Sprawdż opory toczenia auta..... bo to co piszesz to aż niemożliwe..... .
termostat do cc kosztuje 16 zl a blacha 12 kupisz w kazdym sklepie fsi itp w calej polsce pozdrawiam
a sprawdzałeś stan przewodów WN, świec, filtra powietrza i filtra gazu ? Czy silnik dogrzany (sprawny termostat i układ chłodzenia) ? Przewody podciśnieniowe dochodzące do gaźnika drożne?
Tu za bardzo nie ma co podpowiadać. Kupujesz nową rurę koniecznie z oringami. Odkręcasz rury filtra powietrza, odkręcasz termostat i tarmosisz rurę. Składasz wszystko, zalewasz płyn, odpowietrzasz (odpowietrzniki przy nagrzewnicy i przy termostacie). A w nagrodę jedziesz na próbę do biedronki po Tatrę w nagrodę. Jak jesteś wprawiony to godzina i po...
Jak fachowo nazywa się termostat filtra powietrza w Uno? czy jest on zamontowany na stałe w obudowie i wystarczy kupić nowa obudowę?
musisz założyć chwytak ciepłego poowietrza na kolektor wydechowy i połączyć go z obudową filtra powietrza. sprawdż czy termostat w obudowie filtra powietrza jest zamknięty/klapka/ jeżeli jest otwrta to zablokuj ją by się nie otwierała :lol:
Witam! Problem jak w temacie. Moim zdaniem mój peugeot za dużo pali. Średnie spalanie wynosi 9l/100 km. Rozmawiałem z rożnymi ludźmi którzy maja takie same auta i wnioskowaniem ze spalanie powinno wynosić ok 7l/100km. Jeżdżę nim rożnie czasem trasy czasem "wkoło komina". Nie butuje go, raczej jeżdżę spokojnie. Bylem już u kilku mechaników. Poradzili...
Spróbuj odpowietrzyć układ chłodzenia. Odpowietrzniki znajdują się na obudowie termostatu (pod rura wlotu powietrza do filtra) i na wlocie do nagrzewnicy.
Dorobiłem sobie dźwigienkę którą mogę sterować klapką ręcznie bez konieczności otwierania puszki i wyciągania filtra. Póki co ustawiłem na stałe na zimne, jak będą mrozy potestuję różne ustawienia i zobaczę jak to będzie chodzić. Edit. Zrobiło się nieco zimniej więc sprawdziłem różne ustawienia. Na ustawieniu 100% zimnego powietrza auto ma zauważalnie...
Sprawdź termostat powietrza w przedniej obudowie filtra powietrza, tam często urywa się dźwigienka od sterowania klapką i silnik pobiera zimne- właściwie: wilgotne - powietrze i są znane problemy...
Najczęstrza przyczyna to brak rury na dolocie do filtra powietrza z tzw.gruszki.Rura dostarcza ciepłe powietrze do gażnika po przez termostat powietrza(w obudowie filtra)Przerabiałem to u siebie.
Sprawdź dolot ciepłego powietrza do gaźnika, tzn. czy masz podłączony wąż od gruszki na kolektorze wydechu do wlotu filtra powietrza, ewentualnie termostat w filtrze powietrza. Jak cały czas łapie zimne powietrze to w gaźniku potrafi osadzić się szron na rozpylaczu. Jak zgaśnie gaźnik się nagrzeje od silnika i szron stopnieje i dlatego znowu można przejechać...
zgadza się, miałem podobny przypadek też takiego "brzęczenia" przy przyspieszaniu ale w Astrze F i tam było to spowodowane klapką termostatu w obudowie filtra powietrza taką która przełącza ciepłe powietrze z nad kolektora na ssaniu na zimne przy rozgrzanym silniku i ta klapka mała luzy i tak brzęczała, wywaliłem ją całkiem bo Astrą jeżdżę w zasadzie...
W zasadzie przyczyny moga byc przynajmniej 3 i zadna faktycznie z elektryka ani elektronika za wiele wspolnego nie ma. a mianowicie: 1) jezeli jezdzisz poza miastem to bez przeslony na chlodnice ciezko dogrzac 700 2)za bogata mieszanka ustawiona na gazniku 3) za zimne powietrze dostaje sie do gaznika ( uszkodzony termostat w komorze filtra powietrza,...
jezeli pamietam to masz WEBER'ka.najpierw to wez jedz na szrot kup obudowe filtra z tym smiesznym termostatem, gaznik wyczysc, wszystkie rury powietrza tez, swiece zaplonowe wyczysc i to powinno pomoc. Acha do paliwa w zbiorniku(niewazne ile go masz)dolej denaturatu albo lepiej na stacji benzynowej kup(za 7-8zl)preparat rozpuszczajacy wode w gazniku...
