trochę podobnym zakresie. Czy da się zrobić takie makro, które będzie formatowało wszystkie tabele w Wordzie. Chodzi o to, aby tabele były dopasowane do okna oraz obramowane linią o grubości 1 pkt. w szarym kolorze. Wiem, że można zrobić formatowanie tabeli w stylach, ale jak usunę ostatni wiersz z tabeli to wówczas obramowanie na...
Samo to nie znikło. Najprawdopodobniej ktoś skopiował w dół "uszkodzoną" tabelę i tyle. Aby szybko przywrócić wszystkim dolnym tabelom dobre formatowanie Zaznacz całą pierwsza "tabelę". Wciśnij w pasku menu ikonkę z pędzlem (malarz formatów). Następnie zaznacz (bez puszczania w międzyczasie myszki) wszystkie pozostałe dolne tabele (do samego końca)...
Witam! Potrzepuję zrobić coś takiego: https://obrazki.elektroda.pl/4484267800_... a teraz strona techniczna: Mam następujące tabele: https://obrazki.elektroda.pl/6939626900_... I teraz z tych tabel chciałbym stworzyć raport podobny do tego na pierwszym poście działający mniej więcej tak: https://obrazki.elektroda.pl/7257179400_...
Dziękuje (at)paweliw - Twoje sugestie wystarczyły aby popchnąć mnie w dobrym kierunku 1) Wyłączyłam podejrzane linijki kodu, co poskutkowało zmianą błędnego formatowania. 2) Dodałam linijkę kodu odnoszącego się jedynie do kolumny a nie tabeli, formatującego dane. 3) Zadziałało.
potrzebuję reguły które podzielą godziny na 3 zmiany wg reguły zapisanej wyżej. Dla uzyskania pożądanego efektu po drobnych modyfikacjach budowy tabeli, dostosowaniu formatowania czasu - można wykorzystać "przeciągalne" formuły takie jak widać na zrzucie i w załączonym pliku :spoko: :D 1118010 1118011
Mam 2003 Ale w każdej wersji kopiowania (jedna kolumna, dwie kolumny, jeden wiersz itd)kopiuje mi wraz z tabelką. Jak zaznaczę oddzielnie każde A (trzymając ctrl) nie mam tabeli ale a są rozdzielone znakiem nowego wiersza a nie tabulatorami. Kombinuje różne sposoby zaznaczania i wklejania i nie mogę uzyskać tego co pokazałeś. Po takim skopiowaniu możesz...
Za pomocą serwisu http://www.pdfonline.com/pdf-to-word-con... dokonałem konwersji pliku z pdf na rtf (potem zapisałem jako doc). Wyszło wizualnie bardzo dobrze, ale jest jakieś dziwne formatowanie. Chciałem zamienić na tabelę ale nie wychodzi. Załączam zrzuty ekranu oryginału w pdf i pliku doc. Da się coś z tym zrobic?
Trochę rzucę cię na głębszą wodę. (Ale jeszcze raz zaznaczę że twoje rozwiązanie nie jest złe - po prostu ja bym to zrobił inaczej i nie mówię też że lepiej. Może ktoś ma jeszcze inny pomysł - Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu. ) Choć jeżeli ogarniasz menadżera nazw i poprawność danych to nie powinieneś mieć kłopotu ze zrozumieniem mojego sposobu. Zastosowałem...
Co może być przyczyną? Ustawienia regionalne? Formatowanie pola tabeli? Co jest symbolem dziesiętnym w twoim Windows (sprawdź w panelu sterowania). Przecinek, czy kropka ? Jak masz formatowane pole tabeli przestawnej - jako tekst, czy jako liczba? (Kliknij prawym klawiszem myszki na polu w tabeli przestawnej). Być może te komórki w tabeli "kse" miałeś...
