Ja bardziej niż zapowietrzonego licznika spodziewał bym się nieprawidłowego jego montażu. Spotkałem się z czymś takim jak zalecane położenie licznika nie wiem czy to nic nie warta fanaberia producenta. Chodziło o położeni pionowe lub poziome nie pamiętam niestety marki nie wiem czy producentowi chodziło jedynie o ułatwienie odczytu czy ma to wpływ...
Zrobiłem próby jeszcze z żarówką 150W i do niej dołożyłem opalarkę. Po dokonaniu prób z podłączonymi tranzystorami raz R drugim razem tylko L postanowiłem podłączyć wszystkie i na koniec podłączyć bezpośrednio. Końcówka mocy zachowuje się prawidłowo. W takim razie winy upatruję w tranzystorach firmy PCM. Problem teraz jest jeszcze innego typu. Otóż...
Tyle, że cyna lutownicza nie nadaje się nijak na biżuterię - jest za miękka, nie wspominając o uczuleniach i innych kwestiach. Na oko tutaj użyto srebra, pewnie próby 925.
Niczym nie pryskać. Oczyścić druciakiem, są nawet takie duże dedykowane do czyszczenia piast. Jak nie ma, to i zwykły też da radę. Żeby było "fachowo", to po montażu wypada jeszcze zrobić pomiar bicia tarczy czujnikiem zegarowym.
Witam wszyskich,potrzebóję pilnie najnajwięcej stron z Tarczami zegarowymi do jakich kolwiek samochodów!!! A może ktoś wie jak można samemu zrobić takie tarcze?? POZDRO http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29... już to opisałem
Wystarczy dokupić zegar programowany, na którym ustawisz godzinę włączenia i wyłączenia grzałki. Trzeba jedynie zwrócić uwagę, żeby zegar był przystosowany do sterowania urządzeniami o tak dużym prądzie jak grzałka bojlera. Po prostu dopuszczalne natężenie dla zegara sterującego musi być wyższe od tego w obwodzie bojlera. Jeśli (przykładowo) grzałka...
Witam Poszukuje skanow bialych tarcz zegarowych do peugeota 106 1.0 benzyna 1994 r.
Zacznę od końca: Czy tarcze hamulcowe można wogóle reklamować? Jak najbardziej można reklamować. A teraz kilka pytań. Czy po zamontowaniu nowych tarcz hamulcowych wykonałeś pomiar czujnikiem zegarowym ich "bicie"? W instrukcji montażu masz to jak byk napisane. Czy odtłuściłeś tarcze przed założeniem klocków? Czy prowadnice (jarzmo) w których klocki...
Czujnik zegarowy. Ten wygląda jak do pomiaru "bicia" tarcz w samochodzie.
czesc posiada ktos adres strony z tarczami zegarowymi do golfa mk 1
Witam. Posiadam Lianę od niedawna. Od momentu zakupu nie świeci kontrolka świateł mijania oraz postojowych. Postanowiłem rozebrać zegary aby dostać się do środka i wymienić ewentualną diodę / żarówkę. Do demontażu pozostały tylko tarcze zegarowe. I tu pojawia się problem. Nie wiem jak ściągnąć wskazówki zegarów. Czy są one jakoś w szczególny sposób...
Gratulacje dla umysłu i rąk! A co sądzisz o takim pomyśle: Zegar "analogowy" tzn. skrajny LED robi tarcze zegarową zapalając się 60 razy na obrót, reszta diodek wyświetla dużą i małą wskazówkę?
Nie chodzi o zmiane koloru samych tarcz zegarowych tylko o plastiki które "rozprowadzają" światło z żarówek. nie chciałbym uszkodzić owych plasików. Dzięki za odpowiedż
wystarczy przywrócić nastawy fabryczne : nacisnąć przycisk (programatora czasowego-z tarczą zegarową)po prawej stronie i równocześnie włączyć sterownik (zasilanie ). Jak już mamy nastawy fabryczne to należy teraz po swojemu zaprogramować sterownik i jest już w porządku. Dzieje się tak często przy częstych wyłaczeniach sieci,myślę że lekarstwem na to...
