W moim touranie też lekko z tyłu hamulce trzymają wszystko też powymieniałem ale jest myk przy odpowietrzaniu trzeba odkręcić zaciski wsadzić coś o grubości tarczy mniej więcej a zacisk ustawić tak aby odpowietrznik był w maksymalnie największym punkcie aby żadne powietrze nie zostało i odpowietrzać spróbuj i daj znać jak poszło.
Powodów może być sporo - filtr powietrza , automatyczne ssanie może się nie wyłącza . Komputer może sam podnosi dawkę paliwa dostając błędne informacje z czujników , zapchany katalizator ,opory toczenia - mało powietrza w oponach , tłoczki czasami nie odbijają do końca na zaciskach hamulcowych ,tarcze się nie grzeją? Sprawdż jaki nalot mają świece ...Wtrysk...
Na początek wężyki gumowe przy kołach. Najtańsza opcja.
Witam ,proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z hamulcami.Otóż wymieniłem uszczelniacze w pompie hamulcowej,jak również klocki na osi przedniej i okazuje się,że grzeją sie tarcze hamulcowe,zaznaczam ,iż zaciski są po regeneracji.Co może byc powodem tej usterki,proszę o poradę.
"Bicie" kół po nagrzaniu a właściwie przejechaniu (nagrzaniu się tarcz hamulcowych) to normalny efekt zużycia tarcz hamulcowych. Grzanie na postoju nie wywołuje tego efektu oczywiście. Powodem może być też zapieczony klocek który cały czas ociera i nadmiernie nagrzewa u Ciebie jedną tarczę.
Ale napisałeś że koła luźne, a i tak się grzeje. A jakie masz ciśnienie w układzie hamulcowym? Powinno być w parametrach.
Jeśli nie to przejedź kilometr dwa i daj im się ułożyć. Co Ty za brednie wypisujesz? Ja zawsze gdy zmieniam klocki przejadę się kawałek delikatnie hamując potem dwa trzy razy do podłogi aby ułożyć ewentualnie klocki. Zanim zaczniesz w ten sposób doradzać, proponuję się doszkolić w tym temacie! Do autora: Tarcze hamulcowe mają się grzać - to normalne....
Ale co się grzeje zacisk, czy tarcza hamulcowa?
wężyki się zatykają,zwłaszcza we fiatach punto,siena,uno, a co do usterki,to faktycznie może być włącznik stopu,napiera lekko na pedał,płyn zawrzał już dawno i zapowietrzył hamulce,niemniej cały czas nacisk na pedał jest,w miare jazdy tarcze i całe zaciski hamulcowe się grzeją,rozgrzany płyn zwiększa swoją objętość powodując zwiększanie siły hamowania,i...
Rozbióre to w sobotę, dokładnie przeczyszcze ten zacisk, przesiaduje tłoczek Połowa sukcesu to zastosowanie odpowiedniego smaru kompatybilnego z płynem hamulcowym, "gumki" też można zmienić bo to niewielki koszt. Jaki system hamulcowy?
do tego 3 z 4 tarcz się mocno grzeją Jak to stwierdzasz?
Mam problem z naczepa marki Schmitz z 2001 roku. Od czazu do czasu podczas jazdy blokuje mi sie tylna os w naczepie. Dopiero co zostaly w niej wymienione na wszystkich osiach tarcze i klocki hamulcowe, dociski. Jaki moze byc problem grzania?
Witam, proszę o pomoc mądrzejszych od siebie, problem dotyczy tylnej osi, auto to Volkswagen Bora 1.6. Wymieniłem osłony, które chronią tarcze hamulcowe. Zaciski, tarcze, klocki wszystko nowe tylko piasta z łożyskiem ta sama. Poskładałem no i grzeje się łożysko jak diabli, próbowałem dokręcać i odkręcać mocniej, słabiej, wszystko z wyczuciem. Ale nic...
Powoli dobiega drugi rok użytkowania samochodu. Na liczniku prawie 40 tys km. Jak nie patrzeć - roczna średnia „spalania” to 16kWh na 100km. Bateria trzyma pojemność - staną zdrowia wykazał 88%. Reszta samochodu trzyma się dzielnie, na wiosnę zaczęło rzucać kierownicą, ale pomogło przerzucenie kół z przodu na tył. Na jesień czekają mnie...
