Ja bym sobie odpuścił i zblokował na zimnym na stałe. Nie ma teraz strasznych mrozów,zysk z tego niewielki w porównaniu do strat kiedy leci cały czas gorące. Nawet kiedy działa to poprawnie to zysk jest prawie żaden. Opieram się na podglądach z różnych aut i stwierdzam że konstruktorzy słusznie od tego odchodzą. Wystarczy rzucić okiem na jakieś konstrukcje...
Może być filtr, może być także czujnik, jeżeli jest zespolony z czujnikiem temperatury, to wszystko zaczyna do siebie pasować.
Poczytałem ESM, są tam rozwiązania przy różnych przypadkach. Sprawdziłem, jaką temperaturę pokazuje ze zworką we wtyczce od czujnika, wyszła duża temperatura na plusie, żeby nie skłamać, powiedzmy 170°, gdy rozłączyłem, wracało do -40°. Na bieżąco podpinałem wtyczkę i zobaczyłem, że jak robię to powoli, to potrafi mignąć normalna temperatura, było około...
Przecież do kolektora dolotowego cały czas jest zasysane zimne powietrze to jaka ma być jego temp?? Dla pewności można wyjąć czujnik i ogrzać go gorącym powietrzem i zobaczyć co pokaże.
http://obrazki.elektroda.net/96_12007689... czyli tak jak dla cieczy chlodzacej? jak to technicznie sprawdzic moze mi ktos podopwiedziec? samochod ma byc odpalony, odpinam przewody od czujnika i sprawdzam omomierzem te dwa piny od czujnika jakie ma wskazania? i porownuje odczytany wynik z temperatura zewnetrzna czy jak?
Tzn temperatura jest zawsze +2 +3 stopnie wiecej niz w przepływomierzu. Czyli jak na dworze jest temp 15 to w dolocie jest 17, 18 stopni w załączniku wysyłam wydruk z diagboxa
Tylko to dziwne, bo zmienia się ona na różne wartości, ale w innym miejscu temperatura powietrza dolotowego jest prawidłowa. To ciśnienie też niemożliwe do uzyskania. Jeśli komputer jest przystosowany do większej ilości czujników niż jest fizycznie to powinno być chyba na stałe -40. Chodziło mi o to, że wariacje sugerują, że być może któryś przewód...
Podczas eksperymentalnego kryzowania powietrza dolotowego do spalania zauważyłem ,że im tego powietrza zasysało mniej , tym niższa była temperatura spalin wyrzucanych do komina oraz nieco wyższa temperatura powietrza ogrzanego na wylocie.
Witam. Mam paska z silnikiem 2E, u mnie czujnik temperatury powietrza ma taką samą charakterystykę jak czujnik temperatury silnika,nie wiem jak jest u Ciebie ale może być tak samo.
Nie zmienia się. Taka sama na wolnych, jak wtedy gdy nie działa. Też myślałem, że przepływka, ale jak go wkręcam na obroty, to pokazuje ładnie. Jak się zatnie, to wiadomo, nie ma jak zobaczyć przebiegu, ale na wolnych wtedy pokazuje tyle samo. Rano zrobię testy z zaślepionym EGR i będę dalej myślał. Dodano po 4 A może to ważne. Zaczyna się to dziać,...
Tam chyba spełnia te funcje map sensor i jest on w kolektorze ssąsym dojscie z tyłu od sciany grodziowej
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Ja tam też nie widzę. Może to temperatura silnika.
W dzisiejszym artykule przyglądamy się zasadzie działania nowego dwusuwowego silnika z zaworami, który nie zużywa oleju. Został on niedawno opatentowany przez japońskiego producenta Mazda, który planuje zastosować go w swoich samochodach. Zastanówmy się więc, jak to działa. https://obrazki.elektroda.pl/1963567700_... Źródło: https://www.motor1.com/news/565427/mazda...
Dzień dobry, mam samochód Peugeot 407 z silnikiem 2.0HDI RHR z roku 2007 (z FAP) z przebiegiem ok. 260tys. km. Ogólnie samochód dobrze jeździ, zawsze odpala, ma moc, nie kopci itp. Ale mam z nim kilka (może mających wspólne źródło) "małych" problemów. Mam podstawowe programy do diagnostyki i do narzędzia naprawy ale mam problem z małym doświadczeniem...
