https://turbodiesel.hswg.pl/montaz-i-reg... tego się trzymaj.
Jeżeli, czujnik jest ok. I jest prawidłowo założony, to szukał bym przyczyny w układzie paliwowym.
Jpd 12 postow o niczym, nie masz blokady nie zakladasz czujnika , proste.
tak w formie zatrzasku potrafi parszywie siedzieć więc dwie breszki napierasz i odskoczy
Uszczelniacze uszczelniaczami. Mam podejrzenia graniczące z pwnością, że przyczyna brania oleju leży gdzie indziej.
No to komplet wtrysków do wymiany :)
Nie wiem jak w audi z dostepnością do samej pompy ale w silnikach 1.9 TDI ten uszczelniacz można wymienic nie dementując pompy. Trzeba odkrecić wszystkie rurki do wtryskiwaczy, pozniej odkrecić 2 z 4 śrub mocujące rozdzielacz następnie odkrecić 2 pozostałe na taka odległość żeby można było sciągnąc stary uszczelniacz np pencetą. Nastepnie nowy uszczelniacz...
Mozesz zrobic sam. Odkrecic uszczelnic cienko msa i zakrecic powrotnie. Najlepszym i najskuteczniejszym zamiennikiem do mas uszczelniajacych jest SILICON do USZCZELNIANIA KOMINKOW. Tzn,mozna kupic tam gdzie sprzedaja kominki, i wyposazenie. Odporny na temperature i oleje. Ponadto latwo nim uszczelnic wszystkie uszczelki, Pokrywy motoru, skrzyni biegow...
Witaj. Świeci kontrolka ESP- czujnik kąta skrętu to inaczej jest to taśma od poduszki w kierownicy i najprawdopodobniej ją zerwałeś lub uszkodziłeś podczas wymiany maglownicy. A to że diagnosta nie może ustawić zbieżności względem kierownicy to po prostu trzeba przekręcić tak wałek żeby kierownica była prosto i kola na wprost. Może też świecić że nie...
Nie masz znaków. Chyba że sobie namalujesz. Kup sobie blokady do tego silnika. Kosztują grosze i nawet raz widziałem je w Majstrze. I tak, przekrec sobie wał w lewo o 90 stopni i możesz kręcić wałkiem jak Ci się podoba.
Ten plastik to uszczelniacz wału korbowego z obudową .
Caly uszczelniacz zamowilem...
Albo ,zakamieniona ,widziałem wiele razy,często też brak odpowiedniego przepływu po zastosowaniu wszelkich uszczelniaczy układu chłodzenia.
jestes pewien ze to olej ze skrzyni a tak wogole to jesli tojest olej ze skrzyni to wystarczy wymienic uszczelniacz pompy ktora tam jest
Tak,sztanga pracuje.
Witam ,mam do wymiany uszczelniacz tylni wału w vw passat b6 2.0 tdi , oryginalny uszczelniacz z pierscieniem magnetycznym nr 038103173 a /038103170 b , klient przywiózł mi uszczelniacz nowszy z pierscieniem ząbkowanym nie magnetyczny nowszy model o nr 03 l 103173 / 03 l 103170 b czy można go zastosować stosując nowy czujnik odpowiedni do nowego uszczelniacza...
Ogladalem ten filmik. Chodzi o to ze teraz jest brak synchronizacji pomiedzy walem a walkiem rozrzadu. Co z tym teraz zrobić? Jak ustawic wal zeby bylo dobrze z walkiem rozrzadu
robię to w firmie i tam robią wszystko kompleksowo tzn.planowanie głowicy,frezowanie i docieranie gniazd zaworowych,wyniana uszczelniaczy na zaworach,poza tym sprawdzenie szczelności
Czujnik wału na uszczelniaczu?
Jeżeli kopci na niebiesko tylko chwilę po odpaleniu to może jest to kwestia zużytych uszczelniaczy zaworowych?
