cordoba zdanie co do twojej wiedzy mam już wyrobione wiec się nie dziwię, że powtarzasz bzdury z forum. zdany uszczelkę dobiera się do wyskości wystawania tłoków ponad kadłub a nie do szlifowanej głowicy, jażeli czegoś nie wiesz to nie mów.
Uszczelkę dobiera się do wysokości wystawania tłoków ponad blok a nie do grubości głowicy. Zakładaj taką samą.
To znaczy tyle że działają.
Życzę powodzenia
Sama uszczelka. Śruby masz swoje.
http://forum.vw-passat.pl/threads/17898-...
Najpierw trzeba zmierzyć to ciśnienie. Z boku pompy jest korek na imbusa, musisz mieć zegar z odpowiednią końcówką. Da się to wszystko zrobić z rzeczy ze sklepu rolniczego. Nie ruszałeś wałka rozrządu?
Jedyny patent to wyjęcie pompy. Niestety.
Witam Na początku opisze przebieg zdarzeń do momentu wystąpienia problemu. Otóż po pół godzinnej jeździe, ruszając z świateł, auto zaczęło wydawać dziwny metaliczny dźwięk z lewej strony maski. Stanąłem i próbowałem ruszyć dalej lecz bez skutecznie… Przesunąłem auto na pobocze. Auto nie rusza w ogóle na biegu( nie wbija obrotów), jedynie na luzie,...
Etka + katalogi : Fota, intercars, ad Tam wszystko jest i nie są one żadną tajemnicą. To samo miałem w LT u siebie 2.5 też pokrywa zaworów 680 zł ... w ASO miała kosztować Do golfa 4 TDI nr uszczelki erlinga to 266.060 Dodatkowo na tej stronie można znaleźć nr katalogowe włącznie z nr OEM. http://www.motoneo.pl/t/z1/ELR266.060
Uszczelka w deklu jest zespolona.
Czyli raczej fizycznie niski przepływ. No to wydech na pierwszy ogień.
Tak trzeba oddać do szlifowania i Ci powiem lepiej zaprowadz do warsztatu bo źle ustawisz rozrzad i będą kłopoty. No chyba że zaryzykujesz najgorszy jest pierwszy raz.
Chcesz to mam szczegółowy poradnik w pdf. To nie jest takie proste. Potrzebny jest vag. Nastawnik trzeba montować bardzo dokladnie. Takie zaznaczanie nożykiem to tylko wstepne zaznaczenie.... dużo by tu opisywać.... Już 1mm przesunięcia to ogromne różnice. Vag i tylko Vag - bez niego zniszczysz pompe
jak by to było moje to bym nie zmieniał i tylko skrócił czas/km do następnej wymiany ale pasek nowy bym założył zmienisz komplet to dobrze będziesz miał nowy
Problem rozwiązany już jeżdżę 2 tygodnie skrzynia już pracuje prawidłowo. Mam kolejny problem, czy często się zdarza w 1.6 TDI uszczelka pod głowicą do wymiany z powodu ubytku płynu chłodzącego?
http://img208.imageshack.us/img208/4036/...
Jak z pod dekla się leje a nie do oleju to wina budowy samej pompy. Pewna naprawa to tak jak pisałem ,a najlepiej wymiana na boscha (nie zawsze jest miejsce bo jest szersza) ,tak po przebojach z lukiem zrobiłem u siebie w polo dopiero potem znalazłem mechanika który odkupił ode mnie starą zregenerował i ponoć jeździ w innym aucie. Jak rozebrał moja...
Osprzęt mój. wtryski od 2.5 tdi, uszczelka nowa,dól od dawcy razem z głowica( głowice regenerowalem u profesjonalistów)
Borykam się od jakiegoś czasu z wyciekami oleju w 1.9 TDI, uszczelka pod pokrywą zaworów wymieniona, góra silnika sucha a pod samochodem dalej plamy , zauważyłem że na sprężarce klimy wiszą krople czarnego oleju, klima była sprawdzana pod względem szczelności , trzyma czynnik i ciśnienie....ciężko wypatrzyć skąd to kapie, czy sprężarka?? Gdzieś czytałem...
