Przeważnie jest tu gdzie taśma poduszek no gdzieś pod kierownicą. Wpisz sobie w google czujnik skrętu do twojego samochodu,zobacz jak on wygląda i szukaj. Nie mam takiego samochodu więc nie pójdę i nie zobaczę.
Pisałem Ci o tym w Twoim wcześniejszym temacie. Auto powypadkowe gdzie wystrzeliła poduszka kierowcy w wyniku czego została uszkodzona taśma poduszki. Tą taśmą idzie też sygnał do sterownia klaksonu - tu masz swój problem. Przełącznik zespolony pod kierownicą do wymiany. Wypniesz rezystor to zaświeci się kontrolka poduszek.
Ja jestem mechanikiem sam Współczuję klientom. Zostaw to, to jest taśma do poduszek i tak nie będziesz wiedział jak zamontować poprawnie. Nie ma nic wspólnego z blokadą kierownicy.
Czy pod kireownicą jest taśma do poduszki i sygnału, czy coś innego?Bo prawdopodobnie jest tam przerwa i poduszki świecą.Wtyczki pod siedzeniami ok.
Zdejmujesz kierownice,na przelaczniku zespolonym masz takie plastikowe okragle pudelko z ktorego wychodza przewody do poduszki.Wyjmujesz i dajesz mechanikowi,ktory grzebal przy maglownicy aby odkupil takie same tylko sprawne
żę A23 to złącze w manetce kierownicy Nie w manetce tylko w taśmie zwijacza poduszki, plus na klakson leci przez taśmę do styków poduszki i wraca drugim stykiem taśmy do trąbki.
Najlepiej jakbyś podał cały opis błędu wraz z kodem. N95 to jest poduszka powietrzna kierowcy, czyli może być albo tzw. taśma przy kierownicy, sama poduszka, lub przewody idące do sterownika (sensora) airbag. Najczęściej pada taśma.
Widać, że wszyscy znają temat z mitów i opowieści. W tych samochodach normalna sprawa to uszkodzenie taśmy poduszki przy kierownicy. Gdy kręcimy kierownicą taśma zwija się i rozwija, kontaktuje, albo nie i dlatego miga kontrolka.
Błąd poduszki sam nie zniknie, trzeba go skasować. A lutowanie taśmy od poduszki jest bez sensu bo za chwilę będzie to samo.
pęknięta taśma przy kierownicy
Nie. Raczej nikt nie wpadł na pomysł aby odpinać przekładnię od kolumny kierowniczej.
Jak w/w brak klaksonu (czasem), to w zależności od położenia kierownicy (skrętu). Bezpiecznik ok. Napięcie dochodzi do trąbki :-) Potrzebuje schematu, aby wymienić ewentualnie kabelki. Pytanie jeszcze, czy sygnał jest powiązany z taśmą do poduszki pod kierownicą?
W berlingo nie ma żadnego czujnika skrętu,po zdjęciu osłon pod kierownicą trzeba znaleśc w kierownicy od spodu trzy otwory .W każdy z otworów trzeba włożyc płaski wkrętak i odciągnąc do wewnatrz sprężysty drut(niezła zabawa) koła auta muszą byc ustawione na wprost (bo inaczej po zmianie włącznika i pokręceniu kierownicą zerwie się taśma od poduszek)radzę...
Od takich drobiazgów jak sterowanie poduszek??
Może źle ustawiona taśma poduszki.
może być uszkodzona taśma w kierownicy
Do jakiego to ma być samochodu?
Kupiłem clio w którym zerwana była taśma poduszki, naprawiłem ją i dalej nie szło wykasowac błędu. Między kostką poduszki a wyjściem z taśmy było przejście więc sprawdziłem przejście między kostką poduszki a sterownikiem i tu brak przejścia. Jest ktoś wstanie podzielić się schematem poduszek clio 4.
A nie jest tam przypadkiem tak jak to bywało w Mondeo, ze pękła taśma (spirala) w kierownicy?
Witam Nagrzane od słońca wnętrze samochodu czy może mieć to związek z pojawiającym się błędem poduszki. Błąd oznaczony kodem 00588 t.j. poducha strona kierowcy oporność za duża. Po zmierzeniu taśmy (zwijaka 1J0 959 653) oporność to 0.7Ω każda z żył. Czy jest to wartość normalna - dopuszczalna. W celach testowych założony opornik 2.5Ω, kilka...