DTH opla ma 2 czujniki temperatury na termostacie. Jednoprzewodowy jest do wskaźnika na tablicy rozdzielczej pojazdu, natomiast dwuprzewodowy podaje odczyt temperatury do ECU silnika. Zajrzyj na obudowę termostatu znajdującą się koło filtra powietrza i popatrz czy nie spadł Ci kabelek z czujnika.
Za uboga mieszanka.Zła relacja powietrza do benzyny. Za dużo powietrza. Dodano po 11 Zwróć uwagę czy papierowa zbrojona rura jest założona od obudowy filtra powietrza jest założona na osłonę kolektora wydechowego.Znajdujący się w filtrze powietrza termostat woskowy w zimowych warunkach zamyka dopływ zimnego powietrza do filtra powodując zasilanie ciepłym...
Wiec tak. Jakie efekty moze powodowac uszkodzony czujnik temp powietrza w dolocie (wskazania podaje ale nie koniecznie prawidlowe musza byc) oraz termostat na rurze dolotowej ktory przelacza na powietrze ogrzane przez kolektor wydechowy i powietrza z za atrapy chlodnicy. Od tego termostatu odchodza takze 2 rurki do obudowy filtra powietrza (tego wlasnie...
Sprawdź, czy jest założona papierowa rura zamontowana na łapaczu ciepłego powietrza zabudowanego nad kolektorem wydechowym a obudową filtra powietrza. Poprzez tą rurę silnik pracuje zasysając ciepłe powietrze poprzez filtr powietrza. W filtrze powietrza jest zabudowany termostat woskowy, który dobiera temperaturę powietrza regulując płynnie dopływ zimnego...
Napisałeś że dolot masz, a czy jego koniec nad kolektorem jest zamocowany do łapaka? czy poprostu zwisa sobie nad rura? Sprawdź też czy termostat w komorze filtra powietrza działa prawidłowo i to ciepłe powietrze przepuszcza. Najlepiej gdy auto zacznie świrować odkręć pokrywe gażnika i zobacz czy na ściankach jest szron lub lód a w zagłębieniach u góry...
Moduł jak siadał to kichał i prychał... Miałem trochę podobny objaw stojąc w korkach - zaczynało się po pewnym czasie falowanie obrotów, zadławianie, próby gaśnięcia. Okazało się, że termostat powietrza zamontowany na obudowie filtra powietrza się skiepścił i nie zamykał dolotu gorącego powietrza znad kolektorów wydechowych. Gaźnik zadławiał się gorącym...
Ja coś dodam od siebie. Aby wyjąc ta obudowę filtra powietrza (górną i dolną) to należy najpierw odkręcić obudowę górną. Następnie to już z górki. Wyjmujesz akumulator, jego półkę, odłączasz sterownik silnika i układu wspomagania, wyjmujesz rure zimnego powietrza do filtra (ta nad termostatem),podnosisz do góry na ile to możliwe dolna część filtra powietrza,...
Do podgrzewania przepustnicy.Możesz te przewody wodne połączyć razem i bez tego termostatu też będzie śmigało.
Z tą odmą to może i tak być faktycznie bo jak ostatnio zdejmowałem obudowe filtra powietrza zeby termostat zamontować to w odmie się masełka nazbierało. Przedmuchałem ja ale może znowu sie trochę zebrało. Jutro wezmę i ją przeczyszczę. A tak ogólnie to doradzcie czy jest sens inwestować w drogiego Castrola czy Shela czy dalej lać Lotos mineralny
Chwyt ciepłego powietrza z kolektora wydechowego jest bardzo ważny ale w obudowie filtra powietrza jest termostat (klapka sterująca pod filtrem) sprawdz czy jest sprawny,jeśli nie w temperaturach ok.0C gardziel w gażniku zamarza.Po zatrzymaniu silnika (brak przepływu powietrza) czapa lodowa rozmarza i wpada prosto na świece, resztę juz znasz Pozdrawiam.
Termostat w tym silniku , patrząc od przodu samochodu ,znajduje się z tyłu silnika z lewej strony u góry , koło rury prowadzącej od filtra powietrza. Tu niespodzianka ,termostat znajduje się w nie rozbieralnej obudowie , koszt całości na allegro około 450 zł. Dodano po 25 A to zdjęcie tego silnika z widocznym termostatem. http://obrazki.elektroda.net/91_12310086...
