więcej tlenu trafia do komory spalania iwiększą sprawność turbina osiąga. Sprawność? A nie moc? Tudzież efektywność? W ogóle rozróżniania między sprawnością a efektywnością a skutecznością oraz wydajnością jest dość ciekawą kwestią, bo jak wiadomo sprawność żarówki W zależności od mocy lub obrotów jakie chcemy osiągnąć, turbiny dzieli się na jedno,...
Sprawdź mu ciśnienie sprężania, bo wygląda to jakby nie mógł osiągnąć temperatury wystarczającej do zapłonu paliwa. Jak już zapali, to pracuje prawidłowo? Moc ma?
Można to wyliczyć ale jest sporo zmiennych - masa zasypu, ilość ogrzewanego powietrza, kontakt paliwa z grzałką, nierównomierna temperatura grzałki, temperatura zapłonu paliwa... Gdy znajomy robił generator holzgazu wstawił tam grzałkę (o ile dobrze pamietam) 3 kW by uniknąć jego rozpalania ale tam były inne warunki niż w przypadku węgla. Eksperymentalny...
Żadne kontrolki w ogóle się nie zaświecają na zapłonie? A wskazówka paliwa i temperatury co pokazuje?
Szanowni elektro-moto-fizycy, po kilku sekundach pracy silnika scianka wewnętrzna cylindra ma temperaturę setek stopni. Bo zdaje się że temperatura zapłonu jak i spalania paliwa jest wyższa niż 40 stopni?
ECU widzi błąd zbyt wysokiego cośnienia paliwa po odpaleniu. Na zapłonie czystko. Czujnik temperatury działa prawidłowo
Czy wskaźnik dobrze się zachowuje po wył. zapłonu, opada prawidłowo tak jak wskaźnik temperatury...
Witam. To urządzenie pod nadkolem to filtr węglowy oparów paliwa. Wężyk od niego powinien być połączony z króćcem na korpusie przepustnicy. Za trudności z odpalaniem na zimno (rozumiem że rozrusznik kręci) może odpowiadać regulator ciśnienia paliwa-zawór zwrotny, albo czujnik temperatury cieczy. Spróbuj rano przed rozruchem kilka razy włączyć pompę...
Witam, Mam problem z Jeepem Grand Cherokee WJ z 2000 roku, silnik 3.1 TD, skrzynia automatyczna 44RE. Problem występuje przy temperaturach poniżej około 8–10°C. Silnik po nocy kręci rozrusznik, lekko załapuje, ale nie może odpalić. Przy temperaturach w okolicy 0°C i niższych w ogóle nie odpala. W cieplejsze dni, szczególnie latem, problem nie występuje...
Ciśnienie benzyny musi być utrzymywane na wtryskiwaczach, ponieważ temperatura wrzenia E95 wynosi 70°C, a temperatura zapłonu to tylko 51°C. Z tych powodów zabronione jest odłączanie pompy paliwa. ...ale istotna jest temperatura samozapłonu która wynosi ponad 300°C, poza tym w omawianym samochodzie jest układ paliwowy "bez powrotu", więc niezależnie...
Sąsiad zamawiał 399 litrów - akurat niepełne dwie beczki na ropę. Tyle firmy przywiozą. Rolnicy mają obowiązek stosowania zbiorników dwupłaszczowych. Zmiany w przepisach były chyba w ubiegłym roku. Olej opałowy można chyba trzymać w słabszym zbiorniku. Szczegóły w artykułach: [url=https://www.farmer.pl/technika-roln...
Prawie. Między innymi z tego względu że "ssanie" to nie tylko zwiększenie obrotów silnika, ale także wzbogacenie mieszanki ponad stechiometryczną dla prawidłowej pracy silnika do czasu osiągnięcia temperatury pozwalającej na prawidłowe odparowanie i zapłon paliwa. Reasumując - zimny silnik bez ssania nawet po dodaniu gazu, pomimo że nie zgaśnie, będzie...
Peugeot 307 2.0 HDi 2001 r RHY.Mam pytanie o wiązkę czujnika temperatury paliwa, a mianowicie problem jest taki, że samochód zaczął sam gasnąć podczas jazdy. Zapalał się check engine i gasł po 15 sekundach, a następnie odpalał. Na dodatek, podczas gaszenia po wyłączeniu stacyjki potrafi, aczkolwiek nie zawsze, chodzić mieszczę przez około sekundę do...
Ma problem z utrzymaniem obrotów biegu jałowego - do tego ECU potrzebuje sygnały o temperaturach i reguluje dawką paliwa oraz zapłon. Obstawiam czujniki i moze jeszcze przepustnica - warto by może wyczyścić.
Witam. Po włączeniu zapłonu wskazania temperatury i paliwa w liczniku są prawidłowe natomiast nie pali się kontrolka rezerwy paliwa. Po wyłączeniu zapłonu wskazówki tych wskaźników sterczą prawie na środku. Gdzie szukać przyczyny takiej usterki?