Fachowa porada moze byc tylko jedna:ELEMENTOW MAJACYCH BEZPOSREDNI WPLYW NA BEZPIECZENSTWO NIE NAPRAWIA SIE
prawdopodobnie jest to taśma pod kierownica
był to błąd zapalnika poduszki od strony kierowcy Więc pytanie moje czy ktoś z forumowiczów spotkał się z podobnym problemem i jak już, jak został rozwiązany Spotkałem się nie raz. Uszkodzona taśma, uszkodzona poduszka, uszkodzona instalacja, uszkodzony sterownik.
Zrobisz to przyrządem Lexia.
Zrobione do tej pory: Wymienione świece Podmienione cewki zapłonowe Wymieniona taśma poduszki powietrznej Wymieniona kostka stacyjki Wymieniony alternator Co to miało wspólnego z "choinką" na desce rozdzielczej? Absolutnie nic.
Klucz M12 (coś jak torx, tylko 12 kątny), sterowanie z kierownicy idzie jedną taśmą razem z poduszką i klaksonem, nie ma problemu z demontażem
możliwe że żarówkę zdemontował poprzedni właściciel , zamiast wymienić sensor albo taśmę airbag jeśli poduszka wypaliła
Instalacja do radia powinna być w każdym samochodzie - wiązka z plusem, minusem, 2 przewody CAN, przewody głośnikowe, parę innych cienkich kabli i kabel antenowy. Całość przewodów zakończona wtyczką Fakra, antenowy taką małą, zatrzaskową wtyczką. Jeśli tego niema to trzeba będzie dorobić wtyk do radia i do anteny. Sterowanie w kierownicy jest podłączane...
Wystarczy wymienić samą manetkę od przełącznika zespolonego, tą z lewej strony z wyłącznikiem świateł. Nie polecam kupować całego przełącznika zespolonego używanego, bo kosztuje ok. 300 zł, a normą w tych modelach jest właśnie uszkodzenie przełącznika od świateł. Nowy, markowy ok. 600zł, na złomowiskach kupisz używany z zerwaną taśmą od poduszek za...
Klasyczny objaw uszkodzenia taśmy zwijaka kierownicy.
W kierownicy masz zwijacz taki jak do poduszek. Taka płaska taśma nawinięta na rolkę - czasem po latach też się zrywa. Ale możesz zrobić sobie pilota pod kierownicę na styl Renault i jest dużo łatwiej.
moze podpiac komputer i sprawdzic, ktory obwod poduszek powoduje zapalenie kontrolki? podejrzana jest tasma poduszki kierowcy, jesli bedzie przerwana to klaksonu tez nie bedzie, ale trzeba to sprawdzic komputerem.
kierownica ze zdjęcia (taz poduszką) jak i ta bez była montowana w twoim modelu czyli escorcie mkVII. Owe kierownice napewno posiadają ten sam wieloklin - firma nierobiła by osobnych kolumn kierowniczych do samochodów z poduszką i bez (poprostu większe koszty). Problm może okazać się w przypadku montażu taśmy od poduszki. Najlepiej zdejmij kieronicę...
Witam Uszkodzona taśma poduszki
uszkodzona taśma poduszki kierowcy ale tak jak napisał poprzednik opornik i test
Taśma łączy poduszkę ze sterownikiem, nie wiem, nie znam, ale jak wymiana manetki łączy się z grzebaniem przy zwijaku, to można sobie coś uszkodzić, lub zapomnieć podłączyć. Można też użyć jednozapalnikowego zwijacza tam gdzie powinien być podwójny
Jak grzebałeś w kierownicy to tam szukaj przyczyny, prawdopodobnie taśma.
Witam. Niestety punta tak mają. Ze poduszka potrafi się zaświeci. Nawet podczas wymusny spalonej żarówki. Co do mierzenia taśm i poduszek radzę BARDZO UWAŻAĆ gdyż można zostać poważnie rannym. I to nie żart. Pozdrawiam.
Pierwsza usterka już znaleziona - zerwana taśma poduszki.
Zmiana kierownicy z 4 na 3-ramienną przy sprawnej poduszce i taśmie oczywiście, nie powoduje wyrzucania błędu. Można w obie strony dokonać takiej konwersji. Po kolei musisz eliminować elementy, które mogą być uszkodzone , czyli poducha, taśma, sterownik i tutaj uwaga! Ten sterownik lubi się uszkodzić przy czytaniu VAGCOM.