Czy wymiana felg na aluminiowe w Oplu Zafirze ma wpływ na grzanie się tarcz hamulcowych w przednich kołach ? Wymienione zostały również śruby mocujące ponieważ ,,oryginalne'' były zbyt krótkie
To że masz układ zapowietrzony nie jest powodem blokowania zacisków i grzania się układu .Zazwyczaj powodem blokowania zacisku pomimo naprawy jest brak swobody przemieszczania zacisku na prowadnikach lub zużyte tarcze . Osobiście nie korzystam z tej procedury wystarczy że w czasie odpowietrzania uruchomię pompę aby przegoniła płyn hamulcowy i to wystarcza...
nie do końca gdyż klocki dalej ocierają o tarcze. \ Klocek zawsze jest w kontakcie z tarczą, chyba, że tarcza ma bicie, to wtedy go odrzuci. A jak sadzisz, że nie, to poszukaj czy w zacisku przednim jest samoregulator. Tak to jest, jak lamer bierze się za naprawę układu hamulcowego.
Panowie, ale teraz to nie wiem czy sobie żartujecie, czy piszecie to z praktyki. Przecież tam jest spora temperatura. Zwykły ŁT albo grafitowy chyba nie wytrzyma? A niby skąd ta temperatura na prowadnicach ? Grzeją się najbardziej tarcze, klocki z racji materiału już średnio, zaciski ledwo co. Smar daje się tam tylko po to, żeby na skutek korozji nie...
Witam mam problem z moim coltem 1.3 benz 2010. W czasie jazdy zaczynają hamować same hamulce LP i PT. tak że aż tarcze się grzeją. Po wymianie pompy hamulcowej problem nie zniknął, po wymianie pompy i sterownika ABS problem nie zniknął, po odłączeniu kompa ABS problem nie zniknął, Przód i tył zaciski ruchome na prowadnicach. Przewody elastyczne drożne....
Od momentu kupna samochodu Passat b6 mam ten sam problem, grzeje się tylne koło. Wymieniałem już tarcze, klucki, łożysko z piastą, wężyk hamulcowy i cały czas ten sam problem. Podłączali komputer i niby tam nic nie widzą i że zacisk też jest ok. Co to może być? Facet mówi że może to być problem z ABS.
Raczej nie jest zapieczona bo klocki hamulcowe i tarcze były właśnie zmieniane. Stare klocki były bardziej starte po tej stronie co się wiecej grzeje
Przyczyną może być awaria któregoś z czujników prędkości kół umiejscowionych przy tarczach hamulcowych.
Przypuszczam, że układ hamulcowy został niewłaściwie odpowietrzony. Auto z ABS-em należy nieco inaczej odpowietrzać - na forum są informacje. Dziwne, że zaciski po regeneracji a klocki "trzymają". Czy po podniesieniu kół (na zimno) koła lekko się obracają. Może lekko trzymają klocki i podczas jazdy grzeją się tarcze, następnie płyn hamulcowy po zagotowaniu...
Witam !!! Tydzień temu wymieniłem w audi a3 1,9 tdi 110 km2000r przebieg 220tys klocki hamulcowe przód i tył Firmy LPR. Wymiana przebiegła bez problemowo, wszystko zrobione prawidłowo, tzn wszystko wyczyszczone nasmarowane :) tak jak w książce jest napisane. No i po przejechaniu gdzieś ponad 1000km zaczęły grzać się wszystkie cztery tarcze i kola (jajka...
milimetr różnicy między nimi wystarczy To rada troche niebezpieczna. Luz liczy sie co najwyzej w dziesiatych milimetra, nie w milimetrach. Yogi, wystarczy usunac rdze ze wspornika zacisku i z klina u gory i lekko nasmarowac smarem miedzianym lub grafitowym (bez przesady, aby nie zabrodzic tarcz i klockow). Klocki musza sie luzno przesuwac we wsporniku.
