Czujnik temperatury.
Numer części się zgadza, więc nie widzę problemu.
Montuj co tam chcesz. Czy zadziała to zależy tylko od Ciebie, czy dasz sobie to wmówić czy nie. Jakieś Chip Boxy za 100-200zł to zazwyczaj tylko rezystor warty kilka groszy, obudowa, przełącznik plus inne przypadkowe elementy dla ściemy. Jak to działa? Fałszuje wskazania temperatury powierza.
Termostat sprawdź.
Na początek wykonaj podstawowe rzeczy. - Czyszczenie kopułki i palca aparatu zapłonowego. - Czyszczenie przepustnicy. - Wymiana świec i najlepiej też kabli z fajkami (podmiana na inne do testów). Bardziej mu przeszkadza niska temperatura, czy wilgotność powietrza?
sprawdż linkę czy nie wyskoczyła z prowadzenia w tym (pokrętle) od ustawiania temperatury
Sprawdź też czujnik temperatury
aparat zapłonowy?
Wskazówka na desce rozdzielczej jaką temperaturę pokazuje ? wygląda jakby termostat był zablokowany
A nie da się założyć na zderzak? estetycznie to nie wygląda, ale praktycznie. Jak możesz to wymontować termostat i zobaczyć. Zimny powinien być zamknięty. Kiedy zalejesz go wrzątkiem to się otwiera. Jak go wymontujesz, a będzie otwarty to znaczy że silnik ciągle jest chłodzony i się nie dogrzewa.
Na moje oko termostat jest spoko, sprawdź sobie czujnik temperatury.
Jaka jest rzeczywista temperatura silnika?
Na prośbę autora temat otwieram ponownie.
TA sensor- czyli czujnik temperatury powietrza- jakie sa objawy jego uszkodzenia albo na co on wplywa honda civic 93r
Witam Mam pytanie dla posiadaczy Hondy Civic 5G do rocznika 95, otóż czy ktoś może powiedzieć w jakim położeniu powinna być wskazówka temperatury silnika przy normalnej eksploatacji? Mam wrażenie że za słabo się dogrzewa silnik gdyż wskazówka podnosi się tylko jakieś 5mm nad kreskę minimum. Zastanawiam się czy temperatura nie powinna osiągnąć połowy...
Więc jeżeli sonda całkiem padła to może być problem z rozruchem silnika tak? Bo gdzieś czytałem że ona załącza się dopiero przy jakiejś tam temperaturze.
Sprawdzałeś czujnik temperatury silnika.
Czasem niespodzianką staje się po wymianie płynu termostat. Obserwowaleś temperaturę silnika?
Może być uszkodzenie czujnika temperatury silnika
Witam. Nie działa ci automatyczne ssanie. Czujnik temperatury sprawny?
Witam Przyczyną jest słaby styk danych pinów,gdy słabo łączą opór wzrasta styki się grzeją,dlatego taki efekt.Druga sprawa przez styki płynie duży prąd (jazda na światłach cały czas),to taki stan nie jest rzadkością.Podobnie wygląda sprawa kostek przy żarówkach ,lecz tam dodatkowym czynnikiem jest temperatura.
czy to iż samochód dobrze zachowuje się na gazie nie wyklucza uszkodzenia świec? Nie tak do końca. Oba paliwa inaczej się spalają. Co nie zmienia faktu, że świece trzeba wymieniać. Chciałem jeszcze dodać, że jak silnik jest na ssaniu to chodzi dobrze problem się pojawia po nagrzaniu silnika. Więc sprawdź (podmień) czujnik temperatury silnika.
Generalnie to jestem kobietą ;p więc nie mam pojęcia o samochodach itd. Nie wiem gdzie co się sprawdza, wiem tylko jakie są objawy ;) znajomy powiedział mi, że może zalewać świece i że problem jest z czujnikiem temperatury. Mogą być jakieś inne opcje? I gdzie w ogóle znajdę ten czujnik temperatury?
