Termostat sprawdź.
A nie da się założyć na zderzak? estetycznie to nie wygląda, ale praktycznie. Jak możesz to wymontować termostat i zobaczyć. Zimny powinien być zamknięty. Kiedy zalejesz go wrzątkiem to się otwiera. Jak go wymontujesz, a będzie otwarty to znaczy że silnik ciągle jest chłodzony i się nie dogrzewa.
Witam Mam pytanie dla posiadaczy Hondy Civic 5G do rocznika 95, otóż czy ktoś może powiedzieć w jakim położeniu powinna być wskazówka temperatury silnika przy normalnej eksploatacji? Mam wrażenie że za słabo się dogrzewa silnik gdyż wskazówka podnosi się tylko jakieś 5mm nad kreskę minimum. Zastanawiam się czy temperatura nie powinna osiągnąć połowy...
Jaka jest rzeczywista temperatura silnika?
Egr zaślepiony, brak poprawy. Obroty nie falują. Jedyny parametry jaki na tą chwilę mi nie pasuje to temperatura oleju silnikowego ( pokazuje minusowe temperatury) Odczyt robiony HDS Hondy. Przepływka wygląda jak nowa ( firma hitachi) Jak się rozgrzeje samochód to nie da rady nim jeździć ( powyżej 2500 obrotów dławi się). Wtryskiwacze benzyny ładnie...
może podjechać na diagnostykę? Czy to nie ma sensu? Nie niema sensu. Jeżeli wina leżała by po stronie termostatu to zauważył byś, po wskaźniku temperatury w samochodzie. No tak.. silnik się nie przegrzewa, temperatura raczej w porządku.. nie wiem co może być nie tak, olej wymieniony na ten sam. Ale dlaczego mechanik podejrzewa ktores przednie łożysko,...
Z czujnikiem temperatury? Tym przy termostacie? Wymieniałem termostat i ten czujnik jakiś rok temu. Olej i filtr oleju wymieniałem jakieś 2 miesiące temu. Teraz wymieniłem komplet rozrządu, wszystkie paski no i oczywiście pompę wody i płyn chłodniczy. Objaw ustąpił przy normalnej jeździe, silnik osiąga temperaturę 90 stopni (wskazówka dochodzi do połowy),...
zapowietrzony układ chłodzenia moze byc przyczyna ubywania płynu i falowana obrotów? Dodano po 3 moze sie myle ale mysle ze skutkiem zapowietrzenia była by wysoka temperatura silnika a u mnie temperatura jest na stałym poziomie
Z Twojego pierwszego postu bardzo trudno wyczytać informację , że wskazówka wskaźnika temp. zatrzymuje sie na 1/3 skali. Pisz chłopie po "polskiemu" , postaw od czasu do czasu przecinek i będzie wszystko wiadomo! Skąd wiesz ,że temperatura sinika wzrasta do takiej , w której ma włączyć sie wiatrak? Mierzyłes jakimś termomotrem? Może masz prawidłowe...
Bzdury kolego piszesz! Nie wiesz - nie wprowadzaj w błąd. Nie w każdym, w zasadzie w niewielu. Niektóre mają czujnik antyoblodzeniowy parownika. Gdy temp parownika zbliża sied o zera klima jest wyłączana. Inne bazują na zależności prężności par czynnika chłodzącego od temperatury. Gdy temperatura jest niska, ciśnienie spada poniżej wartości granicznej...
dzieje sie tak tylko w mroźne dni jak jest w plusie temperatura jest ok
Za przeproszeniem co wy pierd*licie. Cdif 2 to jest tragedia, korzystam, płace za te aktualizacje i przyjezdza klient starym bmw e36 m3 i prosi mnie nie o odczyt błędów nie o kasowanie, tylko o głupią pierdółke jaką jest podanie temperatury silnika jaką odczytuje komputer i co: i świece oczami i przepraszam bo w tym dziadostwie pokazuje mi w rubryce...
Temperatura utrzymuje sie w normie..na pomaranczowym polu - takie zegary w Civicu.. Moze to jest kwestia malej ilości płynu??? Czy w takim wypadku układ sie zapowietrzył??
