Witam! Mam pytanie odnośnie mojego Kropka :) otóż do jakiegos czasu silnik przestał mi sie dogrzewać, zakupiłem nowy termostat i jest jakby lepiej lecz wskaznik nadal nie pokazuje odpowiedniej temperatury.CO to może być ? podłączałem pod kompa i tam w parametrach temp. cieczy była taka jak trzeba 80-83 stopnie, proszę o pomoc. Druga sprawa to błędy...
Witam wszystkich forumowiczów. Kupiłem używany Fiat Punto 1.1 z 1999 roku i mam problem z uruchomieniem silnika poniżej 8 stopni C. Silnik zapala mi dosłownie na 1 sekundę i gaśnie. Kręcenie rozrusznikiem nic nie daje. Podpiąłem prostownik do akumulatora i kręciłem robiąc przerwy co jakieś 20 - 30 sekund. W między czasie zadzwoniłem do mechanika i on...
Witam, mój post/zapytanie dotyczy Fiata Grande Punto 1.4. Rocznik 2007, wersja Activ, 180 000 km. Problem polega na tym, że samochód jest zadbany, serwisowany regularnie i niby wszystko jest OK, ale... w okresie zimowym, kiedy temperatura spada poniżej -10 st (tak jak obecnie) zaczyna się stały kłopot. Samochód nie chce odpalać. Akumulator naładowany...
Ponownie to samo, temperatura w nocy ponizej 0 i zaraz po uruchomieniu problem sie powtorzył, co ciekawe znow przy skrecie w lewo. Zaswieci sie kontrolka, trzeba wylaczyc i znow wlaczyc, troche pojezdzic zeby silnik byl cieply, potem juz ta usterka w czasie jazdy na ''cieplym'' sie nie pojawia.
Obstawiam uszkodzony sterownik, po podpieciu pod autocom - błędów brak jednak parametry szaleją Temperatura płynu chłodniczego 700stopni powietrze zasysane 65 stopni przy 17 na dworze. Nie.Albo źle wybrałeś silnik albo twój kabelek to bubel.Podłącz czymś dedykowanym albo czymś innym.Sterownik może byc uszkodzony ale nie stwierdzisz tego w taki sposób...
W moim punto też pokazuje się "kropidełko" ale jak dodam gazu to zaraz znika. No i jak stoję to obroty silnika potrafią nagle skoczyć do 2 tys. Poza tym niepokoi mnie niska temperatura silnika. Czyżby też broiła cewka zapłonowa i może jest walnięty termostat? Proszę o odpowiedź
Witam. Autko kupiłem dwa tygodnie temu i od razu wymieniłem termostat, bo silnik był niedogrzany. Zalałem nowy płyn chłodniczy i odpowietrzyłem układ, ale niestety urwał się odpowietrznik na wężu do nagrzewnicy (widać było, że był już nadłamany). Wkręciłem w to miejsce śrubkę owiniętą taśmą teflonową i jak na razie nic się nie poci. Od tamtej pory silnik...
60KM (8V) czy 80KM (16V), który rocznik? Temperatura silnika rzeczywiście gwałtownie idzie do góry czy tylko wskaźnik tak pokazuje? Czujnik temperatury został sprawdzony (wiem, że był wymieniony ale czy po kolejnej przygodzie został sprawdzony - choćby zestawem omomierz + kubek z wrzątkiem)? Czy samochód ma instalację LPG? Układ chłodzenia był odpowietrzany...
Akumulator jest ładowany wtedy kiedy silnik pracuje.
Witam! Posiadam auto punto 2 1.2 8V 2000R. Gdy spadła temperatura akumulator nie odpalił, jego sprawność na przeglądzie wykazała 64% (mechanik powiedział że podczas niskiej temperatury auto może nie odpalić i się sprawdziło, zresztą aku ma 5 lat). I teraz w moim sklepie jest przeceniony Akumulator bottari 45Ah 360A. Czy ktoś wie kto to produkuje? Doczytałem...