Właśnie rngtohtml nie jest w moim przypadku dobrym rozwiązaniem, ale o tym pisałem wyżej. Znalazłem inne podejście bez formatowania do html
Czy jednak taka zmiana wymaga tutaj zmian w kodzie? No oczywiście wymaga ;-) Konieczne jest również uzupełnienie kodu o procedury formatowania wyjściowej tabeli - trudno jednak robić takie korekty w oparciu o zrzuty wyglądu tabeli - trzeba to zrobić w oparciu o konkretny plik z reprezentatywnymi danymi :-(
Adamas_nt masz lepszy pomysł? Open for Output... Zrozumiałem, że autor zapisuje excel'owską tabelę w jakimś pliku tekstowym . Ten wynikowy plik (*.mac) jest źródłem dla czegoś poza Excelem. W tym czymś, dane formatowane są jak na obrazku. I chodzi chyba o to, żeby dla każdego Nr Dostawcy była osobna tabela (kolejny plik), czy cóś... Ale mogę się mylić...
Nie zauważyłem by autor pytania prosił koniecznie o formułę. Owszem wspomniał, że: "Wiadomo jest to jedna formuła", ale nie wiemy czy kurczowo zamierza trzymać się formuł, bo jest (jak np: ja) entuzjastą Excel'a, aczkolwiek dopiero "raczkującym", czy być może jest to dla Niego rodzaj testu, zadania (ze szkoły, studiów, pracy - niepotrzebne skreślić)....
Witam Mam pytanie. Jak mozna w tabeli stworzonej w HTMLu ( <TABLE> ) w prosty sposob formatowac tekst ( zmiana czcionki, wielkosc, rodzaj czcionki itp) Probowalem wcisnac znacznik <FONT> w rozne miejsca tabeli tak aby traktowal ja calosciowo ale to nie dawalo rezultatu. Udalo mi sie jedynie formatowac. pojedyncze komorki ale to jest nie...
https://obrazki.elektroda.pl/4586766500_... Widzę, że się udało. W załączniku przykład tabeli Excela. Jeśli tabela ma wiersz podsumowania, to wstawianie nowych wierszy odbywa się tabulatorem w ostatniej kolumnie tabeli. Można też wstawiać wiersze w środku tabeli z menu podręcznego (PPM) lub ze wstążki. Filtry z tabeli można usunąć...
Do danej komórki można przypisać kilka formatów warunkowych. Gdy jeden z zadanych warunków zostanie spełniony, format zostanie zastosowany. Jeśli wszystkie zostaną spełnione to...nie wiem...któryś. Zawsze można ustawić unikalne warunki. A więc do komórki d8 wstaw format dla warunku =oraz(d8>15000;jakas_komorka="osobowy") oraz drugi =d8>20000. No ale...
Użyj opcji formatuj jako tabelę. Jako Lp. wpisz formułę (komórka powyzej)+1. Formuły w skoroszycie sformatowanym jako tabela będą się automatycznie przenosiły do nowych wierszy. Prosty przykład.
dla konkretnych nazw z pierwszej kolumny kolorowało cały wiersz tabeli przestawnej Proszę pamiętać, że formatowanie warunkowe można zastosować również do tabeli przestawnej :idea: :D 1041302
Jeżeli chodzi o przenoszenie formatowania to excel właściwie nie ma żadnych funkcji. Można to zrobić jedynie poprzez makro (VBA) lub "pisaniną" poprzez formatowanie warunkowe i to w excelu 2007 i powyżej, bo niższe mogą mieć tylko max 3 warunki. Ten kto zna jako-tako programowanie w VAB może sobie poradzić. Ten kto nie ma pojęcia na początku upadnie,...
Z powodów opisanych wcześniej nie powinno się reformatować kart pamięci. Producent to robi i zapisuje dane optymalne dla karty. Odtworzenie tych informacji pewnie wymaga rozpoznania co to za karta i w jaki sposób te dane z niej odczytać - nie wszystkie informacjie są też przekazywane przez każdy kontroler. Dziura do FAT (rozumiem, że do tabeli alokacji?)...
