Tak to normalne, pod maską jest zawsze ciepłej. A i żeby było jasne, powietrze nie grzeje się od prędkości (prędkość nawet wychładza), ale od kolektora wydechowego, samego bloki silnika. Skoro na dworze mamy temperaturę jaką mamy, a silnik i wydech generują kilkaset stopni to bilans temperatury zawsze będzie wyższy, niz temperatura otoczenia.
Witam Potrzebuje wspacia czy wiecie gdzie jest czujnik temperatury dolotu w espace 2.0 dci 170 kw 2006 rok Pozdrawiam
No i wymieniłem Map sensor a temperatury dolotu dalej nie pokazuje.. Ma ktoś jakiś pomysł?
Dobrze tylko temp.klimy to nie temperatura dla ECU , sprawdź temperatury dolotu powietrza , silnika. Sondę na razie zostaw ew. Odepnij wtyczkę. Przepływka oryginał czy hart bo jeśli hart to tak się zachowuje na zimnym. Odepnij przepływkę , sprawdź czy jedzie. Jeśli nic to sprawdź podciśnienia do zaworu sterującego turbina i sztangę może się zacina na...
Masz schemat, opis bezpieczników? Nie wszystkie obwody w samochodzie są cały czas pod napięciem. Według schematu ten bezpiecznik odpowiedzialny jest za rozrusznik czyli logicznie rzecz biorąc samochód powinien być unieruchomiony czyli powinien nieodpalać a rozrusznik kręci i samochód odpala normalnie. A i zapomniałem dodać że wyskakuje komunikat "...
Czujnik, wtyczka, wiązka, coś nie podłączone. Zmienia się w ogóle czy stoi cały czas na -40?
Witam, czy ktoś podpowie, gdzie znajduje się czujnik temperatury, powietrza dolotu w 2.0 DCi 170KW? Wyskakuje błąd przepływki i dolotu :) Pozdrawiam
Witam. To nie dioda tylko termistor. Służy do odczytu temperatury powietrza w dolocie.
Witam Posiada ktoś może rezystancje czujników temperatury dolotu i cieczy. Nigdzie nie mogę znaleść. Pozdrawiam
Kostki są wpięte prawidłowo, po wymianie BSM na kostce od czujnika temperatury dolotu jest teraz 12,5V, a na starym BSM było 5V.
Z jakiegoś powodu wyrzuca na tryb awaryjny sprawdź czy sztanga turbo płynnie chodzi Szukanie igły tak na odległość to ciężko coś ująć Trzeba wejść w parametry i zobaczyć w którym momencie odcina Sprawdzić ustawienie rozrządów są dwa Sprawdzić luz na turbinie, elektrozawór turbiny tam są filterki Sprawdzić kompem temperatury wody, dolotu w momencie odcięcia...
Pytanie do znawców tematu - czyli tych co widzieli silnik o kodzie z22yh na oczy a nie gdybaczy. Auto szarpie przy maksymalnym obciążeniu , tyko w upalne ,klima w korku dłuższym, gdy temperatura dolotu przekracza 60c spadki ciśnienia z żądanych 7000 na 390 chwilowe gdy jest chłodno niema najmniejszego problemu, wszystkie parametry wzorowe tylko te cholerne...
Miałem w taki sam sposób zainstalowany kocioł gazowy przez 11 lat. Działał bez żadnego problemu. Pompę P2 podłączyłem przez oddzielny sterownik, taki jak do kotłów węglowych, reagujący na wzrost temperatury na dolocie do wymiennika z nowego kotła CO. Nie trzeba wtedy ingerować w kocioł gazowy, mający często pompę PWM. Dodano po 1 Moc wymiennika około...
Jeżeli chodzi o napięcie na przepływomierzu to moim testerem diagnostycznym nie jestem w stanie go sprawdzić (albo jeszcze nie odkryłem tej funkcji) natomiast jeżeli chodzi o przepływ powietrza to wynosi on 3.1g/s i waha się o około 0.1 do 0.3g/s przy 900 obr/min. Temperatura w dolocie wynosiła 16 stopni Celsjusza przy temperaturze otoczenia -1. Ale...
