Kolego a mam pytanie czy podczas odpalania rzuca ci silnikiem? Czy bywa tak że przykuca bateria i po upływie około 15 sec po ponownym przekręceniu auto odpala? Wstępnie obstawiałbym że wina leży po stronie rozrusznika.
Witam ,proponował bym zrobić diagnostykę ,i sprawdzenie wężyków przelewowych na wtryskach ,nieszczelność na tych wężach też powoduje takie objawy.pozdrawiam
Wymieniłem, nowe są. Mechanik wymienił filtr paliwa, na wtryskach nowe uszczelki i dalej nie wiadomo co jest. Dodano po 58 Przed zrobieniem głowicy było wszystko w porządku. Dodano po 2 Czy głowica od 115KM jest taka sama jak w 130KM?
Miałem to samo w audi Powodem okazała się urwana sprężynka w pompie, być może u ciebie jest to samo
Za wolno.
http://obrazki.elektroda.pl/4994026700_1... wartości RZE.początek wtrysku i początek wtrysku łapią 3 wartości -1,5, -1,7, -1,9 tzn wartości się zmieniają[/img]
Tandem nieszczelny albo pompki na oringu.
Witam Problemem jest audi a6 2,5 tdi 96 rok.Za krótko grzeje świece i ciężko pali a jak jest na pół zimny to już katastrofa.I co wy na to?
haahha a słyszał ktoś o wypalonych gniazdach zaworowych itd, prawdopodobnie nie na tym forum. Powypalane zawory w dieslu i to jeszcze w VW i w dodatku TDI, gratuluję następnego znakomitego pomysłu. Może jeszcze silniczek krokowy dorzucimy do kompletu ?
Witam, mam ten sam problem tylko że audi 1.9 TDI 90 km pompe miałem uszczelnianą i regulowaną a problem jest nadal... Zauważyłem że nie tylko na zimnym tylko jak postoi tak z 3 godz to już ma problem. Po nocnym postoju jak długo kręci i odpali, to wystarczy że go zgasze i odpalam na nowo to już bez problemu, wiec myślę że coś z paliwem,że gdzieś ucieka...
Ja twierdze że ktoś rozrząd na (picassa) zmieniał, pompa bedzie na 15-30 ustawiona i ponizej 5 stopni na dworze zaczyna się fala klientów że ciężko rano pali, ale wcześniej było dobrze, tylko po wymianie rozrządu się tak stało ...
Witam mam podobny problem golf IV 1.9 tdi 90KM ciężko pali na zimnym poniżej 0 stopni i ciepłym wymieniłem świecę nic się nie zmieniło zrobiłem próbę odlaczenia czujnika temperatury świecę działają auto odpalilo bez problemu czy winą będzie czujnik temperatury???
Zauważyłem że tu jest akumulator żelowy , czy to jest jakaś różnica? i jak to sprawdzić? Dodano po 3 a poza tym, to nie jest na odwrót? powinien źle palić raczej na zimnym silniku gdyby był to akumulator,a zimny pali na strzała. Nie ważne czy jest -15 czy - 20
Czujnik znajduje się przy łapie silnika od przodu samochodu tylko nie wiem czy się go wyjmie bez odkręcania łapy.
Witam! Posiadam Vw Golga 4 1.9 tdi 130 KM. Problem tkwi w tym, że gdy w baku mam mniej niż połowę auto ciężko pali, łapie za około 4 razem. Gdy jest ponad pół baku paliwa wtedy pali na dotyk. Problem dotyczy tylko, gdy silnik jest zimny. Proszę o porady.
A jak Ci kręci rozrusznik? jak jest dwumas to na ciepłym silniku rozrusznik musi konkretnie rozkręcić silnik do chyba 300 obr na min żeby komp porał paliwo. Jak obroty są za niskie to nie poda. Na zimnym nie obowiązuje ta zasada. Jest opcja ze pompa wtryskowa się kończy i przy wyższej temperaturze się rozszczelnia. Zwróć uwagę czy silnik się rozpędza...
Witam mam Passata B 5 1.9tdi mam z nim mały problem bo głośno pracuje oraz ciężko pali na zimnym silniku jak i na ciepłym jakie przyczyny mogą być
niuniu36 a orientujesz się jak w tych pompach ustawia się zapłon?, bo rozebrałem pół silnika żeby sprawdzić czy dobrze ustawili na łańcuszkach pompę i rozrząd ale nie ma w tym silniku żadnej regulacji zapłonu. Co do zapowietrzania nie byłbym przekonany ponieważ przy odpaleniu wywala masę dymu. Ale jak go jutro złożę sprawdzę czy od razu podaje paliwo....
