Tę podkładkę załóż na wał, przed włożeniem misy olejowej. Nie zapomnij włożyć kulistej końcowi tłoka pompki olejowej do gniazda w misie.
Moim skromnym zdaniem, silnik to Tecumseh OHV 12, ale mogę się mylić.
Do tej przepustnicy, nic nie jest podłączone. Działa to w ten sposób, że gdy dodasz maksymalnie gazu, to dźwignia, którą zaznaczyłem, zamknie przepustnicę ssania. Może być ona zamknięta tylko w tym przypadku. Nawet nieduże zmniejszenia gazu, spowoduje jej otwarcie. Podczas pracy silnika, musi być ona otwarta.
Odkręcałeś może całe ramie do którego są przymocowane cięgna ? Jeżeli tak musisz je ponownie ustawić.
Nikt nie pamieta jak to tam sie odbywało ? :roll:
Zrobiłem według Twoich wskazówek. Działa wyśmienicie. Mam problem jeszcze z silnikiem Tecumseh Futura - nie mogę zmniejszyć obrotów - obroty są dużo za wysokie. Nie wiem czy dobrze jest ustawiony regulator (odwrócony w druga stronę?). Czy tak powinno być jak na załączonym zdjęciu? Nie grzebałem. Taką kupiłem - używana - kosi - tylko problemem za wysokie...
Prawdopodobnie, masz źle założone cięgna regulatora, lub ktoś przy nim majstrował. Na forum, jest sporo tematów dotyczących tego problemu.
Postaram się jutro dorzucić zdjęcie z cięgnami. Przy regulatorze (jeśli chodzi o tą śrubkę na torxa) to nawet ja dzisiaj próbowałem pokręcić , bo ciekawość nie dała mi spokoju i chciałem jakoś te obroty ustawić. Najgorsze jest to że były właściciel nie bardzo wypowiada się w jej temacie i boję się że jakiś domowy mechanik mógł ten gaźnik poważnie podrasować-coś...
http://obrazki.elektroda.pl/5820979900_1... Potrzebuje wymiary tego cięgna zaznaczonego na żółto.
Rysunek przedstawia prawidłowe zamocowanie cięgien. Zwróć szczególną uwagę na to aby nie pomylić otworów, w które są włożone cięgna. http://obrazki.elektroda.net/82_12484108...
Zamieść zdjęcia tego regulatora, tak aby było widać podłączenie tych wszystkich cięgien. Kto może wiedzieć co tam nabroiłeś.
Robiłeś coś, przy gaźniku lub cięgnach regulatora?
ma ktoś może schemat jak pozakładać te cięgna? widzialem wczesniej na forum cos ale teraz nie moge znaleźć ;/
Witam. Poszukuję gaźnika do tecumseh TVXL 195-150250B SER 2316D. Jeżeli pasuje coś innego to proszę o info. Jeżeli ktoś posiada jakąś instrukcję obsługi lub coś takiego to również proszę. Chodzi głównie o okolice gaźnika właśnie. Głównie o te wszystkie cięgna i sprężynki które są podłączone do gaźnika.
W jakim stanie jest cylinder? Pękniecie korbowodu, nie pozostaje bez skutków ubocznych. Albo wywala dziurę z boku silnika, albo dolna krawędź cylindra jest uszkodzona. Zależy, w którym miejscu był tłok, gdy pęknął korbowód. Wał nie jest skrzywiony? Cięgna regulatora, są prawidłowo podłączone, zrób zdjęcia.
OK dziękuję. Link do drugiego tematu oraz załączony obrazek 8 B chyba wyjaśnia jak powinny być ustawione cięgna i dźwignia. W stosunku do tego jak jest u mnie różnica tylko taka że sprężynka cięgna drugiego ( blaszka przy gaźniku - dźwignia regulatora) jest zamontowana do blaszki na gaźniku później metalowy pręcik i dźwignia regulatora. Pierwsze cięgno...
odprężnik poprawiony, na długość 24,40mm z lekkim stożkiem na początku. cięgna po prostowane, założona sprężynka reg. obr. niestety nie oryginalna (zobaczymy podczas pracy jak z mocą) 1. jedno pyt. jaka śruba (gwint) jest na wale? calowy, metryczny?