Kolory i formatowanie tabeli to css. Jesli nie bedzie ono zalaczone z zewnetrznego pliku musi sie ta zawartosc znalezc na poczatku strony z tabela (w sekcji head) lub ostatecznie w kazdej komorce tabeli ze stylem okreslanym jako "style". Co cchesz uzyskac poprzez polaczenie?
komórki podświetlają się na czerwono nie tylko te po zmianach :cunning: Przecież wyraźnie pisałem: Jeśli interesuje Cię sporządzanie tylko ukrytej kopii wszystkich edycji w arkuszu Rob - to usuń formatowanie warunkowe , usuń kod Workbook_BeforeClose i wymień kod w arkuszu Rob Przy ukrytej archiwizacji wszystkich edycji - traci sens porównywanie tabeli...
Cześć, Mam uprzejmą prośbę o pomoc. Napisałem makro, które wypełnia tabele w szablonie Word danymi – makro działa i zapisuje wypełniony plik. Problem jaki mam to takie wypełnienie szablonu Word aby otrzymać w wypełnionej tabeli dokładnie takie formatowanie wartości jakie mam w arkuszu Excela. Bardzo proszę o podpowiedź co należy zmienić w makrze....
Format CSV, to format tekstowy. Nie zapiszesz w nim tabeli. Twój plik CSV do powyższego pliku OO będzie zawierał: imię;Nazwisko;Adres Tomek;Kowalski;Tomek1232gmail.com
A windows też nie daje rady z poziomu zarządzania dyskami? Prawym na ostatniej partycji i rozszerz wolumin. Reszta powinna się sama już ustawić. U mnie zadziałało bez pudła tak po prostu bez utraty danych, bez jednego nawet komunikatu i trwało zero sekund (w końcu to chyba ogranicza się do edycji tabeli partycji)
Witam ! Przedstawione zadanie jest trudne do rozwiązania (w każdym razie dla mnie :cry: ) ze względu na zawiłości formatowania dat . Przedstawiony przykładowy arkusz stanowi swoiste dzieło "rękodzielnicze" :D - chyba Pan Błażej mocno się nad formatowaniem warunkowym całej tabeli napocił. Żeby tej pracy nie zmarnować - proponuję zatem do założonej funkcjonalności...
Ponieważ kiedy jest w formacie tabeli kiedy dodajemy nowy wiersz formatowanie schodzi niżej niestety przy skasowaniu wiersza nawet w formacie tabeli zostaje. Jednak chyba najlepszym rozwiązaniem będzie Makro z uwzględnieniem poboru danych do tworzenia tabeli :) jak pisałem wyżej :)
Jeżeli importujesz tabelę z exela do accesa i wyrzuca CI błędy dla poszczególnych wierszy to pewnie dlatego że poszczególne wiersze nie mają tego samego formatowania - np. część wierszy w kolumnie sformatowane jako liczba, część jako tekst. Access w kolumnie tabeli dopuszcza tylko jedno formatowanie dla komórki. Rada: sformatują jednakowo całą kolumnę...
Problem dotyczy formatowania tabeli mianowicie nie mogę zmienić rozmiaru kolumny za pomocą przeciągania krawędzi kursorem myszy a w zasadzie w niektórych kolumnach jest to możliwe a w innych już nie albo tylko do określonego rozmiaru .czemu tak sie dzieje ?Dodam iż ową tabelkę wstawiałam poprzez rysowanie
Próbowałem to wszystko i bez pozytywnego rezultatu. Jest tam opcja wklejania "zachowaj szerokości kolumn żródłowych". Brakuje tam aby opcji - zachowaj wysokość wierszy źródłowych. Ale najlepiej jakby się dało nic nie robic przy formatowaniu tabeli wklejanej np. do nowego arkusza. Aby ona miała wymiary kolumn i wierszy takie jak w "oryginale". Może da...
Dzień dobry, Są trzy warunki, więc muszą być nałożone trzy reguły formatowania warunkowego w tym samym obszarze. W przypadku zakresu liczb wszystko jest proste, problem może być tylko z wartością 0, bo puste komórki Excel też przy formatowaniu traktuje tak, jakby miały wartość 0. Dlatego tu należy zastosować formatowanie z użyciem formuły i wykluczyć...
