Emeryt 2 - jak nie masz pojęcia o tym problemie to nie ubliżaj innym :) Bo sprawa wyglada tak : kolega ma silnik K9K wyznacznik 728 i teraz dokumentacja renault wyraznie podaje PR059 Temperatura Powietrza w układzie dolotowym Zalecenia : Cechy szczególne Ten Parametr jest nie istotny i jest ustawiony na - 50 C dla silników K9K 728 Wiec jak wcześniej...
Masakra. Błąd czujnika obrotów będzie wyskakiwał - taka specyfika Motronica. Jakby nie działał, albo wadliwie, temperatura silnika nie miała by znaczenia. Po prostu nie zapalał by wcale. Sondę warto sprawdzić a jak, co do czasu otwarcia wtryskiwaczy - jest dobrany dla -56 stopni :-D także z pewnością niewłaściwy. Podtrzymuję to co wcześniej napisałem....
nie radze sie w to w ogole bawic, szkoda silnika...
dokładnie tak
No ta powinien posiadać.
Dzisiaj sprawdziłem, że na włączonym zapłonie jest cały czas 12V na wtrysku Tak ma byc.
Z tego co kojarzę to w przepływomierzu.A jak nie to na dolocie dwu pinowy.Odłącz wtyczkę od przepływomierza jak załapie błąd to będziesz wiedział że na pewno tam.
Im temperatura powietrza chłodniejsza tym jest go więcej w objętości - jest gęstsze i analogicznie, im cieplejsze tym tym rzadsze. W takim razie jesli ECM bedzie myslał ze dostaje cieplejsze powietrze - zuboży teoretycznie mieszanke. Nie wiem jaką tam masz sonde - czy jest to WB czy NB, ale ja bym sie raczej postarał poszukać jakiegos tańszego zamiennika...
Czujnik temperatury powietrza zasysanego (G42) jest zintegrowany z czujnikiem ciśnienia doładowania (4-pinowy).
IAT = Intake Air Temperature (Sensor) = (Czujnik) Temperatury Powietrza Zasysanego.
Wchodzisz w silnik, bloki pomiarowe, blok nr. 7 - ma cztery okienka. 1 - temperatura paliwa 2 - temperatura oleju 3 - temperatura powietrza zasysanego 4 - temperatura płynu chłodzącego Teoretycznie po nocnym postoju powinny być one zbliżone do siebie i być w okolicach temperatury otoczenia.
Czy rano czy w nocy niema różnicy. Tylko jak się silnik zagrzeje to takie są temperatury na tym dolocie. Nawet i 70 stopni. Dodano po 51 Dodam jeszcze że tak ogólnie wzrosło spalanie. Jeżeli jest zimny chodzi normalnie jak się zagrzeje trochę traci na mocy. Co to może być?
Temperatura powietrza zasysanego... Na syberii mieszkasz?
4 procentowe naciśniecie pedału przyspieszenia 6- temperatura chłodziwa 7- temperatura powietrza zasysanego 8 ciśnienie 9 napięcie zasilające sterownik, zacisk KL30
Silnik Blok 1, okienko 1 - temperatura silnika z G62 Blok 4, okienko 3 - temperatura silnika z G62 Blok 4, okienko 4 - czujnik temperatury powietrza zasysanego G42 Blok 6, okienko 3 - czujnik temperatury powietrza zasysanego G42 Licznik: Blok 2, okienko 4 - czujnik temperatury zewnętrznej G17 Blok 3, okienko 1 - czujnik temperatury silnika G62 Blok...
Nie ma co bić piany jak to auto nawet nie zostało pod komputer podłączone, 90% tego typu problemów to wina sterownika i starego oprogramowania które nie pokazuje prawidłowej temperatury powietrza zasysanego, 10 minut roboty z wyjęciem sprzętu.
http://ford.sklep.pl/pl,product,319392,c...
Na pewno nie jest to czujnik temperatury . Natchnę Cię troszkę , ma to coś wspólnego z powietrzem . Co do pytania drugiego to faktycznie czujnik temperatury jak i temperatura jego ma wpływ na ilość spalanego paliwa .
