W tym ciągniku nie wolno usuwać termostatu...
Jeśli tylko wskaźnik temperatury przy działającym ogrzewaniu nic nie pokazuje to trzeba sprawdzić temperaturę w parametrach po podpięciu komputera. Jeśli sterownik widzi temperaturę a zegary nie to uszkodzone mogą być same zegary lub wiązka do nich. ps. W tych silnikach żeby otworzył się termostat trzeba się bardzo postarać. W wersjach nie posiadających...
Układ powinien się sam odpowietrzyć po otwarciu termostatu, trzeba tylko dolać płynu do chłodnicy. Na pewno masz zamontowany termostat?
W chłodnicy
Ech jakim sprężonym powietrzem ? Czy kolega oszalał :-) Płyn w każdym samochodzie jak fizyka nakazuje, spuszcza się w najniższym punkcie. Więc wąż z termostatu, i chłodnicy wystarczy w zupełności. w niektórych silnikach trzeba nawet zdemontować termostat. Trzeba pamiętać żeby otworzyć zawór nagrzewnicy.
OPIS URZĄDZENIA SPN 3946 WYSOKOCIŚNIENIOWA CHŁODNICA POWIETRZA DOŁADOWUJĄCEGO Wskazanie błędu: Centralna lampka usterek świeci stale na czerwono w trakcie jazdy i postoju (priorytet 2) Błąd OBD P1095 Strategia monitorowania: Kontrola działania termostatu/ów w wysokociśnieniowej chłodnicy powietrza doładowującego i zaworu odcinającego / redukcji ciśnienia...
Musisz ściągać zderzak. Pas przedni musisz poluzować aby do odchylenia. Zderzak trzyma się na 2 śrubach wkręcanych przez pas przedni i na ślizgach z boku. Pas przedni na 2 śrubach obok mocowań zderzaka do podłużnicy i przy lampach przednich na górze. Czyli całą buźkę musisz ściągać. Dla bezpieczeństwa wymień ten termostat, nie są to drogie rzeczy. Do...
Termostat odpada bo układ chlod,enia pracuje prawidłowo. Jeżeli jest prosty termostat, to tak, ale jeżeli jest z dodatkowym 'talerzykiem' na końcu, to już nie jest tak prosto - przy zamkniętym termostacie jednocześnie jest otwarty 'skrót', czyli powrót płynu do pompy, omijający nagrzewnicę (łączy we i wy nie tylko nagrzewnicy, ale też chłodniczki oleju,...
Jak kolega wyżej - uszkodzony termostat ( za wcześnie lub cały cas otwarty ) Wyłącz ogrzewanie i odpal auto, poczekaj aż temperatura płynu się podniesie np do ok 70stopni. Podnieś maskę i sprawdź wąż gumowy, który idzie od termostatu do chłodnicy - powinien być zimny.
mo masz zapowietrzony układ albo pompa wodna do wymiany,czy działa ogrzewanie?
Czujnik w chłodnicy to włącznik termiczny wentylatora, termostat jest przy bloku silnika i wężem idzie do chłodnicy
ja zrobiłem coś podobnego przy kombajnie ale prymitywnie- nakładałem warstwę silikonu i ją owijałem izolacją i tak kilka razy. wszystko jest ok. ale lepiej kup poxiline- taką plastelinkę. też jest dobra. ale najpierw wszystko dobrze wyczyść i będzie trzymać. sam kilka razy tak robiłem. bo na małe pęknięcia jest taki proszek do wsypania do chłodnicy,...
W tym silniku są dwa czujniki temp. Jeden przy termostacie, drugi w chłodnicy. Przy małym obciążeniu silnika termostat otwiera się dopiero przy 105*C, więc w chłodnicy pewnie była zbyt niska temp. do załączenia wentylatora. 100*C - 1 bieg, 105*C - 2 bieg.
Nie wiem jaki cel ma to dać. Wg mnie najprostszym wyjściem jest zbocznikowanie stykami przekaźnika lub elementu (czujnika termicznego) załączającego wentylator na chłodnicy. Tym elementem załączającym mogą być styki robocze przekaźnika lub bezpośrednio przez czujnik. Przekaźnik, który podałeś w pliku może być wykorzystany, tylko nie wiem jaka w nim...