Sprawdź wszystkie temperatury w dolocie - przepływka - temperatura powietrza doładowania
Witam. Poszukuje schematu wyjsc temperatury dolotu i przeplywomierza ze sterownika EDC16C34 do auta Citroen.
Jest ktoś w stanie napisać jak będzie zachowywac się temperatura na dolocie i za katalizatorem podczas wypalania filtra fap? U mnie wygląda to tak że na starcie mam na wlocie 25 stopni to samo na dolocie, po osiągnięciu 65 stopni silnika, temperatura dolotu zwiększa się do 45 około na jałowy, dochodzi do 50 przy jeździe i przy mocnym obciazeniu schodzi...
Między siecią a instalacją domową jest wymiennik płytowy. I Ciebie interesuje tylko Twoja instalacja za wymiennikiem płytowym, a tam wątpię, czy panuje tak duże ciśnienie. W celu wyrównania temperatury na dolocie chciałbym zamontować zawór termostatyczny z głowicą z kapilarą A możesz sprecyzować , co to jest wyrównanie temperatury na dolocie???
Sprawdzić szczelność dolotu, sprawdzić/podmienić czujnik temperatury.
1. Ustawić prawidłowe kodowanie sterownika silnika 2. Problem z czujnikiem temperatury powietrza w dolocie. (Sprawdzić kable oraz sam czujnik) Co do licznika to trzeba wyjąć rozebrać i sprawdzić co tam nawyprawiali poprzednicy. Ale licznik do polo 9n kupisz za 50-100 pln . Tylko trzeba będzie powalczyć z immobliaserm bo jest w liczniku i to z niego...
Niebieski pytajnik - czujnik temperatury powietrza w dolocie. Czerwone to MAP sensor - a nie czujnik położenia przepustnicy. MAPsensor czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym. Czujnik położenia przepustnicy (TPS) po prawej stronie - ten pierwszy od dołu. Wtyczka po prawej wyżej to do silnika krokowego. Żółta wtyczka - na podstawie zdjęcia nie powiem.
Ta rurka służy do szybszego nagrzewania w zimie. Możesz ją usunąć ale przede wszystkim dolot powietrza wysuń poza komorę silnikowa.
Prawidłowo chodzi i wkręca się na obroty paliw gume nawet heh.Silnik ma 160tys przebiegu. teraz chodzi prawidłowo bo przepływka była zapchana i nie widział temperatury dolotu .
No i to jest kolejny punkt programu dla Ciebie :) , zintegrować z tym wyświetlanie lambda. PS: potem temperatura dolotu, temperatury chłodziwa w kilku punktach. Dalej fly-by-wire czyli sterowanie przepustnicą główną przez silnik krokowy albo serwo i możemy myśleć o prostym sterowaniu silnika ;) . Może temperatura oleju, tak dla formalności.
Temperatura silnika jaką widzi ECU gdy jest problem plus temperatura na dolocie.
Witam. Jeżeli auto ma filtr węglowy i elektrozawór oparów, to zrób próbę na zaślepionym przewodzie do niego idącym. Czujnik ciśnienia ma wspólną masę z czujnikiem temperatury dolotu - jak masz możliwość odseparuj tą masę albo podłóż inny czujnik temperatury na dolocie. Pozdrawiam.
Nie uszkodziłeś czasem przewodów od świec żarowych. Dwa wygląda to jak standardowy problem z uszczelnieniem pompowtrysków ,a że fala zimna zbiegła się wymianą alternatora to teraz problem wyszedł. Wypadało by też sprawdzić jaki odczyt widzi komputer z czujnika temperatury dolotu i płynu chłodzącego.