Witam !! Zapiąłem się ostatnio Magneti Marelli do mojej Omegi 2,5 TD i w czasie testów zobaczyłem, że temperatura zasysanego powietrza waha się od -6 do +18 stopni. Faktyczna na dworze wynosiła ok 18. Nie wiem gdzie szukać czujnika a domyślam się, że wskazanie to może mieć istotny wpływ na pracę silnika. Z tego co się dowiedziałem, może być zmieniony...
robi1214. Temperatura powietrza pokazuje 24.9 stopni C i w ogóle się nie zmienia, a chłodziwa 10 stopni C i wzrasta.
Jeśli otwarcie obudowy zmniejsza problem to musisz zwiększyć wymianę powietrza w obudowie - wentylator, który będzie wtłaczał chłodne powietrze do środka. Na przykład dodatkowy wentylator z boku lub przodu. Obudowa jest zamknięta. Wtłaczane jest powietrze z zewnatrz ale nie jest odprowadzane, wyciągane. Może być nie skuteczna(część powietrza zasysa...
Czujnik masz zaraz za przepustnicą, dobry dostęp, dwupinowy
No to rzeczywiście kanci.
http://obrazki.elektroda.pl/2472230400_1... mam nadzieje ze sie autospeedy nie obrazi
Cześć. Tak to jest ten sam czujnik.
Ten drugi czujnik temperatury na wymienniku zamontowano nie bez powodu. Chroni przed zalodzeniem parownika i uszkodzeniem sprężarki. Z wodą w obiegu powinno być już ok. Elektrozawór podłącz pod zacisk nr. 1 i N. Najlepiej najpierw podłącz "na krótko" i sprawdź temperaturę powietrza zasysanego, nawiewanego, temperaturę wody zasilającej, powrotnej i ile...
Mam takie niejednoznaczne tłumaczenie tych kodów błędów i do końca nie wiem, czy chodzi mu u czujnik. temp zewnętrznej (który znajduje się w obudowie prawego lustra na dole), czy o czujnik temperatury powietrza zasysanego, ale bardziej myślę, że o ten drugi. Jest on koło obudowy filtra powietrza na rurze dolotu.
Z tych 22,3kW nic nie leci do grzejników, bo na pewno masz skręconą moc dla c.o. Wiesz, miałem co innego na myśli. Chodzi mi o sprawność kotła, czyli ile z tych 22,3 kW obliczonych teoretycznie zasila instalacje a ile ucieka w komin ze spalinami. Jeżeli kociołek jest w mieszkaniu to jego obudowa itp daje ciepło do pomieszczenia a jedyna strata to ciepło...
Ten czujnik jest razem z czujnikiem temperatury powietrza zasysanego (jeden element), dochodzą do niego 4 przewody. Masz VAGa to poprostu go odłącz i wtedy wogóle nie będzie się dało go skasować, ponadto powinien wyskoczyć drugi błąd od czujnika temp powietrza G72. W ten sposób możesz sobie sprawdzić, który to. Ten błąd może oznaczać uszkodzony czujnik...
Co do czujnika to trzeba sprawdzić czy będzie pasował gwint i czy w programie da się ustawić na taki (4,7K jak dobrze zauważyłem). Co do podpinania rezystora to Ty się wpinasz w czujnik dla deski rozdzielczej i z tego powodu w sterowniku silnika nie ma różnicy. Druga sprawa to czy Ty na pewno patrzysz na temperaturę silnika w PP2000 a nie na temperaturę...
Proste-zamiast czujnika zapiąć potencjmetr, ustawić taką wartośc aby wskazanie pokryło się ze stanem rzeczywistym, zmierzyć R potencjometru i dobrać termistor.
Czujnik temperatury powietrza w przepływomierzu przekazuje temperaturę zasysanego powietrza do komputera silnika. Komputer na podstawie temperatury i przepływu oblicza masę powietrza i na jej podstawie ustala czas wtrysku paliwa. Ta temperatura nie jest wyświetlana na liczniku, czy w wyświetlaczu centralnym. Czy schemat masz po VINe pojazdu czy po modelu...