Może termostat jest odwrotnie założony .Obieg wody można sprawdzić odkręcając korek chłodnicy .Woda intensywnie płynie podczas pracy silnika jeśli termostat jest otwarty (95stopni)
Witam serdecznie, proszę o pomoc w przedmiocie podstawy filtra oleju w Fiacie Croma 2,4. Miałem wyciek z plastikowej pokrywy od termostatu chłodnicy oleju, po zdemontowaniu wyskoczył mi termostat z sprężyną. Nie wiem jak powinno być to złożone do montażu. Jeśli ktoś to przerabiał bardzo proszę o pomoc https://obrazki.elektroda.pl/7424466400_...
Diagnoza termostatu polega na dotknięciu ręką grubej rury dochodzącej do chłodnicy, jeżeli jest gorąca to termostat jest ok
Nastąpiła wymiana -termostatu -chłodnicy :)
[quote/].Już nie ma co pytać, trzeba coś zrobić, np. wymontować termostat na próbę lub od razu wymienić na nowy (nie zaszkodzi...).[/quote] Wyjęcie termostatu (ale bardziej sugerowałbym wymiane) zawsze to lepiej dla silnika a termostat tańszy od chłodnicy mam nadzieje ze się przydałem
Podaj kod silnika będzie łatwiej. Niektóre kody silnika w 3.0 TDI miały termostat na chłodniczce EGR nr 059121113N, fabryczny pękał w środku co powodowało że silnik się nie dogrzewał. Później owy termostat został poprawiony i problem nie występuje
Ogrzewanie grzeje bo nagrzewnica jest na krótkim obiegu (niezależnie od termostatu). Przewód do chłodnicy po nagrzaniu silnika musi być ciepły jeśli wszystko z termostatem jest dobrze. Wniosek - coś dalej jest nie tak z termostatem bo się nie otwiera. Napisz czy po nagrzaniu do tych 110 stopni przewód też jest zimny i czy wentylator pracuje. Swoją drogą...
Tam gdzie idzie dolny wąż chłodnicy przy silniku.
Tak wnioskuje. Ale zawsze ten wąż byl gorący w innych autach. I zresztą mechanik tez mi mowila ze ten waż powinien byc gorący. Dlatego trochę zglupialem, jak juz jest poprawnie. Dlatego chciałem zasięgnąć opinii tutaj. Pozdrawiam
Super wszyscy wymieniają nikt nie diagnozuje. Przecież sprawdzenie jest tak banalnie proste... Kolego odpal auto i obserwuj wskaźnik temperatury. Kiedy będzie wskazywał około 70-80 stopni dotknij chłodnicy. Chłodnica zimna termostat ok, chłodnica ciepła termostat do wymiany. Zanim coś doradzisz pomyśl jak zrobił byś to u siebie a potem podziel się tą...
Jeżeli ktoś z kolegów/koleżanek mógłby mi przybliżyć proces odpowietrzania chłodnicy Z góry dziękuje :D
czujnik siedzi w obudowie termostatu
Witam. Po usunięciu termostatu chłodnica nagrzewa się tak samo jak silnik. Jak był termostat usunięty to chłodnica się nagrzewała równomiernie, tak samo górna cześć chłodnicy i dolna jest tak samo gorąca . Przecież to widać z opisu że tylko termostat jest coś nie teges. Przyjrzyj mu się uważnie i dobrze zamontuj (tyczy się samego wkładu).
Uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica, zakładane te same po remoncie czy wzięte inne na wymianę? Założone zostały te same głowice . Jak można sprawdzić która to głowica może być uszkodzona bez odkręcania wszystkich ? Niestety bez demontażu wszystkich głowic nic się nie dowiesz .
odpal auto dmuchawę w środku kabiny na 2. Odkręć korek od zbiorniczka i ten wężyk musi iść powyżej chłodnicy. Obserwuj czy wężykiem leci płyn ja k leci to odpowietrzony. Pamiętaj o tym aby odpowietrzyć termostat musi być nagrzany. Sprawdź czy górny wąż od chłodnicy jest gorący jezeli tak termostat otwarty i puszcza na chłodnicę. Powodzenia Dodano po...
