Do sprawdzenie prądniczka tachometryczna znajdująca się na silniku (mogła się poluzować).Użyj funkcji szukaj - wpisując: prądniczka tachometryczna. Powodzenia.
Czy prądniczka tachometryczna na silniku ok?
Uszkodzona prądniczka tachometryczna silnika . Trzeba dobrać się do tyłu silnika , sprawdzić uzwojenie prądniczki , magnes .
A masz w ogóle z czego wyprowadzić sygnał na obrotomierz? Jest przy tym skuterze jakaś prądniczka tachometryczna lub coś w podobie? Jeśli skuter fabrycznie nie ma pewnych wyprowadzeń sygnału na przewodach, to trudno będzie ci coś samemu podłączyć/wykombinować.
Przepraszam,że się wtrącam do tematu ale zaciekawiła mnie ta prądniczka tachometryczna co to jest i do czego to służy w pralce,wiem,że przetworniki tachometryczne są w wagach ale mogę się mylić,tak dla ciekawośći pytam bo cały życie człowiek się uczy? Witam. Przy silniku a dokładnie na osi w tylnej części znajduje się prądniczka tachometryczna zamieniająca...
Witam. Co ma do tego silnik ...a no ma jeżeli w ciągu kilku sekund silnik sie nie obróci a prądniczka tachometryczna nie da sygnału do modułu do zostanie wyświetlony komunikat (otwarte drzwi) W pierwszej kolejnosci do sprawdzenia szczotki silnika. Pozdrawiam
Moduł, albo prądniczka tachometryczna na silniku, choć jeśli wciąż wiruje od razu bez pobory wody to stawiam na moduł. Napisz jeszcze czy wykonuje jakieś inne czynności oprócz wirowania.
Na aledrogo kupisz. Wpisz w szukajkę: prądniczka tachometryczna silnika. Jak nie znajdziesz, to pewnie ten Kolega ma tyle tego, że głowa mała: http://www.elektroda.pl/rtvforum/uzytkow... Zapytaj go na PW lub zadzwoń.
Witam Jeśli na praniu zasadniczym występują zbyt wysokie obroty, to mogła się poluzować prądniczka tachometryczna na silniku, np. podczas wspomnianej w poście wymiany amortyzatorów. Należałoby sprawdzić także wszystkie połączenia przy programatorze. Skoro czasem udaje się przeprowadzić pranie poprawnie, to mogą występować zimne luty w module. Pozdrawiam
Uszkodzone złącze gniazdo grzałki-wtyczka instalacji, uszkodzony któryś z termików grzałki. Nie grzeje również wtedy, gdy uszkodzona jest prądniczka tachometryczna pompy myjącej. Jeśli to co napisałem jest trudne dla Ciebie do ogarnięcia, to oddaj zmywarkę do naprawy kumatemu fachowcowi. Piszę serio i bez złośliwości, bo możesz narobić sobie bigosu...
Witam - tak wygląda układ połączeń tego silnika ; https://obrazki.elektroda.pl/5008355800_... Dodano po 1 Zgodnie ze schematem numeracja ; https://obrazki.elektroda.pl/6492554300_... Dodano po 4 Numer 6 oraz 7 ( dwa czerwone to prądniczka tachometryczna ) . Proszę zmostkować 4 z 5 zasilanie proszę podłączyć pod 2 oraz...
Podłączając silnik na 230V ma wchodzić na maksymalne obroty. Prądniczka nie jest podłączona i nie kontroluje obrotów.
Witam, rozwiązań, ja osobiście, znam wiele, jedno z nich to odpowiednia prądniczka tachometryczna (nie wymaga zasilania), inne (ale już z zewnętrznym zasilaniem) to różnego rodzaju przetworniki parametryczne n/U , czyli ilości obrotów n w jednostce czasu na proporcjonalne napięcie U (stałe), a więc z założenia liniowe, które są opisane zależnością:...
Potrzebuję uzwojenie prądniczki tachometrycznej silnika arcelik 2818570100 do pralki Beko. Jeśli ktoś może zaoferować, proszę o kontakt.
Szukam prądniczki tachometrycznej do amica comfort plus 1200.