Szukałem informacji na temat tego, czy czujnik temperatury powietrza służy do czegokolwiek innego niż określenie masy powietrza. Dowiedziałem się że prawdopodobnie do niczego innego nie służy ale nie znalazłem definitywnego potwierdzenia tej informacji. W wielu silnikach z przepływomierzem masowym (drucikowym) jest czujnik IAT czyli temperatury powietrza...
wg. instrukcji informuje, że jest za duża temperatura powietrza zasysanego. A ile wynosi faktycznie ta temperatura?
Było to sprawdzane. Auto we wrześniu miało wymianę silnika, na poprzednim silniku było to samo. Dodano po 1 Jednak co ciekawe. Sprawdziłem pracę po odłączeniu czujnika temperatury powietrza zasysanego w dolocie i o dziwo silnik pracuje prawidłowo. Czujnik sprawny, map sensor sprawny, wskazania prawidłowe. Po odłączeniu w/w temperatura powietrza zasysanego...
Czujnik temperatury zasysanego powietrza błąd P011100. Witam wszystkich. Audi Q5 CJCA 2.0 TDI, czy ktoś wie, który to czujnik? Pozdrawiam. Gdzie go znaleźć?
IAT(intake air temperatur) nie odpowiada za temperaturę na desce i nie ma nic do klimatyzacji IaT to czujnik temperatury powietrza zasysanego przez silnik, ty masz problem z czujnikiem temperatury zewnętrznej. Nie wiem gdzie pn jest w Volvo, najczęściej siedzi w lusterku zewnętrznym lub w zderzaku
Dziękuję, dziś zmierzę ile pali mi palnik przy ciągłej pracy przez 1h. Szacuję że około 2,5l, ale to się okaże. Rado.....fakt że Twój kocioł ma zadeklarowane 21 kW jest przy idealnym ustawieniu spalania palnika na OO. Jeżeli posiadasz palnik OP w kotle na paliwo stałe, deklarowane przez producenta osiągi na paliwo stałe są dla Ciebie bezużyteczną informacją....
Podłącz samochód pod CLIPa - on najrzetelniej pokaże błędy. Uszkodzony czujnik temperatury powietrza zasysanego może być efektem używania "chińskich" interfejsów. Na sam początek CLIP.
Wlodek, ja planuję ~70mb fi 200 >1,5m głębokości z przepływem 50-70m3/h w zimie przy domu 120m2. Do tego moje DZ ma mieć około 20-22 sC (ciepło odsysane z budynku), plus dużo wyższa temperatura powietrza zasysanego. Sprawdność powinna być IMHO bardzo wysoka. Zbigniew, takie pompy podobno dają ogólnie radę, ale traci się sporo energii i czasu na rozmrażanie...
Internety pojadą czujnik temperatury płynu chłodzącego, czujnik temperatury powietrza zasysanego, czujnik temperatury spalin, czujnik temperatury otoczenia. Nie wiem, czy jeszcze występuje w dieselach, ale w moim jedynym dieselu był czujnik temperatury paliwa. Poza tym jakiś czas temu moderator rzeczowo wytłumaczył, że chyba od 15 lat stosuje się tylko...
Błąd E-1 to usterka czujnik temperatury powietrza zasysanego,E-2 czujnik temp. zewnętrznej.
Wyczytałem błędy metodą zworki o to co mi wybyłyskało: 0110 impuls zapłonu, czujnik temperatury powietrza zasysanego 0180 impuls zapłonu a co to jest kod 80 ??? 0403 czujnik położenia wału/ czujnik temperatury silnika-temp.powietrza zasysanego 1402 czujnik ciśnienia atmosferycznego przepływomierz czy ktoś pomoże mi wskazać usterkę bo nie wiem czy dobrze...
Dolicz do tego % straty ciepła która idzie w przewody. Myślę że masz rewelacyjny wynik. Ale określ jeszcze temperaturę powietrza zasysanego z zewnątrz, bo to priorytet określenia sprawności rekuperacji. Ok. Widzę schemat. Z 2,5°C podnosi do 16°C Moim zdaniem jest ok.
