A ECU jaką widzi temperaturę?
Na to wygląda.
Witajcie raz kolejny Mam problem bo mnie coś oszukują wskazania temperatury [co prawda temperatura oleju w 126p czujnik zamontowany w misie olejowej] jak na temperaturę oleju powinien pokazywac jak silnik w ciepły dzień dostanie po garach to silnik się gotuje a temperatura tylko 60 wskaźnik kupiłem na aukcji a czujnik od cc 700 [ze starymi zegarami]...
Problem tkwi w czujniku Ty masz kontrolke ktora zaświeca się jak jest wysoka temperatura silnika a zalożony czujnik do wskażnika i dlatego zaczyna się żarzyć Kup czujnik do kontrolki nie do wskaznika (CC były ze wskaznikiem temp. i z tylko kontrolka)Powodzenia
Wentylator i tak nie działa. Czujnik jest dobry temperatura jest pokazywana. Nie rozumiem... Jaki czujnik jest dobry? Ten w chłodnicy? To NIE JEST CZUJNIK a włącznik wentylatora i nie jest jego zadaniem pokazywanie temperatury a włączanie wiatraka; tylko włączanie. Doprowadzić prąd do wiatraka prosto z akumulatora - jak wiatrak nie ruszy, wymienić.
Przy 20°C 2,4 - 2,6 kΩ, jest to czujnik ntc więc wzrost temperatury powoduje spadek rezystancji
Posiadam wersję aisan z pod ciśnieniem da się tam zamontować ten czujnik jedno pinowy żeby pokazywał temperaturę na liczniku. Tam w tym czujniku są podłączone węże podciśnienia jak to zrobić może wiesz albo zdjęcia posiadasz jakieś jak podłączyć żeby działało wszystko
Po czasie - dla zamknięcia tematu - DZIĘKI :)
Czy w 700 miałeś lampkę, czy wskaźnik temperatury?
Tak dokładnie ten z jednym konektorem to jest czujnik temperatury do wskażnika .Jak zewrzesz przewód od niego do masy to wskażnik powinien wychylic się na max.
Witam.Sprawdź czujnik temperatury silnika
mam pytanie gdzie znajduje się w cinquecento 700 gaznik FOs czujnik temperatury oraz czujnik temperatury temrostatu
http://allegro.pl/czujnik-temperatury-wo... cena z kosmosu ale kolor pasuje
W starych fiatach cinquecento był czujnik temperatury, a właściwie wyłącznik bimetaliczny, który zapalał kontrolkę przegrzania silnika, zwierał do masy >100°C Jak masz czujnik NTC to można zastosować komparator napięcia np. LM 311 i skonfigurować tak jego aplikację aby włączał "coś" powyżej 100°C
moze i fajna sprawa ale ja mam tam zegar od temperatury
Tak wiem :)
Oczywiście, że była ale do niczego nie potrzebna... A u ciebie, żeby sterownik zgłosił uszkodzenie sondy to trzeba się nieźle postarać. To prymitywny sterownik, sonda bez grzania więc tym się nie sugeruj, że błędu nie ma masz. Zacznij od czujnika temperatury.
Czyżbyś miał japoński gaźnik, sterowany temperatura?
A wiec przy jakiej temp powinien sie załączyc wentylator w Cinqueento 900 ?? Aha i jak sprawdzic czy wogule wentylator działa ?
w starym licznku mam poziom paliwa,prędkościomierz,i temperatura wody
Witam wiem ze takie tematy się już powtarzały mianowicie mój problem polega na tym ze ten czujnik temperatury cieczy chłodzącej czujnik z dwoma kabelkami fioletowy i czarny czarny idzie na masę a fiolet do centralki czujnik działa na zasadzie jak auto zimne zwiera obwód a jak nagrzeje się 50 st. powinien rozwierać mierząc go miernikiem ciągle mi zwiera...
witam jerzy100 ma racje bo jak jest zla mieszanka to wytwaza sie wjeksza temperatura pozdro
Do wymiany rura doprowadzająca ciepłe powierze i metalowy łapak.Wskutek braku doprowadzenia ciepłego powietrza wzrasta w znacznym stopniu zużycie paliwa.Termostat w filtrze powietrza zostaw w spokoju.Jest fabrycznie wyregulowany.Jeżeli gażnik silnika będzie otrzymywał za gorące powietrze to dopiero zapracuje termostat w filtrze powietrza,ale żeby to...