Kultura techniczna też jest inna. W Parkside oraz innych podobnych zwykła regulacja obrotów to regulator napięcia natomiast w markowych narzędziach jest prądniczka tachometryczna i podtrzymanie obrotów niezależnie od obciążenia. Pierwsze słyszę o prądniczkach tachometrycznych w takich urządzeniach. Masz może jakiś przykład? Model albo zdjęcie? Nie...
Witam. Może ktoś wie, gdzie mozna dostac prądniczkę tachometryczną? tomek(at)szarik.rr.nu
Witam No wyjaśniło sie jest to prądniczka tachometryczna np. https://sklep.ardomex.pl/pradnica-tachom...
Pralka jest ok. 5-letnia i nagle teraz przestał działać program wirowania. Czasami, zupełnie przypadkowo, uruchamia się - ale bardzo sporadycznie. Poprosiłem o pomoc serwis, sugerując im usterkę programatora, ale po jego wymianie na nowy nic to nie dało. Sami też nie wiedzą co może być przyczyną braku wirowania i po konsultacjach telefonicznych zasugerowali...
Trudny temat.Sprawę komplikuje prądniczka tachometryczna zabudowana w silniku. załóż temat w dziale Inne/Serwis albo poproś Moderatora o przesunięcie..
Do sprawdzenia prądniczka tachometryczna na pompie.
Zauważyłem, że przy silniku jest jakiś czujnik, może być on sprawcą całego zamieszania? Jeśli masz na myśli takie kółko z dwoma kablami to jest to prądniczka tachometryczna i wypadałoby ją sprawdzić.
Prądniczka tachometryczna do sprawdzenia.
To z tyłu to prądniczka tachometryczna i dobrze zgadujesz do czego służy. Jeśli chcesz mieć regulację prędkości, musisz mieć sterownik. Jeśli wystarczą Ci dwie prędkości (2850 i 310 obr/min) to można podłączyć bezpośrednio. Na wtyczce zapewne masz parę przewodów od prądniczki (nic do nich nie podłączasz), a następnie tak jak w silnikach bez tacho: pojedynczy...
Dzięki za odp. A w sumie do czego ta prądniczka tachometryczna służy?
Witam . Przywizłem z niemiec w/w sprzęt . Okazało się że nie chce wirować ( mułowato się obraca ) i po pewnym czasie pralka staje i zaczyna mrugać na przemian weichspulen i 4 . Sprawdziłem wszystko i okazało się że jest spalona prądniczka tachometryczna . Z tego co z niej zostało można odczytać 247 . Co można w zamian wstawić ??? . Pozdrawiam i z góry...
Witam ja tez miałem problem z ta pralka jesli chodzi o obroty silnika moze być uszkodzona prądniczka tachometryczna na silniku lub układ sterowania obrotami ja wczoraj wymieniłem tda i triak w układzie i problem zniknął
sprawdź: 1. napięcie w gniazku ( koniecznie mierzone pzy obciążeniu np suszarką do włosów) 2. odłącz przewody od silnika, czy prądniczka tachometryczna podaje ci napięcie zmienne zakręć oczywiście lekko bębnem (styki 1 i 3 na silniku -powinny być zielone cieńkie przewody)? 3. hydrostat. styk 11-12 ma mieć pewny kontakt. bez zmian pod wpływem obracania...
Witam. Uszkodzony triak - prądniczka tachometryczna - silnik i wszystko co związane z zasilaniem silnika.
Do sprawdzenia złączka silnikowa, sama prądniczka tachometryczna - nigdy nie masz pewności nie czy ta 2 nie jest walnięta (sam ostatnio kupiłem nową uszkodzoną blokadę;/) oraz triak/tyrystor od sterowania silnikiem na module
Quarz napisał: Z tego też powodu nie zaleca się wyjmowania wirnika z prądniczek tachometrycznych - prądniczka obcowzbudna. Dlaczego? Przecież prócz braku wytwarzania napięcia przez prądnicę, to nic innego się nie stanie. Tyle tylko, że taka prądniczka tachometryczna ma standaryzowaną wartość współczynnika konwersji - ilość obrotów wału na jednostkę...