Seat Leon 1.9 tdi ciężko odpala na zimnym silniku.Natomiast na ciepłym jest wszystko w porządku pali na dotyk. Dodam że po odpaleniu zimnego silnika auto chwilę chodzi nie równo . Kąt wytrysku jest prawidłowy.
Skoda Octavia 1 1999 1.9 ciężko pali na rozgrzanym silniku i falują obroty a na zimnym odrazu odpala
też tak właśnie myślę. bo na ciepłym silniku pali od tyku. a gdy silnik jest zimny nie może złapać, potrzeba chwili aby odpalił.
Audi A4 B7 2.0 TDI 170 KM Witajcie, Sprawa dotyczy A4 B7 170 KM. Troszkę ciężko pali za pierwszym razem, ale już za drugim od strzała. Dodatkowo, jak jest zimny, wszystko jest ok. W przedziale temperatury 50-70 stopni kopci na jasno, gryzie dym w oczy i śmierdzi oraz trochę nierówno pracuje. Powyżej 70 stopni wszystko jest dobrze. Gdzie szukać przyczyny? Wtryski...
Czy za każdym razem ciężko pali, czy tylko zimny po dłuższym postoju? Masz możliwość podłączenia pod vaga i odczytania parametrów? Klapa gaszącą chodzi lekko, nie przycina się?
Witam. Mam od paru dni Seata Leona, z rana bardzo ciężko pali jakby coś go dusiło i po chwili dopiero załapie i puści dymka. Na ciepłym silniku pali bez problemów. Aha na ciepłym silniku lampka od świec żarowych na chwile się pojawi, na zimnym silniku pali się może przez 5 sek i gaśnie.
to jest pasat z 97roku 110km 1.9 tdi. jak zdejme kostke z czujnika temp... to podgrzewa swiece i pali praktycznie na dotyk wiec wina leży po stronie elektronicznej mi sie wydaje no może sie myle bo mechanikiem nie jestem jak by silnik był zużyty to na ciepłym też by cięzko palił i nawet z rana na zimnym po podgrzaniu też by ciężko palił
Witam mam problem z autem wg polo 1.4 tdi 80 KM. W aucie zostało wymienione nowy filtr paliwa nowe świecę przekaźnik świec zarowych. Filtr paliwa powietrza i została wyczyszczona przepustnica bo wogóle się nie otwiera taka była zabrudzona. Auto gdy postoi trochę przez noc to ciężko pali muszę go wspomóc plankiem. Jak odpali to za zimnym silniku na luzie...
Nie drogi kolego, na ciepło mi też ciężko pali Do czego to odnieść?
Vw caddy 3 1.9 tdi 105KM na zimnym pali na strzał Ale na ciepłym silniku troszkę musi podkręcić.
ciężko pali zimny czy ciepły? Czy podczas kręcenia jakby załapuje i po dodaniu gazu wchodzi na obroty? Opisz trochę dokladniej sytuacje
Czy udało się rozwiązać problem? Od miesiąca mam to samo. Zimny pali okropnie i ciepły jeszcze gorzej. Po zdjęciu kostki niebieskiej z czujnika pali prawie od razu. Odpowiedzi w stylu świece żarowe proszę zostawić w domu, ciepły silnik nie potrzebuje ich używać
witam mam podobny problem w swoim golfie III 1.9 TD. ostatnio mechanik wymieniał świece żarowe i od tej pory zimny bardzo ciężko pali i ma duży brak mocy i strasznie kopci na biało. gdy się zagrzeje to chodzi normalnie. czy to jest właśnie przyczyna złego konta wtrysku? dodam jeszcze że przed wymianą świec zimny odpalał bez problemu.
Witam,mam problem z Audi A4 2.5 TDi 150KM skrzynia manualna,ciężko pali na ciepłym silniku, zimny pali bez zarzutu,auto było u 3 fachowców ostatni z nich który pracował w Niemczech w serwisie VW i Audi stwierdził że głowica pompy jest zepsuta i naprawa pompy może wynieść minimum 1300zł ,poprzedni mechanik wymienił czujnik temperatury i dalej tak samo...
Witam, mam problem z Golfem V 2007r - ciężko pali na ciepłym i zimnym silniku, pokazuje błąd czujnik położenia wałka rozrządu, został wymieniony, dalej ciężko pali i pokazuje cały czas ten czujnik.
Mam passata b5 z 96r 1.9 tdi bardzo ciężko zapala czy ciepły czy zimny był podpięty pod komputer ale nie pokazuje żadnych błędów jak mu odpiąć czujnik temp. to pali z pierwszego wymieniłem czujnik i nic nie pomogło dalej to samo mechanik mówił ze musze mu wgrać nowe mapy bo to wina komputera a może ktoś miał do czynienia z takim czymś bo jak zapali...
