Jak Clipem nie potrafisz zrobić to nawet jak zrobisz na pliku to też wskoczy tachograf ,bo przyuczyć tachograf jest prosto ,ale spowrotem wymaga już pewnych procedur .
Witam, a czy to nie jest przypadkiem Mercedes Benz Sprinter z automatyczną skrzynią biegów? a doczytałem że tak :) kolego do tej skrzyni jest specjalny czujnik który dzieli impulsy na 4 tzw. 4:1, ( czujniki nowego typu tzw. kitas 4 można zaprogramować im dzielnik ) nr Impulsator SPRINTER 2171.3293041030 4:1 - Siemens KITAS to jest kitas tzw 2+ do rocznika...
Trzeba rozebrać tachograf i ręcznie mechanizm obracać. Nie wyjmuje na siłę . Karta jest trzymana ząbkami, wyjście siłowe zniszczy kartę .
Zatem można meć tachograf w pojeździe który tego nie wymaga i w dodatku bez legalizacji ? Jeżeli auto oprócz barku konieczności posiadania tacho nie ma również obowiązku posiadania ogranicznika prędkości to jest takie coś dopuszczalne.
To druga generacja. Wygląda to tak w tym modelu, że w fabryce licznik zostaje zakodowany czy będzie pracować z tachografem, czy samodzielnie. Jest to operacja jednorazowa i nieodwracalna (oficjalnie tak mówi producent). Jeżeli mamy pracę z tachografem, to impulsy z czujnika na skrzyni biegów idą do tachografu, a stąd gotowy sygnał prędkości idzie do...
Zakładam że masz program Siemens'a 1.Na download keyu będą czasy kierowcy jak karta kierowcy będzie w slocie 1 a przedsiębiorstwa w slocie 2. Download key jest dyskiem flash z kontrolerem do odczytu więc jego zawartość normalnie możesz przeglądać pod systemem. 3. Po wczytaniu z klucza (nie pamiętam który to klawisz) ląduje to w takiej liście, przyglądnij...
Jak to nic nie ma a to: http://www.elp.ru/digest/Elektrodvigatel... i drugi stosowany http://www.elp.ru/digest/Elektrodvigatel...
Za akumulatorem prawym, w kapturku.
No to na 95% uszkodzony tachograf. Tak jak napisałem wcześniej można spróbować diagnozy od drugiej strony - poprzez złącze z przodu tachografu. To powinno uwiarygodnić diagnozę. Każdy punkt legalizujący tachografy ma takie urządzenie.
Tylko moja Actią działa Tachografy mają znormalizowane wtyczki i znormalizowane sygnały na wtyczkach. Czasami konieczna jest zmiana ustawień programatorem, ale nie jest to skomplikowana operacja. Tu masz przykład (dla tachografu Stoneridge) jak te ustawienia mają wyglądać dla Iveco Daily: https://www.bgsc.dk/Files/Files/Datablad...
Na górze obudowy zdjęcia nr 2 masz schemat... Dodano po 1 tylko bez karty warsztatowej nie uruchomisz go :)
http://img577.imageshack.us/img577/3280/... http://img849.imageshack.us/img849/8374/... Obrazek dotyczy tachografu SE 5000. Jednak tachograf 1381 ma identyczne gniazdo i jest stosowany ten sam kabel diagnostyczny.
Laboratorium Analiz Wypadkowych Tarcz Tachografów w zakresie analizy i interpretacji zapisów na wykresówkach tachografów. Nie jest to dokładnie na śląsku, ale niedaleko :D http://www.drabpol.pl
Ja miałem tak iz w tachografie był zaprogramowany współczynnik PTO: 10.130 (skrzynia astronic z retarderem) i się co pewien czas przy prędkości około 80 km/h do 90 km/h wyświetlał ten błąd, wystarczyło zmienić ten parametr w tachografie na 8.138 i wszystko ustało. Auto było świeżo kupione, tachograf oryginalny a czemu tak było zaprogramowane nie wiem,może...