Sprawdz czujnik temperatury silnika.
Witam a co steruje klimą w civicu 1.7cdti chodzi mi o wentylatory i sprężarkę?? Problem polega na tym ze po włączeniu klimy wszystko stoi ,a kontrolka włączenia sie pali!!
Połącz z masą kabel czujnika temperatury, jak wskaźnik sprawny to wskazówka pójdzie na max
Hej. Zakładam, że termostat i same czujniki sprawdzałeś i są ok... Sprawdź przy czujnikach temperatury czy któryś kabel nie jest luźny albo nie dotyka masy. Z podobnym przypadkiem spotkałem się w golfie z tym że obroty podskakiwały prawie na max...
kody migawkowe w zupełności wystarczą do jako takiej diagnozy czujników, dowiedz się tylko co oznaczają ,pewnie odpowiedzą ci posiadacze tego typu samochodów z tej strony : http://www.hondapl.org/ . Kody migawkowe polegają na : długi sygnał to 10 , krótki 1 np. ---- ----- - to 21 w Hyundaiu Lantra oznacza że coś nie tak z czujnikiem temperatury silnika.Zapytaj...
A jak go sprawdzić?? przecież temperaturę pokazuje dobrze.
Witam serdecznie. Proszę o pomoc. Posiadam Hondę Civic VIII z silnikiem 2.2. Kupiłem ją z nieoryginalnym radiem, brakuje nawiewu powietrza oraz sterowania radiem z kierownicy. Wyświetlacz LCD od temperatury nie działa. Czy mogę jakoś obejść to?
sprawdź filtr paliwa może przy niskich temperaturach nie przepuszczać paliwa.
czy jazdy z niedomykającym się zaworem (zbyt duży luz) Raczej podpartym. Źle wyregulowany gaz (ubogo i temperatura) wykończył zawory.
a czujnik temperatury?
Witam Sprawdzałeś czy wentylator pracuje. Dodano po 2 Chłodnica gorąca czy zimna,jeżeli zimna ,a wysoka temperatura ,może być wina termostatu.
3 minuty szukania, nr katalogowy zamiennika FAE32350
Tylko ze na benzynie jest ten sam kłopot, a teraz powiem Ci ze jezdzi ok ale cały czas jakby na ssaniu i temperatura roznie na maxa
Po pierwsze czy wskazania temperatury silnika są w normie?
Na krótkich dystansach tak niestety będzie. Mam tak samo (D14A8). Więcej czasu potrzebuje, żeby uzyskał optymalną temperaturę do wyłączenia "ssania".
Może być to czujnik temperatury
zapowietrzony układ chłodzenia moze byc przyczyna ubywania płynu i falowana obrotów? Dodano po 3 moze sie myle ale mysle ze skutkiem zapowietrzenia była by wysoka temperatura silnika a u mnie temperatura jest na stałym poziomie
Z Twojego pierwszego postu bardzo trudno wyczytać informację , że wskazówka wskaźnika temp. zatrzymuje sie na 1/3 skali. Pisz chłopie po "polskiemu" , postaw od czasu do czasu przecinek i będzie wszystko wiadomo! Skąd wiesz ,że temperatura sinika wzrasta do takiej , w której ma włączyć sie wiatrak? Mierzyłes jakimś termomotrem? Może masz prawidłowe...
Taki błąd jest generowany kiedy usterka jest pochodna od przepływomierza,błędu wskazania czujnika temperatury ,zanieczyszczoną lub uszkodzona sondą,uwalonym TPS,nieszczelnością kolektora dolotowego,wtryskami lub ciśnieniem paliwa.Uszkodzeniem PCV (nie pamietam czy w tym silniku jest) Część masz zrobioną. Wtryski są sterowane minusem,sprawdź zatem czy...