Kolega Wawrzyniec ma rację. Każdy wymienia świece, przewody WN, czujniki itp a przyczyną jest w 100% ten termostat w obudowie filtra powietrza. Ja kiedyś miałem CC700 i też walczyłem z tymi objawami, w końcu rozebrałem filtr powietrza i szmatą zatkałem dopływ zimnego powietrza na czas jesienno-zimowy, gaźnik dostawał tylko ciepłe lub gorące powietrze...
Czujniki są dwa - interesuje Cię ten dwu-stykowy (niebieski) umiejscowiony po lewej stronie (stronie kierowcy) w okolicy termostatu. Czy po zdemontowaniu plastikowej obudowy filtra powietrza na korpusie przepustnicy widać ślady oleju? Jak wygląda kanał przepustnicy po jej otwarciu?
Ja rozumiem o czym pisze, napisalem ze kabel po wymianie termostatu powinienen przykrecic razem z jedna sruba termostatu lecz tego nie zrobilem I dotykal on np. Metalowej oslony ktora jest mocowana do termostatu a do niej sie mocuje obudowe filtra powietrza, byc moze sie myle I ten kabel nie powinien byc przykrecony z termostatem. Kwestia tego czy to...
Może byś tak zdjął ten sznurek w tym filtrze. To urządzenie zabudowane w obudowie filtra powietrza to jest termostat woskowy który ma za zadanie płynnie regulować temperaturę powietrza zasysanego do gażnika.Przy zimnym silniku oraz niskiej temperaturze powietrza ten termostat zamyka dopływ zimnego powietrza i otwiera wlot ciepłego powietrza z tej metalowej...
Witam Jaki to silnik? Powinieneś zrobić ok 260 km przy spokojnej jeździe czyli 1 Sprawdź stan filtra powietrza 2 uszkodzony termostat 3 rozregulowany gaz 4 w ostatnim razie uszkodzony parownik
W większości wątków o CC znajdziesz odpowiedź na swój problem- brak przewodu ciepłego powietrza do filtra powietrza lub urwana końcówka termostatu w filtrze powietrza.I nie szukaj w elektryce. Pzdr. Wojtek
Poldek jeżdzi tylko na benzynie ale będe montował gaz Mam uszkodzony termostat powietrza w poldku jak sie nagrzeje niezamyka dopływu ciepłego powietrza,cały czas podaje gorące powietrze. Po trasie 100km to oparzyłem sie od filtra powietrza w okolicach termostatu. Wyczaiłem w sklepie takie nowe ustrojstwo za 43 zł troche szkoda kasy na takie cos i planuje...
Witam Mam ten sam problem co kolega. Fiesta 1.3 CAT 95r. nie ma mocy silnik zaczyna wyć ale nie przyspiesza (nierównomierna praca silnika tak jak by nie dostawał paliwa) wymieniony filtr paliwa (Filtron) wymienione przewody Bosch, świece NGK, czujnik temperatury, termostat, filtr powietrza, sonda, i dalej to samo.
Do wymiany rura doprowadzająca ciepłe powierze i metalowy łapak.Wskutek braku doprowadzenia ciepłego powietrza wzrasta w znacznym stopniu zużycie paliwa.Termostat w filtrze powietrza zostaw w spokoju.Jest fabrycznie wyregulowany.Jeżeli gażnik silnika będzie otrzymywał za gorące powietrze to dopiero zapracuje termostat w filtrze powietrza,ale żeby to...
W przypadku montażu instalacji gazowej w astrach z tymi silnikami (mam na mysli 8 zaworowe) zawsze wykonujemy standardową sprawe. Otoż nie wiem czy dobrze sie rozumiemy bo w filtrze powietrza jest termostat klapkowy który steruje skąd silnik ma ciągnąć powietrze. Ona jest podłączona rurkami podcisnieniowymi do układu wtrysku benzyny a głownym przewodem...
Również duże spalanie możesz uzyskać gdy jest brak papierowej rury łączącej filtr powietrza z obudową przykręconą do kolektora wydechowego. Przy braku tej rury silnik zaciąga z filtra powietrza zimne powietrze do sporządzenia mieszanki paliwowo powietrznej i następuje wzrost zużycia benzyny lub gazu.W chłodne dni termostat woskowy zamyka dopływ zimnego...
Sorka że podepnę się do tematu ale problem mam widzę podobny. :bye: Ale od początku :D Auto Citroen C4 picasso UD Benzyna 1.6 VTI 120 KM/88Kw kod silnika 5FW Szalejące wskazania spadki i wzrosty tem. - no i oczywiście wyjący wentylator schładzający silnik > błąd na desce - błąd czujnika tem. płynu chłodzącego. Nie jestem pewien czy czujnik jest zintegrowany...