Witam. Miałem zużyte klocki tylne i wymieniłem na nowe. W trakcie jazdy grzeją się nadmiernie tarcze tylne ale nie zawsze. Odkręciłem koła sprawdziłem, że jest lekki nacisk na tarcze przy zwolnionym hamulcu. Dla mnie w zasadzie ok. Prawdopodobnie ten model astry ma samoregulujący się hamulec ręczny. natomiast zużyte klocki tęż wyglądały na przegrzane....
Czy przed wizytą u mechanika tez był ten problem? Może coś jeszcze źle poskładał? :) Sprawdź, czy nie grzeją ci się felgi i tarcze. jak tak to tłoczek zapiekł się w cylinderku i blokuje koło. Albo masz zapowietrzony układ hamulcowy i któreś z kół hamuje mocniej. W najgorszym wypadku pompa hamulcowa. Spróbuj na początek odpowietrzyć układ.
Szczęki hamulcowe mają samoregulację. Śruba (jak to ta o której myślę) służy do cofnięcia szczęk używanych by zdjąć bęben. Po wymianie szczęk powinieneś ocenić też bęben. Jeśli jest nowy poskładaj wszystko i po kilkukrotnym naciśnięciu pedału szczęki powinny się prawidłowo ustawić. Może być że szczęki się blokują. Nasmarowałeś samo napinacz? Może grzać...
Jeżeli grzeją się mocno tarcze nawet przy spokojnej jeździe to może się okazać że masz coś nie tak z układem hamulcowym np. jest zapowietrzony.Musiałbyś podjechać do jakiegoś serwisu.A jaki jest pedał hamulca i rośnie jak kilka razy naciśniesz,czy jest cały czas taki sam?sprawdź to jeżeli rośnie to może być zapowitrzony.
Witam ponownie pojeździłem Lublinem dzisiaj i jest trochę inaczej na trasie w miarę dobrze bo się chłodzą tarcze ale po mieście oba koła się grzeją śmierdzi spalenizną i jest spora temperatura, wcześniej nic takiego się nie działo. Co myślicie o tym bo temat dziwny?
A o samochodzie nic nie wiemy. Jaki silnik, przebieg, zdarzenia? Tak wprost to nasuwa mi się skrzywienie tarcz hamulcowych. Potwierdza to pulsowanie pedału. Chodzi o to, że skrzywione tarcze powodują wytworzenie tak dużego luzu na klockach iż na jego wykasowanie zużywa się jeden ruch. W takiej sytuacji może następować nadmierne grzanie zacisków i płynu...
Gdy po ustawieniu zbieznosci dalej jest krzywa kierownica to znaczy że mechanik nie ustawił jej prosto i nie odkręca sie kierowcy i przestawia bo jest krzywo. Jeżeli po ustawieniu zbieznosci czy całej geometrii dalej ściąga to powodów może być wiele innych np niższe ciśnienie w którymś z kół przednich albo zapieczony zacisk hamulcowy. Ja miałem podobnie...
Czyli mówisz że taka sytuacja to normalne ze grzeją się felgi po wymianie tarcz, zanim się wszystko nie dotrze? Jak zatrzymałem się to tarcze się zblokowały, miałem problem przepchnąć samochód na luzie. Tłoczki trochę ciężko ale wyciągałem je i czyściłem troche. Hamowałem kilka razy ale wtedy jak musiałem.
Witam, mam problem od kilku dni: grzeją się wszystkie 4 felgi. (at)edit Samochód to ford mondeo mk3 1.8 2001 benzyna Jakieś 3 tysiące kilometrów temu były wymieniane tarcze i klocki przód i tył, problem zaczął występować dopiero teraz. Dziś został wymieniony plyn hamulcowy i zostały odpowietrzone hamulce, przejechałem około 30km i dalej się grzeją na...
Ford C Max MK4 po zwolnieniu pedału hamulca przez kilka sekund hamulec jeszcze hamuje, jest to bardzo uciążliwie podczas jazdy w ruchu miejskim, powoduje grzanie tarczy hamulcowych i dodatkowe zużycie paliwa. Czy ktoś spotkał się z takim objawem , proszę o ewentualne wskazówki co w tej sytuacji należy zrobić, aby wyeliminować ten defekt. Z pozdrowieniami...
mi też w uno tak się tak spęczył w środku wężyk do zacisku, też nie mogłem dojść co to... --- na 100% wężyk ale swoją drogą zaciski hamulcowe w Uno to tragedia, zresztą rodem z Dużego Fiata ja w swoim uno założyłem zaciski (wraz z jarzmami i klockami) i tarcze z Cinquecento/Seicento, one się nigdy nie zacinają, a tarcze też, bo są ciut większe niż w...