Strona mechaniczna oczujnikowania musi być rozwiązana naprawdę precyzyjnie a to kłóci się ze znanymi nam realiami pracy łańcucha. Podlega on dość szybkiemu zużyciu, rozciąga się i w zależności od warunków terenowo-atmosferycznych potrafi zmieniać parametry. 2 tygodnie temu jeździłem po jurze po ok 50km/dzień i wiem ile mnie kosztowało utrzymanie napędu...
Koło akumulatorów masz skrzynkę i tam leci wiązka elektryczna do tachografu trzeba sprawdzić przewód najczęściej utlenia się nie ma przejścia ja bym zaczął tam szukać bo ten przewód zawsze się w tych okolicach psuje. Ale bezpiecznik też należy sprawdzić
sprawa bardzo prosta albo czujnik w skrzynii biegów alo wiązka to że te rzeczy były wymieniane nic nie znaczy gdyz wiazki się często przecieraja a czujniki sa z podruby i czesto nawet jednego dnia nie działaja najproscie podłącz na chwile inny czujnik i jak przestanie skakac to mamy wine czujnika a jak dalej skacze to wiazka proste W razie w smiało...
http://obrazki.elektroda.pl/4401584300_1... A tak wygląda. W okolicy elektrowłącznika (nie przełącznika!) dostęp od spodu ramy.
Sprawdź połączenie wtyczki czujnika tacho na skrzyni, luz łożyska wałka wyjściowego i wykonaj nauczanie. A nie został rozwalony naczepą siłownik Range?
Poszukaj spalonego bezpiecznika prawdopodobnie przy przecinaniu zrobił zwarcie lub później się coś zwarło i dlatego rozrusznik nie ma napięcia, natomiast kilometry żeby ruszyły potrzebny jest tachograf lub odpowiednio zaprogramowany symulator tachografu. Kostki od tachografu nie maja nic wspólnego z rozrusznikiem.
Rób porządnie żebyś się nie wstydził.
Kostka A to główna kostka 8 pinowa zasilająca Tachograf 1 z brzegu. Kostki i podłączenie jest rozrysowane na obudowie tachografu.
nie odłączać żółtej kostki, a podstawiać mu generator zamiast gali przełącznikiem?
Sprawdź po wymontowaniu skąd TACHO czerpie masę i sprawdź jej punkty styku z resztą nad/pod/wozia...
13 Awaria wewnętrzna (brak zasilania, wiązka, połączenia) 14 Awaria wewnętrzna (usterka szyny danych j1932) 15 Awaria wewnętrzna (brak zasilania, wiązka, połączenia)
A emulator tacho ?
tu masz taki kabelek https://sklep.inelo.pl/produkt/kabel-tac...
No więc wszystko wskazuje na to, że tachograf nie ma stałego zasilania - tzw. "zacisk 30". Jest on umiejscowiony na wtyczce "A" tachografu, na pozycji 1. Numery pinów są na obudowie wtyczki. Na pozycji A3 pojawi się zasilanie po włączeniu zapłonu, a A5 oraz A6 są połączone z masą. Kolorów nie pamiętam, jak nie zapomnę, to zajrzę w poniedziałek do knigi...
Zegary w obu przypadkach są takie same - musi być tylko przeprogramowany na prace z tachografem
aby wejść w menu serwisowe potrzebna jest karta warsztatowa Mam kartę warsztatową. I co? I nic! Dla podanego uszkodzenia w 97% przypadków tacho jest MARTWE. Powodem jest niewymieniana na czas bateria podtrzymująca pamięć. Brak tego napięcia i odłączenie zasilania z baterii pojazdu powoduje nieodwracalne uszkodzenie urządzenia. czy udało ci się uruchomić...
Przecież wyżej Ci pisałem za wajha ręcznego pod deską rozdzielcza - o niskim ciśnieniu też mówi ten drugi czujnik. Rozlacz czujnik w okolicy tylnych zbiorników sprawdź czy zgasnie błąd. Na tachografie będzie mrugal błąd - podobna sytuacja jak odepniesz aku i pojawia się błąd 19 i 31 - wystarczy wcisnąć ok. W tym przypadku nr 20. Jeżeli urządzenie jest...
Wystarczy że odłączysz zasilanie i język wraca domyślnie na niemiecki.