Tu do formatowania bym się nie czepiał. Jest powiedzmy ok (choć można było prościej) Ewentualnie zmienił bym warunek pojawiania się napisu "Blokada otwarta"/"Blokada zamknięta" co by z jednej strony "ustawiało" kolorki ale ... niestety nie zmieniała by się literka w kolumnie G I tu by mógł powstać kolejny wyjątek bo rozumiem że np. nagle znów byś chciał...
Hmm. Te tereny leśne (inne tak samo) wpisujesz tak. Najpierw zaznacz dwie komórki i z prawokliku wybierasz Formatuj komórki -> Wyrównanie i tam zanaczasz -> Scalaj komórki . :)
Witam! Jestem w fazie kłótni z formatowaniem warunkowym wg schematu: https://obrazki.elektroda.pl/3444698000_... Teraz chciałbym aby wartość była kolorowana w zależności czy jest większa, równa czy mniejsza od wartości w drugiej kolumnie (osobnej tabeli). A robię to tak: https://obrazki.elektroda.pl/6777121300_... Ale...
Dziękuję za podpowiedź z tytułem Wiem że QUERY nie pobiera formatowania. Dlatego potrzebuje skrypt do automatycznego obramowania a wcześniej wstawię formatowanie warunkowe żeby kolorami wyróżnić odpowiednie wiersze tabeli
Spróbuję, w miarę dokładnie opisać mój problem Na początek, wyróżnienie aktywnego wiersza, które działa. Ale tylko z jedną tabelą w skoroszycie. Zaznaczyłem obszar tabeli i utworzyłem formatowanie warunkowe Następnie zdefiniowałem nazwę obszaru zaznaczonych komórek. Wszystko jak na screenach. http://obrazki.elektroda.pl/6356567200_1...
Yeahh!!! działa!!! :-D jeszcze jedna rzecz, którą właśnie zauważyłam. W tabeli "Wynik" powinno być formatowanie testowe, tak żeby wyrazy zaczynające się od myślnika pozostały wyrazami z myślnikiem a nie żeby było formatowane jako #NAZWA. Jak coś takiego dodać do tego makra? SSSSUUUUPER SERDECZNIE DZIĘKUJĘ ZA DOTYCHCZASOWA MEGA POMOC :-*
Jesli chodzi o pierwsza czesc pytania, to naturalnie Java umozliwia edytowanie (jak rowniez kilka innych mechanizmow obslugi) komorek obiektu JTable. Aby dowiedziec sie kiedy i jak zmienila sie komorka wystarczy do modelu obiektu JTable dodac tableChanged() . JTable(Object korzysta z macierzy rowData , ale wyglada na to, ze za pomoca referencji. W takim...
w kodzie pominąłem wiersz z "linia", ale teraz już jest jasne :) Czy jest taka opcja żeby konsolidacja kopiowała formatowanie ? Towar czyli dane w tabeli są w poszczególnych rejonach sklepu, np: lodówka= kolor niebieski, warzywniak-owoce= zielony. Przykład w załączniku.
Może to coś cię naprowadzi ? i czytaj ostatnią linijkę ! text z supportu microsoftu ! Rozszerzanie głównej tabeli plików NTFS (Master File Table, MFT) Przy pierwszym utworzeniu i formatowaniu woluminu NTFS są tworzone metapliki NTFS. Jeden z tych metaplików nazywany jest główną tabelą plików (Master File Table, MFT). Na początku jest on bardzo mały...
To ja przedstawię jeszcze bardziej zbliżone rozwiązanie :) i to bez makr :) bez UserForm itp i na wszystkie miesiące wraz z latami przestępnymi. Dodam że cały silnik tkwi w funkcjach w kolumnie A (ukrytej dla "ładności"). Wybór danego miesiąca i roku jest poprzez sprawdzanie poprawności (Menu - Dane sprawdzania - lista [wpisana z ręki]) Kolory (i ramki...
Witam, Proszę o pomoc w jaki sposób ustawić sortowanie tabeli %, jak na załączniku ? Standardowe sortowanie od Z do A nic nie wnosi, coś się niby dzieje, ale nie jest to chronologicznie. W kolumnie użyłem reguły =E4/F4 , oraz Formatowanie komórek %.
