telefon terminal

Znaleziono około 831 wyników dla: telefon terminal
  • C35i + HyperTerminal = ???

    Witajcie, mecze sie z siemensem C35i. Rozne zrodla roznie podaja, ale ludzie z ERY mowia, ze ten model ma modem sprzetowy. Podobnie ME45 - po podlaczeniu kablem do komputer i odpaleniu Hyper Terminala mozna nim sterowac. Niestety C35i milczy :( Ustawiam : predkosc 9600, 8N1. Wszystko wyglada ok, ale...

    GSM Serwis   08 Wrz 2007 18:58 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2172
  • Gigaset 4010 Comfotr

    Powyższe porady rzeczywiście zadziałały na problem dzwonka w moim francuskim Gigaset 4010 Comfort, natomiast nie rozwiązały problemu CLIPa. Stan rzeczy: - mam linię ISDN z TPSA i terminal AETHRA - działa CLIP na pożyczonym telefonie G4010 Clasic (polskim) - działa CLIP na mojej słuchawce G4010...

    Telefony Stacjonarne Serwis   19 Mar 2016 01:35 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 3317
  • Modul EXPERT GSM

    Czy ktos z Was posiada jakies informacje na temat przerobki modulow gsm EXPERT GSM ? Chodzi o to ze posiadam kilka modulow ale pod WAVECOM takie mi zostaly a zdobycie terminali Wavecom w dobrej cenie w porownaniu z Nokia 5110 itp.. graniczy z cudem, po drobnej przerobce w elektronice zostaje jeszcze...

    Inne Serwis   07 Mar 2004 13:33 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1059
  • Port COM i S55

    Odinstalujcie (jezeli macie) Hyper Terminala w W98 czy XP. Powinno pomoc. Czesto sie tak dzieje nie tylko w telefonach ale hyper terminal uniemozliwia prace modemow lub najzwyczajniej rozlacza je. Bycmoze tu tkwi problem.

    GSM Serwis   17 Maj 2004 20:31 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 984
  • gdy problem w sieci TPSA to pytaj postaram sie odpowiedziec

    2 linia -bez promocji 122 zł w promocji 1,22 zł z chwilą instalacji 2 lini deklarujesz jaki abonament reflektujesz materialy odnosnie lini abonenckich-parametry wysłalem :) ale jeszcze tu podaje moze komus sie przyda Sygnalizacją nazywamy proces nadawania, przesyłania i odbioru sygnałów...

    Telefony Stacjonarne Serwis   15 Gru 2004 09:09 Odpowiedzi: 124    Wyświetleń: 43870
  • DSL-HS-2.3MBS ....jak podłączyć ...

    Twój sprzęt to router sieciowy DSL. Ma wbudowany modem DSL i 4-ro portowy swich (4x RJ45 10/100Base-T, RJ11 dla lini DSL), który umożliwia w prosty i bezpieczny (firewalle) sposób korzystanie z usług DSL (podział dostępu do internetu na wielu urzytkowników). Żadne przekładanie (crosowanie) przewodów...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   27 Lip 2004 12:10 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3953
  • centrala alarmowa dsc pc550

    Oczywiście tak. Terminal alarmowy GSM sterowany jest z wyjścia BELL (syrena alarmu) i czasem z PGM (zazbrojenie i rozbrojenie systemu). Znam kilka (około ośmiu typów) takich powiedamiaczy. Są lepsze i gorsze. Po namyśle można dobrać coś dla siebie. DSC 550 wybiera tonowo i impulsowo. Wybieranie impulsowe...

    Zabezpieczenia Stacjonarne   16 Lip 2004 15:45 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2918
  • Internet przez komórkę.

    Hipertelminal to standardowy terminal w windows, jest w menu start, jak nie ma to go doinstaluj. Co do kabelka to trudno mi powiedziec ale zobacz czy telefon bedzie odpowiadal na komendy.

    Sieci, Internet   19 Cze 2005 10:03 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 5084
  • Jaki operator / taryfa do radiopowiadaminia GSM?

    Problem w tym że negocjować można jak chce się dużo kart SIM dla np. monitoringu konwojów. Ale ja potrzebuję to do dwóch terminali. I chyba dam sobie spokój z GSM bo musiałbym podwójnie płacić za abonament ( chyba że powiadamianie na telefon domowy ). Zastanawiam się nad PMR wprawdzie GSM genialnie...

    Co kupić Archiwum   17 Wrz 2004 09:18 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4560
  • CZY KTOŚ MOZE MI POMÓC W TYM JAK ODEBRAC DANE WYSLANE DO KOM

    Witam wszystkich Mam problem : CZY KTOŚ MOZE MI POMÓC W TYM JAK ODEBRAC DANE WYSLANE DO KOMÓRY ? Podłączyłem PC do modemu i komunikuje się z nim za pomocą terminala (cacy) Podłączyłem Komóre do AVR i też się kompunikuję (dzwonię pod domowy numer ...... ) dodzwonił sie jest OK do komóry uzywam...

    Mikrokontrolery   08 Wrz 2004 17:47 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1229
  • Problem z kablem do j5

    mialem ten sam problem to nie wina sysyemu probowalem w dosie i program j5reader niedzialal sprobuj zdjac sim locka prgramem CTE terminal przelacz kabel na serwice musisz miec wlczony telefon uruchom program wcisnij zielona strzalke na dole powinny sie pokazywac IIIIIII jezeli pokazuja sie EEEEEE...

    GSM Serwis   21 Paź 2004 17:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 717
  • IMEI - 00000000000000 - jak naprawic?

    włączam CTE Terminal, ustawiam port COM, robie connect i wyskakuje mi to, telefon jest wlaczony i podpiety do kabla DATA, bez karty SIM Initializing phone ... Timeout! No CTE command response from phone.

    GSM Serwis   21 Lut 2005 18:57 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 3040
  • Antena Zewnętrzna Gigastet -Zwiększenie zasięgu w Gigasetach

    Antena działa w dwie strony jesli ma duzy zysk energetyczny to przy nadawaniu wzmacnia wiązkę a przy odbiorze skuteczniej przechwytuje pole el-magn . Dlatego bts-y gsm są tak usytuowane a nie inaczej a sektory są antenami o duzym zysku.Nadrabia się tym sposobem słabosci anten i małej mocy terminali...

