Emeryt 2 - jak nie masz pojęcia o tym problemie to nie ubliżaj innym :) Bo sprawa wyglada tak : kolega ma silnik K9K wyznacznik 728 i teraz dokumentacja renault wyraznie podaje PR059 Temperatura Powietrza w układzie dolotowym Zalecenia : Cechy szczególne Ten Parametr jest nie istotny i jest ustawiony na - 50 C dla silników K9K 728 Wiec jak wcześniej...
Każdy samochód ma mały odpowietrznik na przewodach łączących silnik z chłodnicą luc silnik z nagrzewnicą albo korek samoodpowietrzający na zbiorniczku wyrównawczym . Jak dla mnie każdy samochód odpowietrza się w inny sposób. Co do Twojego auta to ja zrobił bym to w taki sposób zalewasz układ płynem do momentu aż przestanie zasysać ze zbiorniczka wyrównawczego,...
nie radze sie w to w ogole bawic, szkoda silnika...
dokładnie tak
to model ponad 10 letni, w przestarzałej technologii, którego specyfika ma pewne zalety ale w momencie, kiedy ma on możliwość pracować włączony non-stop, ogrzewając mieszkanie o powierzchni 100m2, bo wszystkie te plusy znikają, a przy tym drastycznie się ujawniają wszystkie wady tego rozwiązania, gdy kilka razy dziennie jest on rozgrzewany a następnie...
No ta powinien posiadać.
Dzisiaj sprawdziłem, że na włączonym zapłonie jest cały czas 12V na wtrysku Tak ma byc.
Pytanie: iskra ginie, paliwa za mało czy może za bogato i się zalewa ? A po zgaśnięciu odpala ok czy z problemami ?
Z tego co kojarzę to w przepływomierzu.A jak nie to na dolocie dwu pinowy.Odłącz wtyczkę od przepływomierza jak załapie błąd to będziesz wiedział że na pewno tam.
Panowie! Pół roku (październik-marzec) grzeję wszystko Piecem Defro Akm UNI. Tak zostaje, tu nic nie zmieniam, jest ok. NATOMIAST na okres kwiecień- wrzesień, rozważam pompę Hewalex PCWU-3,8H, do ogrzewania CWU, w zbiorniku Galmet 300 litrów, (2 wężownice). Pompe zamierzam dać na strychu, gdzie temperatura powietrza jest w tym okresie roku od +20 do...
Muszę sprostować moje wyniki, które przedstawiłem w poście #1080. Wyniki pokazywały bardzo długie suszenie i niską temperaturę. Z biegiem czasu ten czas się jeszcze bardziej wydłużył i stwierdziłem, że coś jest nie tak z suszarką. Zacząłem śledzić wątki na elektrodzie i pojawiały się mało optymistyczne wiadomości o konieczności rozbierania suszarki...
Dzień dobry, piszę pierwszy raz, chociaż czytam temat od dawna. Jestem po pierwszym sezonie palenia OP przy pomocy palnika własnej konstrukcji. Używałem dyszy SNA Delavana ale przy gęstym paliwie czasem są kłopoty z zapłonem. Czasem trafia się takie niepalne coś, na zimno gęste jak diabli, a i podgrzewanie powyżej 100 stopni Celsiusza nie ma sensu....
Witam. U mnie jest dokładnie to samo. Wentylatory sprawne, klima włączona na maksa, a nie chłodzi i wentylatory nie chodzą dopiero jak termostat wyłapie ciecz chłodząca około 105 stopni załącza się na pierwszy bieg. Podczas postoju z kratki nawiewu wylatuje powietrze Cieplejsze niż na zewnątrz (klima ustawiona na LO) (na zewnątrz 10stopni) na kratce...
Czujnik temperatury powietrza zasysanego (G42) jest zintegrowany z czujnikiem ciśnienia doładowania (4-pinowy).
IAT = Intake Air Temperature (Sensor) = (Czujnik) Temperatury Powietrza Zasysanego.
Witam. Mam pytanie dotyczące przepływu powietrza, czy lepiej byłoby zamontować chłodzenie: Cooler Master MasterLiquid ML240L V2 RGB White 2x120mm na froncie obudowy czy na górze obudowy: NZXT H5 Flow White. Z góry dziękuję za odpowiedź =) Witaj! Wybór optymalnego miejsca montażu chłodzenia cieczą w obudowie komputerowej zależy od kilku czynników, w...
