Takie okropne kłęby białego dymu miałem w audi a6 2.5 TDI V6 przyczyną był przeskoczony (pęknięty lekko) pasek rozrządu. Pasek był przestawiony na wale o 2 ząbki, zawory dostały lekko bo klient na siłę samochód zapalił i nim próbował jechać, jak wymieniłem ustawiłem dobrze to samochód odzyskał częściowo moc (był słaby), ale niestety dymił strasznie....
Co wykazała diagnostyka? Czy są jakieś błędy?
no to się nie znasz. turbina może puszczać olej - może. może przepalać płyn z układu chłodzenia /uszczelka pod głowicą/ -może. a,le jak się nie znasz to daj komuś kto będzie wiedział czego i gdzie szukać.
Turbosprężarka umarła. Najpierw prosze dokładnie sprawdzić turbine. I prosze uważać bo przy rozbieganiu sie silnika korby łatwo wychodzą bokiem.
Trudno mi podać cenę, lepiej chyba kupić jakąś używaną sprawną na szrocie a nie po regeneracji.
Witam miałem podobny problem i nic nikt nie pisze żadnych konkretów tylko gdybanie .jeżeli auto zapierdziela 180 na autostradzie nic się nie grzeje temperatura jest ok to jest turbo przepuszcza olej on trafia do chłodniczki Eger i zostaje zasysany razem z mieszanką spowrotem do korektora ssącego ale duża ilość na wolnych obrotach trafia do DPF filtra...
w tych silnikach lubią się popuszczać koła rozrządu-sprawdż to
W dawnych dieslach to oznaczało uboga mieszanka. Zapchane przewody paliwowe : sitko w zbiorniku , filtry paliwa lub zapowietrzanie się układu paliwowego a to już jest poezja któryś uszczelniacz na pompie lub przewód. Jeżeli w tym modelu nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku to w akcie desperacji przed filtrem można założyć taką tzw. gaźnikową 0,6 BAR.
Sprawdziłem swiece i grzeją wszystkie i gdzie tu dalej szukać
To prawda, muszę kogoś znalesc z vag bo ja nigdzie się nim nie ruszę bo strasznie dymi
Jakie korekcje pompowtrysków?
Witam ! Mam podobny problem z Citroenem c4 picasso.2007 rok. Servis citroena wymienil najpierw zawor EGR i nic .Pozniej wymienili wtryski i nic , W piatek odebralem auto i niby malo byc ok .Na nastepny dzien rano odpalam dymi i nie rowno pracuje silnik przez jakis czas. Jak silnik jest cieply jest wporzadku. Mam nadzieje ze zajdzie sie jakis madry mechanik...
Witam, mam problem z moim golfem 1.9 TDI 110km Nie wiem od czego zacząć ale tak po kolei powiem o co chodzi Kiedy odpale samochód leci chmura niezbyt duza Kiedy auto przekroczy okolo 2,5 tys obrotów zaczyna bardzo dymić a silnikiem strasznie strzęsie a hałasuje jak traktor jakis Dodam tez ze np jadąc trasą wrzucam sb 5 bieg i kiedy rozpędze sie okolo...
Źle ustawiony moment wtrysku. To jest rzędowa 5.
Nie wiem może zostaje w tłumiku nie dopalona ropa czy olej , i jak się rozgrzeje to zacznyna palić i dymi
Witam, mam problem, a zarazem pytanie. Przyczyn może być wiele, aczkolwiek chciałbym poznać waszą opinię. Passat 1.9 TDI, gdy po kilku godzinach odpalam, przez parę sekund kopci/dymi na biało i po chwili przestaje. Silnik równo pracuje, brak innych objawów.
Źle ustawiony zapłon.
zapowietrza sie
Witam, mam problem z silnikiem 1.9 tdi BKC w golfie 5 , dymi na biało szaro , płynu chłodniczego nie ubywa kolor bez zmian , przybywa oleju i jest rozrzedzony, samochód ma moc i nie widzę zwiększonego zużycia paliwa. Wydaje mi się że ropa dostaje się do oleju przez lejące wtryski. Zrobiłem logi VCDS . Proszę o analizę logów ze zdjęć i podpowiedz co...