Jeżeli dokładasz tacho, to wtedy licznik i tacho to są odrębne urządzenia i każde pracuje na swojej instalacji, więc nie ma najmniejszej potrzeby wymieniać licznika. Tachograf nie będzie ingerował w pracę licznika i odwrotnie. To będą całkowicie osobne urządzenia nie połączone ze sobą w żaden sposób. Aha, i jeszcze jedno: tachograf musi mieć zawsze...
Z tego co piszesz, pewnie odłączyłeś akumulatory, rysik prędkości "poszedł" do góry i dlatego świeci Ci się prawa lampka. Załóż obie wykresówki i spróbuj kawałeczek ruszyć-rysik powinien zejść do swojej pozycji. Dziwna rzecz trochę z tym zegarem, przyczyn usterki może być kilka. Z reguły jeśli są takie oznaki uszkodzeniu ulega płyta główna tachografu....
Sygnał prędkości do licznika idzie z tacho, jak taco się podłączy do zasilania to czasami zegary podskoczą, więc przyczyny bym szukał w tacho. Oczywiście jeśli jest zamontowane z kienzla poza licznikiem.
COO 558 - sygnal predkosci pojazdu z czujnika predkosci lub tachografu przekroczyl dopuszczalny zakres COO 570 - komunikacja miedzy koordynatorem a tachografem zostala przerwana - usterka w obwodzie zoltej szyny CAN, zwarcie lub przerwa w obwodzie zasilania tachografu, usterka tachografu APS 169 - CAN - brak komunikatu lub nieprawidlowy komunikat z...
COO 5 Komunikacja z tachografem, komunikacja między koordynatorem a tachografem została przerwana. Przyczyny usterki mogą być następujące: Obwód otwarty w żółtej szynie CAN. Zwarcie lub przerwa w obwodzie zasilania tachografu. Wewnętrzna usterka tachografu. EMS to kody silnika. Sprawdź bezpieczniki na początek, możliwa również usterka tacho. [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
To ostatnia rzecz do zrobienia. Jak dla mnie to na razie wszystko wskazuje na uszkodzenie wiązki ramy. Tej, która idzie z kabiny po ramie na silnik. CAN niesprawny, przewód „15” uszkodzony, kłopot z tachografem, kłopot z SCR (czujnik NOx) Błąd „Usterka MR” wynika raczej z braku komunikacji (np. brak zasilania). Zacząłbym od kontroli...
Nie spali to układu, 555 ma napięcia zasilania do 18V, a zamiast R1 lub R2 mozna zastosować potencjometr w celu płynnej regulacji. Na wyjściu będzie napięcie nieco niższe od napięcia zasilania
Impuls "V" to informacja z tachografu o szybkości poruszającego się pojazdu.Dane te pochodzą przeważnie z żółtej kostki tachografu,z pinu B7.Parametr ten wykorzystuje między innymi moduł silnika.
Wymiana przekładni głównej spowodowała rozkalibrowanie tachografu który podaje impulsy do ogranicznika prędkości w module FR. Skalibruj tachograf i prędkość maksymalna oraz odczyt prędkości wrócą do normy. Fabrycznie to auto miało przełożenie 3,833 i ogranicznik prędkości ustawiony na 85 km/h
Bez hamowania ma być 0. Twoje wartości sugerują brak komponentu w pojeździe. A po nitce do kłębka one fizycznie tam są ale nie maja albo zasilania /masy albo padnięty can. Sprawdzaj instalacje kolego. Tam jest problem. Ale sprawa najwyższej wagi to pewność ze procedura aktywacji jest robiona prawidłowo. Bo bez tego możesz wymieniać /naprawiać a dalej...
Zrób porządek z tacho to podstawa, wiele sterowników potrzebuje z niego informacji.
mam silnik 24V unipolar 1,2A 7,2st, skoro ma być podobny to również na 24 V i prądzie ok 1A , oczywiście ilość kroków może być inna bo to co wybrałeś ni jak ma się do modelu wzorca odpowiednie silniki i to dużo taniej znajdziesz na Allegro do czego chcesz te silniki wykorzystać
iwec tak BMS 2789 - [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... 2789: Sygnał prędkości pojazdu, który jednostka sterująca EBS otrzymuje z tachografu, nie odpowiada sygnałom z czujników prędkości kół. Tachograf nie jest skalibrowany. Nieprawidłowy obwód koła. Uszkodzony czujnik prędkości koła. Czujnik impulsów (T20), który dostarcza...