Przetarciu uległ wężyk ciśnieniowy idący od kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowania G71 znajdującego się wewnątrz sterownika silnika i zakłamany odczyt rzeczywistego ciśnienia w związku z tym powodował tryby awaryjne, usunięcie nieszczelności rozwiązało problem, czujnik o którym wspominasz to czujnik G72 mierzący wartość temperatury powietrza...
Air box, fragment dolotu powietrza do silnika, bez wpływu na temperaturę silnika
Witam wszystkich. Od pewnego czasu Audi bardzo ciężko odpala na ciepłym silniku. Długo kręci zanim odpali. Nie dymi , nie bierze oleju , silnik suchy i turbinka też. Byłem na warsztacie , pod pieli kompa i stwierdzili że wszystkie parametry silnika ok. wtryski, pompa, kąt wyprzedzenia i temperatura dolotu. Sugerują że może to być wina nie domykających...
Szukam wsadu virgin EEPROM do sterownika Valeo J34P z Peugeota 206+. Objawy usterki rodem z archiwum X - pacjent pracuje nierówno na jałowych obrotach, odczyt parametrów wskazał duży rozjazd wskazania temperatury dolotu (IAT). Zamówiony drugi czujnik, instalacja sprawdzona, a czujniki były podstawiane do drugiego samochodu (Citroen C3 z tym samym ECU)....
Polemizowałbym z stwierdzeniem "tym bardziej" akurat woda ma bardzo wysokie ciepło parowania - w przybliżeniu 3 - 4 razy większe niż alkohole. https://pl.wikipedia.org/wiki/Ciep%C5%82... parowania Poza tym woda w dolocie raczej nie paruje (temperatury dolotów są raczej niskie) - parowanie zachodzi w komorze spalania. Toteż dla tego tym bardziej alkohol,...
Sprawdź wskazanie temperatury na dolocie
Mam podobny problem i do tego wariuje termostat, nie trzyma temperatury pomimo wymiany. Myślisz, że zacząć od czujnika w dolocie?
523 to czujnik temperatury na dolocie 520 to przepływmierz Oba te elementy są zintegrowane w jeden moduł. Pierwsze to zasilanie na wtyczę 5 pin przepływomierza.
EGR jest wyprogramowany jeżeli chodzi o turbo na kompie niby znakomite wyniki były trzyma wszystko bardzo ładnie a termostat z czujnikiem cieczy chłodzącej wymieniałem 2 dni temu, też nie pomogło. Jeżeli chodzi o temperaturę paliwa i temperatura w dolocie to tego jeszcze nie sprawdzałem.
EDC 3868 - nieprawdopodobny sygnal z czujnika temperatury na dolocie do EGR-u EDC 3872/3871 - wewnetrzna temperatura w sterowniku EDC Parametry do podejrzenia w ManCatcie ....lecz czy w innych programach diagnostycznych ....nie wiem .
Może nie ma przepływomierza ? Co Cię naprowadziło na ten przepływomierz ? Masz w rurze dolotu jakiś czujnik ? Czujnik IAT sensor, temperatury zasysanego powietrza, ten jest dostępny ?
Ta rurka idzie do klapki w dolocie, która na zimnym silniku bierze powietrze z okolicy wydechu by szybciej się zagrzał. Gdy złapie temperaturę dopływ jest zamykany.
owik -daj spokuj ludzie nie odróżniają temperatury cieczy od temperatury powietrza dolotu.
Po pierwsze , diagnostyka komputerowa. Stawiam na problem czujnika temperatury, dolot gdzies jest moze nieszczelny,podczas malego cisnienia na wolnym biegu jest problem z podcisnieniem. Moze byc to rowniez czujnik masy powietrza przeplywka , albo i sonda lambda ktora tez podaje wartosci temp do ecu i wplywa na dziwne zachowania auta. Wyczysc przepustnice...