Im temperatura powietrza chłodniejsza tym jest go więcej w objętości - jest gęstsze i analogicznie, im cieplejsze tym tym rzadsze. W takim razie jesli ECM bedzie myslał ze dostaje cieplejsze powietrze - zuboży teoretycznie mieszanke. Nie wiem jaką tam masz sonde - czy jest to WB czy NB, ale ja bym sie raczej postarał poszukać jakiegos tańszego zamiennika...
Temperatura powietrza zasysanego... Na syberii mieszkasz?
Czujnik masz zaraz za przepustnicą, dobry dostęp, dwupinowy
Nie ma co bić piany jak to auto nawet nie zostało pod komputer podłączone, 90% tego typu problemów to wina sterownika i starego oprogramowania które nie pokazuje prawidłowej temperatury powietrza zasysanego, 10 minut roboty z wyjęciem sprzętu.
Wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, blok nr. 7 - ma cztery okienka. 1 - temperatura paliwa 2 - temperatura oleju 3 - temperatura powietrza zasysanego 4 - temperatura płynu chłodzącego Teoretycznie po nocnym postoju powinny być one zbliżone do siebie i być w okolicach temperatury otoczenia.
No to rzeczywiście kanci.
http://ford.sklep.pl/pl,product,319392,c...
Witam Mam problem z temperaturą w kabinie w autcie Dodge Journey 3.6 2015r. Auto posiada automatyczną 3 strefową klimatyzację. Problem polega na tym, że podczas jazdy przy ustawieniu temperatury na na 23stopnie temperatura w aucie po rozgrzaniu się silnika zaczyna spadać - czym dłuższa trasa tym zimniej. Ustaliłem, że winę za to ponosi czujnik temperatury...
1. Który wlot odpowiada za skraplacz? Górny czy dolny? Weź coś powiewnego. Folię, ręcznik papierowy i zatykaj podejrzane wloty. Folia powinna przywrzeć, bo ssanie, a z jednego z wylotów poleci wyraźniej mniej powietrza. Oczywiście klimatyzator musi pracować. Czy moc dmuchawy będzie wystarczająca żeby zasysać powietrze przez dodatkową rurę? Nie tyle...
Temperatura powietrza wlotowego 29'C . Jak obecnie jest koło 0 chyba na zewnątrz . Chyba że auto stoi w warsztacie i już tak z 15 min bawicie się tym interfesjem to może zasysać ciepłe powietrze z otoczenia .
Jest tak samo! Aby zapewnić równomierność przepływu powietrza przez skraplacz, nazywany prze Ciebie chłodnicą, wentylator musi zasysać , a nie tłoczyć, powietrze. To samo masz w samochodzie. Temperatura powietrza po przejściu przez skraplacz jest i tak niższa od temp. sprężarki, więc ją chłodzi. Kup wentylator. " komputerowy", ale na napięcie jak oryginał....
4 procentowe naciśniecie pedału przyspieszenia 6- temperatura chłodziwa 7- temperatura powietrza zasysanego 8 ciśnienie 9 napięcie zasilające sterownik, zacisk KL30
Silnik Blok 1, okienko 1 - temperatura silnika z G62 Blok 4, okienko 3 - temperatura silnika z G62 Blok 4, okienko 4 - czujnik temperatury powietrza zasysanego G42 Blok 6, okienko 3 - czujnik temperatury powietrza zasysanego G42 Licznik: Blok 2, okienko 4 - czujnik temperatury zewnętrznej G17 Blok 3, okienko 1 - czujnik temperatury silnika G62 Blok...
Czujnik temperatury silnika - to można sprawdzić na komputerze jaką temperaturę widzi sterownik, na zimnym silniku powinna się zgadzać z temperaturą powietrza, na gorącym powinna wynosić około 90*C, po zgaszeniu silnika na chwilę zacznie rosnąć (może nawet przekroczyć 100*C), później powoli opadać. Czujnik położenia wału - jeśli miałby sprawiać jakieś...
Sprężarka wydaje odgłos podobny do tej z lodówki lub zamrażarki tylko głośniej. Może powietrze krąży cały czas w tym samym pomieszczeniu. Pompa musi zasysać z innego miejsca niż wydmuchuje powietrze. Inaczej nie będzie działać. Jaka jest temperatura powietrza w pomieszczeniu z którego pompa pobiera powietrze?