Ja bym raczej stawiał na termostat,sprawdzałeś górny wąż od chłodnicy?
Węże są miekkie. Do termostatu jest goracy. A od termostatu do chłodnicy zimny/letni. Mały obieg jest. Wcześniej go przegoniłem ostro. Wentylator zaczął chodzic. Wyskoczyło że za mało płynu w zbiorniczku. Odkręciłem . Wróciło . A płyn zimny. No dziwne .
Witam. Wygląda to na uszkodzony termostat- wymień. Sprawdź też wentylator na chłodnicy.
Termostat szczelinowy jest przy chłodnicy oleju. A teraz jeszcze powiedz czy wentylator masz stały czy sterowany. Powinien być sterowany.
Wąż górny powinien być gorący tuż za termostatem i w miarę zbliżania się do chłodnicy powinien być chlodniejszy. Jest to normalne ponieważ każdy termostat ma w swojej budowie specjalny mały otworek.
Tak tylko dla przypomnienia , silnik ten posiada termostat z grzałką sterowaną elektrycznie (byle nie montować wynalazków typu np. maxgear ) . Układ powinien być odpowietrzony (odpowietrznik na górze chłodnicy cieczy ) ....
Jeśli termostat się nie domyka to nigdy nie złapie Ci temp. 90st. Jeśli go zapalisz i w miare nagrzewania wężów nagrzewnicy nagrzewa się dolny wąż chłodnicy to termostat się nie zamyka. Spotkałem się z naderwaną gumką na wkładce termostatu i już nie łapał temp. Musisz odlręcić obudowe termostatu na dole w okolicach filtra oleju tam gdzie idzie gruby...
W podstawie termostatu. Poniźej chłodnicy.
Nie wiem czy to istotne ale chyba termostat upuszcza płyn do chłodnicy od góry.
Płyn nie ominie chłodnicy😊 zagrzej go fest.
jak założysz czujnik w chłodnicy to będziesz miał temperaturę chłodnicy a nie silnika, w silniku jest termostat, który otwiera przepływ płynu do chłodnicy przy około 90st, wcześniej chłodnica jest całkowicie zimna mimo że silnik może się już gotować (jak się np termostat zablokuje, a to się zdarza, szczególnie np w VW z plastikową obudową termostatu)...
Masz przeważnie trzy odpowietrzniki jak to bywa w takich wozach. Na wężu do nagrzewnicy ,na obudowie termostatu, na chłodnicy. Odkręcić i poczekać aż zacznie wylatywać płyn zamiast powietrza i tyle.
Ciepła woda ma to do siebie że płynie ku górze. Wiec obieg jest tak zrobiony ze woda ciepła z silnika przez termostat płynie do górnej części chłodnicy, w chłodnicy oddaje ciepło, opada na dół chłodnicy i dolnym wężem wraca do silnika, takie kierunek wymusza dodatkowo pompa wody. Najpierw nagrzewa się silnik i jeśli termostat się otworzy górny wąż i...
Ten link do góry - jest to czujnik temperatury powietrza :) A kolega wyraźnie napisał , że czujnik przy termostacie Przy termostacie mamy dwa czujniki temperatury cieczy chłodzącej silnik - jeden daje sygnał do komputera a drugi daje napięcie na wskaźnik temperatury cieczy - na zegarach kontrolnych . Ale czujnik ten na pewno ma dwa przewody - tak jak...
Tak cały czas krąży ciecz między silnikiem a nagrzewnicą. Termostat działa w obiegu chłodnicy. Zmieniłbym miejscami termometry, by wykluczyć ich wadę. Może pompa wody nie domaga. Częściowo zapchana nagrzewnica, czy po wymianie nagrzewnicy było ok? Pomiar temperatury pokazuje temperaturę przewodów, a nie cieczy, może jak dłużej by działał na wolnych...
Termostat niczego nie sygnalizuje.