Poniżej 18 bar na biało.
rozrząd ustawiony tak jakby miał prawie odpalic ale nie może i dymi na biało
Tutaj sobie poczytaj: https://turbodiesel.hswg.pl/sprawdzenie-...
Do remontu silnik turbina i czyszczenie całego dolotu.....i co tam jeszcze trzeba.....co tu pytać....
Objawy książkowe zapowietrzenia skoro dymi na siwo/biało.
sprawdz synchronizacje wałków tgzw kąt wtrysku, przy opóźnionym czesto tak jest ze przy odpalaniu zimnego dłużej kreci i kopci biało-szarym dymem dość intensywnie
Kolego proszę sprawdzić wszystkie świece żarowe (np. poprzez żarówkę 21 W ) . Na podstawie Twego opisu wnioskuję, że masz niesprawną min. jedną ze świec. Aktualnie tj. przy obecnej temperaturze, nawet silnik z TDI korzysta ze świec żarowych i właśnie po uruchomieniu silnika dymi "na biało" ten cylinder, w którym nie grzeje świeca żarowa.
audi a4 b5 1.9 tdi po przekręceniu kluczyka kontrolka świec żarowych swieci caly czas i nie odpala a czasem zapali się i zaśnie i odpali normalnie a silnik chodzi jak by wypadal zaplon i dymi na biało przekaznik swiec 202 nowy
Cześć, mam nietypowy problem z VW Passatem B6, 2008r Commons Rail 2.0 TDI 140KM. Dzień po wymienianie uszczelki pod głowicą (oczywiście głowica planowana i sprawdzona na szczelność), ucieka płyn do zera w zbiorniczku i dymi na biało. Rok temu też wymieniłem uszczelkę oraz chłodnicę spalin EGR. Macie jakiś pomysł w czym tkwi problem? Auto miało też problem...
podczas kręcenia dymi na biało Na powietrze...
Po wymianie turba wszystko było poczyszczone i przelane olejem, wiec nie ma takiej opcji żeby był to stary olej. po wymianie tej pompy okazało się że już nie dymi na biało tylko na czarno.
dzis został wymieniony olel, wyjęty filtr dpf i bez filtra czyli bez wydechu dymi dalej tak samo. biało-szary dym z domieszką niebieskiego. podczas jazdy nie dymi tylko na postoju. Wtryski pójdą do sprawdzenia do innej firmy i wtedy sie okaże, ale chyba nic innego juz nie może byc
Witam otóż mam wielki problem zauważyłem że z spod bagnetu bardzo kopci białym dymem , silnik ma przejechane 280 tys rozrząd był robiony na 240 tys km ,jeżeli jest zimny oraz przy minusowej temp odpala ale ma takie objawy jak by świece żarowe nie grzały tzn trzeba chwilkę pokręcić by odpalił , przez jakiś czas nie pali na jednego tłoka jak się zagrzeje...
jak dymi? na czarno,siwo czy biało ?sprawdz rozrząd ,układ dolotowy ,zobacz co pokazuje w blokach pomiarowych ,co z błędami nic nie ma?
No jak jest membrana zjedzona i traci podciśnienie to tak. Tylko tam jest zaworek jednokierunkowy chyba biało/czarny który powinien zadziałać.
Woda w wydechu. Wg mnie jeśli dymi 5 sekund to znaczy że to nic nie znaczy. Ogólnie jak zostawisz rozgrzane auto np na 2-3 godziny i zadymi na (biało) przez chwile to mogą to być uszczelniacze na zaworach. Ale jak 5 sekund to nie przejmuj sie na razie. Jezdzić.