Witam Sprawdzałeś czy wentylator pracuje. Dodano po 2 Chłodnica gorąca czy zimna,jeżeli zimna ,a wysoka temperatura ,może być wina termostatu.
Witam. Od dwóch lat posiadam Hondę Civic z 95 roku 1.4 i (MA8, MB2). Wszystko było ok aż do czasu, od kilku dni: po 5 kilometrach wskaźnik temperatury w pozycji 1/3 ; po 7 w pozycji 1/2 ; po 10 w pozycji 4/5 ; dopiero dzisiaj usłyszałem wiatrak po przejechaniu 12 kilometrów kiedy wskaźnik był w pozycji 1/2 i w pozycji 1/3 nadal działał ale tylko na...
kwestia jest taka ze on w OGÓLE nie podaje teraz gazu, w ciepłe dni. a w dni kiedy temperatura jest koło 10 stopni jest tak że na poczatku jest OK i albo będzie dobrze cały czas (poznaje sie to po tym że ma bardzo niskie jałowe - rzędu 500), a jak po puszczeniu gazu, na jałowych zachowuje się prawidłowo (powoli schodzi z obrotów i trzyma 900 a po zatrzymaniu...
jezeli temperatura na wskazniku rosnie normalnie a dmucha zimnym obstawiam termostat albo zapowietrzony uklad
witam wszystkich na forum jestem posiadaczka hondy civic 1.7 diesel 2003 , problem w moim aucie polega na tym ze po dojsciu do prawidlowej temperatury silnika brak jest mocy, nie ma reakcji pedala gazu, nawet jesli wciskam do oporu, musze w takiej chwili zmieniac bieg na 2 to jakos potrzesie i potoczy sie do przodu( bo jazda bym tego nie nazwala). Najlepszym...
Witam. Materiał pochodzi ze szkolenia dot. układów klimatyzacji. Narazie tyle. Termostatyczny zawór rozprężny. Termostatyczny zawór rozprężny kontroluje ilość czynnika wpływającego do parownika. Zawór rozprężny jest umieszczony w pobliżu wlotu do parownika, a często na samym wlocie. Ogranicza on przepływ czynnika wywołując w ten sposób spadek ciśnienia....
Tak, sorki że nie odniosłem się do układu chłodzenia. Wskazania i temperatura silnika, oraz jego nagrzewanie OK.
Co proponujesz? Pozmniejszac wartości dawki gazu? Na takich ustawieniach i tak auto jest lekko zamulone. Druga sprawa to nie wiem dlaczego parownik ma niższą temperaturę niż temp. gazu. Od czego to moze byc? Ktoś pomoże? zauwaz ze masz na poczatku wtrysk na mapie ustawiony na 100 a na dole pokzauje ci gaz 4,56:3,55 benzyna = 1.32 (132) a nie 100 stad...
Witam. Jestem nowym posiadaczem wyzej opisanej Hani. Otóż mam problem z temperatura. Gdy zagrzeje motor i włacze grzanie na max to temperatura silnika gwałtownie spada do takiej temp ze załącza sie ssanie, ktore jest moim drugim problemem. zaraz po uruchomieniu silnika 1800obr/min a po zagrzaniu 1000.
Tylko ze na benzynie jest ten sam kłopot, a teraz powiem Ci ze jezdzi ok ale cały czas jakby na ssaniu i temperatura roznie na maxa
Czujnik temperatury.
Witam. Mam pytanie odnoście procedury wypalania filtra DPF w Hondzie Civic UFO 2,2 i-ctdi za pomocą programu HDS. Czy aktywowanie tej opcji podczas trasy załączy tylko wieksza dawke paliwa czy silnik wchodzi automatycznie na wysokie obroty i załączenie tej opcji podczas jazdy jest nie wskazane. Odnośnie DPF-a to nie mam żadnych problemów poprzez kontrolki...
Witam, jestem na etapie budowy baterii wysokonapięciowej do układu zespołu silnika elektrycznego w aucie Honda Civic 2008r. Oryginalna bateria składa się z 11 pakietów po 2 laski w których skład jednej laski wchodzi 6 ogniw połączonych szeregowo, są to ogniwa Panasonic 1,2V 6500mAh. Cała bateria generuję napięcie 158V. oraz pojemność 6,5 Ah. Potrzebuję...
