Witam!!! Ja mam fieste 1.1i 91 r i u mnie Vmax =151 km/h , wczesniej bylo okolo 140 km/h . poprawa nastapila jak wymienilem swiece oraz przepchalem tylny tlumik - objawy byly dokladnie tak jak piszesz, tyko ze gdy sie calkowice zatka to vmax=90 km/h, jesli chodzi o obroty to moze byc krokowiec, moga byc uszkodzone przewody od dolotu i lapie lewe powietrze,...
Jak w temacie auto z dziwnym objawem brak wolnych obrotów, nierówna praca i słabe lub nierównomierne przyśpieszenie. W parametrach z podpiętą przepływką sonda na bogato – ewidentne zalewanie Po odpięciu rury zasilającej w powietrze przepustnice (przepływka podpięta i turbina zaciąga delikatnie powietrze) parametry wracają do normy i auto zaczyna...
Kolejny dzień walki z moim kompresorem. Moje uwagi i spostrzeżenia: Założyłem nowy manometr do 16 bar, oraz odciągnąłem nadmiar oleju w zbiorniku pozostawiając około 3 litrów a stan powinien być według dtr 3,5 litra. Po złożeniu wszystkiego odpalam śrubę i obserwuje. Dodam tylko że nie podłączałem śruby do baniaka tylko puściłem ją luzem a za pseudo...
modyfikacja dolotu Yaris - zrobiona. Nie zastosowałem stożka z tzw. power rurą, bo nie zdążyłem. Po wstepnym demontażu obudowy filtra (trzy śruby), okazało się, że przed przepływomierzem jest w tej obudowie kryza z plastikuo wysokości ok 4cm. Taka rurka wycelowana do góru, podczas gdy filtr jest z przodu. Obnizenie wysokości kryzy o ok. 3-6mm spowodowało...
Witam Wracam z nowymi wieściami Miałem nowe przygody z autem. Już miała być kasacja (2001 r) Tym razem sobie jednak poradziłem a efekt był nadspodziewany. Objawy: Stopniowy dalszy spadek mocy pomimo odpiętych klapek. Kontrolka z kluczykiem po każdym przekroczeniu 3.2 t obr. na dłużej niż 5 s. Ok 120 -130 km/h na 5 biegu , na czwartym przy wysokich obrotach...
Według regulacji 85 PWA, +5.-5,+40-40 zaawansowane 0,0+6+6., Cut off wylaczony 4 cylindry dwie cewki (chociaz mam jedną) spalanie wyszlo po dwoch pelnych tankowaniach 9,7L Aktualnie zjechałem do 80 +5.-5,+40-40 zaawansowane 0,0+6+6., Cut off włączony 4 cylindry 1 cewka , ogolnie działa prawidlowo (wykresy zaś wyśmienite na jalowym jak i 3k obrotów)...
TAk mam to tylko wyciąłęm dziure i do tego aerodynamiczną w tej blasze poprawa osiągów jest, napewno to koryguje niesymetryczności dolotu , mam tłumik szmerów ssania i troszkę roboty robi, ale silnik mi się wykręca szybko na ponad 7000 na jałowym, a przy depnięciu dławi go , no coś za coś . Aż sobie założyłem obrotomierz he he.
W ogole ty wiesz co to jest kM? Prosiłem o pomoc a nie o stwarzanie problemów :) Podkreślam że jest to moc szacowana, bardzo bliska prawdy Z kąd wiem ile ma mocy? Bo samodzielnie przeprowadzałem w nim modyfikacje. arekadiusz raczej nie interesuje cię co wpłynęło na wzrost mocy, ale i tak ci powiem. Skuter to Yamaha Booster 96" z nowym silnikiem 07"...
szczerze mówiąc to nie ma fizycznej możliwości zobaczyć kiedy przepustnica jest otwarta przy jakich obrotach, wszystko trzeba robić metodą prób i błędów, ja to właśnie tak robiłem, piłowałem go w sumie tak od połowy, przy wykręconym slicie o 3 obroty od początku wtedy było w miarę dobrze, lecz na wolnych jest za duża dawka, opsiwali to kiedyś na forum...