Mam czteroletnią odśnieżarkę tecumseh HSK35 model 31A-3PAD678,3,7kW. Do ubiegłego roku pracowała poprawnie. W br, po uruchomieniu, na wolnych obrotach silnik pracuje pulsująco.Dopiero pod obciążeniem, przy odśnieżaniu obroty są równomierne, po czym bez obciążenia znowu pulsują. Czy jest to wina gaźnika, czy inny powód? Z zewnątrz patrząc,cięgna są nienaruszone.Czy...
Ale, ale moje cięgno jest w odwrotną stronę tzn. śruba jest z drugiej strony niż ta na foto z tego posta? To, jest bez znaczenia.
Na pierwszym zdjęciu widać że masz źle założone cięgno do przepustnicy (nie ten otworek), w linku, który podałem wyżej masz zdjęcie z prawidłowym. Tak, to jest regulator.
Ok ale jak pod cylindrem puszcze to ze zbiornika będzie fajnie paliwo spływało wężykiem, ale później do gaźnika będzie szło trochę pod górkę? ale jak piszesz, że tak ma być oryginalnie to przetestuje ten sposób. W sumie, czy gaźnik nie powinien zasysać paliwa? Dodano po 4 Silnik Tecumseh BV153? (chyba BV153?, musiałbym sprawdzić) ale jest bez pompki...
Poszukaj na kółkach zębatych, powinny być znaczki do ustawienia rozrządu. Sprawdź, czy cięgno autoregulatora obrotów nie jest włożone odwrotnie. Tzn. na wyłączonym silniku przepustnica ma być maksymalnie otwarta.
Czyżby regulator był po przeciwnej stronie? Regulator jest w tym samym miejscu, tylko ta czarna część jest założona odwrotnie na osi. W niektórych modelach silnika tak właśnie jest. Zasada działania jest identyczna. Cięgno idzie w lewo i obroty maleją. Cięgno, w obu przypadkach, odchyla się w prawo, i wtedy obroty maleją.
Wydaje mi si, że fotki wszystko wyjaśnią :) Śruba nr 1 http://obrazki.elektroda.pl/7182135700_1... płytka z dźwigniami ma regulację jak na fotce w zakresie około +/- 8mm http://obrazki.elektroda.pl/3985096200_1... Tutaj cięgna i miejsca ich zapięcia http://obrazki.elektroda.pl/6212539900_1...
Właśnie najśmieśniejsze jest to, że w pływaku na bank coś "pływa" bo słychać, a jak wsadziłem go do wody to wypływał na powierzchnię :-(. Co prawda nie jak typowa "oponka" czy koło ratunkowe, ale bokiem do góry :-). Jak go łapałem w miejscu wieszaka z obu stron (tak jak jest mocowany w gaźniku) to już ładnie się stabilizował pod wodą. Jeżeli coś jest...
Nie działa ponieważ masz źle zapięte cięgno regulatora. http://obrazki.elektroda.pl/7332312000_1...
Jeśli świeca nie jest czarna po takim koszeniu to zdecydowanie wyciek paliwa. Jeśli jest czarna, sprawdź cięgno przepustnicy ssania. Zdecydowanie za dużo paliwa znika, na ten kawałek to powinno wystarczyć ze 100ml, bo chyba nie "młócisz" metrowej trawy?
Ten trzeci otwór jest do przykręcenia osłony tłumika. Cięgna są takie same jak w innych silnikach Tecumseha, jeżeli masz możliwość to pomierz a jeżeli nie to postaram się zrobić rysunek z wymiarami, ale to dopiero jutro. Ta sprężynka, która jest na krótszym cięgnie, powinna być luźna, gdy jest dźwignia gazu jest w pozycji "Stop" Gdy masz manetkę na...
Kosiarka odpaliła po poprawnym ustawieniu cewki względem magneta. Luz musi wynosić 0.3mm. Po odpaleniu zauważyłem że nie działa regulacja obrotów. Po odkręceniu regulatora obrotów od gaźnika nie były założone cięgna. Czy wiecie może jak to złożyć tak aby działało cięgno regulacji obrotów. Załączam zdjęcie gaźnika i regulatora obrotów http://obrazki.elektroda.pl/5898168600_1...