Wstaw plik Excela! opisy w komórce w odniesieniu do podanej wcześniej daty Której daty? przed datą odbioru To samo co przedtem. Która to jest data? Chodzi o datę WYPŁATY? Wiem że jest to skomplikowane Wręcz przeciwnie. zamówiłem sobie jakąś mądrą książkę Chwalebne, ale wierz mi, że pomoc Excela i przykłady z internetu są wystarczające do Twojego zadania....
Czy ktoś z Was wie, jak sobie z tym formatowaniem poradzić, aby za każdym razem, gdy włączę Excela i dodam nowe wiersze, to nie będę musiał ręcznie zmieniać formatowania? Formatuj daną komórkę przed wstawieniem danych, rozumiem, że chodzi ci o range(4) i (5)? [syntax=vbscript].Range(4).NumberFormat = "yyyy-mm-dd"[/syntax]
Tabela 20x2 - 2 kolumny: 1-klasa, 2-ocena -jak jednym formatowaniem warunkowym ustawić kolor dla komórek reprezentujących max. ocenę w poszczególnej klasie?
Nie no, składnię funkcji znam... Tylko to formatowanie warunkowe... Bo dalej mi się wydaje, że będzie tyle tych zer i jedynek ile tych wylosowanych liczb. Więc to nie za bardzo pomaga... Zresztą, może nie do końca zrozumiałem, też nie jestem do myślenia dzisiaj. A muszę to mieć jutro... Poradzę się jeszcze na informatyce, może coś pomoże... A może excel...
hehe ale mi to nie pomaga :( tabela A jest formatu ogólne a tabela C formatu tekstowe, nie mogę zmienić formatu tabeli A bo idzie do importu do innego programu czytającego tylko formatowanie ogólne :( i teraz w Tabeli A nam produkt o nazwie 6890 a ja chcę żeby był o nazwie 06890, a apostrofa nadal nie kumam (ma byc '6890) mi to nie pomaga :)
Witam, mam pytanie odnośnie excela (formatowanie warunkowe i makro) wszystko opisane w pliku excel. W skrócie potrzebuje export tabeli z excela do worda. Z góry dziękuję za pomoc :)
Naprzemienne kolory zrealizujesz formatowaniem warunkowym. Formuła: =MOD(WIERSZ();2)=1 Co rozumiesz pod pojęciem A po kolejnym użyciu nie kopiowało nagłówka tabeli tylko wstawiało wyszukane rekordy Z nagłówkiem nie ma problemu, wystarczy sprawdzić czy jest i kopiować warunkowo (gdy nie ma). Natomiast nic nie wiadomo co to za "wyszukane rekordy".
W załączeniu rozwiązanie. Warunek aby działało to tabela dniówek ma być ustawiona rosnącą (tak jak u mnie) Konieczność dodania (powtórzenia) dniówki zaczynającej się od 00:00 (Jakbym nie zmienił formatowania to byś nie zauważył ale pierwsza komórka z 00:00 ma liczbową wartość 0 natomiast ostatnia ma liczbową wartość 1 - zrobiłem formatowanie na [gg]:mm...
Nie ma instrukcji na stworzenie tabeli, ale możesz skorzystać z: 1. instrukcji sprintf i formatowanie danych wyświetlanych (uzupełnianie zerami lub spacjami) 2. znaki tabulacji \t 3. znaki + - |
Wspominałem już o EPPlus? 1. Pobierz [url=http://epplus.codeplex.com/]stąd bibliotekę. 2. Upewnij się, że projektu w VS nie kompilujesz do wersji Client. 3. Bibliotekę EPPlus.dll dołącz przez referencję do projektu. 4. Stwórz w Excelu szablon z makrem, formatowaniem etc. 5. Kod zapisujący dane z tabeli będącej źródłem dgv do szablonu to (uwaga...) [syntax=csharp]using...
Dziękuję. Faktycznie na potrzeby tego wątku przy zamianie na odwołania do adresów komórek z nazw zakresów (w celu anonimizacji arkusza) wycięłam jeden nawias i drugi był bez pary. W pierwotnej formule wszystkie nawiasy się jednak zgadzały, a formuła nie działała w formatowaniu warunkowym. Okazało się, że decydującym problemem było jednak odwołanie do...