Dzięki za podpowiedź lecz tak jak napisałem zaminlem siłowniki stronami i dalej to samo tylko na prawym z prawego grzejacego kola na lewe i na lewym sie nie grzeje wiec silownik raczej oki. Moze ktos potwierdzi ta samoregulacje czy jest to możliwie ze od tego sie grzeje zacisk kupiony po regeneracji. Dodano po 7 Klocków nie przyszlifowalem założone...
Witam po dłuższej przerwie. Udało mi się podnieść samochód i sprawdzić czy trą te klocki hamulcowe o tarcze. Piszę, że udało się, ponieważ na wyposażeniu mojego samochodu nie ma lewarka, gdyż kiedyś pewnie posiadał on zestaw naprawczy do opon. Nie wiem czy tak powinno być, ale wydaje mi się, że nie. Otóż prawe tylne koło jak kręcę nim ręką to słychać...
Kolego, przyczyn może być na prawdę wiele, począwszy od paliwa, kończąc na hamulcach. Musisz starać się eliminować wszystko po kolei. Czy silnik był dotarty po remoncie, czy zmieniłeś filtry paliwa, czy układ paliwowy nie jest gdzieś przypchany itd. Myślę że jednak przyczyna będzie leżała po stronie silnika, gdyż hamulce gdyby się gdzieś blokowały to...
Witam jestem posiadaczem corsy B i mam następujący problem. Otóż prawe koło grzeje mi się po jeździe i jest bardzo gorące, natomiast lewe normalnie ciepłe, zdjąłem koło posmarowałem specialna pastą odbojniki i problem nie zniknął nadal jest tak samo gorące, co mogę jeszcze zrobić? Wymienić cały zacisk?, z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam. Przegrzewa...
Jeśli jesteś absolutnie pewny tego zacisku, to szukaj przyczyny w zatkanych przewodach. Np. zagniecionym sztywnym przewodem hamulcowym. Pompa hamulcowa swoimi 100bar wepchnie płyn, który bardzo niechętnie będzie wracał. Klocki hamulcowe w jarzmie (albo szczęki) na pewno chodzą lekko i nie zahaczają się o nic? Jak tam masz rozwiązany hamulec ręczny (bębny,...
Witam. Samochód to Audi 80 B4 2.0 benzyna 90 kM. Problem dotyczy ciągle grzejącego się przedniego prawego koła. Zanim auto przyjechało do mnie poprzedni mechanik wymienił tarcze, klocki, jeden wężyk elastyczny (są dwa przy kole), wymienił reparaturki w zacisku. Gdy auto przyjechało do mnie na początek wymieniłem drugi wężyk elastyczny, nie pomogło,...
Witam w lato 2 dni przed wyjazdem nad może miałem problem bo jak przyjechałem to lewe tylnie koło było bardzo gorące trze się klocek o tarcze bo jak jadę i przytrzymam trochę na hamulcu to nie słychać tarcia i jest wszystko ok. Zmieniłem klocki styłu, było ok do dziś. Dziś znów się koło grzeje i nie wiem czym to jest spowodowane. Jest to w Opel Astra...
Witam ostatnio wymieniłem linki od ręcznego ponieważ nie odbijal (była rozciągnięta i zerdzewiala) oczywiście naciagalem ja by Łąpała na 3 ząbek mniej więcej, i było okej za miesiąc później wymieniłem klocki i tarcze tył tłoczki cylinderki wyczzyszczone nasmarowane, wszystko powinno być okej, klocki również gładko chodzą, ale jest problem że zaczęły...
Wymienilem zacisk na drugi nowy ale to nic nie dalo. Wymienilem pompe hamulcowa na nowa i kolo dalej sie blokuje ale nie tak jak wczesniej bo choc ciezko nim krecic reka jak samochod jest na podnosniku to jednak kiedy jade kolo sie juz nie grzeje (wczesniej smierdzialo i bylo niesamowicie gorace). Moze kupie jeszcze jeden komplet klockow i ponownie...