Ad1. Nie to nie jest dużo. Żywotność stopnia śrubowego jest określana na około 25-30 tyś godzin. Ale zaleca się wymiana łożysk co 10tyś. Ad2. Pobór prądu w normie temperatura też. W elektrycznych wyłącznik przegrzania jest nastawiony na 100°C. Ad3. Tam nie masz możliwości przelania oleju. Może go być lekko za dużo. Ale to na nic nie wpływa. Wręcz jest...
Chyba się nie rozumiemy, w logach widzę jakie są przepływy powietrza i są dużo większe niż wynikające z mapy smoke limitera - tam max chyba mam 850 mg. Mam logi z zimy i są wartości bardzo podobne jak teraz. Jednak dawka paliwa nie była wycinana o ok. 5 mg na suw pracy jak teraz. Wpadłem na szybki pomysł dla sprawdzenia czy ogranicza mnie temperatura...
Witam, pytanie do specjalistów od grupy VAG. Trafił do mnie Golf 4 1.6 16V AZD z dziwną przypadłością a mianowicie na wyświetlaczu klimatronika wylicza dziwną temperaturę a mianowicie wszystkie temperatury czyli temperatura płynu chłodzącego w silniku i na zegarach ok 15 stopni, temperatura zewnętrzna, temperatura zasysanego powietrza z czujnika na...
Pinout przepływomierza: 1 - sygnał MAF 2 - masa 3 - plus 4 - sygnał temperatury powietrza zasysanego Między 2 a 3 masz mieć ok 12V po włączeniu zapłonu. Przy pracującym ciepłym silniku na biegu jałowym pomiędzy masą a 1 ma być ok 1,2V Plus jest podawany ze stacyjki. Masa idzie z ECU. Połączenie przepływomierz - ECU: 1 - 13 2 - 12 Piny 12 i 13 są w dużej...
A temperatura powietrza zasysanego jaka jest?
Odpowiedziałeś sobie niejako sam - czujnik temperatury zasysanego powietrza informuje komputer o temperaturze zasysanego powietrza :D Mając nawet minimalne pojęcie o prawach fizyki wiesz na pewno że wraz ze wzrostem temperatury zwiękrza się objętość powietrza w jednostce pojemności. Co za tym idzie w stałej jednostce objętości będzie go wraz ze wzrostem...
Sonda PT1000 to termopara mierząca temperaturę "pieca", a termistor NT100k to temperatura zasysanego powietrza. Termopara i termistor NTC mają całkowicie odmienne charakterystyki pracy i nie są zamienne.
Ok, czujnik temperatury powietrza ( w czujniku ciśnienia doładowania) pokazuje złą temperaturę powietrza zasysanego blok 007, pozycja w VAG-COM. Podmieniłem na nowy i dalej jest to samo to jest: na zewnątrz jest dziś około 5 stopni na plusie a VAG pokazuje temperaturę zasysanego powietrza gdzieś w okolicy +20 stopni, gdzie szukać przyczyny? Po schłodzeniu...
Temperatura turbo jest podobna do temperatury powietrza zasysanego, natomiast temperatura silnika wyraźnie odstaje od pozostałych. Postawił bym na czujnik temperatury płynu w silniku. Nie mogę odczytać błędu 1134.
Witam. Potrzebuję opisu kabli przepływomierza 6-pin do VIVARO A 2004 1,9 CDTI 100 KM. Najpierw miałem problem z napięciem 5 V i poprowadziłem nowy przewód i jest OK, a teraz wyskoczyło mi, że nie widzi sygnału temperatury powietrza zasysanego. Przepływomierz sprawdzony, od innego Vivaro to samo, a mój w innym działa. Potrzebuję schematu połączeń między...
P0070 — czujnik temperatury powietrza zasysanego, ale on jest w przepływomierzu P1105 — tu nie jestem pewien, bo to czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze ssącym, lub czujnik ciśnienia atmosferycznego który w niektórych wczesnych wersjach był montowany oddzielnie (wg. schematu wraz z przewodem od przepływomierza). Trzeba sprawdzić jaki wartości...