Ten drugi czujnik temperatury na wymienniku zamontowano nie bez powodu. Chroni przed zalodzeniem parownika i uszkodzeniem sprężarki. Z wodą w obiegu powinno być już ok. Elektrozawór podłącz pod zacisk nr. 1 i N. Najlepiej najpierw podłącz "na krótko" i sprawdź temperaturę powietrza zasysanego, nawiewanego, temperaturę wody zasilającej, powrotnej i ile...
http://obrazki.elektroda.pl/2472230400_1... mam nadzieje ze sie autospeedy nie obrazi
Dzieki.Jeszcze jedno pytanie...Co to za czujnik na 1 fotce? nie moge nigdzie takiego znalesc...
Piszesz że temperatura silnika nie ma wpływu na mulenie a dalej że na ciepłym raz muli araz nie . Sprawdź przesłonę ciepłego powietrza czt się nie blokuje czasem, bo na bardzo gorącym silniku gdy będzie zasysać rozgrzane powietzre (rzadkie, rozpręrzone) to silnik jest niedoładowany i mułowaty.
awięc , posiadam zasilacz 120mm silentiumpc ktory był zamontowany w obudowie (Brutus - modelu dokladnie nie pamietam ale sa dwie wersje a ja mam ta z usb 3.0). Obudowa jest otwarta gdyż jakbym ją zamknął przez grzejący zasilacz temperatura byłaby jak w piekarniku. Nie chcę zbytnio wiercić w tej obudowie bo mi jej szkoda. Co do samego zasilacza , mógłbym...
cienka rurka, która da się wszędzie wetkać, zakończona komorą sondy Właśnie ta komora jest najtrudniejsza, bo spaliny muszą przez nią przepływać, opływając sondę, a jednocześnie nie może się do niej dostawać świeże powietrze. To akurat jest najprostsze do opanowania. Wiesz jak działa eżektor? No to masz go nie mieć w tym układzie. Czyli struga spalin...
Mam takie niejednoznaczne tłumaczenie tych kodów błędów i do końca nie wiem, czy chodzi mu u czujnik. temp zewnętrznej (który znajduje się w obudowie prawego lustra na dole), czy o czujnik temperatury powietrza zasysanego, ale bardziej myślę, że o ten drugi. Jest on koło obudowy filtra powietrza na rurze dolotu.
Czy rano czy w nocy niema różnicy. Tylko jak się silnik zagrzeje to takie są temperatury na tym dolocie. Nawet i 70 stopni. Dodano po 51 Dodam jeszcze że tak ogólnie wzrosło spalanie. Jeżeli jest zimny chodzi normalnie jak się zagrzeje trochę traci na mocy. Co to może być?
Cześć. Tak to jest ten sam czujnik.
Witam uszczelniłem drzwi i wstawiłem nowe okna plastikowe do domu lecz pojawił się problem gdy pali się w piecu to dym przez otwory wentylacyjne wlatuje do domu (wentylacja grawitacyjna) oraz w domu pojawia się pleśń w niektórych pomieszczeniach problem znika gdy w kotłowni otworzy się okno lecz wtedy wlatuje tam zimno i w domu spada temperatura w domu...
Ten czujnik jest razem z czujnikiem temperatury powietrza zasysanego (jeden element), dochodzą do niego 4 przewody. Masz VAGa to poprostu go odłącz i wtedy wogóle nie będzie się dało go skasować, ponadto powinien wyskoczyć drugi błąd od czujnika temp powietrza G72. W ten sposób możesz sobie sprawdzić, który to. Ten błąd może oznaczać uszkodzony czujnik...
Bałagan z kablami.Niestety widoczny brak ogólnej koncepcji całego projektu.Do czego ma to służyć? Myślę o wzmacniaczu. Do domu? A czemu nie ma kilku chociaż wejść? Do czego Ci potrzebna regulacja środka (zresztą nie podałeś na jakiej aplikacji się opierałeś). Wskaźnik na LED - nie to, żeby mi się nie podobał, ale czy ma wejście o odpowiedniej (logarytmicznej)...
