dokładnie tak
Tylko wlasnie ze w przepływomierzu sa 4 przewody czyli tak jakby nie ma tam czujnika temperatury powietrza
A tu was zaskoczę, bo cały sprzęt mam turbo nawet bez luzów na wirnikach, a IC przeszedł próbę wody :). Tak więc pokombinuje trochę z czujnikiem temperatury powietrza
Dlaczego ma piszczeć? Czas wtrysku wystarczy? Program to eobd facile. Z google Play I jeszcze mnie zastanawia dlaczego pokazało temperaturę powietrza dolotowego 41
Przepustnica czysta , co pokazuje czujnik temperatury powietrza zasysanego.
A masz przepływomierz? Bo w nich jest czujnik tem powietrza zasysanego
Emeryt 2 - jak nie masz pojęcia o tym problemie to nie ubliżaj innym :) Bo sprawa wyglada tak : kolega ma silnik K9K wyznacznik 728 i teraz dokumentacja renault wyraznie podaje PR059 Temperatura Powietrza w układzie dolotowym Zalecenia : Cechy szczególne Ten Parametr jest nie istotny i jest ustawiony na - 50 C dla silników K9K 728 Wiec jak wcześniej...
MIDI 128 - PID 171 FMI-14 - czujnik temperatury powietrza otoczenia
ta ktora trzymasz idzie do czujnika temp cieczy pin 20 kompa a ta druga temperatura powietrza pin19 kompa ale jak to bywa ze schematami moga byc przeklamania jesli nie podales kodu
Nie zastanawia cię temp. -40 Nie mieszaj, w tej wersji konnej nie ma czujnika temperatury powietrza zasysanego.
Podpatrz jaką temperaturę powietrza i chłodziwa widzi sterownik na zimnym silniku.
Tak kolego i jak pojedziesz do mechanika od instalacji gazowych, to powinien ci wszystko poustawia,ć włącznie z temperaturą przełączania benzyna gaz.
o ktory termometr chodzi w klimatroniku jest termometr który określa temperaturę powietrza dostarczanego do wnętrza pojazdu a istnieje jeszcze termometr określający temperaturę powietrza na zewnątrz ,
Witam. W moim Renault nie działa pośrednia regulacja temperatury nawiewu powietrza. W czym może tkwić problem?
Witam wszystkich, mam problem z lokalizacją czujnika temperatury powietrza w Renault Megane 1.6 8V 96r. , chciałbym go wymienić bo w kabinie auta na wyświetlaczu pokazuje mi się kosmiczna temperatura otoczenia.Mam na dworze temp. -1 a w aucie pokazuje mi +70 , więc uważam że ten czujnik jest uszkodzony, ale nawet po wielu poszukiwaniach nie odnalazłem...
A przepustnica się otwiera wogóle, może mechanizm (zębatki) albo silniczek się rozleciał, albo po rozgrzaniu się zacina. Można by poobserwować parametry na rozgrzanym silniku, np. czy dane z MAP czy ilość powietrza się zwiększa, czy sterownik silnika zwiększa wtedy czas wtrysku po dodaniu gazu. Czy zmienia się kont otwarcia przepustnicy po dodaniu gazu....
Ma czujnik 4-pinowy na dolocie, on wskazuje temperaturę powietrza, podciśnienie, ciśnienie doładowania i oczywiście jest też nowy.
Witam. Przy naprawie ABS nie odpięli jakiejś kostki? Wygląda, że komputer nie może dostosować dawki paliwa do obrotów, temperatury i powietrza. Dlatego falowanie.
numer błedu?
A może odłącz te pompki i zobacz czy wróci błąd podczas odpuszczenia gazu. A swoją drogą ciężko rozgryźć logikę przepływu powietrza tego mastera. Po założeniu tych pompek mogła się lekko zmienić temperatura spalin, ale odczyt temperatury powietrza jest tylko w MAF chyba. Jaki tam masz przebieg?. Dodano po 3 Z reguły ten błąd zawsze się pojawia gdy jest...
Jaką temperaturę powietrza widzi sterownik?