    Telefony Stacjonarne Serwis   03 Gru 2010 15:16 Odpowiedzi: 78    Wyświetleń: 18635
  • HIS: gdzie te 115, 2 kbps'ow?

    witam, od niedawna mam SDI. terminal HIS. problem tkwi w tym, ze nie rozwija tej predkosci 115,2 (co prawda jest zsynchronizowany, a sluchawka telefonu odlozona). slucham sobie radia internetowego (48kbps). i co jakis czas zalacza sie buforowanie - inaczej: muza nie gra, a ja sie wsciekam. placimy za...

    Sieci, Internet   05 Gru 2004 20:51 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 924
  • Centrale Alcatel 4200 oraz OmniPCX

    Witam, od jakiegoś czasu planowałem zakup centrali, która ma obsługiwać łącze 30B+D oraz posiadać ok 60 linii wenwętrznych analogowych. Do tego fajnie by było, gdyby były jakieś linie cyfrowe. Dzisiaj wpadła mi w ręce centrala 4200E zlikwidowana w pewnej firmie. Niestety kompletnie nie znam się...

    Telefony Stacjonarne Serwis   16 Lis 2007 00:30 Odpowiedzi: 212    Wyświetleń: 51318
  • Ascom Eurit 133 brak systemu

    Witam Ja jednak myślę że może to być jeszcze jakiś błąd na styku S , czyli normalnie mówiąc na porcie cyfrowym Twojego NT (Network Terminal)-zakończenia sieciowego. Żeby to sprawdzić potrzebny jest drugi na 100% sprawny NT lub telefon ISDN. Dodano po 8 A jednak masz chyba problem z zalogowaniem...

    Telefony Stacjonarne Serwis   03 Sty 2009 22:36 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 4798
  • NOKIA NFN-1 co to jest? Czy to na pewno centralka? Podłączenie do PC.

    Mam takie coś. Przeznaczyłem to na części .Ma w środku fajny zasilacz impulsowy 12V.Chyba do czego innego się nie nada. Posiada podobne bebechy cyfrowe jak telefony NMT oraz dupleksowy tor radiowy większej mocy na ok 900MHz oraz łącze do linii telefonicznej z koderem mowy na FX118. Hmm oki to juz wiem...

    Radiotechnika Serwis   11 Lut 2005 21:26 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1251
  • Warto kupic Motorole E398 Ma służyc jako moduł gprs do netu

    Mam licencjie gprs.EDGE dziala nie tylko w warszawie .Osobiscie sprawdzilem w Katowicach i tez dziala - max transfer na noki 6230 19kb/s srednie przy sciaganiu plikow na poziomie okolo 10kb/s .Nie mam dobrego zdania o telefonach noki i musze sprawdzic jeszcze na innych.Z edge jeszcze sa motoroliki...

    Co kupić Archiwum   01 Mar 2006 11:25 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1952
  • centrala "MATRA" - jak to się programuje??

    Jest specjalny termianal w formie przenośnego komputerka, głównie przez modem w centrali, podobno z kompa przez Hyper Terminal też można. Jeśli centralą ktoś się zajmował napewno jest założone hasło. Poza tym trzeba wiedzieć na jaki numer ma modem. Spotkałem się z tymi centralami ale akurat nie programowałem...

    Telefony Stacjonarne Serwis   25 Lut 2005 14:32 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2310
  • Sterowanie portem COM. RS232

    Witam!! Jezeli ktos moze mi pomoc to mam taki problem. Potrzebuje wyslac komendy AT do modemu w telefonie. Jezeli robie to za pomoca terminala to wszystko jest OK. Jak robie to za pomoca mojego programiku to nie otzymuje zadnych info ani o bledzie ani o poprawnosci komendy tak jakby RTS nie bylo wlaczone...

    Programowanie   07 Wrz 2006 22:25 Odpowiedzi: 62    Wyświetleń: 28788
  • Jedna linia dwa numery zewnętrzne

    [quote="pieterek"]Terminal Isdn tz zakończenie nt rozwiaże problem.Trzeba zamienić dostep analogowy na cyfrowy,oraz wykupić nr dodatkowy Msn.W ten sposób są dwa oddzielne numery... W neti MSN są dwa i za darmo. Tzn numer główny (parę groszy kosztowało pozostawienie numeru analogowego) + 2 MSN....

    Telefony Stacjonarne Serwis   12 Lis 2005 17:08 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1983
  • SDI przez KX-TA 308

    Znajomy ma centralkę KX-TA 308, 3 linie z TP SA podłączone na wejściu, 8 nr tlf wewnętrznych. Na jednej z tych 3 linii wchodzących na być aktywowana usługa SDI. Chcę podłączyć to następująco: Jedną z tych 3 linii wchodzących (z aktywowaną usługą SDI) odłączam od centralki i podłączam do terminala...

    Telefony Stacjonarne Serwis   12 Lis 2005 22:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 756
  • Jakie okablowanie do kasy

    Witam Jeżeli masz możliwości techniczne to poprowadź 3 kable komputerowe (skrętka). - pierwszy kabel to komunikacja z komputerem (sieć) - drugi kabel to zapas - trzeci kable to telefon (terminal jedna para, telefon druga para , jeszcze zostana dwie wolne pary

    Sieci, Internet   22 Maj 2006 20:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 822
  • soft do wysyłania SMS

    :D, bardziej od programu zależy mi na możliwości jego napisania, ale niekoniecznie. Chodzi o soft do: - Nokii: 3120, 3100, 3410 - Siemens A52. PS Zna może ktoś format transmisjij telefonów po łączach typu RS232, USB ... ? Też kiedyś tego szukałem do siemensów coś znalazłem ale nie do końca...

    GSM Serwis   19 Lis 2005 21:09 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1149
  • Siemens me45 - problem z odbiorem

    Witam Wszystkich!!! Mam pewien problem otoz nie moge w zaden sposob odczytac odpowiedzi z mojego siemensa me45. linie rx i tx podpialem przez rezystory 3k3 ( jak ich nie bylo padal zasieg) nadawanie chodzi bez problemow, telefon reaguje na komendy. w hyper terminalu wszystko dzialalo a tu juz nie. moze...