Wymontuj je podaj napięcie i zobaczysz czy całe grzeją Dodano po 2 Ten mechanik wie że dzwoni ale nie wie w którym kościele, tam można coś zrobić jeżeli ciężko pali na ciepłym , odpina wtyczkę od czujnika i sprawdza czy jest napięcie na przewodach zasilających świece
Na zimnym pali od strzała ale jak już ma 70°C to szarpie silnikiem, a jak ma 90 to jest jeszcze gorzej, Książkowy opis uszkodzonego czujnika położenia wału korbowego. Trzeba go wyciągnąć, i sprawdzić jak zachowuje się jego rezystancja pod wpływem temperatury
Masa od strony komputera to są krótkie impulsy od kilku do 40-50 milisekund. Do sprawdzenia kontrolką z diodą Led. Najlepiej oscyloskopem. Ale chyba nie tam leży problem. Kiedy ciężko pali? Na zimnym, na ciepłym, cały czas ?
Cześć. Mam problem z odpalaniem na zimnym. Muszę mocno (nawet do 80 jednostek) cofnąć pompę, żeby normalnie odpalał. Jak ustawiłem na 60 jednostek długo kręci, z 5 sekund i przez chwilę spaliny są gryzące. Po odpaleniu nie kopci, spaliny nie śmierdzą. Coś umiera w układzie?
Najczęstszą przyczyną ciężkiego palenia w golfach 90konnych jest słaby rozrusznik. Wtedy pali ciężko zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku
Co wy obaj opowiadacie?. Swiece grzeją zimny silnik w każdej temperaturze, jesli nie grzeją to coś w układzie automatyki jest źle, prawdopodobnie czujnik temperatury, albo przekaźnik świec żarowych.
Witam . Posiadam Golfa 4 1.9 tdi , zmieniony z 90Km na 110km. Mianowicie, na zimnym silniku zapala jak należy, a na rozgrzanym ciężko pali (obraca z 4 sekundy i dopiero odpala ) . Chcialem sprawdzic czujnik temperatury-Odpiałem czujnij temperatury na rozgrzanym silniku i zapalił odrazu. Zaznaczam ,że zawsze mialem 90stopni w samochodzie na wskazówce....
Witam bez kompa będzie ciężko,ale się postaramy.Jeżeli pali ładnie i nie faluje na obrotach to zapłon byłby dobry,i nie miga kontrolka świec żarowych.A przy tym duszeniu się jaki kolor spalin, i czy w ogóle się wydostają
Witam. Posiadam paska z 1997r auto na zimnym silniku ciężko uruchomić i czasem to muszę 2min kręcić żeby zaskoczył. Auto ciężko pali na zimnym jak i na ciepłym silniku. Po odpaleniu nie kopci i podczas jazdy nie zauważyłem jakiegoś dużego spadku mocy. Z dnia na dzień auto coraz słabiej paliło i teraz to drugi raz będę wyjmował rozrusznik bo najpierw...
Witam wszystkich. No to ja mam taki sam problemik ze swoim Golfikiem, ktoś wie co może jak się tego pozbyć. Auto golf IV silnik AHF 1.9 TDI (110KM) rok 99. Samochód na zimnym silniku pali za pierwszym obrotem rozrusznika na tak zwane dotknięcie ;) , po rozgrzaniu temperatura 90'C wszystko chodzi malina przyśpieszenie jest ok moc w pełnym zakresie obrotów....
OK , jutro postaram sie zrobic pomiary przy dobrze nagrzanym silniku, a czy pomiary z grupy 000 moga byc z zimnego silnika bo owe posiadam , no i dodam ze cieply silnmik pali duzo lepiej
Witam mam Audi a3 8P z silnikiem 2.0 tdi o kodzie BMM która ciężko odpala na zimnym silniku i do tego pojawia się gesty biały dym o nieprzyjemnym zapachu. Dodatkowo słychać nieregularne stukanie w silniku gdy jest zimny. Jak juz się rozgrzeje stukanie ustępuje. Miał może ktos podobnie i mógłby cos podpowiedzieć?
Witam. Mam problem z Golf 4 1.9tdi 101km 4motion. Mianowicie auto na zimnym silniku pali na strzał a na ciepłym bardzo ciężko. Został wymieniony czujnik temp wody lecz nie ma poprawy. Dodam że gdy rozłączy się czujnik to auto pali na strzał. Mechanik chce wymienić czujnik pol. wału i pompę vacum. Czy to jest dobry trop czy jednak nie? Z góry dziękuję...