Miałem coś takiego u znajomego. Medycy wymienili wszystko co można było. A nie zobaczyli że z pod termostatu płyn powolutku ucieka i ścieka na kolektor wydechowy. Rano po przejechaniu kilometra, płyn wyparowywał, ale zaciągał to silnik. Po dokręceniu 3 śrubek problem znikł. Wystarczy niewielka ilość płynu. ten post zasugerował mi jeszcze inny problem...
Po pierwsze jerzeli obroty biegu jałowego są dobre nie czyść przepustnicy.Możesz pogorszyć.Częsta przyczyna gazowników to nie zamknięty przewód od filtra powietrza.Obudowa filtra powietrza na w srodku termostat jak zablokujesz go na powietrze ciepłe z kolektora wszystko powinno być w pożądku.Dzięki pozdrawiam damjaszczur
normalnie - nic się nie zmienia no można jedynie zablokować klapkę termostatu tak aby silnik ciągnął zimne powietrze ale nie jest to konieczne
Lepiej dla dynamiki, spalania itd jak zblokujesz termostat powietrza w polozenie " tylko zimne" i zrobisz regulacje instalki( z nowym wkladem filtra) z takim ustawieniem dolotu.
Jeżeli w tej kosiarce jest silnik Briggsa z systemem ReadyStart, to warto się przyjrzeć, czy na gorącym silniku termostat przy tłumiku odchyla w pełni przepustnicę ssania do pozycji całkowicie otwartej (trzeba zdjąć pokrywę filtra powietrza).
Witam, moje punto I '97 ostatnio spalało ok 12 l/ lpg, po wymianie filtra powietrza, termostatu i przewodów spalanie z ostatnich 10 tankowań ustatkowało się i pali ok 8,8 trasa do 9.5 po warszawie. Teraz myśle o katalizatorze, kropek zaczął nieco głośniej pracować a tłumik był niedawno wymieniany( 4 miesiące temu). W związku z tym może ktoś napisać...
Z tego co kojarzę to jeden odpowietrznik znajduje na obudowie termostatu szukaj go nad skrzynią biegów(chyba trzeba zdemontować rurę filtra powietrza) a drugiego szukaj na środku ściany grodziowej na przewodach idących do centralki.
Witam mam Astre F z silnikiem C14NZ zainstalowaną mam tam instalacje BRC mam dość duże spalanie ok 11litrów, gazownik powiedział że nie działa mi termostat w tej puszcze filtra powietrza, a zarazem leci przez cały czas ciepłe powietrze proszę powiedzieć czy jeśli ściągnę rurę która leci od kolektora wydechowego to czy zmieni się spalanie??? i według...
Wiem tylko ze pasuje filtr powietrza i przewody WN od opla, chyba astry (o wiele tansze) co do modyfikacji to jeszcze nic nie robilem oprocz zaslepienia dolotu cieplego powietrza (walniety termostat w obudowie filtra) bo mi caly czas bral cieple. I wreszcie doszedlem przyczyn delirki silnika (stara i przeciagnieta zaslepka na kolektorze ssacym) co powodowalo...
W silniku 14 by dostac sie do obudowy termostatu nalezy wymontowac przewod polaczeniowy pomiedzy filtrem powietrza a turbosprezarka oraz filtr cieczy chlodzacej. Od tego zacznij. Jak juz bedziesz mial wyjety ten przewod to szukaj obudowy podobnej do tej jak na rysunkach od szamana. Moze byc ona przykrecona do silnika po prawej stronie z przodu, badz...
Więc masz zwykły silnik renault. A propos postu kolegi powyżej, trzeci odpowietrznik masz tuż obok obudowy filtra powietrza, na obudowie termostatu. Teraz już wiem, że to nie pompa, nie w tym silniku a odpowietrzanie chyba nic w Twoim przypadku nie pomoże. Albo masz syf w układzie przez jazdę na wodzie, albo uszczelka pod główką padła.
To prawda, najlepiej przedłużyć jakąś rurą wlot powierza do filtra tak aby "łapała" je zimne z przodu auta - ale tak aby pęd powietrza nie wpadał prosto do niej. Wlot rury musi być "nie w kierunku" przodu auta tylko jakoś w bok lub w tył. Zgadzm się z tym. można zauważyć że łapacz powiertza jast albo za reflektorem albo za zdeżakiem aby impet sam nie...
sluchajcie ja mam tylko cc700 i do filtra podaje mi caly czas i zimne i cieple powietrze(w zasadzie fabrycznie w obudowie filtra powietrza byl termostat z klapka ale to sie urwalo i wyjalem to calkiem dlatego teraz ciagnie i cieple i zimne powietrze)czy lepiej bedzie jak zdejme rure od cieplego powietrza i wtedy bedzie ciagnal powietrze tylko zimne(tzn.z...