Czujnik temperatury powietrza zasysanego.
np odpowietrznika chłodnicy znajdującym się najczęściej w jej najniższym punkcie w rogu Nigdy nie widziałem tam odpowietrznika, jak już to kranik do spuszczania płynu. Od kiedy to odpowietrznik jest na dole? prawa fizyki Jak się zna prawa fizyki to się wie że odpowietrznik jest na górze a nie na dole odpowietrzanego elementu. Z tego powodu w górnym...
Rura aluminiowa przy kolektorze ssącym, tam gdzie ma być podpięty EGR, nie ma nic, czysta, ładna rura, bez jakichkolwiek przeróbek. I też miałem wątpliwości, ale to jest fakt. Sterowniki podmienił wraz z kluczem i z modułem UCH i też nic to nie dało. Map sensor pokazuje ciśnienie atmosferyczne, ciśnienie doładowania i temperaturę powietrza zasysanego....
Może nie ma przepływomierza ? Co Cię naprowadziło na ten przepływomierz ? Masz w rurze dolotu jakiś czujnik ? Czujnik IAT sensor, temperatury zasysanego powietrza, ten jest dostępny ?
Prąd pobierany w czasie odpalania ogrzewania dochodzi do 15A ze względu na pracę świecy żarowej(160W). Potem jak odpali i przejdzie do normalnego trybu pracy pobiera około 30W. Bezpiecznik zazwyczaj jest zwykły na 16A. Termostat kręcony kółkiem ma opornik nastawny wyprowadzony między pin 1 i 2. Oporność tam zmienia się od około 1,2 kΩ do 2,4kΩ....
najnowsza jest taka, że może komin jest za długi i powietrze zdąży się wychłodzić i skroplić zanim doleci do pieca( czy to możliwe?) Czy w pomieszczeniu kotłowni panuje niższa temperatura niż temperatura zasysanego powietrza? W dodatku spaliny im bliżej kotła tym są cieplejsze. Kondensat mamy jeżeli ciepłe, wilgotne powietrze mocno schodzimy na jakiejś...
Dość często przy źle wyregulowane instalacji LPG dzieją się takie rzeczy. Sterownik podczas jazdy na LPG zmienia korekcję dawki paliwa. Przypuśćmy że masz ustawioną zbyt bogata mieszankę na LPG. Sterownik silnika widzi że jest zbyt bogato i zmniejsza czas wtrysku. Później odpalasz silnik ale czasy są pomniejszane przez co jest ubogo a ty musisz dodać...
Podepnę się pod temat bo mam taki sam przypadek, po przekręceniu kluczyka załączają się oby dwa wiatraki. Komputer nie pokazuje błędu ale temperatura płynu chłodzącego -48 stopni, temperatura powietrza zasysanego -22 stopnie. podmiana czujnika cieczy nic nie daje, natomiast odpięcie wtyczki od czujnika powoduje że wentylatory pracują cały czas nawet...
Podpinałem komputer wyskoczyło kilka błędów: Stopien koncowy ukladu zaplonowego Zawór biegu jalowego Przeplywomierz powietrza Potencjometr przepustnicy Czujnik temperatury powietrza zasysanego Przeplywomierz odpinalem podpinałem inny i nic się nie zmieniło przepustnice wyczyściłem i też to samo dodam że sonda nie jest podpięta ponieważ różni się wtyczka
Tak z zieloną. To na zdjęciu to najwyraźniej termistor bo ma dwa przewody więc powiedziałbym że to czujnik temperatury powietrza zasysanego. Co do stacyjki to demontaż i do "kluczykarza", ten naprawi stacyjkę. Ta Ci nie jest zbytnio potrzebna do uruchomienia silnika. wyjmij kostkę stacyjki i przekręć ją śrubokrętem w pozycję zapłonu i później w pozycję...