Zmieniają się ale poniżej 2000 rpm a powyżej sterownik dąży do utrzymania doładowania na poziomie 1,95 bara ale ciśnienia bezwzględnego czyli około 1 bar względem atmosferycznego. Chodzi mi o czujnik który jest zintegrowany z przepływomierzem i podaje jakiej temperatury powietrze trafia do dolotu. Jest on tylko podejrzany bo wartość 41 C jest dość dziwna...
2 do 3 stopni temperatura na dolocie większa od rzeczywistej
Dzięki wielkie za zainteresowanie tematem. Map sensor znalazłem, niestety nie mogę znaleźć tego dwupinowego w dolocie, który mierzy temperaturę.
Jaka jest dopuszczalna temp. silnika/pompy w myjce pracującej z zimną wodą? Chyba chodziło o max temperaturę ciepłej wody na dolocie z jaką może pracować typowo zimnowodna pompa. Przeważnie 60-80 °C , ale te parametry wybite są na zazwyczaj głowicy lub opisane w dokumentacji.
Ma czujnik 4-pinowy na dolocie, on wskazuje temperaturę powietrza, podciśnienie, ciśnienie doładowania i oczywiście jest też nowy.
Jak wyżej - skoro zapala się EDC to jakiś błąd musi zostać. Czujnik ciśnienia i temperatury w dolocie sprawdzony??
Panowie,auto logowane na 4 biegu....http://vaglog.pl/log_277792.htm... podmieniana,czujnik ciśnienia i temperatury w dolocie nowy, turbo po regeneracji i dalej robi łaskę że jedzie do 2200obr. Demontować kata i zaglądnąć do wnętrza? Wszystkie pomysły mile widziane. Pozdrawiam.
Nie wiem o jakim patrolu mówimy? Objawy wskazują na za mało wydajny intercooler, masz możliwość logowania temperatury w dolocie? Przepraszam za OT.
Ograniczając przepływ filtrem podniesiesz jeszcze temperaturę i spotęgujesz efekt "czarnej" kratki. Lepiej będzie powiększyć przekrój dolotu i odpływ powietrza z komory kominka.
walczę z nierówną pracą silnika ,powiem tak na obrotomierzu tego nie widać za to czuć że silnik trzęsie. Jak na obrotomierzu nie widać to problem zapewne nie jest z obrotami, a z wypadającymi zapłonami - przyczyna zwykle jest w przewodach zapłonowych, fajkach lub cewkach zapłonowych (przebicie). Zwykle takie zjawisko nasila się w wilgotne dni, ustępuje...
Po czasie może zacząć się łuszczyć i coś blokować Temperatura i egr też swoje zrobią i będzie zaraz do silnika w dolot lecieć cała farba :) Ja bym zwrot robił z dodatkową czerwoną kartką w internecie gdzie się da.
-po podłączeniu pod kompa wyszło -temperatura powietrza na dolocie za wysoka
Jaki model instalacji gazowej? Odpalasz na "auto" czy na wymuszonej benzynie? (przełącznik 3 pozycyjny?) Wedle opisu po prostu go zalewa, może któryś z zaworów LPG lekko puszcza i zanim odpalisz najpierw musi wyssać z dolotu to co naleciało nadmiarowo. Ale najpierw diagnostyka osprzętu, czujnik temperatury powietrza w dolocie oraz czujnik temperatury...
Witam. Jak jest zimny silnik to jeszcze jakoś pracuje. Gdy tylko nagrzeje się jest tragedia. Silnik zalewa świece - wszystkie czarne. Ciężko odpala. Gaśnie, szarpie i strzela. Na sądzie lambda ciągle bogata mieszanka - 0,9V. Sonda jest ok bo napięcie spada po przygazowaniu jak schodzi z obrotów. Wymienione przewody zapłonowe i świece. Sprawdzona kopułka...
