czy w programie VAG (Polski VAG) można ustawić parametry otwierania Silniczka, kąty itp
Jeśli styki ok, wiązki i zegary też, to wymień czujnik temperatury i będzie ok. Jest on nie drogi i wymienisz go sam. Pamiętaj aby robić to na zimnym silniku !
A jakie są temperatury zewnętrzne?
Witam trzeba sprwdzić poziom płynu chłodniczego jeżeli jest w normie to czujnik temperatury do wymiany
Te silniki generalnie długo osiągają temperaturę i np bez obciążenia temperatura lubi nawet spadać. Tez tak miałem i pomogla wymiana termostatu ale nadal długo osiąga temperaturę. U mnie problem z porannym odpalaniem wynikał z uszczelnienia pompowtryskow. Po wymianie oringow jak reka odjal. A co jakis czas rano nie odpalal i trzeba bylo bardzo dlugo...
Czujnik temperatury silnika, czujnik położenia wału
Jak zachowuje się kontrolka temperatury silnika, kiedy wymieniałeś termostat.
Powinien być czujnik w zderzaku i czujnik na podszybiu. Żaden z tych czujników nie ma wpływu na świece. Świecami steruje czujnik temperatury cieczy chłodzącej.
Był to czujnik temperatury
Prawdopodobnie czujnik temperatury zewnętrznej podłączony jest bezpośrednio do zegarów. Choć może być również tak, że jest podłączony do panelu sterowania klimatyzacji. Zanim zaczniesz "grzebać" głębiej, rozbierając przy tym pół samochodu, spróbuj zrobić to o czym pisałem wcześniej. W WV JETTA 2008 wyjęcie zegarów na około 5 minut rozwiązało problem.
sprawdzałeś na kompie jaką temperaturę pokazują czujniki temperatury?
A przed wymiana pompy tez byly trudnosci z uruchomieniem? Co do swiec ,na zimnym silniku wyjmij wtyczke z czujnika temperatury i spruboj zapalic
Może mieć wpływ.
Podmiana termostatu nie ma sensu. W tym silniku temperatura pracy dochodzi do 115stopni. Koledzy ze wschodu temat opanowali: https://www.drive2.ru/l/4509916332409493... Wystarczy zamienić dwa piny w kostce od pokrętła temperatury by po ustawieniu w pozycji "zimno" termostat otwierał się przy 95 stopniach
Pomyślałem że był nie do końca taki sprawny, kupiłem z premedytacją używany i po wymianie dalej pali się check. Jak nie skasowałeś błędu to nie dziwne że się pali. Podejrzewam że dalej założyłeś uszkodzony jak jest błąd tylko z temperaturą.
Jak tak bardzo chcesz to masz.
Proponuje sprawdzić bezpiecznik A/C na akumulatorze.Klimatyzacja nie uruchomi się w temperaturze niższej niz 5 stopni.
Jak nagrzany na słońcu to norma przez chwilę.Pytanie czy klima się włącza i gdy temperatury nie są jak dzis 30 stopni to co się dzieje.Czy słychać dźwięk zamykanej klapy gdy dajesz na skrajną pozycję ciepło-zimno.Do sprawdzenia drugi koniec linki od regulacji temperatury.
Zasilanie jest z bezpiecznika nr 4, w skrzynce, z boku deski.
wielkie dzięki, na przyszłość będę pamiętał żeby więcej info podawać rysunek 1 mi bardzo pomógł
Warunki do przeprowadzenia nastawów podstawowych: dla klimatronika -Brak zapisanych błędów i usunięte przyczyny ewentualnie występujących. ---Silnik pracujący bez przerwy od odczytania pamięci błędów. -Klima włączona w tryb "Auto". Wchodzisz w klimę - 04 Starting basic settings - wpisujesz 001 numer grupy i potwierdzasz. Uruchamiają się silniczki po...
Witam Odłączyłem go a mimo to wentylatory pracują. Pewnie dla tego, że nie jest to bezpiecznik od wentylatorów. Możesz rozpiąć wtyczkę w okolicy wentylatorów, jeśli już musisz je odłączy. Oczywiście w mieście (w korku) może być problem ze zbyt dużą temperaturą.