    Mikrokontrolery   28 Sty 2006 17:24 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 985
  • Motorola Radius GP1200 - Err 02

    Tak sobie patrze pod Motke, zaglądam pod bateria i co widze?? "Nie wymaga zezwolenia telekomunikacyjnego"... Jest to orginalna nalepka, nawet z logo TPSA;) Tak więc pomyliłeś sie stary, nie jest mi potrzebna żadna licencja... Przeczytaj uwazniej. To dotyczy sytuacji, kiedy masz podpisana umowe o...

    Radiotechnika Serwis   25 Mar 2006 22:10 Odpowiedzi: 39    Wyświetleń: 9295
  • Przekierowanie modemu na port COM. Delphi.

    Witam! Mam program, który łączy się ze sterownikiem po porcie COM. Ja muszę wykonać to połączenie przez modem i sieć TP. Sterownik po drugiej stronie jest podłączony do sieci TP przez modem i jest skonfigurowany do takiej pracy. Problem polega na tym, że musze teraz połączyć się ze sterownikiem np....

    Programowanie   12 Mar 2006 16:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1101
  • sony ericsson k700i - problem z włączeniem

    telefon byl juz w naprawie. wymieniony zostal terminal ale po uplywie 2 godzin po dobiorzre telefon znow sie wylaczyl i zaczal migac

    GSM Serwis   21 Mar 2006 13:18 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1107
  • SMS w TP. Siemens S450 nie odbiera SMS-a w profilu tekstowym.

    "Obciecie" zer w numerze centrum odbiorczego jest wymagane w momencie kiedy telefon obsluguje "terminale". W zaleznosci od modelu moze byc wymagane usuniecie jednego lub nawet dwoch zer. W momencie zlego wpisania numeru moj aparat nie rozpoznawal numeru ( brak identyfikacji - po prostu pusty wyswietlacz)...

    Telefony Stacjonarne Serwis   08 Lip 2012 23:37 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 14009
  • (Odwrotka...)Tuba

    Witam! To moja ktoras z kolei konstrukcja ale moja pierwsza odwrotka ktora zrobiłem na własnym schemacie ,ktorej wogle nie wyliczalem i zrobiłem ja w ok 8 h z płyt MDF 1,7mm oklejona "filcem" a co do głośnika to ma 200 w 8 ohm firma JL nie znam parametrow dokładnie . koszty filc - 50 zł klej...

    DIY Akustyka   03 Kwi 2006 11:38 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 7596
  • Jak znieść hasło sprzętowe z dysku 2,5?

    był takitemat ' IdeGrabb ....." tam był opisany terminal dyskowy, ukłąd na 74ls14 + kilka elementów. może także być kabel od telefonu , tylko tego nie trenowałem. ale ważna jest procedura, a jak na razie to jej nie widze na forum !!!

    Komputery Hardware   04 Lip 2006 16:58 Odpowiedzi: 243    Wyświetleń: 208108
  • Projekt - komputer z TTL - potrzebne schematy, pomysły

    Witam, szkoda że Autor tematu tak późno go zapodał. Dlaczego ? otóż miałem okazję mieć do czynienia z komputerem w 100% wykonanym w technologii TTL który przywiózł swego czasu mój znajomy z Niemiec. Komputer ten można by w pełni nazwać mianem super PC-ta na te czasy w których został wykonany ze względu...

    Komputery Hardware   10 Lis 2006 21:48 Odpowiedzi: 36    Wyświetleń: 5639
  • Problem w diagnostyce uszkodzenia ST3250823A -Barracuda

    Terminal szeregowy podłącza się w miejsce zworek, nie do IDE. Ja mam zrobiony na MAX232 i działa świetnie z Seagate i Samsung (przy okazji można nim flashować telefony GSM ;) ). Można go podłączyć do samej elektroniki (odłączonej od dysku) też powinna się zgłościć. Preamp jest wewnątrz dysku, na...

    Komputery Hardware   03 Cze 2006 10:04 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3116
  • Pc->komórka OK,uP->PC OK,uP->komóra NIC ,why?

    Ja bym szukał w : 1) problem DTE/DCE - testowałeś AMEGA<->PC( wtedy PC jest w standardzie DTE a ATMEGA DCE), ale do połączenia ATMEGA<->Siemens potrzebujesz innego kabla bo ATMEGA musi mieć standard DTE. aby się w tym połapać nie wystarczy nazywać punktów na złączach (np TxD, DTR..) ale...

    Mikrokontrolery   03 Cze 2006 14:35 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 957
  • Motorola GM350 co to za uszkodzenie?

    Jeżeli była wstawiona płytka DTMF lub terminala to został wylutowany jeden z wielu rezystorów. Przerabiałem kilka takich radyjek i za funkcję nadawania odpowiada tam rezystor umieszczony jako pierwszy od prawej strony gniazda rozszerzeń (tego bliżej przedniego panela) powinien mieć wartość 270ohm. Jeżeli...

    Radiotechnika Serwis   10 Cze 2006 16:12 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2167
  • Wzmacniacz HEXFET 400W HOLTON-a + Basowe Kolumny HANDMADE:)

    Czytalem, czytalem i czytalem ... i w koncu zabralem sie za budowe estradowych kolumienek. W sumie wszystkich wyszlo 4 sztuki z czego 4 aktywne. Dwie pierwsze zrobiłem okolo roku temu, ale to "kaszana" (ładnie graja ale wyglad pozostawia troche do życzenia) Wzmacniacz w srodku to STK 4050...

    DIY Konstrukcje   08 Sie 2008 21:37 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 11858
  • Gadaluch - sprzetowy klient Gadu-Gadu

    Wystarczy praktycznie dowolny telefon (z tych nowszych) obsługujący JAVA aby mieć GG via GPRS! Co do urządzenia to nie rozumiem niektórych ludzi którzy podają propozycje dodania bajerów w stylu palmtopa,przeciez to nie ma byc cos takiego! Jesli chodzi o cenę zgadzam się z poprzednikami,max 100zł i...