W tych autach lubi się wywalać czujnik ciśnienia/ temperatury w dolocie, zwiera linie zasilającą czujniki i objawy są jak napisałeś, jednakże wtedy wywala błąd przepływki
Na dzień dzisiejszy dalej nie ma informacji. Widzę, że nie jesten jedyny szukający na wlasną rękę i internet milczy. Ponoć nie mogą sie dogadać i nie ma możliwości powrotu na starą wersje. Nie przewidują rabatów w związku z tą "usterką". Już pomijam fakt, że serwisowanie auta woła o pomste do nieba, żebym ja zwykły użytkownik pokazywał mistrzowi jak...
Parownik nie odbiera ciepła. Albo uszkodzony parownik, albo zatkany przepływ powietrza przez niego. Na wylocie z parownika musi być wyższa temperatura niż na dolocie.
Witam, Egr zaślepiony został. Podsunęliście, Panowie, pomysł odnośnie lambdy i czujnika temperatury. Za co dziękuję Wam, jak nie wiem co. Okazuje się, że po odłączeniu lambdy poprawiło się, aczkolwiek mam wrażenie, jakby czasem chciał się przydusić. Natomiast po odłączeniu czujnika temperatury powietrza w dolocie samochód się uspokoił. Kopa ma, zero...
Szanuję Cię, że w sumie nikt Ci praktycznie nie pomógł, a i tak przez tyle czasu walczysz z tym samochodem... W sumie mam podobny problem ale w Peugeot 206+ 1.4i, ten sam sterownik, lecz błędów nie ma, tylko problem z zbyt bogatą mieszanką. Obstawiam właśnie tak samo na uszkodzony sterownik silnika. Komputer odczytuje złe parametry, m.in. temperaturę...
wtyczki od czujnika temperatury powietrza w dolocie i od wtryskiwacza jest taka sama, ale nie odpinalem nic wiec nie pomylilem
Daj kilka razy zapłon bez odpalania ,tak pompa paliwa dobiła ciśnienie paliwa (słychać jej pracę). Dwa jakie wartości pokazuje szczególnie na zimnym gdy jest problem z odpaleniem czujnik temperatury płynu oraz powietrza w dolocie.
Okazalo sie ze padl czujnik temperatury powietrza w dolocie wymiana naprawila wszystkie problemy
Silnik który nie jest dogrzany nie ma sprawności nominalnej więc spalanie jest wyższe. W sterowniku HDI są korekty dotyczące ciśnienia doładowania jak i dawki paliwa w zależności od temperatury silnika, powietrza zasysanego, powietrza w dolocie, temperatury paliwa, temperatury oleju, ciśnienia atmosferycznego. Aby tych różnic nie było musiałbyś podgrzać...
Witam serdecznie mam Forda Focusa MK3 kombi z 2011r mam problem z czujnikiem temperatury zewnętrznej pokazuje minus 23 25 stopni mimo że stoi w garażu gdzie jest ok 0 czy stoi na podwórku po, zmostkowaniu kabli odpowiadających za czujnik pokazał komputer plus 25 stopni. wymieniłem lusterko gdyż czujnik jeys nie wymienny było dobrze przez chwilę teraz...
Udało się Pożyczyłem od znajomego stary czujnik temperatury i podłączyłem go po kablach. Chyba od fiata, pokazał 26 stopni ale błąd był ;(. Dlatego postanowiłem wywołać usterkę żeby sprawdzić czy mój interfejs poprawnie interpretuje błędy. Chcąc stworzyć usterkę naprawiłem starą, błąd P0115 wbrew opisowi w reno oznacza błąd czujnika temperatury ale...
sprawdź jak zachowuje się temperatura powietrza w dolocie, i czy przypadkiem napięcie ładowania nie jest jego funkcją :)
Pompa dodatkowego powietrza wydaje dźwięki podobne do odkurzacza ale bez przesady, Dokładnie, i jest to element który jest zaznaczony na zdjęciu. a jaką funkcję spełnia ta dodatkowa pompa powietrza w silniku??? Głównie to powstała aby kilku ekologom wpadły premie, a teraz ludzie muszą się z tym męczyć. W teorii ma na zimnym silniku wtłoczyć powietrze...