Cześć, mam punto II 1.2 8v 44KW Pierwszym objawem było chłodne powietrze podczas postoju, stania na światłach na skrzyżowaniu, gdy podczas jazdy normalnie grzało. Jakiś czas później temperatura weszła na max, zaświeciła się kontrolka temperatury. Zgasiłem auto, trochę ostygło, kupiłem płyn, dolałem niewiele i pojechałem do domu ale dalej się grzał (do...
Ciekawy problem ...Minowicie ; Gdy jest zimny, odpala prawie za każdym razem i chodzi normalnie,czasami miimo to świeci się kontroka sinika (!) po wykasowaniu będu( którego nie identyfikuje ELM SCAN) gaśnie lampka silnika i "niby" jest wszystko dobrze, ale patrząc na odczyt obrotów sinika w komputerze obserwuję 260 OBR/min a na obrotomierzu auta jest...
Nie mam gazu. Silnik pracuje dobrze tylko w momencie silniejszego nacisniecia gazu zakrztusza sie. Potem wraca do normy. Podobnie gdy nacisne gaz wskazowka obrotomierza wedruje na powiedzmy 3000 obr/min. i mimo trzymania gazu caly czas w tej samej pozycji opadado 2500 by po chwili wrocic znowu do 3000. Oczywiscie nie zawsze sie to dzieje, ale w 70%...
Witam raz jeszcze. Dźwięki "pianki" zniknęły. Przejechałem około 150km i nic nie słyszałem. Bulgotanie jest lecz tylko przez chwilę od włączenia zimnego silnika. To jednak nie koniec problemów. Po zmianie płynu jest bardzo ciężko osiągnąć temperaturę. Termostat faktycznie może być do wymiany. Dziś poszukam w sklepach i wymienię. Zimny silnik pracuje...
Zawsze gdy jest zimno ogrzewanie mam wyłączone aby silnik mógł się szybciej zagrzać. Ale w zimę jak silnik już osiągnie 90st i włącze ogrzewanie to temperatura szybko spada, tak jakby silnik nie był wstanie poradzić sobie z ogrzewaniem(za mała wydajność cieplna)
Mam problem z autem. Uruchamiam silnik z benzyny i po przekroczeniu 2500 obrotow przelacza sie na LPG. Kiedy jest zimny silnik po przejechaniu kilkuset metrow samochod gasnie po wrzuceniu biegu jalowego. Mam pozniej problem z uruchomieniem silnika. Nie odpala za pierwszym razem, tylko trzeba pare razy zakrecic zanim sie uruchomi silnik. A najlepiej...
tylko jesli zatarł by się jeden albo drugi wałek to teoretycznie jak zagrzał dobrze silnik i popracował troche mogło chwycic którys wałek i rozrząd przeskoczył i sie zawory spotkały z tłokami a jak temperatura mu spadła auto juz nie chcialo zapalic bo zawory mial pokrzywione
Parametry wyglądają znośnie, jedynie podciśnienie w dolocie trochę małe ale silnik jeszcze nie był w pełni zagrzany i krokowy jest uchylony. To jest pojedynczy odczyt - lambda 0,96 czyli trochę za bogata mieszanka, a jeśli waha się między 0,96 a 1,04 to jest ok. No i oczywiście temperatura - powinna osiągać na postoju ok 92-94 *C.
Witam wszystkich.Mam takie pytanko.Od niedawna posiadam Fiata Doblo 2001 silnik 1,2.Cały układ napędowy praktycznie to samo co PuntoII z tym samym silnikiem.mam w nim bardzo ubogą deskę rozdzielczą.Tylko licznik i paliwo.Z tego co przeglądałem w internecie to deska z zewnątrz jest taka sama jak w Punto II gdzie tam jest obrotomierz i temperatura.Nie...
nie taka temperatura kolego tylko parenaście razy większa tak jak może silnik pracowac poprawnie przy 18barach gdy jego stopiń sprężania to 17,6:1
Witam, mam podobny problem z nagrzewnicą po jej wymianie na zamiennik - w aucie jest po prostu zimno i nie da się nagrzać wewnątrz. Opis z informacjami które udało mi się sprawdzić dla zobrazowania problemu: Układ był odpowietrzany na wężu nagrzewnicy i przy chłodnicy przez dwóch różnych mechaników kilkakrotnie (jeden z autoryzowanego serwisu fiata...
fiat punto 1.1 grzeje sie silnik, brak chlodzenia, wentylator sie nie zalancza, usterka pojawila sie w momencie zrobienia zwarcia przy podlanczaniu radia samochodowego... bezpieczniki sprawdzone zaden nie spalony....silniczek od wentylatora po podlaczeniu pod 12v dziala mimo wszystko nie zalancza sie gdy temperatura silnika podnosi sie...chlodnica przy...