Renault Laguna 1.6 16v 2002 silnik BGOA K4M!!!!!!!! Witam czy ktoś wie gdzie znajduje się czujnik temperatury powietrza wyświetlacz zaniża temperaturę?????? No i drugie pytanie dotyczy gdzie jest filtr paliwa w Renault Laguna 1.6 16v z 2002 roku.Mechanik stwierdził że takiego filtra nie ma a to trochę dziwne wiec mu nie uwierzyłem
napięcie jest w kablach bo sprawdzałem. ciekawe jest to ze kiedys ten czujnik pokazywal kosmiczne temperatury a pozniej nagle temperatura na ekraniku znikła.
Witam po przeanalizowaniu forum i spędzonych długich wieczorach laguna ożyła, poniżej przedstawiam swoje wnioski może komuś okażą się pomocne. A więc pierwsza rzecz to diagnostyka komputerowa bo bez tego to jak grzebanie kijem w mrowisku i szukanie królowej :) Okazało się że jest uszkodzony czujnik temperatury paliwa, który znajduje się w pompie wtryskowej...
Błędy sczytywałeś, jak tam przepływka ,wtryski,erg, czujniki temperatury płynu, powietrza,ogólnie jak diagnostyka.
Witam. Zapala mi się pomarańczowa kontrolka, przypominająca wykres kardiologiczny. Problem przeważnie występuje, jak auto jest już dogrzane. Po podłączeniu pod komputer, wyszło że jest to obwód czujnika powietrza. Gdzie tego czujnika szukać, lub co innego może być przyczyną tego błędu? Proszę o pomoc? Pozdrawiam.
113 już Ci wysłałem. 002 OBWÓD CZUJNIKA TEMPERATURY POWIETRZA CO.1: Obwód otwarty lub zwarcie z napięciem + 12 V Sterownik podmienię Nie zapominaj o immo :D
Podłącz samochód pod CLIPa - on najrzetelniej pokaże błędy. Uszkodzony czujnik temperatury powietrza zasysanego może być efektem używania "chińskich" interfejsów. Na sam początek CLIP.
Podłączam się do tematu. Renault Kangoo 1.2 16V brak całkowity brak ogrzewania, wymieniony termostat i czujnik temperatury silnika (3 pinowy). Oprócz braku ogrzewania, często włącza się wentylator chłodnicy, parę razy temperatura szła nieco wyżej niż optymalna, węże do nagrzewnicy letnie...
Po prostu ten komunikat odcina paliwo ponieważ jest zagrożenie zapalenia się silnika. Trzeba sprawdzić poziom cieczy w zbiorniczku, może być uszkodzony przewód cieczy chłodzącej, co spowoduje dostanie się powietrza na czujniku temperatury, czyli zapowietrzony układ chłodzenia.
U mnie takie objawy były jak padł czujnik temperatury powietrza umieszczony na kolektorze plastikowym (zasysanego powietrza) z przodu silnika. Wypadania zapłonów nie było - komp pokazał sprawne cewki.
sprwdzalem kable od swiec, filtr powietrza i czujnik temperatury a Laguna dajej zle odpala
Pewnie końcówka szczotek albo wypalone piny na regulatorze nawiewu. Temperatura to pewnie inna sprawa.
na necie wyczytałem że może być jeszcze temperatury powietrza, Czujnik jest w przepływomierzu właśnie.
Dzień dobry mam pytanie odnośnie temperatury powietrza dolotowego czy ta temperature mierzy czujnik w przepływomierzu czy czujnik Map sensor ciśnienia bezwzględnego? Jest to Renault scenic 2 1.5dci 101 km.
Czujnik temp. powietrza zasysanego jaka widzi temperaturę . Świece żarowe grzeją.
Sprawdż termostat zasysanego powietrza<jeśli go masz>.Drugi do sprawdzenia jest czujnik temperatury zasysanego powietrza. A tak wogóle to sprawdż sam filtr powietrza.
temp płynu chłodzenia 4stopnie Celsjusza, Rośnie? Pokrywa się mniej więcej z temperaturą otoczenia? Temperatura powietrza zasysanego? Ciśnienie paliwa? Wydech drożny?
O wynikach pomiaru powietrza decyduje: czujnik temperatury powietrza, przepływomierz, EGR, odma, intercooler. Często w ciemno wymienia się przepływomierz powietrza, co gorsze ,bywa że na tandetny zamiennik. Warto najpierw sprawdzić cały uklad
Jaki zapach spalin? Auto jeździ trasy czy tylko miasto? Może spala olej a może tylko odparowuje z tłumika skondensowana woda, jak się jeździ po kilka km to nie rozgrzeje dostatecznie tłumika końcowego i może się w nim zbierać woda, co przy obecnych temperaturach powietrza nasila efekt "białego dymu".