Ale nie aż tak ważną rolę odgrywa on na normalny start. Też mi padł czujnik temperatury w dolocie, ale auto pali na dotyk. :) Muszę odczekać do 10-tego. Na matki boskiej pienieżnej. :P
Czesc ja miałem w różnych autach takie problemy może to Ci trochę rozjaśni Uszkodzona turbina Klapa egr u Przednie klapy egr Brudny egr Zawór sterowania turbiny Zły filtra powietrza Uszkodzona obudową filtra powietrza Brak kalibracji po wymianie Przeprowadzenie kontroli według procedury man po wymianie Drugie po jakim czasie blad powrócił i z jakim...
Abdullah której temperatury ? Zewnętrznej która wyświetla na dashbord czy tej do sterowania klimatyzacja? Bo ten czujnik znajduje się w dolocie do filtra kabinowego 😆
Witam. Zmagam się z problemem w Audi, auto nie odpala. Kręci normalnie, nie odpala. Wymienione: świece, kable, moduł zapłonowy, nowa pompa paliwa, czujnik temperatury nowy oryginał, uszczelniony dolot, wszystkie przewody podciśnienia nowe i dalej nie odpala. Pomocy, brak mi już pomysłów.
tam sa dwa czujniki w tej przepustnicy - jeden to czujnik polozenia, a drugi temperatury. skoro po odpieciu wszystko wraca do normy, to nie ciekawi Cie za co akurat ten czujnik odpowiada? wstaw fote, bo juz samo stwierdzenie 'przepustnicy świeżego powietrza' jest dosyc niejasne. daj fote, a stanie sie jasnosc. moze niepotrzebnie grzebiesz silnik, skoro...
Sprawdź czasy wtrysków, wskazania lamda, czujnika temperatury oraz szczelność dolotu. Do pewnego czasu było dobrze i się zepsuło czy tak masz od początku?
Jakie dane live? Temperatury ? Ciśnienie w cylindrach? Dolot szczelny? Ciśnienie paliwa ? Odczyt sond?
Pytanie mam banalne ale wywala błąd czujnika temperatury powietrza dolotu a nigdzie nie ma jego śladu. Proszę o pomoc, gdzie jest zabudowany czy aby na pewno w przepływce powietrza bo auto świeże i trudno o schemat sterowania silnika. Z góry dzięki za pomoc.
Błędy wyskakiwać nie powinny, nawet jeśli zamiast 2 biegu wrzucisz 6, najwyżej zadusisz auto, ale bez błędów. Błąd 0113 według tego co masz napisane, to zbyt wysoka temperatura w dolocie, temperaturę mierzy przepływomierz. W programie powinieneś mieć aktualny odczyt powietrza i temperatury, oraz oczekiwaną dawkę powietrza. Dawki te zmieniają się co...
Interesuje mnie takie coś : wyświetlacz niezbyt duży, na którym byłby wyświetlana 6 wartości - temperatura powietrza z początku dolotu, temperatury powietrza przy przepustnicy, oleju, wody przy chłodnicy, wody w głowicy, otoczenia silnika, chciałbym, żeby te 6 wartości było wyświetlane, a czujniki były niezależnie dodane od tych, które aktualnie są...
i co ten chip da ??? subiektywne odczucie mocy i nic wiecej... ludzie chipujacy samochody chyba do konca nie wiedza co i jakim kosztem sie robi... a brednie typu "pali mi zdecydowanie mniej i mam wieksza moc -to czuje" to juz mnie rozwalaja... oczywiscie mozna w pewnym stopniu to wszystko osiagnac piszac lub poprawiajac "mape" pracy silnika -ale w kraju...
Witam! Chciałbym zrobić chłodzenie puszki z powietrzem o objętości ok. 7L. Sęk w tym, że jest to puszka powietrza dolotu silnika. Potrzebowałbym coś co będzie utrzymywało stałą temperaturę 10 czy 15*C w tej puszcze niezależnie od powietrza na zewnątrz. Chłodziarka musiałaby wtłaczać nonstop chłodne powietrze do komory, by zapewnić prawidłowe działanie...