Witam. W moim Audi A6 2.5 tdi 163 ps. autko ma kiepską moc. Zrobiłem bloki i w sumie wszystko jest ok, oprócz jednej rzeczy. Czy to normalne, że temperatura powietrza dolotowego jest tak wysoka jak silnika. Jeśli silnik ma 90 stopni to powietrze również. Może jakiś sensor padł? Co myślicie na ten temat?
Witam, mam Opel Astra 2.0 DTH 1998r. Mam pewien problem. Przy prędkości 120 czasami wyskakiwał check silnika. Przeczyściłem EGR, Przepływomierz oraz czujnik ciśnienia kolektora ssącego. Check przestał wyskakiwać ale samochód zaczął strasznie mulić. Odczytałem błędy i były to : P0100 - Usterka obwodu przepływu powietrza w zakresie Masy lub Objętości...
Takie coś znalazłem w sieci: P0113 Kod MITSUBISHI możliwe przyczyny Wadliwy czujnik temperatury powietrza dolotowego (IAT) Brudny filtr powietrza Wiązka czujnika temperatury powietrza dolotowego (IAT) jest przerwana lub zwarta Słabe połączenie elektryczne obwodu czujnika temperatury powietrza dolotowego (IAT) No to dobrze znalazłeś .Sprawdź jeszcze...
Masz tu jeszcze lekturę na wieczór do poczytania : Diagnostyczny Kod Usterki P0110 lub P0111 (LUB) Instrukcje diagnostyczne•Wykonać Diagnostyczna kontrola systemowa - Pojazd przed rozpoczęciem procedury diagnostycznej. •Powtórzyć Diagnostyka oparta na strategii w celu sprawdzenia sposobu wykonania diagnostyki. •Instrukcje procedur...
KodOpis kodu 0100Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0101Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0102Sygnał z przepływomierza powietrza za niski 0103Sygnał z przepływomierza powietrza za wysoki 0104Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza - usterka pojawia się okresowo 0105Nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia MAP 0106Nieprawidłowy...
czy podpowiesz jak naprawiłeś tą usterkę ? mam to samo... Witam tak jak w opisie 2000 obrotów i traci moc na chwilę potem już w miarę normalnie, komputer u mechanika wskazał uszkodzona pompę wysokiego ciśnienia ale jakimś cudem kiedy wymieniłem filtr paliwa na tydzień był spokój do pierwszych przymrozkow i problem znowu wrócił. Tutaj jest ooo błędu...
Witam forum, pacjent to Audi A4 B7, 2005 rok, silnik 2.0 TFSI BGB quattro. Sprawdzałem w parametrach i tak: Temp. cieczy chłodzącej -40 °C Temp. powietrza dolotowego -40 °C Ciśnienie paliwa 14000 kPa Po odpaleniu wentylatory się załączają. Błędy to: P0652 Docelowe napięcie czujnika B - niski sygnał wejściowy, P0190 Obwód czujnika ciśnienia szyny paliwa...
(...) y nie ma spalin to nie ma spalin cały czas płyn jest niebieski, ktoś wie co może być przyczyną?. To jest zimna strona Turbo powietrze które idzie do silnika a nie spaliny. https://obrazki.elektroda.pl/4881231300_... https://obrazki.elektroda.pl/9403904500_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik...
Cześć, podłączyłem dziś mojego szrota pod komputer, ażeby przy pomocy programu VCDS Lite dowiedzieć się co mu dolega. Pomijając błędy, które mogę sobie wygooglować, zdziwiły mnie odczyty temperatury płynu oraz powietrza dolotowego. Na rozgrzanym silniku w sekcji Engine temperatura powietrza dolotowego wynosiła 70 st. C (temperatura na zewnątrz ok. 20...
https://obrazki.elektroda.pl/6337314600_... Poszukaj
Kompresja sprawdzana? Jaka dawka w mg? Jaki wysuw listwy mm na wolnych obrotach? Jakie są różnice między oczekiwana i rzeczywista dawką paliwa? Jaka jest temperatura powietrza dolotowego podczas odpalania? Jaka jest temperatura paliwa z czujnika na pompie? Jakie sa inne usterki w EDC? ................. MAN CATS1 :
Witam ponownie wszystkich. Otóż zrobiłem odczyt diagboxem i oto co wyszło: Stan kalkulatora: MED17_4_2 Oznaczenie 1: 922159 Oznaczenie 2: Obecne błędy : 6 P1336 : Wypadanie zapłonu (wpływ katalizatora) Charakterystyka : Cylinder nieokreślony Status : stały błąd Umiejscowienie : miejscowy Zmienne przypisane do usterki stan regulacji wzbogacenia : pętla...