MID 128 Engine PID 171 Ambient Air Temperature FMI 9 Abnormal Update Rate Coś z czujnikiem temperatury powietrza atmosferycznego albo zasysanego do silnika.
Sprawdz cewki zapłonowe na swiecach. Czasami maja male przebicia, szczegolnie w niskich temp. i przy duzej wilgotnosci powietrza. Nie wiem czy w dieslu masz cewki zaplonowe??? Sprawdzc czujnik temperatury, filtr paliwa , powietrza i swiece zarowe
Df 012 napiecie zasilania czujnika nr 2: – czujnik temperatury powietrza, – potencjometr pedału ścieżka 2, – czujnik ciśnienia czynnika chłodniczego, – czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. To wiem.
Błąd sondy nie musi oznaczać uszkodzenia sondy. Przy pracy na gazie i nieodpowiednim sygnale emulacji sondy taki błąd to ,,typowa" usterka. Nierówna praca na benzynie na zimno i błąd czujnika temperatury powietrza - to do siebie pasuje.
sprawdziłbym czujnik temperatury powietrza zasysanego koszt około 40zł
Sprawdź czy w ECU są zakodowane grzałki, potem wysteruj z pomocą komputera diagnostycznego. Aby grzałki wystartowały temperatura powietrza musi być ujemna. Tylko nie wiem który ten w przepływomierzu czy w mapsensor.
A co pokazuje zegar ciśnienia powietrza w układach 1,2 i 3. Wilgoć w układzie pneumatycznym plus niska temperatura robią swoje. Nabój osuszacza wymieniałeś jesienią? A sprzęgło też działa po czasie?
Witam! Sprawdź ciśnienie paliwa powinno być ok 3.5 Bar, filtr paliwa masz mniej więcej na wysokości prawych tylnych drzwi pasażera ukryty przed tylną belką . Ale sprawdź też MAP Sensor i czujnik temperatury powietrza zasysanego zamontowanego w kolektorze ssącym.
Kod EECU 00010505015 czujnik temperatury powietrza , sprawdź czy nie ma zwarcia lub przerwy w obwodzie.
na moje oko ten wąż to przewód intercoolera i stawiam, że ten czujnik to od ciśnienia/temperatury powietrza dolotowego (jak dobrze pamiętam to w tym silniku są razem)
Witam ! czy ktos sie orientuje do jakiej minimalnej temperatury powinno być schłodzone powietrze w wylotach powietrza. u mnie przy maksymalnych nastawach jest 10 stopni czy jest w porządku? Pozdrawiam
Odgrzebuję temat. Mam ten sam co przedmówca. Poradzicie czy już rozwiązaliście problem? Co mnie czeka? Edit: Może ktoś pomóc? Przyłączam się do pytania - rozwiązał ktoś ten problem? Mam podobne zachowanie klimatyzacji w Koleosie. Dla wartości LO i 16 stopni chłodzi, a od 16,5 stopnia w górę grzeje jak szalony. Gdy zwiększam temperaturę na LCD, jedynie...
zgadzam się z tym że może to być wypalona kość wentylatora, o ile są z nim jakieś inne problemy, napisz czy działa na wszystkich biegach jak manualnie nim sterujesz, jeśli działa poprawnie to wymień ten czujnik temperatury zewnętrznej, przez niego też może wariować ponieważ klimatronik bierze informacje z 4 czujników temperatury, wewnątrz auta, ten...
Pojawia się stop i nic więcej? Bujanie obrotami, może wtryski mają dość? Jakieś zamiany miejscami robiłeś? Jeśli wymieniałeś je, to czy przyuczone? DF039 - Temperatura powietrza na wlocie. obwodu czujnika, zwarcie do ziemi :D
Musisz zrobić podgląd w parametrach jakie temperatury pokazują czujniki .Bo jak pokazują że silnik jest ciepły to świece nie będą się włączały .Np Clipem i będzie wiadomo co uszkodzone.Masz czujnik cieczy ,czujnik zasysanego powietrza i czujnik temperatury paliwa .Wartości powinny być podobne.