    DIY Konstrukcje   29 Lut 2008 19:56 Odpowiedzi: 139    Wyświetleń: 37162
  • Komendy AT oraz podłączenie panasonica G450 do PC.

    Witam! Mam starego panasonica G450 i chciałbym go jakoś wykorzystać. Chcę go mianowicie podłączyć do komputera, dzwonić i wysyłać smsy przez hyper terminala. I tu moje pytania: - Czy mogę podłączyć ten telefon do kompa jeśli jest on pod ładowarką? Dolutować do wtyczki zasilania kabelek Tx,Rx,GND -...

    GSM Serwis   22 Cze 2006 10:52 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1229
  • C35 lub SL45 w trybie pracy jako modem.

    Witam. Czy da się zmusić telefon w trybie pracy modemowej bez wpisywania komend AT z terminala zmusić do odebrania połączenia. Może dałoby się jakoś zasymulować obecność zestawu głośnomuwiącego, który odebrałby to automatycznie.

    GSM Serwis   22 Cze 2006 15:14 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 732
  • Kolumny na tonsilach TVM i STX [32-300-4SC]

    chialbym wam wreszcie przedstawic moje kolumienki o ktorych mowie juz od jakiegos czasu na forum: Przetworniki STX GDN 32-300-4SC Tonsil GDN 20/40 4R TVM ARV 104-04/4 zwrotnica najtansza z stxa :D planuje ja wymienic tylko chcialem jak narazie poexperymentowac z nią no i tez powodem byly...

    DIY Akustyka   17 Sty 2007 19:40 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 6849
  • heyah - doladowanie komus konta:)

    Możesz doładować każde konto z terminala podając numer telefonu który chcesz doładować np w sklepie, na stacji benzynowej itd. Poczytaj tutaj:

    GSM Serwis   02 Lip 2006 20:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 23281
  • sub na STX GDN-27-150-8-SC

    Witam Wszystkich! Takze jestem właścicielem suba na głośniku GDN-27-150-8-SC, które dość niedawno skończyłem. Tak samo jak BoA_2005 mam 16 lat;) Dlatego bedziecie mogli porównać nasze jakości wykończenia pod względem wieku;) Obudowa ma około 45 litrów i jest zbudowana z wielowarstwowej,sklejanej płyty...

    DIY Akustyka   26 Sie 2006 16:56 Odpowiedzi: 58    Wyświetleń: 8751
  • internet komórkowy z Orange - słaby transfer

    General Packet Radio Service (GPRS) - technologia, która stosowana jest w sieciach GSM do pakietowego przesyłania danych. Oferowana w praktyce prędkość transmisji rzędu 30 - 80 kb/s umożliwia korzystanie z internetu, lub z transmisji strumieniowej audio/video. Inną zaleta tej technologii jest fakt,...

    Sieci, Internet   08 Wrz 2006 16:27 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2858
  • Sposób na podsłuch. Jak można wykryć podsłuch?

    Nigdy tego nie sprawdzałem i nie bardzo mam w tej chwili jak to sprawdzić ale czy można by było wykorzystać do tego zakończenie NT. ( oczywiście nie sygnalizacji ale pełnego zarządzania połączeniami co spełniało byzdaje się wymagania ) Z tego co wiem nt przepuszcza sygnał analogowy tylko pytanie czy...

    Telefony Stacjonarne Serwis   01 Wrz 2006 20:42 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 24212
  • Carpower CRB-12TC

    Dzisiaj znowu ogladalem go jak gra i ta nierowna praca to chyba tylko taki efekt przez telefon. Jak na niego patrzylem to nie widzialem zeby sie jakos nierowno wychylal. Powiedzcie mi tylko co zrobic z tym podlaczeniem? Dzisiaj zrobilem skrzynie. Jutro chce ja obic i zrobic otwor pod portal podlaczeniowy....

    CarAudio   17 Wrz 2006 20:50 Odpowiedzi: 46    Wyświetleń: 5362
  • SIEMENS A31 - jaka jest pred. trans. RS ustawiona fabrycznie

    Witam:) Dzieki za odp...byloby super :))) Przy okazji to mam do czynienia z ciekawym zjawiskiem...podlaczylem telefon Siemens a31 kablem RS232 potem przejsciowka na USB do laptopa i jak w terminalu wydawalem polecenia do niezaleznie czy telefon byl podlaczony czy nie i tak przychodzily odpowiezi...

    GSM Serwis   30 Wrz 2006 08:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 812
  • kolejny sub na STX GDN 27-150-8-SC

    Witam! :D Chciałbym przedstawić mój drugi subwoofer na głośniku STX Konstrukcja: Obudowa zrobiona z płyty wiórowej gr.18mm skręcona wkrętami co 10cm. Pojemność 52 litry. Są wzmocnienia. Sub obity wykładziną. 2x BR o śr. 7.5cm i dł. 15cm. Napęd: wieża sanyo 120w (chwilowo). zastosowany filtr pasywny....

    DIY Akustyka   21 Lis 2006 18:15 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 6548
  • Kolejna konstrukcja na stx

    Witam. Przedstawiam swą pierwszą konstrukcje. Założenia Ma to być w miare tania a przyzwoita konstrukcja przeznaczona do techno i małych domowych prywatek. PRZETWORNIKI Niskotonowy: GDN 22-120-4 SC Średniotonowy: GDM 14-100-8 SC Wysokotonowy: GDWT 8-150-8 SC Zwrotnica: STX 3D-12 OBUDOWA...

    DIY Akustyka   18 Paź 2006 20:54 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 4531
  • Hyperterminal vs AT16. Hyperterminal nie pozwala wprowadzać znaków.

    Cześć.Dodałem te L na końcach tych wartości- bez zmian.Tablica kom[10] jest tylko wykorzystywana przez funkcje wysyłającą która działa, funkcja odbierająca z niej nie korzysta.Z funkcji delayms korzystałem już nieraz co prawda jej rzeczywista wartość sięga jej ~ 4.6 krotności ( delayms(1000) = 5s) ale...

    Mikrokontrolery   17 Paź 2006 17:22 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2613
  • Dość nie typowe pytanie odnośnie badania analogowego termin.