Już się zastanawiam czy by nie kupić jakiegoś kabla do tego auta. Czy jakiś euroscan podejdzie do tego wtrysku ? Jedyne co nie udało mi się sprawdzić to czujnik temperatury powietrza w dolocie bo nie wiem gdzie go szukać.
Najpierw napiszę że przeszukałem forum i nie znalazłem bo większość porad to wymień przewody WN. Almera Tino 1.8 szarpie na benzynie na zimno i ciepło, auto nie posiada przewodów WN, cewki zamienione, świece są nowe ale nawet podmieniałem na stare. Komputer nie pokazuje błędów a przepływomierz wskazuje 25,4kg przepływu. Wyczyściłem przepływomierz i...
Pojechałem pod komputer, blad p0008 czujnik położenia wału dodatkowo :) a odnośnie chłodzenia, temperatura dolotu powietrza -2 i. Rośnie równo z obrotami silnika do +30 przy 4tys/obr. Temperatura cieczy -32 i stoi. Czujnik na termo nowy sprawdzany voltomierzem pokazuje ok, dolotu powietrza pokazuje też ok około 30+ a trzeci zero. Od czasu ostatnich...
Za odpalanie samochodu odpowiada czujnik temperatury i dolotu powietrza. Odpowiadaja za mięszanke przy starcie silnika. Znajdzi na necie charakterystyke tych czujników (przy jakiej temperaturze ile jest omów) wsadzi rezystor nastawny zamiast czujnika ustaw go na temperature 10*C i będziesz wiedział który głupieje. Stare metody ale najszybsze.
Jak sprawdzić czy podaje gaz przy benzynie? nie wiem jak to zrobić. Co do falowania obrotów to nie zawsze falują jednakowo zależy jak go najdzie. Falowanie występuje tylko przy lekkim dodaniu gazu, jeśli wcisnę gaz mocniej falowanie ustępuje dopóki nie zejdzie do średnich obrotów wtedy pojawiają się z powrotem objawy. Zauważyłem ze tak jakby wzrosło...
Map sensor był wymieniany, ciśnienie atmosferyczne i temperatura powietrza w dolocie, temperatura silnika w normie. Czyściłem pompę paliwa, układ paliwowy i listwę z wtryskami, wymieniałem czujnik wału, kompresja na wszystkich cylindrach 12, brak co2 w płynie, czyszczone piny sterownika, samochód nie jeżdzi na gazie od dwóch dni, kręci na zimnym jak...
Dzięki za link, ale brak jest tam informacji czy faktycznie podgrzewacz nie pobierał prądu przy wyższej od zadanej temp na wejściu oraz czy wytrzymał temperaturę na wejściu wyższą od dopuszczalnej przez producenta. Wczoraj zakupiłem używke do celów testowych Clage Cbx 13-U, 13.5 kW, 400 V, 3X20 A. Dopuszczalna temperatura na dolocie to 30st C. W najbliższych...
Kiedyś robiłem podobny projekt ale polegał na liczeniu zużytego paliwa. Wystarczy się podłączyć do OBD w samochodzie. 1. Kupujesz przejściówkę ELM327 OBD/USB. 2. Odcinasz układ FT232 lub podobny od układu ELM. 3. Podłączasz swój układ (mikrokontroler) do ELM327. 4. Wysyłasz mu sekwencję zapytań OBD i dostajesz: RPM, prędkość, ciśnienie w dolocie, temperaturę...
Tak jak pisałem sprawdź przy jakiej temperaturze płynu chłodzącego przełącza Ci na gaz, szczelność dolotu, wylotu. Kiedy ostatni raz wymieniałeś filtry od gazu fazy lotnej i mokrej?