Tak, ktoś się spotkał - wymień akumulator ;) Opisujesz typowe objawy padniętego akumulatora (komunikat NADMIERNA TEMPERATURA PŁYNU CHŁODNICZEGO PROSZĘ ZATRZYMAĆ POJAZD I WYŁĄCZYĆ SILNIK przy kręceniu rozrusznikiem). Przy kręceniu rozrusznikiem masz takie spadki napięcia, że cała elektronika szaleje, sterowniki nałapią różnych dziwnych błędów i potem...
Witam, Proszę o radę. Mam problem z układem chłodniczym w fiat punto 1 1.1 96r 5-dzwiowy. Silnik bardzo szybko się nagrzewa a wentylator się nie włącza. ( Sprawdzałem wentylator na krótko do akumulatora i działa). Lampka od temperatury cieczy chłodzącej zapala się w upalny dzień po 15km czyli czujnik temperatury cieczy chłodzącej działa poprawnie (dodam...
dałem sobie spokój z tym ;/ za duży mróz jest garażu ogrzewanego nie mam muszę poczekać aż będzie dodatnia temperatura ale czy 1 na plusie wystarczy żeby odmarzł i dało się uruchomić silnik ?
Na razie zmierzyłem rezystancję na zimnym silniku. Dla czujnika temperatury płynu chłodzącego 6.7kΩ, z charakterystyki czujnika wynika, że to temperatura kilku stopni celcjusza, więc niby poprawnie. Z ciekawości zmierzyłem też rezystancję czujnika temperatury powietrza i wynik wyniósł 13kΩ wg. charakterystyki odpowiada to temp. poniżej zera...
Dzięki, mam jeszcze pytanie mozna jeżdzic bez tego wężyka , bo jak sie go załozy i temperatura silnika osiągnie ok połowę to samochód sie zamula, leci czarny dym, ale jak się wyłączy silnik i zaraz włączy to jest ok
Ostatnio przy temp -20 stopni wypłynął mi płyn przez rozszczelnoną pompę ciczy chłodzącej. Temperatura cieczy w porywach przekroczyła maximum. Wymieniłem pompe, pasek i napinacz. Niby wszystko jest ok. Pali ok, ale przy około 2000 obr/min słychać jakby odgłosy tarcia (jakby coś wpadało w rezonans). Sprawdzam od tygodnia płyn w zbiorniczku i go nie ubywa....
Czujnik temperatury silnika - to można sprawdzić na komputerze jaką temperaturę widzi sterownik, na zimnym silniku powinna się zgadzać z temperaturą powietrza, na gorącym powinna wynosić około 90*C, po zgaszeniu silnika na chwilę zacznie rosnąć (może nawet przekroczyć 100*C), później powoli opadać. Czujnik położenia wału - jeśli miałby sprawiać jakieś...
Witam, Mam problemy z moim samochodem, od jakiegoś czasu samochód podczas dodawania gazu nie reaguje ma przerwę ok. 1 - 2 sekund zdarza się to bardzo rzadko, ostatnio też zauważyłem że podczas jazdy tak jakby przygasał na ok 0,5 sekundy lecz nie musiałem go zapalać ponownie, a wczoraj to już przeszedł samego siebie i gasł co chwilę, nie można było go...
To znaczy, że za mało napisałem, tak? A proszę, co mi tam zależy. Pompę wody masz na pasku rozrządu, więc nie ma opcji że się ślizga. Jest opcja wyłamanych łopatek, ale to w zimie i na wodzie. Wtedy temperatura rośnie niesamowicie szybko, brak obiegu powoduje drastyczne przegrzewanie się silnika. Objawy widać na zegarach i po wiecznie chodzącym wentylatorze...