Okazał się bezpiecznik choć nie wyglądał na spalony nie przewodził, po wymianie wszystko pięknie działa
czy masz instalacje z dodatkowa przepustnica gazu czy mikserem ?
Cieplo z silnika moze wplywac na regulator napiecia, zwlaszcza ze w niskiej temperaturze musi zrekompensowac spadki efektywnosci pracy wgledem oporu wewnetrznego akumulatora
mi niestety honda nie pali ,ale w lecie tak, przy niższych temperaturach zawsze musze przejechać kawałek na benzunie;/
Głowica na szczelność sprawdzona ?
Z czujnikiem temperatury? Tym przy termostacie? Wymieniałem termostat i ten czujnik jakiś rok temu. Olej i filtr oleju wymieniałem jakieś 2 miesiące temu. Teraz wymieniłem komplet rozrządu, wszystkie paski no i oczywiście pompę wody i płyn chłodniczy. Objaw ustąpił przy normalnej jeździe, silnik osiąga temperaturę 90 stopni (wskazówka dochodzi do połowy),...
Pseudo mechanik nie dokręcił masy między silnikiem a karoserią. Przyjrzyj się komorze silnika po stronie kierowcy od przodu, pewnie będzie gdzieś luźny kabel z oczkiem który był dokręcony do pokrywy zaworów silnika.
też miałem tak w swojej hance ubiegłej zimy, ale u mnie okazało sie że swiece były w kiepskim stanie i przy niskich temperaturach palił na raty także warto sprawdzic:D
widzi obydwie temperatury , ma dwa czujniki jeden na dole w chłodnicy drugi na głowicy i oba pokazują poprawnie
Witam.Samochod to honda civic 98 1.4 wolne obroty faluja.Zmienilem map sensor nic nie dalo wymienile czujnik temperatury to samo.Dodam ze jak jest zimny to jest idealnie,po kilku minutach lipa.
jezeli temperatura na wskazniku rosnie normalnie a dmucha zimnym obstawiam termostat albo zapowietrzony uklad
Wiatm a moze czujnik temperatury skoro tylko na ciepłym silniku tak się dzieje??
Mój bład problemem był rozrusznik ale i też akumulator. Po wymianie akumulatora kręci normalnie, jednak nie rozwiązałem jeszcze problemu szarpania. Pisaliście o przestawieniu rozrządu, jednak skoro byłaby to wina rozrządu jak miałoby się to do tego że na zimnym silniku autko chodzi bez problemu? Nie szarpie ani troszkę, dopiero po złapaniu odpowiedniej...
Temperatura utrzymuje sie w normie..na pomaranczowym polu - takie zegary w Civicu.. Moze to jest kwestia malej ilości płynu??? Czy w takim wypadku układ sie zapowietrzył??
czy to możliwe żeby kręciła do aż 9tyś obrotów???, Nie jest to możliwe w seryjnym silniku. czy możliwe jest że został sciągniety ogranicznik drugiej przepustnicy???czy też mogą byc inne mody np wałek rozrządu??? Do podkręcania silnika, jest dużo ciekawych miejsc (zbyt dużo, aby je tutaj wymieniać), dlatego i wałek i wiele innych elementów jest dostępnych...
Czujnik temperatury może oszukuje. Wygląda jakby miał za ubogo paliwa przy zimnym silniku.
Witam wszystkich! Padły mi wskaźniki do temperatury i paliwa. Potrzebuje same wskaźniji lub całą konsole!!!
Odpowiedz mi na pytanie jaką temperaturę widzi sterownik a ja Ci powiem co jest uszkodzone.
Witam Mostek diodowy wstępnie możesz wizualnie zlustrować czy nie widać coś podejrzanego.Gdy masz do odłączony od stojana ,sprawdź diody multimetrem ,następnie na akumulatorze przez żarówkę 12V/21W lub dwie.Lub najlepiej przez reflektorową.Miałem takie przypadki że multimetrem było niby dobrze ,a przez żarówki nie było pełnego przejścia.Może być tak...