UNO FIAT 2000r. 899 ccm ( silni według mechanika od 0,9 Seicento) przebieg 110480 km Bardzo dużo pali trasa 60% miasto 40%(korek) i średni z 2 miesięcy(2500 km) wyszło 9,4 od kija do kija. proszę o rady. jest po: wymianie oleju filtra powietrza termostatu wymiana baku jesienią Filtr Paliwa 09052011r Witam nowy objaw jak się nagrzeje (jazda w korku 45...
miałem to samo wymieniłem krokowy ok.200zł. i czujnik cieczy chłodzącej ale ten który podaje dane do komputera to ten z góry nad termostatem ok.100zł. czujnik na rurze dolotowj z filtra powietrza ten bliżej silnika w sumie ok.500zł. wymiana + części
Kolego ;ozzman; ja bym ci proponował wymienić chłodnicę o ile masz obawy że będą wycieki i tym bardziej że czas eksploatacji jest baaaardzo długi.Po takim czasie dolewanie wody w okresie zimowym zakamieniło ją na bank i zalanie płynem ją tylko rozszczelni a to dlatego że płyn poniżej zera st. ma tendencję do wyłażenia wszystkimi nieszczelnościami.Jeżeli...
Witam W tym roczniku CC zamontowany jest gaźnik produkcji Japońskiej , (czy też innej - nie pamiętam) , ssanie jest automatyczne, dlatego gdy chcesz aby ci dobrze odpalał rano , gdy silnik jest zimny , to przed odpaleniem Cienkiego pierwsze co zrób , to wciśnij pedał gazu i puść go , a potem odpalaj. Aco do mocy to sprawdz filtr powietrza, lub daj wyregulować...
W mercedesie mojej zony podczas jazdy czujnik temperatury falował pomiędzy 40* a 70*, nie osiągając temp. pracy silnika. Wizyta u mechanika - diagnoza Termostat , lekarstwo - wymiana, metoda - opuszczanie silnika! W klasie A wszyscy chętnie opuszczają silnik, co od razu podnosi cenę robocizny! Zrobiłem to sam (nie jestem mechanikiem samochodowym). 1...
O innych ciśnieniach piszemy, ja o tym w układzie chłodzenia którego pilnuje korek i możliwej z tego rudzie przy przepustnicy, Ty o ciśnieniu sprężania w cylindrach i oleju tu i tam. Wiem że nagrzewnica cieknie czuć w kabinie i brudzi szyby i to do roboty w lecie. Zaczęło ciec i czuć po odkamienianiu, czy przed ? Ja to odkamienianie robiłem octem, 2L...
z korpusu przepustnicy (tuż nad kolektorem ssącym) idą 2 wężyki - jeden do elektrozaworu pochłaniacza par paliwa drugi bodajże do plastikowej "czapki" tej przepustnicy - odłączyć oba i jednym krótkim natyknąć na jeden i drugi króciec. w czapce przepustnicy podobnie - jeden idzie do termostatu w filtrze powietrza a drugi do wymienionego już dołu przepustnicy...
gdyby uciekal gaz ,byloby czuc. sprawdz czy wlot powietrza do filtra nie jest skierowany do przodu , nie moze do niego dmuchac powietrze poodczas jazdy. jesli jest termostat w filtrrze powietrza ,zablokowac w pozycji ZIMNE>
W polonezie kombi plus 1,6 GSi wielopunktowy wtrysk Delphi z 2001 roku po jezdzie ok. 10 minut zapala się kontrolka check engine. Byłem w serwisie podpieli go pod komputer i stwierdzili błąd 63. Wymienili czujnik temperatury (ten od wentylatora), termostat, świece i czujnik filtra powietrza. Przeczyścili cały wlot powietrza do wtrysku (to metalowe srebrne),...
Jak kiedyś się tymi autami zajmowałem to odmę przenosiłem, wiercąc otwór w obudowie filtra powietrza, a dokładnie aby trafiła pod filtr, a resztę zaślepiałem Bardzo ważna sprawa zimą to termostat powietrza, rura i obejma na rurze wydechowej, bo w mrozy to się nie ujedzie takim cienkusiem daleko...
Tak- nawet widać - "okrągły kapsel", kiedyś w kadecie o ile się nie mylę szło podciśnienie z dolotu ale brane blisko gardziela przepustnicy- okolice wtrysku (mono) był tam nawet chyba bimetal i przytykał on ten wężyk. Zobacz czy ty tam nie masz membranowego zaworu który sterowany jest podciśnieniem, więc grzanie opalarką tak jak w przypadku bimetali...