A uszczelniacze pompowtrysków kiedy były wymieniane? Ja w swoim 1.9 tdi 101KM też miałem problemy z odpalaniem zimny czy ciepły ( trzeba było się nakręcić ), więc mój mechanik stwierdził, że do wymiany uszczelniacze na pompkach. Po tej wymianie nie zależnie od temperatury VW palił na dyg. Stare uszczelniacze były już powypalane. Ja bym jeszcze na twoim...
Coś takiego? 02F141143A
tyle to ja wiem kolego. ale mi chodzi o to czy jest róznica miedy zamiennikiem a orginałem
Drugi cylinder jest sprawcą nierównych obrotów, sprawdź czy śruba stopki pompowtrysku się nie poluzowała, nie ciągnij za mocno bo łatwo ukręcić, wyreguluj pompki na 225 stopni, jak nic nie da to zacznij od wymiany uszczelniacza na tym cylindrze.
Zobacz czy nie zatkana odma , a jak dymi na niebiesko to pierścienie lub uszczelniacze zaworów do wymiany. Zrób próbę olejową będziesz wiedział więcej.
Moim zdaniem gdyby leciało z wału to miałbyś w krótkim czasie kilka kropel oleju pod autem. Z simeringu dość mocno leci olej.
To cię grubo skasował za wymianę uszczelniaczy. Ciekawe jaki był stan gniazd za 6000 do 10000 km się przekonasz.
Napisz jaki to samochód będzie łatwiej i jakie ma objawy
ŚPRawdz czy uszczelniacze pompowtrysków są szczelne .olej w filtrze paliwa i w koszu pompy paliwa w zbiorniku
Teraz pytanie wałek pompy 17 czy 20 mm ? Nie pamiętam do tej pompy, prawdopodobnie 20mm. https://www.azetdiesel.pl/pl/p/Simmering... http://www.autodieselparts.com.pl/641,14... A panewki to wpisz w google : panewka wałka...
To podaj kod silnika 1.9 TDI przy którym trzeba wyjąć skrzynię dla G28 bo z tego co wiem to nie ma takiej potrzeby, nawet przy silniku 2.0 TDI gdzie odczyt ma miejsce z koła sygnałowego od strony uszczelniacza przy skrzyni.
Kolego do wymiany uszczelniacze na pompowtryskach.
Nie pierwsze jw ewentualnie sprawdzenie czy blokady na rozrządzie są ok, ale wszystko raczej sprowadza się do złego ustawienia uszczelniacza walu który jest czujnikiem i kołem fonicznym na wale (ma zintegrowany w sobie czujnik położenia wału i koło foniczne).
Nie wiem jaki tam w BJB Ty masz czujnik wału? Na uszczelniaczu czy w bloku?
Nie spotkałem się z zerwaniem mimo, że wymieniałem je przy przebiegach rzędu 380 000 - 400 000 km. Myślę, że te paski ratuje praca ze stałym obciążeniem bez pulsacji. Natomiast są zestawy rozrządu razem z tym paskiem, ale dotyczą one głównie 1.6 TDI, w których i tak trzeba zmieniać rozrząd z powodu awarii przesłony pompy wody lub z powodu wycieków z...
Miałem to samo tylko w innym aucie. Wymiana uszczelniaczy zaworów załatwiła sprawę definitywnie. Wcześniej brało mi 0,5-0,8 litra na 1000 km. Teraz nie bierze nic co mógłbym zauważyć.
1. Ustawianie rozrządu. 2. Zasilanie w kostce czujnika 3. Odległość od koła fonicznego i jego stan (czy nie brakuje wypustek). 4. Pomiar ciągłości przewodu sygnałowego Czujnik -ECU 5. Weryfikacja ustawienia czujnika na wale (jest uszczelniaczu od strony skrzyni biegów). PS Nowe zamienniki zdarzają się wadliwe.