Honda Civic, 94 rok, model silnika D15B2 1.5 16V 90km.
Nie wiem jak wygląda ta pompa, może temperatura być wyższa, ale nie musi. Płukanie bo pompa hałasuje, to jak leczenie syfa pudrem - czyli nic nie da.
Byłem przy badaniu sondy i sam widziałem że wszystko jest ok. Z drugiej jednak strony badanie przy mnie było na ciepłym silniku, czyli wtedy gdy samochód jeździ dobrze. Później zostawiłem na tydzień auto u mechanika i on stwierdził że na 99% to wina czujnika temperatury. Jak się okazało jednak nie miał on racji.
Chciałem tylko mniej więcej zobaczyć jak wygląda. Ten ECU mam uwalony, auto tylko odpalało po zamrożeniu ECU. Tak samo odczyt extFlash też się różnił zależnie od temperatury. Były niewielkie różnice ale już sumy kontrolne nie pasowały dlatego nie odpalał. W IntFlash sumy dobre to powinno być ok. Jeszcze raz dzięki bardzo za plik :)
Kupiłem Hondę Civic 2005 1.4 b i pojawił się problem z ogrzewaniem wnętrza. Auto wogóle nie reaguje na pokrętło temperatury. Przeszukałem internet i trafiłem na film dzięki któremu udało mi się chwilowo naprawić usterkę ale wydaje się że problem będzie powracał , czy ktoś ma pomysł jak rozwiązać ten problem docelowo. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Jaki przebieg auta? V-tec załącza się prawidłowo? Temperatury silnika prawidłowe? Kiedyś miałem w civicu problem z falującymi obrotami i problem zazwyczaj siedział w przepustnicy. Brudny lub zacinający się zawór IAC, rozregulowana przepustnica.
a posłuchałeś może w jakim rejonie silnika to stuka ? jezeli w pobliżu głowicy to odpowiedź jest prosta "zawory" Civic miały takie niedomagania z tymi zaworami przy niskich temperaturach. Być może będzie to samo.
Ten model tak ma. Przy zimnym silniku obroty muszą być wyższe, bo silnik dostaje sygnał z sondy lambda o składzie spalin i wzbogaca mieszankę w gaźniku (tzw. ssanie). Gdy temperatura chłodziwa w zbiorniku wyrównawczym podwyższa się - obroty silnika spadają do nominalnych 800 obr/min.
daj mape i bedzie wszystko jasne.na dziendobry pomiar cisnienia przed filtrem i za dlugi i niezaizolwany czujnik temperatury reduktora co w zimie bedzie powodowalo bardzo puzne przelanczanie na gaz.
w wiekszosci wypadkow to czujnik temperatury - jezeli rozrusznik kreci. jezeli nie to wieksze 'badanie'. byc moze lozyska rozrusznika... ale to juz ciezko bez ogladniecia. pzdr. wmr
Ech... Przekaźnik pompy jak nie odpala samochód. Albo musi się pokręcić trochę żeby zapalił. Co do modułu nie spotkałem się z tym a cewka dosyć często się psuła. Czujniki jakie? Np mi osobiście siadł czujnik temperatury powietrza dolotowego. Ale spotkałem się z uwalonymi "czujnikami" sensor mapy.
To nie musi być dobry pomysł / to nie jest dobry pomysł. Ten w bagażniku podlega takim samym niskim temperaturom, milczysz nt jego doładowywania. Sprawny głowny akumulator w pełni wystarczy. Chyba, że coś przemilczałeś w tym pytaniu.
Po przeczytaniu dokładniejszej instrukcji przed uruchomieniem w ostatnim kroku jest napisane że pojazd musi stać na luzie itd. tak jak napisałeś kolego, tylko czy regeneracja na postoju nie jest troche ryzykowna przecież to wszystko nagrzewa się do ogromnych temperatur i nie jest zapewniony dobry przepływ powietrza przy filtrze jak i przez komore silnika.