A co z czujnikiem temperatury? Psiknij plakiem w dolot i zobacz czy sonda zareaguje.
Przepływka, czujnik temperatury, nieszczelność na dolocie - generalnie masa przeczy. Podpiąć pod jakis diagnoskop czy interfejs byłoby najszybciej by coś namierzyć.
Witam, mam problem z Renault Master 2.5 dCi z 2007 roku. Podczas przyspieszania, gdy obroty przekraczają 2.5 tysiąca, samochód zaczyna otrzymywać gwałtowny zastrzyk mocy i zaczyna intensywnie dymić z wydechu. Podczas ciągłej jazdy można odczuć, że samochód szarpie się i nie jedzie równo. Jest jeden błąd dotyczący czujnika temperatury powietrza w dolocie...
Polityka to nie na tym forum ,do rzeczy jak silnik jest ciepły to na benzynie pracuje normalnie . Prawdopodbnie może być uszkodzony czujnik temperatury .czujnik na dolocie powietrza.
Witam.Podpiąłem dzis vag com i wyskoczyły mi takie oto błedy: 00523 - intake Air Temp Sensor (G42) Signal to high oraz 00552 Potentiometer for Air Flow Meter (G19) Signal to low. Skasowałem je i się na razie nie pokazują jednak jestem ciekaw co one oznaczają i czy czasem nie czeka mnie za jakiś czas wydatek z tym związany.Z tego co wiem to błędy dotyczą...
Copot to czujnik temperatury powietrza w dolocie + potencjometr ustawiający CO. Na razie składam wszystko do kupy i podlecę do mechanika. Ale do tego auto musi byc złożone.
Witam, mam problem z Renault Master 2.5 dCi z 2007 roku. Podczas przyspieszania, gdy obroty przekraczają 2.5 tysiąca, samochód zaczyna otrzymywać gwałtowny zastrzyk mocy i zaczyna intensywnie dymić z wydechu. Podczas ciągłej jazdy można odczuć, że samochód szarpie się i nie jedzie równo. Jest jeden błąd dotyczący czujnika temperatury powietrza w dolocie...
Możesz spróbować jeszcze dwóch rzeczy. Odłączyć aku, żeby zresetować sterownik silnika, może z jakiegoś powodu rozjeżdżają mu się mapy wtrysku. Spróbuj odłączyć przepływomierz co się będzie działo. Spotkałem się już, że z powodu temperatury potrafił wariować. Może warto sprawdzić odczyty czujnika temperatury w dolocie, od niego też w dużej mierze zależy...
Czy rano czy w nocy niema różnicy. Tylko jak się silnik zagrzeje to takie są temperatury na tym dolocie. Nawet i 70 stopni. Dodano po 51 Dodam jeszcze że tak ogólnie wzrosło spalanie. Jeżeli jest zimny chodzi normalnie jak się zagrzeje trochę traci na mocy. Co to może być?
Witam, a koledze to potrzebne by pochwalic sie przed dziewczyną? , nazewnictwo też takie bardziej sylwestrowe :D , pierwsza faza słuzy do niedopuszczenia obniżenia temperatury powietrza dolotu(jak by była tylko jedna dawka) i inicjacji zapłonu i zwiekszenia obszaru zapłonu, druga faza to główna dawka a trzecia służy do przedłużenia fali wysokiego ciśnienia...
czym różni się zawór sterujący turbo od VW a renault To nie zawór sterujący tylko czujnik (Bosch) ciśnienia i temperatury w dolocie i nie załącza żadnego turbo. Akurat w VW i Renówkach są takie same, mało tego, w wielu gazowniach też są identyczne.
czujnik temperatury dolotu poprawa dolotu kolektor dolotu
cienkie lustro głośniki przenośne ładowanie porty orange
transformator trójfazowy schemat lodówki indesit
Vaillant EcoTEC - Kocioł osiąga wyższą temperaturę niż zadana Najlepszy zasilacz Dell do przeróbki na 13.8V 30A