Na pewno wymieniałeś właściwy czujnik temperatury? Zazwyczaj jest ich kilka, m. in. od wentylatora chłodnicy, od temperatury wody, od temperatury powietrza, od temperatury oleju, czasem też jest osobny czujnik temp. wody dla potrzeb ECU a osobny od wskaźnika na desce.
Sprawdź okablowanie czujnika a w szczególności jego kostkę czasami przewody na zgięciach się uszkadzają i i nie ma odpowiedniego styku stąd wskaźnik może głupieć. Czytałeś ze zrozumieniem? W nawiewie też czuć zmianę temperatury powietrza Ciekawe rozumowanie, ale nieprawidłowe, bo przez złe wskazania termometru (wskaźnika temperatury) nie będzie się...
Sprawdź czy nie bierze lewego powietrza pod przepustnicą oraz pod kolektorem ssącym.
Auto gaśnie na wolnych obrotach. DDT2000 pokazał parę błędów. O klimie wiem bo mam nieszczelną ale o jaki czujnik mu chodzi ? chauffage - ogrzewanie, sprawdzałem w słowniku czy chodzi tu o temperatury ? (cieczy czy powietrza) ? http://obrazki.elektroda.pl/8905785900_1...
Witam. Na początek,kiedy ostatnio wymieniałeś filtr paliwa?? Może trzeba go wymienić. Drugie. Filtr powietrza. Pozdrawiam.
Mechanik juz modyfikowal korek oraz wykonał jak by to nazwać hmm "drenaż" polegajacy na tym : poprowadził wężyk od odpowietrznika termostatu do zbiorniczka wyrównawczego i ogólnie wygląda to tak ze teraz plyn trzyma się w poziomie min a maxi dodam ze auto się wgl nie gotuje temperatura w normie Czy możliwe żeby chłodnica byla zapchana ? Lub jakieś węże?
Witam przeczytałem wyżej że ktoś napisał że "żabojady" tak zrobiły to autko że musi być oryginalny czujnik otóż panowie jest to nie prawdą bo miałem podobny problem z temperatura w Megane i na dzień dzisiejszy w lusterku mam czujnik z FORDA MONDEO MK2 i mierzy temperaturę powietrza aż miło :) a co lepsze dokładnie jak oryginał.
Ostatnio nastały silne mrozy i jestem w małej kropce, ponieważ zauważyłem, że jak włączę ogrzewanie na max (mam klimatronik) to czy z włączoną klimatyzacją czy bez powietrze jest tylko letnie. Nawet cieplejsze jest tylko na początku, później jakby było chłodniejsze... Wcześniej tego nawet nie zauważałem, ponieważ jeżdżę na krótkich trasach max 20 min....
Witam i pozdrawiam wszystkich majsterkowiczów. Mam malutki problem, ostatnio zawiesił mi się, poziom paliwa w zbiorniku-pokazywał minimum stanu oraz brak temperatury powietrza na ekranie głównym. Odkręciłem minusową klemę z akumulatora, odczekałem chwilkę i zakręciłem ją z powrotem-problem wskaźnika paliwa znikł, ale temperatura dalej się nie pojawiła...
A więc sytuacja wygląda następująco: wysoka temperatura była efektem nieszczelnosci chłodnicy, sprawdziłem wszystko, okazało się że przecieka na rogu. wyciek z chłodnicy usunięty. (druga chłodnica). Kilka razy dolewalem płynu po wymianie ale być może dlatego że musiał rozejsc się po układzie. Co do opalania na zimnym silniku, tu pojawia się większy...
Nie wiem jaki masz silnik - ja mam K4J. W moim jest jeden punkt odpowietrzania na obudowie termostatu (śrubka M6), ale już za termostatem (w stronę chłodnicy). Na chłodnicy odpowietrznika nie mam i w chłodnicy zawsze zostaje pęcherz powietrza. Nie ma on większego znaczenia na temperaturę silnika, ale ma na twardość węży po nagrzaniu silnika i jeżdżenie...
Jeśli chodzi o wskaźnik to normalne jego działanie-po włączeniu zapłonu najpierw pokazuje poziom oleju a dopiero po kilku sekundach wskazuje temperaturę.A co do reszty to uściślij o co chodzi-problemem jest niska temp. silnika czy nawiewanego powietrza?