    Cześć Pisze ponieważ mam taki problem, otóż na projekt dostałem opracować „opracować stanowisko do badania analogowego terminala” i nie za bardzo wiem jak to zrobić, ponieważ nic mi nie przychodzi na myśl, jako analogowy terminal rozumiem telefon, itp. No i jak przetestować takie urządzenie,...

    Telefony Stacjonarne Serwis   13 Lut 2007 11:24 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2198
  • komunikacja mikrokontrolera i nokii 6510 przez IRDA'e

    Juz wiem gdzie popelnielam blad jesli chodzi o Hiperteminal windosowski. Zamiast COM wybieralem polaczenie przez podczerwien. Teraz pozostaje jeszcze problem z terminalem proponowanym przez McRancor'a. Uzywalem juz tego terminala wczesniej do komunikacji przez RS232. Nie moge sie jednak przyjego pomocy...

    Mikrokontrolery   27 Paź 2006 19:55 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1407
  • POMOCY PRZY PROJEKCIE gen. pradu dzwonienia

    nalezy postawic terminal na drodze miedzy centrala wysylajaca prad dzwonienia a abonentem. W tym terminalu powinno napiecie zostac tak dostosowane(zblokowane) aby nie zniszczyc nic a nastepnie po dostosowaniu przekirowane juz do abonenta aby zaczal dzownic telefon. Zatem potrzebujesz detektor sygnalu...

    Telefony Stacjonarne Serwis   31 Paź 2006 23:47 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2029
  • Centrala Platan Classic 12 ISDN , problem .

    Wszystko zależy od tego jak masz skonfigurowane łącze ISDN i jaki terminal NT masz podłączony do linii. Jeśli łącze ISDN masz w konfiguracji jako p-m-p (punkt wielopunkt) i zakończenie sieciowe NT wyposażone w porty a/b (analogowe) to podłącz to nich zwykły aparat analogowy. W przypadku gdy z centralki...

    Telefony Stacjonarne Serwis   10 Gru 2006 15:32 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2282
  • SuB na Ravemasterze BSW 154-II

    Założenia: Zbudowanie mocnego suba do pokoju, który gdy trzeba potrafi dać czadu :D Przetwornik: Jako przetwornika użyłem 15" Ravemaster'a BSW 154 II , którego sprowadziłem z Niemiec za 250zł , w Polsce ten głośnik kosztuje 450zł :) Wiecej parametrów można zobaczyć Obudowa: Obudowa...

    DIY Akustyka   31 Mar 2007 19:42 Odpowiedzi: 47    Wyświetleń: 16664
  • CT Siemens HiPath 4500, szukam materiałów szkoleniowych.

    Witaj! Zapomnij o materiałach szkoleniowych za free do tej centrali, programowanie jest dosyć skomplikowane, lepiej namów szefa na zakup szkolenia w Siemensie. Jeśli firmę było stać na HiPtaha 4000 to tym bardziej powinno być stać na szkolenie. Jedynie materiały szkoleniowe pozwalają na późniejsze samodzielne...

    Telefony Stacjonarne Serwis   30 Gru 2006 22:31 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1064
  • Fax Philips HCF 141 wysyła faxy, nie chce odbierać

    Witam! Urządzenie wpiąte do linii, a oprócz niego: modem, terminal kart płatniczych i telefon. Fasy wychodzące OK, lecz przy próbie odbioru jakby zrzucał połączenie. Nawet nie cwierknie. Ustawienia Faksu: Config. Paralel Dial mod. tone PABX no DAY fax.Quick ...

    Telefony Stacjonarne Serwis   14 Sty 2007 13:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1224
  • Problem z Seagate Barracuda ATA IV ST380021A 80gb

    Terminal dyskowy jest zrobiony na układzie 74ls14 , plus kilka oporników, dioda LED. Połączony potem do dysku oraz do np. Hyper Terminala w windowsie. Schemat był podawany w temacie "IDE grabb..." Podczas startu dysku po załączeniu napięcia system dyskowy podaje log z którego można odczytać co go...

    Komputery Hardware   05 Lut 2007 08:33 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2982
  • Alcatel 4400 - Kiazka telefoniczna

    Jest jeszcze 4740 czyli zarządzanie i taryfikacja w jednym. Autor tych programów to chyba zapalony tenisista 15,30,40,60 :D 4760 to nowy pakiet , nazywa się OmniVista, pozostałe należą do starego pakietu. Można jeszcze programować 4400 terminalem. A teraz do rzeczy, osobiście nie znam sposobu...

    Telefony Stacjonarne Serwis   09 Gru 2008 17:28 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2450
  • Kolumny z lasu

    Witam przedstawiam wam prawie gotowy projekt kolumn. Obudowy zrobione są z pnia świerka z wydrążonym środkiem. Do obróbki pni użyłem piły łańcuchowej (przycięcie na wymiar, wydrążenie otworów) , wiertarki i szlifierki taśmowej. Obudowa ma netto około 20 l, ścianki około 5 cm. Bas refleks rura alu 5cm...

    DIY Akustyka   06 Kwi 2007 20:52 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 6890
  • Sterowanie , alarm , zdalny odczyt itp z wykorzystaniem GSM

    No i czym się tu chwalić. Juz jakiś czas temu napisałem prace dyplomową, również na PW, której celem było stowrzenie alarmu samochodowego zintogrowanego z terminalem GSM (np. C35). Został wykonany model, który działa. Dla lokalizacji system podaje w SMS nazwe nadajnika (to c sie w telefonie wyswietla),...

    Ogłoszenia Elektronika   15 Paź 2009 16:58 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 8487
  • pierwszy projekt-podłogówki na stx-ach

    Witam Właśnie na ukończeniu są moje kolumienki, które są początkiem budowy systemu 5.1. Wzałożeniach miały to być budżetówki jednak nie byle co. Analizując konstrukcje z elektrody, głośniki wybrałem z oferty stx-a. mid basy na STX GDN 14-50-8-ss tweetery STX GDWK 10-200-8-pj konstrukcja zamknięta...