Powiedz mi jak udalo Ci sie wrzucic klucz do srodka silnika podczes odkrecania czujnika walu. O ile soe nie myle to od 2012 powinien byc czujnik na kole zamachowym, w sensie na uszczelniaczu walu dokladnie.
Witam, może temat już nieaktualny ale też przerabialem taki silnik i ustawienie uszczelniacza Tak jak na rysunku powyżej jest błędne. Jeśli ktoś będzie potrzebowal informacji to służę pomocą
dokladnie do wymiany uszczelniacze pompowtrysków
Uszczelniacze pompowtryskow A w jakim stanie były gniazda pompowtryskiwaczy w głowicy?
Lub z uszczelniacza wałka rozrządu.
Uszkodzenie uszczelniacza wałka atakującego.
gniazd nie sprawdzałem ,zmieniane były uszczelniacze komplet 4 szt pompki .Był podłączony VAG wszystko było oki pompki niby dobre według kompa , niby nie znalazł nic podejrzanego raczej wszystko było ok . przymierze się jeszcze raz do wymiany uszczelniaczy i wymienię śruby na nowe co myślicie o nowych śrubach obecnie są stare może nie dociskają ? Śruby...
Woda w wydechu. Wg mnie jeśli dymi 5 sekund to znaczy że to nic nie znaczy. Ogólnie jak zostawisz rozgrzane auto np na 2-3 godziny i zadymi na (biało) przez chwile to mogą to być uszczelniacze na zaworach. Ale jak 5 sekund to nie przejmuj sie na razie. Jezdzić.
Rozrusznik kręci jak szalony To pojęcie względne, im wyższa temperatura tym wyższe muszą być obroty zanim sterownik zezwoli na start. No ale: W większości 1.9 na gorącym problem odpalania jest rozrusznik lub akumulator To zostało wykluczone przez odpięcie czujnika temperatury. Przezroczysty wąż na powrót do filtra i obserwować, jeśli pojawi się piana...
Albo raczej uszczelniacze trzonków zaworów...
Proszę wymienić uszczelniacze pompo wtrysków.
może przez uszczelniacze zaworowe.Też nie będzie dymił na niebiesko.
Paliwo dostać się do oleju może przez pompę tandem lub uszczelniacze pompowtrysków. Jak silnik nie równo chodzi to raczej uszczelniacze pompowtrysków.
Witam już nie pamiętam ale wiem że napewno skaczą raz większe a raz mniejsze wiem że poprzedni właściciel rok temu wymieniał uszczelniacze
Uszczelniacze nowe popowtryski też sprawdzane
Czyli taka blacha aluminiowa między skrzynią a silnikiem. Na środku zachodzi na obudowę uszczelniacza i może tam nie siadła. Nikt ci nie odpowie na to pytanie poprawnie, bo tylko ty sam możesz sobie przypomnieć co mogłeś zepsuć. W innym przypadku są to wadliwe części.
Witam Podepnę się pod temat. Na dniach zmieniłem silnik z 2.0 SDI na 1.9 TDI ATD 101KM, skrzynię z Turana GQN 6-biegową. W silniku założyłem pompki, wałek i czujniki od wałka rozrządu i wału od SDI, przy czym czujnik od wału razem z uszczelniaczem. Wejście pod czujnik wału trzeba nowe rozwiercić. Sprzęgło sztywne, kompletne z 1.6 TDI, skrzynia z wybierakiem...
Temat prosty, skrzynia na reklamacje. Dodano po 2 Sami możecie sprawdzić poprawność oraz stan zalanego oleju. Objawy które opisujesz wskazują na problem mechatroniki (przepustowość zaworów sterujących) lub problem "klejenia" sprzęgła.
Wygląda na uszczelniacze w turbosprężarce
Jak już to Uszczelniacze pompowtrysków .