Przyczyną był tłoczek w zacisku hamulcowym. Wyciągnięcie, przepolerowanie tłoczka i jego gniazda w zacisku drobnym papierem ściernym, a następnie nasmarowanie póki co zliwkidowało problem. Jesli ktoś będzie miał kiedyś podobny problem, zwróćcie uwagę czy nadmiernie nie grzeje się tarcza hamulcowa lub tak jak u mnie nawet felga. Pozdrawiam :)
Klocki nie mają prawa ocierać o tarcze podczas gdy hamulec zasadniczy i postojowy nie jest aktywny. W innym razie należy zdemontować zacisk oraz jarzmo, sprawdzić komponenty w razie potrzeby naprawić, tak aby zapewnić poprawną prace aparatu hamulcowego. Jeżeli koło wcześniej się grzało, wskazuje to na nie prawidłową prace w\w aparatów hamulcowych. W...
Na moje to właśnie zaciski trzymają, tarcze się grzeją i wystarczy byle kałuża zimnej wody by je pokrzywić. Nie musi być to kwestia zacisku, wystarczy uszkodzone serwo czy popuchnięte przewody elastyczne. Podnieś auto na podnośniku i "rozpędż" do jakichś 60 km/h. Druga osoba niech obserwuje co się dzieje z kołami po wyrzuceniu auta na luz. No i jakiej...
5l LPG spalam tylko po to, by ogrzać tarcze hamulcowe. Dokładniej, spalasz po to by rozpędzić samochód po uprzednim zmniejszeniu prędkości lub zatrzymaniu pojazdu. W tym drugim przypadku dodatkowo spalasz paliwo na wolnych obrotach i to nie przekłada się na grzanie hamulców. Jeżeli nie jesteś typem "skoczka", potrafisz jechać płynnie i wcześniej zdjąć...
Naprawiałem hamulce w warsztcie, wymieniłem szczęki, tarcze, bębny, cylinderki,klocki - cały przód i tył. Przód troszeczkę się grzeje lecz tylny lewy bęben początkowo zrobił się fioletowy. Teraz sprawdzałem wszystko się unormowało ale czy ten lewy tył jest nadal sprawny - przejechałem około 20 km zanim się nagrzał, później rozebraliśmy to jeszcze raz...
Witam. Mam problem z hamulcami w Passacie z 2001roku. Rano gdy temperatura w nocy spadnie poniżej zera robi mi się twardy pedał hamulca, hamowanie mam na ok 20% i grzeją mi się hamulce (tak jak by szczęki do końca nie odpuszczały). Co dziwniejsze niekiedy przy takiej samej temperaturze jest ok. Zamierzam po pierwsze zmienic płyn hamulcowy i ostatnio...
Witam. Moje auto to chevrolet lacetti 2005 kombi 1,6 benzyna z LPG 16v 109 KM jak w temacie, wyskakuje mi błąd P0 300 ( Przypadkowe lub wielokrotne wypadanie zapłonów) Wymieniłem Świece, przewody, cewkę zapłonowa, sondę lambdę, filtry, olej, przeczyściłem przepustnice, błąd pojawił się po wymianie rozrządu, choć mechanik twierdzi ze to nie przez to...
pompa jest nowa na starej taki sam objaw problem z odpowietrzeniem jednej strony brak cisnienia to myślisz ze rurka hamulcowa zapchana czy co masz na myśli.Jak to wytłumaczyć dla czego przed wymianą klocków wszystko było ok?? ja myśle ze nie za kazdym razem servo wraca do konca ,raz wraca a raz nie ,i nie zasysa płynu dlatego nie ma cisnienia i problem...
Witam To i ja dorzucę tu, moje przemyślenia i doświadczenia, w temacie naprawy moich samochodów, przez profesjonalnych mechaników w warsztatach. Dodam, że od dzieciństwa naprawiałem sobie sam rowery, potem motorowery i doszedłem do dwóch maluchów ( mam na myśli fiata 126p ) które, też sam naprawiałem od początku do końca. Potem zacząłem pracować i kupiłem...