Seat Mii (bliźniak Citigo i Up) , krzywi tarcze hamulcowe. Sprawa wygląda tak że w przeciągu 40tyś km zamontowano 6 kompletów różnych producentów tarcz hamulcowych (m.in Brembo , Metelli , Bosch , Oryginał ) Zawsze krzywi prawą tarcze , ostatnio więc wymieniłem całą prawą zwrotnice z piastą i łożyskiem na nową oryginalną wraz z tarczami. Po przejechaniu...
Jak bije przy hamowaniu to krzywe tracze. Sprawdź tarcze czujnikiem zegarowym o dokładności 0,01 mm.
Po pierwsze wagę przed pomiarem należy wypoziomować, ( powinna posiadać oczko z poziomicą) 2. Należy wagę wytarować, wskazówka z pustą szalą powinna wskazywać dokładnie 0. 3. Wagę należy okresowo sprawdzać obciążnikami kalibrowanymi w pełnym zakresie nośności. Ważne jest oliwienie elementów mechanicznych. Ewentualnych korekt dokonuje się poprzez zmianę...
Tam gdzie masz znaki na kołach muszą się zgrywać znaki które są na pasku rozrządu. Znak na kole wału w/g tarczy zegarowej między piątą a szóstą, znak na rozrządzie na godz. jedenastej. Dodano po 2 Pamiętaj o kierunku montażu paska.
witam wszystkich mam mały problem, chcem zrobic niebieskie podświetlanie zegarów,diody juz kupiłem ale nie zdają egzaminu bo nie rozpraszaja tak światła jak żarówka, a dodatkowym problemem jest sama tarcza zegarowa, od spodu jest naniesiona zielona farba.Probowałem ją zmywać ale sie strasznie rozmazuje.Więc co możecie mi poradzic albo nakierować gdzie...
Dzisiaj sprawdzałem na tarczy czujnikiem zegarowym, było tylko 0.04 mm odchyły. To już nie mam pojęcia co to może być. Pozdrawiam
Spróbuj czujnikiem zegarowym sprawdzić piasty i tarcze hamulcowe.
Kolego bicie tarcz sprawdzamy czujnikiem zegarowym, na oko nic nie zobaczysz.
http://obrazki.elektroda.pl/4795489700_1... Witam forumowiczów. Od jakiegoś czasu zastanawiałem się, co zrobić z ogniwami słonecznymi od chińskich pseudoładowarek słonecznych do telefonów. Parametr taki, że to to po prostu ładować nie mogło, ale w zupełności wystarczające, by zapewnić zegarowi na ścianę niewyczerpalne źródło energii....
Jeżeli przed wymianą nic takiego nie miało miejsca, to tak na szybko można by wywnioskować błąd montażu. Na przykład nie oczyszczenie powierzchni styku piasty z tarczą, czy zamontowanie bijących tarcz. Nie wspominając już o sprawdzeniu ich bicia czujnikiem zegarowym na aucie.
Sprawdziłem tarcze czujnikiem zegarowym, - ok, nawet pojechałem do konkurencji która ma szarpaki na wyposażeniu i zero luzów ... Nie podobają mi się tuleje w górnych wahaczach niby nie są ponadrywane ani sparciałe ale "miękko" sie uginają pod łyżką .
Być może Twoim problemem jest zwichrowanie którejś tarczy hamulcowej... Innej przyczyny za bardzo nie widzę. Trzeba sprawdzić np. czujnikiem zegarowym bicie tarcz.
Po wyczyszczeniu na błysk tarczy i piasty, jak napisał (at)sunrise84, zmierz czujnikiem zegarowym bicie samej piasty i piasty z tarczą. Niestety, przy wymianie łożysk mogłeś uszkodzić, w sensie lekko wygiąć piastę na prasie.