Jeśli ma być dobrze, to tylko druga głowica, cenowo to od ok. 400zł za używaną, do ponad 800 po regeneracji z gwarancją - jeśli to warsztat robi, to nie powinno być Twoje zmartwienie, jeżeli chodzi o poszukiwanie części które zniszczyli - klient płaci, klient wymaga. Samo założenie stopek, bez obróbki może skończyć się jeszcze poważniejszym uszkodzeniem...
Tak strzelaja nienasmarowane, suche sruby, dlatego krecisz o kąt nie na NM. Trzeba dac krople na podkladke i kilka na gwint. Powinno byc to opisane na instrukcji dolaczonej do nowej uszczelki.
wtryski szczotka druciana? To zacznij od ich sprawdzenia.
Może tylko wystarczy zabielić do montażu uszczelki,nie zawsze jest krzywa.
Tak tylko u mnie wyciek pojawia się tutaj na rogu http://obrazki.elektroda.net/61_12620913...
Głowica odejdzie sama , odkręcaj i przykręcaj równomiernie .Odkręć tylko tyle, żebyś mógł wymienić oring.Śrubę trójkątną odkręcaj bez obaw.
Nie, chodzi mi o zawór N109.
Miałem w zeszłym roku podobne zjawisko i okazała się uszczelka pod głowicą.
Sprawdz ta chlodniczke oleju u mnie w golfie IV tez padla myslalem ze to uszczelka pod głowica.
A chłodnica zimna czy ciepła?
W tym silniku nie ma pompy wtryskowej. Mogą być uszczelki pompowtrysków do wymiany.
Witam wszystkich serdecznie, z góry dziękuje za pomoc. Sprawa dotyczy Passata B5 1999 1.9 TDI Niby wygląda na uszczelkę pod głowicą ale płynu chłodniczego nie ubywa za to olej zrobił sie nieco mleczny, do tego doszło jakby masło pod korkiem wlewu oleju, a na dodatek poziom oleju samocznnie wzrósł 3 krotnie. Czy to aby na pewno uszczelka ? Czy przy wymianię...
Albo urwane, luźne łopatki pompy wody, albo uszczelka pod głowicą.
Regulamin pkt 15
No jedyną drogą dostania się oleju do układu chłodzenia jest właśnie niestety uszczelka pod głowicą...
Tak, jeśli na w niewielkim stopniu uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
W TDI producent nie przewidział możliwości planowania głowicy. Uszczelkę montujesz z tyloma otworami z iloma była stara.
Uszczelka pod głowicą to może być problemem
Rozbierz pompę wymień uszczelki i nie będzie wycieku .
Wałek bezwzględnie do wymiany, stary natychmiast zniszczy wymieniony popychacz
to będą na 80% wybite gniazda wtrysków, warto pamiętać że w 2.0 tdi nie ma miedzianych podkładek(uszczelek) pod nimi...
Witam wydaje mi się że ktoś przed tobą próbował naprawić to kopcenie i wyjmował też wtryski i jak je zakładał to po prostu ich nie założył pozdrawiam.
sprawdz czujnik oleju i zmien mechanika
Wymieniłeś obie uszczelki ?
Witam.Noszę się z zamiarem wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów.Co jakiś czas mam problem z wyciekiem jednak do tej pory wymianą zajmował się mechanik.Teraz mam zamiar zrobić to sam.Chcę dodatkowo nałożyć pastę uszczelniającą victor reinz - reinzosil.Proszę mi powiedzieć jaką ilość tej pasty powinienem nałożyć,jak powinienem dokręcać śruby z jaką kolejnością...
Oringi na pompowtryskach i uszczelka między tandemem i głowicą do weryfikacji.
Kuzyn miał podobną sytuację w a 6 1.9 tdi 110 ps winna była uszczelka pod głowicą
ale w tdi'kach uszczelki padały, i objaw był taki że grzanie słabe, wskaźnik temp. oszukuje, i właśnie minimalne ilości oleju w zbiorniczku. Większość jakie robiłem miały po ok 200kkm. pzdr.