Jest na ten temat raport Urzędu Ochrony Konsumenta gdzie czytamy: Generalnie stwierdzone przez ekipy Inspekcji Handlowej i obwodowych urzędów miar nieprawidłowości w zakresie legalności odmierzania zarejestrowano w prawie 60% stacjach paliw objętych kontrolą. Natomiast w zakresie jakości paliwa w ponad 30%. Nieprawidłowości te polegają na niedotrzymywaniu...
Witam. W Audi A3 po włączeniu zapłonu wskaźniki poziomu paliwa i temperatury idą na około połowę skali oraz wskazuje i piszczy rezerwa. Czujniki sprawdzone, są sprawne. Stabilizator napięcia na płycie? Czy jakaś poważniejsza usterka?
Co myslicie w sprawie opisanej poniżej? jak dla mnie ciekawa sprawa. Komplikacja konstrukcji współczesnych silników z zapłonem samoczynnym (diesla) spowodowała znacznie większe obciążenia mechaniczne materiałów konstrukcyjnych. Jednym z czynników "wysilenia" konstrukcji jest zastosowanie ciśnień wtrysku na poziomie 1000-2000 bar. Ciśnienia te wytwarza...
Raczej będzie trudno. Wymagania techniczne dla świeżych, syntetycznych estrów organicznych stosowanych do celów elektrycznych, typu T1 według PN-EN IEC 61099:2002 Wymagania Temperatura zapłonu w tyglu zamkniętym Min. 250[oC] Temperatura zapłonu w tyglu otwartym Powyżej 300[oC]
Dzień Dobry Bujam się z tym problemem już 3 rok i w końcu nadszedł czas go rozwiązać. Pacjentem jest Audi S3 8L po lifcie z silnikiem BAM. Silnik jak i osprzęt seria, nic nie było modyfikowane. Bez gazu. Problem jest taki, ze gdy temperatury spadną poniżej 10 stopni, silnik ma problem z odpaleniem po nocnym postoju. Łapie, po czym dusi się i albo się...
Jutro posprawdzam te napięcia natomiast dziś wyjołem tego smoka z baku, rozebrałem na części i wszstko poczyściłem.Było troche brudu ale spodziwałem się wiecej,nie znalazłem też nic zamarzniętego. Dmuchałem w oba wloty i na jednym oznaczonym jako V dało sie dmuchać w obie strony a drugim tylko w jedną, nie wiem czy tak powinno być. Nie napisałem że...
Witam, moja instalacja: - listwy Matrix XJ 533.26 - dysze 2,8 mm - reduktor IG1 - filtr fazy lotnej Landi Renzo Co do regulacji to nie wiem jakie parametry mam Ci podać, z podstawowych to: - obroty przełączania 1300 - temperatura 41C - nakładanie paliw 0,14 s - sonda Lambda 0-1 V (pracuje 0,45-0,47) - rodzaj zapłonu - monocewka Czasy wtrysku praktycznie...
A tam są dystrybutory 20% i więcej W EU masz paliwo E5, E10 i E85. Tego ostatniego nie można lać do zwykłych silników, ponieważ muszą być dodatkowo do niego przystosowane. Paliwa o innej, większej zawartości etanolu są dostępne w Ameryce Północnej i Ameryce Południowej. Tym bardziej, że tak jak wspominane było - oktany to co innego niż kaloryczność....
"Fachury" - organizm ludzki działa najlepiej w temperaturze 36,6°C, tak samo silnik spalinowy - ustaloną temperatura pracy dla niego są okolice 90°C - w obydwu przypadkach wszelką diagnostykę przeprowadza się przy doprowadzeniu "organizmu" do właściwej temperatury, czyli stanu ustalonego. Niestety, nie mogę się z tym zgodzić. Kompresję w silniku diesla...
Gabson - Wyższa liczba oktanowa to wyższa sprawność a co za tym idzie wyższa temperatura powstająca podczas procesu spalania........... to jest akurat dokładnie odwrotnie. Liczba oktanowa pomaga określic odpornosc danego silnka na spalanie stukowe, ale nie zapobiega, to zależy od konstrukcji silnika, kształtu komory zpalania, momentu zapłonu itd. parametry...
Może to być bardzo dużo rzeczy, ciśnienie paliwa, czujnik temperatury, zapłon, czujnik położenia wału, na kompie powinno wyjść co się dzieje, ale raczej nie będzie tego w błędach poszukałbym w wartościach.
Witam nadal problem nie naprawiony. Głowica zdemontowana gniazda oraz zawory wyczyszczone pięknie poskładane i problem jak był tak jest. Wymieniony termostat , czujnik położenia wału oraz zmiennych faz rozrządu. Rozwalony stary termostat ( na stałe otwarty obieg ) dalej wypadanie zapłonu. Sprawdzone ciśnienie na zimnym i ciepłym silniku. Wstawione wtryskiwacze...