Witam posiadam passata B4 1,9 TDI 90 KM z rana długo kręci zanim odpali paliwo jest nie cofa się świece grzeją po odpaleniu duzo dymu białego z przejściem w niebieski i zapach ropy nieprzepalonej jak się rozgrzeje to dalej dymi ale trochę mniej i tylko na biało. Proszę o wsparcie pilny temat
Własnie sprawdziłem zbiorniczek, nie ma żadnych bąbelków. Ale przy zapalaniu coraz bardziej dymi. Zastanawiam się czy moge jakos sprawdzić sam w domowych warunkach ten blok, czy jest pęknięty? I jeszcze jedno, ponieważ mieszkam w Dani i za niedługo musze wrócić do Poslki mam do przejechania 1100 km, czy dam rade tak dojechać?
Na ciepłym silniku odpala momentalnie bez problemu i dymienia Na zimnym silniku wiekszego oporu też nie stawia lecz strasznie dymi na biało/siwo czasem sie auto nawet trzęsie . Znajomy powiedział mi że mogą być to pompo wtryski jest to możliwe Świec jeszcze nie sprawdzałem
u mnie problem jest taki że jak odpalam na zimnym silniku to dymi na biało ale ciepłym silniku już tego problemu nie ma ,filtry powymieniane (przy 120k/h odcina mi moc moze to ma związek?)miła ktoś już taki kłopot
Po pierwsze to wycieki se sprawdz,może z pompy wody lać z nagrzewnicy z pękniętego węża chłodnicy itp.olej to pierścienie uszczelniacze i też wycieki na początek,w najgorzszym wypadku to uszczelka głowicy ale kto to wie ,sam nic nie sprawdziłeś, nie dymi na biało?
Witam, mam problem z moim dieslem 1.9 TDI na pompie wtryskowej. Nie odpala nawet na plaku i dymi na biało dość mocno, a z przewodów przelewowych zaczyna kapać. Sprawdziłem rozrząd i według mnie jest prawidłowo - na kole zamachowym jest I kreska, znaki na wałku też i na pompie również. Sprawdziłem wtryskiwacze i są ok, dobrze rozpylają. 2 świece żarowe...
Witam wszystkich, zauważyłem ostanio taki problem w moim passacie 1.9 tdi 130km, a mianowicie auto nagle podczas postoju zaczyna dymić na biało po czym ruszam i ciągnie sie za mną biała chmura, ale objawy zaraz znikają i wszystko wraca do normy. Macie może pomysł co to moze byc? płynu chłodzącego nie ubywa a turbo to raczej nie jest bo na wolnych dymi....
Witam Volkswagen Passat 1.9 TDI 2004 rok po wymianie wałka rozrządu ciężko odpala na zimnym silniku i Dymi na biało rozrząd był robiony jest sprawdzany wszystko jest okej bezpieczniki od świec żarowych sprawdzone świece żarowe sprawdzone przekaźnik sprawdzony jak już raz zapali później pali od strzała
Jak pokazywał 002 to na razie nie montuj, wysoka korekcja może być też od uszczelniaczy jak dałeś stare, dymi na biało czy niebiesko bo nie widać wyraźnie?
Zaglądnij do węża dolotowego, czy jest tam olej. Czy dymieniu nie towarzyszy wzrost obrotów biegu jałowego? Praca wentylatora po zgaszeniu silnika? Może dopala DPF-a. Jaki jest stan zapełnienia? Jakie wartości czujnika różnicy ciśnień? Nie ubywa płynu chłodniczego? Powąchaj spaliny. Olej kopci na niebiesko, DPF na biało. A jak płyn, to wyczujesz słodki...
Spoko-nie ruszaj tego-to juz stare auto-ma prawo To Hit co piszesz. Ale jakoś dziesiątki tysięcy innych starych TDI jeżdżą po drogach i tak nie dymią , jak to możliwe ? Dodano po 6 Pytanie czy to nie wypalają się resztki oleju z dolotu , bo stare turbo pewnie puszczało olej ? Silnik dymi na zimnym po odpaleniu , i potem przestaje czy cały czas???
Jeśli masz problem z uruchomieniem silnika (w zimie), który dymi na biało w początkowej fazie pracy, to na początek m.in. sprawdź działanie świec żarowych. Test ten przeprowadź z wykorzystaniem próbnika wykonanego np. z żarówki o mocy min. 12 V/21 W, po zdemontowaniu "fajek" zasilania, badając każdą świecę oddzielnie. Świece żarowe uszkodzone należy...