No właśnie nie chciałem kręcić w obudowie ale to jest tylko blacha którą zawsze mogę wymienić. A że tak zapytam... Ta obudowa to pamiątka rodzinna ? Dodano po 44 Mi nie chodzi o niewiadomo jaką cyrkulacje chodzi mi tylko o to żeby był przewiew w obudowie żeby dysk się nie grzał i była normalna temperatura w obudowie A więc nie będzie... Albo zmienisz...
Co do czujnika to trzeba sprawdzić czy będzie pasował gwint i czy w programie da się ustawić na taki (4,7K jak dobrze zauważyłem). Co do podpinania rezystora to Ty się wpinasz w czujnik dla deski rozdzielczej i z tego powodu w sterowniku silnika nie ma różnicy. Druga sprawa to czy Ty na pewno patrzysz na temperaturę silnika w PP2000 a nie na temperaturę...
Kia Sportage 3, 2011 r., 1.7 CRDi. Błąd czujnika temperatury zasysanego powietrza. Proszę o pomoc — gdzie znajduje się ten czujnik?
Podpatrz jaką temperaturę powietrza i chłodziwa widzi sterownik na zimnym silniku.
Czujnik temperatury powietrza w przepływomierzu przekazuje temperaturę zasysanego powietrza do komputera silnika. Komputer na podstawie temperatury i przepływu oblicza masę powietrza i na jej podstawie ustala czas wtrysku paliwa. Ta temperatura nie jest wyświetlana na liczniku, czy w wyświetlaczu centralnym. Czy schemat masz po VINe pojazdu czy po modelu...
Proste-zamiast czujnika zapiąć potencjmetr, ustawić taką wartośc aby wskazanie pokryło się ze stanem rzeczywistym, zmierzyć R potencjometru i dobrać termistor.
pozycja czujnika temperatury
Tylko że paliwo może schodzić z układu do baku i potrzebuje czasu dlatego mierzy się gdy jest problem. Ale wg mnie bardziej pasuje zalany silnik oparami benzyny z systemu EVAP przez niezamykający się zawór. Można by też podejrzeć parametry silnika jak jest problem (temperaturę zasysanego powietrza, odczyt temperatury silnika). Ewentualne błędy.
IAT(intake air temperatur) nie odpowiada za temperaturę na desce i nie ma nic do klimatyzacji IaT to czujnik temperatury powietrza zasysanego przez silnik, ty masz problem z czujnikiem temperatury zewnętrznej. Nie wiem gdzie pn jest w Volvo, najczęściej siedzi w lusterku zewnętrznym lub w zderzaku
Może nie ma przepływomierza ? Co Cię naprowadziło na ten przepływomierz ? Masz w rurze dolotu jakiś czujnik ? Czujnik IAT sensor, temperatury zasysanego powietrza, ten jest dostępny ?
Przepławka ECU Pin 1 brązowy B/h3 Pin 2 szary B/a4 Pin 3 pomarańczowy B/a2 Pin 4 różowy 12 V po stacyjce Pin 5 kremowy B/a3 czujnik temperatury zasysanego powietrza Pin 6 czarny 31 masa przewody proponuję sprawdzić żarówką 12 V/55 W.
Odpowiedziałeś sobie niejako sam - czujnik temperatury zasysanego powietrza informuje komputer o temperaturze zasysanego powietrza :D Mając nawet minimalne pojęcie o prawach fizyki wiesz na pewno że wraz ze wzrostem temperatury zwiękrza się objętość powietrza w jednostce pojemności. Co za tym idzie w stałej jednostce objętości będzie go wraz ze wzrostem...
Podłącz samochód pod CLIPa - on najrzetelniej pokaże błędy. Uszkodzony czujnik temperatury powietrza zasysanego może być efektem używania "chińskich" interfejsów. Na sam początek CLIP.
Jesli tylko to on okaze sie winny. Dla swietego spokoju sprawdziłbym tez czujnik temperatury silnika dla komputera. Na zimnym po nocy rano tez nie odpala bez dodania gazu? Sprawdz tez czujnik temperatury zasysanego powietrza który jest przy wtryskiwaczu
Internety pojadą czujnik temperatury płynu chłodzącego, czujnik temperatury powietrza zasysanego, czujnik temperatury spalin, czujnik temperatury otoczenia. Nie wiem, czy jeszcze występuje w dieselach, ale w moim jedynym dieselu był czujnik temperatury paliwa. Poza tym jakiś czas temu moderator rzeczowo wytłumaczył, że chyba od 15 lat stosuje się tylko...