Poczytaj o formatowaniu warunkowym
W funkcji s_right jest błąd (jest: PORTC = (1<<PC3)) Co więcej ten kod jest niestabilny. Funkcja s_right oraz s_left zawsze wykonują 4 kroki. Podczas gdy wartość początkowa 'steps' to 2. A więc po wykonaniu funkcji s_right zmienna steps przyjmie wartość -2. Przy tej implementacji 'steps' musi zawsze być wielokrotnością 4. Mam jeszcze dwie uwagi:...
Możesz mi przypomnieć jak nazywało się to narzędzie w parted magic? I która opcja odpowiadała za formatowanie dysku razem z mbr i tabelą partycji? Robiłem to tylko raz dawno temu (przy zabawie partition magiciem na win7) i nie pamiętam
Zamień linię kodu (początek - tam gdzie jest napisane "czyszczenie tabeli C") .Range("Q3:U10000").Clear na .Range("Q3:U10000") = "" I sformatuj w tabeli C, a najlepiej we wszystkich tabelach (A,B,C) kolumny z wartościami jako walutowe. Poradzisz sobie czy dać przykład? edit -------------------------- Jeżeli wszystkie dane w tabeli C maja mieć inna czcionkę...
podaj wiecej szcegolow interesujaca np jest ta seria sygnalow . Czy pojawiaja sie one przy starcie "zimnego " kompa ? jesli tak to porownaj z tabela kodow bledow biosa http://www.computers.artchemistry.com/bi... masz je tu opisz dokladniej co sie dzieje co to za okienka szukaj jaki system jaki masz firewall jakie lacze internetowe
Chciałabym mieć możliwość sprawdzenia funkcją Nie do końca rozumiem co koleżanka chce sprawdzać ? Jeśli to jest tabela importowana i chodzi o sprawdzenie tylko braku "dubletów" numeracji dla danego typu ? To można to zrealizować funkcją - tak jak na zrzucie ;-) 1202325 Jak widać na zrzucie tą samą funkcje można wykorzystać do oznaczania błędów poprzez...
chcę znaleźć wiersze w których data jest ta sama i godziny w nakładają się na siebie Trzeba chyba zmienić podejście do zadania. W Excelu trudno porównywać i znajdować "pokrywanie się wielu zakresów" :cry: Dlatego proponuję zrobić pomocnicze tablice czasu pracy instruktorów (podział z dokładnością np do 10 min) i wtedy łatwo wychwycić powtarzające się...
Witam, mam problem jak zrobić jedno zadanie w Excelu - bardzo proszę o pomoc. W tabeli Excela są 3 kolumny: "zadanie" (tekst, opis zadania), "deadline" (data, do kiedy zadanie ma być wykonane), "status" (rozwijalne pole wyboru: zrobione, w toku, opóźnione, nie rozpoczęte). Kolumna "status" to zwykła funkcja: sprawdzanie poprawności -> Lista, gdzie zdefiniowałem,...
Przyznaje że nie znałem średnia.wewn() (nie miałem potrzeby stosować) Więc jak zwykle szacuneczek dla kolegi adamas_nt. Pozwoliłem sobie zamieścić przykład razem z kolorami - formatowanie warunkowe (z tabelą pomocniczą i z funkcją średnia.wewn()) - a nuż autorowi się przyda. (nie koniecznie trzeba grupować ukrytą tabelę - zrobiłem to by pokazać że jest...
zacznę moze od tego że podgląd jest 687 stron, a ja tylko 3 zaznaczyłem, pierwsza jest ok, na drugiej i trzeciej formatowanie tabeli szerokosc kolumn i wierszy sie ustawila jako standardowa, data na pierwszej jest ok ja 2 i 3 jakaś przedwojenna 1900 Dodano po 2 date wczesniej bralem z =Dane!H3 Dodano po 15 co dalej z tym fantem :/
Błąd powodują dane w arkuszu Artikelliste, a nie kod. Powinnaś zrobić z nimi porządek. Powyłączać formatowanie i inne bajery. Ma to być tabela z danymi. W załączniku na szybcika poprawiony arkusz z działającym kodem.