Witam znalaz ktos umiejscowienie tego czujnika mam taki sam problem z tym samym silnikiem
W 90 KM nie masz intercoolera. Więc powyżej tych 3 tys. obrotów temperatura powietrza dolotowego się zmienia z powodu rozgrzania turbiny. Zauważ również jaką masę ma Lanos, a jaką 307.
Witam mam taki problem w mb 221 3.2cdi z 2007 roku Włącza mi się wentylator chłodnicy na max obroty skrzynia przechodzi w tryb awaryjny Czasami pomaga wyłącznie silnika Po podłączeniu kompa wyświetla się błąd 2293 Brak komunikatu CAN z automatycznej skrzyni biegow i temperatura powietrza dolotowego pierwsza i ostatnia- 40 stopni Może ktoś pomoże Pozdrawiam
Czujnik temperatury zewnętrznej jest potrzebny do pracy klimatyzacji, a nie silnika. Dla silnika istotna jest temperatura cieczy chłodzącej (jest czujnik przy termostacie) oraz temperatura powietrza dolotowego (czujnik w przepływomierzu). Co prawda temat jest stary, ale ze jestem świeżo po studiowaniu dokumentacji to muszę sprostować. Prawdą jest,...
Podgląd parametrów które widzi sterownik silnika na tym mrozie. Temperatura wody oraz powietrza dolotowego a także masa/przepływ powietrza z przepływomierz. Można spróbować odpiąć na noc klemę - ECU się zresetuje i być może to będzie przyczyna.
Witam Wiem temat rzeka . Ręce opadają , auto ma problem z odpaleniem , dusi się brakuje mu gazu. Może ktoś podpowie po parametrach o co kilim :) Przepływomierz był podmieniony , czujnik temperatury wymieniony, egr sprawdzony. Czy to wina wtrysków ? Napięcie akumulatora 14.19V TP Sygnał potencjometru 0.72V TP 0twarcie 2.80 stopni Czujnik przepływu masy...
Kod 25 to błąd obwodu obrotomierza. Nie powinno to mieć wpływu na pracę silnika. Może źle odczytałeś kod błędu? Jeśli to jest kod 15, to jest to awaria czujnika temperatury silnika, co by miało wpływ na pracę silnika (jeśli temperatura powietrza dolotowego jest poniżej 20°C to ECU ustala temperaturę silnika 20°C, gdy temperatura powietrza dolotowego...
Cześć. Silnik ogólnie chodzi dobrze , ale na benzynie jakby trochę gubił zapłony. Podpiąłem dzisiaj interfejs i program VAGCOM. W grupie 01 temperature na rozgrzanym silniku pokazuje 95 C. W tym czasie na desce pokazuje 80. Mam wersję czujnika taką że dwa w jednym czyli czujnik temperatury cieczy dla komputera i czujnik do pokazywania temperatury na...
Poniżej wyniki diagnostyki Opel Scannerem Opel Corsa(Vita)-B 2000 (Y) 1.0 [X10XE] - Motronic M1.5.5 (pin 7) Kody Usterek: P0505 Unknown Error Not Present - "Układ regulacji biegu jałowego - usterka" P0130 Unknown Error Not Present - "Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka" Parametry bie¿¹ce: 1 Napiêcie Akumulatora 14.0 V 2 Obroty Silnika...
Częste wypalanie filtra świadczy o nieprawidłowym spalaniu o takiej sytuacji świadczy również różnica w dawkach. Mechanik nie sprawdził przelewów?. Filtr powietrza czysty?. Czy uruchamia się bez problemów, niepokoi mnie temperatura powietrza dolotowego podejrzanie wysoka.