Wszystko wskazuje na triak. Niekoniecznie triak. Może też być uszkodzona prądniczka tachometryczna lub brak jej łączności z modułem .
Witam Proszę o podanie przyczyny następującej usterki w pralce: podczas wykonywania ruchów rewersyjnych słychać jakby jednorazowe uderzenia przeciwprądu w silniku przy każdym kierunku ruchu. Do czego służy prądniczka tachometryczna jak jej działanie ma się do pracy pralki.
Halla można najczęściej spotkać przy rozwiązaniu DD od LG Co to jest DD? bo mnie się to brzydko kojarzy: do d..y Dla tego typu silników musiałyby być co najmniej trzy halotrony. W klasycznych silnikach co najwyżej tachometr jest, a chyba nawet bywały wersje bez. Klasycznych czyli komutatorowych? Chcąc się wytłumaczyć dlaczego pytam, napiszę, że układy...
prądniczka tachometryczna znajduje sie na końcu silnika wychodzą z niego dwa kabelki sprawdź czy wszystko jest w niej ok czy magnes nie odpadł
Do sprawdzenia prądniczka tachometryczna na silniku.
Prawidłowo to nazywa się prądniczka tachometryczna Tak wykazuje przewodność jak będziesz kręcił wirnikiem silnika to powinno pojawiać się niewielkie napięcie na zaciskach prądniczki No niekoniecznie, sa pralki z dokladniejszym "odczytem" predkosci, na przyklad wyzsze modele BSH z magnesem na wale ale zamiast cewki jest wlasnie czujnik halla.
na początku sprawdziłbym czy pralka wypompowuje całą wodę( czy hydrostat przełączył swoje styki)pralka ta posiada regulat. elektroniczny obrotów dlatego sprawdziłbym czy prądniczka tachometryczna jest sprawna(jest zamontowana z tyłu silnika czy ma przejście)
Najlepiej sprawdzić podłączając silnik do pralki o ile długość kabli pozwala, nie trzeba mocować silnika do pralki. Potem włączasz np. program do odwirowania, tylko zachowaj ostrożność. Możesz też sprawdzić przejście przez wirnik podłączając miernik ustawiony na pomiar oporu do szczotek (biały i niebieski), tak samo sprawdzisz stojan podłączając się...
jak nie przekaźnik to prądniczka tachometryczna na silniku a ja jednak bym się upieral na przekaźnik miałem taki przypadek że też niby dobry a raz działał a raz nie radzę go wymienić w ciemno ja tak zrobiłem i miałem rację a po odcięciu nożem górnej części widać było upalone styki
Sprawdz czy przyciski wyłączania wirowania sa ustawione prawidłowo oraz czy prądniczka tachometryczna działa Powodzenia
Prądniczka tachometryczna - na forum jest na ten temat wszystko.
Może być uszkodzona prądniczka tachometryczna
Sprawdź czy się magnes na prądniczka tachometryczna nie wykręcił.
Jak ma 2 przewody, to to jest prądniczka tachometryczna a nie enkoder.
Kod błędu E52. Do sprawdzenia prądniczka tachometryczna na silniku i triak sterujący silnikiem.
Pralka naprawiona, uszkodzona została prądniczka tachometryczna tzn. magnes się pokruszył, skleiłem go i pralka działa. Pozdrawiam
a jaką oporność powinna mieć prądniczka tachometryczna w jaki sposób sprawdzic triaka czy jest dobry
Witam! Najlepiej chyba jak opiszę całe złącze silnika, wraz z kolorami kabelków (może to tajny kod dla wtajemniczonych) oraz gdzie dany kabelek idzie: 1. żółty - stojan 2. brązowy - stojan 3. zielony - stojan 4. biały - wirnik 5. niebieski - wirnik przerwa 6. czarny - stojan 7. czarny stojan 8. czerwony - prądniczka tachometryczna 9. czerwony - prądniczka...
Zobacz, czy do prędkościomierza doprowadzona jest z silnika zwyczajna linka. Czasem w silniku może być zamontowana mała prądniczka tachometryczna i napięcie z takiej prądniczki doprowadzone jest do komputera i obrotomierza. Nie wiem czy do szybkościomierza też bywa ale czasem też może być.