Witam posiadam Hondę jak w temacie silnik D15B7(1.5 wtrysk wielopunktowy, brak vtec) Auto przejechało oryginalnie 215tysięcy kilometrów, serwis na bierząco, silnik odpala bez problemu, po najwyżej 3 obrotach wału, spalanie oleju 1-2l/10000km. Problem jednak polega na tym, że auto w mieście (Wrocław) pali ok 11 litrów na 100km, czyli conajmniej o dwa...
Nie wiem jak wygląda ta pompa, może temperatura być wyższa, ale nie musi. Płukanie bo pompa hałasuje, to jak leczenie syfa pudrem - czyli nic nie da.
Auto głównie do pracy , odcinek około 6km w jedna stronę . Na mrozie raczej nie sprawdzę , bo jestem i chce kupić auto w Anglii gdzie w chwili obecnej temperatura wynosi 10 stopni na plusie . Auto przed zakupem chce oczywiście zabrać na stacje diagnostyczna . A jakie rzeczy mogę sprawdzić gołym okiem przy zakupie ?
Ten model tak ma. Przy zimnym silniku obroty muszą być wyższe, bo silnik dostaje sygnał z sondy lambda o składzie spalin i wzbogaca mieszankę w gaźniku (tzw. ssanie). Gdy temperatura chłodziwa w zbiorniku wyrównawczym podwyższa się - obroty silnika spadają do nominalnych 800 obr/min.
A mnie to się wydaje że to nie jest taka zwyczajna sonda lambda tylko to się nazywa LAF czyli czujnik okreslajacy wartość spółczynnika składu mieszanki. Tak to przynajmniej z tekstu wynika który zamieszczam poniżej: Do napędu Civica 5D przewidziano gamę czterech nowoczesnych, ale już wypróbowanych szesnastozaworowych silników. Trzy z nich przekonstruowano...
Witam, Poniewaz mialem problemy z klimatyzacja (nie zalaczala sie ani sprezarka ani wiatrak) postanowielm dzis sprawdzic co moze byc przyczyna i zaczalem od nabijania gazu. Pojechal do sklepu, kupilem gaz i za dodatkowa oplata pracownik sklepu napelnil mi uklad. Pan kazal wlaczyyc silnik, zalaczyn klime na full, podpial "pistolet" ze wskaznikiem i z...
Rozumiem że to są wskazania panelu dla podłączonych znanych rezystancji? Takie powinny być aby prawidłowo działało u mnie. Oryginalnie termistor 2k2. Mam podgląd na wartości czujników w klimatroniku. Nastawy jakie mam są od 16st do 28st. Lecz wg podglądu z czujników gdy ustawię na 16 dr to temperatura się zgadza. Lecz dalej jest problem. Podnosząc...
Witam przeprazam, ze tak od tak zakladam nowy temat byc moze takie zapytaine gdzies juz sie pojawilo niestety nie odnalazlem go.. Mam problem: Podczas uzywania klimatyzacji odczuwam drastyczny spadek mocy w pojezdzie Honda Civic 01r. sedan 90KM. Spadek mocy jest tak duzy, ze czasami zastanawiam sie czy jade na drugim czy na 3 biegu. Wplyw na prace samochodu...
1 zdjęcie to elektrozawór benzynowy,2 na czerwono to elektrozawór-otwieracz gazu reduktora.Może być gorący bo reduktor jest ogrzewany płynem z układu chłodzenia więc osiąga taką samą temperaturę jak blok silnika.Cewka nagrzewa się od reduktora,gdyby jej temperatura pochodziła od wewnętrznego przebicia na jej uzwojeniu to ulegnie przepaleniu i nie będzie...