Taki właśnie miałem zamiar, żeby użyć tego co zostało z maty. A 65C to nie za wysoka temperatura żeby to pracowało non stop? Temperatura zapłonu- nie niższa niż 56C Ale temperatura samozapłonu- 260C czym się sugerować
o, tak, zgadza się. cieszę się że stało się jasne że sprawność na poziome 45% dotyczy silników wysokoprężnych i to tych kilku-kilkunasto litrowych. cieszę się też że padły jakieś cyferki wreszcie. słusznie zostało zauważone że sprawność cieplna silnika jest stosunkiem ciepła doprowadzonego do silnika, do ilości ciepła zamienionego na pracę. i tu ciekawe...
Wszystko wskazuje, że możesz mieć problemy w dwóch miejscach swojego auta. Po pierwsze : powodem wysokich obrotów silnika często jest uszkodzenie sondy lambda wiąże się to jednocześnie ze zwiększonym podawaniem paliwa i ten nadmiar paliwa powoduje, że silnik dostaje samozapłonu po wyłączeniu zapłonu.Powodem samozapłonu może być także mieszanka rozpuszczalnika...
Witam Mam problem z wskaźnikiem paliwa . Najpierw pokazywał full , potem jak chciał a teraz spad do 0 i tak sie trzyma i świeci kontrolka rezerwy . Jak dostać się do pływaka ? i czy to pływak a może coś innego lub gdzie jest czujnik poziomu paliwa . Po zgaszeniu zapłonu wskaźnik paliwa i temperatury silnika wskakuje na połowę . Prosze o pomoc
Czy może to być diesel? jak podłączyć cewkę zapłonową od auta,tak aby dawała cały czas iskrę ? Silnik Diesla (inaczej wysokoprężny) zwykle jest skonstruowany tak, że temperatura wytworzona przez sprężanie wystarcza do zapłonu paliwa, więc świeca jest zbędna; do silników niskoprężnych z wtryskiem paliwa stosuje się świecę żarową; do wtrysku paliwa jest...
No, obrotomierz, paliwo, temperatura, prędkość, kierunkowskazy, zasilanie stałe, zasilanie po zapłonie, kontrolka świateł, kontrolka świateł długich, kontrolka ręcznego i podświetlenie.
Drodzy koledzy - mniejszy silnik nie wchodzi w gre - bo na wale musze mieć minimum 60kM mocy przy obrotach rzedu 1500 - 1530 ...... Te obroty sa bardzo istotne bo stanowią predkośc 'okołosynchroniczną" dla generatora pracujacego na częstotliwość 50Hz - tak wiec obrotów nie przeskoczymy. Urzadzenia ma pracować w ruchu ciągłym " na okragło" Dopuki sie...
Sprawdź filtr powietrza, czujnik temperatury i ustawienie zapłonu oraz odpowietrzenie zbiornika paliwa. Ale sonda jakaś podejrzana. Pozdrawiam.
Po zmianie LCD w liczniku jakiś serwisant paprok popsuł mi wskazania paliwa i temperatury (wcześniej było dobrze) i wziął za to pieniądze jeszcze. Wolałbym mieć wskazania niż sprawny LCD ale nie ważne... Prawdopodobnie jest problem zimnych lutów. Po przekręceniu kluczyka na zapłon wskazania temperatury i paliwa idą na wartości minimum i tak zostaje,...
Podejrzyj rozwiązanie grzania w myjkach ciśnieniowych z ogrzewaniem wody, tam elektrody praktycznie cały czas pracują razem z wentylatorem, w momencie kiedy termostat wykrywa zbyt małą temperaturę załącza cewkę elektrozaworu który kieruje paliwo na dyszę, rozpylone paliwo dostaje zapłonu i następuje grzanie. Jeśli zadana temperatura zostanie osiągnięta...
Ostatnio postanowiłem zamontować alarm w moim seacie.Po zamontowaniu alarmu podczas włączania zapłonu zegarek znika , nie działa wskaźnik temperatury oraz paliwa a także obrotomierz.Po wyłączeniu zapłonu zegar pokazuje 00:00 .Bezpieczniki mam dobre jeden był spalony ale wymieniłem proszę o pomoc.
WITAM MAM TAKI PROBLEM ZE WSKAZINIKI TREPERATURY I PALIWA PO PRZEKRECENIE ZAPŁONU POKAZUJA MI CAŁY CZAS MAXSIMUM JAK MAM NAPRAWIC TA USTERKE PROSZE O POMOC Z GURY DZIENKUJE
Witam wszystkich Jak zatem Waszym zdanie prawidłowo palić koksem i drewnem? Czy jest sens łączenie obu paliw tak aby siebie, swoje wady uzupełniały i niwelowały rożnice? I Rozwiazanie: Koks jest bardzo gęsty i wymaga czegoś o lepszej lotności.. Czy drewno to dobry wybór? Bo nic lepszego nie mogę znaleźć.. http://fluid.wme.pwr.wroc.pl/~spalanie/d...