Witam Szanownych Kolegów :) Znajomy ma T5 z silnikiem 2.5 TDI. Auto bardzo ciężko pali na zimnym silniku i dymi siwym dymem. Ponadto chyba ciśnienie przed turbiną jest za duże, ponieważ spada przewód powietrza i jeszcze olejem wszystko zachlapane. Auto było u kilku fachmanów i każdy co innego stwierdzał. Generalnie chciałbym to auto odkupić od znajomka,...
witam ja też mam podobny problem ,tylko ze u mnie jak jest zimny silnik to bardzo ciężko pali, jak już odpali to właśnie taki siwy dym, gryzący się unosi z vaga też nic nie odczytuję sprawdzałem wszystko ,ostatnio wymieniałem rozrząd i podejrzewam że to może być kąt wtrysku ale potrzebuje pomocy co zrobić żeby go przestawic za pomocą vaga jakie numery...
Po całej nocy kręci około 5 sekund. Wszystkie wężyki sprawdzałem kilkakrotnie, nie ma żadnych widocznych luzów. Po zgaszeniu auta słychać syczenie w okolicy nastawnika pompy, ale pompa jest prawdopodobnie 100% szczelna ponieważ przez całą noc jej węże włożyłem do butelki z ropą i rano zapalił na dotyk jak przed uszczelnianiem, potem złożyłem wszystko...
Witam mam passata 1.9 tdi ajm Zrobiłem kapitalny remont silnika: Honowanie cylindrów ,nowe pierscienie,panewki,szlif wału,glowica po regeneracji nowe gniazda pompowtryskow Pompowtryski sprawdzane wszystko poskladane na nowych uszczelkach wymienione filtry oraz pompa vacum czujnik temp paliwa termostat swiece zarowe Rozrząd ustawiony na blokady pompowtryski...
Witam. Jeżeli ciężko zapala jak autko jeszcze nie ostygło a po dłuższym postoju pali z bomby to sprawdz kostkę stacyjki ( ok 30zł ) na 90%. taki przypadek miał miejsce w Golfie III blaszki w kostce są temu winne.
Witajcie nie wiem czy odpowiedni dział ale jak nie to moderator przeniesie. Problem jak w temacie znany od dawna jednak wykonałem kilka czynności i dalej problem z zapalaniem gdy silnik jest zimny z rana lub gdy ostygnie pali normalnie, natomiast na ciepłym ciężko zapala trzeba kręcić po kilka razy czasem silnik zaszarpie ale ogólnie zapala. Zasięgnąłem...
Witam! odświeżam temat prosząc was o pomoc, bo już nie wytrzymuje. Auto passat b5fl 1.9Tdi AVF 2003r oryginalny przebieg 210tyś. Objawy: Ciężko pali na zimnym silniku..., a jak już odpali to nierówno pracuje przez chwilę (temp poniżej 0) gdy ciepły objawy nie występują. Zrobione: wymienione sprzęgło, Egr (tu również wyczyszczony kolektor), Przepływomierz,...
Zaczekaj. Pierwszym razem piszesz że zimny 15 stopni pali i 28 stopni nie zapalił silnik, no ale znów piszesz, że zimny 15 stopni nie zapalił silnik. Szczerze, to ciężko coś powiedzieć, bo silnik nie pali zimny to ciepły zapali lub odwrotnie, a Ty tutaj napisałeś że raz pali a raz nie, to podejrzewam że temperatura silnika nie ma nic do rzeczy i prawdopodobnie...
Witam, mam problem z moją skodzinką bo ciężko pali na ciepłym ale tylko na ciepłym. Na zimnym jest dużo lepiej ale szału nie robi. Tyle co wyczytałem i sam wiem stwierdziłem że pompa siadła ale kolega wpadł na pomysł żeby zdjąć czujnik temp. wody. Szok i niedowierzanie, 90 stopni i odpalił od strzała. Więc na 2 dzień skoczyłem po nowy czujnik i znów...
Witam Strasznie ciężko pali jak zimny, świece sprawne grzeją dobrze akumulator nowy kręci bardzo dobrze paliwa nie przybywa w misce olejowej czujnik temperatury sprawny.Ciśnienie paliwa na zimnym po włączeniu zapłonu 0.5 bar jak silnik odpalony około 1 bar. Dawki paliwa: 1cyl 0.02 mg/suw 2cyl-0.14 mg/suw 3cyl-0.33 mg/suw 4cyl 0.42 mg/suw Gdy już raz...
Witam Mam problem skoda mi ciężko pali na zimnym rok temu miałem ten sam problem auto stoi pod górkę słabo problem się zaczynał gdy w baku było mniej niż 1/4 paliwa było full lub połowa wszystko okej wymieniłem gumki na pompkach (Bosch) był spokój teraz znów się zaczęło nie ważne czy prosto pod górkę z górki stoi full bak słabo pali jakby się troszeczkę...