Witam Sprawdż czy prądniczka tachometryczna zamocowana jest prawidłowo do osi slnika, oraz przemierz omomierzem jej oporność.
Do sprawdzenia prądniczka tachometryczna na silniku a szczególnie jej magnes, sprawdź czy się nie poluzował.
W silniku jest zamontowana prądniczka tachometryczna jeżeli będzie uszkodzona to silnik będzie fiksował.
a może być jakaś inna przyczyna? Prądniczka tachometryczna na silniku - obluzowany magnes.
Moduł RMA 130 nie będzie prawidłowo sterował silnikiem szczotkowym bo musi mieć odpowiednią prądniczkę tachometryczną. Silnik będzie startował na pełne obroty bo jest zła prądniczka tachometryczna . Każdy mechanik AGD wie że moduł RMA 130 współpracuje z prądniczką która ma około 430 Ohm, A silniki szczotkowa mają prądniczki maks do 230 Ohm, także moduł...
Dziękuję za pomoc.Ale mam takie głupie następne pytanie.Co to jest ta prądniczka tachometryczna i jak ona wygląda :)
prądniczka tachometryczna daje impuls. Co może być uszkodzone ? Triak?
Właśnie napięcie z podłączonym silnikiem wynosi zero co to oznacza? a jeśli to ten triak, to co mogło być przyczyną, i jak sprawdzić czy jest zepsuty? http://obrazki.elektroda.pl/1809200500_1... Jeszcze jedno, czy prądniczka tachometryczna może mieć tu jakieś znaczenie, bo wydaje się być uszkodzona. Dodano po 2 Pralka naprawiona. zepsuta...
Po wymianie triaka sytuacja nadal ta sama. Sprawdziłem, czy prądniczka tachometryczna daje sygnał: przy pokręcaniu bębna ręką na uzwojeniu powstaje napięcie ok. 1 V. Gdzie jeszcze szukać błędu? Może niewłaściwie dobrane oporniki w obwodzie tachometru?
Do weryfikacji grzałka oraz prądniczka tachometryczna na silniku. Czy silnik ma podłączony przewód PE? Bo wiele Whirlpooli nie ma doprowadzonego PE do silnika. Proszę też sprawdzić pasek czy nie za luźny. Bo miałem podobną sytuację ale tamta pacjentka miała 5 lat
PT - prądniczka tachometryczna Schemat z laboratorium do badania pracy silnika lub prądnicy, w zależności od widzimisię wykładowcy.
Kolejne doniesienie: nic się chyba nie spaliło! Po podłączeniu w szereg z wirnikiem jednego z uzwojeń stojana i zasileniu prądem stałym silnik się kreci, pobierając ok. 0.7 A. Startuje przy 4V i płynnie zwiększa prędkość wraz ze wzrostem napięcia do 30V (maksimum zasilacza). W tym samym czasie prądniczka tachometryczna płynnie zwiększa napięcie od 0.01...
Jak się otrzymuje takie informacje: " Czarny masa/31, czerwony szczotka górna pod triodę, niebieski do śruby wystającej z szczotkotrzymacza- z informacji jakie udało mi się uzyskać śruba ta to sensor akumulatora." Lampa elektronowa w alternatorze do tego "sensor akumulatora" kosmiczne bzdury i tyle. Ten czarodziejski zaciska to czujnik obrotomierza...
Czyli: - brak wody - któreś styki robią się NO/NC - woda w bębnie - któreś styki robią się NO/NC - prądniczka tachometryczna - czyli generuje impulsy prądowe w zależności od obciążenia i ruchu obrotowego silnika i wtedy algorytm, wstrzymuje kręcenie, zmienia kierunek i stara się bardziej wyważyć pranie w bębnie?
Witam. W mojej Hondzie jest prądniczka tachometryczna i można bez problemu podłączyć radyjko. Teraz śmiga aż miło. Więc temat uważam za zamknięty. Dziękuje wszystkim za pomoc. Pozdrawiam.
od tego jest prądniczka tachometryczna na silniku .po zdjęciu przedniej dolnej maskownicy jest do niej dostęp sprawdź ją czy nie jest luźna.