To jest klapka z termostatem, która kieruje powietrze albo z nad kolektora wydechowego, albo bezpośrednio z wlotu ( zima/lato), zasadniczo aż takiego wpływu na spalanie nie ma
sprawdz termostat w filtrze powietrza, oraz drorzność układu wydechowego
masz go poniżej rozdzielacza zapłonu najlepiej zdemontowac aku obudowe filtra powietrza i bedzie jak na dłoni troche gimnastyki tez bedzie pozdrawiam.....
Dzieki za podpowiedzi !! Juz wiem gdzie ten termostat sie znajduje,wiec teraz musze go sprawdzić... Jacko9 - mam statnadrową obudowę filtra powietrza, taką prostokątną umieszczoną obok lewego nadkola,wiec twoje części raczej mi sie nie przydadza,ale dzieki za chęci ;) Pozdrawiam
Okolice wtrysku, kolektor ssący, na jednym przewodzie, wsuwany konektorek. Bzdura!!! W silniku X14XE czujnik temp silnika znajduje się koło termostatu od strony rozrządu ,przy filtrze powietrza!
witam czy jak ma sie popsuty termostat w filtrze powietrza, to czy jak jest zatkane cieple powietrze, to wtedy bedzie o wiele wieksze zuzycie paliwa
Jeszcze nie , wyczytałem że to może być termostat powietrza. Przy filtrze powietrza , kieruje powietrze albo z nad kolektora (ciepłe) albo z zewnatrz zimne. Grzałem go suszarką aż parzył, i nie zamyka klapki (cały czas leci ciepłe z nad kolektora)
u mnie ten sam problem powodował termostat przy filtrze powietrza sproboj go zblokowac i zobaczysz co wtedy.
Od kolektora Wydechowego powinna iść rura podająca ciepłe powietrze do filtra powietrza a w nim z kolei powinien być sprawny termostat temperatury powietrza jeśli jest uszkodzony lub nie ma tej rury podającej ciepłe powietrze tak właśnie będzie się dziać cały urok cc 700
Jejku ludzie ale namieszaliście, po to jest termostat żeby automatycznie ustawiał temperaturę zasysanego powietrza, niema tu mowy o blokowaniu wkrętem czy zaklejaniu taśmą. Możliwe że plastikowa przesłona wypięła się z uchwytu, można to naprawić, ale bardziej prawdopodobne jest że termostat trzeba będzie kupić. Kupuje się cały termostat z obudową którą...
Witam wszystkich! Kilka dni temu zanabyłem poloneza gaźnikowca z instalacja LPG i mam kilka problemów, mianowicie: Nie wiem jak należy odpalać zimny silnik, czy załączenie ssania ma jakiekolwiek znaczenie jeśli silnik chodzi na gazie ?? dopóki sie nie nagrzeje do ok 50 st C nie pracuje równomiernie i spontanicznie gaśnie zarówno na gazie jak i na benzynie,...
A wiec mam CC700 w obudowie filtra jest termostat i klapka sterujaca cieplym/zimnym powietrzem.Problem w tym ze ta klapka wyrobila sie z biegiem czasu i przy zimnym silniku dopoki nie zlapal on temp. kiedy termostat otwieral zimne powietrze strasznie klekotala.Chcialem ja wiec podregulowac i peklo ciegielko termostatu. Odlaczylem klapke od reszty i...
Regulacja zaworów zrobiona, termostat wymieniony, filtr powietrza i paliwa wymieniony. Po regulacji auto jedzie minimalnie lepiej ale dalej jest słabe i dużo pali
Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
Możesz użyć maszyny do wytwarzania dymu :) - (zdejmij wąż biegnący z filtra powietrza do przepustnicy i zatkaj ją szczelnie czymś płaskim lub ręką i napisz co się wtedy dzieje).
Kolego, jak świece zalewa to szukaj czemu. Może być za duże ciśnienie paliwa, może paliwo lecieć inną drogą niż wtryskiwacze (np dziurawa membrama w regulatorze ciśnienia), może zatkany wydech, zatkany dolot. Poza tym nie wiadome czym te świece zalewa, może płynem chłodniczym (uszczelka pod głowicą), może i wodą (samochód wystawiony na deszcz, podniesiona...
Radziłbym bym przeczytać post "Manty" i sprawdzić inne układy no i oczywiście styl jazdy. Niektórzy nie doceniają techniki prowadzenia pojazdu. Ja mam starą 22 letnią b4 2.0 z 480kkm i po mieście spalanie nie przekracza 10 litrów gazu. Jak z czystością filtra powietrza? Ustawienie rozrządu? Mała pociechą jest iż benzyna tanieje ale, zawsze to jakaś...