Witam!! Mam pytanie, może ktoś mi pomoże. Posiadam Toledo z 97r, silnik 1.9 tdi 110 koni, problem polega na tym, że auto ciężko pali gdy jest zimne, nawet gdy na dworze są dodatnie temperatury. I podczas jazdy nie ma odpowiedniej mocy, niekiedy nie chce przekroczyć 3 tysięcy obrotów, po prostu jest mułowaty. I czasami błąd jakiś jest i turbinę odcina,...
Witam.Mam problem z audi a3 1.9 tdi 130 km który polega na tym że gdy silnik jest zimny długo kręci zanim odpali.Gdy zapali przez chwilę dosyć mocno dymi i nie równo chodzi.Gdy trochę się rozgrzeje pali od strzała i dymienie ustępuje,moc ma przyspiesza dobrze.Myślałem że może się zapowietrza i nawet podłączyłem mu paliwo z bańki na krótko prosto do...
Jeśli ciężko pali na zimno to może być minimalnie wtrysk przesunięty. Biały dymek będzie sugerował za wczesny, przynajmniej tak kiedyś uczyli. Czy w tym silniku pompa jest sterowana elektronicznie? Jeśli tak to dojdzie jeszcze dawka rozruchowa, w VW tdi jest ten parametr ustawiany komputerem, jak jest niewłaściwie ustawiony to też ciężko silnik zmusić...
gdy jest zimny pali na dotyk jeśli nie czekam aż świece żarowe zgasną . Gdy poczekam aż zgasną wtedy trzeba strasznie długo kręcić żeby zapalił .Gdy jest ciepły to też ciężko pali
Witam Forumowiczów. Czytałem o tym problemie w różnych autach, ale nie znalazłem nic podobnego dlatego pytam... Problem dotyczy zimnego silnika, trzeba kręcić z 5-6 sekund żeby załapał, zaś na ciepłym pali na dotyk. Po zdjęciu kostki z czujnika temperatury (4-pinowy) pali nawet zimny w sekundę, do tego nie działa wskaźnik temperatury silnika. Czujnik...
Chodzi mi o to że ciężko pali jak ciepły a jak zimny na dotyk i te świece mnie nurtują jak jest zimny to świece palą się krótko znaczy na te ciepłe dni to 2-3 sekundy a jak ciepły silnik to kontrolka od świec żarowych pali się 10-15 sekund może jest przekażnik uszkodzony od świec ten czasowy.pozdrawiam
witam mam podobny problem seat alhambra 1,9 tdi 110 km rok 1999. Auto na ciepłym silniku odpala na dotyk po przestoju około 1,5 godziny ciężko ma odpalić długo kręci jak odpali dużo dymu.kąt wtrysku był ustawiany , końcówki wtryskiwaczy też wymieniłem. mieszanka rozruchowa była przerobiona u tunera nic nie pomogła. zawór regulacji kąta wtrysku tez wymieniłem,świece...
Witam mam problem z odpalaniem ciepłego silnika na zimnym podgrzeje świece i pali dobrze jak przejadę kilka kilometrów ciężko jest uruchomić silnik nie grzeją świece. I teraz tak jak zdejmę przewód z czujnika temperatury to zagrzeje świece i pali ok, ale jak zostawię zdjęty to znowu na zimnym gorzej pali .Gdzie szukać przyczyny ?
Problem wystąpił po wymianie słupka silnika auto ciężko odpala kręci łapie jak by był przypowietrzony po rozruchu kolejny odbywa się prawidłowo w zależności im mocniej rozgrzeje się silnik tym dłużej odpala poprawnie jeżeli tylko odpali się i zgasi po chwili to problem wraca za 15-20 minut, jeżeli rozgrzeje go mocniej pali dobrze 2 godziny w zależności...
Cześć, Mam taką octavie 1.9 tdi 110 KM z 1999 r. Problem jest taki że na zimnym ciężko pali. Wiem że te TDI-ki mają to do siebie że do pompy wchodzi powietrze z baku. Sprawdziłem rozrząd wszystko ok - znaki się pokrywają Sprawdziłem statyczny kąt wtrysku - oscyluje od 47-51 Wymieniłem końcowe przewody paliwowe + nowy filtr + zaworek zwrotny na filtrze...
Mój samochód ciężko pali jak jest zimny i jak podłączyłem vag-com wyświetla błąd 00626 (Światło indykatora świecy żarowej – 29) którego nie można skasować co to oznacza może ktoś się spotkał z tym już. Golf III 1,9 TDI 110 kM silnik ma oznaczenie AFN. Świece są nowe.