Wydaje mi się, że to nie jest klasyczne serwo, tylko jakaś prądniczka tachometryczna do kontroli obrotów wiekszego silnika. A do czego ci to ustrojstwo?
Prądniczka tachometryczna znajduje się na silniku (z drugiej strony niż koło pasowe) Po energicznym pokręceniu silnikiem na jej zaciskach powinno pojawić się napięcie.
Witam Tak, to są te 3 z napisem "omron". Ale przed wymianą czegokolwiek należałoby sprawdzić, czy prądniczka tachometryczna ma przejście. Jest to taki element na końcu silnika(za szczotkami). Wychodzą z niego 2 przewody. Kabelkimi przy pomiarach warto poruszać. Pozdrawiam, Karol
ta prądniczka tachometryczna w moim przypadku nie działa bo mierzyłem miernikiem elektronicznym i żadnych impulsów nie wysyła a po podłączeniu obrotomierza też nic, dopiero jak jeden z kabli styknołem z + przy rozruszniku zegar obrotów silnika się ,,zamknął" więc kable musi być OK, zegar też więc z tego wynika że tachoprądniczka jest uszkodzona Dodano...
paska nic nie blokuje ponieważ włączałem silnik bez niego silnik powinien byc dobry bo posiadam 2 szt. identyczne silników i podpinałem więc tez odpada ale spr. jeszcze prądniczkę tachometryczna bo to dobra myśl. dzięki za podpowiedzi dam znać jak coś zdziałam Dodano po 2 chociaż raczej to nie będzie prądniczka dlatego że podłączałem jeszcze dwa silniki...
Ja bym sprawdził pod które złącze przychodzi prądniczka tachometryczna i przelutował całą drogę od złącza aż do procesora a szczególną uwagę zwrócił bym na mostki na ścieżkach bo też lubią przerywać.
Jednak "tacho" czyli prądniczka tachometryczna w Twoim przypadku jest zamontowana na silniku pompy myjącej (wysokiego ciśnienia). Moje pytanie czemu o to pytasz? Czyżbyś wszedł w tryb serwisowy i Ci wypluło taki błąd? Na Twoim miejscu rozebrałbym całe drzwi, wyjął całą wiązkę kabli w drzwiach i każdy dokładnie obejrzał i przedzwonił miernikiem. Daj...
Aby stabilizować obroty (a także moment) należałoby zastosować bardziej skomplikowany regulator obrotów, ze sprzężeniem zwrotnym. Czujnik to prądniczka tachometryczna ewentualnie impulsator - w zależności od przyjętego rozwiązania. Do regulacji oferowane są specjalistyczne układy scalone stosowane np. w niektórych pralkach automatycznych.
Prądniczka tachometryczna sprawdzona w pierwszej kolejności przed wyjęciem modułu. W module tak jak pisałem rozsadzony był kondensator 670µF i spuchnięty 470µF, tor tacho - rezystory sprawdzony w trzeciej kolejności po wymianie kondensatorów. Błędy mogą być zapisane przez kilkukrotne próby. Czy załączony wsad wydaje się być prawidłowy? Podstawiając...
Witam wyjąłem silnik i jest zamontowana ta prądniczka tachometryczna mam pytanie jak ona powinna być wpięta do kostki bo wygląda tak jakby były zmienione wtyki miejscami lub w jaki sposób mogę ją sprawdzić ?? Dziękuję :)
Prądniczka tachometryczna jest inna w różnych silnikach? I jak odtworzyć połączenie? Mam do zidentyfikowania jeszcze trzy przewody. Stary silnik ma najprawdopodobniej przegrzany wirnik a więc pomiar rezystancji poszczególnych uzwojeń może się nie udać. A co będzie jeżeli pomyliłbym uzwojenia?
wystarczy wiechać na kanał jest on umieszczony na końcu skrzyni biegów [manual]z dołu jest do niego w miare dostęp, jest to prawdopodobnie prądniczka tachometryczna z tego co się orjętuje cięzka do zdobycia.pozdr.
jeśli prądniczka tachometryczna jest sprawna to masz uszkodzenie na panelu sterującym. sprawdź płytke na obecność zimnych lutów na przekaźnikach gdybyś nie bardzo mógł sobie z tym poradzić pisz do mnie PW.