Czyli jak parownik zamarznie to po klimatyzacji? Czy porostu odmarznie i ok? Szczerze - nie mam pojęcia jakie mogą być skutki, ale skoro producent przed tym chce chronić to pewnie nie należałoby się z nim kłócić.
Na zimnym sprawdzić jakie temperatury widzi ecu
Temat ogarnięty połowicznie żaden z czujników, były podmieniane.Zrobiony rezystor do obniżania temperatury silnika.
Witam, czy pojawił się również błąd czujnika temperatury płynu chłodniczego? Być może on jest przyczyną. Pozdrawiam
Tak ma być. Avu czyli próba vag przejścia na wyższą normę czystości spalin. Najlepiej stosować płyn g13 lub taki bezwodny wrzący w temperaturze powyżej 120st.
A sciągnałeś wtyczkę z czujnika temperatury .?
No właśnie warto go ruszać? skoro nabiera temperaturę poprawnie i trzyma? A jak to sprawdzić np? Czy problemem jest czujnik? auto pali jak nówka czy zimny czy ciepły i żadnych problemów takich typowych z temperaturą.
Problemem jest sam czujnik lub jego połączenie... Umiejscowiony za kratkami halogenów lub chłodnicą...
Została przeprowadzona adaptacja klap przez VCDS i bez błędów. Sprawdzaliśmy auto kolegi, identyczne i tam ciśnienia książkowe i przy ustawieniu temperatury na LO z kratek powietrze ma 5 stopni. Temperatura otoczenia podobna.
Rzeczywiście mogłem dokładniejsze dane o pojeździe podać. Chodzi mi o benzynę, po wymianie termostatu wieje zimne powietrze. Wymienię chyba czujnik, mały koszt a zawsze nowy element w aucie. Chodziło mi o ciepłe. Czy jest cały czas czy z przerwami (wtedy kiedy wskaźnik pokazuje niską temp.). Można podpiąć woltomierz i sprawdzać. Jeśli jest gorący nadmuch...
Czujnik obrotów wału korbowego był wymieniony, czujnik temperatury cieczy tak samo
zacznij od sprawdzenia statyczne kata wtrysku i czujnika temperatury ...
Zacina się geometria w turbosprężarce gdy dostanie trochę temperatury zaczyna pracować.
może tam jest licznik motometr,a one jak się zaczynają psuć to reagują na temperaturę
Czujnik temperatury do sprawdzenia.
AGR nawet z miauczącym rozrusznikiem z reguły odpala przy dodatnich temperaturach.
Witajcie. Mam mały problem z odpalaniem samochodu na zimnym silniku. Musze długo krecić silnikiem, aż zacznie szrpac i zapali z 2-3 razem. W wężyku paliwowym przed pompą jest bąbel powietrza. Dziś wymienie filtr paliwa, ale czytałem jeszcze, że można odłączyć czujnik temperatury tylko nie wiem gdzie on jest??? Jeśli może mi to ktoś napisać gdzie go...
odepnij kostkę od czujnika temperatury czujnik masz w obudowie plastikowej która jest przymocowana do głowicy ,po odpięciu sprawdź temperaturę
Albo zamulona nagrzewnica, albo nie działa klapka sterowania temperaturą nawiewu.
12 km dziennie, czyli podejrzewam, że 6 do pracy i 6 po pracy. Na 90% silnik nie dogrzany, zwłaszcza przy obecnych temperaturach na zewnątrz.
Chłopie, te wtryski nie trzymają parametrów po 10tys Tak ale tu chodzi o valtek 32 a nie 30. Czyli wtryskiwacze omvl w kolorze czerwonym. Ich głównym problemem jest duży wydatek przy niskiej temperaturze gazu. Należy w takim przypadku z robić korektę po temperaturze gazu.