Witam. Ten kąt udało się trochę ogarnąć (wynosi ok 5 stopni ale nie wiem czy na - czy +) ale z autem dalej są problemy przy niższych obrotach, potrafi delikatnie przerwać podczas jazdy i w tym momencie puszcza kłębek biało, biało-niebieskiego dymu. Na wolnych również minimalnie dymi i śmierdzi. Płynów nie ubywa więc to CHYBA paliwo. Komplet innych pompek,...
To że turbo po regenacji nie znaczy ze napewno nie puszcza oleju. Ja też obstawiam jak koledzy powyżej że spala ci olej, chyba że dymi na biało to może być uszczelka pod głowicą. Sprawdź np. po trasie czy nie spada ci stan oleju w silniku. Napewno dolewka innego oleju niż był w silniku nie ma nic do dymienia z wydechu.
Witam.Potrzebuje pomocy w analizie wtryskiwaczy ,samochód dymi na biało a silnik pracuje jak sieczkarnia.Załączam foto z vcds , co o tym myślicie ? Pacjent to A3 1.9 tdi 110km ahf pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/3284236300_...
Jeśli nie ma wycieków z układu i płyn nie wydostaje się na zewnątrz, to pozostaje jedna opcja: idzie do wewnątrz. Czyli UPG, czyli jest po prostu "spalany"... Czyli w prostych słowach co mam przez to rozumiec? Pozdrawiam UPG=uszczelka pod głowicą. Nie dymi na biało? Nie robi się "budyń" pod korkiem od oleju?
witam ....stary ból tego modelu....rozszczelniła się chłodniczka spalin i woda przedostaje się do układu wydechowego ...objaw dymienie na biało , spadek mocy , wchodzenie w tryb awaryjny....pozdrawiam
Skoro dymi na biało to szukaj nieszczelności w układzie paliwowym, możesz też zamontować przed lub za filtrem paliwa zawór zwrotny i na pewno zobaczysz poprawę.
Wymieniono pasek, wszystkie blokady pasowały, nikt nic nie kręcił i nie przestawiał, jedynie były wypięte przewody od filtra paliwa. Nie wypięto klemy akumulatora. Przy próbie odpalenia dymi na biało, czasem odpali na 5 sekund i gaśnie.
EGR,turbina ,czczelnośc układu dolotowego do sprawdzenia,a co to zegara to wkreca się go na górze pompy,ale skoro pali i nie dymi na biało to tkąt wtrysku bym zostawił narazie w spokoju.
Witam Silnik chodzi z rana ( po odpaleniu po dłuższym postoju ) równo , czy chwilkę kuleje , bo u mnie w TDI schodziło paliwo i z rana był lekko zapowietrzony co skutkowało chwilowym kopceniem na biało . Pozdrawiam Andrzej
a jeżeli wskazania temperatury są takie same w 01 engine i 17 instrument to czujnik ten jest sprawny? bi mi wariuje wskazówka od temperatury płynu chłodniczego raz jest 90 potem 75 a czasami spada do 0 potem rosnie na 90 i to podczas jazdy. Samochód odpala za pierszym razem ale troszkę po odpaleniu skaczą obroty i dymi na biało. Auto to Passat 03 tdi...
Predzej czujnik temperatury cieczy chlodzacej/silnika lub sonda lambda tylko pytanie czy "dymi" tylko na ssaniu podlacz pod kompa i niech ci ktos spawdzi jakie sa parametry tych czujnikow
Auto jak w temacie tdi około 2000 roku przy obrotach 3000 zaczyna kuleć i dymić na biało podmieniana pompa, wtryski, 4 razy sprawdzany rozrząd. Kolejna sprawa to przy zatrzymywaniu się tez strasznie kuleje chwilę. Brak błedów parametry ok.
Jak w temacie auto to Audi A4 1.9tdi awx 2002 rok. Poprzedni temat został zablokowany, dla zainteresowanych : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... A oto obecne logi: http://vaglog.rtnet.pl/miesku_106567.htm... Wg bloku 13 wtryski OK , ale w bloku 23 trzeci wtrysk "odstaje od reszty" czy tak powinno być? Proszę o analizę logów. Obecnie auto...