Dziwna sprawa jest z tym grzaniem . Po wymianie uszczelki pod głowicą(przy tej okazji wymieniony został również rozrząd ) przy spokojnej jeździe tak do90km/h jest ok. Gdy trochę pociśniemy np.110 temperatura wzrasta na 2/3 skali wskaźnika temp.ale się nie gotuje. Dodam ,że przed zmianą uszczelki gł. wymieniłem termostat na nowy.Sprawdzałem odpowietrzenie...
Akumulator mam nowy, kupiony w sierpniu, ale było kiedyś przez trzy dni pod rząd jakieś -25°C, chyba w grudniu, a ja wtedy akurat chory byłem. Potem jak się podniosła temperatura to zacząłem jeździć, to odpalił za drugiem albo trzecim razem, i to w wielkich bólach. To ma być tylko opcja awaryjna, a akumulator mam poprzedni zostawiony. Odpalanie z kabli...
Numer części się zgadza, więc nie widzę problemu.
Woda jednak poszła do cylindrów. Olej zrobił się z czarnego (ciemnego) na taki koloru kawy z mlekiem. http://obrazki.elektroda.pl/9867159600_1... http://obrazki.elektroda.pl/7939864300_1... http://obrazki.elektroda.pl/1233294700_1... Do tego chyba uszczelka między przepustnicą i kolektorem jest do wymiany...
Nie wiem czy mechanik nie robi mnie na szaro więc mam kilka pytań: Grzeje mi się silnik, płyn chłodniczy albo znika jak amfora albo wrze jednak jest klarowny (układ szczelny sprawdzałem) a po odpaleniu samochodu po jakimś czasie mam spaliny w chłodnicy (po jakimś czasie zanim zacznie rosnąć temperatura czuć zapach podobny do spalin), przewody doprowadzające...
teraz temperatura wzrosła i nic się nie dzieje a takie pytanie jak można podnieść wolne obroty chodzi mi o benzynę ?:) na zimnym mam około 1200 a na ciepłym około 600 i czasem na zimnym udaje mu się zgasnąć http://obrazki.elektroda.pl/7379659600_1...
Witam. Prawdopodobnie usunąłem usterke. Podczas ściągania gaźnika natknąłem się na delikatnie pęknięty wężyk. Pisałem ze gdy silnik zimny i na ssaniu pracował to nie gasł, jednak gdy temperatura silnika podnosiła się pęknięcie powiekszało się i obroty spadały. W tej chwili pojeździłem troche po mieście i autko ani raz nie zgasło. Jeśli nadal niskie...
Witam Zamontowałem gaz w Hondzie civic 1,3 (gaźnik) rocznik 94, instalacja BRC, reduktor Tecno i pali mi to 12-13l/100km i to na trasie przy spokojnej jeździe, w mieście >15l. Przejechałem już około 3tys i nie mam już siły na gazownika. Nawet patrzec już na niego nie moge! Po kilku regulacjach wciąż jest to samo! (no może troche lepiej bo po założeniu...
Witam, mam nietypowy problem i już nie wiem gdzie szukać pomocy. Auto na trasie pali katalogowo - 6-7l/100 nawet przy dynamicznej jeździe. Niestety w przypadku jazdy jedynie po mieście [dziennie tak po 15-20km] spalanie notorycznie bez względu na styl jazdy wynosi od 14-15l/100. Testowana jazda ekonomiczna jak "sportowa". - identyczne spalanie jesienią,...
Widzę, że paru wypowiadających się tu na forum nie zauważa tego, że włączenie świateł oznacza dodatkowe hamowanie samochodu - może nie jeździli nigdy na rowerze, już nie mówiąc o tym, że w szkole chyba się nie uczyli... ja zauważyłem, że dynamo hamuje rower, jak włączę światła, zanim jeszcze przeczytałem o tym w podręczniku fizyki. I nasuwa się pytanie:...
Wskazówka na desce rozdzielczej jaką temperaturę pokazuje ? wygląda jakby termostat był zablokowany
Na początek wykonaj podstawowe rzeczy. - Czyszczenie kopułki i palca aparatu zapłonowego. - Czyszczenie przepustnicy. - Wymiana świec i najlepiej też kabli z fajkami (podmiana na inne do testów). Bardziej mu przeszkadza niska temperatura, czy wilgotność powietrza?