Co proponujesz? Pozmniejszac wartości dawki gazu? Na takich ustawieniach i tak auto jest lekko zamulone. Druga sprawa to nie wiem dlaczego parownik ma niższą temperaturę niż temp. gazu. Od czego to moze byc? Ktoś pomoże?
Za przeproszeniem co wy pierd*licie. Cdif 2 to jest tragedia, korzystam, płace za te aktualizacje i przyjezdza klient starym bmw e36 m3 i prosi mnie nie o odczyt błędów nie o kasowanie, tylko o głupią pierdółke jaką jest podanie temperatury silnika jaką odczytuje komputer i co: i świece oczami i przepraszam bo w tym dziadostwie pokazuje mi w rubryce...
witam wszystkich na forum jestem posiadaczka hondy civic 1.7 diesel 2003 , problem w moim aucie polega na tym ze po dojsciu do prawidlowej temperatury silnika brak jest mocy, nie ma reakcji pedala gazu, nawet jesli wciskam do oporu, musze w takiej chwili zmieniac bieg na 2 to jakos potrzesie i potoczy sie do przodu( bo jazda bym tego nie nazwala). Najlepszym...
1 zdjęcie to elektrozawór benzynowy,2 na czerwono to elektrozawór-otwieracz gazu reduktora.Może być gorący bo reduktor jest ogrzewany płynem z układu chłodzenia więc osiąga taką samą temperaturę jak blok silnika.Cewka nagrzewa się od reduktora,gdyby jej temperatura pochodziła od wewnętrznego przebicia na jej uzwojeniu to ulegnie przepaleniu i nie będzie...
Doprecyzuj tylko, ile tego oleju paliła wcześniej, a ile obecnie. Auto ma turbinę? Jaki silnik, jak moc? Na podstawie obecnie podanych danych, można napisać że raczej już nie. Teraz znajdź mechanika, ponieważ przebieg jest słuszny. Ewentualnie, gdy nie ma turbiny i nie zamierzasz posiadać te auto za długo to 15W40. Wymaga dobrego akumulatora, rozrusznika...
Generalnie to problemu nie ma, klima działa, ale w porównaniu do innych aut którymi jeżdżę dużo mniej wydajna. W octavi nagrzanej w słońcu po przejechaniu 5 km jest już przyjemna temperatura, a w civicu dopiero po 25km. Wiem że honda ustawiła na termostacie stosunkowo wysoka temp wyłączenia sprężarki. Przy 8-9 stopniach z nawiewu sprężarka się już wyłącza....
Auto głównie do pracy , odcinek około 6km w jedna stronę . Na mrozie raczej nie sprawdzę , bo jestem i chce kupić auto w Anglii gdzie w chwili obecnej temperatura wynosi 10 stopni na plusie . Auto przed zakupem chce oczywiście zabrać na stacje diagnostyczna . A jakie rzeczy mogę sprawdzić gołym okiem przy zakupie ?
Jeśli nie ma błędów w sterowniku to może złe wskazania czujnika temperatury silnika - podaj inną temperaturę - niższą niż rzeczywista co jest podstawą do określenia dawki paliwa. Sonda lambda oscyluje bogato/ubogo? termostat silnika nie jest uszkodzony? Nie otwarty cały czas?
Witam, Jeżeli jest to układ wtryskowy to powinien być piąty wtrysk w kolektorze. Pomaga przy rozruchy zimnego silnika. Sprawdź czy on podaje paliwo. Również sprawdź czujnik temperatury płynu bo to z niego powinien być sygnał kiedy ten wtrysk ma pracować a kiedy nie.