Witam, dostarczamy płomieniowi dodatkowy tlen Od kiedy to z płuc wydzielasz na wydechu tlen? Od zawsze, człowiek nie zużywa całego zawartego tlenu w powietrzu podczas wdechu, to co wydycha nadal zawiera tlen w nieco mniejszym stężeniu procentowym, ale nadal. Wracając do problemu, aby zaistniał płomień mus być paliwo, temperatura i utleniacz. Dmuchniecie...
Tak i uważacie że takie ciśnienie to jakiś problem? Gaz CNG jest pompowany pod ciśnieniem 200-300 bar i to jest norma. Montuje się to w samochodach dostawczych, osobowych a nawet w autobusach i jakoś nikt nie narzeka że jeździ na bombie. Jak by to było niebezpieczne to by takich rzeczy się nie montowało (a już na pewno nie w autobusach gdzie może być...
Jeśli paliwo stało kilka miesięcy w zbiorniku to jest do wymiany ze względu na odparowanie najbardziej lotnych frakcji. Pozostałe w zbiorniku składniki paliwa maja wyższą temperaturę zapłonu i rozruch będzie bardzo utrudniony. Sprawdź dopływ paliwa , wyczyść gaźnik i go wyreguluj. Jak dalej nie bedzie palil to wlej przez otwór świecy kilka ccm paliwa...
Witam wszytkich, Było pięknie i sie zbyło: po nagrzaniu , szczególnie w gorące dni silnik zaczyna gasnąć. po 10 sekundowej przerwie zapali ale jest słaby. Gaśnięcie objawia się wypadającymi zapłonami, najpierw 1-2, potem więcej aż całkiem stanie. Wymienione świeca, przeczyzczony układ zasilania paliwa i filtr paliwowy. Jestem na etapie wymiany cewki...
Teraz, przy dodatnich temperaturach przyczyny długiego nagrzewania silnika szukałbym w termostacie. Przy okazji niedogrzany silnik to też większe zużycie paliwa.
Witam Posiadam motor Yamaha YBR 250 2007rok. W Motorze padł moduł zapłonu. Objawia się to tym gdy na zewnątrz jest wysoka temperatura- świeci słońce po nagrzaniu motor nie odpala gdyż pompa nie wtryskuje paliwa. Po schłodzeniu modułu zapłonu, który znajduje się pod siedzeniem motor odpala bez problemu. Proszę o pomoc i jeśli ktoś ma dostępny schemat...
W silnikach CR świece grzeją nawet przy mocno dodatnich temperaturach i do tego jeszcze sporą chwilę po uruchomieniu silnika. Zgaśnięcie kontrolki grzania świec sygnalizuje tylko optymalny moment do uruchomienia silnika, świece grzeją dalej. W temperaturach w okolicy 0°C powinno być jednak zauważalne dłuższe świecenie kontrolki grzania świec po włączeniu...
diagnoza VAG to podstawa sprawdzić należy ustawienie zapłonu dawka paliwa itp. Zdarza się że mechanicy wymieniają rozrząd na tzw. znaki bez sprawdzenia VAGIEM .
Właśnie borykam się w jaki sposób w małym kotle utrzymać tak wysoką temperaturę. Widziałem filmiki jak w domowych konstrukcjach kotłów spalano przepracowany olej. Ale to inna bajka bo temperatura zapłonu takiego oleju pewnie oscyluje w granicach 200 stopni Celsjusza a może nawet mniej... Mieszanka węglowo-wodna ma tą temperaturę dwukrotnie wyższą i...
rozumiem że jak już odpaliłeś i zgasiłeś to po chwili pali bez problemu problem pojawia się tylko przy mrozach po dłuższym nieodpalaniu czy falowały obroty zjawisko nierównej pracy silnika jak tak to problem leży po stronie zapłonu może być kopułka sprawdź czy nie widać pęknięcia sprawdź palec w kopułce i czy aparat zapłonowy nie jest obrzygany olejem...
Pomiar wykonać na wyjściu z regulatora ciśnienia? Filtr paliwa może mieć jakiś wpływ na odpalanie? Pompa paliwa wymieniana była jakieś 8 lat temu tez na ori Boscha, dolot oczywiście szczelny, gumy nie popękane, odma tak samo. Filtr paliwa też był wymieniany jakieś 8 lat temu. I jeszcze jedno pytanko - w tym układzie wtrysku (ew w tym modelu auta) pompa...
Czy to normalne,że po przekręceniu zapłonu pompka paliwowa działa przez 20 sekund? Jeśli tylko włączysz zapłon i nie uruchomisz silnika - to normalne.