Masz silnik 1.1 . Pewnie podobny do tego w SC i w fabrycznej instrukcji SC którą posiadam napisali że luz zaworów na zimnym silniku wynosi ssący 0.35-0.45 mm wydechowy 0.45-0.55 mm tak że potwierdź to i zweryfikuj z mechanikami a może to będzie to. Ponadto temperatura spalania gazu jest wyższa niż benzyny co by powodowało chyba jeszcze większe zacieśnianie...
Witam. Po zmianie rozrusznika na wersję z Grande Punto pojawił się problem z odpalaniem. Silnik nie chce odpalić bez wciśnięcia pedału przyspieszenia. Gdy odpali się z wciśniętym pedałem należy przytrzymać go chwilę na obrotach gdyż inaczej znowu silnik gaśnie. Ponadto czasami po odpaleniu silnik się dławi przy dodawaniu gazu. Jeśli dłużej pokręcę rozrusznikiem...
Witam Jestem posiadaczem Fiata Punto II 1.2 2002r. Moje problemy zaczęły się po założeniu instalacji LPG(sekwencja), od samego początku po odpaleniu na zimnym silniku i przełączeniu się na gaz szarpało autem do momentu jak się rozgrzał. Na ciepłym był ok. Po jakimś czasie zacząłem mieć problemy z odpalaniem, wyskakiwała kontrolka check engine i trochę...
1. Odpal silnik i niech pracuje na wolnych obrotach. Kontroluj temperaturę węży dochodzących do chłodnicy. Jeżeli temperatura jednego z gumowych węży zacznie się podnosić to będzie oznaczać że termostat otworzył się i pracuje prawidłowo. 2. Nalej płynu chłodzącego do pełna (pod korek) do zbiorniczka wyrównującego. Uruchom silnik i trzymaj go na obrotach...
Witam, posiadam Punto I 1,2 8V 60KM z instalacją Elpigaz Voila plus i reduktorem Emmegas który poddałem regeneracji. Problem polega na tym że auto z rana jak jadę do pracy nie chce jechać na lpg, po prostu dusi się jak wrzucę na luz i gaśnie. Nie ważne czy silnik zimny czy rozgrzany bo dojechałem do pracy na benzynie gdzie silnik już był dobrze rozgrzany...
Jesli 37 stopni jest ok , problem bedzie jesli bedzie -40 badz 140 czyl wartości graniczne "niemożliwe" dla normalnego uzytkowania. skoro uważasz że czujnik źle wskazuje porównaj go z temperatura zmierzoną termometrem. Możliwe ale sądze że skoro silnik chodzi to mapsensor wskazuje poprawnie różnice między ciśnieniami. Czy sterownik zarejestrował jakieś...
Witam! Mniej więcej od pół roku mam powracającym problem z układem chłodzenia w swoim kropku. W czasie jazdy nie ma absolutnie żadnych problemów, ale wystarczy, że samochód jest na chodzie na parkingu przez kilka minut. Nagle włącza się wentylator na krótki czas, potem zaraz wyłącza. Jeśli zostawię samochód na chodzie dalej, wentylator włącza się cyklicznie....
Nie meczy mnie to zbyt chce tylko zeby ten silnik palil jak najmniej bo po co mam wydawac wiecej kasy na paliwo jak moge mniej ? :) a ze czujnik kosztuje 40zl to zmieniam go i juz bedzie wszystko zrobione :). Wszystkie inne czujniki wydaja sie byc sprawne. Przejade sie kiedys z laptopem na i spojrze podczas jazdy po jakim dystansie przechodzi w zamknieta...
Witam, Podczas jazdy samochodem w okresie pażdziernik-kwiecień wszystko jest w porządku,ale gdy na dworze temperatura powietrza się podnosi automatycznie zapala się kontrolka wtrysku paliwa.Byłem sprawdzić silnik na komputerze,serwisant kazał wymienić mi filtr paliwa i świece zapłonowe.Po wymianie dalej kontrolka się zapala.Kiedy silnik jest zimny wszystko...
zibi733 Witam. Podłącz kompa i sprawdź wskazania Map-sensor ,jest to czujnik który odczytuje temperaturę zasysanego powietrza i ciśnienia powietrza ,ten czujnik odpowiada za załączenie "ssania".Imoże być że jak autko jest ciepłe to ECU silnika widzi zimny silnik i da mu "ssanie".Podłącz kompa i zobacz jaka temperatura jest na zimnym a jaka na ciepłym...