Witam. Wczoraj wymieniłem filtr kabinowy w Hondzie Civic aerodeck z 2000r wszystki fajnie sprawnie poszło poskładałem i pojechałem po przejechaniu z 10 km zorientowałem się że dmucha mi ciepłem a pokrętło ustawione na zimnie dodam jeszcze że pokrętło od temperatury jakby się zacinało i trzeba użyć trochę siły bo dać na zimne lub ciepłe... Proszę o pomoc
witam, mam problem związany z moją hondą, pierwszy problem jest taki ze bardzo długo chodzi na ssaniu czasem nawet 10 minut,gdy już silnik się rozgrzeje, wskazówka od temperatury się podniesie wszystko jest ok, i drugi problem jest taki że pali mi jak smok 11l/100 km co radzicie??:(
Witam, od około roku mam problem z Honda Civic jak wyżej (przebieg 280 tys). Jest to model z dwoma gaźnikami, ozn. silnika D14A1. Przy temperaturach około zera stopni i poniżej występują trudności z uruchomieniem silnika. Jak już uda się go uruchomić, to pracuje jakby na 2-3 cylindrach, mocno kopci (w sumie to zawsze kopcił na ssaniu). Przy próbie przyśpieszania...
witam mam problem z regulacją tepmeratury. Jakiś czas temu przekręciłem pokrętło i musiała linka przeskoczyć. Jak do tego sie zabrac? Po rozkręceniu panela przedniego nie mam dostępu do tej linki bo do odkręcenia regulatora potrzebuję klucz ,, gwiazdkowy,, jest jakiś inny sposób naprawy?. Jest gorąco a mi dmucha gorące powietrze i włączona klimatyzacja...
Załączanie zaworów dodatkowych sterowane jest przez komputer silnika. ECU podaje napięcie na cewkę elektrozaworu VTECa otwierając dopływ oleju do tłoczków wsprzegających dźwignie zaworowe dodatkowych zaworów. Wtedy zaczynają działać wszystkie zawory. Aby ECU włączył VTEC muszą być spełnione różne warunki, słyszałem, że jednym z warunków jest odpowiednio...
P0171 czujnik 02. Ten błąd może się pojawić z bardzo wielu powodów np.nieszczelności kolektora ssącego, uszkodzenie czujnika temperatury silnika czy też zabrudzonej przepustnicy. Poproś swego zaufanego mechanika by skasował błąd, pojeździj trochę na samej benzynie wtedy mechanik będzie wiedział czy błędu nie powoduje instalacja gazowa.
Do rzeczy. Planuje zakup samochodu(mazda323f, mitsubishi lancer, honda civic). Całosc kwoty która chcę przeznaczyć na samochód będe miał w okolicy grudnia. Zima... czy kupno auta zimą może nieśc za soba jakieś przykre konsekwencje??? Zmiana charakterystyki pracy silnika przez niska temperaturę zewnętrzną, rdzawki ukryte pod brudem na karoserii. Bardzo...
Witam. Auto nie posiada instalacji gazowej. Sprawdzone świece, słychac jak pompa ciągnie po przekręceniu zapłonu, dwa razy wymieniony czujnik wałka, żadnych błędów. Po głowie kolebie mi się jeszcze czujnik temperatury płynu ale auto jeśli już odpali i po sekundzie zostanie zgaszone to odpala juz bez najmniejszego problemów. Podczas jazdy również nie...
Witam. Tak jak w temacie mam problem z elektryka. w jednym momencie przestala mi dzialac regulacja lusterek , regulacja temperatury w kabinie, nawiew, ogrzewanie szyby I nie pokazuje temperatury na zewnatrz. Bezpieczniki sa ok. Podlaczalem komputer I tez nie znalazl zadnych bledow. Czy ktos mial podobny problem ? Bardzo prosze o pomoc I z gory dziekuje.
Witam, jestem na etapie budowy baterii wysokonapięciowej do układu zespołu silnika elektrycznego w aucie Honda Civic 2008r. Oryginalna bateria składa się z 11 pakietów po 2 laski w których skład jednej laski wchodzi 6 ogniw połączonych szeregowo, są to ogniwa Panasonic 1,2V 6500mAh. Cała bateria generuję napięcie 158V. oraz pojemność 6,5 Ah. Potrzebuję...