D3WZ ma już fabrycznie swój sterownik w sobie, jak to piszesz do generowania impulsów na pompkę, ale nie tylko. Najważniejsze to, że czuwa nad bezpieczeństwem urządzenia, sprawdza temperatury na czujnikach, generuje odpowiednią ilość powietrza do spalania podawanego paliwa, podgrzewa wstępnie palnik, celem zapłonu mieszanki, wyłącza piec po uzyskaniu...
Witam! Golf 3, po przekręceniu zapłonu resetuje się wskaźnik temperatury i paliwa. Resetuje się również licznik km (Trip) i godzina. Ktoś spotkał się z czymś podobnym? Zależy mi żeby zrobić licznik km, ponieważ auto jest w gazie i nie wiem ile km mam zrobione na butli?
Czarny dym, to i owszem, w układzie z mechanicznym wtryskiem. Ale nie w sprawnym CR. Nie zgodzę się z tym, nic nie stoi na przeszkodzie by CR dymił na czarno. Mistrzuniu, lejące wtryski, to zawsze jasny dym. Kopcenie na czarno, to zbyt dużo prawidłowo rozpylonego paliwa, w stosunku do objętości powietrza w cylindrze. A czemu tego powietrza może być...
Tego nie próbowałem, ale w fokusie jest tak ,że po włączeniu zapłonu gdybyś chciał go od razu odpalić to rozrusznik się nie załączy ,trzeba odczekać kilka sekund. Tak jest przy minusowych temperaturach .Przypuszczam że gdyby był uwalony sterownik świec mógłby rozrusznik też nie zakręcić .Jest to prawdopodobne.
sprawdź komputerem jak ustawiony jest zapłon , zobacz czy pokazuje dobrze temperatury ,paliwa ,wody ,powietrza najlepiej z rana wartości powinny być zbliżone
Musiałbyś wiedzieć jaką temperaturę widzi sterownik lub w ciemno wymienić ten czujnik ale dostęp utrudniony mocno. Pompa nigdy nie załącza sie po włączeniu zapłonu, a dopiero jak się "kręci" rozrusznikiem Część elementów wymieniłeś na "pałę" nie wiem po co i masz nauczkę, że bez sprzętu i odczytu danych traci się tylko "piniądz" Czy wymieniłeś filtr...
W latach 1980 -1985 wyposażyłem mikrobus w silnik od ciągnika URSUS C360. Zdecydowanie usprawnienie zapalania przyniosła elektryczna grzałka (1400W) nawinięta na blaszanym kolektorze ssącym. Po 5 minutach podgrzewania kolektor pod grzałką był czerwony i jeżeli rozrusznik przekręcił (do - 25C) to silnik natychmiast zapalał !. Aby DIESEL zapalił konieczna...
Jeśli problem pojawia się na ciepłym silniku, może to świadczyć o uszkodzeniach mechanicznych, problemach z chłodzeniem lub niewłaściwym działaniem układu zapłonowego pod wyższymi temperaturami Wypadanie zapłonu to chwilowe nieprawidłowości w procesie zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej w jednym lub więcej cylindrach . W skrócie chodzi o to, że mieszanka...
Nie bardzo wiem wszystko - czy nie działają poszczególne funkcje żółtych kontrolek (czyli nie sygnalizuje np. braku płynu w spyskiwaczu czy chłodnicy) ? W to nie bardzo wierzę, bo również tym napięciem zasilane są w liczniku paliwo, olej oraz temperatura - zauważyłbyś że nie działąją. Czy może nie świecą po włączeniu zapłonu? Jeżeli tak, to zwróć uwagę...
Wielkie dzięki po odłączeniu czujnika wszystko działa normalnie po włączeniu kierunkowskazu i podpięciu kostki czujnika z powrotem pali bezpiecznik pompki także wina czujnika temperatury paliwa potwierdzona. Mam jeszcze pytanie odnośnie układu ładowania na akumulatorze ładowanie jest ok.14 V ale kontrolka ładowania nie świeci po przekręceniu zapłonu....
Witam. Mam 206 z września 2004 roku. Jak jest temperatura poniżej 15C bardzo ciężko zapala. Muszę wielokrotnie kręcić rozrusznikiem nieraz 30 minut. Niekiedy zaskoczy lecz po 2-3 sekundach gaśnie i znów parę prób bez zapłonu. Jak już zapali jak tylko musnę pedał gazu gaśnie. Jak się trochę podgrzeje to wszystko ok cały dzień jeździ bez problemu. Wymieniłem...
Zaplon duzo za wczesny.Przy temperaturze paliwa ( okno 9) 151 poczatek wtrysku ma byc (okno 2) na 40 .
Jak zalejesz ciepłą wodą i pali, pewnie też na przysłowiowy "fakiel" czyli paląca się pochodnia przed filtrem i ciągnik też pali. Sprawdził bym jednak ciśninie sprężania, pożycz od jakiegoś mechanika przyrząd i sprawdź. W silnikach z zapłonem samoczynnym przy sprężaniu temperatura sprężonego gazu ma jakieś 600 stopni, jak ciśnienie sprężania jest zbyt...