Musisz wymienić też taśmę poduszki i możliwe że również moduł kierownicy. Poza tym w razie kolizji ta poduszka może nie wystrzelić. W A4 B5/B6 i C5 montowali poduszki jednonabojowe a od B7, C6 już dwunabojowe.
Kolego, na razie tylko na tej renowacji jestem, wygląda na to, że mam taki sam problem, pali mi kontrolka airbag, gdzie jest ta taśma zwijacza poduszki?
Witam. Kontrolka Airbag , błąd p0670. Taśma poduszki w kierownicy wymieniona , sprawdzone kostki pod siedzeniami, błąd nadal się wyświetla co robić 😭
Złącze od taśmy poduszki powietrznej. Pozdrawiam.
Czy komputer łączy się ze sterownikiem abs? Jeżeli tak to czy wyświetla jakieś błędy, można odczytać parametry? Nie wiem jak to wygląda w volvo, ale np w oplu vectra c przy podobnym problemie z abs/esp trzeba przeprowadzić kalibrację "czujnika kąta skrętu". W tym volvo masz chyba DSTC z taśmą poduszki kierownicy.
Łatwo się ściaga, ale kierownicę trzeba zdjąć. Uważaj na taśmę poduszki.
(at)tzok Piękny przykład. Zresztą serwisy nie sprzedają w pakietach np. taśma pod kierownicą+poduszka kierowcy.
to zaświeciło mi się ESP i ABS musiałem zgasić i ponownie zapalić silnik i błędy znikły to też jest powodem źle ustawiony kont skrętu czy inny powod W taśmie poduszki masz czujnik położenia kierownicy. Źle założyłeś taśmę, i systemy widzą że kierownica jest skręcona.
Poduszka kierowcy. Wejdź w bloki pomiarowe i tam będzie lepiej widać. Uszkodzona poduszka lub taśma pod kierownicą.
:arrow: thomas102 A czy da się jakoś zdiagnozować ten czujnik przed wymianą? P.S.: A tak na marginesie, ten Colt to trochę "tyfus" jest w naprawach :-( Dodano po 29 :arrow: thomas102 Czy czujnik położenia kierownicy jest razem ze zwijakiem taśmy poduszki? Czy to ta część z obrazka? https://obrazki.elektroda.pl/3245497100_...
Odpowiem sam bo nikt tu nie pomógł wiec ja pomogę następnym z takim problemem. Pomogła wymiana czujnika skrętu za taśmą poduszki. Koszt używki 50zł. Po podmianie dało sie już skasować błędy a po jezdzie próbnej i zrobieniu "ósemki" zgasły obie kontrolki.
A ty przypadkiem nie sprawdzasz oporności (przejścia do masy) na przewodach gdzie masz napięcie? Taśmę poduszki powietrznej wykluczyłeś?
Witam wszystkich. Wymieniłem w swoim Passacie kierownicę, bo stara była już zniszczona. Zmieniłem na mulifunkcyjną a stara była zwykła. Wszytko jest ok, tylko nie ma sygnału. Świetnie, a taśmę poduszki zmieniłeś? Kostki porównałeś?
Pisałem Clio 3 , na pierwsze auto jest ok. Bezawaryjne no może poza taśma poduszki i włącznikiem swiateł. Czasami rozrusznik,alternator. Wszystko do ogarniecia nie za miliony. Wspomaganie fajne ,klima i wygodne. Nie namawiam pisze to co widze i mam w rodzinie.
Nie. Wymiana calego kombajnu bez druciarstwa.
No to masz jedno albo drugie w zależności od tego czy jest jasiek czy nie, a to jak opisują na aukcjach to już ich sprawa. Jest poduszka powietrzna w kierownicy. Interesuje mnie czy te elementy przy kierownicy z poduszką powietrzną to samo czy nie. Po prostu jestem studentem i przy odpowiedzi z systemu srs zostałem że tak powiem udupiony za to że powiedziałem...
Witam wszystkich! Mam problem z autem w temacie. Nie działa w ogole tempomat, jak się włączy go i puści gaz to zwalnia. Taśma w kierownicy raczej ok, kontrolka poduszek nie pali się klakson również działa. Proszę o pomoc bo nie wiem gdzie szukać, lub ewentualnie schemat instalacji tempomatu. Pozdrawiam.