Tylko dziwi mnie jedna rzecz bo w parametrach temperatura powietrza zasysanego jest zgodna z rzeczywistą a właśnie gdy wejdę w parametry temperatury powietrza przed turbiną to pokazuje caly czas 100 stopni
Tutaj czujnik temperatury powietrza zasysanego nie jest zintegrowany z przepływomierzem, to osobny element. Tutaj masz przepływomierz 3 pionowy a czujnik jest dwupinowy i jest w kolektorze ssącym, zaraz za przepustnicą. W VAGu oprócz odczytu błędów można również podejrzeć temperaturę z tego czujnika. Jego nazwa to G42. Mosesz zdemontować czujnik i np....
Jesli tylko to on okaze sie winny. Dla swietego spokoju sprawdziłbym tez czujnik temperatury silnika dla komputera. Na zimnym po nocy rano tez nie odpala bez dodania gazu? Sprawdz tez czujnik temperatury zasysanego powietrza który jest przy wtryskiwaczu
Tylko że paliwo może schodzić z układu do baku i potrzebuje czasu dlatego mierzy się gdy jest problem. Ale wg mnie bardziej pasuje zalany silnik oparami benzyny z systemu EVAP przez niezamykający się zawór. Można by też podejrzeć parametry silnika jak jest problem (temperaturę zasysanego powietrza, odczyt temperatury silnika). Ewentualne błędy.
Do wolfika: Jest to ogrzewanie Webasto o najmniejszej mocy, więc trudno mówić o dużej wydajności cieplnej, a pozostałe teorie w Twoim poście nie świadczą o znajomości tematu. Do meritum: Warto sprawdzić umiejscowienie czujnika temperatury. Może być w urządzeniu i mierzyć temperaturę powietrza zasysanego lub zewnętrzny umieszczony gdzieś w kabinie. Wskazanym...
W tym silniku nie ma czujnika ciśnienia w przewodzie dolotowym,test tylko czujnik temperatury powietrza zasysanego.
Jeśli padnie tylko czujnik temperatury powietrza zasysanego, to sterownik podstawia wartość domyślną, żeby mógł w ogóle przeliczyć dane z przepływomierza. Wartość 50°C jest prawie maksymalną, więc zmniejszy nieco dawkę max, zmieni kąt wtrysku itp.
P0530 - Czujnik ciśnienia klimatyzacji - duża wartość na wejściu Napięcie przy zacisku 13 (XC53) modułu sterującego wynosi ponad 4,9 V Uznanie kodu błędu będzie aktywowane, jeśli spełnione zostaną następujące warunki: Silnik pracuje na biegu jałowym Temperatura powietrza zasysanego wynosi powyżej 5 °C Powyższe warunki muszą być spełnione na przynajmniej...
Jeden jest od czujnika temperatury powietrza zasysanego, a drugi od odmy.
Ew. możesz sprawdzić jeszcze temperatury powietrza zasysanego i płynu chłodzącego.
koledzy podłączyłem dzis do kompa i pokazało następujace błędy czujnik temperatury powietrza zasysanego i przepływke czy to ma do spalania nadmiernej ilosci benzyny ? i w którym miejscu znajduje sie ten czujnik ?? z góry dziekuje
Co to jest ten czujnik MAT i co ma wspólnego z temperaturą powietrza zasysanego kolego gasior5? Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam :D
Oto rysunek: http://img235.imageshack.us/img235/2696/...
Wydaje mi się, że ważniejsza jest temperatura powietrza zasysanego przez układ zasilania. Ma ona zdecydowany wpływ na temperaturę mieszanki. Warto sprawdzić czy układ regulacji temp. powietrza działa prawidłowo.
Proponuje sprawdzić czujnik temperatury powietrza zasysanego(turbo) lub jego obwód (P0098), przecież taki błąd wyskakuje. Przepływomierza nie trzeba konfigurować.
Przepustnica czysta , co pokazuje czujnik temperatury powietrza zasysanego.