Czujnik wałka rozrządu do wymiany on odpowiada za podanie iskry na świecie w punkcie gmp ( można go sprawdzić na Elm obd na android lub czym z deka lepszym np mecc tools od autopixa) czy pracuje jak powinien w pozycji kat zapłonu jeśli o ile mię pamięć nie myli dla pb95 około (11) dla pb 98 (7). Dobra robota ogólnie . Jakby był to wal korbow to nie...
Do tego u nas ludzie uskuteczniają różne zabawy (które mogą się nie podobać nowoczesnym silnikom) z dolewaniem w zimie a to benzyny a to denaturatu. Dolanie denaturatu do oleju napędowego powoduje jedynie to, że w paliwie pojawia się woda. Denaturat (czyli alkohol etylowy z dodatkami skażającymi oraz wodą) nie poprawia parametru CFPP odpowiedzialnego...
Zobacz układ paliwowy czy nie zapowietrza się bo jak tak jest to będzie ciężko go odpalić, następnie ustawienie zapłonu czy wczesny czy późny, wtryski czy nie leją.
Ustawienie zapłonu i skład mieszanki paliwo -powietrze też ma duże znaczenie.Świeca dedykowana była nowa?Czasami można trafić na podróbkę.
Gdyby tylko rozpalać kocioł co kilka dni, to być może ta teoria miała odrobinę sensu, ale kocioł z podajnikiem. pracuje z pewnością cały sezon, a jeszcze ma układ,( powinien mieć) który nie powinien dopuszczać zimnej wody z instalacji (zawór 3, albo 4 drożny). (at)stanislaw1954 Szanuję cię za twoją wiedzę, ale tutaj mylisz się całkowicie. Pomyśl na...
Witam szanownych forumowiczów.Mój problem polega na tym,że trzeba dosyć długo kręcić rozrusznikiem zanim zapali.Po uruchomieniu silnika żadnych innych objawów,obroty regularne,moc również wydaje się w porządku,żadnych błedów komputer nie wykazuje.Poniżej dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.2 V Status zapłonu,Zał 12V Przekaźnik Rozrusznika,Nieaktywny...
Logi 010 i 011 na zapłonie: http://pastebin.com/zMGh0hRY Napięć przepływomierza coś nie mogę zmierzyć, próbuję wbijać klipsa biurowego do wtyczki (według poradnika z youtube) i nic nie pokazuje. Czy mógłbyś jeszcze ocenić log 007? http://vaglog.pl/log-007_5plpc47.html Robione na zapłonie, po nocy. Temperatura paliwa jakoś dziwnie skacze. //Edit Okazało...
Dzień dobry, piszę pierwszy raz, chociaż czytam temat od dawna. Jestem po pierwszym sezonie palenia OP przy pomocy palnika własnej konstrukcji. Używałem dyszy SNA Delavana ale przy gęstym paliwie czasem są kłopoty z zapłonem. Czasem trafia się takie niepalne coś, na zimno gęste jak diabli, a i podgrzewanie powyżej 100 stopni Celsiusza nie ma sensu....
Dołączę się do tematu bo dosłownie taki sam przypadek tyle że bez LPG. Jak postoi to ciężko odpala i czym dłużej postoi 2-3 dni i więcej jest jeszcze gorzej. Mój ma dopiero 83tyś przebiegu - I właściciel. Pompa pal. zmieniana, świece, czuj. temp, z diagnostyki nie podoba mi się temperatura, nie zgadza się z faktami - zawyża, ale i płynu i powietrza,...
Witam Strasznie ciężko pali jak zimny, świece sprawne grzeją dobrze akumulator nowy kręci bardzo dobrze paliwa nie przybywa w misce olejowej czujnik temperatury sprawny.Ciśnienie paliwa na zimnym po włączeniu zapłonu 0.5 bar jak silnik odpalony około 1 bar. Dawki paliwa: 1cyl 0.02 mg/suw 2cyl-0.14 mg/suw 3cyl-0.33 mg/suw 4cyl 0.42 mg/suw Gdy już raz...
Świeca żarowa ma dwie funkcje. Po pierwsze ma rozgrzać dodatkowo powietrze zassane do silnika tak aby po sprężeniu, w momencie wtrysku, jego temperatura była właściwa dla zapłonu paliwa. Podczas rozruchu, ze wzgl. na niskie obroty wału i zimne elementy komory spalania i ukł. dolotowego ta temperatura jest niewystarczająca do zapłonu. Dzieje się tak...
Moze to coś pomoże Bloki pomiarowe na samym zapłonie Napięcie akumulatora12.3 V Status zapłonuZał 12V Glówny przekaznikAktywny Przekaźnik pompy paliwaNieaktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu)0.96 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu)0.47 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu0,00% Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowegoAktywny Pożądana...