:arrow:Witam jestem mechanikiem i mam problem. Przyciągnął mi klient na sznurku Audi A6 C5 2,5 TDI 180KM silnik AKE z padniętą skrzynią automatyczną na wymianę na manualną skrzynię wymieniłem. Po odpaleniu auto ma problem z silnikiem strasznie dymi na biało wkręca się do 2000 obr i śmierdzi paliwem manipulowałem kołem z fasolkami ale to za wiele nie...
Witam.Auto strasznie dymi na biało jak jest zimne.Jak złapie temperaturę to te dymienie jest mniejsze,ale jest.Podpialem się vcds i sprawdziłem korekty wtryskiwaczy(duże wartości na plus i na minus).Zdjęcia w załączniku.Wszystkie wtryski do wymiany?
Witam wszystkich forumowiczów. Posiadam Audi A6 2.5 TDI rocznik 1999 przebieg 140 tyś. i mam kłopot i to nie mały. Silnik stracił moc nie może się wkręcić powyżej 2000/obr. Strasznie dymi na biało po rozgrzaniu dymienie maleje tylko na biegu jałowym. Po przetestowaniu Vagiem wyszedł tylko jeden błąd 550 Regulacja początku wtrysku różnica doregulowania....
Czyli można wnioskować że turbina do wymiany? czy może tylko jakieś uszczelki? po czym można jeszcze poznać że turbina przepuszcza olej? bo silnik na prawde pracuje super, ponadto na rozgrzanym silniku wyjmowalismy bagnet i żadnego dymi nie było (m.in. taki sposób sprawdzania czy cos jest nie tak znalazłam w necie) Qurcze oby to nie było nic poważnego...
ciuqu dobrze mówi, ogólnie nawet podczas jazdy też nie zaciągnie wody tylko wydmucha ale na postoju się wleje, mam pęknięcie ok 3-4 cm na górnym plastiku i tam może gdzieś od góry się wlewać, powiem jeszcze że podczas odpalenia przez ok 3-5sek pracuje równo i nagle szarpnie, w tym momencie może już zaciągnąć wody z int i gaśnie później trzeba kręcić,...
Witam Pacjent Golf IV 1.9 tdi 110KM , na pompie. Problem polega mianowicie na tym ,że strasznie dymi (biały dym). Brak jakiejkolwiek reakcji na gaz,bardzo nie równa praca silnika,problem z uruchomieniem. Sprawdzony rozrząd ,płyn nie ubywa ,turbo sprawdzone . Olej nie miesza się z płynem ,głowica robiona pół roku temu. w błędach był przepływomierz ,zwarcie...
Na dużych obrotach zawiesił się silnik, zaczął nierówno chodzić, nie chciał wchodzić na obroty i zgasł. Przy próbie odpalania dymi na biało. Co to może być?? Jeżeli ktoś może coś podpowiedzieć i może poradzić jak to naprawić byłbym wdzięczny. Z góry dziękuję.
1.9 TDI 130KM Po o odpaleniu silnika po jakims czasie zaczyna strasznie dymic na bialo, dopiero jak sie rozgrzeje silnik to przestaje dymic. temperatura ma wachania nie dochodzi do 90 stopni. Co robic??
Dzisiaj rano przy próbie odpalania go zapalił i zaczął kopcić na biało. Teść sprawdzał czemu tak dymi, wziął go trochę przygazował, dymu na cały podwórek, i nagle. Zgasł, sam z siebie. I już nie chce odpalić w ogóle, ile bym nim nie kręcił.
Problem się wyjaśnił? Mam to samo od pewnego czasu (miesiąc temu podczas tripa poza miasto zaczął nagle kopcic bardzo na biało przy wyższych (powyżej 2k) obrotach. Wróciłem do domu jadąc 60 na piątce i niewiele kopciło. Postój na światłach - pierwsze ruszenie - siwy dym przez chwilę, później się normowało. Dym miał zapach słodki, bardziej pachnie jak...