Filtr powietrza wymieniłem niedawno ,przy wymianie termostatu,a filtr paliwa nie sprawdzałem,świece wyglądają na dobre,nie wymieniałem jeszcze A ile świece mają przejechane km,a filtra paliwa nie sprawdzisz jak masz przejechane na nim 40 tyś km. to go wymień.Tak się zastanawiam czy to twoje autko ma moc może problem nie jest w silniku,nie masz przypadkiem...
Po pierwsze: 1.Tak jak wyżej pisali koledzy-termostat, 2.Zbyt mało płynu chłodzącego, 3.Osłona na rurze wydechowej(tzw.kula),która łączy sie z obudową do filtra powietrza elastyczną rurą -dostarczenie ciepłego powietrza.Prawdopodobnie jej nie masz.
witam mam problem odnośnie spalania, spala w mieście 10 l na 100 wymieniłem termostat filtr powietrza i nic nie pomogło oczywiście autko odpala za 1 razem zimny ciepły i ma kopa poruszanie autka w mieście spokojne - max 70 km/h do 9 km a na trasie tez 80km/h bierze 10. Gdzie szukać wady, jedynie co boli mnie, to to, że przy dodaniu gazu do oporu na...
witam miałem 3 lata temu cieniasa 700 i też założyłem mu instalacje gazową mogłem nim jechać tak jak u ciebie do 70 km/h, na benzynie było ok jak się bujnął np z górki to ciągnął nawet do 130 km/h, miał tak zwaną dziurę rozwiązałem to w ten sposób , że wyciągnąłem termostat w filtrze powietrza ( weź go zablokuj na zimne powietrze- tzn niech ciągnie...
Odnoga tej rury, ktora skierowana jest w strone rozrzadu, powinna byc polaczona z blacha na kolektorze wydochowym. U Ciebie jest ona zaklepana, zagieta. Tam jest termostat. Zimny silnik ciagnie cieple powietrze z kolektora zeby sie szybciej zagrzal. Pozniej sie przestawia i ciegnie ta dluzsza odnoga spod lampy mozna tak powiedziec. Te termostaty tam...
Witam! Bezpiecznik termiczny jako element o działaniu jednorazowym wyłączy silnik przy określonej temperaturze uzwojeń stojana (gdyż tylko tam należało by go zamontować). Potem należy go wymienić. Pozostaje do ustalenia przy jakiej temperaturze ma zadziałać i wytrzymałość prądowa (moc silników odkurzaczy 1000 do 1500W). Lepsze były by termostaty bimetaliczne...
Witam W weekend ma do mnie wpaść Scenic III po wizycie w ASO - wymiana obudowy termostatu, w którym świeci check oraz nie wypala filtra. Błędy jakie są trochę dziwne: - obwód przepływomierza przerwany - obwód czujnika temperatury powietrza przerwany lub zwarcie do+12 - obwód zaworu dolotowego zwarcie z masą Posiada może ktoś schemat do ww. auta? 2010...
Witam. Przepraszam że nie napisałem co zrobiłem aby usnąć usterkę. Otóż mój CC ma gaźnik Weber. Niewiem jak to jest z Aisanami. Po pierwsze pojechałem do warsztatu który (ze słyszenia jest dobry odnośnie gaźników). Po regulacji gaźnika posprawdzałem cewkę,przewody,pompę paliwa,czójnik położenia,przełącznik charakterystyki oraz moduł. Później zlikwidowałem...
Witam. Odnośnie problemu nr 1 proponuję wyregulować śrubę biegu jałowego oraz sprawdzić działanie termostatu. Czy filtr powietrza i paliwa jest czysty? Warto też upewnić się czy nie dostaje lewego powietrza. Szczelność w połączeniu gaźnik-blok silnika i dolot powietrza z filtru.
Wtam, Sam znalazles problem. Nieszczelnosc filtra paliwa. Pozdrawiam, Georges Po wyjęciu obudowy sprawdziłem szczelność obudowy - OK . Dla pewności wymieniłem oring pod puszką. Bąble powietrza jednak ciągle wychodzą z filtra przy pompowaniu reczną pompką. Przy dłuższym pompowaniu widze jak termostatu 'płacze' paliwem... Czy to może być wystarczające...
Nie wiem czemu ale podczas jazdy gaśnie i jedynym sposobem aby go odpalić jest spuszczenie powietrza z filtra paliwowego. Demontaż wtryskiwaczy z głowicy, czyszczenie gniazd, wymiana kompletu uszczelniaczy pompowtrysków, poprawny montaż z ustawieniem, i na koniec wymiana termostatu na filtrze paliwa (ten czarny element z dwoma wężami blokowany metalowym...