Cześć Wam, Mam następujący problem. Potrzebuję stworzyć tabelę B na podstawie tabeli A. W tabeli A mam wszystkie niezbędne dane wraz z formatowaniem i chcę, aby formatowanie zostało w tabeli B. Np.: W tabeli A posiadam wiersze z danymi: a) nazwa, produkt, cena w PLN + inne dane (niepotrzebne w tabeli B) b) nazwa, produkt, cena w EUR + inne dane (niepotrzebne...
Witam. Czy ktoś mógłby mi pomóc? Z góry dziękuje. Spróbuj wprowadzić do formatowania warunkowego dla potrzebnego zakresu tabeli formułę typu: =JEŻELI(CZY.BŁĄD(PODAJ.POZYCJĘ(WK;WykazN... gdzie WK - bieżąca komórka (w stylu W1K1 :D ), WykazNazwisk to nazwa odpowiedniego zakresu. U mnie działa :idea:
Witam, próbuję ustawić jakąś funkcję, która zmieni wartości dodatnie kolumny na ujemne. Kiedy będzie 0, to komórka pozostanie pusta. Proszę o radę. Pod koniec tabeli mam sumy, kiedy ustawiłem formatowanie niestandardowe, to "-" się pojawiał, ale był zauważany dopiero po aktywowaniu komórki. http://obrazki.elektroda.pl/5916203000_1...
I pokaż cały SMART (całą tabelę), ale dysk i tak uszkodzony.
W takim razie musisz mieć poustawiane jakieś formatowanie niestandardowe, albo jakieś niedrukowane znaki w komórkach. Zrób jeszcze tak, ustaw się w komórce E8 (transfer) i np. J5 (inventory) i zrób zrzuty, tak żeby było widać wartości tych komórek na pasku formuły. Albo jeszcze inaczej skopiuj wartość z od J5 do E8 i wtedy Uruchom.
Dt1 A czy mógłbyś proszę trochę rozjaśnic jeżeli chodzi o zadanie numer 8? 8. W arkuszu „wykresy” na podstawie danych w arkusza „dane” przygotować prezentacje graficzne danych w formie wykresów: a. sprzedaży „towaru 1” przez każdego ze sprzedawców w ciągu roku, b. procentowy udział każdego towaru w rocznych obrotach...
Dziękuję za odpowiedź, miałem błąd w tabeli i problem rozwiązał się po stworzeniu na nowo pliku, funkcja zadziałala.
https://obrazki.elektroda.pl/9396852000_... Wstępna ocena dostępnych informacji Na załączonym ekranie widoczne są dane zapisane w arkuszu kalkulacyjnym Excel. Arkusz zawiera trzy główne tabele: 1. Tabela 1 (kolumny A-D): zawiera dane liczbowe pod nagłówkami „LO”, „CW”, „ZW”, „CO”. 2. Tabela 2 (kolumny E-H): na razie wypełniona jedynie w...
jest ktoś komu stworzenie takowej formuły nie stwarza problemów? Jeśli to ma mieć praktyczne zastosowanie :?: To musisz przede wszystkim stworzyć nową tabelę w odpowiednich dla daty i czasu jednostkach miary (proponuje wykorzystać rozszerzone miary daty i formatowanie typu "dd.mm.rrrr gg:mm") :idea: Inaczej Twoja tabela liczy sumy "buraków" z "kapustą"...
Najlepiej aby makro robiło to od początku do końca, bo tak to za każdym razem trzeba bawić się w formatowanie i zamienianie. do tego dojdzie tabela przestawna, sortowanie i dzielenie. Jeśli ktoś ma pomysł jak to ugryźć i byłby w stanie podpowiedzieć/ pomóc to będzie bardzo miło. Tak jak chyba już wspominałem, z VBA raczkuję i nie potrafię sobie poradzić...
