Jeżeli chodzi o całe komplety tzn tarczę, docisk i wysprzęglik to na pewno są inne, bo do omegi nr katalogowy luk 624 1652 00, a do vectry luk 623 2102 33. Więc raczej nie pasuje w omedze jest pewnie tarcza jak do dwu masowego koła czyli bez sprężynek. Musisz poszukać od omegi.
nie, nie , nie To po 20 km łożysko padło? Ale czemu sprzęgło znów bierze przy górze jak nowa i gruba tarcza?
http://obrazki.elektroda.pl/4034058000_1... Tarcza sprzęgła man f2000 jeszcze o własnych siłach wjechał na warsztat :D
Kolego i w koncu ktora strona byla ta tarcza? Bo mam sprzeczne informacje. Dłuzszym wypustem do dwumasy. Powie ktos jak jest?
Jeszcze zauważyłem że jak wyjdę z auta i ktoś rusza samochodem z miejsca to do tych wibracji dochodzą drgania kół przód Drgania kół w jakim sensie? Szarpie całym nadwoziem? Jednym z objawów uszkodzonej dwumasy mogą być te drgania ale to wtedy czuć na całej karoserii. Trudno wtedy płynnie ruszyć samochodem. Takie objawy daje też peknieta tarcza sprzęgła...
Nie ma. Można szukać - w np "REGES" nitują nowe okładziny. Zamykam.
Moim zdaniem zasmarowana, nasączona czymś tarcza sprzęgłowa, pech chce, że w połączeniu z ciepełkiem wytwarza się woń o zapachu padliny. Ciekawe czy pudełko od sprzęgła nie nosiło śladów zalania.
To jak sprawdzić czy docisk łożysko i tarcza są nowe? To wymieniono czy nie? Wg nich wymieniono na Valeo. Ale czemu nowe sprzęgło bierze w połowie a nie po podniesieniu odrazu nogi? Nadal pedał ciężko chodzi i skrzpi
No wlasnie, ciekawe to jest bo sprzeglo chodzi troche za ciezko a tarcza gruba jak nowa... Jedyna opcja to ze sprzeglo jest utwardzane (sri??)
A wiesz może czy samo koło dwumasowe różni się pod skrzynie m32 a f40 ? Czy będzie pasować? Wiem, że tarcze sprzęgła się różnią .
Może to być wina sprzęgła, a dokładniej - tarczy.
Witam mam problem odnośnie pompy sprzęgła. Ostatnio były wymienione tarcza, docisk(oryginalne), łożysko oporowe i pompa sprzęgła. Teraz sprzęgło chwyta zaraz przy podłodze nie da się odpowietrzyć a przy próbie wpychania płynu przez odpowietrznik idzie opornie, a przy odkręconym odpowietrzniku płyn nie chce kapać.
Witam.Panowie problem w w/w aucie polega na tym,że wbijam pierwszy bieg jest ok.,wbijam drugi w momencie przyśpieszania niema płynności bo auto przyśpiesza,ale co chwilę czuć szarpnięcie,wygląda to tak jakby na sekundę brakło iskry.Dzieje się tak aż do momentu nabrania prędkości i zmiana na trzeci bieg-to samo do momentu rozpędzenia do zmiany na 4-kę,na...
Sprawa wygląda tak. W ostatnim czasie robiłem sprzęgło, i zamówiłem części do 1.8 lecz się rozczarowalem, ponieważ ani tarcza sprzeglowa, ani koło zamachowe, ani wysprzeglik nie podweszło od 1.8. Koło zamachowe udało się załatwic od astry II 1.6 tarcza natomiast nowa do vectry 1.6 podobnie wysprzeglik. I co o tym wszystkim sądzić?
Witam, właśnie odebrałem auto od kolegi mechanika, jest jak narazie (nie zapeszać) miodzio, włożona nowa skrzynia, w starej wyrwało aż dziurę w obudowie, jutro wrzucę zdjęcie jak się uda, nowy olej, uszczelniacze, sprzęgło i docisk też nowy gdyż stara tarcza była przypalona i popękana, w sumie można było ją zregenerować ale nie chcę się bawić w półśrodki...
Oczywiście dogmatem jest, że nie ma sensu montować nowych części do starego auta. Jak chcesz to mogę Ci sprzedać mnóstwo używanych, ale jeszcze dobrych części - klocki, tarcze, oleje, filtry, sprzęgła, paski, rolki - akurat do Twojej Vectry ;)
Dokładanie tak, zgadzam się z przedmówcą odnośnie bicia i wymiany kpl., a ale hałas pochodzi raczej z pozostałych elementów ponieważ przy sprzęgła z dwumasem tarcze sprzęgłowe są sztywne. CO do kpl. to relatywnie cena/jakoś dość rozsądnie wychodzą zestawy z LUKa
Sprawdzałeś czujnik lambda w kolektorze wydechowym lub czujnik momentu obrotowego tarczy sprzęgła szukaj przy skrzyni biegów. Kolega miał podobny przypadek okazło się, że czujnik sprzęgła był pęknięty.
sprawdź sprzęgło to sprawdź sprzęgło. może przypaliłeś tarczę, może tłumik drgań skrętnych wyrobiony? nie dowiesz się jak nie wyjmiesz tarczy i nie ocenisz.
Od 1,5 roku jeżdżę tą B4 i w sumie jest to bardzo fajny, w miarę komfortowy samochód. W zasadzie Audi to jedyna sensowna propozycja wśród starszych aut. Moje ma 25 lat i obecnie już nic mu poważniejszego nie dolega. Co najwyżej sprzęgło będzie do zrobienia, bo już tarcza szczęka przy puszczaniu pedału. W planach remont głowicy- przy okazji wymiany pasków....
Jeśli ktoś jeszcze zerka na ten temat to mam ten sam problem, też wymieniłem łożysko wyciskowe, skrzynia wydaje się być ok, biegi wchodzą dobrze, nie wiem czy problem nie leży po stronie sprzęgła bo dźwięk cichnie po wciśnięciu pedału sprzęgła, lub po zwiększeniu obrotów silnika. Może to wibracje wynikające z niewyważonych tarcz sprzęgłowych?
Tylko, że w Oplu jest coś takiego, że 1 mogę wrzucić dopiero po całkowitym zatrzymaniu... A jak dojeżdżam do skrzyżowania 90 stopni i jest tylko ustąp pierwszeństwa to przecież nie będę się za każdym razem zatrzymywać... Przed chwila pomyślałem o tarczy sprzęgła... Ale chyba odpada- jak złapię już 3 tys obrotów to pędzi jak szalony... A może jakiś filtr??
tarcza sprzęgła tarcza vectra vectra sprzęgła
połączenie równoległe grzałek ustawić temperatura klimatyzacja sterowanie oświetleniem komputer
oznaczenia kabli przewodów oznaczenia kabli przewodów
Problemy z instalacją Apache 2 - Rozwiązania i Diagnostyka Samsung HT-X250: Podłączenie czerwonych przewodów