    DIY Akustyka   10 Kwi 2007 18:44 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4460
  • BB5 simlock gdy kod od operatora niedziała, jak odblokować?

    przeliczenie ask na rpl to jedna z opcji, druga jest wpisanie kodu bezposrednio do telefonu spod kabla :D tylko jakich komend uzyc?? technicznie jest to wykonalne, a praktyce nie trafila mi sie jeszcze taka sztuka, wiec nie ma na czym trenowac. bycmoze terminal bedzie albo zblizony do MTTY albo...

    GSM Serwis   15 Cze 2007 12:38 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 7993
  • Moja tuba na bazie projektu dj.bolo lecz po małych zmianach

    To moja pierwsze kaostrukcja pokazana w dziale DIY:) Zrobiłem tzw. odwrotke na bazie projektu DJ.Bolo:) Moimi zmianami było wsadzenie innego głosnika (GDN-32-300-SC) oraz minimalna zmiana niektórych kątów:) jestem zadowolony bardzo z tej konstrukci:) Gra czystko, bardzo dynamicznie i oczywiście bardzo...

    DIY Akustyka   02 Cze 2007 18:57 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 5424
  • Podłączenie do centrali Slican CCT-1668.L

    Telefony Eurit podłacza się jedynie do terminala ISDN .

    Telefony Stacjonarne Serwis   16 Cze 2007 14:02 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3750
  • JAK ZROBIĆ LINIE TELEFONICZNA Z 2 TELEFONOW ?

    Zrób sobie prostą centralkę. Jak jeden z rozmówców podniesie słuchawkę to u drugiego zacznie dzwonić telefon. Jak ten drugi podniesie to przestanie dzwonić i można rozmawiać. Oczywiście odwrotnie jest tak samo. Dam ci dwa przykłady prostych łącznic. Mam jeszcze inny opis, ale on jest dostępny w Re8/1992. Odnośnie...

    Telefony Stacjonarne Serwis   06 Lip 2007 11:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2430
  • Kontroluj 8 urządzeń przez SMS! (Ericsson)

    Posiadam Ericsson A1018s kabel wykonany prawidłowo komunikuje sie z programem Terminal 1.9b, oraz Easy text. Podglądam ramki programem Free serial monitor.Po włączeniu telefonu komendy które służą do wysłania smsa wygląda następująco ( podaje jako ramki w hex ). program easytext generuje następująco zapytanie...

    DIY Zagranica   25 Sie 2011 10:47 Odpowiedzi: 62    Wyświetleń: 43021
  • SE T630 i atmega16 ,szukam schematu podlaczenia pinow...

    Ja się łączyłem zwykłym kablem z MAX232 (TX i Rx pokrosowane) z T610i i komunikacja szła bez problemu. Może masz port zablokowany/uszkodzony albo ten telefon nie ma modemu. Używałem terminala TeraTerm ale na zwykłym hyperterminalu też chyba działało.

    Mikrokontrolery   15 Sie 2007 00:16 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 3045
  • zrobić RS232 do laptopa z urządzenia przenośnego, jak?

    Witam, mam pewne urządzenie które wspaniale emuluje mi COMa czyli RS232, oczywiście nie po adresie przerwania a po nazwie...com1, com2... wystarcza mi jak narazie do wszystkiego w moim laptopie, ale...wejście to RJ45, chciałbym zrobić przejściówkę COM <--> RS232, ogólnie wykorzystuję tylko Tx,...

    Komputery Hardware   20 Sie 2007 11:08 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 607
  • Co zrobić firmie FranPress? - nie chcą oddać weksli

    Witam kolegów, Myślę, że temat jest jak najbardziej z branży GSM. Kiedyś miałem z tej firmy terminal do doładowań, ale ze względu na fatalną jakość obsługi klienta, awaryjność i kilka innych rzeczy zrezygnowałem z ich usług. Przy podpisywaniu umowy oddałem weksle co prawda na niedużą kwotę ale zawsze...

    GSM Serwis   30 Wrz 2007 10:28 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 875
  • Własna prosta niezawodna przejściówka USB-RS232 (AVR)

    No więc tak.... 1.na początek powiem, że przejścióweczka genialna i rzeczywiście prosta jak drut (nawet nie dawałem oporników na usb i tego 1M ) czyli ukad mój się składa z 2xdiody + opornik 1k + atmega8 + kwarc 12MHz 2. W terminalu po zwarciu TX z RX działa nawet z prędkością 921600 !!! niestety...

    DIY Konstrukcje   11 Gru 2018 19:22 Odpowiedzi: 452    Wyświetleń: 233461
  • Programowanie Access Pointów i Routerów JTAG-iem.

    Ja mam taki problem, że nie mogę wybrać opcji jednej z czterech, tylko automatycznie wszystko się dzieje i wybiera opcję 3, nawet jak naciskam klawisz 2. Dlaczego nie mogę wybrać opcji nr. 2?. Poniżej info z terminala: ================================ AR2312 Boot Loader Interface V0.3e01...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   23 Mar 2013 19:37 Odpowiedzi: 47    Wyświetleń: 27609
  • Dysk twardy Seagate ST320423A - stuka

    Nie posiadam w tej chwili terminala dyskowego, musiał bym go zrobić. Mam kabel od telefonu komurkowego na MAX232, nada się do dysku czy nie bardzo?

    Naprawa HDD i odzysk danych   28 Sty 2008 19:03 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3210
  • sterowanie ipod-em bascom

    Nie chce mi się wnikać w sposób przesyłu ale czy w transmisji na pewno nie ma 'potwierdzania' czy innego sposobu weryfikacji komend? Nowoczesne urządzenia lubia się bawić w odsyłanie ramki z potwierdzeniem, na którą znowu trzeba potwierdzić itd. Kup kabel do PC i zobacz najpierw w terminalu jak ta...

    Mikrokontrolery   10 Lut 2008 16:01 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3036
  • Konfiguracja modemu za pomocą uC

    Jak już wspominałem w pierwszym poście , che sobie coś przesłac z mikrokontrolera przez linie telefoniczną (dowolna rzecz na poczatek np."Hello World":) ). Czyli po jednej stronie mam mikrokontroler+modem a po drugiej komputer+modem. Przesyłam sobie po eresie z mikrokontrolera do modemu komende Hayesa...