Proszę o pomoc: Nie działa mi podgrzewacz paliwa . Tak bynajmniej sądzę ponieważ nie robi się ciepły filtr i tenże podgrzewacz po przekręceniu zapłonu - A TAK BYĆ POWINNO TAK? Z logiki wynika, że nie podgrzane paliwo utrudnia rozruch - tak? Ja mam problem z rozruchem samochodu w minusowych temperaturach. Jak prawidłowo podłączyć podgrzewacz? (sprawny)...
Po jakim czasie silnik wraca do normy? Czy problem jest zależny od temperatury? Sprawdziłeś, czy to problem z paliwem, czy z zapłonem?
i ogolnie nie wiem o co chodzi teraz. od wczoraj zaczelem mi temperatura w occt skakac a zawsze wczesniej pokazywalo normalnie. pomiarach temperatury poszczególnych rdzeni na przykład programem AMD OverDrive , OCCT podaje temperaturę tylko jednego rdzenia. nigdy nie miałem zaufania do firmy Asrock i nie zamierzam zmieniać zdania co do tej firmy. Witam,...
PEUGEOT 406 2.0 16V RFN 2002r benzyna + nowiutka sekwencja Witam. Problem jak w temacie, a dokładniej: -odpalony zimny silnik na PB nierówno pracuje i potrafi zgasnąć, przy daniu gazu delikatnie obroty max 3k, przy gwałtownym obroty 300 lub gaśnie Problem tylko na zimnym i tylko na PB, po nagrzaniu i powrocie na PB praca bez zastrzeżeń Sprawdziłem:...
Ważny jest bardzo stan paliw jakie wlewasz do swojej niuni. To tyczy się benzyny i gazu. Mój koleś (nie pochwalam tego) ma kadeta i dawno zapomniał o benzynie - tylko gaz. I śmiga mu zima - lato. Ale to nie najlepszy pomysł. Zalej pół baka benzyny - nie żałuj i powiedz jak teraz się spisuje. Najprawdopodobniej powodem takiego stanu rzeczy u ciebie jest...
po pierwsze link do strony niedziała powinieneś napisać jaki silnik masz było by łatwiej ale domyślam się że chodzi ci o licznik z ekonimizerem (chwilowe wskazanie zużycia paliwa) wężyk ten ciągniesz od nowego licznika z ekonimizerem do kolektora ssącego a mianowicie musi to być podciśnienie jakie panuje pod przepustnicą możesz podpiąć się przecinaąć...
Tak więc pisanie o wodzie w paliwie świadczy o Twoim lekceważącym stosunku do dyskusji w temacie, którego nawet Ci się nie chciało ze zrozumieniem przeczytać. A po drugie, to istnieją systemy zasilania silników mieszaninami wody i rożnych paliw - nawet stałych. Ostatnio nawet jakby więcej nad tym pracują. Nic nie lekceważę, a wprost przeciwnie - staram...
https://obrazki.elektroda.pl/7681978700_... Schemat blokowy systemu Helion Firma Helion Energy z w USA poinformowała, że jej szósty prototyp generatora termojądrowego przekroczył temperaturę 100 milionów stopni Celsjusza w swoim wnętrzu. Prototyp o nazwie Trenta przeszedł 16-miesięczną serię testów niezawodności i trwałości...
Masz tu wzorcowe z innego forum: Wartości bloków silnik X20XEV i X18XE - dla celów porównawczych. Wolne obroty Wybrany model>,1996,Vectra-B,Silnik,X 18 XE Sterownik Dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.2 V żądanie migania,Nieaktywne 12V Urządzenie unieruchamiające,Aktywny Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Odebrane Prędkość silnika,896...
Witam Mam taki mały problemik z moim zakupinym pare dni temu vw t4 (wiem ze to forum golfa ale mam nadzieje ze może mi ktoś pomoze). mam zamontowany następujący licznik widoczny na foto. działa w nim prędkościomierz, elektroniczny zegar,wskaznik paliwa, natomiast nie działa obrotomierz i wskażnik temperatury, a na prawym wyświetlaczu widnieje po załączeniu...
W moim skromnym osądzie nie, a przynajmniej nie w taki sposób. A opisane objawy wręcz wskazują na prawidłowe działanie czujnika temp. cieczy (czujniki ECT i paliwa mają rezystancję odwrotnie proporcjonalnie do temperatury więc odłączenie lub uszkodzenie czujnika powoduje bardziej agresywne nastawy do startu). Normalnie gdy jest zimno - świece grzeją,...
Witam. Mam taki problem w ASTRZE F, otóż pewnego razu, chcąc odpalić auto i przekRącając kluczyk na zapłon, nie pojawiły się żadne kontrolki, ale samochód odpalił bez problemu. Wkazówka paliwa leży, podobnie jak od temperatury płynu, świeci się jedynie brak ładowania akumulatora, lecz ten jest ładowany, bo sprawdzałem miernikiem. O co tu chodzi? Wyjąłem...