Nie mam gazu. Termostat sprawny a temperature sprawdzilem i wskaznik dobrze pokazuje. Nie wiem co już robic. Dodano po 1 Drodzy koledzy mam takie pytanie do was. Czy wzrost tej temperatury moze byc wywołany wymiana któregoś z tych elemetow - świec - filtra powietrza - olej wraz z filtrem Bo po wymianie tych elemetów zaczeła wzrastac temperatura.
Widzę, że powyżej wymieniona przypadłość trapi nie tylko DTI, ale też DCI. :-(. Ja (i nie tylko), z moim DTI (Megane kombi) już przestałem walczyć. Kilkuletnie zmagania (Nie będę się powtarzał, bo w zasadzie są opisane w temacie) już mnie znużyły i teraz traktuję jego odpalanie, jak rytuał. Jak temp. na zewnątrz jest w okolicy zera, auto wstawiam do...
Najprawdopodobniej przyczyną "falowania" temperatury było zapowietrzanie się układu chłodzenia poprzez delikatnie walnietą uszczelkę, lub głowicę. Spróbuj jeszcze dolać płynu, odpowietrzyć i poobserwuj czy ze zbiorniczna wyrównawczego, po ustabilizowaniu temperatury, nie wydostaja się pęcherze powietrza. Jeśli tak to zrzucaj głowicę.
Znalazłem obrazki na których podana jest lokalizacja tego czujnika temperatury powietrza niestety do wersji 1.5 DCi, ja posiadam 1.9 DCi. Czy ten czujnik znajduje sie na gumowej rurze od intelcoolera?
no więc wlaśnie problem jest w tym że w mojej wersji samochodu na desce rozdzielczej nie ma wskaźnika temperatury więc nie wiem jaka ona jest w danym momencie. jeszcze spróbuje zobaczyć kierownice wlotu powietrza
Witam auto jak w temacie problem polega na tym ze jak zostawie je na dworzu na mrozie -2st to rano niemoge go odpalic jak stoi w garazu gdzie jest 15st pali bezproblemu swiece sprawdzalem sa ok po przetestowaniu kts 500 wyswietla nastepujace bledy:3311 regulcja początku wtrysku-odchylka regulacji dodatnia i drugi blad 2213 przekaznik głowny-wylaczenie...
Witam mam Renault Clio i mam problem z rozkodowaniem radia. Podłączylem radio i jak je włącze to na ekranie na konsoli pokazuje mi sie tylko godzina i temperatura powietrza. Nie mam przy kierownicy zadnego pilota. Prosze o pomoc jak rozkodowac to radio? Pozdrawiam i z góry dziekuje za pomoc.
Nie zmienia się. Taka sama na wolnych, jak wtedy gdy nie działa. Też myślałem, że przepływka, ale jak go wkręcam na obroty, to pokazuje ładnie. Jak się zatnie, to wiadomo, nie ma jak zobaczyć przebiegu, ale na wolnych wtedy pokazuje tyle samo. Rano zrobię testy z zaślepionym EGR i będę dalej myślał. Dodano po 4 A może to ważne. Zaczyna się to dziać,...
Krokowy to nie wszystko .Pozostaje do sprawdzenia czujnik temperatury płynu i czujnik temperatury powietrza zasysanego.Oczywiście pod warunkiem że układ dolotowy jest sprawny i nie łapie lewego powietrza.
Witam, mam problem z Renault Master 2.5 dCi z 2007 roku. Podczas przyspieszania, gdy obroty przekraczają 2.5 tysiąca, samochód zaczyna otrzymywać gwałtowny zastrzyk mocy i zaczyna intensywnie dymić z wydechu. Podczas ciągłej jazdy można odczuć, że samochód szarpie się i nie jedzie równo. Jest jeden błąd dotyczący czujnika temperatury powietrza w dolocie...
No właśnie, układ jest prosty, MAP podstawię ale co z sondą? Co do oznaczenia silnika to już sam nie wiem ale dowiem się, no chyba że to jakiś wał z tym oznaczeniem :) A tak nawiasem to co się tam podłącza do diagnozy? bo widziałem jakieś złącze. Oświećcie mnie Panowie Jeśli chodzi o układ ssący to lałem po całym silniku i jest szczelny. Może jeszcze...
Kolego Reno-Max może masz schemat przekaźników a głównie chodzi dla mnie o ten od sterowania szyb bocznych w Reanult Premium 450 dxi 2007r , może podpowiesz co można jeszcze sprawdzić przy tych szybach . W ostatnich dwóch dniach błąd od zaworu hamulca nie pojawił się ani razu , może ma to związek z dodatnimi temperaturami , jest mały ubytek powietrza...