Auto nie tak dawno nabyte stąd też dokladnie nie wiem w jakim jest stanie technicznym. Wymienione zostały wszystkie hamulce, tarcze z klockami, a problem mam nastepujacy . Grzeje się hamulec pawy tył , sprawdziłem, czy przypadkiem nie blokują się klocki w prowadnicach ale wszystko jest w porządku. Jazda próbna i to samo. Auto jest w automcie , dzwignia...
Trzeba było zabrać wymieniony zacisk i wszystko byłoby wiadomo. No tylko problem taki że rozmawiasz z gościem w biurze a chłopaki na hali naprawiają, więc no prosić się o część? chyba sami powinni pokazać? Dla mnie podejrzane, a czy jeśli była by skrajna sytuacja to czy tarcze nie dostały by w tyłek? Tarcze/klocki? Pewnie felga by się grzała niesamowicie....
Ja nie potrafię kojarzyć tego z tarczami hamulcowymi. Jak sobie wyobrażacie żeby po zagrzaniu hamulców do dymienia i zatrzymaniu na chwilę jechać dalej jakby nic się stało? A co mam zrobić, wezwać pomoc drogową? Proszę cię... Może to brzmi tak strasznie ale to się zdarza raz na miesiąc i jakoś jeżdżę. Ten mechanik mówił, że jego kuzyn ma peugeota 106...
Ale w opisywanym przypadku ja raczej obstawiam na rozwarstwione elastyczne przewody hamulcowe W ciągu kilkunastu lat nie zdarzyło mi się widzieć przewodów gumowych rozwarstwionych w sposób blokujący ciśnieniowy przepływ płynu - owszem, obecnie dość często czytam na temat tej bzdury w internecie. Urwany, przekrakciały czy przetarty przewód - i owszem,...
Sprawdź też prowadnice zacisku hamulcowego zamontowane w jażmie powinny w palcach chodzić jeżeli którąś masz zatartą to będzie podobny objaw lub może też być klocek zatarty w jażmie tylko takie opcję są jak tłoczek, linka chodzi jak twierdzisz. No i oczywiście ten przewód rozwarstwienie to ostateczność choć zdarza się ;). Linka chodzi, jest lużna po...
Prawy tył. https://obrazki.elektroda.pl/5011041700_... https://obrazki.elektroda.pl/3206055800_... https://obrazki.elektroda.pl/3552876200_... Lewy tył - tutaj swojego czasu złapał zacisk i koło strasznie się grzało. https://obrazki.elektroda.pl/2722481500_... https://obrazki.elektroda.pl/9376826200_...
A jeżeli produkt nie pochodzi z USA, to jest gorszy? Nie ważne skąd pochodzi dla mnie liczy się wysoka, sprawdzona jakość, a ponieważ ukazały się podróbki trzeba zachować szczególną ostrożność dlatego podałem namiary na producenta i dystrybutora w Polsce. Dodano po 29 Czemu pomijasz miedziany? Rozwiń to jeśli możesz. Nie jestem chemikiem ani zawodowym...
Przyczyn przegrzewania się uzwojeń może być kilka. Jeśli, jak piszesz grzeje sie komutator, to tego przyczyną może być właśnie iskrzenie. to iskrzenie powoduje wydzielanie dużej ilości ciepła. Zanim zdecydujesz się na wymianę wirnika lub jego przewijanie najpierw zrób porządek z wirnikiem. Wyjmij wirnik, przetocz komutator na tokarni i złóż całość z...
Podczas jazdy bez hamowania jest dobrze. Jak mocniej parę razy zahamuje, to bęben jest gorący Więc podczas jazdy szczęki Ci nie odbijają i tyle. Albo masz skorodowane tarcze kotwiczne albo rozwarstwiły Ci się elastyczne przewody hamulcowe. Nawet dzisiaj jeszcze raz zwiększyłem szczelinę szczęki bęben. Tam jest samo-regulator luzu, po kilku hamowaniach...
Najpewniej wymienione klocki lekko trą o tarczę, co powoduje grzanie się i rozgrzanie płynu hamulcowego do tego stopnia, że ten się rozszerza i samoistnie ściska klocki. Zorientuj się, czy koła są gorące. Jeśli tak- to pewnie klocki są źle założone/za grube.