Jakiś czas temu ustawiłem zapłon i palił elegancko czy to zimny czy ciepły. Ale po jakimś czasie zaczął coraz gorzej palić jak był zimny a na ciepłym palił od strzała, mocy dalej nie było. Zajrzałem w końcu niedawno w ustawienie rozrządu i się okazało, że zły znak obrałem na kole - zasugerowałem się dziwnym wycięciem na kole dociskowym - teraz to poprawiłem...
Dzięki serdeczne bandi za linka. Mechanik, który składał głowice zarzeka się, że pompki ustawił wedle sztuki zawodu, ale czy to prawda, to tylko on i jego sumienie wie. Słyszałem ,że jak pompki są źle ustawione, to aucisko wogole ciężko pali, a u mnie jak jest zimny silnik lub jak temperatura cieczy chłodzącej nie przekracza 70 stopni, to wówczas pali...
Nie napisałeś o aucie absolutnie nic. Nie wiemy nawet jaki masz silnik... Jest to Audi A3 8P 2.0 tdi bkd 140km Ambition. Przebieg 100k. Rocznik 2007. Przy odpaleniu wydaje się, że ma trochę niższe obroty, ale po dodaniu gazu od razu wracają tak jak jest zawsze. Może to być przepustnica? Płynów żądnych nie ubywa, dolewek oleju żadnych nie robię, bo...
Witam, wiem ze na forum sporo materiałow na ten temat ale nie moge znaleźć odpowiedzi na mój problem: -autko ciężko pali na zimnym silniku jak jeszcze świece nie grzeją(ok 5st.) (kąt wtrysku ustawiony na vagu-tdi timing) -czasami auto dostanie napadu głośnej pracy, udało mi sie zanaleźć przyczyne- kąt wtrysku jest wtedy max wczesny w grupie 000 pole...
Witam. Nie dawno kupiłem VW golf 1.9 TDI i po nie długim czasie okazało się że auto słabo pali. Jak jest chłodniej to ciężka zapali ale już po przejechaniu niewielkiej trasy pali normalnie. Był zmieniany filtr paliwa i świece żarowe lecz dalej to samo. Co może być przyczyną?
Witam, Mam problem z Passatem B5 z 2003 roku 1.9TDI. Silnik zimny odpala, a gdy dostanie temperatury to gaśnie i ciężko pali. Znajomy mówił, że to czujnik położenia wału. Po podłączeniu pod komputer wyskoczył błąd 17664 - czujnik temperatury cieczy chłodzącej silnika G62, obieg otwarty. Zwarcie do plusa. Proszę o pomoc.
Witam. Mam Golfa IV 1.9 TDI 66kw 1999 i też mi ciężko pali jak jest ciepły. Ustawiłam już kąt wtrysku i rozrząd. Kupiłam nowy rozrusznik, wymieniłam wszystkie przewody, oringi na pompie paliwa, czujnik temperatury, akumulator bo zimom nie odpalał wcale jak były te mrozy i podłączałam go pod komputer u wszystkich możliwych mechaników w obrębie 100 km...
Witam Rodzicie wczoraj wymieniali rozrząd kompletny w lt 2.5 tdi ANJ . Przed wymianą strasznie ciężko palił i nie ważne było czy był ciepły czy zimny. Po podpięciu go pod vcds'a w basic settings w komórce 02 - 000 , w komórce 09 - 125 Czyli totalnie przestawiony jest kąt wtrysku. Ludzie którzy robili rozrząd nie mieli przyrządu do blokowania pompy wtryskowej...
Zawsze tankuje na Orlenie , w poprzednią zimę zaczynało mi poszarpywac , nic nie robiłem. Od wiosny jak było już cieplej nic się nie działo aż do teraz bo temp już niskie . I na zimnym ciężko odpala.
za każdym razem mówiono żeby vag podłączyć i przypuszczenia że powietrze łapie a z tą oktawią to znam taki sam problem tyle że wystąpił w seacie toledo zimny pali od strzała a ciepły ciężko pali i znajomy mechanik wszystko obadał i powiedział że pompa się psuje ale nie ma się czym przejmować a przy odpiętym czujniku temperatury jest to samo
Witam, mam problem z golfem 4 1.9 TDI 101KM 2004r. Problem w tym, że nie mam zielonego pojęcia co jest grane. Auto pali na zimnym z rana, a gdy podjadę gdzieś i wyłączę samochód, to silnik wałkuje i próbuje odpalić. Czasami dopiero za którymś razem dopiero odpali. Parę razy zgasł na skrzyżowaniu na luzie i odpalał dopiero za 3-4 razem. Auto również...