A czy było coś robione przy głowicy gdy mechanik wymieniał uszczelkę ??
Dmuchnieta uszczelka pod wtryskiem.
2005 r. to jest 2,8 CR potrzebna dobra diagnoza z podglądem parametrów w czasie jazdy. A co na to mechanik który wymieniał uszczelkę.
Dziękuje za odpowiedź.W dowodzie mam tdi nie wiem czemu tak wpisali i pompa jest właśnie ta i nie widać tu uszczelki. Pozdrawiam wszystkich:)
Nie, twierdze że masz wyrobione gniazda, zużyte uszczelki i wali kompresją w układ paliwowy.
Dzisiaj akurat zmieniłem zbiorniczek razem z korkiem i dalej to samo.. Dodano po 2 Żadnych innych objawów nie ma.. Więc nie jestem przekonany czy to uszczelka
czyli uszczelniacze zaworowe kupie od razu a co do prowadnic to jeszcze się zobaczy. A jaką grubość uszczelki i markę proponujecie ?
Prawdopodobnie uszkodzona uszczelka pod głowicą , albo jeszcze gorzej - pęknięcie głowicy, możliwość sprawdzenia tylko po zdemontowaniu głowicy.
nie oddawałał głowicy na plantowanie ale wzrokowo wydaje mi sie ze jest wporzadku ale sie zobaczy w zakładzie --co do koników podkrecone przez kumpla ale bede chyba musiał wrocic do poprzedniego ustawienia auta bo po podkreceniu zrobiłem jakis 5tys kilometrow i bach uszczelka
Witam, jak widać na zdjęciu widać plamy oleju, czy to wina uszczelki? Tydzień temu wymieniłem olej i nic nie było widać żeby coś leciało. 1163461 1.9 TDI
Są jakieś takie płyny do przepłukiwania układu chłodzenia. Rozpuszczają kamień itp nie uszkadzając uszczelek. Masz tdi czy benzynę z gazem?
VW Touran 1.9 TDI. W środku samochodu czuje spaliny. Wymieniłem EGR,uszczelkę pokrywy zaworów,złącze elastyczne. Gdzie może być przyczyna nieprzyjemnego zapachu?
Wygląda na to że występują tylko jako 2 osobne, większa "038 109 293" i mniejsza "038 109 293 A".
BKC czyli pompowtryski. Czyli typowe bolączki TDI PD jak uszczelki pompek ,wyrobione gniazda pompek ,wałek wytrzymujący 200-250 tyś km i zjadający szklanki ,padające pompy tandem i luz na wałku rozrządu (na panewkach). Sprawdź czy problem nie jest zależny od długości postoju bo typowe dl tdi pd jest jak są słabe uszczelki pompek że jak codziennie się...
Tak i zaznaczę ze chłodnica po nagrzaniu jest cała ciepła
(at)mirrexw wiem, że są tylko oringi, tak nazwałem po prostu 😂, wtryski zmienione na Boscha, gaśnięcie było przed zmianą i jest po, więc bym wykluczył. Jedynie przed zmianą nie bujało nim na wolnych (niby siemensy dokładniejsze dawkowanie mają itp., ale raczej nie jest to normalne). Może po zmianie jeszcze po prostu się bardziej naruszyło??? Sam nie...
Szpachelka potem papiery kolejno: 150 --> 300 --> 600 i ew. drobniejsze (wg uznania) nowa uszczelka; reszta j/w. A potem jeszcze może pasta diamentowa?
To dobrze stwierdził. Maglownica używana z gwarancją, bądź regenerowana. Nie licz na to że uda się załatwić sprawę uszczelkami - sam ich nie wymienisz i wątpię żebyś znalazł kogoś kto to zrobi.
Wymiana wszystkich uszczelek wtrysków
Zakładaj nowy filtr uzupełnij olej i tyle.
Wyjdzie z pewnością błąd elektrozaworu N109 - usterka mechaniczna czyli jego zabrudzenie , wykrecić, przepłukać, osuszyć, sprawdzić stan uszczelki-oringu i wkręcić na swoje miejsce.