Dziwna sprawa jest z tym grzaniem . Po wymianie uszczelki pod głowicą(przy tej okazji wymieniony został również rozrząd ) przy spokojnej jeździe tak do90km/h jest ok. Gdy trochę pociśniemy np.110 temperatura wzrasta na 2/3 skali wskaźnika temp.ale się nie gotuje. Dodam ,że przed zmianą uszczelki gł. wymieniłem termostat na nowy.Sprawdzałem odpowietrzenie...
Witam, mechanik wymienial, mam do niego zaufanie, raczej nie uzywany gdyz u mnie nie regeneruje sie takich rzeczy, powiedzial ze nowy. Jak wspomnialem przy zimnym (stojacym cala noc przy < -10C) samochodzie po przekreceniu kluczyka jest klick (zapewne zalacza sie przekaznik) czesto towazyszy mu jakby proba obrocenia rozrosznika, czalosc trwa moze...
To co zaznaczyłeś na czerwono, to podciśnieniowy regulator dopływu ciepłego powietrza. Prościej mówiąc, jest to taka przepustnica, która otwiera się pobierając ciepło z kolektora wydechowego. Wraz ze wzrostem temperatury silnika , podciśnienie tej przepustnicy/klapki słabnie, przepustnica zamyka się otwierając kanał doprowadzający zimne powietrze z...
Witam, mam problem z jazdą na gazie powyżej 3 tyś obrotów w minusowych temperaturach. Na benzynie ten problem nie występuje. Instalacja jaką posiadam to Mistral Autronic sekwencja. Przy niższych obrotach jest wszystko ok, auto sie dobrze zbiera, a przy ok 3 tyś spada moc i nie wkręca się w wyższe obroty. Problem się pojawił jak zaczęły się mrozy. Wcześniej...
Problem banalny: wymian żarówek w panelu sterowania ogrzewaniem w hondzie (dwudrzwiowa). Panel to dwa suwaki: sterowanie silnikiem dmuchawy i temperaturą oraz przyciski do sterowania kierunkiem nawiewu. I trzeba wymienić żaróweczki. Udało mi sie dobrać do wszystkich tych w tym panelu. Może ktoś ma przepis, jak się do nich dostać?
W STEROWNIKACH AL 700 PADAŁ PRZEKAŹNIK ZASILANIA ELEKTROZAWORÓW WEWNĄTRZ CENTRALI.ALE ŻEBY SIĘ UPEWNIĆ PROPONUJĘ NAJPIERW SPR.ZASILANIA TEJ CENTRALI +30 Z AKU-KOLOR PRZEWODU CZERWONY,+15 PO STACYJCE-KOLOR CZERWONO CZARNY,I MASA-KOLOR CZARNY.SPRAWDŹ CZY W CENTRALI NIE MA ŚLADÓW WODY-PRZERABIAŁEM KILKA TAKICH TEMATÓW.JEŚLI WSZYSTKO JEST OK-DO GAZOWNIKA...
Witam , posiadam hondę civic 98r 1,6 auto gaśnie i nie odpala od razu dopiero za którymś razem odpali usterka występuje nawet podczas jazdy , nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy ciepły , gdy auto gaśnie gasną tez wszystkie kontrolki , rozrusznik kręci , przewody , świece , kopułka , palec rozdzielacza wymieniony , czujniki temperatury dobre ,...
honda civic temperatura honda civic temperatura silnika honda civic temperatura silnik
fronius licznik energii naprawa pompy myjącej zmywarki bosch instrukcja radia mondeo
elektryka renault radio mercedes comand
Uszkodzona pompka paliwa i nieszczelne przewody w VW LT 2.5 - przyczyny cofania się paliwa Xerox WorkCentre 6605 - Skutki wysypania tonera