A1 i A3 pod plus A5 i A6 pod minus i wszystko jasne POZDRAWIAM
Jest to przetwornik hallotronowy 2159 4-PIN standardowy do tachografu, niemiecki oryginał to VDO 2159-50 mam dostępne i oryginały i zamienniki jak coś to pisz na PW. Plomba jest zakładana podczas legalizacji tachografu :)
Kody których nie wypisałem są mało istotne, więc nie wklejam opisu. BSC 18 Komunikacja z tachografem (TCO) Opis Komunikacja z tachografem (TCO) została przerwana. COO 570 Komunikacja z tachografem Opis Komunikacja między koordynatorem a tachografem została przerwana. Przyczyna Przyczyny usterki mogą być następujące: •Usterka w obwodzie żółtej...
MID130 G020 - Blok elektroniczny automatycznej skrzyni biegów PID37 Ciśnienie powietrza w układzie skrzyni biegów FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania MID220 D004 - Tachograf PSID6 Czujnik prędkości do tachografu FMI-9 Nieprawidłowa aktualizacja
Podejrzewam że masz trzy wtyki; biały(wtyk A), żółty(B) i brązowy(D). Wyjmij tachograf, i spróbuj podłączyć tak: A3 do B1, A6 do B2, B3 do D chyba 6(we wtyku D będzie raczej tylko 1 kabel). Wskazania mogą troche odbiegać od rzeczywistości, musiałbyś zaprogramować stałą w liczniku. Starość nie radość, mogę się mylić co do wyprowadzeń w gnieździe A, w...
jest to błąd komunikacji impulsatora z tachografem dwa tematy są do sprawdzenie 1. uszkodzony impulsator 2. uszkodzona wiązka łącząca tachograf z impulsatorem Dodano po 37 najczęściej uszkadza się wiązka gdzieś na ramie jest przetarty przewód lub zaśniedziałe styki
Tak po prostu jest starsze tachografy cyfrowe te z 2006 i chyba z 2007 tak mają, coś z transmisja danych, nie należy nigdy przerywać pobierania danych na siłę jak pojawi się błąd na tachografie odczekać spokojnie do końca jak skończy tachodrive. Dodano po 2 A ten błąd to jest "awaria transmisji danych lub błąd pamięci wewnętrznej tachografu" ogólnie...
Szyna CAN do tachografu ma awarię
Wtyczka jest pięcio pinowa lecz przewodów jest cztery DFM - pusty pin S - stałe napięcie 24v i takie jest 15 - +24v po zapłonie i takie jest L - ..........impuls na kontrolkę?...czy tak? W - ........impuls na tachograf?...czy tak? Dla jasności: "W" nie jest do tachografu - bo po co w tachografie sygnał z alternatora. To sygnał sinusoidalny (sprzed...
Auto nie ma głównego wyłącznika prądu i nie ma też żadnego pakietu ADR. Wiesz może skąd idzie plus na A1 jest to biały kabel 30 009?
Witam, kiedyś znajomy miał niemal identyczny problem. W ciężkim ATEGO (wywrotka) nie dało się zwiększyć obrotów. Co prawda palił bez problemu, ale utrzymywał tylko niskie obroty. FMR i o ile dobrze pamiętam EMR nie wykazywały żadnych błędów. Okazało się że tachograf wysiadł w taki sposób, że cały czas widział przekroczenie dopuszczalnej prędkości i...
Jest na klucz 27 lub 24 nie pamietam.Jest chyba taki sam jak od tachografu wygladem.
Tacho [url=https://obrazki.elektroda.pl/535659...
5240 No signal from tachograph P3 Czyli tacho nie działa > brak sygnału 1302 Undervoltage at terminal 15 Spadek (lub brak) napięcia "po stacyjce". 8091 Not transmission output speed Brak sygnału prędkości na wyjściu skrzyni. Z praktyki: błąd pojawia się najczęściej przy słabych bateriach. Po rozruchu napięcie spada poniżej napięcia progowego dla...