Witam kolegów Byłem dzisiaj w salonie hyundai i stwierdzili uszkodzone przednie amortyzatory oraz uszkodzone łożyska górnego mocowania amortyzatorów . Zrobiłem zakup tych części bez wymiany bo chcieli zedrzec że mnie skórę za usługę . Koszt za wymianę dwóch amortyzatorów F175 plus vat , więc postanowiłem zrobic to samemu w garażu . Moje pytanie : Czy...
Witam. Otóż mam pewien problem z tylnymi hamulcami w Fordzie Mondeo. A wiec sprawa miała się tak: Jakiś dwa tygodnie temu zaczęła grzać mi się lewa tylna felga. Pomyślałem na początku że może to łożysko czy coś ale na drugi dzień ustało już się nie grzała. Lecz problem nie znikł bo po 2 dniach znowu zaczęła się grzać. Więc w poniedziałek odkręciłem...
Zobacz, czy tarcza kotwiczna nie dotyka(jest blisko) tarczy hamulcowej. Objaw podobny będzie.
Właśnie wróciłem Brav'em HGT z Warszawy, To życzę udanej i bezproblemowej eksploatacji oraz proszę o zaklikanie "Pomógł" - bo propozycja wyszła ode mnie :) Dzięki wielkie, faktycznie warto było się tym autem zainteresować, teraz tylko z czasem go "doszlifować" kosmetycznie i technicznie. ;) To tak żeby uniknąć rozczarowań: - na kanale/podnośniku ponaciskaj...
Jak mogą działać prawidłowo skoro z przewodu nie leci płyn? :?: . W fiatach przewody miały tą wadę, że puchły od środka aż do zamknięcia światła . Efektem było grzanie się tarcz bo klocki "nie odbijały".
Miałem kiedyś taki problem w Seicento 1.1. Objaw dodatkowy: grzejące się felgi. Winne okazały się niecofające się klocki hamulcowe w prowadnicach. Rozbiórka, czyszczenie i smarowanie załatwiły sprawę. Najwyraźniej ruchy przewodów hamulcowych przy skrętach powodowały lekkie przycieranie klocków o tarcze.
Zaciski zostały zregenerowane, wymienione przewody elastyczne, problem dalej się pojawiał… pomogła wymiana zacisków hamulcowych na nowe 🫡 Temat kończę i dziękuję za wszystkie sugestie, pozdrawiam
(at)alibabai A co ma zapowietrzony układ i ABS do grzania się hamulców? Pomijam fakt, że ABS nie ma możliwości "dociśnięcia" klocków.
Wracam z tematem. Kupiłem zestaw szczęk + zestaw nowych sprężyn i wymieniłem. Stare okładziny były faktycznie starte, ale jeszcze było na nich trochę warstwy ciernej. Wyczyściłem wszystko szczotką na wiertarce, rozpierak na lince chodzi luźno, regulator również bez problemów się wkręca w palcach. Po złożeniu wszystkiego (linka jeszcze luźna) podkręciłem...
Jeszcze raz zobaczę temat dotyczący układu hamulcowego autorstwa kolegi to nie będzie nawet ostrzeżenia, tylko od razu ban.
Dzień dobry wszystkim. Posiadam Punto II FL (Classic) 3d z 2009 roku. Od jakiegoś roku bardzo irytowały mnie w nim hamulce, w końcu w styczniu tego roku zdecydowałem się na kompleksową naprawę. Z tyłu przetoczone zostały bębny, wymienione szczęki i wyczyszczone mechanizmy. Tył był w super stanie, ale skoro już został rozebrany, to odświeżyłem te hamulce...
Witam Forumowiczów. Jestem szczęśliwym posiadaczem skarbonki bez dna zwanej Citreon Saxo 1.1 benzyna 97r. Mam z nim 2 problemy. Prosze mnie nie odsyłać do poprzednich wątków ponieważ uwierzcie mi przeglądnąłem je ale chciałbym usłyszeć wasze opinie. 1.Mam coś takiego ze autko mi odpali normalnie . lecz gdy przejade 2 albo 3 km. i sie zatrzymam. to autko...