Szukałem informacji na temat tego, czy czujnik temperatury powietrza służy do czegokolwiek innego niż określenie masy powietrza. Dowiedziałem się że prawdopodobnie do niczego innego nie służy ale nie znalazłem definitywnego potwierdzenia tej informacji. W wielu silnikach z przepływomierzem masowym (drucikowym) jest czujnik IAT czyli temperatury powietrza...
Błąd E-1 to usterka czujnik temperatury powietrza zasysanego,E-2 czujnik temp. zewnętrznej.
Było to sprawdzane. Auto we wrześniu miało wymianę silnika, na poprzednim silniku było to samo. Dodano po 1 Jednak co ciekawe. Sprawdziłem pracę po odłączeniu czujnika temperatury powietrza zasysanego w dolocie i o dziwo silnik pracuje prawidłowo. Czujnik sprawny, map sensor sprawny, wskazania prawidłowe. Po odłączeniu w/w temperatura powietrza zasysanego...
Ok, czujnik temperatury powietrza ( w czujniku ciśnienia doładowania) pokazuje złą temperaturę powietrza zasysanego blok 007, pozycja w VAG-COM. Podmieniłem na nowy i dalej jest to samo to jest: na zewnątrz jest dziś około 5 stopni na plusie a VAG pokazuje temperaturę zasysanego powietrza gdzieś w okolicy +20 stopni, gdzie szukać przyczyny? Po schłodzeniu...
Wlodek, ja planuję ~70mb fi 200 >1,5m głębokości z przepływem 50-70m3/h w zimie przy domu 120m2. Do tego moje DZ ma mieć około 20-22 sC (ciepło odsysane z budynku), plus dużo wyższa temperatura powietrza zasysanego. Sprawdność powinna być IMHO bardzo wysoka. Zbigniew, takie pompy podobno dają ogólnie radę, ale traci się sporo energii i czasu na rozmrażanie...
Pinout przepływomierza: 1 - sygnał MAF 2 - masa 3 - plus 4 - sygnał temperatury powietrza zasysanego Między 2 a 3 masz mieć ok 12V po włączeniu zapłonu. Przy pracującym ciepłym silniku na biegu jałowym pomiędzy masą a 1 ma być ok 1,2V Plus jest podawany ze stacyjki. Masa idzie z ECU. Połączenie przepływomierz - ECU: 1 - 13 2 - 12 Piny 12 i 13 są w dużej...
Chyba się nie rozumiemy, w logach widzę jakie są przepływy powietrza i są dużo większe niż wynikające z mapy smoke limitera - tam max chyba mam 850 mg. Mam logi z zimy i są wartości bardzo podobne jak teraz. Jednak dawka paliwa nie była wycinana o ok. 5 mg na suw pracy jak teraz. Wpadłem na szybki pomysł dla sprawdzenia czy ogranicza mnie temperatura...
wg. instrukcji informuje, że jest za duża temperatura powietrza zasysanego. A ile wynosi faktycznie ta temperatura?
np odpowietrznika chłodnicy znajdującym się najczęściej w jej najniższym punkcie w rogu Nigdy nie widziałem tam odpowietrznika, jak już to kranik do spuszczania płynu. Od kiedy to odpowietrznik jest na dole? prawa fizyki Jak się zna prawa fizyki to się wie że odpowietrznik jest na górze a nie na dole odpowietrzanego elementu. Z tego powodu w górnym...
Tutaj czujnik temperatury powietrza zasysanego nie jest zintegrowany z przepływomierzem, to osobny element. Tutaj masz przepływomierz 3 pionowy a czujnik jest dwupinowy i jest w kolektorze ssącym, zaraz za przepustnicą. W VAGu oprócz odczytu błędów można również podejrzeć temperaturę z tego czujnika. Jego nazwa to G42. Mosesz zdemontować czujnik i np....
Witam, pytanie do specjalistów od grupy VAG. Trafił do mnie Golf 4 1.6 16V AZD z dziwną przypadłością a mianowicie na wyświetlaczu klimatronika wylicza dziwną temperaturę a mianowicie wszystkie temperatury czyli temperatura płynu chłodzącego w silniku i na zegarach ok 15 stopni, temperatura zewnętrzna, temperatura zasysanego powietrza z czujnika na...