Dziekuję PELEK za podpowiedź, oczywiście sprawdzę ale przy okazji mam kolejne pytanie. Gdzie znajdę to "cięgło" oraz "klapę" i jak tam się dostać? Poza tym czy przy zaciętej klapie układ sprawnie regulowałby wyższe temperatury np. 22 stopnie? Po ustawieniu na sterowniku temperatury 22 stopnie wydmuchiwane jest momentalnie ogrzane powietrze, zwiększa...
Ten czujnik znajduje się(stojąc przed silnikiem)przy łączeniu silnika ze skrzynią biegów taki „motylek "pod puszką podłączoną do filtra powietrza i poniżej czujnika temperatury. Sam na pewno dasz rade Na allegro części używane czujnik obrotów – zobacz jak wygląda bo są dwa rodzaje wkręcany I na płaskowniku na dwie śruby mocowany. Dodano...
Witam, mam problem z Renault Master 2.5 dCi z 2007 roku. Podczas przyspieszania, gdy obroty przekraczają 2.5 tysiąca, samochód zaczyna otrzymywać gwałtowny zastrzyk mocy i zaczyna intensywnie dymić z wydechu. Podczas ciągłej jazdy można odczuć, że samochód szarpie się i nie jedzie równo. Jest jeden błąd dotyczący czujnika temperatury powietrza w dolocie...
to kod błędu doładowania powietrza, możliwe że intercooler zaczyna puszczać, lub poprostu wystarczy przeczyścić czujnik doładowania. U mnie też tak się działo jak wydmuchało ustrzelkę między turbiną a korektorem. Musisz sprawdzić auto pod tym kątem
Renault Kadjar 1,5 DCI 2018 rok, klimatyzacja klimatronik 2 strefowy. Problem polega na tym, że czasami - raczej po dłuższej, przynajmniej kilkudziesięciominutowej jeździe - zanika nawiew ciepłego powietrza z nawiewów (dmucha, ale zimnym). Przed wystąpieniem usterki nic nie zmieniam na panelu klimatyzacji/ogrzewania, cały czas jest w AUTO. Po chwili,...
A czy gaśnie Ci też gdy np wrzucisz na luz przy większej prędkości? Gdyby tak było to kwestia ustawienia dolotu powietrza, najczęściej gazownicy ustawiają dolot tak, aby powietrze nie było wtłaczane pod ciśnieniem w czasie jazdy ale pobierane gdzieś z komory silnika. Co do tego przełączania na gaz, to tutaj nie jestem pewien ale może to być kwestia...
Witam, po podlaczeniu komputera wyskoczyl taki błąd. Ogólnie samochód nie ma mocy. Prosze o pomoc w tym temacie. DF065 Regulacja cisnienia turbosprezarki, zbyt male cisnienie, nieciagły. DF056 czujnik przeplywu powietrza, zwarcie lub obwod przerwany, kompensacja przy minimalnym limicie, nieciagly. DF039Czujnik temperatury powietrza zasysanego, zwarcie...
Witam Czy udało się rozwiązać problem wymianą świec? Wygląda na to że mam podobny problem - szarpanie/drżenie w czasie przyspieszania - na tempomacie tak tego nie czuć(nawet jak tempomat załączę przy 100 a mam ustawione 140). Ten sam problem na gazie i benzynie. Dodatkowym problemem jaki zauważyłem w ostatnich dniach to przy niskiej temperaturze powietrza...
To jest normalne . podczas normalnej jazdy cały czas na chłodnice napływa powietrze, jeżeli jest ostra jazda temperatura się podnosi bo obroty silnka wzrastają ale jeżeli samochód jedzie wolno ( 1 I 2 bieg) przy tych samych obrotach co czwórka lub piątka przepływa przez chłodnice o wiele m,niej powietrza a co za tym idzie jest mniejsze chłodzenie i...
Sprawdź czy działa wemtylator na chłodnicy bo to co opisałeś to wygląda tak jakby na postoju niebyło dostatecznego przedmuchu powietrza,zobacz terz czy nie jest czymś przysłonięta chłodnica.Miałem kiedyś taki przypadek że klijentowi właśnie jesienią liście tak oblepiły chłodnice że się silnikprzegrzewał.