Witam Słuchajcie gdy mam zimny silnik trochę ciężko pali i gdy zapali obroty wskakują na 1500 i po chwili są w normie, do tego kłąb białego dymu z tłumika. Auto podpinam pod Vag i jest błąd : 00626 Światło indykatora świecy żarowej nie da się go usunąć i nie wiem co robić ;/ Jeżeli ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc :)
Witam wszystkich Pacjentem jest auto Audi A6 C4 2,5 TDI 140 km przebieg 700 000 km Problem jest falowanie na jałowym jak się rozgrzeje, i ciężko ja dobudzić do pracy. Jak zapali lekki bączek i jest ok Falowanie pojawiło się po wymianie końcówek wtryskiwaczy,(później zalacze wydruk) z paleniem dalej jest problem. Błędów nie ma, oporności na wtrysku sterującym...
Witam. Posiadam auto Seat Toledo 2 jak w tytule. Od pewnego czasu mam nie wielki problem podczas pierwszego rozruchu na zimnym silniku. Kiedy temperatury były w granicach do 5'C nie było żadnego problemu z rozruchem. Teraz gdy temperatury spadają poniżej 0 lub 0 zaczyna się problem z odpaleniem zimnego silnika. Auto zapala, lecz idzie mu to ciężko....
Witam. Mam problem z Golfem 4 1.9 TDI. Samochód ciężko pali oraz dopuki się nie zagrzeje gaśnie na wolnych obrotach, ale nie jest to kwestia zapowietrzania się. Podejrzewam Vacu pompę, ponieważ w momencie gaśnięcia dawka paliwa spada do 0 oraz przed zgaśnięciem korekta wtrysków idzie do 2.99. Po dodaniu gazu do 1400 obr. korekty się normują co widać...
Golf 4, silnik 1,9 AXR 101 kM, 2002 r, przebieg 235 000 km. Problem wygląda następująco: Samochód ciężko pali głównie na zimnym silniku, tak jakby nie dostawał wogóle paliwa lub układ był zapowietrzony. Problem nie ma określonej częstotliwości (czasem dzieje się to codziennie a czasem raz na 2-3 tygodnie) Silnik albo nie chce od razu zapalić i trzeba...
Witam serdecznie mam problem z moim golfikiem, sprawa polega na tym że gdy mam silnik zimny to zapala od strzału bez zająknięcia a gdy juz troche przejade i silnik sie nagrzeje i go wylacze i chce po chwili wlaczyc to tak ok 2-3 sek kreci zanim zapali co moze byc przyczyna ? filtr paliwa ? pompa paliwa ? nie wymienialem jeszcze filtra.. a druga rzecz...
Witam. Mam problem z Audi A3 1,9 tdi BLS rocznik 2008. Problemem jest ciężkie odpalanie na ciepłym silniku. Na zimnym jest Ok. Nie raz odpala ciężko nie raz odpali i po sekundzie zgaśnie i muszę 3-4 tak zrobić żeby odpalił. Sytuacja się pogarsza gdy temperatura powierza jedt wyższa. Na początku był to mały problem ale sytuacja się pogarsza. Jeden mechanik...
Witam. Mam podobny przypadek. Ten sam silnik, moc, tylko rocznik 2001. Podłączenie pod VAG nic nie rozjaśniło, tylko skasowali mnie 70zł. Może kolega "mgrudzien35" poradził sobie z usterką? Zimny pali na dotyk, zagrzeje silnik i gaśnie jak wcisnę sprzęgło lub dam na luz. Nawet na rozgrzanym jak już po dłuższym kręceniu odpali, to wystarczy go do 3tyś....
Wymieniono mi uszkodzony silnik 90KM na inny kompletny 110KM z pompą wtryskową ,ale bez sterownika silnika i problem polega na tym ,że ciężko pali i bez znaczenia zimny ,czy ciepły,a w samochodzie z którego wymontowano palił dobrze.Teraz pytanie czy to wina nieodpowiedniego sterownika,czy może wystarczy przeprowadzic jakieś regulacje ,czy stary sterownik...
Witam, auto ciężko zapala, do tego check engine i włącza się tryb awaryjny. Ktoś coś wie? Wymieniony czujnik wałku rozrządu - gdy go odlacze auto wogóle nie pali. Dzisiaj wymieniłem czujnik wału korbowego (oryginalny był czarny, teraz zamontowałem biały, który był dobierany w hurtowni - ten sam numer) ale to i tak nic nie dało. Niby gdy nie sprawny...
Będę za tym obstawiał że silnik dokonuje żywota, trochę bierze oleju ostatnio. Albo pierścienie, cylindry, albo głowica. Albo,albo,albo. Kolego zrób naj pierw ten pomiar ciśnienia w cylindrach,jak będzie miał poniżej 28bar. to wtedy sugerował bym ściągnąć głowice i popatrzeć jak bebechy wyglądają. Ale jeżeli ciężko pali i bieże olej,to możliwe że pierścienie...