Co może być powodem, że w sofcie komputera nagle zaczęła się temperatura powietrza dolotowego pokazywać na kompletnie zimnym silniku jako 100 st. C, a jak jadę i jest ciepły 96 st. C. Wcześniej wszytko było ok, pokazywał tyle ile było na zewnątrz. Jak odepnę czujnik to pokazuje 45 st. C. ? http://www.eurohelp.home.pl/allegro/astr...
Zgadza się. Ale EGR wpuszcza do kolektora bardzo gorące spaliny. Siłą rzeczy mieszając się z chłodnym powietrzem całość tej "mieszanki" ma wyższą temperaturę niż powietrza na dworze. W silnikach Duratec-HE czujnik IAT zintegrowany z MAP umieszczony jest za EGR(patrz zdjęcie). Widać to również na komputerze. Gdy EGR podaje spaliny temperatura powietrza...
Byłem u mechanika i podłączył się pod złącze diagnostyczne swoim laptopem i za pomocą programu CDIF/2 odczytał taką informację, że temperatura powietrza dolotowego wynosi -31stC co oznacza wg niego, że silnik pracuje na "ssaniu" a w schemacie elektrycznym tego silnika nie ma takiego czyjnika. Moje pytanie brzmi następująco : skąd ECU dostaje informację...
Witam. Mam u siebie C3 które nie odpalało - zgnił jeden pin(masa) w sterowniku silnika.Usterka naprawiona, auto odpala ale nie wolnych obrotów, nie przepala paliwa itd.Podstawowy błąd to: Usterka trwała - zasilanie czujników CC+ , CO a pozosstałe to przemijające czyli: Sygnał czujnika położenia przepustnicy. CC- Sygnał czujnika prędkości pojazdu CC-...
Jaki silnik? Czujnik temperatury powietrza dolotowego jest przeważnie w przepływomierzu, w dieslu dokładnie tak jak myślisz. Faktycznie. Mój błąd. Nie miałem jeszcze tego modelu. Sprawdziłem, cztery przewody dochodzą do MAP Sensora, to tam siedzi IAT. Symbol BOSCH 0261230299
Na kolektorze ssącym. Wpisz w Google "kolektor ssący 1.6vti" i twoim oczom ukarze się kolektor wraz z map sensorem. Następnie porównaj obrazek że swoim silnikiem i już.
31 - czujnik predkosci obrotowej - brak sygnalu 45 - sonda lambda - mixtura rich 71 - czujnik temperatury powietrza dolotowego - napiecie zbyt wysokie
Zauważyłem, że na samym początku nie otwiera się zawór wlotowy, tylko dopiero po pewnym czasie. W tym czasie silnik startuje z obniżonym momentem/prądem rozruchowym, po czym przechodzi w normalny tryb pracy, w międzyczasie sprężarka buduje ciśnienie w obiegu wewnętrznym, zasysa powietrze małym kanałem przez mały zawór zwrotny z filtra, rośnie ciśnienie...
Witam jak rozwiązałeś ten problem ponieważ mam to samo a mój mechanik nie bardzo wie za co się zabrać.
Jest kilka lokalizacji, MAF, MAP, albo dwupinowy w dolocie.
Witam, Mam pewien problem z pojawiającym się po dłuższym postoju białym dymu z rury wydechowej. Czynowi temu towarzyszy nierówna praca silnika oraz trzęsienie silnikiem. Trwa to przez pare sekund i następnie jak silnik zaczyna łapać temperature sytuacja znika. Spróbowałem zrobić weryfikację Diagboxem wtrysków zaraz po odpaleniu auta i wszystko wygląda...
To pewnie termistor NTC 10k. Przepływ powietrza sprawia spadek rezystancji a w wyniku tego zwiększenie ilości paliwa. Gdzie jest czujnik? Mierzyłeś go?
Witam, Samochód: Subaru Legacy 2001 / silnik EJ201 pojemności 2.0 mocy 125 koni / benzyna + gaz (butla CAŁKOWICIE ZAKRĘCONA, by wyeliminować układ gazowy z analizy) Objaw: z chwilą wystąpienia temperatur ujemnych po dłuższym postoju, by odpalić silnik należy BARDZO długo kręcić rozrusznikiem. W momencie kiedy już raz załapie, można go natychmiast zgasić...