Witam mam silniczek prądu stałego 5V. Chcę żeby wykonywał obrót o 90 stopni w prawo i o 90 stopi w lewo z powrotem. Czyli praca między godzina 12 a 15 tarczy zegarowej. Czytałem że można to zrobić z użyciem wyłącznika krańcowego. Ale zupełnie nie wiem jak działa ten wyłącznik krańcowy. W googlach wyskakują same sklepy ;-) A może takie sterowanie można...
zapomniałem dodać a to zapewne jest bardzo istotne . Dzieje się tak po wymianie pompy wcześniej była 0,37 KW i zapewne ten przekaźnik był innaczej ustawiony. NO to jest akurat bardzo istotne, bo silnik 1,5 kW pobiera prąd ok 3-3,5 A, a silnik o, 37 kW może 1 A lub coś koło tego.Tam jest pokrętło, którym nastawia się prąd(takie kółeczko z krzyżykiem)....
Jakiej firmy tarcze ?? W jakim stanie piasty? Czasami wyczyszczenia piasta nic nie daje. Przyłóż tarcze do piasty dociskajac, poruszaj, czy się nie kiwa. A najdokładniej to czujnikiem zegarowym sprawdzić .
Byłem w serwisie i niezbyt wiedzą co to może być :lol: Należy zmierzyć na początek mikrometrem grubość tarcz w paru punktach na całym obwodzie, następnie zmierzyć bicie promieniowe czujnikiem zegarowym tarcz i piast. Przedstawić wyniki tutaj i się zobaczy.
Nie ma numeracji elementów na PCB więc odpowiem korzystając z tarczy zegarowej. Fotka ta od Alekt77 , w centrum procesora mamy środek zegara, kropka wskazująca pin1 jest na godzinie 10.30, OK? Zaczynamy od 12, kondensator na godzinie 1 (pod kwarcem) zwarcie (`5Ω), na 2.30 - zwarcie. Te 6 kondensatorów od godziny 3 do 5.30 - zdrowe (bez zwarcia),...
Na podnośniku pokręć kołem i sprawdź, czy tarcze nie bają "bicia". Może ktoś nie oczyścił powierzchni piasty i tarcze falują. Do tego celu potrzebny będzie czujnik zegarowy. Wykonać pomiar bicia tarcz i samej piasty.
Bicie tarcz sprawdza się czujnikiem zegarowym. Niekoniecznie zawsze winę ponosi krzywa tarcza. Miałem kiedyś twingo nie dosyć ze na kierownicy było czuć to jeszcze na pedale. Okazało sie że bęben "złapał"syf i wystarczyło pomęczyć na ręcznym w czasie jazdy. Jak ręką odjął.
Globus robi profesjonalne tarcze i osobiście nie spotkałem się by ktokolwiek je reklamował. Tarcza widiowa czy zwykła? Ilość zębów odpowiada ciętemu materiałowi, nie powinno być problemów z tarczą. Po założeniu nowej tarczy na wałek przyłóż czujnik zegarowy, wyzeruj, zakręć ręką i sprawdź czy jest bicie niewidoczne dla oka.
Właśnie, skąd to założenie, że tarcze i klocki dobre... zdjąć koło, zapiąć czujnik zegarowy i sprawdzić bicie tarczy, czasem wystarczy 5 setek bicia zeby był taki efekt. Kolega ma rację, czasem nowe tarcze po 500-1000km sa do niczego pozdrawiam
Zamienić koła miejscami. Zmierzyć bicie tarcz i piast czujnikiem zegarowym. Sprawdzić stan zawieszenia, elementów układu napędowego.
