Jeśli nie czujnik to tak jak kolega wyżej pisał termostat jest cały czas otwarty. Odpal go na 10 minut niech tak stoi i zobacz czy się coś podniesie temperatura
Zatem termostat stale otwarty. Badziew kupiłeś ;)
Termostatu szukaj między blokiem silnika, a górą chłodnicy. Prawdopodobnie zaciął się po otwarciu. Nie jest do naprawy ; trzeba wymienić na nowy. Najpewniej zaciął się w 3/4 zakresu - czyli jest prawie całkowicie otwarty. Masz niedogrzany silnik, będzie więcej palił i szybciej się zużyje. Prawidłowa temperatura ( po 10-15 min. pracy ) to 75 - 85°C....
Płyn nie zamarzający był wymieniany może ostatnio? To nie zapowietrzony układ, zapowietrzony łapałby temperaturę silnika szybko a nie grzał wnętrza. Termostat otwarty i nie grzeje płynu.
TTTM. Sprawdź otwarcie i zamknięcie termostatu.
Jeżeli przewody od nagrzewnicy są gorące to masz zapchaną nagrzewnicę . Taa i zapchana nagrzewnica wychładza silnik. Wygląda na otwarty termostat.
Termostat jest winowajcą. Jest cały czas otwarty na obieg długi, przez co silnik nie może się nagrzać do temperatury roboczej.
Np. brak termostatu lub zablokowany termostat w pozycji otwartej. Podjedz do mechanika bo jak termostat zablokuje się w pozycji zamkniętej to będzie wielki problem.
Czyli włącza Ci się tzw. duży obieg bo termostat otwarty. Jeszcze masz LPG, które to też pobiera dużo ciepła.
on nie ma możliwości się zamknąć kawałek i to nie klapy regulują temperaturę tylko zawór Nigdzie nie pisałem że to klapy regulują ciepło. Zawór jest zamknięty albo otwarty i żadna regulacja częstotliwością nie spowoduje że będzie otwarty w połowie ( mylisz PWM i sterowanie proporcjonalne). Jak pisałem, najzwyklejszy termostat wystarczy.
Miałem kiedyś klienta z identycznym zjawiskiem w Sierce. Po wyłączeniu silnika zaczynał się gotować za 10 sekund. Powodem był o dziwo ODWROTNIE ZAŁOŻONY TERMOSTAT :) który nieustannie siłował swoje otwarcie z naporem cieczy chłodzacej i temperatura silnika nie była należycie odbierana. W czasie pracy silnika wskazanie było ok ale po wyłaczeniu gwałtownie...
Wentylator sie włącza przy 100 C chodzi około 1 min i sie wyłączy przy temperaturze około 97 C.Za termostat dałem 35 zł pisało na nim że otwarcie jest przy 91C .I wydaje mi sie ze się otwiera bo przy tej temperaturze robi się górny wąż gorący.Tak jak by puszczał .
Węże sprawdziłeś a może masz lekko układ zapowietrzony na jednym z węży jest odpowietrznik odkręć go i zobacz czy leci płyn,jaka jest temperatura na zegarach:?: Czy szybko Ci się autko grzeje(temperatura silnika?)może też być walnięty termostat w pozycji otwartej będzie się wolno nagrzewał a przy takiej pogodzie jak teraz to życzę powodzenia.:D A jak...
Silnik sie przegrzewa? Termostat to ma do tego , ze jak jest caly czas otwarty to silnik jest niedogrzany i wolniej lapie temperature. Jakie jest wskazanie temperatury cieczy chlodzacej, bo jak nie przekroczy okolo 90 kilku stopni to ci sie wentylator chlodnicy nie zalaczy. Przy zapowietrzonym ukladzie, moze wystapic puchniecie wezy, co mozna pomylic...
Wygląda troche na UPG bo auto faktycznie jest zaniedbane na maxa. Zaniedbane auto, prawdopodobnie wizualne, nie świadczy jeszcze o stanie technicznym auta. Tak jaj napisałem wyżej, jak jest walnięta uszczelka pod głowicą, to w pierwszej kolejności płyn wyrzuci ze zbiornika wyrównawczego (przy odkręconym korku), na odpalonym zimnym silniku, gdy termostat...
Witam. Mam taki problem po uruchomieniu silnika po nocy w czasie jazdy szarpie silnikiem tak jakby nie chodził na wszystkie cylindry.Po uruchomieniu obroty silnika stabilne i silnik chodzi równo nie szarpie go- tylko w czasie jazdy.Poduszki zawieszenia silnika ok.Objaw ten pojawił się po wymianie termostatu i czujnika temperatury znajdujacego sie z...
Jaką masz temperaturę wody/płynu w chłodnicy ?? Może silnik się nie dogrzewa i dlatego masz zimno w kabinie. Jeżeli tak jest, to musisz wymienić termostat. Prawdopodobnie nie domyka się i masz otwarty duży obieg, przez chłodnice. Teraz kiedy na dworze zrobiło się zimno, chłodnica wyziębia za mocno płyn. Dodatkowy objawem będzie zwiększone spalanie Jeżeli...
Jeżdżę nia od czterech lat do tej pory było wszystko ok. nawet na 4 biegu nawiewu trzymał temp w granicach 80 stopni. Na początku zimy nie było tych objawów. Obserwacja wskaźnika nic nie da już sprawdzałem, termostat zaczyna się otwierać przy ok 80 stopni całkowite otwarcie ok 94 st. Pytałem kolegów którzy maja ten sam silnik , nie maja takich problemów....
Witam. Też mam problem z ogrzewaniem w Megane 1.4 RN 75KM '97. Zacznę od początku, zaczęło się od wymiany termostatu ponieważ stary był cały czas otwarty. Wymiana pomogła temperaturze silnika (termostat pracował prawidłowo, wskazówka od temp. była poziomo) ale pojawił się problem z ogrzewaniem, tzn. powietrze letnie leciało. Dwa razy odkamieniałem i...
Witam Mam problem ze spalanie mojego Clio 1.2 92r. śledziłem taki sam temat na forum.. ale tam sytłacja sie poprawiła po wymianie termostatu. U mnie to nic nie dało.. i nadal pali około 12-13 L benzyny jak i LPG bez zwgledu na ekonomiczność jazdy. Jadąc spokojeni sapli 12L dynamicznie i ostro 12,5-13 L ON i LPG. W stacji diagnostycznej podłączyli go...
Witam. Problemy jak wyżej w temacie. Po dłuższym postoju bardzo ciężko pali zarówno na benzynie jak i na gazie. Po odpaleniu potrafi za chwilkę zgasnąć. Aktualnie spalanie na poziomie 14-15l LPG (było nawet 20l/100). Wiem, że to stanowczo za dużo nawet jak na ciężką nogę, bo miałem już takie auto z takim samym silnikiem i było to max 11-12l. Auto ma...
temperatura otwarcie termostat termostat temperatura otwarcie termostat temperatura otwarcie aster
olimpiada wiedzy technicznej kipor serwis kabel monitor 120hz
Optymalizacja ustawień pieca Termet Silver Pro 20 kW Cena płyty głównej falownika Golf 9kW – koszty, zamienniki, naprawa, programowanie