Przyczyn może być dużo, a większość już wymieniłeś. Sprawdź szczelność dolotu, a potem sprawdź dane jakie sterownik otrzymuje z czujników. Trzeba sprawdzić przepływomierz oraz sondy przed i za jak pracują. Temperatura silnika czasy wtrysków, otwarcie przepustnicy,
Możesz trochę zmniejszyć (jeśli jest takie w całym zakresie obrotów). Znajdź miejsce na klucz imbus i kręć. Obserwuj w programie w programie w którą stronę się zmienia. Jeśli maleje to dobrze. Jeśli rośnie - kręcisz w drugą stronę. Operację tę oczywiście wykonujesz na odpalonym silniku pracującym na LPG. Temperaturę przełączania na LPG zmniejsz. 30...
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Czy włącza się wentylator chłodnicy i przy jakiej temperaturze cieczy chłodzącej? Czy otwiera się termostat?
Wygląda to na uszkodzony czujnik parownika (sterownik tak steruje wydajnością sprezarki by utrzymywać jego temperaturę na poziomie 5 C) lub zawór sprężarki. Zaczyna chłodzić schodzi do odpowiedniej temperatury i z jakiegoś powodu ma problem z ponownym załączaniem.
W czujniku temperatury silnika jest problem cały czas. Przy odpięciu sterownik przyjmuje właśnie temperaturę zastępczą w okolicach 20 stopni. Wypadało by się dokształcić, jak już ma się fejsik.
Dobrze by bylo odczytac parametry. Co pokazuje czujnik roznicy cisnien, temperatury przed i za dpf, ile ma sadzy w sobie itp. Jezeli jest wszystko ok, wypalic go testerem.
W grzałce sondy jest.
Grzanie świec żarowych sterowane jest z czujnika temperatury. Sprawdź go...
Dzięki za radę... Czekam na wizytę u kolejnego... Co do mydlin, kupiłem "psikacz" i nic, a śmierdzi nadal. Stąd moje pytanie o reduktor, elektrozawór i temperatury
Jak sugeruje kolega Leonov- diagnostyka do przeprowadzenia. W jakiej kondycji masz akumulator oraz rozrusznik. Może masz nieszczelność w układzie paliwowym lub uszkodzony czujnik temperatury silnika.
a może być tak że już uległ awari nowy termostat i z tego jest awaria bo już dwa razy było to wymieniane i teraz jest nowe albo już uległo to awarii i tak samo zauważyłem że temperatura nie dochodzi idealnie do 90 stopnie tylko tak minimalnie jest przed tą temperaturą
a jaką widzi sterownik silnika? czujnik temperatury jest 4 pinowy, z 2 pinów idzie sygnał do zegarów a z dwóch pozostałych do ECU. jest jeszcze jakiś inny czujnik temperatury w audi a3 rocznik 2000, z którego komputer mógłby brać sygnał? No bo po kilku minutach po odpaleniu mam na zegarze 120 stopni, zapala się kontrolka temperatury, przejadę kilka...
Pytanie skąd wziąć "spowrót"?
Jedz na komputer i zobacz co Ci wyjdzie może czujnik temperatury wody.
lukasz12345678910 , dzięki za odpowiedź. Tak to lewa górna "puszka" patrząc gdy kolektor jest w pozycji normalnej. Pierwsza warstwa to był klej typu Kropelka, Superglue, a druga to klej dwuskładnikowy Distal, na całość położę jeszcze czarny silikon wysokotemperaturowy. Mam nadzieję, że te kleje wytrzymają temperatury.
Ok, dzięki za info.
Nie działa zestaw wskaźników (prędkościomierz , paliwa ,temperatury cieczy chłodzącej i obrotościomierz ).Co to może być
Po nocnym postoju podłącz Vag'a i sprawdź temperaturę jaką widzi ECU, powinna być zbliżona do temperatury otoczenia.
dodatkowo czujnik temperatury płynu chłodzącego Zobacz co pokazuje pod komputerem zanim podmienisz. -na wskazówkę nie patrz bo to zupełnie inne czujniki.