ATD były dwie wersje. Z przed 2002 i po. Różnica jest w układzie rozrządu. Inny pasek i wywalili napinacz hudrauliczny i wsadzili zwykły sprężynowy. Druga zmiana to dłuższe świece żarowe i przez to inna grubość uszczelki pod głowice. Co do sprawdzenia czemu nie ma mocy. Sprawdź czy nie ma błędów. Turbo pompuje , przepływomierz przekracza 550-600mg na...
Uszkodzona była uszczelka pod głowica
AVF do 1.9 TDI PD (pompowtryski). Czyli kiedy ostatnio sprawdzany stan wałka czy krzywki nie zjedzone razem ze szklankami. Kiedy zmieniane uszczelki pompowtryskiwaczy i ocena stanu gniazd? Intercooler nie ma dziury? Biały dym to przeważnie zły kąt wtrysku za mało powietrza słabe rozpylanie przez pompo wtryski (leją).
Delphi bodajże było podłączane. Silnik tak jak w opisie 1,9 TDI 105KM Klapek nie ma
Tester na obecność spalin jest zawodny. U mnie w tdi nie wykazał spalin mimo uszkodzonej uszczelki (były też duże wżery korozyjne na bloku). Na szybko, aby węży nie uszkodzić w swoim tdi 1z zluzowałem korek zbiorniczka.
Masz odpowiedź w twoim opisie: niewłaściwe spalenie na 1 cylindrze... Niektóre błędy na komputerze są widoczne na oryginalnym oprogramowaniu VW/Seat. Trochę szkoda, że to zaniedbałeś, bo przypuszczam, że to coś ze wtryskiem... jak jest zimny to po prostu "leje"... Takie rzeczy raczej same się nie naprawiają... a przez pół roku to tylko go dobiłeś. Posprawdzaj...
O widzisz, świetny pomysł. Uszczelka samoprzylepna :) Na uszczelki24.pl jest spory wybór. Zmierzę przestrzeń pod maską i zamówię trochę większa uszczelkę żeby dobrze przylegała. O efektach dam znać!
Uszczelka kombajnu klap zdechła.
Jedna uszczelka pod głowicą była nieszczelna, po zrobieniu wszystkiego wróciło do domu.
Do sprawdzenia przepływomierz (odpiąć kostkę), sprawdziłbym czy nie ma spalin w płynie chłodniczym może uszczelka pod głowicą.
Czyli wsadziłeś uszczelkę grubszą na pałę a to błąd. Typowo powinna zostać taka uszczelka jak była bo wystawanie tłoków z bloku nie zmieniło się a to do tego dobiera się uszczelkę i tak się ja powinno dobierać przez pomiar wystawania tłoków i wtedy z tabeli dobór uszczelki.
uszkodzona uszczelka pod glowicą.
Uszczelkę dobiera się w zależności ile zostanie z planowana głowica! W katalogu liczba otworów określa grubość uszczelki.
Witam domex32 te bip-y to masz kosmiczne . Poszczególne cylindry są za wydajne, jakby była za duża kompresja . Mi wygląda to na nie właściwą uszczelkę albo planowaną głowice i to mocno . Pzdr
odpal auto odkręc korek i zobaczy czy nie idą bomble jeleli tak to uszczelka albo pęknieta głowica jerzeli oczywiście pompa wody jest dobra,jak i termostat i chłodnica ma obieg
Cześć, mam nietypowy problem z VW Passatem B6, 2008r Commons Rail 2.0 TDI 140KM. Dzień po wymienianie uszczelki pod głowicą (oczywiście głowica planowana i sprawdzona na szczelność), ucieka płyn do zera w zbiorniczku i dymi na biało. Rok temu też wymieniłem uszczelkę oraz chłodnicę spalin EGR. Macie jakiś pomysł w czym tkwi problem? Auto miało też problem...
Ale to jest 30 tys km to coś koło roku jazdy, żaden warsztat nie uzna tego. Jak byś zrobił 3 tys to można pokusić się o reklamacje. Ostatnio robiłem A4 1.9 tdi po dmuchnięciu uszczelki. W miejscu przedmuchu płaszczyzna bloku miała dziurę.