Bo nie jest chłodzony. Odstaw "auto" do mechanika, sam nic nie zdziałasz. Nie masz cienia pojęcia ...
witam Pewnie że ma wpływ na zużycie paliwa . Silnik musi mieć temp. eksploatacyjną taką jaką przewidział producent a wtedy zużycie paliwa jest w granicach normy. A odnośnie tego termostatu to jest prosty test . Całkowicie zimny silnik odpalamy i na biegu jałowym oceniamy temp. silnika i chłodnicy najlepiej w dolnej częśći za pomocom dotyku (uwaga na...
Witam! Po co kombinować. 1. Jeżeli ogrzewanie w kabinie jest dobre i w pełni sprawne to wykluczył bym termostat. 2. Jeżeli wentylator chłodnicy włącza się po osiągnięciu poprawnej temperatury też bym wykluczył termostat. 3. Jezeli warunki wymienione wyżej są spełnione to skłaniałbym się do wymiany czujnika temperatury cieczy chłodzącej Pozdrawiam A.G.
Honda CR-V I 2.0 +LPG 1999r. Latem upalił się zawór wydechowy i była robiona kompletna regeneracja głowicy, nowe zawory, uszczelniacze, planowanie itp itd, nowy rozrząd z pompą wody i termostat, nowy korek chłodnicy. Od 2 tygodni podczas jazdy autostradowej auto się gotuje, tzn temperatura prawie na pion, z chłodnicy górny przewód gorący i korkiem wywala...
Witam ! Podobną sytuację miałem w Fiacie Tipo 1,4ie po wymianie cieknącej pompy.Temperatura szybko rosła do końca skali a jednocześnie tak jakby nie docierała do chłodnicy -bynajmniej nie na tyle żeby(podczas jazdy)włączył się wentylator chłodnicy.Wymontowałem termostat -nie pomogło. Zacząłem podejrzewać uszczelkę pod głowicą ale to też zostało wykluczone.Skończyło...
Ten gòrny od termostatu do chłodnicy jest gorący a ten dolny powrotny zimny
Jeśli masz vaga to podejzyj parametry. Temperatura płynu przy wyjściu z silnika, przy wyjściu z chłodnicy i kąt otwarcia termostatu. Temperatura na wyjściu z silnika powinna rosnąć szybko, na wyjściu z chłodnicy powinna stać w miejscy na poziomie 18-20 stopni a kat otwarcia to cztery stopnie. Jeśli na wyjściu z chłodnicy temperatura będzie wzrastać...
Nie wiem jaki masz silnik - ja mam K4J. W moim jest jeden punkt odpowietrzania na obudowie termostatu (śrubka M6), ale już za termostatem (w stronę chłodnicy). Na chłodnicy odpowietrznika nie mam i w chłodnicy zawsze zostaje pęcherz powietrza. Nie ma on większego znaczenia na temperaturę silnika, ale ma na twardość węży po nagrzaniu silnika i jeżdżenie...
Może być wina termostatu,najlepiej to sprawdzić w sposób - odpalasz autko rano zimne i po krótkim czasie musisz sprawdzić czy te grube węże od wody co idą do chłodnicy są ciepłe. Jeżeli obydwa równo się nagrzewają to termostat jest popsuty,a jeżeli jeden wąż jest ciepły,a drugi zimny to termostat jest ok.Termostat działa w sposób, że gdy silnik jest...
Witam! Szukam wymiarów, numeru katalogowego lub innych namiarów na oring znajdujący się na łączeniu węża chłodnicy z termostatem w BMW e46 jak na zdjęciu: https://obrazki.elektroda.pl/6299630700_... Wymieniłem na nowy nieoryginalny i kapie płyn. Chciałem dać grubszy, to nie mogę rury wcisnąć na króciec termostatu i tak w koło. Jakby...
Wtedy ci puszcz termostat. Czyli nic niezwykłego.
wąż wymieniony na inny (moze jest za slaby nie wiem) ale pecznieje przy wlocie do chłodnicy, raz peknie u wejscia przy chlodnicy , raz przy termostacie czasami na srodku
Żaluzja jest na przedniej ściance chłodnicy zwinięta na rolce. Podnosisz ją za łańcuszek lub linkę do niej zaczepioną wyprowadzoną obok korka płynu na chłodnicy. Poziomy regulujesz wkładając pręt od żaluzji w rowek na chłodnicy. Lepsze dojście do jej obsługi jest po ściągnięciu "telewizorka" z przodu. Podstawa w zimie to sprawny, szczelny termostat.