Czujnik nie kosztował dużo poza tym wydaje mi się, że gdyby to była odma to silnik pracowałby kiepsko w każdym zakresie temperatury oraz obrotów
CC700 to auto które ciężko sie dogrzewa, nie zapominaj że to włoska konstrukcja. Fiat chyba z tego powodu przestał w końcu montować wskaźnik temperatury. Kto ci powiedział że wentylator sie ma włączyć przy 90*?To prawidłowa temperatura.
wg mnie winę ponosi czujnik temperatury na silniku
Jak jesteś z Opatowca to faktycznie nie daleko. Natomiast skrzynia była z SCS z racji tego, że kupiłem w bardzo okazyjnej cenie cały samochód po bliskim kontakcie ze sarną :D Najciekawsze jest to, że wczoraj przy silniku delikatnie ciepłym zmierzyłem kompresje na 4 cylindrze. Wymieniałem uszczelkę pod klawiaturą to czemu by nie dowiedzieć się tak orientacyjnie...
Witam. Zużycie paliwa będzie większe przy niskich temperaturach.
W okresie jesienno zimowym gdy temperatura jest niska ogrzewanie jest bardzo słabiutkie. (gdy jest cieplo ogrzewanie dziala). A gdy temperatura jest ponizej zera ogrzewania wrecz nie ma, cały czas leci zimne powietrze. Co moze być przyczyna? Czy moze ten typ poprostu tak ma? Termostat podejrzewam ze jest dobry poniewaz włącza sie elektrowentylator,...
W cc Aisan sa dwa czujniki temperatury. Jeden do komputera, drugi do wskaznika. iPhone
To był jednak termostat, auto teraz szybciej się nagrzewa, utrzymuje odpowiednią temperaturę. Problem z głowy. Dzięki za podpowiedź.
Silnik oczywiście 700 ccm. Tak ale silnik się przegrzewa i silnik gaśnie ,jednak kiedy włączę nawiew ciepłym powietrzem i wentylator na 3 bieg temperatura spada.
witam.co moze byc przyczyna ze podczas przyspieszania cienki szarpie(gaznik aisan).od czego jest ten czujnik obok pompki paliwa na gorze silnika?,mam urwane od niego te 2 przewody i narazie sa polaczone na krotko,ale po nagrzaniu silnka podczas jazdy nie wchodzi on na obroty,tylko dlawi sie jak by mial za malo paliwa.Czy to wina tego czujnika?? prosze...
MAP-sensor z reguły jest na tylnej ściance pod osłonką z niego idzie rurka gumowa do kolektora ssącego,trzeba sprawdzić czy ta rurka nie jest uszkodzona.Może też być uszkodzone serwo,przewód odpwietrzający zbiornik paliwa,przewód lub czujnik temperatury cieczy.Powodzenia.
Pompa paliwa. Jakie ciśnienie paliwa? Jaką temperaturę widzi sterownik.
Sprawdź jakie masz ciśnienie na cylindrach i czujnik temperatury.
Chodził nierówno "pływał", płyn gotował,,,, ale nie zauważyłem aby dymił na biało... Po pewnym czasie nagle pojawiło sie na bagnecie przy sprawdzaniu oleju "masło" i również pod korkiem do wlewu, a kolor oleju był jaśniutki jak kawa z mlekiem...
dzieki sprawdze bo juz niemam pomysłu wszystkie czyjniki mam nowe ,kable wymienione ,boje się że jak będzie minusowa temperatura to nieodpali
Wymienię te kable. Ale auto zimne pali dobrze i chodzi na wolnych obrotach ok, tylko po kilku kilometrach jak się zagrzeje to nie chce jechać i w końcu gaśnie. Mam kilka podejrzeń: kable od czujnika temperatury wody mi się urwały. A on chyba załącza podciśnieniowe sterowanie gaźnika jak się silnik zagrzeje, dobrze myślę? I tutaj pytanie czy czujnik...
dmuchawa jest z przodu.Jak ją wykręcisz to tam jest opornica ale i też przy opornicy jest opornik temperatury wymień go i wiatrak bedzie smigał. Ten opornik temp. powinien wytrzymać coś koło 130 stopni
cześć wszystkim mam pytanko miesiąc temu miałem problem z paliwem za duzo spalał mi mój bolid cinquecento704 young 1998 mechanik radził wymienić pompe paliwową bo było czuć benzynę w oleju więć wymieniłem pompe olej + filtry jeżdziłem miesiąc i znowu to samo temperatura za szybko zwrasta po 10 minutach w samochodzie zapala się kontrolka oleju i silnik...
w seicento 900 niema czujnika w bloku, jest czujnik w głowicy - w seicento jest to nie czujnik a włącznik który zaświeca kontrolkę przegrzania - już po wszystkiemu ja to koledze wymieniłem właśnie na czujnik temperatury (z cinquecento) i założyłem przełącznik który przełączał sygnał między poziomem paliwa a temperaturą czujnik załączania wentylatora...