A jak mierzysz temperaturę parownika... ... dobre pytanie :) Tak jak w poście można przeczytać: określiłem wymagania, skonstruowałem urządzenie, napisałem program. Przeprowadziłem próby w aucie. Jednak do tej pory sama instalacja czujników pozostaje otwarta. Słuszne uwagi podajesz. Zdaję sobie z tego sprawę i wiem że to jeszcze przede mną. Jednak tak...
Zobacz czy wtyczka czujnika temperatury płynu chłodzącego jest wpięta . Powinna byc przy bloku silnika w okolicach gdzie grzebałeś przy rozruszniku . Dodano po 2 błąd P0110 to; Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za silne napięcie sygnału Temperatura powietrza wlotowego (IAT) za słabe napięcie sygnału Temperatura powietrza wlotowego (IAT) poza wymaganym...
Witam! Jestem automatykiem, nie zajmuje się zawodowo wentylacją, proszę więc o traktowanie jak laika i z góry przepraszam za wpadki merytoryczne. Aktualnie jestem w trakcie budowy pomieszczenia serwerowni. W której będzie zlokalizowany klimatyzator APC InRow, który wymaga wymiany powietrza na poziomie 1430m3/h. Oraz temperatury powietrza dolotowego...
A jak mamy się ustosunkowywać? Tabelka OK. Trochę nie rozumiem dalszego drążenia tematu, wszystko zostało raczej wyjaśnione. Zimą auto będzie palić więcej, paliło by podobnie lub może ciut mniej, i miało by troszkę większą moc gdyby latem go zasilać zmrożonym powietrzem. Zimą warunki są inne, inne opory toczenia, inne gęstości płynów, trochę inna temperatura...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Witaj kolego, widzę że nie zrozumiałeś tego co napisałem. Nie chodzi tu o wymianę, ale o pełne dane tego czujnika, pełną jego charakterystykę. Wymiana jest dziecinnie prosta, to potrafi raczej każdy, ale już co sie dokładnie wpina, tego już wiekszosc nie wie.
Jaki silnik dokładnie w tej Corsie? ps. Założyłeś 2 takie same tematy - skasuj jeden. Pozdrawiam
P0130 Sonda lambda 1 (przed katalizatorem) rząd 1; sygnał nieprawidłowy, wystąpił przy przebiegu= 52; usterka wystąpiła x razy= 34; ECU: 0x13 Pid:0x02 Frame: 0x00 Warunki wystąpienia kodu usterk P0130 Pid:0x03 System paliwa 1 otwarta pętla Status: pasywn. Pid:0x03 System paliwa 1 zamknięta pętla Status: aktywn. Pid:0x03 System paliwa 1 otwarta pętla...
Witam. W samochodzie Audi A4 B5 1.8 20v APT bez lpg, pojawił się problem przy niskich temperaturach (około 10C), mianowicie samochód odpala i od razu gaśnie lub silnik pracuje bardzo nierówno obroty spadają bardzo nisko, później falują itd. Co ciekawe po naciśnięciu pedału przyspieszenia i trzymaniu wyższych obrotów jest dobrze. Usterka wydaje się typowa,...
Witam, jak w tytule dziś miałem trochę jeżdżenia i po 3-4 postoju jak odpaliłem autko to po jakiś 500m pojawił się błąd "coolant visit workshoop", wentylator chłodnicy wszedł na max obroty i brak mocy, tzn biegi zmienia niby wszystko ok, ale nie idzie wejść na obroty więcej jak chyba 3000, temperatura płynu 85 stopnie. Podłączyłem DS150e i pokazuje...
Witam. Pacjentem jest Zafira B 1.9CDTI 120KM 2008r 87000km. Ogólnie auto długo stało nie jeżdżone (przez ostatnie 5 lat przejechał tylko 4000km) i dlatego mam chyba z nim sporo problemów. Uruchamia się łatwo na zimnym lub gorącym silniku, a tylko na ciepłym są problemy z uruchomieniem. Pojawiał się błąd "P2279 - układ powietrza dolotowego nieszczelność",...