Z tego co piszesz to masz tylko kod 1, czyli poduszka kierowcy (połaczenie, taśma, poduszka) Jak usterka zniknie lampka powinna przestać mrugać.
czy astra posiada poduszkę powietrzną , jeśli jest poduszka to sprawdż tasmę w środku u mnie tez nie działał napięcie było ale taśma poduszki była popsuta , niestety na tej taśmie idą jednocześnie klakson i poduszka
Przewody "stacyjki" idą do modułu poduszek w tunelu środkowym. https://obrazki.elektroda.pl/4428732300_... https://obrazki.elektroda.pl/1739543600_... Taśma idzie wzdłuż słupka kierowcy w dół, za BSI jest złączka IC85. https://obrazki.elektroda.pl/5525166500_...
Taśma na pewno nie. Odpinałem każdą poduszkę po kolei i wyskakiwał błąd tego co odłączyłem. Oporności poduszek i napinaczy mierzone przy kostce sensora prawidłowe... :?:
ESP to kontrolka między innymi poduszek, ale chodzi o to że mogła ukręcić się taśma w kierownicy i może dlatego kontrolka świeci.U mnie tak właśnie jest.
01203 - Brak połączenia pomiędzy licznikiem a pompą ABS. Należy sprawdzić przewody pomiędzy ABS a licznikiem. Sprawdzić połączenia. 00588 - Sprawdzić wtyczki między taśmą a poduszką kierownicy.
wygląda na to że źle dobrane przeguby do czujników . Nie pleć, byłby błąd ABS. Do autora, świecący airbag to pewnie następstwo dłubania przy maglu co skończyło się urwaniem taśmy poduszki. Zrób diagnostykę ABS/ESP(prawdziwym diagnoskopem, nie zabawką), sądzę, że nie został skalibrowany czujnik kąta skrętu po zrobieniu zbieżności.
Odkręć łącznik od przekładni kierowniczej i delikatnie pokręć kierownicą w lewo i prawo o pół obrotu wtedy zobaczysz czy kolumna kierownicza działa bez oporów (tylko nie obracaj więcej i zawsze wracaj do poprzedniego położenia żeby nie zerwać taśmy poduszki powietrznej ) , jak będziesz miał odkręcony łącznik to sprawdź jeszcze delikatnie ruszając czy...
Ilością przewodów w środku. Bez tempomatu ma mniej niż z tempomatem. Taśma i zwijacz to jedno i to samo. W taśmie masz przewody od poduszki i klaksonu, w wersji z tempomatem dochodzą jeszcze przewody od guzików sterowania tempomatem.
Gdzie szukać błędów? Błędów szukaj w taśmie poduszki powietrznej kierowcy. Błąd 19 w Mazda, to błąd poduszki kierowcy. Po diagnostyce pokazuje błąd-przerwa w obwodzie poduszki pasażera Wyłącz stacyjkę, zdemontuj poduszkę kierowcy (w kierownicy), podłącz diagnoskop, włącz zapłon (przekręć stacyjkę), odczytaj błędy AirBag, odłącz wtyczkę taśmy poduszki...
Taśma lub poduszka. Trzeba podmienić.
Po pierwsze wypadałoby podać rok auta . Poza tym masz błąd komunikacji poduszek i od tego zacznij . Adaptacja G85 była robiona ??? . Taśmę można zawsze miernikiem przemierzyć czy ma przejście .
Generalnie jak opuszczałem wózek to magiel mi wypadł z krzyżaka a potem musiałem rozebrać kierownicę żeby ustawić taśmę... Ale poduszka się nie pali, geometria ustawiona ale adaptacja nie rusza, poza tym wspomaganie działa. Nie ma żadnych kodów usterek puki się nie ruszy kierowcą...
Wiązka idzie pod fotele nawet wtedy gdy nie ma bocznych poduszek. do napinaczy. Nie wiem dokladnie jaka konfiguracja poduszek jest w Astrze, ale zapewne ma 1/2 poduszki i ew. napinacze pasow. Zgodze się z tym że często psuje się taśma łącząca koło kierownicy z reszta fury
Autko trafiło do warsztatu z świecącą kontrolką poduszek. Diagnostyka wykazała błąd 00588 uszkodzenie zapłonnika strona kierowcy - rezystancja za mała . Obwody sprawdzone pod kątem zwarć, sprawdzona taśma, podstawiona poduszka, błąd uporczywie się pojawia. Poduszka zastąpiona została potencjometrem, którym regulowano tak aby w bloku pomiarowym uzyskać...