Po naciśnięciu i zwolnieniu pedału koło ma prawo jeszcze trochę trzymać - w zaciskach nie ma przecież spręzyn a klocki sa odsuwane poprzez minimalne bicie tarcz hamulcowych. Być może problemem jest pompa - przemawiałoby za tym sprawa, że grzeją się oba zaciski. Należałoby ją rozebrać i dla zasady wymienic uszczelnienia. Do głowy przychodzi mi jeszcze...
Czasami taki przewód hamulcowy giętki ,,puchnie" od wewnątrz i zachowuje się jak jednokierunkowy zawór zwrotny. Ale co dokładnie tam się grzeje ? Tarcza i zaciski, felga, opona ?
A jakie to jest to "zwiększone" spalanie?.Wypadałoby napisać ile pali benzyny(pozwoli to ocenić,czy spalanie gazu jest proporcjonalne do spalania benzyny),czy autko ma nową,dopiero co założona instalację LPG czy już jakiś czas używaną,sposób jazdy na LPG.Są to ważne informacje,ponieważ pozwoli to ocenić czy problem dotyczy tylko gazu czy tylko LPG lub...
Może nie ma co sie na zapas martwić. Wymienię przewód I zobaczymy. Tylko niech mi ktoś powie, jeśli powodem jest zniszczony elastyczny przewód hamulcowy to jak go wymienie to muszę tłoczenie wkręcić czy sam wrócimy swoje miejsce tak aby nie tarr o tarcze?
Byłem wymienić opony na zimówki, i facet mówił ze nie odbija i grzeje się cala tarcza, nasmarował niby czymś ale bez efektu, mówił ze trzeba wymienić cały zacisk.
Witam pojawił się wyświetlaczu błąd EPB 4047 nr VIN WDB9540331K244342 i cały vzas mam problem z hamulcami lewy tył tzn jak jadę z naczepa moze byc nawet pusta wystarczy leekie hamowanie i bardzo grzeje sie tarcza własnie lewa tylna czy ma to jakiś zwiazek ?? pozdrawiam
Witam, Sprawa jak w tytule dotyczy Mercedesa W211 Kombi 2.2 CDI 170KM 2008 rok. Model po lifcie. Od dłuższego czasu szukam rozwiązania problemu z hamulcami. Podczas jazdy hamulce zaczynały się blokować i doprowadzały do nagrzania tarcz. Najpierw zostały wymienione zaciski (na używane) oraz płyn hamulcowy. Problem odpuścił na ok. 2 miesiące i powrócił,...
Koledzy mam pytanko czy ciężko jest wymienić uszczelki gumki w zacisku tylnym hamulcowym w Sharanie 97 r bo kupiłem zestaw naprawczy .Powodem rozbiórki zacisku jest to że jest porwana gumka która chroni cylinderek , no i cylinderek się nie chowa po puszczeniu hamulca koło nieznaczne hamuje i grzeje się tarcza hamulca i felga. proszę o instrukcje jak...
Celem usunięcia przyczyny został wymieniony i wstawiony : - nowy zacisk - nowa tarcza - nowe klocki. Koło jednak grzeje się dalej podczas upałów... Co może być przyczyną? W pewnych samochodach, problemem bywały spuchnięte od wewnątrz elastyczne przewody hamulcowe, które blokowały odpływ płynu hamulcowego po zdjęciu nogi z pedału hamulca, przez co klocki,...
Wiem, że temat stary. Sam przymierzam się do wymiany sprzęgła i nie wiem które są lepsze, a które gorsze, bo się na tym nie znam. Ale po kilku dniach sprawdzania cen w internecie, szukaniu opinii, pytaniu mechaników itd. mam kilka myśli, może sie komuś przydadzą. 1. Opis sytuacji. Do mojego auta (nie ważne jakie) - sprzęgło z dociskiem znanych firm...
grzeją tarcze tarcze hamulcowe zapieczone tarcze hamulcowe
excel lista wyboru klucz elektryczny sonel pomiar uziemienia
telewizor toshiba sygnały diody telewizor toshiba sygnały diodt
Briggs & Stratton 15,5HP odpala, ale nie jedzie Tuner FM gubi fale - przyczyny i rozwiązania