Diesle się długo grzeją. Natomiast jak Ci się ruszy wskazówka, zjedź na bok i pomacaj węże do chłodnicy. Jak termostat będzie przepuszczał (za wcześniej) to oba będą ciepłe... Możesz też go nagrzewać na postoju i mierzyć temperaturę płynu termometrem (na otwartym korku) , macać węże i porównywać temperaturę z wskaźnikiem na desce.
termostat jest koło pompy wodnej,dolny przewód do chłodnicy
gzdie znajduje sie chłodnica oleju i termostat w mv6 3.0 poniewaz mam wyciek oleju do wody zapycha mi chłodnice i nagrzewnice byc moze zapchał mi termostat.
SKoro chłodnica zimna to żadne wentylatory tu nie pomogą bo albo pompa nie tłoczy albo termostat nie puszcza.
Może komuś się przyda takie rozwiązanie: 1. Przyczyna pierwsza- zacięty termostat na "dużym obiegu"- po odpaleniu auta sprawdzamy grubą rurę biegnącą z termostatu do chłodnicy. Jeśli robi się ciepła od razu, to jest problem. Samochód wolniej się nagrzewa i zalewa świece na 2 i 3 cylindrze. Pomaga wymiana termostatu. Może być też uszkodzony czujnik temperatury...
Nie może. Zaloguj danie temperatury . Wskaźnik to tylko wskaźnik. Chociaż wydaje się działać prawidłowo. A zacznij od termostatu.
Witam co do wahań temperatury to obawiam się że winowajcą jest termostat chłodnicy oleju, sprawdź najpierw główny a jeśli się okaże sprawny to już masz winowajcę. Niestety umiejscowienie wspomnianego termostatu to istna zemsta Honeckera.
Nalewasz płyn do zbiorniczka i grzejesz auto popuszczasz co jakiś czas odpowietrznik na chłodnicy. Aż do puszczenia termostatu. Najlepiej jakby przód był wyżej niż tył silnika. Normalnie przy przegazówce poziom płynu w zbiorniczku malej. Widać cyrkulację płynu z chłodnicy do zbiorniczka.
rozpinasz waż przy chłodnicy na dole nagrzewnica jest przed termostatem wiec nie zleci cały płyn
A guzik. Tam jest termostat przełączający. Mały obieg masz na bloku, duży na chłodnicy, osobny na nagrzewnicę. Bez termostatu płyn płynie jak chce, to jak zwarcie w obwodzie elektrycznym. UPG nie jest wykluczone ale masz ogrzewanie więc niekoniecznie ładuje spaliny do układu, choć tutaj trzeba by zrobić test CO2. Na pewno w końcu ugotujesz głowicę jak...
Na postoju - temperatura 90. W aucie gorąco. Dolny wąż zimny górny letni. Po ok godzinie pracy silnika. (paru mechaników stwierdza " pier..... To, jeździ") Zostało mi tylko do sprawdzenia jaka temperaturę silnika pokazują komputery.
Witam, moim zdaniem przyczyna może tkwić tak jak pisałeś w małej przepustowości termostatu uszkodzeniu pompy lub przytkanej chłodnicy ale może poczekaj niech się wypowiedzą fachowcy w tej dziedzinie.
Drugi czujnik temperatury płynu mierzy zwykłe temperaturę za termostatem i siedzi na chłodnicy
Jeśli to astra po 2000 to raczej "uszczelnileś" nagrzewnicę na amen. W kwestii płukania nie mam doświadczenia. Jeśli starsza to może być elektrozawór ale wtedy objawem jest terkotanie słyszalne w kabinie. Daj znać to pomogę z zaworem bo niedawno to przerabiałem.
Pojemność 5,5 l ,aby opróżnić układ należy zdjąć przewód z dolnego króćca chłodnicy lub z obudowy termostatu , odpowietrznika nie ma -odpowietrza się samoistnie.
A wiesz jaki jest kierunek na duży obieg? Z bloku do chłodnicy z termostatu?