Rozjaśnię trochę sprawę :). Mam zamiar zbudować agregat prądotwórczy, z tym silnikiem, który ma napędzać alternator od cinquecento 700. Regulator chciałbym ustawić na stałe, ponieważ nie posiadam sprężyny oraz cięgna, a czytałem że ceny takiej sprężynki mogą wynosić 40zł :O. Ps. Jak wymienić krok po kroku simering (wydaje mi się, że na ten simering...
Odkręcałeś tę śrubkę przy dźwigni regulatora? Chyba ktoś nią kręcił. Popatrz na zdjęcie i ustaw te dźwignię, tak jak jest tam. Chodzi o zaznaczony na czerwono kąt pomiędzy dwoma elementami. Staraj się ustawić taki jak na zdjęciu, nie jest to kąt prosty. Pamiętaj, że śrubka ma lewy gwint i odkręca się w lewo, czyli odwrotnie do wskazówek zegara. http://obrazki.elektroda.pl/7182348400_1...
Witam Szanowne grono serdecznie, mam nie lada problem. Nabyłem kosiarkę Fleurelle właśnie z powyższym silnikiem. Kosiarka odpala, ale gdy dodaję gazu to silnik moim zdaniem (a jestem laikiem, więc z góry przepraszam za dziwne sformułowania) osiąga ok 1500 obr. i po prostu w trawie się dławi. Więc normalnie w świecie ściągnąłem filtr powietrza, kolektor...
Witam. Odkąd rozkręciłem kosiarkę w celu przeczyszczenia gaźnika mam z nią same problemy. Odkręciłem gaźnik, przeczyściłem go, złożyłem i kapało Mi paliwo więc poszedłem do szpeca od husqvarny w celu sprawdzenia kompletności gaźnika i okazało się, że pływak był uszkodzony. Po ponownym montażu gaźnika kosiarka albo zapala na wolnych obrotach i gaśnie...
Witam. Zauważyłem, że sporo osób ma podobny problem co ja lecz może mój przypadek będzie się trochę różnił od innych na forum. Od 3 miesięcy eksploatuję kosiarkę z silnikiem TECUMSEH PRISMA 3,7HP (silnik fabrycznie nowy). Podczas ostatniego koszenia (już pod koniec) silnik zaczął pracować pulsacyjne (w regularnych, krótkich odstępach czasowych obroty...
Otwór w gaźniku jest w pożądku, tak samo przepustnica, która powinna być połączona cięgnem z regulatorem obrotów. Podczas poruszania dźwignią gazu, przepustnica nie porusza się, ponieważ nie jest z nią bezpośrednio połączona. Odkręć śrubę, która jest od spodu gaźnika, i dokładnie przedmuchaj dysze. Na zdjęciu mocowanie linki gazu do gaźnika. http://obrazki.elektroda.net/62_12725376...
Witam Widzę, że mój gaźnik jest dość nietypowy - posiada 3 cięgła, i jedną przepustnicę. Kupiłem komplet naprawczy - uszczelka pływaka, iglica, uszczelki, sprężyna regulatora. Silnik do TECUMSEH120 - 200ccm pojemności. Ktoś pomoże jak założyć te cięgna ? Powiem szczerze. że nie wykonałem zdjęcia jak były założone, myślałem, że będą dostępne opisy w...
http://obrazki.elektroda.net/27_12705045... Witam chciałbym pochwalić się moją kosiarką do trawy. Projekt przerobienia kosiarki spalinowej na kosiarkę zdalnie sterowaną już od dawna chodził mi po głowie. Chcąc podnieść poziom i unikalność maszyny postawiłem sobie niezależne założenia. Pierwsze założenie to takie, że kosiarka po przeróbce powinna...
Wydaje mi się że oryginalnie był właśnie gaźnik z regulowanymi dyszami. Pierwsze to świeca, następnie szczelność połączenia gaźnik - cylinder. Sprawdź czy oś przepustnicy nie ma dużego luzu. Filtr powietrza. Ta kosiarka to, jakiś "składak"? Zmień, gaźnik na ten "bardzo stary" i powinno być dobrze. Ta blaszka z cięgnami, która jest nad gaźnikiem, jest...
wymiana cięgna regulacja cięgna cięgna gaźnika
napięcie przebicia silikon neptun odchylać pionowy zmywarka bosch stabilizator
panasonic aquarea panasonic aquarea
Jak wymontować rozrusznik w samochodzie - krok po kroku Słabe hamulce tylnej osi w Daewoo Lanos 1.5 SE