(...) po za tym punto palące 9 litrów to ja bym go sprzedał szybciej niż się zastanawiał. W/g książki ma palić 7,8 l/100km w warunkach miejskich więc 9l nie jest tragicznie, dane producenta co do spalania zawsze są sporo zaniżone. Średnio rocznie robię nim 1500-2000km na odcinkach 5-8km (teraz będzie trochę więcej jeździło) więc specjalnie spalaniem...
Nie nie mam gazu ale byłem u kolega mechanika i odkręcił na chodzącym silniku korek wlewu płynu chłodzącego i syczalo i podniósł się poziom płynu i trochę wyleciało ale dolaśmy i na pracującym bulgotało w tym zbiorniczku i odkręcił jakieś odpowietrzenie na gumowym wężu i też syczało i po czasie silnik zaczoł równo pracować i stwierdził,że mam uszkodzoną...
Szukam pomocy, Przejrzałem forum ale mojego przypadku nie znalazłem. Zatem auto: Grande Punto 2005/06 1.4 8V (+ gaz) Zaczelo sie od zapalającej i szybko gasnącej kontrolki wspomagania. Doszły problemy z zegarami: predkosciomierz, obrotomierz i temperatura spadały do zera po chwili zaczynały znow działac Poniewaz wyczytałem w instrukcji żeby po zapaleniu...
Witam Mam problem w swoim Punto taki że podczas jazdy nie zależnie od prędkości czy 80 czy 40 km/h samochód gaśnie. Dzieje się tak że obroty silnika spadają do zera i samochód gaśnie czyli świeci się kontrolki od akumulatora i oleju i muszę odpalić auto jeszcze raz... nie ma problemu z odpaleniem auta. Problem ten występuje rożnie czasem jest tak że...
Nie, przy prawidłowej regulacji im szybsze i bardziej precyzyjne wtryski, tym powinno mniej palić, ale ten silnik do oszczędnych nie należy, miałem Punto z tym silnikiem (75KM) i po mieście potrafił spalić 9l/100km (benzyny). Valteki rzeczywiście są tanie i łatwe w regeneracji ale to tyle jeśli chodzi o zalety. Najlepsze wtryski do tego silnika (oczywiście...
Problem polega na tym że po kilkunastu kilometrach jadąc na gazie samochód sam przełącza się na benzyne i wtedy przełącznik benzyna -gaz nie reaguje . Gdy silnik zgasze i ponownie zapalę następnie dodam gazu auto nie przełącza sie na gaz ( a powinno) . Nie wiem czy temperatura ma coś z tym wspólnego ale auto zawsze rano ( gdy zimne ) pezłaczy się na...
Więc tak dzisiaj pod pracą odpaliłem silnik całkowicie zimny stał 8 godzin nie odpalany. Ruszyłem do przodu przejechał 4 metry i zgasł. Odpalił po jakiś 5 min. Więc temperatura o czym się przekonałem nie ma wpływu na jego gaśnięcie. Jak wyżej napisał TZOK w czym mi pomógł pojadę jeszcze raz go gościa z komputerem i powiem mu co i jak trzeba zrobić mam...
Witam. Jakieś 3-4 miesiące temu zostalem szczęśliwym posiadaczem Fiata Punto 1.7D, rocznik 96, 3 drzwiowy. Auto spisuje się dobrze, jest ekonomiczne, jednakże mam jeden dość denerwujący problem. Gdy na dworze spada temperatura do 5 stopni, a gdy teraz są mrozy po -20 to już całkowicie, jest problem z odpaleniem. Świece grzeje 2-3 razy, czasem i 4, bezskutecznie,...