0117 Sygnał prędkości z tachografu jest niezgodny z sygnałem prędkości z układu elektronicznego FDR
Jak jest to tachograf to przełącz na łóżeczka oba pokrętła i nie powinno migać, włóż też tarczki bo tak sygnalizuje brak tarczek a jeśli to nie pomogło i podczas jazdy zaczyna migać to jest uszkodzone tacho, jak coś to służę pomocą zajmuję się serwisem tachografów, nawet będziesz miał blisko do Zduńskiej Woli
A jaki masz tachograf , na kartę ?? Jeśli tak , to godzinę na desce ustawiasz za pomocą menu w tachografie . Procedury nie pamiętam , ale z pewnością łatwe , bo mi to zajęło intuicyjnie ok 1 min . :D
Sprawdz jeszcze przekaznik górnych świateł . Jak to daf superspace cab to przekaznik od dachowych masz nad szybą. Za tachografem.
KOLEGO! jak to samochod!? bardzo czesto sygnal przebytej odleglosci GALA znajduje sie w oryginalnej kostce ISO do radia samochodowego. jest on zawsze w "wierszu" pinow gdzie jest stale +12V .. ostatni albo pierwszy pin.. ..a jak nie, to nie podlaczaj sie bron boze do wejscia tachografu!! wykorzystaj wyjscie sygnalu. Wtyczka zółta do tachografu pin 7...
JAKIEJ GENERACJI JEST TACHOGRAF CYFROWY STONERIDGE SE5000 EXAKT DUO (at)ElektrodaBot
I ma prawo nie działać przebieg, ani prędkościomierz. Bo masz fabryczną instalację zrobioną pod tacho. I schemat działania wygląda tak: skrzynia -> impulsator -> tachograf -> CAN -> deska I w takim układzie na desce jest pokazywany przebieg i prędkość z tachografu po szynie CANbus (pin A4 i A8 - biała kostka) lub po k-line (pin D6 - brązowa kostka)....
(at)vodiczka Niestety jesteś w błędzie. Badanie techniczne będzie ważne do maja 2023, bo na dzień badania samochód spełnia wymogi. Podobnie jest z tachografami czy taksometrami. W dniu badania technicznego mają mieć ważną legalizację.
Albo ktoś kombinował z przebiegiem, albo ktoś zdemontował tachograf. Same z siebie takie rzeczy się raczej nie dzieją.
http://elektronikasamochodowa.com/conten...
COO 45 Nagłówek Układ ABS przyczepy Usterka Napięcie w obwodzie jednostki sterującej ABS przyczepy było zbyt wysokie albo zbyt niskie. Przyczyna Zwarcie lub przerwa w obwodzie jednostki sterującej ABS przyczepy. Mógł również wystąpić problem ze złączem przyczepy lub usterka wewnętrzna jednostki sterującej ABS przyczepy. Uwagi W przypadku występowania...
Kolego napisz jak możesz dla potomnych w którym on jest miejscu bo ze zdjęcia nie bardzo widać.
Twój licznik 6k99z08404x cena 1169PLN. Stan magazynowy zero. A tak konkretnie to jest to licznik z tachografem bez wskaźnika temperatury.
Oj stareńkie to a służy do kalibracji tachografów i wszelakiej maści urządzeń bazujących na odmierzaniu czasu. pozdr
Ekstremalny błąd sekwencyjny;nieprawidłowy sygnał prędkości pojazdu.Przyczyną może być nie skalibrowany tachograf,zły rozmiar opon w porównaniu z konfiguracja albo z sygnałami prędkości albo z jednym i drugim, uszkodzony czujnik prędkości obrotowej.
Jak najbardziej jest możliwość podłączenia takiego wyświetlacza. Wszystko, co potrzebne, można kupić np. z rozbitego auta, ale pewnie też jest to do kupienia w serwisie. Potrzebne ci są: wspomniany przez ciebie wyświetlacz i czujnik temperatury zewnętrznej oraz wiązka elektryczna łącząca wspomniane przez ciebie złącze C15 w okolicach pedałów z zegarami,...