Witam. Mam pralkę Mastercook pfe 1040, w której silnik ruszy bęben i zaraz się wyłączy. Proszę o pomoc. Silnik sprawdziłem jest w pełni sprawny. Prądniczka tachometryczna też, moduł sterujący wizualnie nie ma uszkodzeń. Co radzicie?
Masz dwu pinową wtyczkę od czujnika prędkości bo jest to prądniczka tachometryczna - (można wywnioskować z przedstawionego schematu) pytałem znajomego co głębiej siedzi w tej japońskiej myśli technicznej. Więc chyba pozostaje Ci jedynie ten sygnał co znalazłeś i wchodzi do ECU. A może coś nowego znalazłeś ;)?
Witam ponownie, wielkie dzięki za pomoc i linka , wydrukowałem to sobie, a dzisiaj wyciągnąłem silnik i trochę pomierzyłem . A więc styki są (licząc jako 1 od lewej na zamieszczonym wcześniej zdjęciu): 1.D3 (oznaczenie wewnętrzne) - styk cewki stojana (podwójny kabel między stykiem listwy przyłączeniowej a 2 osobnymi stykami D3) 2.prądniczka tachometryczna...
Potrzebuję schemat urządzenia, które synchronizowałoby obroty silnika 3 ~ sterowanego z falownika (falownik ma napięciowe 0-10 V wejście sterujące) z obrotami wałka urządzenia. Na wałku urządzenia umieszczona jest prądniczka tachometryczna o symbolu TP/2 na osi silnika chce umieścić taką samą prądniczkę. Potrzebuję, aby obroty silnika nadążały za powolnymi...
hmm wszystkie wtyczki podociskalem... a jesli to by byla awaria tachometru?? jak sie go sprawdza?? Przede wszystkim wpisujesz prądniczka tachometryczna w szukajkę i czytasz sobie tematy które wyświetli.Tu masz przykład: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18...
Dwa fioletowe to prądniczka tachometryczna - nie podłączasz. Reszta jak w każdym innym silniku indukcyjnym od pralki, schematów jest całe multum. Szary wspólny, jedna para (czerwony czarny) to wirówka, druga to rewersy. Potrzebujesz oczywiście kondensator. Swoją drogą dość (jeśli nie bardziej) prawdopodobne jest uszkodzenie regulatora, tachometru (zmierz...
mieliście takie przypadki ? Mieliśmy. Słabowity silnik nie obróci się, a tym samym prądniczka tachometryczna nie wygeneruje napięcia zwrotnego; i tym samym sterownik zdejmie zasilanie silnika. I jeszcze wywali błąd E21/22 (diody T30, T60 dla wersji bez wyświetlacza). Proste i logiczne.
Prądniczka tachometryczna zamontowana na końcu wału silnika. Składa się z: - magnesu (czarno-biały walec ok. 15mm średnicy) wkręconego w wał silnika, - uzwojenia (kształt dużego pogrubionego kapsla ok. 30mmm średnicy) z podłączoną parą przewodów, - pierścienia zabezpieczającego ok. 30 mmm średnicy.
Ok, dzięki czyli mogę podłączyć regulator do wyprowadzeń szczotek silnika? Ciekawi mnie jeszcze co to jest na ostatnim zdjęciu tak jakby w miejscu łożyska na zakończeniu wirnika, wychodzą z tego dwa niebieskie przewody. Czy to może być jakaś prądniczka tachometryczna do pomiaru prędkości? I jeszcze jedno czy ten silnik ma uzwojenia szeregowe i bocznikowe?...
Sprawdź prądniczkę tachometryczną ( uzwojenie i magnes ) , przewody prowadzące sygnał prądniczki do modułu .
-prądniczka tachometryczna (kilkadziesiąt Ω) Małe sprostowanie. Cewka prądniczki ~ 17Ω (więc kilkanaście).
jest to czujnik szybkościomierza. zastosowanie w: МАЗ, БелАЗ, КрАЗ, КамАЗ. ... ЗИЛ; трактl... К-701М czyli MAZ,Biełaz,Kraz,Kamaz,UralAZ,traktor...