Sądząc z tego, że lecieli, wg wykresu nr 23, na 10km, w temperaturze -31 stopni, to paliwo o temperaturze początkowej ok. 7 stopni, mogło się jeszcze schłodzić o parę stopni, a temperatura zapłonu nafty lotniczej Jet A1 wynosi ponad +32° C, więc raczej chętnie to się by nie paliło. Do tego na miejscu temperatura przy ziemi była pewnie ok. 2 stopni.
Witam, wiem że to co napiszę nie jest na temat, ale na pewno dużo osób się tym zainteresuje, w szczególności Elektryk2000. Mam nadzieję że komuś uda się przebrnąć przez moje wypociny . Źródłem ich są tabele, normy, raporty z pomiarów parametrów oraz w największym stopniu praktycznie nieograniczona wiedza mojego teścia w tym temacie oraz moja skromna...
Co drugiego problemu czyli temperatury to nie dziw się że tak jest w autach jest tak że po załączeniu zapłonu komputer odczytuje parametry z czujników i dopiero jest wyświetlana wartość identycznie jest z czujnikiem poziomu paliwa najpierw komputer odczytuje wartość rezystancji z czujnika i dopiero na tej podstawie ustawia wskaźnik. Zostaw tak jak jest....
Problem ze wskazaniami temperatury. Według euroscana wszystko jest ok, czyli czujnik temperatury który steruje jeszcze pracą wentylatora sprawny, pozostaje sam licznik, gdzie zasilanie jest ok, wskażnik poziomu paliwa również jednak temperatura po włączeniu zapłonu unosi się tylko w pozycje początkową i dalej po nagrzaniu silnlka nic. Początkowo myślałem...
proponuje pomiar ciśnienia paliwa , a następnie pomiar kąta wyprzedzenia zapłonu , kontrola jest dynamiczna i przy bodajże zdjętej kostce czujnika temperatury (to ten z niebieską głowicą i dwoma pinami) jutro sprawdze procedure i moge ci ją przesłać
Hehe, przypadek dość mocno podobny jak u mnie: autko dostaje obroty, ale nie ma mocy, czyli po obciążeniu silnika momentalnie spada z obrotów. Co ciekawe efekt mocno daje się we znaki przy niskich temperaturach. Jak jest na plusie nie ma większego problemu. Nowa pompka jeździ na tylnim siedzeniu i tylko czeka, aż będę mieć trochę wolnego czasu.
Pompa pracuje cały czas, po załączeniu zapłonu, nawet jak nie będe zaczynał kręcić przez minutę to ona będzie minutę pracowała, Jest to pewnie spowodowane tym, że jest podpięty stały minus pod przekaźnik, a nie jest ten minus sterowany z ECU. Pytanie tylko czy moze być to powodem nie odpalania mojego auta w mroźnych temperaturach ???
W małych silnikach różnych modeli są świece żarowe rozgrzewane baterią , mieszanka zapala od elementu żarowego , praca silnika podtrzymuje temperaturę tego żarnika i tak się to kręci bez kontroli momentu zapłonu , trzeba do tego odpowiednie paliwo i taki model śmiga ze 100 na godzinę , sam widziałem . Być może ciągła iska zastępuje taki żarnik .
Cytat z Wikipedii. Może to być to, ale nie musi... Spalanie stukowe (spalanie detonacyjne) - zjawisko nieprawidłowego, nierównomiernego, wybuchowego spalania paliw w silnikach tłokowych o zapłonie iskrowym, spowodowane przedwczesnym samozapłonem tego paliwa. Podczas prawidłowego procesu spalania ciśnienie nad tłokiem pod koniec suwu sprężania...
Witam .Ja tez mam problem ,gdzieś pisałem w innym temacie .Może to błąd ,ale jak coś to poproszę o poprawę postu.Opcji pewnie i diagnoz jest wiele,ale najgorzej trafić w sedno i nie ponosić dodatkowych kosztów.Elektronika ,to był pierwszy tekst fachowca.Nie neguję tego.Koszt na wstępie 500 zł. Więc majster szuka innej opcji.Nie wiem jaka możliwość sprawdzenia...
Po tym wszystkim co przeczytałem mam wrażenie że iskra jest lepsza niż była przed wymianą elementów zapłonu ale przyczyna duszenia się przy gwałtownym dodaniu gazu to zbyt uboga mieszanka. Moim zdaniem za niski poziom paliwa w gaźniku. Wygląd świecy po 10 min. pracy nie odzwierciedla składu mieszanki. Poza tym musiałbyś przynajmniej jechać w miarę równo...
temperatura zapłonu benzyny dystrybutor paliw spuszczania paliw
instrukcji international przeniesienie partycji systemowej filtr oleju schemat
power mosfet zablokowane wiadomości prywatne
Łożyska silnika inwertorowego pralki Samsung WW60J4063LW/E0 Jak skasować błąd HE w suszarce Samsung?