Chyba wykorzystam zużytą świecę , aby zrobić adapter do wkręcenia do głowicy. Ta uszkodzona klapa długości dolotu mogła jakimiś fragmentami utknąć w gnieździe zaworowym.. Odezwę się za jakiś czas. Dzisiaj rozprawiłem się chyba definitywnie z tym autem. Silnik pracuje bardzo kulturalnie, przepustnica wolnych obr. ustawia raz wolne i kończy prace, nie...
Zesztywniała membrana i pozapiekane mazutem dźwignie w parowniku to wręcz gwarancja problemów z LPG.Koszt regeneracji parownika to około 60-150pln w zależności od dostępności części i "wkładu własnego" lub jego braku.Mówię tu o rozsądnych kwotach....U mnie poprawa kolosalna -sam to wymieniałem i dobrze.Nie sądzę aby "szpenio" jakiś tak wyczyścił z osadów...
Wydaje się, że przepływka tnie dawkę. Jak masz możliwość, to podmień ją tylko nie na jakiś tani zamiennik (można też spróbować wyczyścić, ale według mnie rzadko jest znacząca poprawa). Jeśli nie będzie poprawy, ogólnie sprawdziłbym też katalizator oraz dolot, szczególnie od filtra do turbo. EGR zaślepiłeś, ale czy on sam i kolektor ssący są czyste?
ja też miałem problem z olejem silnikowym przy wtryskiwaczach i w dolocie turbo. Wymieniłem membranę w pokrywie zaworów (stara była sparciała, zdeformowana i całkiem sztywna. samą membranę z pokrywką kupiłem za ok 30zł na aliexpres), podkładki miedziane wtryskiwaczy oraz złączkę pomiędzy odprowadzeniem gazów z odmy do dolotu (jeden zaczep był złamany...
Może tak się dziać, ale tam masz 2 piny sygnał i trzeci ekran. I popraw to "zaje....." Ale zauważ, że jak ustawisz czujnik w innym kątowym położeniu to tak jakbyć przepiął cewki.
Katalizator możesz zastąpić rurą jak chcesz. Dolot ze stożkiem warto, najlepiej taki jak abarth do cc/sc (aktualnie na allegro jest za 220zł szukaj : Dolot Cinquecetno ) Sprawdzone empirycznie nawet byle jak założony stożek w tym silniku dawał w punto 2 poprawę przyśpieszenia 0-100 km/h o jedną sekundę. Kolejna rzecz którą możesz zmienić to wałek od...
Nie ma tam czasem modułu zapłonu(nie mam schematu) który by co wariował? Czy pierwotne bezpośrednio do ECM? Podnieś lekko obroty do np 2000rpm albo podaj plaka lekko w dolot i sprawdź czy wypada dalej. Jak jest poprawa to by wskazywało na lewiznę w dolocie choć sondy i 30 kpa na to nie wskazują. W sumie by wywaliło P0170 .NIe wiem , możesz spróbować...
Popraw post, a potem poszukaj fałszywego powietrza w dolocie.
Dobry specjalsta po paramerach live data jest już wstanie dużo powiedzieć o stanie silnika czy czemu się trzeba przyrzeć bliżej. Może byc tak ze dpf jest i to przez jego stan twoje auto ma dziwną krzywą mocy. Przy takim przebiegu to nawet dolot potrafi byc zabity węglem na amen.
https://www.notebookcheck.pl/Recenzja-HP... Całkiem zgrabny laptop, poco go psuć? Konserwacja układu chłodzenia, ewentualnie "poprawa dolotu chłodzenia" i tyle. Dodano po 1 Raczej nie był konserwowany tj czyszczony układ chłodzenia i wymieniana "Ciepło Na przykładzie poniższych schematów widać, że podczas pracy z obciążeniem...