Koledzy muszę niestety podzielic się z Wami moim problemem, ponieważ zaczęły się kłopoty z porannym odpalaniem mojego auta. Ale od początku. Jakieś 1000km temu robiłem mały serwis który polegał na wymianie wszystkich płynów, filtrów i przy tym rozrządu (wraz z pompą wody i paskiem). Po robocie mechanik oddał auto i dodał że jakoś dziwnie pali...czy...
Witam, posiadam Audi a3 8P 2.0 TDI zapaliła mi się kontrolka checka, podpiąłem pod komputer i jest błąd "Fuel temp sensor g81" czujnik wymieniony na nowy, a błąd jak był tak dalej jest. Temperaturę paliwa wskazuje na -30 stopni... po wymianie czujnika już normalnie, a błąd dalej jest tego czujnika i ciężko pali na zimnym silniku.
Witam, mam podobny problem jak Wy. U mnie zaczęło się tak wszystko było oky, palił normalnie. Kupiłem auto miesiąc temu Audi A3 98r. 1.9 TDI 110 KM, pojechałem na diagnostykę silnika z ciekawości. Okazało się, że walnięty jest czujnik temperatury, po przejechaniu 10 km wskazywał tem. 19 stopni C. Gościu zaczął grzebać coś przy wtyczce, która wchodzi...
Od niedawna posiadam lupo 1,2 tdi gdy zimny ciężko odpala z 5 sek trzeba kręcić, trochę kopci i nierówno pracuje. Wymieniłem: filtr paliwa, zawór zwrotny, filtr powietrza, czujnik temp. płynu, oraz komplet świec żarowych. Kąt synchronizacji ustawiony na 0 Podłączając komputer dawka paliwa 1 cylinder - 1,15 mg/str 2 cylinder - 1,25 mg/str 3 cylinder...
ja rozwiązałem problem za 46 zł,zamówiłem na allegro urządzenie wspomagające silniki które mają problem rozruchu na ciepłym,troszkę jest problemów z montażem tak jak nakazuje instrukcja,ale ja zrobiłem to w troszkę inny sposób,ale zgodny z instrukcją,i od tej pory czytam z usmiechem na twarzy posty osób które zmieniają akumulatory,rozruszniki,nowe mapy...
Rzeczywiście, mój błąd. Odkręciłem całkiem nakrętkę i są fasolki. Z tyłu pompy na wsporniku głębiej jest druga śruba, przez to nie mogłem ruszyć pompy. Ustawiłem na słuch, zimny ciężko pali ale już nie kopci i twardo nie pracuje. Teraz pytanie nr 2. Jak ustalić 12 stopni przed gmp? Autodata podaje 0,50 mm ale dla 12 stopni przed. Klin na pręcik (wyznacznik)...
Witam kolegów. Chciałbym się przedstawić - Mariusz Grabowski zam w Radawiu woj opolskie wielbiciel motocykla Junak oraz Audi. Problem mam z Audi a3 110 km tdi mianowicie taki, że nie dochodzi prąd do świec żarowych. Natomiast jak już auto odpali, kontrolka podłączona pod fajkę świecy świeci. Po odłączeniu czujnika temp kontrolka świeci przed zapaleniem...
Witam, problem jest przy zimnym silniku. Silnik oplowski 1.7 TDI 67KM. Pewien czas temu jak temperatura spadła do -15 odpalił za 7 razem przy pomocy kabli. Teraz gdy jest powyżej zera również ciężko pali a gdy odpali powstaję biała chmura dymu. Dwa lata temu był generalny remont silnika(pierścienie i panewki oraz regeneracja głowicy)(2tys zł) dzięki...
W zasadzie nie miałem ochoty odnieść się do Twoich postów veyron79 ale nie dało mi spokoju Twoje stwierdzenie : Jeśli nie zgadzasz się z moją wypowiedzią to chociaż udziel własnej, no chyba, że kogoś na to nie stać i nie ma wiedzy w tym temacie, co akurat mnie specjalnie nie dziwi. więc stać mnie na odpowiedź i już poprawiam wyłapane oczywiste brednie...
ciężko odpala zimny ciężko zapala zimny diesel ciężko odpala zimny
błąd limitu czasu sonda pomiarowy częstotliwość kalafonia izopropanol
politechnika poznańska odłączyć alarm toyota
Długość kabli w Mercedesie Klasy S: 3-5 km Pilot Thomson nie zmienia kanałów - diagnostyka i rozwiązania