Tylko zużyty wysprzęglik będzie zapowietrzał ciągle układ, mimo braku wycieku bo tam uszczelniacz wargowy jednostronnego działania. Pierwsze symptomy jego uszkodzenia to brak możliwości odpowietrzenia bo ciągle skądś się bierze powietrze. Mimo odpowietrzenia na drugi dzień znów powietrze.
Nie napisałeś roku produkcji i przebiegu , ale ja raczej skłaniał bym się do stwierdzenia że do wymiany są uszczelniacze na zaworach.
Powodem zrywania paska był wyciek oleju z uszczelniacza wału ( po uszczelnieniu na razie spokój)
1.9 tdi mimo iż pancerne na obecne standardy to może mieć przedmuchu jak lokomotywa. Niestety 25-30 lat robi swoje.
Jak wymienisz świece, wtryski, uszczelniacze zaworowe i pewnie katalizator to efekt będzie już niezauważalny. Także, da się, ale uzasadnienia ekonomicznego nie ma.
Np uszczelniacze na pompkach,nieszczelnoiśc tandem, i inne cuda
Widocznie wyciek odparowuje na bieżąco na gorącym elemencie. Można spróbować uszczelniacza ALE TYLKO w płynie.np.liquy moly
Niebieski dym krótko po uruchomieniu mogą powodować uszczelniacze zaworowe.
Załóż wężyk paliwowy przezroczysty na powrocie z silnika a będziesz widział czy na 100% uszczelniacze
Wymień uszczelniacze trzonków zaworów Powinno pomóc
Do sprawdzenia wałek rozrządu i szklanki, przy okazji można wymienić uszczelniacze pompowtrysków. Same pompki zostaw w spokoju
Wymiana uszczelniaczy , mechanicy spaprali raz robotę i musieli poprawić drugim razem
W VW Passat b6 1.9 TDI 105 KM DPF podnosi mi sie poziom oleju. Mechanik mówi że to uszczelniacze pompowtrysków i przy okazji trzeba bedzie wymienić pompe vacum. Czy pompa Vacum ma coś wspólnego z podnoszącym sie poziomem oleju? Uszczelniacze to wiem że może się lać paliwo a co ma pompa do tego?
Mineło panowie piec dni jak narazie auto pali po zmianie uszczelniaczy
Sam raczej nie dasz rady jedz do warsztatu prawdopodobnie puśćiły uszczelniacze:!:
Zużycie(spalanie )oleju w normie? Dymi z rury wydechowej? Tam zawsze trochę dmucha.Ale zwiększone dmuchanie to np. uszczelniacze zaworów...
Uszczelniacze zaworowe można wymienic bez sciagania głowicy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sam wymieniłem na nowe oryginalne uszczelniacze.
uszczelniacze na pompo wtryskach
3- kupić po renegeneracji? Ta opcja będzie najlepsza jak kupisz od sprawdzonego. Dziś dzwoniłem do mechanika w sprawie wymiany uszczelniaczy pompowtrysków, usługa - 450-500zł . A czemu chcesz wyciągać pompki? Jaki masz przebieg?
Niebieski dym który pojawia się na chwile podczas uruchamiania auta po np nocnym postoju oznacza zwykle wyeksploatowane uszczelniacze zaworowe. Olej spływa po trzonkach zaworów do komory spalania. Po uruchomieniu silnika spala się i dlatego jest taki efekt. W silniku VW 1.9 TDI nie potrzeba demontować głowicy,żeby wymienić uszczelniacze zaworowe, przy...
Po którym remoncie zaczęło się tak dziać? Czy Tandempompa którą założyłeś była nowa? Sprawdź czy nie wraca z niej "czarna ropa" Oleju nie przybywa? Olej może spalać z turbiny, separatora, tandem pompy i uszczelniaczy zaworowych.
Wymieniałeś uszczelniacze na pompkach?
Zmierz sprężanie na cylindrach. Winne mogą być pierścienie albo uszczelniacze zaworów.