Było to sprawdzane. Auto we wrześniu miało wymianę silnika, na poprzednim silniku było to samo. Dodano po 1 Jednak co ciekawe. Sprawdziłem pracę po odłączeniu czujnika temperatury powietrza zasysanego w dolocie i o dziwo silnik pracuje prawidłowo. Czujnik sprawny, map sensor sprawny, wskazania prawidłowe. Po odłączeniu w/w temperatura powietrza zasysanego...
(qoompel) Przewody są gorące nie da się ich przytrzymać 30 sekund bo parzą. Za wszystkich nawiewów leci takie same powietrze. Dodano po 4 (mczapski) Termostat chyba odpada po otwiera się tak samo jak na początku przynajmniej tak wskazuje zegar temp. Mam instalacje LPG. Dodano po 8 A może być tak że jak się z chłodzenia przełączy na ciepłe i mogą się...
Witam Cewki i świece sprawne ? Akumulator sprawny ? Paliwo jest podawane do silnika? Filtr powietrza drożny? Można spróbować zaczytać błędy może naprowadzą na trop usterki?
Ja z pytankiem z innej beczki czy ktos wie ile powinna miec temperatura powietrza wylatujacego z kratki przy wlaczonej klimie umnie jest to 6-7 stopni czy to jest prawidlowa wartosc auto to renault scenic 19.dti i audi a6 2.5tdi w obu autach jest taka sama temeratura
Te błędy nie........natomiast złe parametry poniżej wypisanych czujników powodują ograniczenie mocy: - Czujnik ciśnienia doładowania - Czujnik temperatury w układzie chłodzenia - Czujnik temperatury powietrza doładowania - Czujnik prędkości obrotowej silnika na kole zamachowym dodatkowo - Elektrozawór hamulca wydechowego - Wtryskiwacze
Nom, jeszcze niebieskie diodki, trochę naklejek, dywaniki z karbowanej blachy alu i ogromna tuba. Zobacz jak to Renault zrobiło w rodzinie TCE - będziesz miał pogląd na to, jak mały silniczek z turbo wygląda. Bez odprężenia nie przeskoczysz dzwonienia, spowodowanego temperaturą i ciśnieniem - spalanie stukowe zniszczy szybciutko silnik. Do tego inne...
zrobiona diagnoza cdif Brak błędów na silniku wszystkie inne parametry w normie poza jednym temperatura powietrza - poza zakresem (w dolocie temp prawidłowa , temp paliwa prawidłowa, cieczy prawidłowa) Samochód diagnozowałem jako Renault Megane , bo jako nissan micra sie nie łaczył , wiec może stąd ta wartość jedna poza zakresem
sprawdz czujnik temperatury silnika i czujnik temperatury zasysanego powietrza jezeli ktorys podaje bledny pomiar do komputera wtryskowego to tak bedzie sie dzialo taki sam problem mialem z golfem.
Przy podłączeniu kompa można by jeszcze zwrócić uwagę na parametry. Sprawdzić wartość podciśnienia w kolektorze ssącym, wskazania temperatury silnika i powietrza oraz odczytać wartość obrotów przy próbie rozruchu najlepiej rano na zimnym silniku.
Przy odpalaniu nie pokazuję tego błędu tylko przy dużych obrotach chcąc go wymusić a latem wyskakuje przy nawet spokojnej jeździe Jak na tą chwilę przy tej temperaturze powietrza błąd nie wyskoczy spoko jazda nawet gorzej latem.pozostaje odpalanie tragedia Mam zdjęcie błędu czujnika https://obrazki.elektroda.pl/4370960000_...
Tzn. Ktore dokladnie? Dalem jeden nowy masowy kabel od aku bezposrednio do alternatora i nadal to samo.A co to jest dokladnie Ecu? Dodam jeszcze ze zauwazylem ze czym nizsza temperatura powietrza tym zadziej to wystepuje.Zaczelo sie to w zeszle lato a potem przez cala zime spokoj az do tego lata.
czujnik temperatura powietrza renault renault powietrza temperatura renault
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot mercedes konsola instrukcja rozrządu
sharp 40bg5e elektronika studia
SPD TT/IT w sieci TN-C – dobór ograniczników przepięć DC/AC przy panelach PV, Phoenix Contact, OBO Caterpillar 432F2 błąd 157-18 – niskie ciśnienie paliwa, common-rail, diagnostyka