System 80/125 kocioł z zamkniętą komorą spalania firmy Termet MiniMax Elegance lub MiniTerm Elegance 24 kW - 23 m długości komina. Każde kolano 90st. skraca dł. o 1m. Mam podobnie długi komin koncentryczny z kotłem turbo. Działa bardzo ładnie, ale w czasie pracy temperatura dolotowego powietrza jest ponad 70 stopni. Jest to niewątpliwie zysk energetyczny...
16504 awaria obwodu czujnika przepustnicy 16506 czujnik przepustnicy sygnał za niski 16493 ty w zależności od kodu przyczyny wywołania przepływomierz albo czujnik podciśnienia w kolektorze 16468 elektrozawór wydechu bank2 (exhaust Valve Control Solenoid, Circuit (Bank-2) 16522 sygnal lambda za wysoki bank1 czujnik2 16483 czujnik-2 (G299) temperatury...
witam, Panowie normalna cena dla zakładów to około 180zł za 29 zł to chyba popłuczyny z baniaka hehehe, troszkę napisze o sobie , pracuje w tym zawodzie od 1973 roku, nieskromnie może ale troszku szkół pokończył w tej materii , popisał na temat zasilania wtryskowego i diesli ,i benzyną zasilanych silników , sam eksploatowałem sam, WV wariant na full...
Jeśli dobrze wymigałeś, to masz takie błędy: P1402 Układ czujnika położenia zaworu EGR P0403 Usterka obwodu recyrkulacji spalin P0180 Usterka obwodu czujnika temperatury paliwa A P0110 Awaria obwodu temperatury powietrza dolotowego Czyli EGR do przeglądu i prawdopodobnie usterka elektryczna. Samodzielnie - możesz sprawdzić wszystkie bezpieczniki i zasilanie...
U mnie pomogło czyszczenie układu dolotowego powietrza po tym jak auto gasło czasem na wolnych obrotach. Pozdrawiam.
temp powietrza dolotowego ma 192 stopnie No to resztę sobie sam dopowiedz. A jak dociekliwy jesteś, to podłącz jutro rano na zimnym i sprawdź jaką temperaturę pokaże :D
Kilka lat temu tuleje zostały wymienione ale nawet po wymianie nie zauważyłem żeby lepiej palił, poza tym w samochodach też się chyba zużywają. Co do podgrzewania powietrza dolotowego to niektórzy robią tzw kopcia czyli podpalona szmatka z benzyną jak silnik przy rozruchu złapie ognia to od razu zapali. Świeca płomieniowa - muszę nad tym pomyśleć. Na...
Nie odczytuj błędów, bo nie ma po co (nic nie piszesz, żeby świeciła się lampka awarii układu wtryskowo-zapłonowego) tylko parametry bieżące - interesuje Cię w szczególności widziana przez sterownik temperatura silnika (engine coolant temp.) i temperatura zasysanego powietrza (intake air temp.). Jak nie potrafisz zlokalizować kolektora dolotowego to...
Ech. Ech. Temperaturę spalin mierzyłeś przy mocy minimalnej czy maksyalnej. Przy mocy max przy grzaniu CWU (temp wody 85 stopni). Z wczoraj: Temp zew 0 stopni, spalin na końcu komina 45, za komorą spalania lekko ponad 140, temperatura powietrza dolotowego do pieca lekko poniżej 70 stopni. Czyli w kominie zyskałem z powrotem 70 stopni, które wróciła...
Koledzy, sorki za odgrzewanie kotleta....ale miałem tak wczoraj, temperatura powietrza +1 zapaliłem go pochodził z minute no i depczę do sklepu i pow 3.000 tys obrotów jak by się zawiesił....zgasiłem go w trakcie jazdy i zapaliłem no i było oki . czego to wina koledzy ? Golf IV 1999 alh tdi 90Ps.
A mnie to się wydaje że to nie jest taka zwyczajna sonda lambda tylko to się nazywa LAF czyli czujnik okreslajacy wartość spółczynnika składu mieszanki. Tak to przynajmniej z tekstu wynika który zamieszczam poniżej: Do napędu Civica 5D przewidziano gamę czterech nowoczesnych, ale już wypróbowanych szesnastozaworowych silników. Trzy z nich przekonstruowano...
obejrzałem poldka, jak mniemam, czujnik temperatury dla kompa to ten z tyłu kolektora dolotowego (a ten z przodu silnika to do wskaźnika temperatury). Czy można się wpiąć w jakąś kostkę, aby go pomierzyć, czy też trzeba demontować obudowę filtra, aby się do niego dostać. Ponadto, i tak przy mojej ograniczonej sprawności nie wyobrażam sobie pomiarów...