    Mikrokontrolery   06 Mar 2008 14:27 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1221
  • Ericsson T10/T18/T28 + 8051

    EDIT: Po pewnym czasie zabawy terminalem zauważyłem że dość często podczas wysyłania komend do telefonu siemens chwilowo gubi zasięg, szuka sieci i po kilku sekundach ma normalny zasięg. Czym to może byc spowodowane? Spróbuj obniżyć napięcie na lini, którą wysyłasz dane do telefonu, do 3,3V W...

    Mikrokontrolery   03 Kwi 2008 16:01 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 6478
  • Kabel z Rx Tx pod USB.

    Witam mam do Was takie pytanie potrzebuje kabla do komputera pod USB który będzie miał na wyjściu Rx i Tx i w systemie windows jest emulowany jako com. Do jakich telefonów jest taki kabel stosowany? Kabel potrzebny mi jako terminal dyskowy.

    GSM Serwis   07 Kwi 2008 16:32 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 5119
  • Atmega 8 + Bluetooth (BTM - 222)

    do linii komend AT przejdziesz ze stanu nadawania danych wysyłając znaki ++++ to domyślnie 4 plusy w większości modemów AT i zakańczasz linie znakiem <CR> (carriage return) , da sie zmienić tą sekwencje. Przez jedną sekunde zanim wydasz to polecenie nie wolno Ci wysyłać żadnych danych potem te...

    Mikrokontrolery   19 Wrz 2015 08:26 Odpowiedzi: 225    Wyświetleń: 98272
  • Lokalizator APRS na ATmega8

    System APRS, jak już kol. Zdzicho napisał służy między innymi do przekazywania w aktualnej pozycji (odczytywanej z odbiornika GPS) oraz innych danych, takich jak dane pogodowe, czy stany wejść analogowych/cyfrowych w postaci raportów pakietowych do innych użytkowników tego systemu. Komunikacja może odbywać...

    DIY Zagranica   31 Mar 2009 09:19 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 8667
  • Subwoofer NA 12. Prezentacja dzieła.

    Witajcie chę wam zaprezentować moje Nowe Dzieło na Alphardzie 12'' Lw 1200 Subwoofer powstał ponieważ poprzedni na większym mi sie rozerwał pies pogryzł głośnik ;/ ale dostałem nowy i zabrałem się do roboty i zrobiłem coś dobrego i ładnego bo poprzednie było nie dopracowana i całkiem blee cała skrzynie...

    DIY Akustyka   25 Cze 2008 15:30 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 7816
  • Komunikacja na odległość 100 - 200 km na morzu.

    W takim przypadku wszystko co poprzednio napisałem traci sens, bo tyczy większych jednostek pływających :-) Nie widzę specjalnie rozwiązań "naziemnych", zostaje więc komunikacja satelitarna. Z możliwości, które przychodzą mi do głowy to ORBCOMM ( )- sprzedaje fajne moduły juz z wbudowanym GPSem, pobierające...

    Radiotechnika Serwis   27 Maj 2008 12:13 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3981
  • [Atmega8][C][SE T630] odbiór danych

    Dzięki za odpowiedź Tutaj posprzątałem kod nieco, wysyłałem wcześniej OK. Miałem w nim: USART_println("OK") To wysyła na wyjście sekwencję znaków: OK\r\n wtedy byłem w stanie odczytać OK Tak samo było gdy pisałem AT, a nie OK - tzn też odczytałem AT. Ani razu po wysłaniu...

    Mikrokontrolery   09 Cze 2008 00:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1603
  • Skaner nasłuchowy - pytanie o pasmo 455-465 MHz.

    Owszem, stacjonarne. Tyle że nie w takim sensie jak rozumiesz. W rejonach gdzie nie opłaca się budować infrastruktury kablowej TP S.A. korzystając ze starej infrastruktury Centertela instaluje ludziom właśnie takie wynalazki na podane pasmo. W skład zestawu wchodzi antena i terminal, do którego podłącza...

    Radiotechnika Początkujący   29 Wrz 2019 18:17 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5097
  • Nieudany flash NSU ponownie...e50

    Witam Problem jest nastepujacy - posiadam nokie e50 w ktorej chcialem sobie zaaktualizowac softa przez NSU. Zmienilem product code w NSS zeby nie miec smierci z orange. Gdy soft zaczal powinien zaczac sie wrzucac fon sie zawiesil (zostal wygaszacz z godzina). Odlaczylem go wiec i co gorsza nie chcial...

    GSM Serwis   27 Cze 2008 22:09 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3374
  • Jak stworzyć sieciowy serwer faxowania

    Witam!!! Próbuję rozgryźć temat korzystania a sieciowej usługi faxowania w firmię. Temat wygląda tak że mamy w firmie kilka lokalizacji oddalonych od centrali w tych lokalizacjach są linie(za które trzeba płacić) na kórych działają miedzy innymi FAXY. I w ramach oszczędności pojawił się taki temat: Pomyślałem...

    Telefony Stacjonarne Serwis   12 Sie 2008 16:01 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1515
  • BT Home Hub - jak podpiąć internet poprzez Ethernet ?

    ma tak: jedno do podpiecia do terminala drugie to telefon (chyba ma bramke voip) dwa gniazda ethernetowe usba -b usb - a . Czyli dało by rade coś z tego zrobić?

    Sieci, Internet   10 Lip 2009 14:02 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 18462
  • [ATMEGA16] Usart + siemens c35

    A co musze wysłać :?: Bo jak ja coś pisze w moim hyper terminalu w windowsie xp to nic mi nie wyświetla na polu textowym Podczas pisania nie będzie ci się nic wyświetlać bo telefon nie robi echa . Musisz wpisać odpowiednią komendę AT a potem wcisnąć enter i powinieneś dostać odpowiedź o ile dobrze...

    Mikrokontrolery AVR   24 Sie 2008 16:17 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3427
  • [Atmega64] [siemens C75][RS232]

    Ja uzywam S55 z oryginalnym kablem i dziala OK! Skoro masz polaczenie µC z PC to podlacz kabel i telefon z PC i zobacz w terminalu czy telefon odpowiada. W sumie to nie rozumiem po co ucinales kabel skoro mogles dolutowac zlacze do µC :boss:

    Mikrokontrolery AVR   02 Wrz 2008 23:16 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1520
  • PTMP connections / PTP connections ?