Witam pierwszy błąd to uszkodzony czujnik absu lub wiązka do niego, jest to prawe przednie bądź lewe koło nie pamiętam ale miernikiem można to łatwo sprawdzić, drugi błąd jest to jazda na magnesie sterownik skrzyni nie dostaje informacji o prędkości z tachografu
1) remove Tachograph. 2) unplug Dashboard 3) using diag equipment,( CLIP) change "speed signal source" in the UCH. Choose "from ABS" or "VSS in gearbox" if u dont have ABS. 4) plug Dashboard. in Johnson Controls Dash with 93c66 : mileage 7c -> 8b only differences after tachograph remove 75-77 and 79-7b fill 04 cf 04 8d . .and 9d . . fill 00 90-93 and...
Kolego czy udało się przeprogramować UCH żeby był przebieg całościowy na wyświetlaczu?
witam kolego przerabialem ten temat w masterze 2.8 dti 1999 rok.z tachografu na zwykly zegar. potrzebny ci bedzie impulsator od wersi bez tachografu i kilka pzrerobek w instalacj w kostkach co ida do zegarow.
Witam, panowie mam identyczne tacho u siebie. Zabrałem się za zmianę tarczki prędkościomierza, rozebrałem przednia cześć, wskazówki ok prędkości nie ściągałem. Po zmontowaniu wszystkiego działa, świeci, licznik km kręci ale nie działa wskazówka od prędkościomierza. Jak otwieram tacho to ta biała zębatka się wychyla ale jak zamknę tacho to nie napędza...
Witam. Tachograf nalicza, Z Tachografu syganał wychodzi po linii K i nie wiem dokąd biegnie. Licznik stoi, jest wyświetlany przebieg. wskazówka stoi. W opisue licznika / dwie kostki - zielona i niebieska /m że impuls prędkości powinien być na 1 lub 2 pinie - tylko czy on przychodzi ze sterownika silnika czy też z ibbego miejsca nie wiem. Pozdrawiam
Witam Nie jestem za bardzo zorientowany w temacie ale słyszałem że istnieją urządzenia które pomagają kierowcy w czasie jazdy kontrolować czas pracy, przepisy, odczytywać tarcze itp. przy czym mówie tutaj o urządzeniu do tachografu analogowego nie cyfrowego czy na karty. Czy istnieją takie urządzenia? podpina się chyba te urządzenia w pojazdach (mogę...
Witam Trochę nieszczęśliwie postawione pytanie w temacie. To nie impulsator bierze impulsy tylko je wytwarza. Wytwarza poprzez zmianę pola magnetycznego w okolicy walka wyjściowego skrzyni biegów i przekazuje w 2 postaciach do Tachografu.
Moduł odnaleziony :) jest pod kokpitem na środku.
Witam 00500200001 Nieprawidłowe działanie kieszeni na dysk 00500400003 Nieprawidłowe działanie rejestratora czasu pracy i odpoczynku 00510004080 Wykrycie przerwy w zasilaniu stałym (+ bezpośrednio z akumulatora) 00520104002 Nieprawidłowe działanie czujnika: niewłaściwa komunikacja na linii kodowanej 00540004004 Nieprawidłowa komunikacja między wyświetlaczem...
to nie jest takie proste ... podaj zdjęcie i podaj dokładną wskazówkę ... czy masz diagnostykę, aby przetestować na swoim biurku?
Brak sygnału ze sterownika skrzyni (opticruise) i rotardera do sterowników BMS, COO i EMS na linii CAN. Czyli sterownik hamulców , koordynator i sterownik silnika nie widzi sterownika skrzyni i rotardera więc w pierw sprawdził bym wiązkę pod kątem przerw. Jednostka BWS (system adaptacji nadwozia, zabudowy), ICL (zestaw wskaźników) też zgłasza brak komunikacji...
Przenoszę do odpowiedniego działu - proszę czytać opisy działów.
Niedaleko Ciebie w Mikołowie na ul. Jasnej 1-5 jest serwis CB. Ta sama firma co legalizuje tachografy. Zawieź a na pewno Ci zrobią.