Chyba jedynie dołożenie czujnika temperatury od np. poloneza albo cinquecento sporting (miało przecież silnik 1.1) który posiadał wskaźnik. Nie wydaje mi się, aby było wyprowadzenie sygnału z ECU.
Ciśnienie sprężania nie ma nic do trzymania ciśnienia oleju, zajeżdżony wał korbowy, panewki i olej wylewa się przez ułożyskowanie wału zamiast lecieć po magistrali i trzymać ciśnienie. Na zimnym pewnie kontrolka gaśnie zaraz po odpaleniu ale jak złapie temperaturę to na jałowym świeci-masz zajeżdżony silnik i tyle w temacie.
witam,chciał bym się poradzić kogoś ,co można zastosować jako czujnik temperatury np do silika w samochodzie zeby działało to tak:gdy rośnie temp. to zeby malała przewodność prądu przez to.i jaka by była cena tego? Z góry dziękuje za odp. (powiem o co konkretnie mi chodzi ,a więc amieniłem licznik w aucie (w maluszku)i jest on od cintka,jest na nim...
Witam wszystkich zainteresowanych! Mój problem pojawił sie 2 dni temu. Podczas jazdy zauważyłem, że wskazówka pokazująca temperaturę silnika, pozostaje prawie cały czas w granicach 55 do 60 stopni, a wariuje gdy czekam na zmianę świateł na skrzyżowaniu, ale max. do 70 stopni i gdy tylko rusze to spada na 50. Sprawdziłem przewody od czujnika temperatury...
Klekota w okolicach głowicy a i i łańcuch rozrządu chyba trze o dekiel, sprawdziłem stetoskopem lekarskim. Natomiast pisk dochodzi z okolic miski olejowej. Dziwne jest natomiast to, że cały gaźnik, zarówno z zewnątrz jak i w środku calutki zafajdany jest czymś o konsystencji kawy z mlekiem, lecz ciut ciemniejszym. Po zdjęciach patrząc, to ten silnik...
Sprawdź przewody od czujnika położenia wału.
Czujnik na termostacie podaje informację do ecu o temperaturze cieczy, na tej podstawie sterownik wydłuża czas wtrysku przy zimnym silniku
Komp najlepiej czysty i po problemie Wiązkę musisz rzeźbić ta co masz przy silniku 1,2 tak aby podłączyć wszystkie czujniki silnika Do tej wiązki z auta musi iść zasilanie stały + po kluczyku+ masa kontrolka ładownia,oleju czujnik temperatury[opcjonalnie] Kontrolka diagnostyki silnika[marchewka] Zasilanie przekaźnika pompy paliwa to chyba tyle
może sprawdź połączenia masowe, do karoserii i silnika pozdro
Chyba że to jest 700 z gaznikiem Aisan, to jest czujnik temperatury cieczy ale od wskaznika temperatury a nie od kontrolki. A z tego co mi wiadomo to kontrolka jest od przegrzania ale w Seicento.Więcej pokory, a lać to może w ,,lany poniedziałek,,. POZDR.
Mój błąd. W seicento zawór jest, a w Cinquecento nie ma.
oczywiście ze tak wymień tylko sam opornik temperatury i wiatrak będzie śmigał
Brak zasilania. Bezpieczniki sprawdzone?
Witam serdecznie, mam fiata cinquecento, jednak nie posiadam termostatu i teraz mam pytanie czy idzie jakoś zrobić ogrzewanie nie posiadając termostatu? Bardzo by mi na tym zależało ponieważ trochę ciężko jest jechać 2h temperaturze -0 do 5 stopni.