Nie wiem jak to w Hondach jest ale w Fiacie Punto jeśli jest poduszka i sterowanie radia w kierownicy to przy kierownicy jest taka taśma połączeniowa, która niestety lubi się przetrzeć (to jest zbudowane jak potencjometr - w jednej części są ścieżki przewodzące, w drugiej ślizgi, które się po nich przesuwają)... to by uzasadniało padnięcie najpierw...
mam zwykłą kierownicę z poduszką
Witam ponownie. Udałem się do profesjonalnego diagnosty i wykazało błąd poduszki przedniej kierowcy, zła rezystancja. Okazało się że padła taśma od poduszki w kierownicy. Sprawa rozwiązana. Pozdrawiam. Dodano po 17 Wymiana taśmy
COM2000 do wymiany, albo żmudna praca z naprawą starego, dorobienie takiego ograniczniczka. Jak masz smykałkę ślusarską to sobie poradzisz. Da się to zrobić, ale ostrożnie z rozbiórką! Patrz na mocowanie taśmy poduszki, i przy składaniu- manetki mają siedzieć w głównej obudowie i później wciskasz spód.
Witam posiadam Opla Vivaro z 20004r po przekręceniu kluczyka nie gasną kontrolki poduszek oraz serwisu.Byłem u 5 specjalistów podłączali komputer lecz żaden z nich nie wykazał błędu.Kostki pod kierownicą sprawne wyjęte i włożone ponownie,taśma w kierownicy również sprawdzona.Czy na terenie Wrocławia ma ktoś program TECH2 lub byłby w stanie sobie z tym...
czujnik esp jest chyba zintegrowany z włącznikami pod kierownicą i z taśmą od poduszki kierowcy
com to przełącznik zespolony pod kierownicą - światła, kierunki, tasma poduszek,wycieraczki etc. Centralke alarmu zawsze sie upychało w okolicach bsi. Centralny zamek z wkładki/klucza/hebelka w środku samochodu działa? W tych pilotach które sa w xsarach wycierają się również gumki na guzikach
tasma kierownicy
Witam Mam problem z moim Golfem. Jeżdżę nim od półtora roku i w zeszłym tygodniu ni z tego ni z owego zaświeciła mi się kontrolka poduszki powietrznej. Pojechałem do mechanika i stwierdził, że to poduszka kierowcy. Myslał, ze może taśma do poduszki ale stwierdził, że raczej sama poduszka. Kazał mi wysłać poduszkę do jakiejś firmy regenerującej poduszki,...
Pod kierownicą jest sama taśma do poduszki
W tej wersji nie masz taśmy poduszki, brakuje kilku części. Zrób coś, żeby ten kosz z drugiego zdjęcia obracał się razem z kierownicą i problem z głowy. Manetkę da się rozłożyć, ale jest trudno. Zaczyna się od samej góry, ale jak zrobisz to nieumiejętnie to rozwalisz. Sprawdź raczej luty na pinach tej małej wtyczki i głównej wtyczki modułu. To niestety...
Taśma łączy poduszkę,klakson i przyciski sterowania z CIM i dalej z instalacją auta.
Witam! Mam mały problem z Mercedesem A160 na liczniku swięcą mi sie kontrolki od ABS i ESP. Po podłączeniu do komputera stwierdzono błąd: brak zasilania czujnika skrętu koła. Po wymianie kompletnej taśmy poduszki jest tak samo. Po wymiany taśmy trzeba na nowo ją wkodować? Jaka może być to usterka? Czym może być spowodowana? Z góry dziękuje za pomoc....
No i gdzie to pytanie? Mogą być łożyska mcpersona, przekładnia kierownicza, krzyżaki lub mechanizm powiązany ze zmianą położenia koła kierownicy, blokada lub taśma do poduszki... Ale tu wszyscy mają szklane kule i zdalnie wiedzą co dolega Twojemu autu. Trzeba sprawdzać na aucie bo zdalnie to się nie uda.
Poszukując informacji na ten temat dowiedziałem się że kierownica pasuje ale nie mogę odnaleźć informacji co z kostkami . ktoś przerabiał już ten temat? Poduszka też pasuje ? Taśma?
Generalnie nie da się uszkodzić czujnika kąta skrętu przy naprawie/wymianie przekładni. Albo zbieg okoliczności albo czujnik nie jest uszkodzony, tylko całość źle poskładana. Co pokazują parametry, bo błąd to nie wszystko. Wystarczy złożyć całość o jeden obrót w prawo lub lewo od pozycji wyjściowej i taśma poduszki może jeszcze wytrzymać a czujnik zgłupieje....