Czujnik temperatury powietrza zasysanego.
P0070 — czujnik temperatury powietrza zasysanego, ale on jest w przepływomierzu P1105 — tu nie jestem pewien, bo to czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze ssącym, lub czujnik ciśnienia atmosferycznego który w niektórych wczesnych wersjach był montowany oddzielnie (wg. schematu wraz z przewodem od przepływomierza). Trzeba sprawdzić jaki wartości...
Oto rysunek: http://img235.imageshack.us/img235/2696/...
Ad1. Nie to nie jest dużo. Żywotność stopnia śrubowego jest określana na około 25-30 tyś godzin. Ale zaleca się wymiana łożysk co 10tyś. Ad2. Pobór prądu w normie temperatura też. W elektrycznych wyłącznik przegrzania jest nastawiony na 100°C. Ad3. Tam nie masz możliwości przelania oleju. Może go być lekko za dużo. Ale to na nic nie wpływa. Wręcz jest...
Temperatura turbo jest podobna do temperatury powietrza zasysanego, natomiast temperatura silnika wyraźnie odstaje od pozostałych. Postawił bym na czujnik temperatury płynu w silniku. Nie mogę odczytać błędu 1134.
Sonda PT1000 to termopara mierząca temperaturę "pieca", a termistor NT100k to temperatura zasysanego powietrza. Termopara i termistor NTC mają całkowicie odmienne charakterystyki pracy i nie są zamienne.
Rura aluminiowa przy kolektorze ssącym, tam gdzie ma być podpięty EGR, nie ma nic, czysta, ładna rura, bez jakichkolwiek przeróbek. I też miałem wątpliwości, ale to jest fakt. Sterowniki podmienił wraz z kluczem i z modułem UCH i też nic to nie dało. Map sensor pokazuje ciśnienie atmosferyczne, ciśnienie doładowania i temperaturę powietrza zasysanego....
Podpinałem komputer wyskoczyło kilka błędów: Stopien koncowy ukladu zaplonowego Zawór biegu jalowego Przeplywomierz powietrza Potencjometr przepustnicy Czujnik temperatury powietrza zasysanego Przeplywomierz odpinalem podpinałem inny i nic się nie zmieniło przepustnice wyczyściłem i też to samo dodam że sonda nie jest podpięta ponieważ różni się wtyczka
poluzowane szczeki hamulcowe tzn nie trzymaja zabezpieczenia szczek takie sprezynki a co do spalania troche za duzo sprawdz termostat i czujnik temperatury zasysanego powietrza byc moze silnik jes niedogrzany i pracuje na wzbogaconej mieszance wzglednie sonda lambda powinien palic w granicach 5,5-7l
Ale tylko to jest stałe: 17812 - Układ recyrkulacji spalin P1404 - 35-00 - niewykonane nastawy podstawowe 17847 - Potencjometr zaworu recyrkulacji spalin (G212) P1439 - 35-00 - błąd nastaw podstawowych 17564 - Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (G71) P1156 - 35-00 - przerwa / zwarcie z masą 16497 - Czujnik 1 temperatury zasysanego powietrza (G42)...
Co do dawki paliwa , to zwróciłbym uwagę na sygnał o masie zasysanego powietrza , temperaturze cieczy, pompki nowe czy używka?
A temperatura powietrza zasysanego jaka jest?
Jeśli umieściłęś czujnik między procesorem a kartą graficzną to jest to temperatura normalna i nie masz się czym przejmować ale ustawienie odpowiedniego obiegu powietrza nie zaszkodzi (zasysanie/wydmuch)
Dolicz do tego % straty ciepła która idzie w przewody. Myślę że masz rewelacyjny wynik. Ale określ jeszcze temperaturę powietrza zasysanego z zewnątrz, bo to priorytet określenia sprawności rekuperacji. Ok. Widzę schemat. Z 2,5°C podnosi do 16°C Moim zdaniem jest ok.
Do wolfika: Jest to ogrzewanie Webasto o najmniejszej mocy, więc trudno mówić o dużej wydajności cieplnej, a pozostałe teorie w Twoim poście nie świadczą o znajomości tematu. Do meritum: Warto sprawdzić umiejscowienie czujnika temperatury. Może być w urządzeniu i mierzyć temperaturę powietrza zasysanego lub zewnętrzny umieszczony gdzieś w kabinie. Wskazanym...