Polecam przełożenie mechaniki wskaźnika temperatury np z Fiata Cinquecento, należy wtedy zamontować go zamiast wskaźnika paliwa i nie trzeba nic więcej robić poza poprowadzeniem przewodu. W razie problemów ze zdobyciem wskaźnika posiadam takowy, i mogę odstąpić :)
schemat jak najbardziej prawidłowy, ale ja tam na Twoim miejscu w chłodnicę wkręcił bym termowłącznik z Cinquecento który jest na 92st.C jeśli pasuje gwint (M22x1.5): https://allegro.pl/oferta/termowylacznik... i równolegle z nim możesz też ręczny włącznik dać, ale z mojego doświadczenia ten włącznik z Cinquecento...
Gdy temperatura powietrza jest niższa od 23°C,termostat otwiera dopływ powietrza ogrzanego nad rurą wydechową.Po wzroście temperatury ponad 28°C następuje przełączenie.
Trzeba by było sprawdzić na egzaminerze czujnik temperatury jaka temperature pokazuje na zimnym silniku.
A czy poza przerabiania przewodów czujnika temperatury czy resztę trzeba zmieniać ?
Uważam tak po wymieniłem termostat i temperatura wciąż mi rośnie.
Robiłem coś takiego latem w tym roku . Prawdziwy horror :D Tak jak u Kolegi nie było słychać krótkotrwałej pracy zaworu powietrza dodatkowego (buczenie) po włączeniu zapłonu . Przyczyną był zgnity przewód masowy centralki sterującej. Poza tym proponuje sprawdzić termozawór i czujnik temperatury włączający prace centralki.
Witam serdecznie, zamierzam zakupić zegar (tj.obrotomierz, prędkościomierz wskaźnik temperatury oraz wskaźnik paliwa) z fiata cinquecento o pojemności 1100 i zamontować do swojego autka CC700 w którym brakuje obrotomierza i czujnika temperatury. Czy z owym montażem szykują się jakieś przeróbki w elektronice auta? Kwestia obrotomierza została wyjaśniona...
Według mnie to pierwsze objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Miałem cinquecento 900 z przebiegiem 28tys.te same objawy zalewało tylko 2 świece. Po wymianie uszczelki wszystko wróciło do normy. Sprawdź czy po nagrzaniu silnika do temperatury 80st. po odkręceniu korka płyn ci się wylewa lub po wyłączeniu silnika słychać chwilowe bulgotanie w przewodach.
Tak może być słaba kompresja, ale może jeszcze sprawdzić układ zapłonowy(świece, przewody, i cewkę). A dzieje sie tak niezależnie od temperatury silnika czy wilgotności powietrza?
Jutro wymienię kable i świece. A później pojadę na wymianę filtra i regulacje..Mam nadzieję, że gazownik będzie znał się na rzeczy i znajdzie usterkę. Właśnie dzisiaj rano zauważyłem,że gdy silnik jeszcze nie jest rozgrzany ( ma około 40 stopni ) po przełączeniu na gaz autko szarpie bardziej niż zwykle..Gdy jednak pojeżdżę na benzynie dłużej i silnik...
Posiadam czujnik z linku jest to EPS 1.840.000 , niestety wkręca się tylko kilka zwojów gwintu i dalej nie idzie . Być może to wina nie stożkowatego zakończenia . Właśnie to jest tak jak w oryginale. Te czujnik oryginalny który wykręciłem nie był do końca wkręcony. Za to ten na wskaźnik wkręcił się do końca i musiałem podkładkę dać. jak rozwiązałeś...
witam, wskaźnik temperatury jak w w większości cinquecento 700 dochodzi do 70 stopni, kiedyś w korku dobijał do 90 ale teraz jakoś wcześniej uruchamia się wentylator i nie da rady go rozgrzać więcej jak 70 stopni i tu moje pytanie gdzie szukać usterki czy wskaźnik zaniża czy wentylator (bardziej prawdopodobne według mnie) za wcześnie się włącza??nie...
skad pewnosc ze do 70 stopni? Czy temperatura była badana czy sugerujesz sie blednym wskazaniem wskaznika temp?
Mechanik może mieć rację.
ale by mu się temperatura niepodnosiła zapewne jeździł bez wstarczającej ilości płynu i pękła głowica
Są dwie wersje liczników jeden posiada wskaźnik temperatury i kontrolkę przegrzania, drugi nie ma wskaźnika temperatury tylko kontrolkę i to właśnie ta kropka.P
Przewody i świece na pewno długo nie były zamieniane.do wyregulowania będę musiał kogos załatwić a przewody i swiece zmienię w poniedziałek.Zadałem pytanie z tym przegrzaniem silnika bo wczesniej auto jezdzilo nie dalekie trasy ale nie włączal mu sie wentylator z 2/3 razy temperatura byla powyżej 90 stopni.