Panowie strasznie kombinujecie, jeżeli pralka ma ruchy rewersyjne to jak może być uszkodzona prądniczka tachometryczna lub triak sterujący silnikiem w module ?? - dziwne rozumowanie ciekawe czy jak kolega przekładał hydrostat nie pomieszał przewodów, po drugie trochę tych pralek naprawiłem i w żadnej nie był uszkodzony hydrostat jedyna przyczyna problemów...
Usunełem usterkę związaną z wariowaniem kompa. Inie było to żadne niskie zasilanie,ani wyschnięty elektrolit w kompie,ani skorodowana puszka bezpieczników. Tylko zimne luty na płycie kompa przy szybkozłączu. A problem licznika to prądniczka tachometryczna przy skrzyni biegów mam zamiar ją wymienić ponieważ gdy olej w skrzyni jest zimny to wskazuje prędkość...
Witam... A wiec troszkę pracy w tą naprawę włożyłem; silnik i szczotki na silniku sprawdzone, prądniczka tachometryczna sprawdzona, kondensator sprawny, czujnik poziomu wody sprawdzony, drożności odpływu wody z pralki + pompka, wszystko sprawne...a praleczka swoje.... A wiec czas na programator.... Ale to już na dzisiejszą noc zadanie. Napisze, co i...
Kolego misiekpk 1. Układ hydrostatów. 2. Prądniczka tachometryczna silnika. 3. Programator. Szklanej kuli nie posiadam, ale wszystkie trzy punkty przeze mnie wymienione są prawdopodobne (po 30% każdy- do sprawdzenia po kolei i w tej kolejności!). PS. Do modułu, to następnym razem nawet nie zaglądaj- strata czasu (nie psuje się w ogóle- ewenement), bo...
ten czujnik przy lince prędkościomierza to prądniczka tachometryczna jej brak nie powoduje gaśnięcia jeśli oczyściłeś silnik krokowy sprawdz połorzenie przepustnicy w zespole wtryskowym pewien procent powietrza do silnika dostaje się poprzez ten element . Z praktyki wiem że optymalnie dla silnika jest jak po rozgrzaniu i zamknięciu kanału obejściowego...
Masz (najprawdopodobniej) silnik komutatorowy. Zmianę kierunku obrotów uzyskujesz przez zmianę kolejności połączenia szeregowego szczotka stojan szczotka - do tego 4 przewody (jak dobrze się przyjrzysz połączeni silnika do modułu i prześledzisz ścieszki i przekaźnik będzie wszystko jasne), dwa przewody to zasilanie silnika oraz dwa przewody to prądniczka...
Programator nie ma wpływu na opisane uszkodzenie. Teoretycznie istnieją jeszcze alternatywne możliwości: -prądniczka tachometryczna nie podaje płynnie rosnącego, w miarę obrotów silnika, napięcia. Podłącz przyrząd i pokręć ręcznie silnik, zobacz, czy napięcie rośnie równomiernie; -przerwa w wiązce przewodów, w trakcie kołysania się zbiornika raz przewodzi,...
a czy sprawdziles czy prądniczka tachometryczna jest sprawna?? był z nią problem ....następnie producent poprawił ten silnik ale zdzżało sie tak że jak silnik dochodził do płukania to programator stawał bo nie "potrafił kontrolowac pracy silnika" Na osi silnika w prądniczce jest taki magnesik , który po nagrzaniu się silnika po prostu się śliga i oszukuje...
W przemyśle takie napędy robi się głównie na tyrystorach. Na tranzystorach trochę łatwiej zrobić układ nawrotny. W stanach awaryjnych prąd moze być kilkanaście razy większy od znamionowego. Apator z Torunia robił takie rzeczy (TUN, MIN itp). Żeby regulacja była stabilna i dokładna potrzebna jest prądniczka tachometryczna (sprzężenie zwrotne), jeśli...
amica prądniczka tachometryczna prądniczka tachometryczna pralki prądniczka tachometryczna bosch
napęd bramy garażu podświetlić matryca philips sortowanie bąbelkowe
miele pralka opinie miele pralka opinie
Jak sprawdzić akumulator w hulajnodze elektrycznej? Wymiana listwy zgarniającej w Hyundai Getz - instrukcje i porady