Pozdrawiam, Zmieniłem tachograf typu 13.19 na inny, regenerowany. Tylko ten nie posiada pinu D8, który ma wysyłać impuls jak autobus jedzie. Z tego powodu nie działa mi Telma. Można wziąć impuls z innego pinu (jeżeli tak, to z którego?), czy trzeba znów zmieniać tachograf? Dziękuję
W takim razie musisz się zaopatrzyć w ściągacz. Nie wiem ja ci wytłumaczyć jak on ma wyglądać, ale np takich miniaturowych ściągaczy używały kiedyś serwisy tachografów do ściągania wskazówki prędkości w polskich tachografach. Możliwe że też u zegarmistrza mógłbyś zobaczyć jak takie coś wygląda i być może tam byś zdjął to łożysko. Ale u prawdziwego zegarmistrza,...
Skoro wszystko gra bezpiecznik dobry, pstryczka nie ma, tacho ok. no to taka prędkość jest zaprogramowana w sterowniku. Oczywiście taka prędkość nie jest zgodna z prawem i trzeba to zmienić zanim policja sprawdzi tarczki. Sam raczej za to się nie bież bo wszystko co z tachografem związane jest zaplombowane. A jakaś kontrolka na desce się pali typu TC,...
Witam Panowie jak połączyc kable po wyjeciu tachografu nie pokazuje wskazan przebiegu i nie działa predkosciomierz!!! Pomocy.... moze ktos ma jakis schemat?
Witam Ja zakladalem navi do Iveco ale mam tam 12 V instalacje Ten plus po zaplonie mozesz sobie pominac bo jest nie potrzebny. Sygnal predkosci mozesz wyciagnac sobie z Tachografu z pinu B7 zółta kostka w tacho 7 pin. musisz niestety zerwac plaby od tacha i czeka cie nowa legalizacja. Nie wiem tylko i musisz sobie to sprawdzic czy z pinu B7 wychodzi...
Napisz vin na priv to sprawdzę
Wyświetlacz prawidłowo podłączonego tachografu powinien zmieniać jasność w zależności czy są załączone światła zewnętrzne pojazdu i jak jest ustawiona jasnośc pozostałych wskaźników deski rozdzielczej. Co nie wyklucza faktu, że reakcja może być słaba i jasność nie będzie dla kierowcy wystarczająca. Istnieje możliwość zmiany tego ustawienia, nie jest...
Ten sam problem spotkałem już kilkakrotnie w Mercedesach Vario - właśnie po zmianie tacho z oryginalnego VDO 1381 na Stoneridge 5000. Próbowałem zmieniać ustawienia tachografu, dzwoniłem nawet na Hotline do Stoneridge’a w Szkocji - jak na razie efekt żaden. Albo potrzebuję jakiś specyficzny model, albo coś nie tak z programowaniem. Jak do tej...
Wpierw zajmij się błędem 81. Sterownik wykrył zwarcie do + lub obwód otwarty między tachografem a sterownikiem zawieszenia (ELC),styk 22. Pozostałe błędy dotyczą niemożności podniesienia lub opuszczenia na poduszkach.
OBD autocom Diagnosis conector Iveco 2........................ 2 EDC+Immo 4+5.................... 30 Vehicle mass 6........................ 4ABS/EBS+ecas 13...................... 8 multiplexBC/FFC/RFC 14...................... 14 cluster tachograf 15...................... 18 Eurotronic 16...................... 27 positive (+30) Spróbuj też tego
właśnie do tego służą tachografy z wyjściem na CAN, albo czujnik jest wpięty bezpośrednio pod licznik. Spróbuj na tym 12 pinie ten licznik w wersji z czujnikiem prędkości ma tutaj wpięty. A co do przejściówki to nie słyszałem ale powinne chyba być.
schemat tachografu usuniecie tachografu serwis tachografu
viessmann viessmann vitodens viessmann klimatyzacja zamarza skoda octavia lampy
fotowoltaika instalacja dedra spawarka
Jak otworzyć szufladę kasy bez klucza? Bezpiecznik termiczny B4 AUPO - jednorazowy czy wielokrotnego użytku?