Ciągnikami prostowało się druty na budowie jak i wyrywało drzewa. Sprzęgło łupkowe to słaby punkt ciągnika jeśli Sasza w fabryce nie przyłożył się przy montażu. A więc stan silnika to jakość oleju. Pisząc że operator mógł się przyczynić do skrócenia żywotności silnika, chodziło mi o system pracy. Prace krótkie, niedogrzanie silnika, zostawianie silnika...
dot .pkt.1..Brak poboru gorącego powietrza do filtra powietrza powoduje oszronienie gardzieli gażnika a po krótkim postoju lód się topi i jedziemy znów kawałek. Zazwyczj to się dzieje przy tem. w granicach 0 st. i dużej wilgotnosci powietrza. Trzeba sprawdzic czy termostat w filtrze jest otwarty.Czy filtr ma połączenie (rurą) z uchwytem na rurze wydechowej.
Witam!! A ja bym się przychylił do opniii kolegi gorny7.Wyglada to na typowe kasłanie cieniaska spowodowane brakiem dolotu ciepłego powietrza z kolektora wydechowego.Wtedy własnie autko przerywa,gaśnie świece robią się czarne i pali jak smok.Nawet jeśli posiadasz takową rurę to sprawdź klapkę z termostatem w pudle z filtrem powietrza.Moze ona się zablokowała...
Sory ze tak puźno. Ten siłownik termostatu jest zepsuty grzałem suszarką. Wymieniłem wąż od ciepłego powietrza. Wyczyściłem też wszystkie wężyki od filtra węglowego i przymknąłem grila, by nie było zbyt zimnego powietrza.A no i tłumnik ostatni był dziurawy więc pospawałem.Obroty już wyczułem że są lepsze na postoju,Ale w czasie jazdy nadal muli, a jak...
tomaszeknce Witam! Mam bardzo podobny problem. Silnik 1.6 AVU. 2002 rok w Octavii 1.6 SR. U nmie też rozerwało obudowę termostatu, dokładnie tak samo jak na Twoich zdjęciach z tematu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic27... . Czy możesz potwierdzić że termostat był kupiony jako część "o jakości oryginału"? Dodatkowo stanął u mnie wentylator...
Jeśli szukasz włącznika wentylatora,to steruje nim komputer silnika poprzez moduł na podłużnicy poniżej filtra powietrza,a jak czyjnika temperatury silnika to na termostacie.
Witam A może mi pomożesz, mam megane scenic I 1.6 8V i pali mi dużo, w mieście nawet 12-14 litrów, na trasie 9, wymieniłem: mapsensor, termostat, świece, filtr powietrza, filtr paliwa, sonde lambda, wyczyściłem przepustnice, silnik krokowy, regulator ciśnienia paliwa, regulowałem zawory. Co powinienem jeszcze sprawdzić, może wymienić regulator ciśnienia...
mam fiata tipo takze 1.4 gaźnik . u mnie problemem bylo wysokie falowanie silnika na wolnych obrotach i czasami w efekcie gasniecie silnika . to wszystko na jałowych. teraz silnik chodzi idealnie. okazalo sie ze zawor elektromagnetyczny nie byl sprawny i caly czas byl wysuniety, nie cofal sie. zablokowalem go sam tak zeby byl ciagle schowany i wmontowalem...
jesli maź przy korku wlewowym nie ma się co przejmować to normalne przy jeździe na krótkich odcinkach, jeśli na bagnecie olej jest białawy duże prawdopodobieństwo że bierze płyn chłodniczy duża szansa że uszczelka wykręć świece i sprawdź cze są słodkie płyn jest słodki i może to coś naprowadzić Kup do tego kawę i śmietankę - zaoszczędzisz na cukrze....
Za krótkie przebiegi co stanowi niedogrzany silnik wskutek czego osadza się coś w rodzaju smaru. Osadzający się smar również potrafi zapchać przewód który odprowadza opary oleju z pokrywy głowicy do obudowy filtra powietrza i wraz z zaciąganym powietrzem z filtra powietrza jest ponownie spalany w silniku. Zapchany może być też cienki wężyk który wychodzi...
termostat powietrza czujnik filtra powietrza rurka filtra powietrza
zasilanie manipulatorów integra esp8266 flashowanie arduino polskie litery
Błąd P0400, podwyższone obroty, VSC i 4WD w Toyota 2.2 D-4D Termet Silver Pro - Optymalizacja zużycia gazu