Auto jak w temacie ciężko dopala strasznie dymi na biało-niebiesko (dym bardzo gryzący aż łzawią oczy). Po porannym uruchomieniu lepiej od niego uciekać tak dymi, przez chwile kuleje później zaczyna równo chodzić ale dalej dymi. Ustawiony rozrząd, świece grzeją w kompie jedynie błąd 0550. Jest problem z diagnostyką jest tam stary typ nastawnika na potencjometrach....
Miałem sytuację że mi dymił na biało przez odme
Mam problem z autem -dymi na biało. (Passat B5 1.9 TDI) Moje pytanie brzmi co może być przyczyną, że auto dymi? Albo lepiej gdzie szukać przyczyny, czy mogą to być te wtryskiwacze . Naprawione: planowanie głowicy, uszczelka pod głowicą, regeneracja turbiny, uszczelniacze, przeczyszczony cały obwód paliwowy, wymiana chłodnicy oleju. Poniżej napisałem...
Witam. Sorry za dopiecie. Mam passata 130km AVF 2001r 1,9tdi. Padła mi turbina a dokładniej, passek zaczął dymić (na biało) i nie miał mocy. Wymieniłem turbinę, a problem pozostał turbina nie pompuje dymi sie dalej i czasem wyskakuje błąd 17964 szukałem nieszczelności ale nic nie znalazłem. Jedyne co zauważyłem po zapaleniu dźwignia zaworu przy turbinie...
Jak odpale samochód to strasznie dymi na biało, jak się trochę zagrzal to już tak przeszło ale gdy dam gaz w opór i puszczę to spada z obrotów i gasnie, już nie zapala. Dodano po 7 Może mieć coś do tego zaworek zwrotny? Myślałem że może uszczelka pod głowica, ale z korka od wlewu oleju nie dmucha, oleju w zbiorniczka od wody nie ma
To by mogło tłumaczyć szarpanie czy przerywanie ale nie dymienie na biało-niebiesko. Poza tym objaw występuje na wolnych obrotach z tego co wywnioskowałem z opisu. Przy przerwach w dostawach paliwa raczej na jałowym i bez obciążenia pracowałby równo zaś pod obciążeniem pojawiały by się "atrakcje" w postaci przerw w dostawach paliwa. Sama pompa wtryskowa...
Po odpaleniu silnika sterownik otwiera zawór n75 i cięgno turbiny idzie max do góry silnik się dusi dymi na biało aż gaśnie i nie można dodać gazu , po zdjęciu wężyka z gruszki cięgno opada i silnik normalnie chodzi ,Egr zamyka się i otwiera ,jak się ściągnie z niego wężyk silnik dalej chodzi ale też nie wchodzi na obroty.Turbina kupiona po regeneracji...
Masz tutaj trzy podstawowe problemy. Źle zrobiony program DPF ( zazwyczaj w czasie regeneracji mogą występować poszarpywania). Źle zrobiony tunning. Kiepskie z natury 3.0 TDI wtryski. Postaw ja na wolnych na 20-30 minut i w pędzel, zobacz czy będzie dymić na biało. Dodano po 1 Tam już są pomiary rozszerzone? jakieś te logi dla mnie nie czytelne są.
Witam mam problem z dymieniem passata b6 2.0 tdi 170km bmr na bialo raczej na niskich obrotach dodam tylko ze oleju plynu nie bierze filtra dpf nie posiada jest usuniety programowo w 2013r byly wymienione wszystkie pompowtryskiwacze w serwisie na nowe Zastanawiam sie czy może byc to wina zle ustawiongo rozrządu ew klapy kolektora ssaczego ponieważ przy...
Przy jakim termostacie ? Czujnik G62/G2 jest w zupełnie innym miejscu niż termostat. O ile odpięcie wtyczki pomaga w rozruchu ciepłego silnika o tyle w przypadku zimnego silnika niczego to nie zmieni a już z pewnością nie jest powodem dymienia na biało.