O matko! Formatowanie spacjami??? No gratuluję! Word ma wszystkie wygodne narzędzia, a nie tylko "spację" i "tabulator". Wstaw w nagłówku tabelę o dwóch kolumnach, jednym wierszu, lewą kolumnę wyrównaj do lewej, wstaw pole "Tytuł" czy "Nagłówek", prawą kolumnę wyrównaj do prawej, wstaw pole "Numer strony". Z menu "Obramowanie i cieniowanie" włącz dolną...
Ma ktoś jakiś pomysł? Możesz np wykorzystać formatowanie warunkowe dla całej tabeli dwukolumnowej :idea: tak jak na zrzucie dla liczby powtórzeń >2 891369 Problem oczywiście jest z formułą do wyliczania tych powtórzeń w całej tabeli, ale to można zrobić prostą formułą tablicową sumującą wystąpienia powtórzeń - np tak jak w przykładowym pliku :spoko:...
Uprzejma prośba o pomoc napisałem makro które wkleja zawartość z excela do maila. Mam problem z tym że wkleja tekst bez formatowania. Jak zrobić żeby wklejał tabele z pogrubionym tekstem kolorami itp tak jak mam w tabeli ?
Witam z tym formatowaniem to o tyle dobrze bo formatujac dysk podczas instalacji zostaje wymazany FAT (File Alocation Table) czyli tabela alokacji plikow a same pliki nie zostaja usuniete jedynie formatowanie z Low Proffile usuwa wszystkie dane z dysku a wiec twoje dane mozna bezproblemu odzyskac za pomoca jakiegos programu koledzy ci proponuja wiec...
Dla kolumny z datą użyj sobie formuły =JEŻELI(MIESIĄC(A2)=x;1;0... gdzie x to numer miesiąca, czyli potrzebujesz 12-takich formuł. chyba nie rozumiem tego bo generalnie chodzi mi o to, żeby przy wpisywaniu daty dokonania wpłaty z automatu daty np w przedziale 01-30 kwietnia pole daty będzie niebieskie, 01-31 maj zielony a 01-30 czerwiec...
Spróbuj formatować całe wiersze np tak jak na zrzucie :idea: 959419 to będziesz mógł wykorzystać filtrowanie wg kolorów :spoko: 959426
Całość wygląda tak: W Wordzie mam duży tekst (ponad 1000 stron), z wieloma rozdziałami (ponad 300). Z każdego rozdziału muszę wybrać teksty "zielone", pozbyć się niepotrzebnych znaków, sprawdzić i poprawić ewentualne błędy (dla bezpieczeństwa dotychczas kopiowałem rozdział do osobnego pliku), i w kolejności występowania przenieść do konkretnej komórki...
którego naciśniecie powodowałoby dodanie nowego, odpowiednio sformatowanego do wiersza wyżej wspomnianej tabeli. W zasadzie wystarczy ci takie coś: [syntax=vb]Sub DodajWiersz() Dim tblNew As Table Set tblNew = ActiveDocument.Tables(1) tblNew.Rows.Add End Sub[/syntax] aby dodać wiersz. Formatowanie brane jest "automagicznie" z tabeli. Oczywiście masz...
Nie, nie :) W tym miejscu jest Twoje formatowanie czcionki. Wyciąłem jako mało istotne dla rozwiązania, wklej sobie oczywiście...
1. PPM na obrazku - wybierz Formatuj obraz 2. Zakładka Układ - Za tekstem
To ja podpowiem mój sposób. W załączniku rozwiązanie - tabela przestawna + prosta funkcja kontrolna (do formatowania warunkowego). W dodatkowym arkuszu (Arkusz1) zgrupowałem w 1 tabelkę wszystkie dane z poprzednich 3 arkuszy, dodałem kolumnę która mówi, skąd dane pochodzą. W kolejnym arkuszu (tabela przestawna) zrobiłem z tych poprzednich danych tabelę...
tabela tabela przestawny tabela tabela przestawna formatowanie akumulatory
laserowy czujnik pomiaru długość bagnet poziom tuszu epson monitor
technics instrukcja obsługi śmieszne obrazki
Błąd P1112 w Opel 1.6 XEP - przyczyny i rozwiązania Jak sprawdzić działanie triaka BTA10 z MOC3023?