    Z tego co widze chodzi o ISDN a nie bezprzewodowe. Dla ISDM PTP to nic innego jak Point to Point czyli sytuaccja gdy zakończeniem dla łacza ISDN jest jeden terminal np. centrala telefoniczna PTMP - to point to multipoint czyli punkt do wielu urzadzeń wtedy gdy mammy na ISDN kilka urzadzeń - telefonów,...

    Telefony Stacjonarne Serwis   29 Wrz 2008 23:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2024
  • Jak zbudować długą antene 2,4GHz

    Dostałem taki kabelek w firmie www.speckable.pl tylko teraz czekam na jego cenę :) Ew. będę kombinował z kilkoma accespointami, tylko tu będzie kolejny problem bo chodzi o to żeby terminale mogły sie samoczynnie przełączać pomiedzy apekami (cos jak telefony gsm pomiędzy przemiennikami) ale to juz inny...

    Radiotechnika Serwis   30 Paź 2008 09:31 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 3757
  • Dlaczego kolumny mają basrefleksy różnej długości?

    Odkopuje troche temat. Postanowiłem wrzucić zdjęcia. Lewy i prawy BR: Widok głośnika niskotonowego, wnętrze, oraz terminal: Sory za jakość, ale zdjęcia robione były telefonem przy oświetleniu zieloną świetlówką. Poza tym dodałem zdjęcie całej kolumny na początku tematu.

    Nagłośnienie Estrada   03 Lis 2008 15:04 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 2730
  • Nokia 6610i a komendy AT.

    Czy obslugiwal ktos z was Nokie 6610i przy pomocy terminala i komend AT? Czy ten model posiada taka funkcje? Czytalem ze tylko niektore Nokie maja taka mozliwosc, moze ktos z was wie jak producenci opisuja taka mozliwosc w specyfikacji telefonu?

    Mikrokontrolery   04 Lis 2008 19:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1089
  • Problem - internet radiowy

    Witam! Jeżeli nie ten dział, to proszę o przeniesienie. Do napisania tutaj skłoniły mnie ostatnie problemy z moim dostawcą internetu. Posiadam łącze bezprzewodowe, antena Yagi, kabel 0.5m 2,4 GHz, WLAN 11g Router, odl. do nadajnika <300m Około maja b.r. skończyła się nam umowa na neozdradę,...

    Sieci LAN   21 Gru 2008 18:39 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 993
  • Na świecie jest już miliard internautów

    Niemal co siódmy człowiek na świecie używa Internetu. W grudniu liczba użytkowników sieci przekroczyła miliard Spośród 6,7 mld osób żyjących na Ziemi miliard to internauci – wynika z badania World Metrix przeprowadzonego przez amerykańską firmę comScore. Wyliczenia analityków uwzględniają...

    Newsy   31 Sty 2009 00:20 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1354
  • Kryteria doboru kart CF do budowy SSD

    Drogi kolego zriel Szanuję twoje skromne zdanie na temat budowy SSD z kart CF, SD i dochodzę do wniosku, że opiera się ono w dużej mierze o informacje internetowe i znikome - lub być może traumatyczne - własne doświadczenia z kartami CF i SD. Owszem, budowanie SSD z CF lub SD w celu uzyskania...

    Komputery Co kupić?   10 Lip 2017 22:52 Odpowiedzi: 73    Wyświetleń: 70747
  • Czym się różnią karty VISA i VISA Electron?

    Visa jest chyba pełnowartościową kartą kredytową (taką która ma limit kredytowy). Jest ściśle powiązana z umową kredytową. Normalną kartą kredytową, w przeciwieństwem do popularnej w Polsce karty płatniczej można płacić nie tylko elektronicznie, ale np. przez internet. Visa Electron to karta płatnicza...

    Ogólny techniczny   07 Lut 2009 13:14 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 10697
  • Nokia 6233 flashowanie Phoenixem

    Witam, telefon po naciśnięciu włącznika staje na napisie Nokia i się wyłącza. Próba flashowania po Dead USB kończy się tak : Flashing started Creating product data items list Product data items list created Backup not required Flashing phone Initializing Loading image files... Waiting for USB...

    GSM Początkujący   24 Lut 2009 14:32 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 969
  • Ambilight (Momolight)- oprogramowanie PC

    hmm może rzeczywiste temat odświeżany(minęło ponad 3 miesiące..) ale chciałem zadać parę istotnych pytań dla mnie gdyż chce zrobić podobny układ (oczywiście gratulacje ze udało ci się to od nowa napisać dla AVR w C ;] ). a nie lubię iść na łatwiznę i wrzucać gotowca więc: pierwsza sprawa Limonit...

    DIY Poczekalnia   11 Sty 2011 14:57 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 9473
  • Wyslanie komendy at w c++

    Witam Potrzebujesz kod czy gotowego exe-ka? Parametry transmisji? Nr telefonu to stała w programie czy wprowadzana z klawiatury? Jakie są znaki na końcu linii komendy ATD? A może terminal wystarczy?

    Programowanie   01 Mar 2010 19:15 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2105
  • Seagate Barracuda 7200.11 ST3500320AS , nie wykrywany.

    Problem w tym że nie jestem elektrykiem a co za tym idzie pojęcia nie mam o budowaniu takich układów. Szukałem, szukałem... Na stronie którą podał Nirvanowiec byłem ale nie wiedziałem że to własnie to czego szukam. Liczyłem że mogę to zrobić wymieniając jedynie oprogramowanie tak jak ma to miejsce...

    Naprawa HDD i odzysk danych   12 Kwi 2009 20:04 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 11864
  • Furuno GP-70 + laptop

    Witam, proponuje dorwać poprawną wersję tsunami '99 albo Max Sea. Skonfigurować port pod COM1 (a jak się nie da to com1-com5) niektóre przejściówki usb mogą nie działać z sygnałem gps. Ja działałem na obu programach i nie powinno być problemu. Pozdrawiam p.s. Odpal Start>Programy>akcesoria>komunika...

    Urządzenia Mobilne   21 Kwi 2009 14:52 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2669