Biały dym przypominający parę wodną to uszczelka pod głowicą. Sprawdź zapach tych spalin, jak śmierdzą słodkawo to uszczelka.
Może ktoś coś?
Niewielkie wahania poziomu płynu w zbiorniku są naturalne - po to właśnie jest zbiornik wyrównawczy. Ale zmiana aż po wlew to faktycznie nietypowe zachowanie płynu. Korek oczywiście warto sprawdzić i wyeliminować tę możliwość. lub najgorsze czyli uszczelka pod głowicą Uszkodzenie uszczelki można stosunkowo łatwo zweryfikować po dość typowych objawach:...
myślałem że jak przegrzałem silnik to pierścienie Raczej uszczelka pod głowicą.Kolego sprawdź ciśnienia sprężania i zrób test na zawartość co2 w układzie chłodzenia.
To skąd i dlaczego mam w paliwie powietrze? Może to wina zbiornika paliwa? Ta pompka jest poklejona brakuje jej uszczelki gumowej i może dopóki nie będzie to szczelnie złożone to tak będzie jak jest teraz. Już mnie krew zalewa z tą Skodą 2,5 TDI Hmmm. Nie chcę niczego sugerować ale czy sprawdzałeś filtr paliwa? Również przewody paliwowe są przykręcone...
ok dzieki za podpowiedz ale gdzie dokladnie pytam bo ja nie mechanik... mozliwe ze gosc mi nie podlaczyl dobrze przy robieniu uszczelki !!!
pompa wody
po wymianie bloku wszystko wrociło do normy
W sumie to dobrze mówisz troche się robiło samemu a i klucze posiadam a zawsze to i uciecha większa jak się coś samemu zrobi. Myślę tylko o jednym bo duzo osób pisze na różnych forach że wyczyścili turbiny i na miesiąc było dobrze a poźniej znowu to samo. A tą uszczelke dostałeś w sklepie motoryzacyjnym czy w serwisie? Bo chodzi chyba o tą co olej dochodzi...
Oczywiście chodzi o szlif głowicy i nowe uszczelki.
Sprawdź czy: -nie ubywa płynu, -nie ma płynu w oleju silnikowym lub odwrotnie, -czy nie idą bańki powietrza podczas pracy silnika ze zbiorniczka wyrównawczego (wystarczy zalać płyn pod sam korek i obserwować). Jeżeli masz którykolwiek objaw, wymień uszczelkę pod głowicą i po krzyku.
Witaj, - Na początek sprawdził bym szczelność , czy gdzieś silnik nie zaciąga " lewego" powietrza, przez co te obroty tak się zawieszają - jakaś sparciała uszczelka itp - Możesz też zmierzyć napięcie ładowania akumulatora, może szczotki się w alternatorze kończą i taki dziwny efekt jest.. :)
Witam wszystkich . Ostatnio mam problem z moim vw 2 silnik 1,6 TDI rok 1989 . Pewnego dnia jadąc (gdy na zewnatrz było chłodno ) zauważyłem że nie działa ki poprostu ciepły nawiew . Po zatrzymaniu samochodu i podniesieniu maski zaczęły lecieć dymy koloru białego . Skończył sie płyn chłodniczy (dodam że braki były cały czas ze wzgledu iż myślałem że...
Nie koniecznie ponownie awarii uległa uszczelka, może być pęknięta głowica lub blok. Czyją diagnozą była uszczelka? Oddałeś auto na wymianę uszczelki czy z opisem usterki, do diagnozy i naprawy? Być może od początku to nie była uszczelka albo nie tylko uszczelka. Zbyt pochopnie zakładasz, że usługa została wykonana niewłaściwie. Oczywiście powinno się...
stratton uszczelka uszczelka junkers citroen uszczelka
wiercić otwór diody germanowe górnoprzepustowy filtr
philips lx3700 samsung wf70f5e0w2w
Fingerprint Samsung Galaxy A52, czytnik linii papilarnych grzeje się – możliwe zwarcie, diagnoza Parkside PBH 1050 C3 nie działa mimo sprawnego kabla – typowe usterki, diagnostyka, szczotki