Do sprawdzenia na początek czujnik temperatury powietrza dolotowego i jego okablowanie.
Dziś sprawdziłem wskazania na biegu jałowym: http://obrazki.elektroda.pl/9986576400_1... 1) Nie podobała mi się temperatura powietrza zasysanego. Okazuje się, że pod osłoną filtra dolotowego prawdopodobnie nie przełącza klapka ciepłe/zimne powietrze. (Od spodu, tam gdzie czerwony okrąg), gdyż nie czuć przepływu powietrza wężem dolotowym....
co do amd to sie nie przejmuj nawet przy 55 stopniach - 60 to coś już nie tak...... dyski robią swoje - seagate grzeją się strasznie ale to przez wyciszenie jakie mają(cos kosztem czegoś) czipset(zalezy jaki) tez potrafi się bardz nagrzać grafika robi swoje no i cdromy które potrafią być bardziej gorace od radiatora procka jak zaczniesz lawinowo zrzucać...
Świeca żarowa ma dwie funkcje. Po pierwsze ma rozgrzać dodatkowo powietrze zassane do silnika tak aby po sprężeniu, w momencie wtrysku, jego temperatura była właściwa dla zapłonu paliwa. Podczas rozruchu, ze wzgl. na niskie obroty wału i zimne elementy komory spalania i ukł. dolotowego ta temperatura jest niewystarczająca do zapłonu. Dzieje się tak...
Błąd P007d.Vin: WDD2052371F272244.
Dołączam się do pytania.
Na wstępie zaznaczę, że w samochodzie usunięto FAP oraz wykasowano z komputera. Samochód całkowicie nie ma mocy. Tak jakby jeździł bez turbiny. Bardzo proszę o pomoc. Czy to już turbina padła czy może coś innego. To co ja zauważyłem: -turbina w ogóle nie ma ciśnienia -położenie turbo jest cały czas takie samo -przy odczycie błędu temperatura w przepływomierzu...
witam miałem napisać coś więcej xsara II kombi 2,0hdi 90km 2001r przebieg 225 tyś (orginał)- bezwypadkowy 100% w aucie falują obroty gdy temperatura na dworze jest powyżej 10 stopni i gdy silnik osiągnie pełną temperature. usterka pojawiła się rok temu w lato badanie komputerowe pokazało błąd czujnika temp. powietrza dolotowego i chyba za małe ciśnienie...
Problem tkwił w zbyt wysokiej temperaturze powietrza dolotowego, było to spowodowane nie prawidłowym działaniem EGR.
Troche trwalo zanim zorganizowalem Diagtoola i interfejsy do bippera. ponizej pelen wydruk diagnostyki, moze to rozjasni troche sprawe? Użytkownik : Pojazd : BIPPER /BIPPER VIN: VF3AA8HSC84222896 Kalkulator obecny Marka : PEUGEOT Nazwisko : BIPPER Budowa : BIPPER Odczyt automatyczny lub ręczne wprowadzenie VIN: : MANUAL Numer VIN : VF3AA8HSC84222896...
Być może zostaje jednak skasowanie adaptacji - u mnie tak było. Wprawdzie inne auto (BMW E46) ale zasada działania osprzętu silnika jest podobna chyba w każdym z elektronicznym wtryskiem pośrednim. U mnie sonda stała - po wymianie elementów instalacji LPG od reduktora w górę, elementów układu zapłonowego i dolotowego została już tylko "martwa" sonda...
Masz komputer bo błedy odczytujesz to sprawdź parametry rzeczywiste wtedy jak autko dobrze działa i jak ma problem, sprawdź temperaturę powietrza dolotowego, silnika , położenie przepustnicy , pedału gazu itp, to pewnie najszybciej ci coś podpowie,
Dlaczego ma piszczeć? Czas wtrysku wystarczy? Program to eobd facile. Z google Play I jeszcze mnie zastanawia dlaczego pokazało temperaturę powietrza dolotowego 41
Masz sekwencje czy mikser. Musisz pojedzić z 50 km na benzynie , kilka razy odpalić i zobacz czy odpalanie wróciło. Ale i tak podejrzewam pompke lub wtryski.