Dawka lekko obcinana przez przepływomierz. Do tego albo przez to doładowanie osiągnęło wartość zadaną dopiero powyżej 3200 rpm. Dolot do sprawdzenia i wydech na drożność i (jak kopci choć lekko). Jak tu nie będzie poprawy to do sprawdzenia turbo na uszkodzenia i luzy. Jak turbo okaże się ok to zostaje przepływomierz.
Jak wypada tylko na wolnych a po dodaniu gazu jest poprawa, to klasyka czyli lewizna na wolnych. Jak np lambda control masz na plus, i po do daniu gazu korekty się stabilizują a więc zbliżają się do zera,to masz potwierdzoną lewiznę w dolocie. To klasyka gatunku i tak się to sprawdza. Jak po dodaniu gazu się pogarsza to są problemy z paliwem. Nie wykluczone...
Jak był podparty zawór to mogło wypalić zawór i gniazdo. Pierwsze pomiar kompresji. Miernik kosztuje 50 pln. Dwa jak pomiar wyjdzie słabo można zablokować wał w GMP tego cylindra miedzy suwem sprężania a pracy podać ciśnienie powietrza z kompresora i nasłuchiwać skąd wylatuje czy odmą. Czy przez dolot czy wydech. Ale moim zdaniem masz do poprawy gniazdo...
Ja zatkałem czesciowo dolot powietrza i na gazie jest duza poprawa ale z bezyna to juz inna bajka
Dobra facet nie masz nic do powiedzenia to popraw kolegę i się nie wypowiadaj jak nic nie wnosisz do tematu. Ja zrozumiałem że trzeba sprawdzić dolot i tyle mi wystarczy. A jak ty to odebrałeś to nie nasz problem.
Dziś siedziałem trochę przy swojej strzale, wymieniłem wężyki podciśnieniowe sprawdziłem dolot i bez żadnej poprawy;/ Mam jeszcze takie pytanie, czy te różnice ciśnienia na cylindrach nie maja wpływu na prace silnika?
nie wiem jaki to junkers ale świeczka zasilana jest gazem przez otwarty zawór, który jest sterowany albo termostatem (termistorem, termoparą, bimetalem) który to element reaguje na temperaturę od świeczki i otwiera zawór gazu. Niewystarczające ogrzewanie termoelementu powoduje zamknięcie zaworu gazu. Zatem popraw wielkość płomienia, oczyść dolot gazu...
Wlej przez świece 0.5-1 cm3 oleju najlepiej 2T. Jeśli problem jest w niedotartym tłoku i złożeniu na sucho to po tym powinien złapać kompresje i odpalić. Jak dalej nie nie bedzie kompresji nawet słabej (tzn nie będzie poprawy to wina w głowicy lub zatkanym dolocie.
O luzach zaworowych pisałem, że są sprawdzone i są ok. A szczelność dolotu, jak mam sprawdzić? Gdy był gaźnik zakładany, to na nowych uszczelkach. Dodatkowo zrobiłem test, że gdy tak kulał, to psikałem plakiem, by właśnie taką nieszczelność znaleźć. Nie jest to może jakieś fachowe rozwiązanie, ale zawsze coś. Niestety nie dało to poprawy. Dodano po...
Węże dolotu to te najgrubsze. Cieniutkie wężyki są albo od układu chłodzenia (przelew do zbiorniczka), albo od podciśnienia. Mogą być też od spryskiwacza, ale zakładam że to nie te widziałeś, bo one do silnika nie idą. Jeśli to jest faktycznie wężyk podciśnienia (nie robi się gorący gdy silnik jest rozgrzany) i znalazłaś w nim dziurę, to jak najbardziej...