Góra powinna być gorąca a dół letni. Sprawdź termostat, pompę wody.
bo jest wszystko ok moim zdaniem jeśli stało się to zaraz po założeniu gazu to nie ma się co czepiać chłodnicy czy termostatu tylko sposobu podłączenia obiegu płynu do parownika z drugiej strony jeśli stało się to po pewnym czasie to może być winny termostat, czujnik wentylatora, albo zamuliła się chłodnica sam już trochę nie wiem co mam o tym myśleć...
Termostat reguluje standardowo wyjście z chłodnicy. Czujnik temperatury rzetelnie odczytuje temperaturę więc po co sprawdzać jego rezystancę?
Zawsze jak otworzy się termostat(chłodnica robi się ciepła) to temperatura pójdzie w dół o te kilka stopni. Masz problem z nagrzewnicą, nie grzeje całą powierzchnią, druga opcja to nie domyka się klapa mieszalnika i powietrze ciepłe miesza się z zimnym, zacznij od przepłukania grzejnika
sprawdz termostat,,chłodnicę może być mocno zakamieniona
Ale który nie może być twardy ? ten od termostatu do chłodnicy czy ten co pokazałem na zdjęciu ?
Jeżeli silnik się przegrzewa to znaczy, że prawdopodobnie termostat nie otwiera dużego obiegu płynu chłodzącego (nie włącza w obieg chłodnicy). Tak długo jak chłodnica będzie zimna czujnik temperatury znajdujący się przy chłodnicy nie włączy wentylatora. Sprawa jasna - sprawdź termostat - prawdopodobnie konieczna będzie jego wymiana. Powodzenia.
Są dwa jeden w głowicy obok węża do nagrzewnicy, drugi na wężu chłodnicy za termostatem przed chłodnicą.
Ten sam temat focus 1.4 wentylator pracuje po 1km i chodzi tak długo jak silnik pracuje .Może ktoś wie jak to rozwiązać nadmienie że czujnik wymieniony ,termostat,chłodnica czyszczona
Sprawdź sobie przewód, który idzie z termostatu do chłodnicy, póki samochód nie osiągnie temperatury powyżej 80 stopni ma być chłodny.
Najwięcej osadu jest w bloku silnika i w nagrzewnicy. Zdemontuj termostat, odłącz dolny wąż od chłodnicy i wlewaj wodę od strony termostatu.
Zamontowałem BEHR BTH 5 75 (fabrycznie widać zdrapane logo AUDI) EGR jak jest zamknięty wtedy spaliny nie grzeją chłodniczki, a moich obserwacji "woda" przez nią przepływa cały czas, nie wiem gdzie się znajduje termostat od chłodnicy EGRu i czy w ogóle takowy jest. Właśnie tak myślałem żeby zmniejszyć przekrój węża i zobaczyć efekt.
Węże nie były napuchnięte i można je było ścisnąć bez problemu, zastanawia mnie jedna rzecz dlaczego po włączeniu wentylatora wąż który biegnie od termostatu do chłodnicy był letni i chłodnica też a króciec wodny z czujnikiem temperatury i zbiorniczek są gorące. A opaski wymieniałem na tym króćcu wodnym i tylko na nim mam wyciek płynu. Przecież po otwarciu...
Jeśli jest tak jak opisujesz to masz problem z układem chłodzenia a nie z elektryką .Jaką temperaturę masz na wskaźniku , bo być może masz uszkodzony korek , albo termostat. Chłodnica jest gorąca?
Jeśli zamknę przepływ ręką to zadziałam jak termostat i obieg powinien być zamkniety tylko na chłodnicę a mały obieg powinien dzialać i nie powinnno wywalac płynu przez chłodnicę. Problem w tym ze płyn wyrzuca nawet jak zamknę przewód na zimnym silniku.I jeszcze wtedy jak zamykam przewód od termostatu do chłodnicy to zanika przepływ cieczy na tym cienkim...
jeden z grubych węży od chłodnicy dochodzi do termostatu taka pokrywka na 3 śruby na kluczyk 10 http://allepomocnik-hosting.gcsoft.pl/us... - to jest od mazdy 5 ale chyba w 6 jest taki sam w tym największym otworze jest termostat
A wiec tak jak przypuszczałem jest to wina termostatu !. Najpier spuść płyn poprzez odkręcenie zaworu na dole w chłodnicy. Odkręć stary termostat, zdejmij starą uszczelkę/prawdopodobnie będzie porozrywana , oczyść dokładnie to miejsce żeby nie było śladu po starej, załóż nową uszcelkę możęsz jeszcze uszczelnić silikonem /czerwonym/ zakręć nowy termostat,...