Jeżeli jest to termozawór, więc powinien reagować na temperaturę. Pewnie wraz ze wzrostem temperatury zamyka lub otwiera przejcie między tymi dwiema rurkami.
Mam problem z wolnymi obrotami w Fiacie Cinquecento a mianowicie jak odpalam auto to muszę trzymać nogę na gazie bo inaczej auto zgaśnie bo niema wolnych obrotów.Na pewno nie jest to wina układu wtryskowego bo jest wymieniony na nowy razem ze wszystkimi czujnikami i silniczkiem krokowym znajdującym się w nim.Został zmieniony też czujnik ciśnienia bezwzględnego...
Witam mam problem z fiatem Cc 900 . Gdy otwieram drzwi bez kluczyka w stacyjce świeca sie wszystkie kontrolki na desce . Przy próbie odpalenia auta temperatura wskakuje na 130 stopni nawet przy zimnym silniku wtedy auro kreci ale nie odpala . Moze ktos zna przyczyne ? Kolego najpierw odepnij przewód od czujnika temperatury. Rezystancją będzie nieskończona...
Podłączają zwykły oprnik w miejsce czujnika temperatury powietrza. Tuning lipa i szkoda silnika.
Czujnik temperatury płynu chłodzącego -sygnał do sterownika gaźnika .Stan normalny -zwarty przy temperaturze poniżej 15°C.Przy zerwanych przewodach, sterownik widzi go jako rozwarty czyli temperatura płynu powyżej 15°C-włączony system elektronicznej regulacji składu mieszanki.
Witam ponownie . Wszystko działa!!!! Wemtylator włącza sie przy 90stopniach , wskaźnik temperatury wewnątrz działa jak należy. Jeszcze raz dziekuje jak zawsze niezawodna elektroda!
Jest wskaźnik ale jest tak zimno że nie udało mi się go zagrzać więcej niż 94'C i przy tych 94 termostat się nie otworzył..(na wskaźniku było troszkę ponad 90'C a w zbiorniku było dokładnie 94'C mam multimetr z funkcją pomiaru temperatury). Dziennie robię około 30km.
Witam jestem posiadaczem Cinquecenta 900 na wtrysku od niedawna w aucie padlo ssanie , po prostu go nie spuszcza gdy silnik juz sie rozgrzeje czego efektem jak wiadomo jest duze spalanie i mam pytanie ktory czujnik jest odpowiedzialny za podanie sygnalu do kompa??? czy jest do 2-pinowy czujnik temperatury termostatu czy moze czujnik temperatury powietrza...
A co moze być nie tak do wyżej wymienionych objawów co mogło się popsuć po przegrzaniu że auto jak dochodzi do temperatury to zaczyna się blokować ?
Kolego przełącz na lpg i włącz zapłon i w miarę możliwości spróbuj wykryć wyciek gazu poprzez nasłuchiwanie bądź na węch i sprawdź drozności ukladu ssącego oprócz filtra powietrza nic nie może blokować zasysanego powietrza ! Kolego powiedz przy jakiej temperaturze silnika ustawiałes to lpg??
Do pracy pompki nie ma nic temperatura. Ale jesli słyszałeś "piszczenie" w pompce to może przyszedł czas na wymianę. Musisz tak jak ci już pisali czy popka podaje prawidłowo paliwo i wtedy będziesz wiedział. Dodano po 11 aha. jesli byś chciał samemu sprawdzić pomkę po wyjęciu jej ze zbiornika to nie ździw się że ci bedzie chodzić prawidłowo. Moja siostra...
Zewrzyj przewody na kostce czujnika uruchamiającego wentylator, szukaj przy chłodnicy. Ewentualnie podłącz wentylator bezpośrednio do akumulatora. Ale jeśli się nigdy nie włączał, a lampka świeciła jak nabrał temperatury to owy czujnik wentylatora do wymiany.