Masz moze gaz w tym aucie? Jesli masz mozliwosc wpiecia sie w komputer to niech mechanik podejrzy parametrny jakie jak czujnik temperatury, temp zasys powietrza itp.
temperaturę sprawdza się jak silnik jest odstany nabierze temperatury zewnetrznej najlepiej rano, później sprawdzasz czy wszystkie temperatury są równe(temp. wody dla sinika, zegarów, temperaturę powietrza zewnętrznego ,temperaturę powietrza zasysanego
Witam! Potrzebowałbym podpowiedzi gdzie jest czujnik ciśnienia doładowania i temperatury powietrza zasysanego...jakoś tak wprost go nie widać, chyba że coś przeoczyłem.....mam błąd P0651 (napięcie odniesienia czujnika B)....
O.K. Niech będzie czujnik temperatury powietrza zasysanego.
Witam sprawdz połaczenie albo wymien czujnik temperatury powietrza zasysanego
Dzień dobry, jestem posiadaczem samochodu Audi A4 B7 (Avant) z klimatronikiem. Sama klimatyzacja jest w pełni sprawna, chłodzi (a zimą grzeje), jednak mam wrażenie, że reakcja na nastawy temperatury jest nieco opóźniona. Wiem, że jeden z czujników temperatury wnętrza znajduje się w panelu klimatronika, nad wyświetlaczem prędkości nawiewu. https://obrazki.elektroda.pl/6806771800_...
pojedz na vaga na adaptacje jesli nie bedzie zmian to po lewej stronie kolektora jest czujnik temperatury powietrza zasysanego przykrecony na 2 torxy ktory trzeba wyjac i wyczyscic jesli i to nie pomoze to wroze ci lewe powietrze . twoj kolektorw m miejscu mocowania do glowicy uszczelniany jest za pomoca o-ringow ktore czaszasami potrafia sie rozszczelnic...
Czujniki pokazują parametry. Czujnik doladowania tak samo egr tez chodzi temperaturę powietrza zasysanego tak samo trzymałem go na obrotach i temp wzrasta
na komputerze dziwnie też pokazuje: temperatura powietrza zasysanego pokazuje -40 stopni Nie wiesz co to znaczy, oddaj samochód mechanikowi.
Oporność czujnika temperatury powietrza zasysanego wynosi 1050 ohm na lekko cieplym silniku, więc wydaje się być w porządku, okolo 40st.
sprawdziłbym czujnik temperatury powietrza zasysanego koszt około 40zł
z tego wynika kod 0110 , czujnik temperatury powietrza zasysanego
Problem rozwiązany, winnny był czujnik temperatury. Samochód wskazywał jak zimny 45stopni. Mam jeszcze jeden problem, błąd 17924 , regulowany kolektor dolotowy, zawór przełączający. Przerwa w obwodzie, Czujnik temperatury powietrza zasysanego, sygnał za niski. Błąd 16496
Proszę o podanie mi parametrów sprawnego czujnika temperatury powietrza zasysanego do CC 900 .Z góry dziękuję.
Jest sonda lambda ,czujnik podcienia w kolektorze ,temperatury cieczy chłodzącej , czujnik temperatury powietrza zasysanego, czujnik kąta otwarcia przepustnicy i czujnik położenia wału a w aparacie czujnik Halla. Całość zbierana jest w sterowniku silnika i na ich podstawie wystawiany jest impuls otwarcia wtryskiwacza (moment i czas otwarcia).
problemem falowania i gaśnięciem silnika był czujnik temperatury powietrza zasysanego w kolektorze dolotowym. Po odłączeniu czujnika samochód równo pracuję po podłączeniu gaśnie. aktualne temperatury które pokazywał to 30 stopni i 100 stopni. Temat do zamknięcia
Temperaturę powietrza zasysanego dobrze czyta?
W tym rzypadku druga pokazuje, że pierwsza już nie wyrabia. Temperaturę powietrza zasysanego sprawdż podczas jazdy.
A jak wyglądają wskazania czujnika temperatury powietrza zasysanego?
powietrza zasysa czujnik temperatura zasysa powietrza pomiar zasysa powietrza
fotokomórek testowanie scenic bagażnik laptop klawiatura odłączenie klawisz
kraść sygnał mikrokomputer cobra1
Jak odblokować Medion GoPal PNA205 do interfejsu AYRA? Privileg Sensation 9415 – reset pralki, procedura serwisowa, kody błędów E XX