Czujnik ten znajduje się w gumie dolotowej zaraz za filtrem powietrza. Prawdopodobnie nie podlączyliście go wymieniając filtr lub przy okazji zdjęcia tej gumy
Witam. Pokazuje mi na Vag bląd czujnika temperatury powietrza dolotowego ale nie wiem gdzie go znaleść? Może ktoś pomóc? Patrze zaglądam i nie widzę go.[/b]
A co pokazuje analizator spalin?
Peugeot 206 1,4i szarpie na ciepłym. Błędy : obwód wtryskiwaczy otwarty - (P0200) oraz obwód czujnika temperatury powietrza dolotowego (P0110). Potrzebuję zidentyfikować gdzie dochodzą przewody wtryskiwaczy żeby przemierzyć bo została wymieniona listwa zasilająca, przeczyszczone wtyczki. Tak samo dla obwodu czujnika temperatury... Mam schematy ale bardzo...
p0113 Czujnik temperatury powietrza dolotowego p0102 Problem z przepływomierzem p0141 Obwód grzania sondy Lambda Masz dwa błędy od przepływomierza w nim jest też czujnik temperatury. Ja by się przyjrzał przepływomierzowi lub kosce do niego czy kabelkom.
Sprawdź jeszcze czujnik temperatury powietrza dolotowego.
Ładowarka chyba z początku produkcji Najpewnierj z Tier 3b ew.pierwszy Tier 4 bo wywaliło pusty błąd.Albo jak zwykle w tym badziewiu wariuje czujnik temperatury/wilgotności powietrza dolotowego albo z jakiegoś powodu silnik nie odpalił i wypelnił sie bank nieudanych odpaleń albo DPF (jeśli jest) To akurat Texa ogarnia bez problemu.
Czujnik temperatury powietrza dolotowego masz w przepływomierzu 2 i 3 pin i lecą do C1 i G2 48pinowa kostka ECU SID803 oczywiście
Gdzie w audi A4 B8 znajduje się czujnik temperatury powietrza dolotowego? W lupce znalazłam informację że za przepustnicą ale tam są aż 3. Jak sprawdzić który to dokładnie?
Witam, mam pytanie: gdzie znajduje się czujnik temperatury powietrza dolotowego w KIA SPORTAGE 2.0 Benzyna 141km? Sprawdzałem od filtra powietrza po kolektor ssący i nic nie znalazłem, a cały czas wyskakuje mi błąd POO16.
Pacjent to Mercedes A-klasa (W169) 2006 r Silnik 180 CDI, skrzynia automatyczna. Pojawił się check engine, po zdiagnozowaniu kodu błędu P0098, czyli czujnik temperatury powietrza dolotowego. Zakupiłem taki czujnik Hella 6PT 009 109 291 Ale niestety nie wiem, jak go wymienić, gdzie on się znajduje. Przeczytałem informację, że jest wbudowany w przepływomierz...
Czy temperaturę powietrza dolotowego też widzi poprawnie?
Emeryt 2 - jak nie masz pojęcia o tym problemie to nie ubliżaj innym :) Bo sprawa wyglada tak : kolega ma silnik K9K wyznacznik 728 i teraz dokumentacja renault wyraznie podaje PR059 Temperatura Powietrza w układzie dolotowym Zalecenia : Cechy szczególne Ten Parametr jest nie istotny i jest ustawiony na - 50 C dla silników K9K 728 Wiec jak wcześniej...
powietrza dolotowego czujnik powietrza dolotowego czujnik dolotowego powietrza
skoda octavia czujniki parkowania volvo silnika wymiana termostatu lodówce
partner ssanie ładowarka parkside
Alan, Midland Alan 42/48/78, SEAT Alana – wprowadzanie kodu cyfrowego i literowo-cyfrowego SEAT Alana – jak wywołać cyfry do wpisania kodu radia, kombinacje klawiszy, SAFE