Po co robisz takie rzeźby? Już ktoś napisał, żeby zewrzeć wtyczkę czujnika na chłodnicy. Ma działać wtedy wentylator i już. Jak nie działa to szukasz w elektryce, jak działa podmienić czujnik na próbę. Jak nie pomoże to termostat, zapchana chłodnica, leży uszczelka itp. itd. To że był wąż zimny po dwudziestu minutach znaczy tyle co nic. Przy jakiej...
Witam. Mam problem z termostatem tzn nie wiem jak go podłączyć... tzn wiem gdzie wpiąć wtyczkę ale nie wiem jak podłączyć kable do wtyczki bo poprzedni właściciel sprzedał mi auto "bite" i bez chłodnicy... termostat jest nowy a nie chce podłączać na ślepo bo nie wiem czy czegoś nie spale:( Prosze pomóżcie ktoś!!! Dodano po 1 zapomniałem dodać że też...
Nie wiem czy się dobrze rozumiemy. Chodzi mi o to by odciął wodę z c.o. (zamknął się) jak spadnie poniżej np.45 stopni. Coś chyba w stylu termostatu od chłodnicy w samochodach. Temperatura mniej niż 45 zamyka a powyżej 45 otwiera się.
W samochodach, z którymi miałem do czynienia były dwa czujniki. Jeden odpowiadał za wskazania temperatury na desce, korzystał z niego również sterownik benzynowy i on był umieszczony w bloku silnika w rejonie termostatu. Drugi sterował wentylatorem na chłodnicy i w FSO (Duży Fiat) i Polonezie umieszczony był na chłodnicy, ale już megance znajdował się...
niestety te systemy nienaleza do oszczednych upewnij sie ze działa ci dobrze termostat chłodnicy / zmierz i napisz jak pracuje sonda tz czy przypadkiem skład mieszanki niejest za bogaty
Witam Skoro ogrzewanie działa na parkingu a traci się podczas jazdy to problemem jest wadliwy termostat - nie wykaże tego jako błąd. Zapal silnik i sprawdź węże od chłodnicy - jeśli nagrzewają się równo z silnikiem - termostat do wymiany(mają sie nagrzewać dopiero po uzyskaniu zadanej temperatury przez silnik).
Zależy o którym czujniku mowa, ale zapewne ten od wentylatora chłodnicy jest sprawny, ale padnięty jest termostat więc nie jest otwarty duży obieg, ciecz w chłodnicy jest chłodna więc wentylator się nie włącza, proste. Czujnik dla wskaźnika jest rezystancyjny, więc jego rezystancja względem masy zmienia się wraz ze zmianą temperatury, może byś sprawny...
Dziękuję za szybką reakcję. Proszę jeszcze o info, o który dokładnie czujnik temperatury chodzi? Znalazłem trzy czujniki: 1. Czujnik od termostatu (chłodnicy) 2. Czujnik temperatury przy filtrze powietrza. 3. Czujnik ciśnienia atmosferycznego (chyba raczej nie to).
Witam.Przy nowych termostatach chyba trzy zakladalem silnik po kilku minutach na postoju lapie 100 stopni.Waz gorny goracy a dolny zimny.Az trzy termostaty wadliwe?Po zdemontowaniu termostatu lapie temperature powoli ale po pewnym czasie waz gorny jak i dolny sa gorace i wszystko jest ok.Nie moge tylko dojsc dlaczego termostaty mi balagania.Nowa chlodnica...
termostat chłodnicy peugeot termostat wentylatora chłodnicy oring chłodnicy
zewrze zasila programator kocioł gazowy buderus lambda niskie napięcie
kupowanie unitra kupowanie unitra
Wybrzuszona osłona parownika w lodówce Beko - przyczyny i naprawa Brother MFC-J6510DW - Błąd zacięcia papieru (przód, tył) po usunięciu papieru