Montuj co tam chcesz. Czy zadziała to zależy tylko od Ciebie, czy dasz sobie to wmówić czy nie. Jakieś Chip Boxy za 100-200zł to zazwyczaj tylko rezystor warty kilka groszy, obudowa, przełącznik plus inne przypadkowe elementy dla ściemy. Jak to działa? Fałszuje wskazania temperatury powierza.
TA sensor- czyli czujnik temperatury powietrza- jakie sa objawy jego uszkodzenia albo na co on wplywa honda civic 93r
3 minuty szukania, nr katalogowy zamiennika FAE32350
Połącz z masą kabel czujnika temperatury, jak wskaźnik sprawny to wskazówka pójdzie na max
kody migawkowe w zupełności wystarczą do jako takiej diagnozy czujników, dowiedz się tylko co oznaczają ,pewnie odpowiedzą ci posiadacze tego typu samochodów z tej strony : http://www.hondapl.org/ . Kody migawkowe polegają na : długi sygnał to 10 , krótki 1 np. ---- ----- - to 21 w Hyundaiu Lantra oznacza że coś nie tak z czujnikiem temperatury silnika.Zapytaj...
Witam serdecznie. Proszę o pomoc. Posiadam Hondę Civic VIII z silnikiem 2.2. Kupiłem ją z nieoryginalnym radiem, brakuje nawiewu powietrza oraz sterowania radiem z kierownicy. Wyświetlacz LCD od temperatury nie działa. Czy mogę jakoś obejść to?
Sprawdź też czujnik temperatury
Sprawdzałeś czujnik temperatury silnika.
sprawdż linkę czy nie wyskoczyła z prowadzenia w tym (pokrętle) od ustawiania temperatury
Witam. Nie działa ci automatyczne ssanie. Czujnik temperatury sprawny?
Głowica na szczelność sprawdzona ?
Sprawdz czujnik temperatury silnika.
Na moje oko termostat jest spoko, sprawdź sobie czujnik temperatury.
Może być uszkodzenie czujnika temperatury silnika
czy to iż samochód dobrze zachowuje się na gazie nie wyklucza uszkodzenia świec? Nie tak do końca. Oba paliwa inaczej się spalają. Co nie zmienia faktu, że świece trzeba wymieniać. Chciałem jeszcze dodać, że jak silnik jest na ssaniu to chodzi dobrze problem się pojawia po nagrzaniu silnika. Więc sprawdź (podmień) czujnik temperatury silnika.
Okazał się bezpiecznik choć nie wyglądał na spalony nie przewodził, po wymianie wszystko pięknie działa
sprawdź filtr paliwa może przy niskich temperaturach nie przepuszczać paliwa.
Pseudo mechanik nie dokręcił masy między silnikiem a karoserią. Przyjrzyj się komorze silnika po stronie kierowcy od przodu, pewnie będzie gdzieś luźny kabel z oczkiem który był dokręcony do pokrywy zaworów silnika.
mi niestety honda nie pali ,ale w lecie tak, przy niższych temperaturach zawsze musze przejechać kawałek na benzunie;/
A jak go sprawdzić?? przecież temperaturę pokazuje dobrze.
Witam Przyczyną jest słaby styk danych pinów,gdy słabo łączą opór wzrasta styki się grzeją,dlatego taki efekt.Druga sprawa przez styki płynie duży prąd (jazda na światłach cały czas),to taki stan nie jest rzadkością.Podobnie wygląda sprawa kostek przy żarówkach ,lecz tam dodatkowym czynnikiem jest temperatura.
a czujnik temperatury?
Cieplo z silnika moze wplywac na regulator napiecia, zwlaszcza ze w niskiej temperaturze musi zrekompensowac spadki efektywnosci pracy wgledem oporu wewnetrznego akumulatora
czy jazdy z niedomykającym się zaworem (zbyt duży luz) Raczej podpartym. Źle wyregulowany gaz (ubogo i temperatura) wykończył zawory.