Musi być uszkodzony czujnik skoro temperatura nie idzie do 90 tylko nie wiem w którym miejscu jest ten czujnik,dlatego proszę o pomoc
Miałem taki przypadek i winny był sterownik. Nie sterował właśnie turbiną , a za to cały czas egr. Błędy miałem sporadyczne z turbiny ,egru, pedału gazu i temperatury powietrza których nie można było skasować. I nie regulował wyprzedzeniem zapłonu.
kolego polecam allegro max 80zł i masz sondę są też tańsze wymiana banalna a co do przyczyny to u mnie by najmniej zajeździłem przez brak katalizatora to prawidłowego działania sondy jest potrzebna określona temperatura
Przy prawidłowo działającym czujniku temperatury (temp. na zewnątrz powyżej +9) kontrolka świec ma się zapalić na około 1s. W twoim przypadku masz albo uszkodzony czujnik albo wiązka gdzieś nie styka. Komputer widzi niską temperaturę i zwiększa dawkę rozruchową. Po usunięciu uszkodzenia sprawdź kąt wtrysku.
Mam pytanie odnośnie temperatury silnika wymieniłem termostat i czujnik temperatury silnika a wskazówka od temperatury cała czas wskazuje 50 stopni
Co sprawdziłeś?
Tak,uszkodzony czujnik albo okablowanie
Pewnie siada uszczelka pod głowicą. a co do pompy wody to kiedy zmieniałeś rozrząd z tą właśnie pompą? mozna jeszcze sprawdzić chłodnice czy nie zamulona?
Witaj. Mam ten sam problem ze swoją skodą octavia 2014r 2.0tdi 150km. Czasami nic sie nie dzieje, normalnie jest temperatura ok 90st. A czasami przy spokojnej jeździe potrafi wskoczyć na 130st. Co może być tego powodem? Nie pokazuje żadnego błędu Pomocnicze pompy wody działają normlanie. Termostat? Czujnik? Główna pompa wody?
Nie nic takiego. Napisał bym. Świeci się tylko od wspomagania i tyle. Właśnie to mnie zadziwiło. Świeca żarowa nie świeci, kontrolka od silnika też a przecież temperatur jaka widzi sterownik to 133 stopnie C.
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej lub jego przewody. Ale raczej czujnik przy niskich temperaturach pokazuje -40 C.
A na zgaszonym się też sama. Uruchamiaja? Nie na zgaszonym jest ok. Jak się załonczy wentylator w czasie jazdy zgaszę auto i odpalę spowrotem to problem na jakiś czas ustaje. Dodano po 9 Jakby chodziły na zgaszonym to byłby uwalony czujnik temperatury załączający wentylatory. Nie miałeś przypadku, że po zgaszeniu silnika wentylatory jeszcze chwilę...
Witam Myślę, że to nie sonda lambda. Przede wszystkim, należy sprawdzić czujnik temperatury silnika, ale to nie ma nic wspólnego z gazem. Może na zimnym pokazywać za wysoką temperaturę, i nie załącza się ssanie. Dławienie na zimnym silniku przy sekwencji gazu jest dość typowe. Powodem moga być źle dobrane dysze wtryskiwaczy gazowych. Najprościej to...
Ten silnik odpala bez problemu, nawet gdy wszystkie świece są niesprawne. Mam na myśli temperatury powyżej 0 stopni.
Na akumulatorze są trzy zielone bezpieczniki o których wspominał Ireneo, juz je sprawdziłeś ale teraz sprawdź czy za nimi na trzech czerwonych kablach jest prąd. Sprawa druga, pisałeś, że silnik łapie temperaturę, chyba lepiej zająć się tym problemem niż naprawiać klimę.
Gdzie on się znajduje? na chłodnicy z przodu go nie znalazłem :/ Chodzi mi o czujnik temperatury zewnętrznej.
Czujniki ciśnienia sprawne?
Witam. W aucie Skoda Octavia I 1.9 TDI 110 KM mam nierówną prace silnika, głownie gdy już złapie temperaturę pracy, wtedy zaczyna się poszarpywanie i nierówna praca silnika na biegu jałowym, gdy zwiększę obroty do około 1 tys. to chodzi równo. Dzięki z góry za wszelkie sugestie.