Tu jest EGR i przepustnica w dolocie. Działa to tak że EGR się otwiera (sterownie PWM zaworem podciśnienia i dopiero ono fizycznie otwiera EGR) ale jest jeszcze przepustnica która może się przymknąć i wymusić zawrót spalin prze EGR. Generalnie jest problem z diagnozą tych elementów bo nie ma czym podejrzeć danych live. U mnie np kulał bo ktoś przedłużył...
Sportowy filtr to jedynie element całej układanki składającej się na dolot powietrza. Można osiągnąć przede wszystkim lepsze brzmienie silnika a poprawa osiągów jest raczej symboliczna.
postaram sie jutro to zrobic nawet moze przeloze z innego auta by zobaczyc.Dzis w innym przestawialem rozrzad jak zobaczylem dolot totalny syf ale autko smiga,swoj wyczyscilem,a w tym juz czysciutki i 0 poprawy hehe a najgorsze chodzi o moje pryw auto
dolot jest wymieniony jest nowy, przepływomierz byl wkladany inny i nie bylo poprawy a silniczek byl czyszczony.
Ja również jeździłem maluchem odchudzonym tzn wywalone wszystko co niepotrzebnr został tylko fotle kierowcy i goła blacha. Różnica znaczna. Obecnie mam ibize 2.0 Gti 115KM też mam same fotele z przodu(przygotowuję ja do malowania) i jest o wiele żyźniejsza w porównaniu z orginałem. Co do lepszego zbierania się malucha??? Przecież już koledzy się wypowiadali...
Zawory wyregulowałem jeszcze raz i niestety bez poprawy, spaliny idą do kolektora ssace razem z paliwem, będę musiał ściągnąć głowica bo na 4cyl nie ma kompresji. Manitou odpala jak najbardziej tylko strzela w dolot
Problem jest wyłacznie z gazem. Dolot jest "zmodyfikowany" bo bez tego gasł non stop Właścnie dla tego napisałem Dolot przytyka się z lenistwa w celu nieudolnej poprawy pracy na gazie-zamiast n.p.dobrać parownik o odpowiedniej wielkości i odpowiednio wyregulować wątpię że to coś da, ale trzeba spróbować Po tym nie zapomnij o prawidłowej regulacji gazu...
martwi nie ten plyn ze tak sie podniusl w zbiorniku wyrownawczym ale jest czysty Zdrowy objaw to nie jest, oby się nie okazało, że pękła głowica. Popraw pisownię.
BSM jest do poprawy bo tak być nie może ale najbardziej to podciśnienie mnie martwi Wczoraj gaz podłączyłem i tak samo pokazuje sterownik LPG Ruszyć jest problem Podczas jazdy 4tyś obr i dalej nie idzie Dziwi mnie te magiczne 90Nm obciążenia silnika na laptopie Dojdzie do tej wartości i tak jak by była blokada Ale najpierw dolot Dziś zamówię zegar do...
Witam, Mam problem z przeładowaniem turbiny w silniku 1.8T. Przeładowanie trwa około 3 sekundy, ciśnienie przekracza wtedy 200 mbar ponad wartość zadaną, po czym się stabilizuje. Zauważyłem również, że podczas spokojnej jazdy, gdy ciśnienie zadane wynosi 980 mbar, aktualne potrafi wzrosnąć do około 1060 mbar. Nie wiem, czy to jest normalne. Problem...
Niestety walczę dalej. Miesiące mijają sytuacja bez poprawy. Grudzień wymienione świece, styczeń wymieniony przeplywomierz, wyczyszczony kroków,sprawdzone doloty, wszystko szczelne.Teraz wymienione przewody WN i dalej to samo. Komputer pokazuje wypadanie zapłonu co powoduje błędne wskazania sondy lambda. Przymierzam się do kupna cewki bo to chyba ostatnia...