Witam Posiadam od niedawna polo jak w temacie. Zastanawia mnie wskaźnik temperatury płynu chłodzącego. Gdy się silnik nagrzewa to wskaźnik temperatury się podnosi. Gdy silnik się nagrzeje na wskaźniku jest 90 stopni. Niezależnie czy samochód stoi w korku czy jedzie. Wskazówka ani nie opada ani nie rośnie. Jeszcze nie zdarzyło mi się by wskaźnik pokazał...
Była gorąca, czujnik nowy, mam 3 i sprawdzałem je w garnuszku w domu, wszystkie włączają obieg. Jak się płyn zagotował to wentylator się nie włączył. Jak się temperatura płynu w chłodnicy podniesie do 100 stopni to wentylator musi się włączyć.Problemem może być : spalony bezpiecznik w obwodzie wentylatora lub skorodowane końcówki kabla w kostce którą...
W CC, jak i w większości pojazdów, czujnik temperatury nie ma wpływu na wentylator. To włącznik termiczny wentylatora w chłodnicy steruje wiatrakiem i dla próby przewody w tamtej wtyczce należy zewrzeć - wiatrak ma ruszyć. I bezpiecznik 3 do sprawdzenia.
No to nie jest tak prosto jak myślałem, że będzie. Dzwoń przewód. To Uno z silnikiem od Cinquecento (899)? Cała reszta elektryki chodzi bez zarzutu?
Wentylator dmuchawy działał mi tylko na 3 biegu. Rozebrałem opornik przy silniczku i okazało się że jest spalony bezpiecznik termiczny. Nie wiem jakie miał parametry. na jaki go wymienić? Na jaką temperaturę powinien być? Proszę o pomoc i wyrozumiałość.
to na wysoka temp spalin(sonda lambda) ...ciekawe, tylko skąd IAW-16F miałby cokolwiek wiedzieć na temat temperatury spalin nie mając żadnego czujnika mogącego ją zmierzyć.
łojej nawet bez planowania głowicy... brak słów przewiercenie termostatu też stosuję w Oplach, i wymieniam czujniki w chłodnicy na takie od Cinquecento 900 na 92st.C może być też przestawiony rozrząd, ale ja bym się najpierw tym czujnikiem temperatury zainsteresował
To tak: *) – przekaźniki na swych miejscach? *) - bezpiecznik 3 – sprawny? *) - czy na fioletowym we wtyku wiatraka jest napięcie (ŻARÓWKĄ sprawdzamy, nie miernikiem!). *) - kawałkiem przewodu dołączamy we wtyku wiatraka szaro-czarny i do masy – wiatrak ma ruszyć. *) we wtyku włącznika wiatraka w chłodnicy dotykamy znów kabelkiem do...
14,2-14,6v powinien mieć na "zimno". Jak wiadomo rezystancja wzrasta wraz z temperaturą i po zagrzaniu w okolicach 13,7V może troszku mniej.
czy ktos moze mi napisac jak mozna sprawdzic czy czujnik termostatyczny temperatury wody ten ktory jest podlaczony do centralki jest sprawny?
Witam.. Mam cinquecento 700 i wymieniłem wczoraj termostat na nowy.. Ale coś mnie niepokoi bo temperatura i tak nie jest zadowalająca.. po pół godziny jazdy ledwo osiąga 70 stopni.. Ale wina nie leży w termostacie bo on nadal zamknięty (chłodnica zimna) więc czemu samochód tak powoli sie grzeje?
Nie dziw się że przy obecnych temperaturach i odcinkach 5 km samochód ci tyle pali to całkiem normalne, moje cinquecento 900 przy takich odcinkach mieści się gdzieś w granicy 9-10l na setke, a już na trasie spokojnie się zadowala 5-6l.
Witam.Skoro temperatura tyle wynosi to wina leży po stronie termostatu,jest otwarty i jest duży obieg przez chłodnice i autko się nie nagrzeje.
Na początku przepraszam ze pisałem od rzeczy, ale ten samochód juz mnie dobija. To tak od początku, silnik jest zgaszony, ale włączona jest stacyjka, włączam radio i słychać właśnie ten stukot, a wskazówka od temperatury wychodzi poza swoją skale. Miernika nie mam.
cinquecento temperatura cinquecento temperatura silnika cinquecento czujnik temperatura
przesuwanie tekstu iveco zacisk klejenie żywicą metal
wentylator łazienka mikrokomputer cobra1
Mercedes Actros - problem z poziomowaniem i pilotem Makita 4120 - Silnik włącza się i od razu gaśnie