Obstawialbym, albo vacu albo jak koledga wyzej wspomnial uszczelniacze pompowtrysków.
Problem rozwiązany, wymienione uszczelniacze pompek, oraz przy okazji zregenerowane 4szt pompek.
Brak błedów ,po pierwszym przekręceniu kluczyka pompa w zbiorniku głośniej pracuje Uszczelniacze rok temu wymieniane, coś czuję że to walek zdejmę dekiel i sprawdze.
Wymienialas uszczelniacze zaworowe gumki?
Miałem kiedyś podobny przypadek co jedno uszczelniłem w innym miejscu zaczęło lecieć. Pomogło dopiero rozebranie całej pompy i wymiana wszystkich uszczelniaczy.
umyj i popatrz ,uszczelniacz wałka albo górna pokrywa
W bkc bxe jest czujnik suchy, uszczelniacz walu od strony skrzyni ma piercien magnetyczny
Widać, że wywaliło uszczelniacz na wewnętrznym przegubie...
Dzieki za zainteresowanie ale nie czuje sie w tym temacie zeby zaczac cos dzialac licze ze moze znajdzie sie ktos kto cos pomoze.
To świerczenie to jakby uślizg paska wieloklinowego.A wracając do uszczelki to dociskają ją tylko trzy śrubki proponuje użyć do niej jeszcze uszczelniacza silikonowego
A ktoś może powie jakie dokładnie są wymiary a może symbole tego łożyska i uszczelniacza ? Dzięki za szybką odpowiedz.
A sprawdzane było ciśnienie wtrysku paliwa.Sprawdź czy nie ma za dużo oleju bo przez turbinę może iść na ssący a jak go przybywa to wymień uszczelniacze pompowtrysków
Witam użytkowników forum, oczekuję pomocy w kwestii wymiany uszczelniacza króćca półosi strona prawa. Auto VW passat 1.9 tdi, 99, AVG, automat. Z wymianą uszczelniacza z lewej strony nie było problemu: odkręcamy przegub, pojawia się mała śrubka na imbus, po odkręceniu której wszystko jest na wierzchu. Z prawej strony jest coś co przypomina zaślepkę,...
a czy uszczelniacze pod wtryski dałeś nowe
Uszczelniacze zaworowe i /lub pierścienie olejowe.
Tak gwoli ścisłości, to w tych silnikach (EA288) są dwa paski zębate, drugi napędza pompę oleju i pracuje w jego kąpieli. Wymieniając rozrząd należy pamiętać również o jego wymianie. Droższe zestawy rozrządu zawierają tenże pasek oraz pokrywę wraz z uszczelniaczem i właśnie takie należy kupować https://obrazki.elektroda.pl/4091206600_...
Mogą być uszczelniacze na pompowtryskach .wybite gniazda w glowicy. Nieszczelnosc Czy można długo tak jeździć?
Czy ktoś z kolegów wymieniał czujnik wału z nadajnikiem w 2,0 tdi bez urządzenia do montażu?Czy tylko z tym sprzętem da się to zrobić.
Witam! Nieraz kupowałem auta VW w Belgi czy Holandii za tanie pieniądze niby z uszkodzoną uszczelką wlewałem uszczelniacz do układów chłodzących i do domu 1800, 2000 km i spokój kolega kupił auto zwróciłem mu uwagę by kontrolował płyn! 6 lat jeździ i nic spokój -najbardziej mnie ubawilo ze koledze taki pasztet z "uszczelniaczem" sprzedales.Pozdrawiam.Stefan.
simson uszczelniacz uszczelniacz uszczelniacz maglownicy wypycha uszczelniacz
excel skaner kodów kreskowych zmywarką whirlpool pierwszym piekarnik spadek temperatury
drukarka laserowa samsung ue50au8002k
Elektroniczny zegarek nie odmierza czasu po ustawieniu Prędkość obrotowa piły widiowej 50 cm do drewna