Tak z zieloną. To na zdjęciu to najwyraźniej termistor bo ma dwa przewody więc powiedziałbym że to czujnik temperatury powietrza zasysanego. Co do stacyjki to demontaż i do "kluczykarza", ten naprawi stacyjkę. Ta Ci nie jest zbytnio potrzebna do uruchomienia silnika. wyjmij kostkę stacyjki i przekręć ją śrubokrętem w pozycję zapłonu i później w pozycję...
W tym silniku nie ma czujnika ciśnienia w przewodzie dolotowym,test tylko czujnik temperatury powietrza zasysanego.
Dość często przy źle wyregulowane instalacji LPG dzieją się takie rzeczy. Sterownik podczas jazdy na LPG zmienia korekcję dawki paliwa. Przypuśćmy że masz ustawioną zbyt bogata mieszankę na LPG. Sterownik silnika widzi że jest zbyt bogato i zmniejsza czas wtrysku. Później odpalasz silnik ale czasy są pomniejszane przez co jest ubogo a ty musisz dodać...
Jeśli padnie tylko czujnik temperatury powietrza zasysanego, to sterownik podstawia wartość domyślną, żeby mógł w ogóle przeliczyć dane z przepływomierza. Wartość 50°C jest prawie maksymalną, więc zmniejszy nieco dawkę max, zmieni kąt wtrysku itp.
Tylko dziwi mnie jedna rzecz bo w parametrach temperatura powietrza zasysanego jest zgodna z rzeczywistą a właśnie gdy wejdę w parametry temperatury powietrza przed turbiną to pokazuje caly czas 100 stopni
Jeden jest od czujnika temperatury powietrza zasysanego, a drugi od odmy.
temperaturę sprawdza się jak silnik jest odstany nabierze temperatury zewnetrznej najlepiej rano, później sprawdzasz czy wszystkie temperatury są równe(temp. wody dla sinika, zegarów, temperaturę powietrza zewnętrznego ,temperaturę powietrza zasysanego
Ew. możesz sprawdzić jeszcze temperatury powietrza zasysanego i płynu chłodzącego.
witam, czy ktoś ogarnia jak sterowane jest to ustrojstwo? w sensie czy można podłączyć dwa sterowniki równolegle? Na moje oko jeżeli sterownik jest na 3 przewodach, w tym zasilanie i masa to ostatni powinien odpowiadać za komunikację i sterowanie. Problemem może być czujnik temperatury , który jak sądzę powinien znajdować się w sterowniku i może wystąpić...
koledzy podłączyłem dzis do kompa i pokazało następujace błędy czujnik temperatury powietrza zasysanego i przepływke czy to ma do spalania nadmiernej ilosci benzyny ? i w którym miejscu znajduje sie ten czujnik ?? z góry dziekuje
Komputer steruje dawkowaniem posiłkując się odczytami m.in. obrotów wału, temperatury silnika, pomiarem ilości zasysanego powietrza (przepływomierz), położenia pedału Jak nie masz możliwości odczytania komputera, sprawdź jakość połączeń do tych elementów
Co to jest ten czujnik MAT i co ma wspólnego z temperaturą powietrza zasysanego kolego gasior5? Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam :D
Proponuje sprawdzić czujnik temperatury powietrza zasysanego(turbo) lub jego obwód (P0098), przecież taki błąd wyskakuje. Przepływomierza nie trzeba konfigurować.
Przepustnica czysta , co pokazuje czujnik temperatury powietrza zasysanego.
Witam! Potrzebowałbym podpowiedzi gdzie jest czujnik ciśnienia doładowania i temperatury powietrza zasysanego...jakoś tak wprost go nie widać, chyba że coś przeoczyłem.....mam błąd P0651 (napięcie odniesienia czujnika B)....
O.K. Niech będzie czujnik temperatury powietrza zasysanego.
temperatura zasysać powietrza czujnik temperatura zasysać powietrza zasysać powietrza
utracony wolumin podgrzewacz grzałka silnik zmienić biegunowy
podłączenie zasilaczy serwerowych saeco xelsis
Lakierowanie zaprawki 2x2 cm – pędzelek czy spray, jaki lakier bezbarwny do auta? Najlepsze słuchawki bezprzewodowe nauszne do 400 zł