Kiedyś ściągnąłem ibizę tdi 2002 z Francji Jeździł jak mół i kopcił na siwo-biało Po wszsytkich zabiegach podobnych do Twoich (typu turbo egr) Mechanior rozkręcił silnik i okazało się że jeden korbowót był lekko ugięty Niesamowite ale prawdziwe. Co mówi u Ciebie diagnostyka
Witam jak w temacie, na niskich obrotach nie pali na jeden cylinder, auto bardzo dymi na biało na zimnym jak się rozgrzeje jest ok. Podczas jazdy i na biegu jałowych do 1500 obr auto pali tylko na 3 cylindry, powyżej jest ok i auto normalnie ma moc. Ma ktoś jakieś pomysły? Pozdrawiam
Problem następujący. Auto w pewnym momencie zaczeło bardzo kopcić na biało po wymianie miski i oleju (maks 200km.) wcześniej kopciło ale troszkę. Nie ubywa płynu chłodniczego. Sprawdziłem filtr powietrza i był beznadziejny. Przeczyściłem (przedmuchałem) pokrywe zaworów. Rozpiąłem IC (przewód pod zderzakiem - najniżsyz punkt.) i jest tam troszkę oleju...
Witam. Czy ktoś z szanownych forumowiczów mógłby odpowiedzieć na pytanie, co może być przyczyną dymienia na biało w w/w silniku? Problem jest tylko wtedy, gdy odpalam zimny silnik, ustaje po ok. 15-20 sekundach. Nie ma żadnych problemów przy odpalaniu.
Co do przebiegu to 274 tyś. Rozrząd będę wymieniał. Dziwne bo dzisiaj znowu robiłem trasę 50km i objaw nie występował. Zauważyłem jeszcze że gdy silnik jest zimny (po całej nocy) z rana po odpaleniu zakopci na biało, nie jest to para bo śmierdzi a ponadto silnik jakby kulał na jeden tłok. Trwa to ok 5 sek. czy to może być świeca żarowa przez którą jeden...
dziś wróciłem ponownie z warsztatu gdzie był montowany emulator DPF , autko cały czas dymi na biało-niebiesko- bardziej nawet niebiesko. w/g komputera zawartość sadzy 0%, autko dymi najczęściej na zimnym silniku tak do 50 stopni C. mechanik zauważył że dawki paliwa na wtryskach są dziwne - pierwszy 0,68 , drugi -2,82 trzeci 3,68 a czwarty 1,44 czy to...
Witam, Mam problem dotyczący audi a4 tdi z 97 roku . auto rano przy odpaleniu zachowuje się normalnie, ale po niecałej minucie z rury wydechowej wydobywa się biało-niebieski dym, oraz przy wyższych obrotach 2-2,5 tys silnik dostaje lekkich wibracji i kopci niesamowicie. Przy nagrzanym silniku problem znika. Tydzien temu zapłon był ustawiany,kąt wtrysku...
Witam, postaram się teraz opisać problem. Na początek powiem, że auto ma zregenerowany wtrysk sterujący (świeżo założony .... wcześniej był jeszcze błąd iglicy). Auto dymi na biało , obroty max 2500 , problem z odczytem grupy 004.3 (tzn. gdy jest zimny , wtedy mam możliwość przez kilka sekund odczytać kąt , potem już przechodzi w tryb awaryjny i nie...
Proszę o pomoc. Jeżeli ktoś spotkał się z podobnym problemem proszę o odpowiedź.
Witam koledzy, w mojej 22 letniej igiełce chyba przeskoczył rozrząd a mianowicie podczas dość dynamicznego startu po ok 50 metrach zgasł mi samochód i nie chciał odpalić, po chwili odpalił, ale silnik chodzi jakby miał z pod maski wyskoczyć i lekko dymi na biało. Czy to może być powodem ze przeskoczył rozrząd czy coś innego, no i czy już po silniku,...
Witam, mam problem z chłodzeniem silnika, a mianowicie wskaznik temperatury przy obciążeniu powyzej 3000obr lub przy podjezdzie pod górke skacze w góre na czerwone. Wymieniona chłodnica i termostat, rozrzad z pompa 20tysiecy temu -przy skoku temperatury do góry pomaga właczenie ogrzewania na maxa. Silknik był sprawdzany na szczelnosc uszczelki pod głowica-w...