Witam mam problem z moją kijanką nie działał sygnał okazało się że jest uszkodzona taśma w kierownicy co najleprze poduszka też nie była podłaczona ale kontrolka gasła gdzie może być założony opornik który oszukuje układ Czy może mi ktoś pomóc w tej kwestji POZDRAWIAM
Renault Modus 2005, kluczyk ze stacyjki wyciągnięty, a słychać tykanie w przepustnicy oraz pracuje wentylator. Dodam, że do tej pory było ok, nagle rozładowało akumulator, więc go podładowałem, zapalił i jeździłem, znowu rozładowało i to się dzieje co wyżej. Dodam, że były odpinane wtyczki od wspomagania, bo ściągałem je, wszystko wpiąłem na swoje miejsce...
Samochód: ford escort mk VII, rok 96. Sprawa niby banalna. Trzeba wymienić kolumnę kierownicy. Wszystko już pięknie porozłączane, porozkręcane prócz przewodów: samochód - taśma i taśma poduszka. Wtyczki za nic nie chą się rozłączyć. Nie chcę tu działać siłowo, bo chciałbym uniknąć uszkodzeń. Zastanawia mnie, czy nie trzeba ściąć małych nitów, które...
Jeżeli dobrze widzę i jest to kabel od poduszki to nie lataj go tylko jak masz możliwość kupić za 50zl nowy, jeżeli będzie po litowniu jakąś większą rezystancja to będzie Ci się świecił plad poduszki, moja rada wymienić nie lutowac
No wiec nie wiem czy poduszka uszkodzona czy taśma w kierownicy ?
Witam ponowie, otóż chciałem napisać, że rozwiązałem swój problem w 100%, zapalająca się kontrolka ESP, świecąca stale kontrolka AIRBAG i brak klaksonu okazało się tak jak myślałem zerwaną taśmą poduszki powietrznej. Poniżej wszystko co i jak musiałem zrobić. 1. Ściągnąłem poduszke oraz kierownice (czteroramienną, oczywiście wcześniej odpiąłem minus...
No to zostaje już tylko kierownica. Podgrzewana w Fabii nie była; w starszych autach przycisk sygnału dźwiękowego był na ślizgaczach, w nowszych jest taśma szczególnie, że w kierownicy jest, a dawniej bywała poduszka powietrzna i wymaganych jest więcej połączeń. Zatem co, przetarta taśma, problem z ładunkiem poduszki? To by się zgadzało, że widzi usterkę...
Brak sygnału ( klaksonu ) + brak sterowania radiem + świecąca kontrolka poduszki powietrznej = powodem tych usterek była zerwana taśma poduszki pod kierownicą . po wymianie taśmy zagrało sterowanie radiem i CD , skasowałem również inspekcję poduszki i lampka zgasła ,ale nie mam sygnału dźwiękowego ? sprawdziłem go podłączając doń 12V - piszczy !!! (bezpiecznik...
Taśma ze spirali do poduszki samochodowej w kierownicy może by pasowała do eksperymentów ? Tyle że przewody są obok siebie a nie nad sobą.
najlepiej i najprosciej i najtanszy ze strony www.viaken.pl (bez reklamy) , towar pewny ,szybka przesylka pozniej trzeba sobie sciagnac VAG COM (program płatny - troche kosztuje) - program do diagnostyki, zniesc pc do garazu i macic pozdrawiam Tak jak koledzy opisują problem zaczac od diagnostyki i skasowania błedów ale przed skasowanie nalezało by...
Witam. Opis auta: peugeot 106 97, po lifcie gniazdo do interfejsu wygląda jak odb-II z tym że większość styków ma wyprowadzenia a nie jak VW są tylko 3 kabelki Problem: auto po stłuczce, wymienione poduszki + napinacze + sensor niestety kontrolka od airbag nadal miga ,byłem w warsztacie żeby sprawdzili usterkę i nie mogą zdiagnozować po prostu ich interfejs...
Nie masz załączenia przekażnika z kierownicy .Brak masy.Prawdopodobnie masz uszkodzoną taśmę do poduszki powietrznej, chyba że coś po drodze jakaś przerwa.
oporność poduszek podnoszeniem poduszek sterownikiem poduszek
wymiana sterownika pompy przegrywanie kaset agregat prądotwórczy inwertorowy
niskoszumowy tranzystor zawór spustowy spłuczki
Awaria zasilacza Modecom Feel II -350 ATX po zwarciu Kod błędu F07 w lodówce Indesit - co oznacza?