Montuje tylko TRW i ABS, jeśli klient chce taniej. Zawsze mierzę czujnikiem zegarowym bicie piasty oraz tarczy. Czasami warto zamontować tarczę w kilku różnych pozycjach, o ile konstrukcja na to pozwala, tak, aby uzyskać jak najniższe bicie. Piastę zawsze czyszczę do gołego metalu szczotką drucianą na kątówce. Pomiędzy piastę, a tarczę nie stosuje żadnego...
Proponuję czujnik zegarowy i sprawdzenie bicia piast przed montażem tarcz.
Proponowalbym przylozyc czujnik zegarowy do tarczy i zmierzyc jakie jest bicie na taczy (czy w ogole jest) bo to ze widzisz to golym okiem to nie wierze (albo ja taki nieudolny jestem i nigdy nie moge to zobaczyc)
Czujnik zegarowy na statyw magnetyczny i sprawdzasz. Proste tanie ( nie do końca) i przyjemnie. Jak by można tak powiedzieć.
Zamocować czujnik zegarowy i sprawdzić bicie tarczy hamulcowej na pojeździe.Po tym pomiarze sprawa powinna się wyjaśnić.
Czujnik zegarowy pokaże czy są tarcze krzywe. Jeśli po wymianie tarcz na nowe dalej będzie bicie to do wymiany piasta (przed wymiana tarcz można ją sprawdzić).
(at)pitpit7 Podnieś całe auto do góry, zdejmij koła, zakładaj czujnik zegarowy na każdą tarcze i wyjdzie czy coś jest krzywe.
Tylne piasty są nowe, przednie piasty dokładnie oczyszczone tarczą listkową i oczywiście niczym nie smarowane. To nie był dobry pomysł. Tarcze zgodnie z instrukcją zakładałeś z czujnikiem zegarowym. Zaciski sprawne? Płyn wymieniałeś? Może masz już zupę a nie płyn hamulcowy.
Kółeczka z prawej strony są w dobrym stanie i nic nie jest połamane. Przeczyściłem to koło z lewej strony oraz pasek który wchodzi do czujnika znajdującego się na karetce. Były te części dość mocno zabrudzone. I teraz drukarka zachowuje się jeszcze dziwniej. Po włączeniu nie ma żadnych trzasków jedynie szybkie przewijanie rolkami i z bardzo dużą prędkością...
Mam problem z hamulcami w samochodzie Audi A4B5 rocznik 1994. Zaczęło się od problemu z pulsowaniem pedału hamulca i przy tym czuć jakby hamulec łapał i puszczał, wrażenie jakby tarcza była w jednym miejscu tłusta. Zasugerowałem wymianę tarcz, standardowe objawy "bicia". Właściciel kupił tanią chińszczyznę "Hart". Po montażu bez zmian. W ciemno kazałem...
Tarcze można sprawdzić w banalny sposób, wystarczy posiadać czujnik zegarowy ze statywem i kawełek twardego podłoża. Dodatkowo można pomierzyć w kilku punktach grubość mikrometrem.
Tarcze z klockami do wymiany, piasty do dokładnego czyszczenia z korozji oraz do pomiaru bicia czujnikiem zegarowym. Ale jest taka możliwość ze od tarcz podczas jazdy bez hamowania nawet było takie odczucie jakby tył drgał ? Podbijał ?
To jest obowiązek? Kika razy robiłem wymianę i nie używałem blokad. W celu dobrego napięcia paska należy poluzować górne koło które jest bez klina, więc trzeba mieć blokadę. Jeśli chcesz reklamować taką usterkę musi być opisane dokładnie co i jak. Reklamując nawet tarczę hamulcową musisz napisać, że w chwili montażu czujnik zegarowy nie wykazał bicia...
suwmiarka zegarowa bomba zegarowa tarcza ukośnica
zmywarka amica staje oporność głośnik tworzenie tablicy dwuwymiarowej
sterownik cw400 sterownik cw400
Beomaster 700 – montaż linki skali UKF, schemat prowadzenia, długość i napięcie Czerwony trójkąt w Delonghi Magnifica - co robić?