Mam problem z moim golfikiem III 1.9 TDI 90km, z 1995r. po dodaniu gazu i złapaniu 4 tyś/obr, wskazówka spada ponizej tysiąca spada równiez moc, nawet ze wciskam peadał gazu do spodu, i po chwili odzyskuje moc, czasami podczas takiego zawiasu dymi z rury na biało, po spadku mosy i jak chce odzyskać mocy to trzepie silnikiem, i jeszcze jedno:( gdy bujne...
Wtryski w 3,0tdi to powszechny problem. Zwykle nie trzymaja w nich końcówki i wtryski leją. Z porównania ilosciowego zbyt wiele sie nie dowiesz. Trzeba wyjąć wtryski i sprawdzic czy na końcówkach wtrysków nie tworzy sie kropla paliwa podczas pracy. Niestety wiem ze swojego doswiadczenia, ze bez wyjęcia wtrysków niewiele można wywnioskowac. Jesli po...
Panowie, bez obrażania się i głupich docinek, kolega jest wkurw.... bo nikt nie jest mu w stanie pomóc, doskonale go rozumiem bo mam podobny problem, mariuszbmw na sam początek proponuję zdjąć z kolektora ssącego wąż powietrza doładowanego od intercoolera i sprawdzić czy silnik dalej będzie dymił na biało oraz sprawdzić olej i płyn chłodzący w zbiorniczku...
Witam problem z moim golfem polega na tym żę samochód jeżdził ok aż do wczoraj zagsiłem a rano nie chce odpalić łapie dymi na biało czasem załapie na dłużej tzn. wejdzie na obroty i zaraz gaśnie nie można utrzymać go na obrotach w VAG jeden błąd 1117 , rozrząd sprawdzony paliwo podawałem na krótko z bańki i nic przy wtryskach na przelewach brak przecieków....
no tak zgadza sie, ale kontrolka swiec zapala sie doslownie na sekunde bez znaczenia na temperature silnika...tak powinno byc? jeszcze dodam ze jak odpali juz to dymi po dodaniu gazu na biało... Dodano po 3 a jeśli jest bicie boczne to rozumiem ze zaplon moze byc przestawiony?
nie robiłem z oktawiami ,ale czy przypadkiem nie przestawił pompy o zabek ten twój mechanik? bo chyba tam jest jeszcze pompa wtryskowa [dziśwszystko jest porąbane] jeśli zwtrysk jest za pużny to może tak być ,praca silnika jest cichsza wyraznie i dymi na biało przy zapłonie jesli za duzy kąt wyprzedzenia ,to charakterystyczne bębnienie grochem o sscianę...
Witam. Mam pytanie zwiazane z pojazdem wymienionym m temacie. Wszystko zaczeło sie od spalonych świec zarowych po ich wymianie okazało sie że nadal nie grzeją. Ale jak było zimno to przekąznik sobie włączałem reką i odpalał ale to były srodek lata wiec nawet bez właczania przekażnika recznie tez odpalał bez wiekszego problemu po jakims czasie samochód...
Volkswagen Transporter T4 2002r. 2,5 Tdi 102KM oznaczenie AUF (odmiana ACV dla automatycznej skrzyni biegów) Witam. Mam problem. Objawy: Silnik kopci na szaro / biało / błękitno. Dzieje się to podczas jazdy pod górkę, podczas wciśnięcia mocno pedału przyspieszenia z jałowych obrotów, i czasem podczas parkowania (Drive, Reverse na automacie - zwiększone...
To jest VW Sharan 1.9 TDI 110km Od ostatniego czasu zaczął dymić na biało ale żadna kontrolka się nie zapaliła i to jest dziwne.
drukuje biało k800i biało kopci biało
bluetooth priorytet jakie zelazko bezprzewodowy telefon philips
zasilacz laboratoryjny zasilacz laboratoryjny
Pralka Candy z górnym ładowaniem nie otwiera się po praniu Kocioł Saunier Duval Thelia Condens - brak reakcji palnika