Podepnę się pod temat. Sytuacja u mnie: - samochód VW Golf 1.9 TDI PD 2001, olej 5w30 - akumulator BERGEN mam go miesiąc (tzw Ca-Ca) 74 Ah, 720A-prąd rozruchowy (takie dane katalogowe), poprzedni był Varty i wymieniłem go bo miał parametry troche słabsze i podczas -15st słabo kręcił i padał po pełnym naładowaniu po 4 próbach uruchomienia silnika, każda...
Cały problem zaczął się od wymiany płynu chłodzącego. Temperatura rosła jedynie do 1/4 wskaźnika, i na początku pracy silnika wyłączało się wspomaganie kierownicy. gdy już się nagrzał do 1/4 wspomaganie działało bez zarzuty. Tak wiec wymieniony został termostat (okazało się że był uszkodzony) jednak to wcale nie pomogło, nadal zagrzewa się do 1/4 w...
Witam Mam kolejny problem... Po nocy gdy odpalam silnik i jest zimno, to silnik odpala od razu, ale zaraz gaśnie. Gdy drugi raz odpalę, i wyjadę na drogę to przez pierwsze 200 metrów nie wchodzi płynnie na obroty. Gdy jest gorąco na dworze, to wszystko jest dobrze. Co moje być przyczyną takiego zachowania? jak można sprawdzić ten czujnik? Ostatnio czytałem,...
Witam! Silnik w moim Puncie 1.1 95rok dość długo się zagrzewa i wskazówka temperatury podczas jazdy dochodzi max do 1/4 wskaźnika. Podczas postoju trochę wyżej. Gdy zapalę silnik pierw grzeje się dolny wąż, później górny właśnie wtedy gdy temp dochodzi do 1/4 wysokości wskaźnika. Czy to na pewno termostat?
Auto od około miesiąca ma problem z temperatura silnika/chłodzeniem. Nagrzewa się zarówno na biegu jałowym jak i podczas jazdy do okolo 100-110 stopni i nie schodzi niżej (a jak juz zejdzie to po chwili znowu mocno wzrasta). Na korku oraz sciankach od wlewu płynu chłodniczego pojawia się dziwna brazowa maź, nie jest oleista, jest bezwonna (patrz zdjecie)....
Mam pytanie w tym puncie 1 z 1997 silnik 1.1 niema żadnej wskazówki na zegarze do temperatury silnika. Chciałem się dowiedzieć i zobaczyć jakoś jaka ma temp ma mój samochod znaczy silnik. A problem jest taki ze trochę mam wycieki z niej i raz na półtora miesiąca musze wlać 100 - 250 ml plynu bo zawsze tyle brakuje
Witam. Od pewnego czasu auto traci mi temperaturę nawet jeżeli jadę trasą, w momencie gdy włączę ogrzewanie to już totalna porażka bo potrafi z 90 stopni stracić temperaturę do 45 w mgnieniu oka(nawet względnie w ciepły dzień). Może miał ktoś taki problem i może podzielić się jakimiś informacjami. Dzięki z góry. Ps: termostat jest dobry - wnioskuję...
Nie załącza mi się wentylator chłodnicy nawet przy upałach i staniu w korkach, lampka sygnalizacji zbyt wysokiej temp. silnika też się nie zaświeca, w moim modelu nie ma na desce rozdz. wskaźnika temp. silnika. Obwód elektryczny cały sprawdziłem, wszystko jest sprawne tzn. slinik went. przekaźnik bezpieczniki. Sygnał sterujący przekaźnikiem wentylatora...
Witam, Mam 2 pilne problemy w swoim Fiaciku: 1)Jakiś czas temu zauważyłem że na luzie strasznie skaczą mi obroty a sam silnik zachowuje się tak jakby się dławił-objaw wcześniej nie był przeze mnie zauważony a ost. stal się strasznie problematyczny… Mam dziwne przeczucie że to coś poważnego? Objaw najbardziej widoczny jest na luzie (kiedy to nie...
Witam problem pacjent Punto w 1.2 8v 2004r.przebieg 134tys. Pb bez gazu. Problem taki ze jak sie nadzieje do około 95 może 100c to nagle traci moc obojętnie na jakim biegu spalanie wskazuje 25L/100km szarpie gaśnie i nie jedzie Sprawdzane na 2 komputerach diagnostycznych zero błędów Wszystko działa prefekt.zmieniony czujnik położenia wału świece kable...