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Więc jeżeli sonda całkiem padła to może być problem z rozruchem silnika tak? Bo gdzieś czytałem że ona załącza się dopiero przy jakiejś tam temperaturze.
widzi obydwie temperatury , ma dwa czujniki jeden na dole w chłodnicy drugi na głowicy i oba pokazują poprawnie
Może być to czujnik temperatury
Na krótkich dystansach tak niestety będzie. Mam tak samo (D14A8). Więcej czasu potrzebuje, żeby uzyskał optymalną temperaturę do wyłączenia "ssania".
Generalnie to jestem kobietą ;p więc nie mam pojęcia o samochodach itd. Nie wiem gdzie co się sprawdza, wiem tylko jakie są objawy ;) znajomy powiedział mi, że może zalewać świece i że problem jest z czujnikiem temperatury. Mogą być jakieś inne opcje? I gdzie w ogóle znajdę ten czujnik temperatury?
też miałem tak w swojej hance ubiegłej zimy, ale u mnie okazało sie że swiece były w kiepskim stanie i przy niskich temperaturach palił na raty także warto sprawdzic:D
Witam.Samochod to honda civic 98 1.4 wolne obroty faluja.Zmienilem map sensor nic nie dalo wymienile czujnik temperatury to samo.Dodam ze jak jest zimny to jest idealnie,po kilku minutach lipa.
Honda Civic, 94 rok, model silnika D15B2 1.5 16V 90km.
Wiatm a moze czujnik temperatury skoro tylko na ciepłym silniku tak się dzieje??
Kupiłem Hondę Civic 2005 1.4 b i pojawił się problem z ogrzewaniem wnętrza. Auto wogóle nie reaguje na pokrętło temperatury. Przeszukałem internet i trafiłem na film dzięki któremu udało mi się chwilowo naprawić usterkę ale wydaje się że problem będzie powracał , czy ktoś ma pomysł jak rozwiązać ten problem docelowo. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Odpowiedz mi na pytanie jaką temperaturę widzi sterownik a ja Ci powiem co jest uszkodzone.
Jaki przebieg auta? V-tec załącza się prawidłowo? Temperatury silnika prawidłowe? Kiedyś miałem w civicu problem z falującymi obrotami i problem zazwyczaj siedział w przepustnicy. Brudny lub zacinający się zawór IAC, rozregulowana przepustnica.
Czujnik temperatury może oszukuje. Wygląda jakby miał za ubogo paliwa przy zimnym silniku.
Witam wszystkich! Padły mi wskaźniki do temperatury i paliwa. Potrzebuje same wskaźniji lub całą konsole!!!
a posłuchałeś może w jakim rejonie silnika to stuka ? jezeli w pobliżu głowicy to odpowiedź jest prosta "zawory" Civic miały takie niedomagania z tymi zaworami przy niskich temperaturach. Być może będzie to samo.
w wiekszosci wypadkow to czujnik temperatury - jezeli rozrusznik kreci. jezeli nie to wieksze 'badanie'. byc moze lozyska rozrusznika... ale to juz ciezko bez ogladniecia. pzdr. wmr
Witam, od około roku mam problem z Honda Civic jak wyżej (przebieg 280 tys). Jest to model z dwoma gaźnikami, ozn. silnika D14A1. Przy temperaturach około zera stopni i poniżej występują trudności z uruchomieniem silnika. Jak już uda się go uruchomić, to pracuje jakby na 2-3 cylindrach, mocno kopci (w sumie to zawsze kopcił na ssaniu). Przy próbie przyśpieszania...
Chciałem tylko mniej więcej zobaczyć jak wygląda. Ten ECU mam uwalony, auto tylko odpalało po zamrożeniu ECU. Tak samo odczyt extFlash też się różnił zależnie od temperatury. Były niewielkie różnice ale już sumy kontrolne nie pasowały dlatego nie odpalał. W IntFlash sumy dobre to powinno być ok. Jeszcze raz dzięki bardzo za plik :)
czy to możliwe żeby kręciła do aż 9tyś obrotów???, Nie jest to możliwe w seryjnym silniku. czy możliwe jest że został sciągniety ogranicznik drugiej przepustnicy???czy też mogą byc inne mody np wałek rozrządu??? Do podkręcania silnika, jest dużo ciekawych miejsc (zbyt dużo, aby je tutaj wymieniać), dlatego i wałek i wiele innych elementów jest dostępnych...