Przecież on ten czujnik wymienił, napisał też że temperaturę cieczy pokazuje poprawną.
Jak występuje to pikanie to na panelu od gazu migają jakieś led-y? Tak miga jedna A co to za instalacja? Czy auto normalnie się przełącza na gaz jak złapie temperaturę? Jeden migający led to prawdopodobnie oczekiwanie na właściwą temperaturę przełączenia. Jesteś w stanie namierzyć skąd dobiega to pikanie?
Wymiana samego panela nic nie da bo jeszcze do tego nagrzewnica, wiazka elektryczna, czujniki temperatur
Ponieważ jest inny wlot powietrza z przodu, ja bynajmniej nie spotkałem się z autem, w którym jest stała temperatura bez rozróżnienia na zima czy lato. (Czy to opel astra czy audi a3, skoda octavia, citroen berlingo). Jedyne co to możesz kupić osłonę zimową na przód zderzaka ponieważ są takie uznane przez producentów. Wszystko jest sprawne w Twoim autku...
Sprawdź w liczniku w blokach pomiarowych jaką temperaturę pokazuje czujnik temperatury silnika. Obstawiam uszkodzony czujnik.
Stare 1,9 tdi ciezko bylo nagrzac, tymbardziej jak padl termostat w pozycji otwarty. Najpierw nagrzej auto podczas jazdy, potem badaj weze nagrzewnicy i chlodnicy, sprawdz czy dziala silniczek nastawczy temperatury nawiewu wewnatrz.
Teraz już nie "zbija " temperatury na 60 stopni?
Jest jakieś wspólne zasilanie przepustnicy , EGR-a, przepływomierza i czujnika temperatury na wyjściu chłodnicy ?
kruciec tylny głowicy /nad skrzynią biegów/ z wyjściem na nagrzewnię. Jak się nie mylę 4 piny
Aby weliminować temperature otoczenia wypnij wtyczkę od czujnika temperatury. Jeśli to nie pomoże sprawdz bezpiecznik i przekaźnik
Co do tej pory zostało sprawdzone? Diagnostyka była? Obroty rozrusznika jakie są? Do jakiej wartości spada napięcie akumulatora podczas kręcenia? Jakie temperatury widzi sterownik silnika?
Pewnie masz połamane przewody przy czujniki temperatury i stąd te objawy.
Sprawdź czujnik temperatury , zainstalowany jest na przewodach płynu chłodniczego z nagrzewnicy .
Czujnik temperatury lub Sterownik wentylatorów na lewej podłuznicy zwarty . Termostat niee .
Sprawdź innym komputerem (mocno sensownym) co pokazuje czujnik temperatury... Może być błąd w komunikacji... Sam bardzo się zdziwiłem.. Bardzo bardzo...
Witam Mam poważny problem z swoją Skodą. Moje autko to: Skoda Octavia I, 2007, Oznaczenie silnika MPI, benzyna Jak kupiłem autko to na komputerze wyszedł błąd 17700-Termostat zaprogramowanego chłodzenia silnika (F265) p1292 35-00- przerwa. Termostat został wymieniony na nowy BEHR MAHLE o nr. TI16105 Po tym błąd został wykasowany i już więcej się nie...
Może czujnik temperatury. Pewnie masz 4-pinowy czyli 2w1.
To jest przełącznik termiczny a nie czujnik. Czujnik jest termistorem a z przełącznika żaden sygnał do sterownika nie idzie. Jak już to jest to czujnik do Octavii 1. https://obrazki.elektroda.pl/7934877900_... Słabe zdjecie ale powinno Ci wystarczyć.
A czujnik temperatury sprawdzony?
octavia wskaźnik temperatury octavia kontrolka temperatury octavia czujnik temperatury
maszynka predom budowa podnośnika hydraulicznego oznaczenie matryca philips
zasilacze czarna lista corral super n3500
Oznaczenie superkondensatora w Harman Kardon AVR 660 Termet Silver Pro 20 kW - Optymalizacja zużycia gazu