Witam Proszę o pomoc. Mam problem z moim punciakiem. Jak stoje na skrzyżowaniach (dodam że nie na każdym) to po chwili silnik zaczyna mi grzać. Wskazówka dochodzi max do 75% nigdy więcej nie było. Wentylator sie załącza. Tak jak pisałem nie za każdym razem na postoju tak się dzieje. Co może byc tego przyczyna? Czy to wina termostatu? Proszę o odpowiedź
Witam Proszę o pomoc w rozwiązaniu dziwnych problemów z moim silnikiem Gdy jest zimno, odpalam samochód, wchodzi na obroty, po sekundzie obroty spadają do 400 i samochód gaśnie, dzieje się tak dwa razy, później obroty trzyma ok 1100-1200 i samochód równo pracuje. Gdy wyjadę z garażu, samochód zaczyna delikatnie przerywać, nie przyspiesza płynnie, przy...
Silnik zimny pali dobrze ale jak puszcze z gazu szarpie silnikiem i gaśnie na benzynie i na gazie też.Po nagrzaniu się silnika potrwać to musi ponad 5 do 10 min.pali bardzo dobrze i na wolnych obrotach .Proszę o rady co mam zrobić z tym problemem.Czy może to być wadliwy czujnik temperatury?A może w czym innym tkwi problem.
Witam wszystkich . Zakupiłem niedawno fiata punto 1.2 elx i jak to z fiatem bywa MAM PROBLEM, a mianowicie gdy odpalę silnik zagrzewa się do 1/4 skali i gdy tylko ruszę i po chwili spada do zera i tak sobie leży przez cały czas nie zależnie ile kilometrów przejadę dodam tylko ze górny wąż po włączeniu wentylatora jest ciepły ogrzewanie dzała normalnie....
Witam. Mam nie lada problem. Przypadek ten jest taki, że nie mam pojęcia jak rozwiązać problem nadmiernego grzania się silnika. Wskaźnik po kilku chwilach ląduje na czerwonej skali, po chwili opada i znowu rośnie, opada i znowu rośnie. Szarpie mi autkiem na każdym biegu, wentylator raz działa, raz nie. Wymieniony termostat, czujnik chłodnicy, dolany...
Wiatm... Od niedawna pojawił się w moim samochodzie problem... Mianowicie zaczęło się na początku od zatarcia termostatu który został wymieniony.. wszysko chodziło pięknie, wentylator się załanczał było ok... Aż ostatnio wybierałem sie na weekend i znowu zagotował. Próbowałem podłączyć wiatrak na krótko, lecz po rozkręceniu okazało sie że jest cały...
Witam oto problem teraz przy niskich temp. samochodzik jest niedogrzany tzn temp jest praktycznie na zero. W lecie było w porządku. W aimie jak temp podskoczyła na plusowe temp. znowu zaczął wskażnik temp iść do góry, a gdy spadła znowu zle czy to moze byc termostat
Witam mam problem, ostatnio dzieje sie coś nie tak z moim autem mam duże problemy z odpaleniem samochodu, a gdy już odpali i poczekam chwile to przy jeździe silnik dusi sie na wyzszych biegach, pracuje nierówno, i co najgorsze wskaźnik temp. płynu chłodzącego silnika wskazuje na maks. temp. i zapala sie kontrolka wtrysku. Jest dużo dymu (szarego) z...
Witam. jestem drobnym mechanikiem ale elektryki nie potrafię wgl ;) Punto miało zmieniony silnik z tego co wiem od właścicielki i nie ma 3 czujników temp. chłodzenia tylko dwa przy chłodnicy i pomięczy pierwszym i drugim cylindrem ale nie ma go w bloku i dlatego kabel od wskaźnika nie jest podłączony . Gdy do dopne do tego pomiędzy cylindrami to błąd...
punto temperatura silnik punto temperatura temperatura punto
document print sterownik poduszka fabia front zmywarka whirlpool
lenovo y510p karta sieciowa konwersja roweru
Brak dopływu paliwa do cylindra w quadzie - przyczyny i rozwiązania Odblokowanie telewizora LG 32LN536B: instrukcje i porady