Mój bład problemem był rozrusznik ale i też akumulator. Po wymianie akumulatora kręci normalnie, jednak nie rozwiązałem jeszcze problemu szarpania. Pisaliście o przestawieniu rozrządu, jednak skoro byłaby to wina rozrządu jak miałoby się to do tego że na zimnym silniku autko chodzi bez problemu? Nie szarpie ani troszkę, dopiero po złapaniu odpowiedniej...
Witam. Wczoraj wymieniłem filtr kabinowy w Hondzie Civic aerodeck z 2000r wszystki fajnie sprawnie poszło poskładałem i pojechałem po przejechaniu z 10 km zorientowałem się że dmucha mi ciepłem a pokrętło ustawione na zimnie dodam jeszcze że pokrętło od temperatury jakby się zacinało i trzeba użyć trochę siły bo dać na zimne lub ciepłe... Proszę o pomoc
Do rzeczy. Planuje zakup samochodu(mazda323f, mitsubishi lancer, honda civic). Całosc kwoty która chcę przeznaczyć na samochód będe miał w okolicy grudnia. Zima... czy kupno auta zimą może nieśc za soba jakieś przykre konsekwencje??? Zmiana charakterystyki pracy silnika przez niska temperaturę zewnętrzną, rdzawki ukryte pod brudem na karoserii. Bardzo...
daj mape i bedzie wszystko jasne.na dziendobry pomiar cisnienia przed filtrem i za dlugi i niezaizolwany czujnik temperatury reduktora co w zimie bedzie powodowalo bardzo puzne przelanczanie na gaz.
Witam, mam problem z jazdą na gazie powyżej 3 tyś obrotów w minusowych temperaturach. Na benzynie ten problem nie występuje. Instalacja jaką posiadam to Mistral Autronic sekwencja. Przy niższych obrotach jest wszystko ok, auto sie dobrze zbiera, a przy ok 3 tyś spada moc i nie wkręca się w wyższe obroty. Problem się pojawił jak zaczęły się mrozy. Wcześniej...
Jeśli nie ma błędów w sterowniku to może złe wskazania czujnika temperatury silnika - podaj inną temperaturę - niższą niż rzeczywista co jest podstawą do określenia dawki paliwa. Sonda lambda oscyluje bogato/ubogo? termostat silnika nie jest uszkodzony? Nie otwarty cały czas?
Witam Mostek diodowy wstępnie możesz wizualnie zlustrować czy nie widać coś podejrzanego.Gdy masz do odłączony od stojana ,sprawdź diody multimetrem ,następnie na akumulatorze przez żarówkę 12V/21W lub dwie.Lub najlepiej przez reflektorową.Miałem takie przypadki że multimetrem było niby dobrze ,a przez żarówki nie było pełnego przejścia.Może być tak...
Byłem przy badaniu sondy i sam widziałem że wszystko jest ok. Z drugiej jednak strony badanie przy mnie było na ciepłym silniku, czyli wtedy gdy samochód jeździ dobrze. Później zostawiłem na tydzień auto u mechanika i on stwierdził że na 99% to wina czujnika temperatury. Jak się okazało jednak nie miał on racji.
To co zaznaczyłeś na czerwono, to podciśnieniowy regulator dopływu ciepłego powietrza. Prościej mówiąc, jest to taka przepustnica, która otwiera się pobierając ciepło z kolektora wydechowego. Wraz ze wzrostem temperatury silnika , podciśnienie tej przepustnicy/klapki słabnie, przepustnica zamyka się otwierając kanał doprowadzający zimne powietrze z...
temperatura honda civic honda civic temperatura silnika honda civic temperatura silnik
drukarka brother drukuje białe kartki adaptacja przepustnicy fabia schrack moduły
telefunken rr200 telefunken rr200
Jak wyłączyć funkcję "Koniec za" w pralce Bosch WAB20264PL? OKI C301dn nie wciąga papieru na pas transmisyjny – rolki, solenoid, czujniki, belt-unit