Star diagnosis kolego trzeba podpiąć i pewnie zakodować tempomat
Puść mi swojego maila. Coś znalazłem w tym temacie.
To nie takie proste:) To "srebrne" i tamte kondensatory to nie wszystko. Widzisz że na płycie brakuje wielu innych elementów. To o czym piszesz to tylko wejście na płytę, a brakuje jeszcze sporo...
Wrzuciłem do Download'ów: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
nie działa w nim tempomat i hamulec górski kontrolka od górskiego się zapala Pewnie trzeba nauczyć sprzęgło. jak włączam tempomat na postoju to obroty minimalnie wzrosną do ok. 1000 Raczej do ok. 750. Tak to działa. W czasie jazdy ta dźwigienka to tempomat, a na postoju "temposet" - ustawianie podwyższonych obrotów biegu jałowego. Jest to nawiasem...
Był już taki temat na Elektrodzie. POszukaj.
Jak w temacie, wie ktoś o co chodzi? Po przekręceniu kluczyka wyświetla taki komunikat i proponuje wizytę w "workshopie" ale nie już, może być później :\ Dodatkowo nie działa tempomat, ale nie wiem czy jedno z drugim jest powiązane bo tempomatu używam sporadycznie.
Masz też drugi czujnik, prędkości wałka skrzyni. :) Nad czujnikiem temperatury oleju.
Do podnoszenia obrotów na przystawkę nie jest konieczne dokładanie tempomatu. Wystarczy odpowiednie zaprogramowanie modułu FR i licznika.
Tak. FR sprawdziłem i jest czysty nie ma żadnych kodów -komunikacja jest. A czy zestaw wskaźników jest modułem Ins w vario? Bo w atego z szerszym wyświetlaczem faktycznie kiedyś się łączyłem. Dodano po 6 Komunikacja pomiędzy Mr i Fr jest ok. Auto jeździ, tempomat działa. Kontrolka Edc da się zasterowac z modułu Fr przez Star Diagnosis
Moja wypowiedź nie jest równoznaczna z ofertą pomocy, mam jednak dwie (wydaje mi się istotne) uwagi: - seria silników 904 i 906 była w produkcji prawie dwadzieścia lat - co wiąże się z różnymi wersjami wyposażenia silników, oprogramowania i różnicami w schemacie elektrycznym. Dobrze by więc było, jak byś na potrzeby dobrania schematu przygotował fotkę...
Tak jak wspomniałem obsługuje światła stop moduł podstawowy GM czyli ta skrzynka z bezpiecznikami. światła stop wychodzą z wtyczki X6 pin 3 i pin 10 .Jeżeli jest tam zawsze prąd to zwarcie jest w tym module. Przekaźnik K2 jest uruchomiany przez moduł FR czyli ten od tempomatu , pedału gazu pedału hamulca przystawki i itp. Czy jego wyjęcie wyłącza światła...
Wczoraj nareszcie zakończyłem sprawę - nie było problemów. Uwagi: jednak żadnej kostki nie znalazłem Kabel przełącznika ma 60 cm. długości i jest zakończony kostką. W tej odległości ją znajdziesz - dojdziesz po kablu. Kostka jest na wsporniku w okolicy kolumny łącznie z kostką stacyjki i kostką pętli immobilizera. U mnie od manetki "hamulca górskiego"...
Dziś w wolnej chwili podszedłem do Atego i wymontowałem tachograf oraz wrzuciłem bieg i popuszczałem pedał sprzęgła by FR nie widział wciśniętego żeby sprawdzić do ilu obrotów się wykręci tak jak koledzy radzili niestety bez zmian. Ale jest nadzieja dlatego ze pomedytowałem troszkę przy kierownicy z kolegami i zauważyliśmy ze tempomat wkręca Atego tylko...
tempomat atego atego tempomat mercedes tempomat
schemat electrolux zmywarka oprogramowanie onvif pomiar temperatury pt1000
silnik bezszczotkowy zmiana kierunku obrotu
Peugeot 3008 elektryczny hamulec ręczny – aktywacja, tryby, awaryjne zwolnienie Firmware Update for TD System K45DLJ12US TV