W Peuegocie 406 z silnikiem typu EW też nie ma odpowietrzenia skrzyni korbowej , on oddycha tylko przez głowice . Do tego jeszcze wężyki od odmy mają małą średnicę. Ja sobie radzę w ten sposób że gdzie mogłem to odmę przerobiłem dając weżyki o większej średnicy , oraz przed zimą demontuję je i to wszystko myję w benzynie. Przerobiłem dolot powietrza...
To jest czujnik temp powietrza w dolocie . Jeżeli widzi rożne temp miedzy przepływką a tym czujnikiem to tez mogą się dziać takie cyrki. Po odłączeniu ecu przyjmuje temp 20 zastępczo i dlatego jest poprawa.
Najprawdopodobniej padła Ci turbina, brak oleju uszkodził wtryski, teraz pewnie masz jeszcze wiele oleju w dolocie. Cały układ trzeba rozebrać i oczyścić. Drugie tyle pewnie w wydechu, to z czasem się wypali.
A sprawdziłeś już coś? Np. szczelność dolotu, podciśnienia itp.? Jakiś opis usterki, od kiedy się pojawiła, czy samoczynnie, czy po jakiejś naprawie? I przede wszystkim popraw pisownię!
PawełGur popraw mnie jeśli źle to rozumie lub obliczam. Mówisz że nie może na dolocie przekraczać 100m/s więc jeśli mam tłok 90mm, skok tłoka 95mm i prędkość 1000obr/min to wychodzi mi prędkość tłoka 32m/s. Jesli damy otwór ssący 30mm (7cm2) to z proporcjonalności wychodzi mi prędkość 96m/s w otworze. Czyli musiał bym robić otwór lub otwory o powierzchni...
Witam, próbowałem wszystkich rad i zero poprawy. Lecz sprawdziłem luzy na zaworach i okazało się ,że na dwóch cylindrach mam 0.20 doloty i wyloty a na pozostałych dwóch jest 0.25 dolot jeden wylot 0.35 i ostatni 0.30 i 0.45. przeczytalem w książce ,że powinno być na dolotach 0.20 a wylotach 0.40. Czy takie wartości jakie są u mnie mają wpływ na prace...
Po co wyjeżdzać? Wystarczy zakręcić zawór przy butli gazu. Po tylu latach możłiwa nieszczelność zaworu przez co gaz minimalnie idzie w dolot i spalany jest razem z Pb. Trzeba to wyeliminować, sprawdzić.
RENAULT ESPACE2,2Dci witam. Mam problem z renault espace nie ma mocy przy dodawaniu gazu i strasznie kopci.Nie można jechać więcej niż 40km Regulamin p.11 popraw temat. Michu10 prawdopodobnie masz dziurę w dolocie ps. SALY wprowadzanie silnika na obroty i gaszenie czasami nie prowadzi do zacierania sie turbiny.
Samochód podczas przyspieszania okresowo słabnie "dołki mocy", jeden okres trwa około 3 sekundy. 2 sekundy przyśpiesza i jedną przestaje przyspieszać. Powyżej 4000 obrotów silnika zjawisko zanika. Poniżej trochę danych, które już zebrałem: •Silnik: MR20DE, 2.0 benzyna, 141 KM - Nissan Qashqai J10 2010rok, •Instalacja gazowa od 10 lat, obecnie odłączona,...
Witajcie pacjet skuter ry8 2t. Skuter stracił moc a więc wymieniłem komplet cylinder tlok pierścienie membranę myśląc że wszystko wróci do normy. Ale tak się nie stało. Skuter żeby jakoś jechał musi śruba mieszanki być wkrecona na max Rozpedza się w miarę szybko ale tylko do 30km/h Odkręcenie sruby skladu mieszanki nawet o połowę daje taki efekt że...
temperatury dolotu polerowanie dolotu regulator dolotu
zatkać wtrysk kondensator mniejszy zasilacz alarm zamrażarka
lodowka gorenje mercedes zawiesić
Kalibracja pralki Bosch Logixx 8 - instrukcje i porady Kasowanie błędów w Opel - wpływ na działanie auta